PSClub - Hellas

Βλάβες - Επισκευές - Συνεργεία - Ανταλλακτικά - 207RC-Προβλημα με τις αναθυμιασεις

Alexis22 - Πεμ 20 Οκτ 2011, 21:14:15
Θέμα δημοσίευσης: 207RC-Προβλημα με τις αναθυμιασεις
Εδω και πολυ καιρο παρατηρω στο ρελαντι αλλα και τη στογμη που βαζω μπρος να βγαινει καπνος απο το χωρο της μηχανης και απο την εξατμιση οταν ειναι στο ρελαντι, ολα αυτα αφου το αυτοκινητο ειναι ζεστο,δεν εχει να κανει με το κρυο γτ μυριζει εντονα οπως οι αναθυμιασεις
Το καπακι απο την αριστερη πλευρα,φαινεται οτι εχει καποια μικρη διαροη λαδιου,εχω την αισθηση οτι για καποιο λογο δε μπορει να βγαλει εξω τις αναθυμιασεις.
Εχει παρουσιαστει αναλογο προβλημα με το καπακι σε αλλο 207?
ironman02 - Πεμ 20 Οκτ 2011, 22:35:44
Θέμα δημοσίευσης:
Να βάλω εδώ αυτό το ποστ του salex (με την άδεια του κιόλας) που αναφέρει σχετικά με το καπάκι ότι κάποια είχαν αλλαχτεί. Δε ξέρω όμως τίποτα παραπάνω Rolling eyes

salex έγραψε:
Ένα μικρό δείγμα πόσων ανταλλακτικών έχουν αλλάξει από τη στιγμή
που παρουσιάστηκε ο 150 μέχρι που εμφανίστηκε ο 156:

- Αντλία λαδιού (2 φορές)
- Βίδα στροφάλου (3-4 φορές) - είναι η γνωστή βασική βίδα χρονισμού
- Βίδες εκκεντροφόρων (άλλες τόσες)
- Τεντωτήρας καδένας (εκεί να δεις, 7 φορές έχει αλλάξει το ανταλλακτικό και από γράμμα A έχουμε φτάσει αισίως στο G μέσα σε τρία χρόνια)
- Καδενα (γιατί αρκετές τεντώνονταν περισσότερο από ό,τι έπρεπε)
- Ηλεκτροβαλβίδα ελέγχου τουρμπίνας (γιατί κόλλαγαν)
- Ελατήρια βαλβίδων (3 φορές)
- Τύπο μπροστινού αισθητήρα λάμβδα (2 φορές)
- Καπάκι κινητήρα, γιατί αρκετά είχαν πολύ υψηλή κατανάλωση λαδιού.
Την πλήρωσαν για κάποιο περίεργο λόγο οι BMWάκηδες περισσότερο από τους υπόλοιπους
- Τουρμπίνα (έχει διαφορετικό κωδικό παρότι έχει το ίδιο μέγεθος)
- Wastegate actuator, γιατί τα παλαιότερα έτριζαν
- Αγελάδες, πλαστικό ψευτοκάπακο και διάφορα άλλα περιφερειακά

και πολλά πολλά ακόμα. Την εξέλιξη του κινητήρα 150/175 στην πράξη τη λούστηκαν οι πελάτες, παρότι θεωρητικά ήταν έτοιμος όταν βγήκε στην παραγωγή - πείτε το προβλήματα βρεφικής ηλικίας.

Για περισσότερες πληροφορίες ανοιξτε το service box και θα απολαύσετε κι εσείς τους κωδικούς που έχουν αλλάξει.

