Road_Runner έγραψε: |
Καλη επιτυχια παιδες ![]() |
volvos έγραψε: |
ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ ΑΓΩΝΑ http://startline.gr/portal/product_info.php?products_id=612 |
Pughell έγραψε: |
Η Πανακτος ειναι αυτη που ξεκιναει μετα απο ενα σταυροδρομι σε μια πολυ μεγαλη ευθεια; ![]() |
Road_Runner έγραψε: |
Καλη επιτυχια παιδες ![]() |
Lef205 έγραψε: | ||
αφου κ εσυ τρεχεις συνοδηγος ρε! Καλο τερματισμο σε ολους μας! Ανυπομονω να δω πως ειναι να γραφεις 65 αγωνιστικα χλμ σε μια μερα! Στελιο το θεωρω λαθος να παιρναμε ετοιμες σημειωσεις, προτιμω τις δικες μας και συμβουλες απο καποιον πιο εμπειρο στον αγωνα. Νιωθω πιο ασφαλης. |
Pughell έγραψε: |
Βρε δεν διαφωνω,απλα αν βρεις καποιες που σε βολευουν(πχ με ταχυτητες ή μονον με στροφες) και τις διορθωσεις,θα γλιτωσετε αρκετο χρονο απο το να γραψετε καθε διαδρομη μεμονωμενα και απο το μηδεν... ![]() Εμεις αν τυχει και παμε σε αγωνα που δεν τον εχουμε καν γραμμενο,ρωταμε αν υπαρχει κατι και βασιζομαστε εκει σαν αρχικη "δομη". Σε καμια περιπτωση δεν εννοω οτι τα αφηνεις ολα ως εχουν βεβαια. ![]() |
Pughell έγραψε: |
Νικο σε καμια περιπτωση δεν ειναι το σωστο.
Απο εκει και περα ομως,δεδομενων των αναλογιων,η βενζινη ειναι ακριβη και οι μερες πολυτιμες και μιας και δεν εχουμε το πλεονεκτημα να λειπουμε απο τις δουλειες μας 3 μερες την εβδομαδα,βολευεσαι οπως μπορεις... Αμα ηταν να τρεξουν πχ Κενταυρος που κανενας απο τους δυο τους δεν το εχει κανει ποτε,τοτε τι θα γινοταν; Θα επαιρναν μια βδομαδα αδεια για να κανουν δοκιμαστικα;Ή μηπως θα εκαναν 10 φορες τον γυρο του Πηλιου(50Ε η γυρα θελει υποψιν); Ενταξει,δεν λεω να παρει γραπτα απο τον πρωτο τυχαρπαστο αλλα πχ δεξια θα την δεις και εσυ,δεξια θα την δει και αυτος που εγραψε τις σημειωσεις. 150 μετρα θα δεις εσυ,150 μετρα(εστω 180) θα εχει γραψει και ο αλλος. Η βασικη δομη δεν αλλαζει... Τωρα η ιδανικη γραμμη ειναι αλλο πραγμα. Στο κατω-κατω αμα εισαι μλκας,ειτε με δικα σου,ειτε με αλλου γραπτα,η εξοδος ειναι δεδομενη(το ειδες live απο 1ο χερι φετος). ![]() |
Road_Runner έγραψε: |
Αρχικα ο τσακιρης σε καμια περιπτωση δεν ειναι μλκς.... Η εξοδος δεν ηταν ουτε οδηγικο λαθος ουτε λαθος σημειωσεων... Οποτε αν δεν γνωριζεις, μην λες μαλ***ες...... |
Road_Runner έγραψε: |
Τωρα στο θεμα μας, απλα κανεις 1 ακομα περασμα... Για το κενταυρος που ανεφερες, πχ, μιας και εναι ασφαλτινο ραλλυ και επιτρεπεται το μπρος πισω σε ειδικες, θα σου κοστίσει 20 ευρω παραπανω, αφου αναγνωρισεις κανεις και συμφωνα με τον κανονισμο δεν πας πανω απο 70, ασχετα αν μερικοι μερικοι (ονοματα δεν λεμε) κανουν αγωνα και στις αναγνωρισεις ![]() |
Pughell έγραψε: |
Δεν ειπα συγκεκριμενα μλκα καποιον,γενικευω αλλα δεν κατανοησες σωστα...
