PSClub - Hellas

Βλάβες - Επισκευές - Συνεργεία - Ανταλλακτικά - 306-Προβλημα λειτουργιας οταν ειναι κρυο.

kostas0304 - Κυρ 06 Νοέ 2011, 18:48:09
Θέμα δημοσίευσης: 306-Προβλημα λειτουργιας οταν ειναι κρυο.
Καλησπέρα σε όλους!!!
Είμαι νέος στο club και θέλω να σας ευχαριστήσω που με δεχτήκατε αρχικά.Πριν απο 2 εβδομάδες έγινα κάτοχος ενός Pug 306 8v του 1999.Το αμάξι είναι σε καλούλα κατάσταση όμως θέλω να μοιραστώ μαζί σας ένα προβληματισμό και να ζητησω τη βοήθεια σας.
Όταν είναι κρύο το αμάξι, δουλεύει λιγο σαν τρικιλινδρο και μόλις ζεσταθεί στρώνει.Δεν έδωσα σημασία στην αρχή.Σκέφτηκα μήπως είναι η βαλβίδα ψυχρης ή ο Λ.Τελικά,έχω αλλάξει Λ,βαλβίδα ψυχρης,πολλαπλασιαστη,μπεκ αλλά δεν εχει στρώσει.

έχετε καμιά ιδεα τι μπορεί να φταίει;
plaketokofths - Κυρ 06 Νοέ 2011, 19:22:16
Θέμα δημοσίευσης:
Ολα τα παραπάνω που λες οτι εχεις αλλάξει θα εχουν κοστίσει, τουλάχιστον σε καινούρια, τα μισά λεφτά απ' οσο πήρες μτχ το 306... Αν ηταν αποφαση του συνεργείου τότε να εισαι επιφυλακτικός μαζί του.

Στο προβλημά σου τώρα, το πιο απλό μιας και το αμαξι το πήρες ετσι ειναι να επιβεβαιώσεις οτι τα μπουζί που φοράς αντιστοιχούν στον προτεινόμενο από την peugeot βαθμο θερμότητας. Φαντάζομαι θα ταν το πρώτο πραγμα που κοιταξε το συνεργείο αλλά δεν ειδα να το αναφέρεις.
kostas0304 - Δευ 07 Νοέ 2011, 12:14:40
Θέμα δημοσίευσης:
Καλημέρα,

για καλή μου τύχη έχω γνωστο με ανταλλακτικα για γαλλικα με αποτέλεσμα να μην πληρώσω τίποτα.Μου έδωσε τα πράγματα και έκανα όλους τους ελάγχους.Και αυτό διότι λόγω κάποιου σοβαρου προβλήματος, ο μηχανικός μου είναι αδύνατον αυτή τη στιγμή να ελέγξει το αμάξι.
Όσονα αφορά τα μπουζί που είπες,δεν τα έχω αλλάξει.Τα έβγαλα και τα τσέκαρα.Το ένα απο αυτά ήταν άσπρο,σαν να μη δούλευε.Τα άλλα είχαν αυτό το μπρούτζινο χρώμα.Λόγω του μπουζί έφτασα στο σημείο να δοκιμάσω άλλο πολλαπλασιαστη και μπεκ(για να είμαι απόλυτα ειληκρινης).Τώρα,αν τα μπουζί που έχει πάνω δεν είναι τα σωστά,δεν το ξέρω αυτό καθώς έτσι πήρα το αμάξι.Ενδέχεται δηλαδή να μην είναι σωστά και να μου κάνει τέτοια ιστορία όταν είναι κρύο; πως μπορώ να βρω τι μπουζί πρέπει να φορά το αμάξι απο τη στιγμή που δεν έχω manual;
kostas0304 - Δευ 07 Νοέ 2011, 12:45:32
Θέμα δημοσίευσης:
Μόλις τώρα βρήκα μέσα απο το βιβλιο της EYQUEM τι μπουζί πρέπει να φορά και είναι τα σωστά.......
Καμιά ιδέα;

Δε μπορώ να καταλάβω......
Υπάρχει περίπτωση κάτι να γίνεται με καμιά βαλβίδα με αποτέλεσμα να μένει ανοιχτή και μόλις ζεσταθεί να διαστέλεται και να στρώνει(μια σκέψη έκανα.Μπορεί να είναι και βλακεία.Σόρυ);
action_peugeot - Τρι 08 Νοέ 2011, 23:41:35
Θέμα δημοσίευσης:
Σε κάποιο διαγνωστικό το έβαλες να δις τις παραμέτρους
kostas0304 - Τετ 09 Νοέ 2011, 13:10:35
Θέμα δημοσίευσης:
Καλημερα!!

