salex έγραψε: |
Ένα μικρό δείγμα πόσων ανταλλακτικών έχουν αλλάξει από τη στιγμή
που παρουσιάστηκε ο 150 μέχρι που εμφανίστηκε ο 156: - Αντλία λαδιού (2 φορές) - Βίδα στροφάλου (3-4 φορές) - είναι η γνωστή βασική βίδα χρονισμού - Βίδες εκκεντροφόρων (άλλες τόσες) - Τεντωτήρας καδένας (εκεί να δεις, 7 φορές έχει αλλάξει το ανταλλακτικό και από γράμμα A έχουμε φτάσει αισίως στο G μέσα σε τρία χρόνια) - Καδενα (γιατί αρκετές τεντώνονταν περισσότερο από ό,τι έπρεπε) - Ηλεκτροβαλβίδα ελέγχου τουρμπίνας (γιατί κόλλαγαν) - Ελατήρια βαλβίδων (3 φορές) - Τύπο μπροστινού αισθητήρα λάμβδα (2 φορές) - Καπάκι κινητήρα, γιατί αρκετά είχαν πολύ υψηλή κατανάλωση λαδιού. Την πλήρωσαν για κάποιο περίεργο λόγο οι BMWάκηδες περισσότερο από τους υπόλοιπους - Τουρμπίνα (έχει διαφορετικό κωδικό παρότι έχει το ίδιο μέγεθος) - Wastegate actuator, γιατί τα παλαιότερα έτριζαν - Αγελάδες, πλαστικό ψευτοκάπακο και διάφορα άλλα περιφερειακά και πολλά πολλά ακόμα. Την εξέλιξη του κινητήρα 150/175 στην πράξη τη λούστηκαν οι πελάτες, παρότι θεωρητικά ήταν έτοιμος όταν βγήκε στην παραγωγή - πείτε το προβλήματα βρεφικής ηλικίας. Για περισσότερες πληροφορίες ανοιξτε το service box και θα απολαύσετε κι εσείς τους κωδικούς που έχουν αλλάξει. Ούτε λίγο ούτε πολύ είναι το μισό μοτέρ. |
mechanic έγραψε: |
Se ti φαση βρισκεται το μοτερ σου?
απο βελτιωσεις? απο χλμ, τροπο οδηγησης, το ειχες απο καινουργιο ωστε να μας πεις και το πραγματικο πληρες ιστορικο χρισης/συντηρισης του κτλ κτλ... |
kostas207rc έγραψε: |
Αυτοί που έχουνε κάνει καθαρισμό θα μπορούσανε
να μας πούνε κατι |
SαλιγκαρAKIS έγραψε: |
Δώσε λίγες περισσότερες πληροφορίες σε παρακαλώ για τις αναθυμιάσεις σου, εάν είναι στις εργοστασιακές θέσεις ή εάν έχεις τροποποιήσει κάτι.
Επιπλέον, από πού ακριβώς έχει τη διαρροή; ->Εάν είχε κάποιο θέμα με την απαγωγή των αναθυμιάσεων θα έπρεπε να δείς λάδι στην πίσω κεντρική βαλβίδα εκτόνωσης "ανάγκης". Όσο για την μυρωδιά από το μηχανοστάσιο, μου φαίνεται λογική εφόσον υπάρχει διαρροή εντός του μηχανοστασίου και λογικά "καίγεται" λάδι στα ζεστά μέταλλα. |
Lefter1s RC έγραψε: | ||
Εγω δεν εχω κανενα θεμα απο πλευρας λαδιου, καταναλωσης, κτλ. Αλλα βεβαια και εμενα μυριζει το αμαξι οταν λειτουργει... ειτε κρυο ειτε ζεστο. |
Lefter1s RC έγραψε: | ||
Εγω δεν εχω κανενα θεμα απο πλευρας λαδιου, καταναλωσης, κτλ. Αλλα βεβαια και εμενα μυριζει το αμαξι οταν λειτουργει... ειτε κρυο ειτε ζεστο. |
saikoe_39 έγραψε: |
Αν το ψευτοκαπακο χανει απο καπου....τσεκαρε την τσοντα που εχει....μπορει να μην εχει πατησει καλα..!