Περι φετινης εξοδου σας συγκεκριμενα,λεω αυτα ακριβως που μου ειπες οταν σε ειδα να βγαινεις αναποδα στην ειδικη,δεν ημουν μπροστα για να εχω αποψη. Απο εκει και περα η εξοδος σχεδον παντα(με ελαχιστες εξαιρεσεις) οφειλεται στον οδηγο ή σε λαθος γραπτα,μην κοροιδευεις τον εαυτο σου... |
Pughell έγραψε: |
Ναι,ΟΚ,εσυ σε ενα περασμα θα γραψεις ειδικη και θα ειναι και ολα ΟΚ χωρις να αλλαξεις τιποτα αλλο...
Εγω παντως,απο αλλους κοινους "θνητους" που ξερω,για να γραψουν μια ειδικη και να νιωσουν ετοιμοι για τον αγωνα,θελουν τουλαχιστον 5-6 περασματα μαζι με το γραψιμο οποτε τα 20Ε που λες δεν εχουν αντικρυσμα ουτε σε.....sprint. ![]() |
Steve έγραψε: |
Ευτυχώς που τον χαρταετό τον πετάνε την Καθαρά Δευτέρα γιατί αλλιώς θα είχαμε κι άλλο ένα θέμα με τους Αθηναίους... ![]() |
Lef205 έγραψε: | ||
δικιο εχεις και να σκεφτεις οτι το πρωτο αυτοκινητο παιρνει εκκινηση στις 8 που σημαινει οτι απο θεατες θα εχουμε το πολυ καποιους κυνηγους που θα ειναι και τσαντισμενοι γιατι απο το δρομο που πανε στο βουνο να κυνηγισουν "περναει το ραλλλλυ", βασικη προυποθεση να ειναι εστω αυτοι, να εχει αρχισει η κυνηγετικη περιοδος γιατι αλλιως . . . |
Pughell έγραψε: |
Α,sorry...
Αθλια ειδικη παντως,λες και τρεχεις dragster σε αεροδρομιο ειναι... ![]() |
Pughell έγραψε: |
Βρε δεν διαφωνω,απλα αν βρεις καποιες που σε βολευουν(πχ με ταχυτητες ή μονον με στροφες) και τις διορθωσεις,θα γλιτωσετε αρκετο χρονο απο το να γραψετε καθε διαδρομη μεμονωμενα και απο το μηδεν... ![]() Εμεις αν τυχει και παμε σε αγωνα που δεν τον εχουμε καν γραμμενο,ρωταμε αν υπαρχει κατι και βασιζομαστε εκει σαν αρχικη "δομη". Σε καμια περιπτωση δεν εννοω οτι τα αφηνεις ολα ως εχουν βεβαια. ![]() |
Pughell έγραψε: |
και απλα "εκοψα" μια-δυο ταχυτητες για να βολεψουν τους ρυθμους μας(ειτε σαν οδηγος,ειτε σαν συνοδηγος).
|
sps έγραψε: |
Παναγιωτη πιστευεις δηλαδη οτι δεν υπαρχουν οδηγοι στα ραλλυ που πανε 100 και 110%? |
volvos έγραψε: |
α ρε στελιο και μετα μου μιλας για trail braking (που δεν ειναι το να φρεναρεις με αριστερο αλλα ΓΑ**ΣΕ το μην ανοιξουμε συζητηση) |
volvos έγραψε: |
και οριακη οδηγηση στο βουνο οταν παντα θα εισαι στο περιπου και στο μηπως... |
Lef205 έγραψε: |
Αντε να δουμε πως ειναι και τα ραλλυ ! |
Pughell έγραψε: | ||
Αμα ξανατρεξεις αναβαση μετα,xεσε με... ![]() ![]() ![]() Καλο αγωνα και αμα η αλλη η κουλη δεν διαβαζει,ριξτου και καμια μπας και ξεκολλησει... ![]() Υ.Γ. Μλκα,επρεπε να του βγαλεις λισανς με παρατσουκλι και να γραφει στο παραθυρο Σιματος-BiBiBo ![]() |
volvos έγραψε: |
στο τσιμπουσι κατα τις 5+θα ακολουθησει καμια? |
volvos έγραψε: |
oxi απλα επιμενω αλλα θεωρω πλεον εντελως γελοιους και αξιολυπητους οσους λενε το αναποδο .