Ούτε λίγο ούτε πολύ είναι το μισό μοτέρ.

mechanic - Πεμ 20 Οκτ 2011, 22:37:41
Θέμα δημοσίευσης:
Se ti φαση βρισκεται το μοτερ σου?
απο βελτιωσεις?
απο χλμ, τροπο οδηγησης, το ειχες απο καινουργιο ωστε να μας πεις και το πραγματικο πληρες ιστορικο χρισης/συντηρισης του κτλ κτλ...
Alexis22 - Πεμ 20 Οκτ 2011, 23:27:41
Θέμα δημοσίευσης:
mechanic έγραψε:
Se ti φαση βρισκεται το μοτερ σου?
απο βελτιωσεις?
απο χλμ, τροπο οδηγησης, το ειχες απο καινουργιο ωστε να μας πεις και το πραγματικο πληρες ιστορικο χρισης/συντηρισης του κτλ κτλ...

Αυτη τη στιγμη εχω περιπου 75000χλμ το ειχα παρει καινουριο,απο συντηριση..λαδια(5W-30) αλλαζω μαζι με φιλτρο το πολυ στα 10000χλμ...Μπουζι μεχρι τωρα πρεπει να εχω αλλαξει 4 φορες και παω για 5η, φροντιζω ομως να τα ελεγχω αρκετα συχνα, γενικα η συντηριση του ειναι αψογη,το μονο προβλημα ειναι οτι δουλεψε για αρκετα χλμ με λαθος χρονισμο,(ενω εδειχνε οτι οι εκκεντροφοροι ηταν στη θεση τους, το αυτοκινητο επανηλθε αφου αποσυναρμολογηθηκε και ξανα συναρμολογηθηκε ολο το συστημα του χρονισμου).
Απο χρηση μπορω να πω οτι ειναι φυσιολογικη και λιγο παραπανω.... Laughing Laughing αλλα ποτε πριν ερθουν τα λαδια σε ιδανικη θερμοκρασια.
Απο βελτιωσεις εδω και 50000χλμ εχω προγραμμα,αλλα με χαλαρες ρυθμισεις φιλτρο, εξατμιση και intercooler.
SαλιγκαρAKIS - Παρ 21 Οκτ 2011, 11:06:04
Θέμα δημοσίευσης:
Δώσε λίγες περισσότερες πληροφορίες σε παρακαλώ για τις αναθυμιάσεις σου, εάν είναι στις εργοστασιακές θέσεις ή εάν έχεις τροποποιήσει κάτι.
Επιπλέον, από πού ακριβώς έχει τη διαρροή;

->Εάν είχε κάποιο θέμα με την απαγωγή των αναθυμιάσεων θα έπρεπε να δείς λάδι στην πίσω κεντρική βαλβίδα εκτόνωσης "ανάγκης".

Όσο για την μυρωδιά από το μηχανοστάσιο, μου φαίνεται λογική εφόσον υπάρχει διαρροή εντός του μηχανοστασίου και λογικά "καίγεται" λάδι στα ζεστά μέταλλα.
kostas207rc - Παρ 21 Οκτ 2011, 11:46:17
Θέμα δημοσίευσης:
Αυτοί που έχουνε κάνει καθαρισμό θα μπορούσανε
να μας πούνε κατι
Lefter1s RC - Παρ 21 Οκτ 2011, 12:21:17
Θέμα δημοσίευσης:
kostas207rc έγραψε:
Αυτοί που έχουνε κάνει καθαρισμό θα μπορούσανε
να μας πούνε κατι


Εγω δεν εχω κανενα θεμα απο πλευρας λαδιου, καταναλωσης, κτλ.
Αλλα βεβαια και εμενα μυριζει το αμαξι οταν λειτουργει... ειτε κρυο ειτε ζεστο.
Gotcha - Παρ 21 Οκτ 2011, 13:16:42
Θέμα δημοσίευσης:
Κωστα, καθαρισμο με seafoam εννοεις?
Alexis22 - Παρ 21 Οκτ 2011, 13:42:48
Θέμα δημοσίευσης:
SαλιγκαρAKIS έγραψε:
Δώσε λίγες περισσότερες πληροφορίες σε παρακαλώ για τις αναθυμιάσεις σου, εάν είναι στις εργοστασιακές θέσεις ή εάν έχεις τροποποιήσει κάτι.
Επιπλέον, από πού ακριβώς έχει τη διαρροή;

->Εάν είχε κάποιο θέμα με την απαγωγή των αναθυμιάσεων θα έπρεπε να δείς λάδι στην πίσω κεντρική βαλβίδα εκτόνωσης "ανάγκης".

