Miltellas έγραψε: |
Μήπως πολύ απλά φταίει το όργανο; Κάποιο ηλεκτρολογικό πρόβλημα στο Multiplex και καταλαβαίνει λάθος σήμα;
Τόσο γρήγορα δεν ανεβαίνει η θερμοκρασία (με κρύο μοτέρ), αλλά ούτε και κατεβαίνει με ανοιγοκλείσιμο (αντιθέτως μπορεί να ανέβει προσωρινά ακόμη περισσότερο). |
colorline2 έγραψε: |
To ίδιο πρόβλημα με αυτό το οργανάκι έχουν και κάποια 106 άρα αυτό το χρεώνω ως ένα μείων της Peugeot γενικότερα και δεν πιστεύω πως υπάρχει κάποια προσιτή λύση!!!
|
gatony έγραψε: | ||
Ρε παιδιά και στο δικό μου πράγματι εδώ και κάνα μήνα έχει ανάψει(αναβοσβήνει το 0 και το κλειδάκι,όταν μπαίνει μπρός ο κίνητήρας) και δεν ξέρω τι γίνεται(και πως να το σβήσω). Ακολουθώ τις οδηγιές που λέει το βιβλιαράκι δηλ.κρατάω πατημένο το δεξί κουμπάκι και μετά ανοίγω το διακόπτη(μέχρι να ανοίξουν όλα τα λαμπάκια στο ταμπλό) και αμέσως το αφήνω αλλά τιποτα ![]() Την 1η φορά το είχα σβήσει κανονικά αλλά τώρα δεν τα καταφέρνω,τι να πω? καμιά ιδέα? ![]() |
ΝΙΚΟΣ έγραψε: |
Εδω μπορει πιστευω να βοηθησει ο glf που εχει και αυτος το ιδιο πραγμα.Που να ειναι ομως οταν τον θες.ΝΙΚΟΛΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
gatony έγραψε: | ||
Ρε παιδιά και στο δικό μου πράγματι εδώ και κάνα μήνα έχει ανάψει(αναβοσβήνει το 0 και το κλειδάκι,όταν μπαίνει μπρός ο κίνητήρας) και δεν ξέρω τι γίνεται(και πως να το σβήσω). Ακολουθώ τις οδηγιές που λέει το βιβλιαράκι δηλ.κρατάω πατημένο το δεξί κουμπάκι και μετά ανοίγω το διακόπτη(μέχρι να ανοίξουν όλα τα λαμπάκια στο ταμπλό) και αμέσως το αφήνω αλλά τιποτα ![]() Την 1η φορά το είχα σβήσει κανονικά αλλά τώρα δεν τα καταφέρνω,τι να πω? καμιά ιδέα? ![]() |
kostas έγραψε: |
Εχω καποια απορια σχετικα με την ανοδο της θερμοκρασιας στο καρο μου.
Υπαρχουν αρκετες περιπτωσεις,ιδιως οταν εχει κινηση,που ο δεικτης φτανει την πρωτη γραμμη μετα τη γραμμη των 90 βαθμων,ακομα και τωρα που εχει ψ@@@κρυο.Αυτο γινοταν πριν φτιαξω την εισαγωγη,γινεται και τωρα που την εφτιαξα.Θυμαμαι που ο Alex ειχε πει οτι μετα τη βελτιωση της εισαγωγης του η θερμοκρασια του πηγαινε βια 90 και εχουμε πανω κατω την ιδια εισαγωγη(ελευθερο φιλτρο και σωληνα που βλεπει στη μετωπη). Καμια ιδεα; |
kostas έγραψε: |
Εχω καποια απορια σχετικα με την ανοδο της θερμοκρασιας στο καρο μου.