εγω στελιο μου δε προκειται να κατσω ΠΟΤΕ να βαζω κορδελες στις πικροδαφνες και να βαφω οτι δεντρακι βρω στο δρομο για να μαθω που ειναι το turn in kai ολες τις αλλες αηδιες που ειδα στο παλλαδιο και σε χιλιαδες αλλα ραλλυ. θελω να κανω οικογενεια και δεν εχω σκοπο να παιζω κορωνα γραμματα τη ζωη μου σε καθε χασιμο για να αποδειξω στο καθε κομπλεξικο οτι εχω αρχ**ια. τεσπα θα συνεχισουμε στο αλλο τοπικ μη το ξανακανουμε μπουρδελο. |
sps έγραψε: |
συγχαρητηρια παιδια.
Και εις αλλα με υγεια! Απο λαστιχα τι χρησιμοποιησατε? Στο 2ο λουπ κανατε μπρος πισω? |
Lef205 έγραψε: | ||
Σπυρο πιρελλακια χρησιμοποιησαμε RS5 μπροστα RS7 πισω. Στο δευτερο λουπ ανεβασε ο μηχανικος την πιεση στα πισω και τελος. Πολυ σημαντικη παντως η ρυθμιζομενη αναρτηση μολις σφηξαμε δυο κλικ αλλαξε ολο το αυτοκινητο. |
volvos έγραψε: |
υ.γ.2 θελω καποιος να μου δειξει φωτο του κυριαζη. να ξερω πως ειναι φατσα του να παω να τον προσκυνησω αν τον δω μπροστα μου. ειναι αδιανοητο να βλεπεις ενα απλα καλο οπως λενε Ν2 να κανει χρονους δεκαδας γενικης και να πηγαινει σε αυτο το ρυθμο. |
kane έγραψε: | ||
ειναι ρισπεκτ το παιδι.Τελος. |
volvos έγραψε: |
δε μας ξερεις τοσα χρονια τι σουργελα ειμαστε??? ![]() ![]() |
volvos έγραψε: |
... οποτε αμφικλεια θα τη βγαλουμε ![]() |
Pughell έγραψε: |
Καλα ρε αθεοφοβοι,ουτε αυτα τα βασικα δεν αλλαξατε; ![]() |
Lef205 έγραψε: | ||
Στελιο ηταν λαθος δικο μου οπως εγραψα και πιο πανω, ενω την προηγουμενη εβδομαδα ξυνομουν αποφασισα να παω στον Τσερτο το αυτοκινητο τη Δευτερα ενω ειχε να ετοιμασει άλλα τρια αυτοκινητα με αποτελεσμα να τελειωσει παρασκευη το δικο μου και δεν προλαβα να το κανω βολτα για να το κανω οπως θελω . Μολις ρυθμισαμε την αναρτηση εφτιαξε οποτε τα πιρελλακια ειναι μια χαρα, αλλωστε ηταν ειναι του 2007 οποτε δεν ζηταω πολλα. Το αυτοκινητο ειχε την ρεζερβα του αγωνα οχι την εργοστασιακη, ειπαμε. ![]() Αλλα απο τα υπολοιπα εχει οτι και ενα συμβατικο εκτος πισω καθισματων και του ραδιοφωνου. Αυτη τη στιγμη δεν ειναι το βαρος του αυτοκινητου το προβλημα,ουτε το ιδιο το αυτοκινητο γιαυτο δεν πειραζω κατι. |
Lef205 έγραψε: |
Τρεχω με 13/59 και σχεσεις, σημερα στον καφε με τον Τσερτο τεθηκε το θεμα μηπως βαλουμε 16/63 γιατι με το 13/59 παραειναι κοντο.