Όσο για την μυρωδιά από το μηχανοστάσιο, μου φαίνεται λογική εφόσον υπάρχει διαρροή εντός του μηχανοστασίου και λογικά "καίγεται" λάδι στα ζεστά μέταλλα.
Τις αναθυμιασεις τις εριχνα εξω τωρα τελευταια γτ καταφερα να σπασω τη βαση που στηριζα το δοχειο αναθυμιασεων..!
Διαροη εχει στα αριστερα του κινητηρα ακριβως κατω απο το σωληνα που φευγει απο το ιντερκουλερ και καταληγει στην πεταλουδα,ακριβως εκει που ειναι η βαση του κινητηρα.
kostas207rc - Παρ 21 Οκτ 2011, 17:25:52
Θέμα δημοσίευσης:
Lefter1s RC έγραψε:
kostas207rc έγραψε:
Αυτοί που έχουνε κάνει καθαρισμό θα μπορούσανε
να μας πούνε κατι


Εγω δεν εχω κανενα θεμα απο πλευρας λαδιου, καταναλωσης, κτλ.
Αλλα βεβαια και εμενα μυριζει το αμαξι οταν λειτουργει... ειτε κρυο ειτε ζεστο.

Λευτέρη είδες διαφορά πριν και μέτα τον καθαρισμό?
πως έγινε η όλη διαδικασία του καθαρισμού?
android - Παρ 21 Οκτ 2011, 17:37:45
Θέμα δημοσίευσης:
Lefter1s RC έγραψε:
kostas207rc έγραψε:
Αυτοί που έχουνε κάνει καθαρισμό θα μπορούσανε
να μας πούνε κατι


Εγω δεν εχω κανενα θεμα απο πλευρας λαδιου, καταναλωσης, κτλ.
Αλλα βεβαια και εμενα μυριζει το αμαξι οταν λειτουργει... ειτε κρυο ειτε ζεστο.


Οπα εσενα μυριζει επειδη τις στελνεις κατευθιαν εξω...δεν εχει καμια σχεση αυτο...ειναι απολυτα λογικο
saikoe_39 - Παρ 21 Οκτ 2011, 18:42:47
Θέμα δημοσίευσης:
Αν το ψευτοκαπακο χανει απο καπου....τσεκαρε την τσοντα που εχει....μπορει να μην εχει πατησει καλα..!

οσο για τις PCV....για να δεις αν δουλευουν....θα βαλεις ενα σωληνα πανω τους..και ξεκινας το φυσα-ρουφα... Laughing


Κωστα...μην ρωτας καν για το καθαρισμο σε αυλους και βαλβιδες....πρεπει να το κανεις..!
Το seafoam κλπ....δεν κανουν και πολλα.....εκει μεσα θελει καλο μουλιασμα με καθαριστικο και βουρτσα...!
Alexis22 - Παρ 21 Οκτ 2011, 18:57:31
Θέμα δημοσίευσης:
saikoe_39 έγραψε:
Αν το ψευτοκαπακο χανει απο καπου....τσεκαρε την τσοντα που εχει....μπορει να μην εχει πατησει καλα..!

οσο για τις PCV....για να δεις αν δουλευουν....θα βαλεις ενα σωληνα πανω τους..και ξεκινας το φυσα-ρουφα... Laughing


Κωστα...μην ρωτας καν για το καθαρισμο σε αυλους και βαλβιδες....πρεπει να το κανεις..!
Το seafoam κλπ....δεν κανουν και πολλα.....εκει μεσα θελει καλο μουλιασμα με καθαριστικο και βουρτσα...!