Υπαρχουν αρκετες περιπτωσεις,ιδιως οταν εχει κινηση,που ο δεικτης φτανει την πρωτη γραμμη μετα τη γραμμη των 90 βαθμων,ακομα και τωρα που εχει ψ@@@κρυο.Αυτο γινοταν πριν φτιαξω την εισαγωγη,γινεται και τωρα που την εφτιαξα.Θυμαμαι που ο Alex ειχε πει οτι μετα τη βελτιωση της εισαγωγης του η θερμοκρασια του πηγαινε βια 90 και εχουμε πανω κατω την ιδια εισαγωγη(ελευθερο φιλτρο και σωληνα που βλεπει στη μετωπη). Καμια ιδεα; |
netblaster έγραψε: |
Αφου η θερμοκρασια φτανει μεχρι τους περιπου 100 βαθμους σε ολους τοτε μαλλον εχει προβλεφθει απο τον κατασκευαστη αρα δεν ειναι για να τρελαινομαστε!!! |
Touristas έγραψε: |
παιδια καλησπερα !! οτι αποριες εχεται για την θερμοκρασια μπωρο να σας τις λυσω!!!! |
Πέτρος έγραψε: |
καλά δε ξερω τι λετε αλλα εμενα τα λαδια μου την πεμπτη που εριξε το χοντρο χιονι χτυπησαν κοκκινο λεμε! ημουν στην κηφισίας πρωτη-δευτερα-πρωτη-νεκρα βεβαια...αλλα δε δικαιολογείται πισευω τοσο μεγαλη αυξηση.
απο βδομαδα παω για αλλαγή λαδιών! |
Πέτρος έγραψε: |
ημουν στην κηφισίας πρωτη-δευτερα-πρωτη-νεκρα βεβαια...αλλα δε δικαιολογείται πιστευω τοσο μεγαλη αυξηση. |
Πέτρος έγραψε: |
και μετα θα αρχισει και το σκισιμο.... |
mick206 έγραψε: | ||
Όπα όπα!! Λυπήσου το το καημένο το λιονταράκι! ![]() Μικρό είναι ακόμα! Άστο να μεγαλώσει κι άλλο λίγο και μετά δως του γκάζια! Δικό σου είναι! Δεν θα φύγει! ![]() ![]() ![]() |
Πέτρος έγραψε: | ||||
μην ανησυχεις....δε θα βιοπραγησω... εξαλλου οταν πληρωνεις εσυ το ξανασκεφτεσαι να κανεις μαλ***α... απλά θα το ζορίσω λίγο! μη μου βγει και μαλθακο!!! ![]() |
mick206 έγραψε: | ||
Όπα όπα!! Λυπήσου το το καημένο το λιονταράκι! ![]() Μικρό είναι ακόμα! Άστο να μεγαλώσει κι άλλο λίγο και μετά δως του γκάζια! Δικό σου είναι! Δεν θα φύγει! ![]() ![]() ![]() |
teodor_v έγραψε: |
ρε παιδια εχω ενα peugeot 206 1.6 16v σχεδον καινουριο. εχει 3750χμ. καταρχην ανεβαζει θερμοκρασία στην κινηση 95-100, και δευτερον τι στρωσιμο "¨επρεπε" να εχω κανει???? εγω εκανα μεχρι τα 1500 χμ μεχρι 2500 στροφες και μετα μεχρι τα 2500 χμ μεχρι 3000 στροφες. μετα.... ολα normal παντως μεχρι τωρα! εκανα μαλακ....????? |
teodor_v έγραψε: |
|
teoman έγραψε: | ||
85 με 90 είναι το απολύτως φυσιολογικό.Εσύ ανέφερες για 95-100... Για το στρώσιμο έχω να σου πω ότι καλή είναι λίγη προσοχή στην αρχή (μέχρι τα 3000km) αλλά να μην το κακομαθαίνεις κιόλας.... αντέχει ![]() ![]() |
kanelj έγραψε: |
ποσο λογικο ειναι να μου φτανει ο δεικτης θερμοκρασιας λαδιου λιγο πανω απο την μεση οταν το πιεζω λιγο στην εθνικη?