Η αληθεια είναι πως δεν το έχω βάλει σε διαγνωστικό.Και αυτό γιατί κάτι έτυχε και δεν υπάρχει φράγκο να το κάνω.....
Η έκτακτη εισφορά με πήγε πίσω.Και αυτός είναι ο λογος που κάνω δοκιμές για να δω τι μπορεί να φταίει.Έχω τη δυνατοτητα να έχω ανταλλακτικα και να κανω δοκιμες.
action_peugeot - Παρ 25 Νοέ 2011, 23:11:19
Θέμα δημοσίευσης:
Μπορείς αν θέλεις να έρθεις στο συνεργείο μου να το δούμε δωρεάν χωρίς να πληρώσεις για τη διάγνωση
tnt_tuner - Δευ 19 Δεκ 2011, 18:53:40
Θέμα δημοσίευσης:
τελικα δεν ειπες κωστα.. το βρηκες το προβλημα ποιο ηταν?
μηπως ειναι τα μπουζοκαλοδια?
kostas0304 - Πεμ 26 Ιαν 2012, 23:04:24
Θέμα δημοσίευσης:
Καλησπέρα φίλοι μου!!!!

Μετά απο μήνες απουσίας επέστρεψα!!

Λόγω προβλήματος υγείας που με ταλαιπώρησε(2 εγχειρήσεις..!) να μαι πάλι.

Αρχικά θα ήθελα να ευχαριστήσω όλους όσους απάντησαν αλλά και όσους διάβασαν το πρόβλημα μου,άσχετα αν δεν απάντησαν.

Μεγάλο ευχαριστώ ειδικά σε σένα Τηλέμαχε που προσφέρθηκες να με βοηθήσεις.

Θα περάσω κάποια στιγμή την άλλη εβδομάδα να σε δω και απο κοντά και να τα πούμε.
Δεν έκανα κάτι με το αμάξι λόγω του προβλήματος που είχα.Αλλά τώρα,αφού τελείωσα το σερβις του εαυτού μου, ήρθε η ώρα του αυτοκινήτου μου..

Ευχαριστώ και πάλι τους πάντες παιδιά!!!
tnt_tuner - Σαβ 28 Ιαν 2012, 21:32:46
Θέμα δημοσίευσης:
Να ειδαι καλα φιλε και περαστικσ να ειναι...
Σιδερενιος!!!!
Υγεια και τα σιδερα φτιαζνονται....[/u]
action_peugeot - Τετ 01 Φεβ 2012, 23:01:51
Θέμα δημοσίευσης:
περαστικά
AlienHack - Πεμ 09 Φεβ 2012, 15:51:48
Θέμα δημοσίευσης:
Για να μην ανοιγω αλλο θεμα.

Απο τοτε πουεβαλα τα Ψυχρωτερα μπουζι που πηραμε απο το γκρουπ buy , οταν το αμαξι ειναι κρυο και στις πολικες θερμοκρασιες που εχουμε θεσσαλονικη αυτο το διαστημα (εδω και 1 μηνα απο 2 μεχρι -3)
οταν το βαζω κρυο μπρος κανει σαν τρικυλυνδρο για 10-15 δευτερολεπτα και βρωμαει ο τοπος βενζινη...

ειναι λογο μπουζι? και ειναι λογικό? χανουν αναφλεξεις λογο ψυχρωτητας και ηδη χαμηλης θερμοκρασιας?
AlienHack - Δευ 13 Φεβ 2012, 09:11:20
Θέμα δημοσίευσης:
AlienHack έγραψε:
Για να μην ανοιγω αλλο θεμα.