Την εχω αλλαξει αλλα και παλι εχανε..τελευταια εβαλα φλαντζοκολλα και το εσφιξα ακριβως με τον τροπο που πρεπει,αλλα και παλι χανει οπως καταλαβα αυτο το καπακι αποτελειται απο δυο κομματια και στο εσωτερικο τους κυκλοφορουν οι αναθυμιασεις και εχει ραγισει εξωτερικα.
Προς το παρον παρηγγειλα καπακι... 162,27€ Sad Sad
ironman02 - Παρ 21 Οκτ 2011, 23:54:56
Θέμα δημοσίευσης:
Να είναι ο νεότερος κώδικος τουλάχιστον..
Alexis22 - Σαβ 22 Οκτ 2011, 00:37:40
Θέμα δημοσίευσης:
ironman02 έγραψε:
Να είναι ο νεότερος κώδικος τουλάχιστον..

Δεν εχει αλλαξει ο κωδικος στο καπακι, το μονο που εχει αλλαξει ειναι η κεφαλη.
Εχω παρατηρησει οτι ο thp200 εχει διαφορετικο καπακι και κεφαλη...
Lefter1s RC - Σαβ 22 Οκτ 2011, 01:01:01
Θέμα δημοσίευσης:
kostas207rc έγραψε:
Lefter1s RC έγραψε:
kostas207rc έγραψε:
Αυτοί που έχουνε κάνει καθαρισμό θα μπορούσανε
να μας πούνε κατι


Εγω δεν εχω κανενα θεμα απο πλευρας λαδιου, καταναλωσης, κτλ.
Αλλα βεβαια και εμενα μυριζει το αμαξι οταν λειτουργει... ειτε κρυο ειτε ζεστο.

Λευτέρη είδες διαφορά πριν και μέτα τον καθαρισμό?
πως έγινε η όλη διαδικασία του καθαρισμού?



Δε θυμασαι που τα ειπαμε και απο κοντα ή επιτιδες ρωτας και εδω να μαθουν και οι υπολοιποι? Razz
Λοιπον εμενα ειχε χασει πολυ σε δυναμη ψηλα λογο καρβουνου. Με την αφαιρεση του (τριψιμο + χημικα by mammos) επανηλθε στη φυσιολογικη του κατασταση.
Αυτα.
makis106 - Σαβ 22 Οκτ 2011, 04:04:59
Θέμα δημοσίευσης:
Lefter1s RC έγραψε:
kostas207rc έγραψε:
Lefter1s RC έγραψε:
kostas207rc έγραψε:
Αυτοί που έχουνε κάνει καθαρισμό θα μπορούσανε
να μας πούνε κατι


Εγω δεν εχω κανενα θεμα απο πλευρας λαδιου, καταναλωσης, κτλ.
Αλλα βεβαια και εμενα μυριζει το αμαξι οταν λειτουργει... ειτε κρυο ειτε ζεστο.

Λευτέρη είδες διαφορά πριν και μέτα τον καθαρισμό?
πως έγινε η όλη διαδικασία του καθαρισμού?



Δε θυμασαι που τα ειπαμε και απο κοντα ή επιτιδες ρωτας και εδω να μαθουν και οι υπολοιποι? Razz
Λοιπον εμενα ειχε χασει πολυ σε δυναμη ψηλα λογο καρβουνου. Με την αφαιρεση του (τριψιμο + χημικα by mammos) επανηλθε στη φυσιολογικη του κατασταση.
Αυτα.

ΜΕ αφαίρεση κεφαλής όλα αυτά ε!
SαλιγκαρAKIS - Σαβ 22 Οκτ 2011, 10:49:07
Θέμα δημοσίευσης:
makis106 έγραψε:
Lefter1s RC έγραψε:
kostas207rc έγραψε:
Lefter1s RC έγραψε:
kostas207rc έγραψε:
Αυτοί που έχουνε κάνει καθαρισμό θα μπορούσανε
να μας πούνε κατι


Εγω δεν εχω κανενα θεμα απο πλευρας λαδιου, καταναλωσης, κτλ.
Αλλα βεβαια και εμενα μυριζει το αμαξι οταν λειτουργει... ειτε κρυο ειτε ζεστο.

