AlienHack έγραψε: |
Για να μην ανοιγω αλλο θεμα.
Απο τοτε πουεβαλα τα Ψυχρωτερα μπουζι που πηραμε απο το γκρουπ buy , οταν το αμαξι ειναι κρυο και στις πολικες θερμοκρασιες που εχουμε θεσσαλονικη αυτο το διαστημα (εδω και 1 μηνα απο 2 μεχρι -3) οταν το βαζω κρυο μπρος κανει σαν τρικυλυνδρο για 10-15 δευτερολεπτα και βρωμαει ο τοπος βενζινη... ειναι λογο μπουζι? και ειναι λογικό? χανουν αναφλεξεις λογο ψυχρωτητας και ηδη χαμηλης θερμοκρασιας? |
AlienHack έγραψε: |
Για να μην ανοιγω αλλο θεμα.
Απο τοτε πουεβαλα τα Ψυχρωτερα μπουζι που πηραμε απο το γκρουπ buy , οταν το αμαξι ειναι κρυο και στις πολικες θερμοκρασιες που εχουμε θεσσαλονικη αυτο το διαστημα (εδω και 1 μηνα απο 2 μεχρι -3) οταν το βαζω κρυο μπρος κανει σαν τρικυλυνδρο για 10-15 δευτερολεπτα και βρωμαει ο τοπος βενζινη... ειναι λογο μπουζι? και ειναι λογικό? χανουν αναφλεξεις λογο ψυχρωτητας και ηδη χαμηλης θερμοκρασιας? |
tnt_tuner έγραψε: |
greenpug106 γιατί λες "Πιθανές αιτίες"?
δεν έχεις διαβάσει πια ακριβώς βλάβη είναι? ο εγκέφαλος δεν κρατάει σφάλματα περίπου.... |
tnt_tuner έγραψε: |
kostas207cc +1 ξανα! σωστη διαδικασια ελεγχου!!
greenpug106 δεν θέλει πολύ εξειδικευμένες γνώσεις,,, κατέβασε από το ίντερνετ το autodata που έχει αναλυτικά τις διαδικασίες ελέγχου για κάθε αυτοκίνητο, πάρε κ ένα πολιμετρακι με 5ευρακια και τεσταρε τις τασεις δεν είναι πολυπλοκο και μην φοβασε... δεν γίνετε να χαλάσεις τπτ... σου είπα έτσι πριν γτ ο εγκέφαλος δν λέει υποθετικα τι μπορει να ειναι αυτο... αλλά τι σφάλμα διαβάζει ότι έχει πχ πλούσιο μιγμα, μετά εσύ κάνεις την υπόθεση για το τι μπορεί να φταιει!!! αν έβγαζε σφάλμα όμως για τον λ δν θα μπορούσε να είναι κάτι άλλο... στην δικια μου λιστα λεει P0170=Fuel Trim Malfunction = δυσλειτουργία μικρορυθμισης μίγματος P0300=Random/Multiple Cylinder Misfire Detected=Εντοπίστηκε σε τυχαίο/πολλαπλούς κυλίνδρους αστοχεια ανάφλεξης P0121=Throttle/Pedal Position Sensor/Switch A Circuit Range/Performance Problem=δεν διαβάζει σωστές ενδείξεις από τον αισθητήρα θέσης πεταλούδας για να μην έσβησε το check engine σημαίνει ότι το διαβάζει συνέχεια και δεν είναι κάτι τυχαίο. μετά ξαναέλεγξες τι βλάβες είχε αποθηκεύσει? "αυτά τα σφάλματα υπάρχει τρόπος να τα διαβάζεις κ μόνος σου για να μην πηγαίνεις όλη την ώρα στον ηλεκτρολόγο" το πρώτο με το τρίτο άνετα μπορεί να συνδέονται (μονομπεκο ειναι το αμαξι?) ο πρώτος κ ο δεύτερος λ έχω την εντύπωση ότι είναι