Απο τοτε πουεβαλα τα Ψυχρωτερα μπουζι που πηραμε απο το γκρουπ buy , οταν το αμαξι ειναι κρυο και στις πολικες θερμοκρασιες που εχουμε θεσσαλονικη αυτο το διαστημα (εδω και 1 μηνα απο 2 μεχρι -3)
οταν το βαζω κρυο μπρος κανει σαν τρικυλυνδρο για 10-15 δευτερολεπτα και βρωμαει ο τοπος βενζινη...

ειναι λογο μπουζι? και ειναι λογικό? χανουν αναφλεξεις λογο ψυχρωτητας και ηδη χαμηλης θερμοκρασιας?


?? κανεις?
tnt_tuner - Τετ 22 Φεβ 2012, 03:54:09
Θέμα δημοσίευσης:
το ποιο πιθανό να είναι θέμα μπουζί...
γιατί έβαλες ποιο ψυχρά???
greenpug106 - Τετ 22 Φεβ 2012, 07:33:40
Θέμα δημοσίευσης:
AlienHack έγραψε:
Για να μην ανοιγω αλλο θεμα.

Απο τοτε πουεβαλα τα Ψυχρωτερα μπουζι που πηραμε απο το γκρουπ buy , οταν το αμαξι ειναι κρυο και στις πολικες θερμοκρασιες που εχουμε θεσσαλονικη αυτο το διαστημα (εδω και 1 μηνα απο 2 μεχρι -3)
οταν το βαζω κρυο μπρος κανει σαν τρικυλυνδρο για 10-15 δευτερολεπτα και βρωμαει ο τοπος βενζινη...

ειναι λογο μπουζι? και ειναι λογικό? χανουν αναφλεξεις λογο ψυχρωτητας και ηδη χαμηλης θερμοκρασιας?


Σου βγάζει κάτι στο διαγνωστικό?
Έχω και εγώ το ίδιο πρόβλημα σε 106.
Εμένα το check engine είναι μόνιμα αναμένο
Πιθανές αιτίες είναι ο λαμδα (εμπρος), πολλαπλασιαστης, μαπ sensor.
kostas207cc - Τετ 22 Φεβ 2012, 19:52:12
Θέμα δημοσίευσης:
αλλαξε μπουζι.τσεκαρε βαλβιδα ψυχρης.να μυριζει λιγο βενζινη για το πρωτο λεπτο ειδικα σε που κρυα εινα λιγο λογικο.αλλα βαλε τα μπουζι της μανας του αν δεν ειναι 300 αλογα νιτρα κτλ.πολλαπλασιατης που ειπε το παιδι απο πανω αν ηταν θα ρεταρε συνεχεια και θα αναβε τσεκ λαμπακι.μαπ θα εκανε μπερδεματα στα ψηλα ειδικα.λαμδα μπορει αλλα το πρωτο που πρεπει να κανεις αλλαξε μπουζι για πολλους λογους πρωτον οταν βαζεις ψυχροτερα δεν εχεις σωστη θερμοκρασι στο θαλαμο καυσης δεν μπαινουν τα μπουζι σε θερμοκρασια αυτοκαθαρισμου και μειωμενη αποδοση και αλλα
tnt_tuner - Πεμ 23 Φεβ 2012, 00:45:18
Θέμα δημοσίευσης:
kostas207cc +1
πολλαπλασιαστής και μαπ λίγο απίθανο αλλά θα μπορούσε αν τραβάνε κάποιο ζόρι τα ίδια από το κρύο αλλά δν ξέρω αν προλαβαίνουν να ζεσταίνονται σε 10"..
αν είναι ο Λ σίγουρα θα σου έχει ανεβεί αισθητά και η κατανάλωση

μπουζί ιριδίου βάλτε άφοβα... αλλά γιατί άλλης θερμοκρασίας? τ
αυτά πρέπει να γίνονται μόνο όταν χρειάζονται και πάντα με υπολογισμούς και ποτέ στο περίπου....

greenpug106 γιατί λες "Πιθανές αιτίες"?
δεν έχεις διαβάσει πια ακριβώς βλάβη είναι?
ο εγκέφαλος δεν κρατάει σφάλματα περίπου....
greenpug106 - Πεμ 23 Φεβ 2012, 07:59:26
Θέμα δημοσίευσης:
tnt_tuner έγραψε:
greenpug106 γιατί λες "Πιθανές αιτίες"?
δεν έχεις διαβάσει πια ακριβώς βλάβη είναι?
ο εγκέφαλος δεν κρατάει σφάλματα περίπου....