Λευτέρη είδες διαφορά πριν και μέτα τον καθαρισμό?
πως έγινε η όλη διαδικασία του καθαρισμού?



Δε θυμασαι που τα ειπαμε και απο κοντα ή επιτιδες ρωτας και εδω να μαθουν και οι υπολοιποι? Razz
Λοιπον εμενα ειχε χασει πολυ σε δυναμη ψηλα λογο καρβουνου. Με την αφαιρεση του (τριψιμο + χημικα by mammos) επανηλθε στη φυσιολογικη του κατασταση.
Αυτα.

ΜΕ αφαίρεση κεφαλής όλα αυτά ε!


ΌΧΙ! Razz
Lefter1s RC - Σαβ 22 Οκτ 2011, 10:50:09
Θέμα δημοσίευσης:
makis106 έγραψε:

ΜΕ αφαίρεση κεφαλής όλα αυτά ε!


Τσου... με αφαιρεση πολλαπλης και κοστος 130Ε
SαλιγκαρAKIS - Σαβ 22 Οκτ 2011, 10:52:34
Θέμα δημοσίευσης:
Lefter1s RC έγραψε:
makis106 έγραψε:

ΜΕ αφαίρεση κεφαλής όλα αυτά ε!


Τσου... με αφαιρεση πολλαπλης και κοστος 130Ε


Έβγαλε πράμα από μέσα;

Τουλάχιστον τώρα που έχεις "μοντάρει" τις αναθυμιάσεις δέν θα ξαναφράξει.!
makis106 - Σαβ 22 Οκτ 2011, 11:48:09
Θέμα δημοσίευσης:
Lefter1s RC έγραψε:
makis106 έγραψε:

ΜΕ αφαίρεση κεφαλής όλα αυτά ε!


Τσου... με αφαιρεση πολλαπλης και κοστος 130Ε


Δώστε τα φώτα στο λαό ρε παίδες, αυτά είναι φλέγοντα ζητήματα!! (συνεργείο κ τα σχετικά...)
Στις 45000 που είχα πριν βάλω το δοχείο προλαβαίνει να μαζέψει? Έχεις αποψη Λευτέρη? Έκανα και μια πλύση βέβαια αλλα πιστεύω δεν κάνει κ πολλά κ φυσικά δεν ξέρω τι γίνεται μέσα...
SαλιγκαρAKIS - Σαβ 22 Οκτ 2011, 12:10:23
Θέμα δημοσίευσης:
makis106 έγραψε:
Lefter1s RC έγραψε:
makis106 έγραψε:

ΜΕ αφαίρεση κεφαλής όλα αυτά ε!


Τσου... με αφαιρεση πολλαπλης και κοστος 130Ε


Δώστε τα φώτα στο λαό ρε παίδες, αυτά είναι φλέγοντα ζητήματα!! (συνεργείο κ τα σχετικά...)
Στις 45000 που είχα πριν βάλω το δοχείο προλαβαίνει να μαζέψει? Έχεις αποψη Λευτέρη? Έκανα και μια πλύση βέβαια αλλα πιστεύω δεν κάνει κ πολλά κ φυσικά δεν ξέρω τι γίνεται μέσα...


Arrow http://www.etuners.gr/index.php?s=12&t=324
Arrow http://www.porfiris-autosport.com/blog/corporate/tfsitsi-valve-cleaning/113/

Και οι δύο συνεργάτες των e-tuners.

