tony_l έγραψε: |
Ωραία ιδέα! Να ρωτήσω και σαν άσχετος; Η διάρκεια είναι τόξο που διαγράφει ο εκκεντροφόρος απ' τη μια ράμπα μέχρι την άλλη; |
21 quadra έγραψε: |
Tα μοτέρ των 21 turbo / 21 turbo quadra ( J7R ) είναι υπερτετράγωνα 88Χ82, τα μοτέρ των superproduction που είχαν 650 ΗΡ ανέβαζαν 8000 σαλ, τα μοτέρ αυτά ( J7R ) είναι διβάλβιδα με 1 εκκεντροφόρο.
Στις πολιτικές μετατροπές τώρα των 250-280ΗΡ που έκαναν οι ιδιώτες σε Γαλλία / Αγγλία έβαζαν τον εκκεντροφόρο του ΤΧΙ τον 8βάλβιδο, την πεταλούδα του γκαζιού του ( 56mm από 52mm ) την σκάστρα του Fiat Turbo του πενταβάλβιδου, και ένα τσίπ της Superchips, επίσημα μόνο με το τσιπάκι ανέβαινε στα 243 άλογα, με τον εκκεντροφόρο, την πεταλούδα, την σκάστρα και το πέρναγε άνετα τα 280 με 45 κιλά ροπή. Είναι ένα απίστευτο και πανάκριβο στην κατασκευή του μοτέρ, έχεις δεί φαντάζομαι το δέσιμο στο κάτω μέρος του μπλόκ, ούτε η BMW to V10 δεν δένει έτσι. Αν σε αυτό το μπλόκ ταίριαζε το καπάκι του ΤΧΙ 12V (δεν ταιριάζει μόνο η αποστράγγιση του λαδιού ) θα μιλάγαμε με το καλημέρα για 400 άλογα. |