Διάβασε εδώ φίλε

http://www.psclub.gr/forum/viewtopic.php?t=24460

Βάζωντας το στο διαγνωστικό φίλου μας έβγαλε
P0170 - Richness regulation - Permanent fault
P0300 - Undetermined missfiring - Intermittent fault
P0121 - [1,b,1,21] Please refer to relevant technical manual - Intermittent fault.

Όταν καθαρίσαμε στο διαγνωστικό τα σφάλματα το check engine δεν έσβησε

Μετά από εισήγηση του Salex παράγγειλα Λαμδα και περιμένω να έρθει.
Και με τα λεγόμενα σου αυτό πρέπει να είναι από ότι καταλαμβαίνω?
kostas207cc - Πεμ 23 Φεβ 2012, 13:25:59
Θέμα δημοσίευσης:
πρωτον ο λαμδα ελενχεται με ενα πολυμετρο.αυτη ειναι η σωστη διαδικασια.ο εγκεφαλος σου λεει οτι εχεις πλουσιο μιγμα μπορει να οφειλεται σε βαλβιδα ψυχρης.ο λαμδα επισης καμμια φορα με καθαρισμα ξεκκολαει επειδη στις οπεσ του πιανει μακα που εμποδιζει να διαβαζει σωστα.ο εγκεφαλος μπορει να σου βαγαλει λαμδα και να μην φταει ο λαμδα απλα να διαβαζει υπερβολικες τιμες κατα την κριση του εγκεφαλου αλλα να δουλευει κανονικα.η σωστη διαδικασια πριν αλλαχτει κατι ειναι ο ελενχος με πολυμετρο.μετρας λαμδα στο ρελαντι με ενα πολυμετρο την ταση παροχης και το σημα του.επισης μετρας και λαμδα με ζεστο αμαξι.για ψυχρης στους 80 βαθμους πρεπει να διαβαζεις 292-326Ω και οσο ζεστανεται να πεφτει η αντισταση του.για λαμδα στορελαντι το αμαξι ενωνεις το προμπ του πολυμετρου το αρνητικο σε γειωση το αλλο στο σημα του λαμδα και πρεπει να παιζει απο 0,1-1volt σενεχως οχι σταθερο πχ στο 0,45 αλλα να ανεβακατεβαινει στο ρελαντι με ζεστο αμαξι συνεχεια 0,1 0,9 0,7 πανω κατω συνεχεια.η σειρα ειναι πρωτα ψυχρης μετα λαμδα.αν αυτα ειναι καλα και το αμαξι ρεταρει δηλαδη ενας κυλινδρος δεν δουλευει ελενχεις αναφλεξη μπουζι πολλαπλασιαστες κτλ.μετα μπεκ αν κατουραει καπποιο μετα συμπιεση και τελος μαπ παλι με πολυμετρο πρεπι να εχει ταση τροφοδοσιασ 5volt με κουμπωμενο η ταση πρεπει να ειναι 0,1-5v στο πaτα γκαζι.ετσι ελενχουμε μετα αλλαζουμε.αλλα στα συνεργεια ουτε σεμιναρια κανουν οι περισοτεροι ουτε καθονται να μετρανε αλλαγμα σιγα εκεινοι το πληρωνουν??
greenpug106 - Παρ 24 Φεβ 2012, 08:46:49
Θέμα δημοσίευσης:
Κώστα ευχαριστω για τις χρήσιμες πληροφορίες!