μετα τις 5.000 στροφες με 4η (γυρω στα 170) βλεπω την θερμοκρασια να ανεβαινει συνεχεια σιγα-σιγα. χρειαζομαι κανενα καλυτερο λαδι μαλλον |
kanelj έγραψε: |
επισης,οταν σβησω τον κινητηρα και η θερμοκρασια νερου ειναι σε κανονικα επιπεδα και τον ξαναναψω,βλεπω την θερμοκρασια πολυυυ πανω απο το κανονικο.γι'αυτο τι κανω? |
teoman έγραψε: | ||||
Λογικό,εμένα μου ανεβάζει με αρκετό ζόρισμα και 140 βαθμούς.Αφού άλλαξες κινητήρα,θα τα έχεις και αυτά... ![]()
Κανένα πρόβλημα και εδώ.Απλά πριν σβήσεις την μηχανή,αν δουλεύει το βεντιλατέρ,το αφήνεις να τελειώσει.Επίσης θα πρέπει να ελέγξεις όταν βάλεις μπρος τον κινητήρα,να σου ρίξει αμέσως την θερμοκρασία (πάλι με λειτουργία του ανεμιστήρα). |
kanelj έγραψε: |
επισης,οταν σβησω τον κινητηρα και η θερμοκρασια νερου ειναι σε κανονικα επιπεδα και τον ξαναναψω,βλεπω την θερμοκρασια πολυυυ πανω απο το κανονικο.γι'αυτο τι κανω? |
netblaster έγραψε: |
Αντωνη αυτο ειναι μαλλον φυσιολογικο!!! Γιαυτο και υπαρχει κει η "μεγαλη σκαλα" του βεντιλατερ!!! Αυτο που μου ειχε προκαλεσει εντυπωση ηταν το γεγονος οτι (κυριως το καλοκαιρι...) οταν σβηνω τη μηχανη το βεντιλατερ συνεχιζει να δουλευει για καποιο διαστημα!!!! Οταν ρωτησα το μηχανικο μου ειπε οτι αυτο ειναι φυσιολογικο με βαση το συστημα που εχει το αυτοκινητο!!! Εγω διατηρω τις επιφυλαξεις μου, καθως δεν το θεωρω λογικο να χαλαει μπαταρια ετσι... |
skrikman έγραψε: | ||
το βεντιλατερ, τοσο στο δικο μου οσο και αρκετων φιλων μου, παντα το καλοκαιρι μετα απο διαδρομη μεσα στην χαουπολη που λεγεται αθηνα, παραμενει ανοιχτο για 5 λεπτα περιπου.Και ειναι απολυτα φισιολογικο αφου οπως προαναφερθηκε,οταν το αμαξι σταματησει δεν εχει πια τη συμβολη του συνεχως ανανεωμενου αερα που δημιουργειται κατα την κινηση του αυτοκινητου, ωστε να το ψυξει... ![]() |
klain έγραψε: |
Όντως πρέπει να έχει σχέση με τα παλιά/νέα μοντέλα και δεν είναι κάτι ανησυχητικό... Σήμερα έσκισα ελάχιστα ένα 1.6 16v (του Giannis206) που είναι 3ων χρόνων τουλάχιστον και απο όσο θυμάμαι μετά το σβήσιμο το βεντιλατέρ δούλευε... Ίσως και να ναι καλύτερα έτσι ώστε να μην μένουν τα μωρά μας να βράζουν... Η μπαταρία μπαταρία αλλα και η θερμοκρασία θερμοκρασία! |
teoman έγραψε: | ||
Στο δικό μου πάντως που είναι το ίδιο μοντέλο,σταματάει να δουλεύει όταν σβήνεις... |
ROM206 έγραψε: |
Εμένα το Μπάτμοπιλ 2-3 μέρες μου βγάζει πάρα πολύ ζέστη απο τους αεραγωγούς.... τι λέτε να είναι???( μιλάμε για πολύ ζέστη όμως....η κονσόλα πυρώνη...!!!)
Δεν ανεβάζει όμως θερμοκρασία...όλα δείχνουν κανονικά....!!! |
Touristas έγραψε: |
Όσοι έχετε clima να ξέρεται ότι πολλές φορές το κλαπέτο ζεστού κρύου γυρνάει μόνο του στο ζεστό.
Επίσης στο ψυγείο του καλοριφέρ κυκλοφορεί νερό συνέχεια άρα είναι πάντα ζεστό. Αυτό που μπορείτε να κάνετε είναι να βάζετε για λίγο το A/C να δουλεύει και μετά να το κλείνετε, θα είναι πολύ καλύτερα μετά ![]() |
Baphomet έγραψε: | ||
ΝΑΙ, αυτο κάνω πάντα και ειναι κυριλε μετα για αρκετή ώρα! ![]() |
ROM206 έγραψε: |
![]() ![]() |