οσο για τις PCV....για να δεις αν δουλευουν....θα βαλεις ενα σωληνα πανω τους..και ξεκινας το φυσα-ρουφα... ![]() Κωστα...μην ρωτας καν για το καθαρισμο σε αυλους και βαλβιδες....πρεπει να το κανεις..! Το seafoam κλπ....δεν κανουν και πολλα.....εκει μεσα θελει καλο μουλιασμα με καθαριστικο και βουρτσα...! |
ironman02 έγραψε: |
Να είναι ο νεότερος κώδικος τουλάχιστον.. |
kostas207rc έγραψε: | ||||
Λευτέρη είδες διαφορά πριν και μέτα τον καθαρισμό? πως έγινε η όλη διαδικασία του καθαρισμού? |
Lefter1s RC έγραψε: | ||||||
Δε θυμασαι που τα ειπαμε και απο κοντα ή επιτιδες ρωτας και εδω να μαθουν και οι υπολοιποι? ![]() Λοιπον εμενα ειχε χασει πολυ σε δυναμη ψηλα λογο καρβουνου. Με την αφαιρεση του (τριψιμο + χημικα by mammos) επανηλθε στη φυσιολογικη του κατασταση. Αυτα. |
makis106 έγραψε: | ||||||||
ΜΕ αφαίρεση κεφαλής όλα αυτά ε! |
makis106 έγραψε: |
ΜΕ αφαίρεση κεφαλής όλα αυτά ε! |
Lefter1s RC έγραψε: | ||
Τσου... με αφαιρεση πολλαπλης και κοστος 130Ε |
Lefter1s RC έγραψε: | ||
Τσου... με αφαιρεση πολλαπλης και κοστος 130Ε |
makis106 έγραψε: | ||||
Δώστε τα φώτα στο λαό ρε παίδες, αυτά είναι φλέγοντα ζητήματα!! (συνεργείο κ τα σχετικά...) Στις 45000 που είχα πριν βάλω το δοχείο προλαβαίνει να μαζέψει? Έχεις αποψη Λευτέρη? Έκανα και μια πλύση βέβαια αλλα πιστεύω δεν κάνει κ πολλά κ φυσικά δεν ξέρω τι γίνεται μέσα... |
makis106 έγραψε: |
castrol 5-30 που χρησιμοποιώ... |
Lefter1s RC έγραψε: | ||
Αυτα χρησιμοποιω και εγω απο την αρχη. Κατα τη γνωμη μου τα γεγονοτα που επισπευσαν το προβλημα στο αμαξι μου ειναι η γνωστη ταριφοοδηγηση που κανω γιατι ολες οι αναθυμιασεις πανε στην εξοδο της πολλαπλης και η χρηση χοανης σχεδον απο οταν το πηρα, μιας και ειναι γνωστο οτι αφηνει να περασει σκονη στο κυκλωμα. Βαλε επισης οτι η μιναρουπολη ειναι η βασιλισα της σκονης, σε σημειο που κλ@νεις και σηκωνεται συνεφο απο πισω σου.. Ετσι σκονη + αναθυμιασεις = λοβ φορ εβερ καρβουνο. |
Lefter1s RC έγραψε: |
Κοιταξε μακη αν θελεις τη γνωμη μου ολα εχουν να κανουν με το πως παει το αυτοκινητο. Εμενα στα 22.000 χιλιομετρα εγινε αισθητη η πτωση της δυναμης μετα τις 5.000rpm οπου το αμαξι δεν πηγαινε βημα. Εκει αρχισα να ψαχνομαι για πολυ καιρο απο περιφεριακα μεχρι προγραμματιστικα με το στελιο.
Η αληθεια ειναι οτι δε περιμενε κανεις μας με τοσα λιγα χιλιομετρα να φταινε μερικα γραμμαρια καρβουνου που ηταν ταφος το αμαξι (σε σχετικη δυναμομετρηση εβγαλε 227αλογα στις 4800rpm και απο εκει και περα γκρεμιζοταν με την κατρακυλα να σταματαει στα 150αλογα στον κοφτη.. ![]() Απο εκει και περα μου ζηταγαν τα μαλια της κεφαλης τους για καθαρισμο με ανοιγμα μοτερ, πραγμα που δεν εκανα ποτε λογο κοστους. Στα 27.000 εβαλα τις ταπες (μολις βγηκαν απο τη πεζω) αλλα το κακο ειχε γινει ηδη.... Πλεον στα 35.000 εκανα καθαρισμο στο μαμμο και το αμαξι επανηλθε στην κατασταση που επρεπε να ηταν. Επειδη ημουν παρον στον καθαρισμο και τα κοιταζαμε ωρα με τον κωσταντινο, ναι ηταν αρκετο το καρβουνακι στις βαλβιδες, αλλα και παλι εγω δε δικαιολογω τετοια πτωση στην δυναμη. Μπορεις να δεις βεβαια την κατασταση των βαλβιδων και μονος σου πριν προχωρησεις σε καθαρισμο απλα ξεβιδωνοντας λιγο την πολλαπλη με ενα μικρο καθρεφτακι και ενα φακο. Βεβαια γνωμη μου αμα παει καλα το αμαξι δεν εχεις λογο να ψαχνεσαι για τιποτα... Εμενα ειχε προβλημα και το εκανα. Να συμπληρωσω οτι ειχα δοκιμασει και μονος μου τα διαφορα χημικα που υπαρχουν στην αγορα τυπου σιφοαμ με μηδενικα αποτελεσματα. Ελπιζω να σε καλυψα! |
mechanic έγραψε: |
για να σε ρωταω... ![]() |