Θα τα δω με το μηχανικό μου.
Δεν έχω τις απαιτούμενες γνώσεις ούτε και εξοπλισμό.
Θα γράψω όταν έχω νέα
AlienHack - Παρ 24 Φεβ 2012, 09:31:46
Θέμα δημοσίευσης:
και εγω που εχω τον σωστο εξοπλισμο και τα εχω ελενξει στο παρελθον ολα τι καταλαβα? Laughing

λοιπον , ας τα παρουμε απο την αρχη, ο πολλαπλασιαστης ειναι καινουριος! τα μπουζι ειναι ψυχροτερα γιατι δουλευω με υγραεριο και θελει ψυχροτερα (να θυμησω οτι με τον καινουριο πολλαπλασιαστη και τα μπουζι αυτα ειδα βελτιωση της καταναλωσης κατα 1 λιτρο τουλαχιστον )

τωρα οσο αφορα την μυροδια βενζινης , ειναι για τα πρωτα 30 δευτερολεπτα που παιρνει το αμαξι μπροστα και που ακουγεται λιγο σαν τρακτερ , και μιλαμε παντα για οταν εχει εξω 0 βαθμους , τωρα που η θερμοκρασια ανεβηκε στους 10+ δεν το κανει τοσο εντονα,,
kostas207cc - Παρ 24 Φεβ 2012, 12:06:50
Θέμα δημοσίευσης:
λογικο ακουγεται οτι λες νομιζω δεν εχεις προβλημα.για λιγο σε που κρυο θα μυριζει μεχρι να ζεσταθει λαμδα καταλυτης νερα ωστε να κοψει ψεκασμο η βαλβιδα ψυχρης.η βαλβιδα ψυχρης εμπλουτιζει το μιγμα αυξανει την διαρκεια ψεκασμου οταν ειναι κρυο το αμαξι για να παρει ευκολα μπροστα.εαν ζεστανεται και βγαζει μαυριλα η μυριζει εντονα τοτε ελενχουμε ψυχρης πρωτα μετα λαμδα κτλ
tnt_tuner - Τετ 29 Φεβ 2012, 16:14:46
Θέμα δημοσίευσης:
kostas207cc +1 ξανα! σωστη διαδικασια ελεγχου!!
greenpug106 δεν θέλει πολύ εξειδικευμένες γνώσεις,,,
κατέβασε από το ίντερνετ το autodata που έχει αναλυτικά τις διαδικασίες ελέγχου για κάθε αυτοκίνητο, πάρε κ ένα πολιμετρακι με 5ευρακια και τεσταρε τις τασεις δεν είναι πολυπλοκο και μην φοβασε... δεν γίνετε να χαλάσεις τπτ...

σου είπα έτσι πριν γτ ο εγκέφαλος δν λέει υποθετικα τι μπορει να ειναι αυτο... αλλά τι σφάλμα διαβάζει ότι έχει πχ πλούσιο μιγμα, μετά εσύ κάνεις την υπόθεση για το τι μπορεί να φταιει!!! αν έβγαζε σφάλμα όμως για τον λ δν θα μπορούσε να είναι κάτι άλλο...


στην δικια μου λιστα λεει
P0170=Fuel Trim Malfunction = δυσλειτουργία μικρορυθμισης μίγματος
P0300=Random/Multiple Cylinder Misfire Detected=Εντοπίστηκε σε τυχαίο/πολλαπλούς κυλίνδρους αστοχεια ανάφλεξης
P0121=Throttle/Pedal Position Sensor/Switch A Circuit Range/Performance Problem=δεν διαβάζει σωστές ενδείξεις από τον αισθητήρα θέσης πεταλούδας
για να μην έσβησε το check engine σημαίνει ότι το διαβάζει συνέχεια και δεν είναι κάτι τυχαίο.
μετά ξαναέλεγξες τι βλάβες είχε αποθηκεύσει?
"αυτά τα σφάλματα υπάρχει τρόπος να τα διαβάζεις κ μόνος σου για να μην πηγαίνεις όλη την ώρα στον ηλεκτρολόγο"
το πρώτο με το τρίτο άνετα μπορεί να συνδέονται (μονομπεκο ειναι το αμαξι?)
ο πρώτος κ ο δεύτερος λ έχω την εντύπωση ότι είναι ίδιοι.. δοκίμασε να τους κανείς τράμπα.
καθάρισε κ βάλε σπρέι επαφών στους συνδέσμους σε όλους τους αισθητήρες.
ο καταλύτης που λες στο άλλο τοπικ ότι έχεις αλλάξει μόνο για το 1 θα μπορούσε να επηρεάσει αλλά κ πάλι θα σoυ έβγαζε μαλλον κάποιο emission fault
το δεύτερο λέει ξεκάθαρα ότι έχεις πρόβλημα με την ανάφλεξη, αν είναι μάχιμα τα μπούζι τότε φταίει πλ/στης μπουζοκαλωδια ντιρσιμπιτερ
για το τρίτο καθάρισε κ ρύθμισε σωστά το ποτενσιόμετρο