Περισσότερες info ας δώσει καλύτερα ο ίδιος ο φίλος Ξευτέρης που είχε και προσωπική εμπειρία.
Εγώ δέν θα έχω ποτέ, μιάς και δέν θα χρειαστεί να πάω για καθαρισμό.! Very happy
Lefter1s RC - Σαβ 22 Οκτ 2011, 16:06:31
Θέμα δημοσίευσης:
Κοιταξε μακη αν θελεις τη γνωμη μου ολα εχουν να κανουν με το πως παει το αυτοκινητο. Εμενα στα 22.000 χιλιομετρα εγινε αισθητη η πτωση της δυναμης μετα τις 5.000rpm οπου το αμαξι δεν πηγαινε βημα.
Εκει αρχισα να ψαχνομαι για πολυ καιρο απο περιφεριακα μεχρι προγραμματιστικα με το στελιο.
Η αληθεια ειναι οτι δε περιμενε κανεις μας με τοσα λιγα χιλιομετρα να φταινε μερικα γραμμαρια καρβουνου που ηταν ταφος το αμαξι (σε σχετικη δυναμομετρηση εβγαλε 227αλογα στις 4800rpm και απο εκει και περα γκρεμιζοταν με την κατρακυλα να σταματαει στα 150αλογα στον κοφτη.. Mad )
Απο εκει και περα μου ζηταγαν τα μαλια της κεφαλης τους για καθαρισμο με ανοιγμα μοτερ, πραγμα που δεν εκανα ποτε λογο κοστους.
Στα 27.000 εβαλα τις ταπες (μολις βγηκαν απο τη πεζω) αλλα το κακο ειχε γινει ηδη....
Πλεον στα 35.000 εκανα καθαρισμο στο μαμμο και το αμαξι επανηλθε στην κατασταση που επρεπε να ηταν.

Επειδη ημουν παρον στον καθαρισμο και τα κοιταζαμε ωρα με τον κωσταντινο, ναι ηταν αρκετο το καρβουνακι στις βαλβιδες, αλλα και παλι εγω δε δικαιολογω τετοια πτωση στην δυναμη.

Μπορεις να δεις βεβαια την κατασταση των βαλβιδων και μονος σου πριν προχωρησεις σε καθαρισμο απλα ξεβιδωνοντας λιγο την πολλαπλη με ενα μικρο καθρεφτακι και ενα φακο. Βεβαια γνωμη μου αμα παει καλα το αμαξι δεν εχεις λογο να ψαχνεσαι για τιποτα... Εμενα ειχε προβλημα και το εκανα.

Να συμπληρωσω οτι ειχα δοκιμασει και μονος μου τα διαφορα χημικα που υπαρχουν στην αγορα τυπου σιφοαμ με μηδενικα αποτελεσματα.

Ελπιζω να σε καλυψα!
alexandros 207 Rallye - Κυρ 23 Οκτ 2011, 22:07:26
Θέμα δημοσίευσης:
Lefter1s RC ποια λαδια χρησιμοποιούσες και ειχες τοσες επικαθησεις? Question
makis106 - Κυρ 23 Οκτ 2011, 22:29:19
Θέμα δημοσίευσης:
Σωστό και αυτό που λέει ο Αλέξανδρος, γιατί το πόσο γρήγορα θα εμφανιστoύν οι επιδράσεις της κάπνας, εξαρτάται απο κάποιους παράγοντες.
Και αυτοί προφανώς είναι η χρήση, δηλαδή η παρατεταμένη λειτουργία σε υψηλές στροφές που έχει ως αποτέλεσμα μεγάλη παραγωγή αναθυμιάσεων. Υψηλές θερμοκρασίες που "ψήνουν" τα λάδια πάνω στις βαλβίδες.
Κατάσταση μοτέρ, δηλαδή κατάσταση ελατηρίων εμβόλων, που εχουν άμεση σχέση με την ποσότητα παραγωγής αναθυμιάσεων.
Και ίσως η σύνθεση του λαδιού. Πχ. τα castrol 5-30 που χρησιμοποιώ, τα οποία καλύπτουν προδιαγραφές των TSI γράφουν ότι βοηθούν στη μη δημιουργία κάπνας στους αυλούς και βαλβίδες εισαγωγής. Κατα πόσο ισχύει...