ίδιοι.. δοκίμασε να τους κανείς τράμπα. καθάρισε κ βάλε σπρέι επαφών στους συνδέσμους σε όλους τους αισθητήρες. ο καταλύτης που λες στο άλλο τοπικ ότι έχεις αλλάξει μόνο για το 1 θα μπορούσε να επηρεάσει αλλά κ πάλι θα σoυ έβγαζε μαλλον κάποιο emission fault το δεύτερο λέει ξεκάθαρα ότι έχεις πρόβλημα με την ανάφλεξη, αν είναι μάχιμα τα μπούζι τότε φταίει πλ/στης μπουζοκαλωδια ντιρσιμπιτερ για το τρίτο καθάρισε κ ρύθμισε σωστά το ποτενσιόμετρο |
kostas207cc έγραψε: |
πρωτον ο λαμδα ελενχεται με ενα πολυμετρο.αυτη ειναι η σωστη διαδικασια.ο εγκεφαλος σου λεει οτι εχεις πλουσιο μιγμα μπορει να οφειλεται σε βαλβιδα ψυχρης.ο λαμδα επισης καμμια φορα με καθαρισμα ξεκκολαει επειδη στις οπεσ του πιανει μακα που εμποδιζει να διαβαζει σωστα.ο εγκεφαλος μπορει να σου βαγαλει λαμδα και να μην φταει ο λαμδα απλα να διαβαζει υπερβολικες τιμες κατα την κριση του εγκεφαλου αλλα να δουλευει κανονικα.η σωστη διαδικασια πριν αλλαχτει κατι ειναι ο ελενχος με πολυμετρο.μετρας λαμδα στο ρελαντι με ενα πολυμετρο την ταση παροχης και το σημα του.επισης μετρας και λαμδα με ζεστο αμαξι.για ψυχρης στους 80 βαθμους πρεπει να διαβαζεις 292-326Ω και οσο ζεστανεται να πεφτει η αντισταση του.για λαμδα στορελαντι το αμαξι ενωνεις το προμπ του πολυμετρου το αρνητικο σε γειωση το αλλο στο σημα του λαμδα και πρεπει να παιζει απο 0,1-1volt σενεχως οχι σταθερο πχ στο 0,45 αλλα να ανεβακατεβαινει στο ρελαντι με ζεστο αμαξι συνεχεια 0,1 0,9 0,7 πανω κατω συνεχεια.η σειρα ειναι πρωτα ψυχρης μετα λαμδα.αν αυτα ειναι καλα και το αμαξι ρεταρει δηλαδη ενας κυλινδρος δεν δουλευει ελενχεις αναφλεξη μπουζι πολλαπλασιαστες κτλ.μετα μπεκ αν κατουραει καπποιο μετα συμπιεση και τελος μαπ παλι με πολυμετρο πρεπι να εχει ταση τροφοδοσιασ 5volt με κουμπωμενο η ταση πρεπει να ειναι 0,1-5v στο πaτα γκαζι.ετσι ελενχουμε μετα αλλαζουμε.αλλα στα συνεργεια ουτε σεμιναρια κανουν οι περισοτεροι ουτε καθονται να μετρανε αλλαγμα σιγα εκεινοι το πληρωνουν?? |
tnt_tuner έγραψε: |
ωραία! αφού έχεις κ τ καλώδια μια χαρά, δν χρειάστηκε κ να ψάξεις για το κόλπο με τον συνδετήρα!
άρα το obd reader του ηλεκτρολόγου είχε πρόβλημα ή ασυμβατότητα και δεν μπορούσε να σβήσει τα σφάλματα! ελπίζω να προλαβες να ακυρώσεις την παραγγελία του λ... (δεν είναι ίδιοι οι λ για να δοκίμαζες να τους κάνεις τράμπα?) άρα το μοτέρ είναι 8ν τετραμπεκο τριφισο! αν σου ξανακρατισει βλάβες παρτο πάλι από την αρχή το καθένα... |