AlienHack δικαιολογούνται ενμερη τότε τα μπουζί!!! αλλά και τα μαμισια να φόραγες δεν θα είχες πρόβλημα με το αέριο...
δεν αποκλειετε πάντως στο πολυ κριο να ειναι απο τα μπουζί, αφού μέχρι να ζεσταθείς δουλεύεις με βενζίνη!
όταν είναι πολύ κρύο κ ρετάρει αν πατήσεις ελαφρά γκάζι 1500-2000 συνεχίζει και ρετάρει η σταματάει??
η μυρωδιά όντως είναι δικαιολογημένη σε ενα βαθμό ιδικά στο κρύο!
greenpug106 - Πεμ 01 Μάρ 2012, 07:45:25
Θέμα δημοσίευσης:
tnt_tuner έγραψε:
kostas207cc +1 ξανα! σωστη διαδικασια ελεγχου!!
greenpug106 δεν θέλει πολύ εξειδικευμένες γνώσεις,,,
κατέβασε από το ίντερνετ το autodata που έχει αναλυτικά τις διαδικασίες ελέγχου για κάθε αυτοκίνητο, πάρε κ ένα πολιμετρακι με 5ευρακια και τεσταρε τις τασεις δεν είναι πολυπλοκο και μην φοβασε... δεν γίνετε να χαλάσεις τπτ...

σου είπα έτσι πριν γτ ο εγκέφαλος δν λέει υποθετικα τι μπορει να ειναι αυτο... αλλά τι σφάλμα διαβάζει ότι έχει πχ πλούσιο μιγμα, μετά εσύ κάνεις την υπόθεση για το τι μπορεί να φταιει!!! αν έβγαζε σφάλμα όμως για τον λ δν θα μπορούσε να είναι κάτι άλλο...


στην δικια μου λιστα λεει
P0170=Fuel Trim Malfunction = δυσλειτουργία μικρορυθμισης μίγματος
P0300=Random/Multiple Cylinder Misfire Detected=Εντοπίστηκε σε τυχαίο/πολλαπλούς κυλίνδρους αστοχεια ανάφλεξης
P0121=Throttle/Pedal Position Sensor/Switch A Circuit Range/Performance Problem=δεν διαβάζει σωστές ενδείξεις από τον αισθητήρα θέσης πεταλούδας
για να μην έσβησε το check engine σημαίνει ότι το διαβάζει συνέχεια και δεν είναι κάτι τυχαίο.
μετά ξαναέλεγξες τι βλάβες είχε αποθηκεύσει?
"αυτά τα σφάλματα υπάρχει τρόπος να τα διαβάζεις κ μόνος σου για να μην πηγαίνεις όλη την ώρα στον ηλεκτρολόγο"
το πρώτο με το τρίτο άνετα μπορεί να συνδέονται (μονομπεκο ειναι το αμαξι?)
ο πρώτος κ ο δεύτερος λ έχω την εντύπωση ότι είναι ίδιοι.. δοκίμασε να τους κανείς τράμπα.
καθάρισε κ βάλε σπρέι επαφών στους συνδέσμους σε όλους τους αισθητήρες.
ο καταλύτης που λες στο άλλο τοπικ ότι έχεις αλλάξει μόνο για το 1 θα μπορούσε να επηρεάσει αλλά κ πάλι θα σoυ έβγαζε μαλλον κάποιο emission fault
το δεύτερο λέει ξεκάθαρα ότι έχεις πρόβλημα με την ανάφλεξη, αν είναι μάχιμα τα μπούζι τότε φταίει πλ/στης μπουζοκαλωδια ντιρσιμπιτερ
για το τρίτο καθάρισε κ ρύθμισε σωστά το ποτενσιόμετρο



tnt_tuner ευχαριστώ για την απάντηση.