Η αλήθεια Λευτέρη είναι ότι δεν έχω παρατηρήσει συμπτώματα πχ. πτώση απόδοσης ή αύξηση κατανάλωσης, μέχρι τα 45000 που έβαλα το δοχείο, βέβαια μπορεί να εξελίχθηκαν τόσο αργά που να μην τα αντιλήφθηκα. Πάντως τελείως καθαρές δεν πιστεύω να είναι. Θα προγραμματίσω αφαίρεση εισαγωγής, τουλάχιστον για έναν έλεγχο, να δω που βρίσκομαι...
Lefter1s RC - Δευ 24 Οκτ 2011, 09:14:15
Θέμα δημοσίευσης:
makis106 έγραψε:
castrol 5-30 που χρησιμοποιώ...


Αυτα χρησιμοποιω και εγω απο την αρχη.
Κατα τη γνωμη μου τα γεγονοτα που επισπευσαν το προβλημα στο αμαξι μου ειναι η γνωστη ταριφοοδηγηση που κανω γιατι ολες οι αναθυμιασεις πανε στην εξοδο της πολλαπλης και η χρηση χοανης σχεδον απο οταν το πηρα, μιας και ειναι γνωστο οτι αφηνει να περασει σκονη στο κυκλωμα.
Βαλε επισης οτι η μιναρουπολη ειναι η βασιλισα της σκονης, σε σημειο που κλ@νεις και σηκωνεται συνεφο απο πισω σου..
Ετσι σκονη + αναθυμιασεις = λοβ φορ εβερ καρβουνο.
makis106 - Δευ 24 Οκτ 2011, 10:44:56
Θέμα δημοσίευσης:
Lefter1s RC έγραψε:
makis106 έγραψε:
castrol 5-30 που χρησιμοποιώ...


Αυτα χρησιμοποιω και εγω απο την αρχη.
Κατα τη γνωμη μου τα γεγονοτα που επισπευσαν το προβλημα στο αμαξι μου ειναι η γνωστη ταριφοοδηγηση που κανω γιατι ολες οι αναθυμιασεις πανε στην εξοδο της πολλαπλης και η χρηση χοανης σχεδον απο οταν το πηρα, μιας και ειναι γνωστο οτι αφηνει να περασει σκονη στο κυκλωμα.
Βαλε επισης οτι η μιναρουπολη ειναι η βασιλισα της σκονης, σε σημειο που κλ@νεις και σηκωνεται συνεφο απο πισω σου..
Ετσι σκονη + αναθυμιασεις = λοβ φορ εβερ καρβουνο.

Δεν έχεις άδικο σε αυτό, και η ταριφοδήγηση επιβαρύνει. Και αν και όπως έγραψα παραπάνω, υψηλές στροφές=πολλές αναθυμιάσεις, ωστόσο είχα διαβάσει κάπου οτι η VW προτείνει -ανεπίσημα- για τους TSI, ανα τακτά χρονικά διαστήματα οδήγηση με πάνω απο 4000rpm για διάστημα 20 λεπτών, το οποίο υποτίθεται βοηθάει στην αποβολή των επικαθίσεων (ξεκάπνισμα δλδ!)
Και για τη χοάνη συμφωνώ.
mechanic - Δευ 24 Οκτ 2011, 11:51:40
Θέμα δημοσίευσης:
Lefter1s RC έγραψε:
Κοιταξε μακη αν θελεις τη γνωμη μου ολα εχουν να κανουν με το πως παει το αυτοκινητο. Εμενα στα 22.000 χιλιομετρα εγινε αισθητη η πτωση της δυναμης μετα τις 5.000rpm οπου το αμαξι δεν πηγαινε βημα. Εκει αρχισα να ψαχνομαι για πολυ καιρο απο περιφεριακα μεχρι προγραμματιστικα με το στελιο.
Η αληθεια ειναι οτι δε περιμενε κανεις μας με τοσα λιγα χιλιομετρα να φταινε μερικα γραμμαρια καρβουνου που ηταν ταφος το αμαξι (σε σχετικη δυναμομετρηση εβγαλε 227αλογα στις 4800rpm και απο εκει και περα γκρεμιζοταν με την κατρακυλα να σταματαει στα 150αλογα στον κοφτη.. Mad )
Απο εκει και περα μου ζηταγαν τα μαλια της κεφαλης τους για καθαρισμο με ανοιγμα μοτερ, πραγμα που δεν εκανα ποτε λογο κοστους.
Στα 27.000 εβαλα τις ταπες (μολις βγηκαν απο τη πεζω) αλλα το κακο ειχε γινει ηδη....
Πλεον στα 35.000 εκανα καθαρισμο στο μαμμο και το αμαξι επανηλθε στην κατασταση που επρεπε να ηταν.