Τι λετε? |
Nizak έγραψε: |
Στέλιο στο ράλι η ρεζέρβα είναι υποχρεωτική, (εκτός και αν μιλάμε για το αθάνατο 13ρι και νομίζω και το williams) |
iceage έγραψε: |
Σήμερα το κατηφορικό Μελετάκι ξεχώρισε τους άνδρες από τα γατάκια. Ήμουν 500m πριν τον τερματισμό στο κατηφορικό χάσιμο από δεξιά. |
volvos έγραψε: |
στο δε αη γιαννη οταν ο μπροστα σου εχει κανει 8.26 και εσυ του εχεις ριξει λεπτο απο τα 7-8χλμ της ειδικης που ηταν 10.6 με το τελευταιο κομματι να ειναι απλες κλειστες στροφες χωρις ευθειες για να σου παρουν χρονο γρηγορα αυτοκινητα και χωρις χασιματα και περιεργες καμπες για να πεις αχ σηκωσα γιατι φοβηθηκα...θεωρω οτι αν εβγαινε ολοκληρη αυτη η ειδικη θα τραβαγε πολυς κοσμος τα μαλλια του και θα ειχαμε κανει χαλαρα 7-7.10 |
Sinanai έγραψε: |
![]() ![]() ![]() Του Παπαρινόπουλου το πρειώνυ τι έπαθε ρε; ![]() |
kane έγραψε: |
Ε και γιατί να μην βάλει ένα σετ εκκ Ν/2 προδιαγραφών; ναι μέν δε θα κερδίσει τίποτε σημαντικό, αλλά ότι πάρεις στα Ν, καλό είναι.
Θα ανέβει και λίγο πιο ψηλά το ωφέλιμο φάσμα. |
volvos έγραψε: |
Σε αυτο να πω και ενα ΜΕΓΑΛΟ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ στο νικολα που μου επισημανε αρκετα σημεια λεσχη που τα ειχαμε γραψει ταπα και επειδη ειχε εμπειρια απο λευτερη μου εδωσε να καταλαβω το ταπεραμεντο του στον αγωνα...λολ.... ![]() |
volvos έγραψε: |
και εκει ερχεται η πανακτος... τελικα την ειχα παρεξηγησει. τρελλη ειδικη. το κυριοτερο καλο της ειναι οτι επειδη ειναι φλατ το δευτερο κομματι σου φευγει η φοβια του γκρεμου-σκοτωνομαι... εκει εχουμε ζεσταθει για τα καλα εχουμε παρει και το διλεπτο απο μπροστα για νη τον ξαναπιασουμε και μπαινουμε μεσα. ο αλλος παλι με το ματι να γυαλιζει αλλα πιο ηρεμος. στην αρχη παμε απλα σβελτα αφου φοβομασταν ειδικη αλλα μετα αρχ**ια τα πρωτα 1-2 χλμ παλι ταπα. οχι σαν αη γιαννη αφου πλεον μας ειχε φυγει η πολυ καυλα αλλα γρηγορα. |
volvos έγραψε: |
ειδικα στα βιλια ηταν εγκλημα που στελνανε αγωνιστικα απο χωριο οταν υπαρχει παρακαμψη. |
volvos έγραψε: |
υ.γ.2 θελω καποιος να μου δειξει φωτο του κυριαζη. να ξερω πως ειναι φατσα του να παω να τον προσκυνησω αν τον δω μπροστα μου. ειναι αδιανοητο να βλεπεις ενα απλα καλο οπως λενε Ν2 να κανει χρονους δεκαδας γενικης και να πηγαινει σε αυτο το ρυθμο. |
xrisa-xs έγραψε: |
εμείς πάντως δεν σε είδαμε εκεί που ήσουν χωμένος, δεν ξεχώριζες καθόλου!