Πήγα σε ένα ηλεκτρολόγο και ενωθήκαμε με τον εγκέφαλο.
Έβγαλε αυτά που έγραψα και καθαρίσαμε τον εγκέφαλο.
Ξεκινώ το αυτοκίνητο και το check engine παραμένει αναμένο. Μου λέει αυτός πρέπει το σφάλμα να είναι μόνιμο και πρέπει να το διορθώσεις για να σβήσει.

Από τα 3 μόνο το Ρ0170 λέει ότι είναι μόνιμο (permanent).
Ως 1ο μέτρο παράγειλα μπροστινό λ αισθητήρα. Ο εγκέφαλος σύμφωνα με τις τιμές που διαβάζει διφοροποιεί το μίγμα σωστά?

Τώρα για να μην τρέχω σε ηλεκτρολόγο συνέχεια είχα αγοράσει παλαιότερα ELM327 καλώδιο. Τότε δεν είχα λαπτοπ. Αργότερα που αγόρασα πήρα με Windows 7 64 bit και δεν κατάφερα να το ενώσω και να αναγνωρίσει το καλώδιο. Κατέβασα και το VM Lite που δουλεύεις εικονικά σε Windows XP και δούλεψε με Vag Com για το Audi A4 που έχω.

Τρίφυσο είναι το αμάξι του 2001.
Παλαιότερα είχα αλλάξει το 2ο Λ
greenpug106 - Πεμ 01 Μάρ 2012, 19:52:59
Θέμα δημοσίευσης:
kostas207cc έγραψε:
πρωτον ο λαμδα ελενχεται με ενα πολυμετρο.αυτη ειναι η σωστη διαδικασια.ο εγκεφαλος σου λεει οτι εχεις πλουσιο μιγμα μπορει να οφειλεται σε βαλβιδα ψυχρης.ο λαμδα επισης καμμια φορα με καθαρισμα ξεκκολαει επειδη στις οπεσ του πιανει μακα που εμποδιζει να διαβαζει σωστα.ο εγκεφαλος μπορει να σου βαγαλει λαμδα και να μην φταει ο λαμδα απλα να διαβαζει υπερβολικες τιμες κατα την κριση του εγκεφαλου αλλα να δουλευει κανονικα.η σωστη διαδικασια πριν αλλαχτει κατι ειναι ο ελενχος με πολυμετρο.μετρας λαμδα στο ρελαντι με ενα πολυμετρο την ταση παροχης και το σημα του.επισης μετρας και λαμδα με ζεστο αμαξι.για ψυχρης στους 80 βαθμους πρεπει να διαβαζεις 292-326Ω και οσο ζεστανεται να πεφτει η αντισταση του.για λαμδα στορελαντι το αμαξι ενωνεις το προμπ του πολυμετρου το αρνητικο σε γειωση το αλλο στο σημα του λαμδα και πρεπει να παιζει απο 0,1-1volt σενεχως οχι σταθερο πχ στο 0,45 αλλα να ανεβακατεβαινει στο ρελαντι με ζεστο αμαξι συνεχεια 0,1 0,9 0,7 πανω κατω συνεχεια.η σειρα ειναι πρωτα ψυχρης μετα λαμδα.αν αυτα ειναι καλα και το αμαξι ρεταρει δηλαδη ενας κυλινδρος δεν δουλευει ελενχεις αναφλεξη μπουζι πολλαπλασιαστες κτλ.μετα μπεκ αν κατουραει καπποιο μετα συμπιεση και τελος μαπ παλι με πολυμετρο πρεπι να εχει ταση τροφοδοσιασ 5volt με κουμπωμενο η ταση πρεπει να ειναι 0,1-5v στο πaτα γκαζι.ετσι ελενχουμε μετα αλλαζουμε.αλλα στα συνεργεια ουτε σεμιναρια κανουν οι περισοτεροι ουτε καθονται να μετρανε αλλαγμα σιγα εκεινοι το πληρωνουν??