Επειδη ημουν παρον στον καθαρισμο και τα κοιταζαμε ωρα με τον κωσταντινο, ναι ηταν αρκετο το καρβουνακι στις βαλβιδες, αλλα και παλι εγω δε δικαιολογω τετοια πτωση στην δυναμη.

Μπορεις να δεις βεβαια την κατασταση των βαλβιδων και μονος σου πριν προχωρησεις σε καθαρισμο απλα ξεβιδωνοντας λιγο την πολλαπλη με ενα μικρο καθρεφτακι και ενα φακο. Βεβαια γνωμη μου αμα παει καλα το αμαξι δεν εχεις λογο να ψαχνεσαι για τιποτα... Εμενα ειχε προβλημα και το εκανα.

Να συμπληρωσω οτι ειχα δοκιμασει και μονος μου τα διαφορα χημικα που υπαρχουν στην αγορα τυπου σιφοαμ με μηδενικα αποτελεσματα.

Ελπιζω να σε καλυψα!


Μηπως πρεπει να αναρωτηθεις ποια εινα η πραγματικη αιτια που σου το προκαλεσε αυτο?
Δεν δηκαιολογειται τοσο νωρις να εχεις αυτο το προβλημα,
και για να σε προλαβω,
οχι δεν φταιει το καπακι....
(πλην ελαχιστοτατων εξαιρεσεων λογω αστοχιας υλικου που μετριουνται στα δαχτυλα του ενος χεριου και το προβλημα ηταν εμφανεστατο απο το στρωσιμο κιολας)
Εκτος (και δεν το λεω με διαθεση να σε ειρωνευτω ουτε να σε προσβαλω οκ?) και αν δεν εχεις οικονομικο προβλημα καθε σερβις στα 20.000χλμ να ανοιγεις και καπακι για μηχανικο καθαρισμο...
οποτε σε αυτη την περιπτωση παω πασο...
Lefter1s RC - Δευ 24 Οκτ 2011, 13:06:28
Θέμα δημοσίευσης:
Θαναση εγραψα πιο πανω τι πιστευω οτι οδηγησε σε αυτο το προβλημα σε τοσο λιγα χιλιομετρα.
Και παλι πιστευεις οτι δε στεκει?
mechanic - Δευ 24 Οκτ 2011, 16:08:56
Θέμα δημοσίευσης:
για να σε ρωταω... Rolling eyes
Lefter1s RC - Δευ 24 Οκτ 2011, 16:46:51
Θέμα δημοσίευσης:
mechanic έγραψε:
για να σε ρωταω... Rolling eyes


Eπειδη εκανες quote στο πρωτο ποστ και οχι εκει που εξηγω ποιοι λογοι πιστευω οτι επισπευσαν την κατασταση αυτη..

Παντος κατα τ' αλλα το αμαξι δουλευε και δουλευει ρολοι, τσεκαρισμενο απο σαλεξ παντα.
Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες

Powered by phpBB 2.0.21 © 2001, 2002 phpBB Group
© 2002-2003 206 Club - Greece
Πληροφορίες : info@206club.gr