κόρνα δεν ακούσαμε, μάλλον σου την είχε κλείσει χαχαχα ο λέφος πάντως μας έπαιξε και φώτα, πήγαινε λίγο χαλαρά στο πρώτο μέρος συγχαρητήρια στα παιδιά που τρέξανε και τερματίσανε αξιοπρεπώς... υπέροχη μέρα για ράλλυ πραγματικά! εμείς την απολαύσαμε το επόμενο είναι Αμφίκλεια ε?????? |
Road_Runner έγραψε: |
Απο δυναμη ειναι κοντα στα δικα σας επιπεδα, απλα εχει ΣΑΖΜΑΝΑΡΑ και πολυ καλα ρυθμισμενη bilstein... |
Pughell έγραψε: | ||
Για να μην τρεφετε αυταπατες,ενα καρφωτο(ιδιαιτερα σε ενα Ν αμαξι που δεν εχει "θεματα" δυναμης) ειναι αχρηστο πραγμα οταν μπορεις να βαλεις ενα συμβατικο σχεσατο με τα μισα χρηματα. Τοσο απλα... |
Pughell έγραψε: | ||
Νικολη το ηξερα απλα πανω στην χαζομαρα μου το εγραψα χωρις να προσεξω καν τι ελεγα... ![]() Περι 106 1300 και Williams ομως δεν το ηξερα καν.Εξαιρουνται του κανονισμου λογο ομολογκασιον; ![]() |
Road_Runner έγραψε: |
Για να μην τρεφεις και εσυ αυταπατες... Ο σωτηρης ποτε δεν αλλαζει χωρις συμπλεκτη. Το μονο που προσφερει το καρφωτο ειναι η ασφαλεια σε 1-2 αλλαγες στον αγωνα, που μπορει να τυχει να αφησεις γρηγορα συμπλεκτη... Και με ενα καρφωτο σαζμαν ξερεις, οτι μπορεις να πεταξεις την πρωταρα σε οποιαδηποτε φουρκετα χωρις να σκεφτεις αν θα μπορεσεις να βγεις απο αυτη.... Ειδικα σε γαλλικο αμαξι.... |
Nizak έγραψε: |
Θυμάσαι το Light 13ρι που πουλιόταν χωρίς ρεζέρβα, χωρίς εταζέρα και χωρίς τα σκιάδια για τον ήλιο? Αυτά τα λέει και στην homologation άρα μπορείς να τρέξεις χωρίς αυτά, και καλά τα σκιάδια και η εταζέρα που πλέον μπορείς να τα βγάλεις (το 1995 όχι) αλλά η ρεζέρβα κάτι κάνει αν λείπει από τα 100 άλογα... |
Pughell έγραψε: |
Το αν αλλαζεις χωρις συμπλεκτη ή οχι δεν εχει καμια ουσιαστικη σημασια στο dog ρε,ισα-ισα που αν παταει συμπλεκτη,τοτε μια χαρα θα τον βολευε και ενα συμβατικο σχεσατο και θα γλιτωνε και τοσα χρηματα. Οσο για την 1η σε φουρκετα,εγω παντως δεν ξερω πολυ κοσμο να βαζει 1η σε φουρκετα με Ν2 ή mild Α6,ιδιαιτερα αν εχουν κανενα 13/59 επανω(μαζι με σχεσεις) μιας και αντι να κερδισεις,χανεις πολυ περισσοτερο. Να μιλουσαμε για κανενα Α6 με @@ και καμια 1η 60αρα-70αρα να σου πω ναι,με 45αρα 1η ομως ειναι αστειο να μιλαμε για πρωταρα σε φουρκετα... ![]() |
volvos έγραψε: |
allagi poreias
http://www.youtube.com/watch?v=oziJgly3I2M&feature=related |
Sinanai έγραψε: |
![]() ![]() ![]() |
Road_Runner έγραψε: | ||
Καλα, ασε τα θεωριτικα, και δες το ιν καρ τους και δες ποσες φορες βαζει 1η... Στην σχολη ειμαι και δεν μπορεσα να το δω πολυ, αλλα 1 φουρκετα ειδα και η πρωταρα επεσα πανηγυρικα.... Για κανεναν λογω αν βαλεις πρωτη δεν χανεις σε ραλλυ... Ειναι στανταρ οτι θα κρεμασει το αμαξι με 2α σε κλειστη φουρκετα... |