Νέα

Θυμήθηκά ότι είχα ELM 323.
Έψαξα και βρήκα λογισμικό για obd2, συγκεκριμένα το Easy Obd 2

http://easyobdii.com/

Αφού το εγκατέστησα έτρεξα τους κωδικούς και βρήκα τους ίδιους 3 που αναφέρω πιο πάνω, τους καθαρίζω, ξεκινώ το αυτοκίνητο και ως δια μαγείας καθάρισαν όλα!

Μέσα από το πρόγραμμα μπορώ να δω αρκετά πράγματα.


Αναφορικά με τους Λ:
Οι τιμές που είδα
Bank 1 Sensor 1 0.155V
Short term fuel trim 5,47%
Bank 1 Sensor 2 0.080V

Όπως είπες τα volt ανεβοκατέβαιναν μέχρι κάτω από το 1.
Το ότι πήγαν και κάτω από 0,1 σημαίνει κάτι?
kostas207cc - Πεμ 01 Μάρ 2012, 21:01:04
Θέμα δημοσίευσης:
οχι δεν σημαινει κατι αν ειναι στο ρελαντι και αναβοκατεβαινουν τα volt πανω κατω.να ξερεις με το elm υπαρχει μια καθυστερηση στο ανεβοκατεβασμα των volt.γενικοτερα προσωπικα προτιμω να ελενχω την ταση μεσω βολτομετρου.αλλα αφου καθαρισαν αρα ολα οκ.ο πρωτος λ ειναι που κανει το παιχνιδι με τα μιγματα αυτος πρεπει να παιζει η ταση του τον δευτερο μην του δινεις σημασια
greenpug106 - Πεμ 01 Μάρ 2012, 21:52:14
Θέμα δημοσίευσης:
οκ νάσε καλά για την απάντηση!
tnt_tuner - Κυρ 04 Μάρ 2012, 15:10:22
Θέμα δημοσίευσης:
ωραία! αφού έχεις κ τ καλώδια μια χαρά, δν χρειάστηκε κ να ψάξεις για το κόλπο με τον συνδετήρα!
άρα το obd reader του ηλεκτρολόγου είχε πρόβλημα ή ασυμβατότητα και δεν μπορούσε να σβήσει τα σφάλματα!
ελπίζω να προλαβες να ακυρώσεις την παραγγελία του λ...
(δεν είναι ίδιοι οι λ για να δοκίμαζες να τους κάνεις τράμπα?)
άρα το μοτέρ είναι 8ν τετραμπεκο τριφισο!
αν σου ξανακρατισει βλάβες παρτο πάλι από την αρχή το καθένα...
greenpug106 - Δευ 05 Μάρ 2012, 09:38:00
Θέμα δημοσίευσης:
tnt_tuner έγραψε:
ωραία! αφού έχεις κ τ καλώδια μια χαρά, δν χρειάστηκε κ να ψάξεις για το κόλπο με τον συνδετήρα!
άρα το obd reader του ηλεκτρολόγου είχε πρόβλημα ή ασυμβατότητα και δεν μπορούσε να σβήσει τα σφάλματα!
ελπίζω να προλαβες να ακυρώσεις την παραγγελία του λ...
(δεν είναι ίδιοι οι λ για να δοκίμαζες να τους κάνεις τράμπα?)
άρα το μοτέρ είναι 8ν τετραμπεκο τριφισο!
αν σου ξανακρατισει βλάβες παρτο πάλι από την αρχή το καθένα...


Όχι φίλε τον Λ δεν πρόλαβα να τον ακυρώσω είναι στο ταχυδρομείο και με περιμένει. Δεν πειράζει θα τον κρατήσω για το μέλλον.

Ναι ίδιοι είναι οι Λ δεν σκέφτηκα να τους αλλάξω. Ήμουν σχεδόν σίγουρος ότι ήταν προβληματικός.

1.6 16v 3φυσο είναι το μοτέρ με έκκεντρα, χταπόδι, πρόγραμμα, φλάντζα και σκούπα.
Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες

Powered by phpBB 2.0.21 © 2001, 2002 phpBB Group
© 2002-2003 206 Club - Greece
Πληροφορίες : info@206club.gr