MEMsound έγραψε: | ||
πολυ "tricky" σημείο...εντελως στριμοκωλο! παιζει να περασατε και καλητερα απο ολους (τουλαχιστον μεταξυ προσθιοκινητων) αριστα ΛΕΦ!!! ![]() ![]() τι ειχε πριν απο εκει? |
Pughell έγραψε: | ||||
Νικολη,οδηγα πρωτα ενα 106/Saxo με σχεσεις και κοντο Κ/Π και μετα πες μου αν θα βαλεις 1η πολλες φορες... ![]() Ενημερωτικα,μιας και μαλλον δεν το ξερεις,με 1η και 7000 εχεις 54 χλμ(με 16/63) οταν η 2α στα ιδια χιλιομετρα εχει σχεδον 5000,δηλαδη δεν ειναι καθολου κρεμασμενο το μοτερ. Και μην μου πεις οτι σε φουρκετα θα μπεις με λιγοτερα απο 40 χλμ. Φαντασου τωρα του Σωτου που κατα πασα πιθανοτητα εχει και 13/59,αρα στις 7000 με 1η εχει 46 χλμ... ![]() Εσυ μπερδευεσαι απο το "ψοφιμι" το 206 οποτε σου φαινεται λογικο...Στα 106 ομως δεν ειναι καθολου ετσι. ![]() Εγω οδηγησα και "ηπιο" Α6 αλλα και Ν2 και σε ολες τις περιπτωσεις βαζωντας 1η χανεις...Και εγω το ιδιο εκανα(κατεβαζα 1η) αλλα μολις αρχισα να περναω τις φουρκετες με 2α,τα δευτερολεπτα επεσαν με το τσουβαλι. Τωρα το αν το κανεις ο Σωτηρης δεν εχει καμια σχεση,επιλογη του,αυτο ομως δεν σημαινει οτι εχει και νοημα. Επισης,μην χρησιμοποιεις σαν απολυτο κριτηριο την συγκεκριμενη ειδικη που εχει 5 φουρκετες εκ των οποιων οι πιο σφιχτη ειναι η αλλαγη πορειας που ετσι και αλλιως κατεβαζεις 1η. Στο 70% των ελληνικων αγωνων,τετοιες φουρκετες ή αλλαγες πορειας ειναι μετρημενες στα δαχτυλα... |
volvos έγραψε: |
υ.γ.2 θελω καποιος να μου δειξει φωτο του κυριαζη. να ξερω πως ειναι φατσα του να παω να τον προσκυνησω αν τον δω μπροστα μου. ειναι αδιανοητο να βλεπεις ενα απλα καλο οπως λενε Ν2 να κανει χρονους δεκαδας γενικης και να πηγαινει σε αυτο το ρυθμο. |
Sinanai έγραψε: |
Και...
Βίντεο και φωτογραφίες απ' το ατύχημα του Χαλιβελάκη. ![]() ![]() |
Nizak έγραψε: |
Αν και οφτοπικ να πώ κι εγώ μια γνώμη για τις πρώτες. Η αλήθεια είναι κάπου στη μέση Στέλιο και Νίκο. Θεωρώ πως με σχέσεις κ 13/59 η πρώτη στη φουρκέτα είναι άχρηστη, με σχέσεις κ 16/63 χρειάζεται πολλές φορές. εγώ με μαμά σχέσεις κ 13/64 έβαλα πρώτη μόνο στην αλλαγή πορείς και σε μια πολύ κλειστή στην Ψάθα. Το μοτέρ ήταν στις 4.000 rpm και ήταν λίγο κρεμασμένο αλλά δεν αργούσε πολύ να ανεβάσει κ πιστεύω πως οτι χάνεις το κερδίζεις απ τις λιγότερες αλλαγές κ τη λιγότερη ταλαιπωρία σε μετάδοση. πόσα Km βγάζει ρε στέλιο στις 4000 με 2η μαμα κ 13/64 και 15αρια? |
volvos έγραψε: |
http://www.youtube.com/watch?v=GVjl0hZB5G0&feature=related
|
Sinanai έγραψε: |
Γιατί, ξέρεις ότι το έσωσε και δεν το 'σκασε; Ή εννοείς για τον camera-man; |
Sinanai έγραψε: |
Ναι, αυτό ρωτάω, δεν ήξερα. ![]() |