PSClub - Hellas

Βλάβες - Επισκευές - Συνεργεία - Ανταλλακτικά - Ανέβασμα θερμοκρασίας

colorline2 - Τρι 04 Νοέ 2003, 00:58:51
Θέμα δημοσίευσης: Ανέβασμα θερμοκρασίας
Παιδιά σας χαιρετώ όλους και σας συγχαίρω για το όμορφο site σας!
Είμαι νέος σε αυτό. Για να μη πολυλογό έρχομαι στο θέμα μας ζητώντας τη πολύτιμη βοήθειά σας.
Το τουτού μου (1.4 colorline 02) έχει πρόβλημα και μου ανεβάζει θερμοκρασία ανεξήγητα στην κίνηση και όταν έχω ταχύτητα over 100km/h. Όσο γρήγορα την ανεβάζει τόσο αργή να τη ρήξεί.Ήδη έπειτα από πρώτη επαφή με το γιατρό της αντιπροσωπείας του έχει αλλάχτεί καποια βαλβίδα αλλά το πρόβλημα εξακολουθεί να υπάρχει.
Μήπως σας έχει συμβεί κάτι αντίστοιχω και αν ναι ποιά ήτανε η γιατρειά???
Σας ευχαριστώ προκαταβολικά ,
ΒΑΓΓΕΛΗΣ
Ady - Τρι 04 Νοέ 2003, 09:13:08
Θέμα δημοσίευσης:
Που φτάνει δηλαδή η θερμοκρασία;
colorline2 - Τρι 04 Νοέ 2003, 22:49:47
Θέμα δημοσίευσης:
Η θερμοκρασία χτυπάει κόκκινο!!!!! Πάνω πάνω και την ανεβάζει αμέσως!!!
Και μόλις το σβήσω και το ξανανάψω 2-3 φορές την ρίχνει ακαριαία !!!!!!
ΒΑΓΓΕΛΗΣ
Jongou - Τετ 05 Νοέ 2003, 01:47:52
Θέμα δημοσίευσης:
Το vedilater (ανεμιστήρας του ψυγείου δουλευει); Μήπως τα σαίνια της αντιπροσωπείας δεν το είδαν ! Μια γνώμη λέω και ας είναι λάθος!Η θερμοκρασία είναι πολύ σοβαρό πρόβλημα!
Miltellas - Τετ 05 Νοέ 2003, 02:48:10
Θέμα δημοσίευσης:
Μήπως πολύ απλά φταίει το όργανο; Κάποιο ηλεκτρολογικό πρόβλημα στο Multiplex και καταλαβαίνει λάθος σήμα;
Τόσο γρήγορα δεν ανεβαίνει η θερμοκρασία (με κρύο μοτέρ), αλλά ούτε και κατεβαίνει με ανοιγοκλείσιμο (αντιθέτως μπορεί να ανέβει προσωρινά ακόμη περισσότερο).
colorline2 - Τετ 05 Νοέ 2003, 13:01:41
Θέμα δημοσίευσης:
Oι τελευταίες γνώμες από την αντιπροσωπεία είναι :
α) Ίσως να φταίει η αντίσταση του βεντιλατέρ ή
β)είναι κάποιο ηλεκτρονικό πρόβλημα.
Ούτε οι ίδιοι δεν ξέρουν σίγουρα και μου λένε δοκιμάζουμε και βλέπουμε!!!!
Έχω αρχίσει και απογοητεύομαι!!!!!!
Όλο προβλήματα μου βγαίνουνε ήδη έχω αλλάξει πολλαπλασιαστή (εντός εγγύησης ευτυχώς) και όσον αφορά το οργανάκι που κάνει αντίστροφή χιλιομέτρων για το επόμενο σέρβις λέει συνεχώς τα δικά του !!!!!
ΈΛΕΟΣ ΠΙΑ!!!!!

ΒΑΓΓΕΛΗΣ
zzzleepy - Τετ 05 Νοέ 2003, 13:17:10
Θέμα δημοσίευσης:
Το "οργανάκι που κάνει αντιστροφή χιλιομέτρων για το επόμενο σέρβις" λέγεται "επίσημα" Υπολογιστής Προγράμματος Συντήρησης. Είναι πολύ μυστήριο πράμα αυτό το οργανάκι... Από τότε που έχω το αυτοκίνητο δουλεύει όπως θέλει, θα έπρεπε να έχω κάνει 7 σέρβις μέσα σε ένα χρόνο και το αυτοκίνητο θα έπρεπε να έχει εκραγεί!!! Shocked Υπάρχει βέβαια και η περίπτωση να υπάρχει όντως πρόβλημα κάπου στο αυτοκίνητό σου αλλά αν συνεχώς χάνει τη μέτρηση όπως και το δικό μου τότε μην ανησυχείς...
colorline2 - Τετ 05 Νοέ 2003, 13:55:57
Θέμα δημοσίευσης:
To ίδιο πρόβλημα με αυτό το οργανάκι έχουν και κάποια 106 άρα αυτό το χρεώνω ως ένα μείων της Peugeot γενικότερα και δεν πιστεύω πως υπάρχει κάποια προσιτή λύση!!!

ΒΑΓΓΕΛΗΣ
Mimis - Τετ 05 Νοέ 2003, 16:45:26
Θέμα δημοσίευσης:
Miltellas έγραψε:
Μήπως πολύ απλά φταίει το όργανο; Κάποιο ηλεκτρολογικό πρόβλημα στο Multiplex και καταλαβαίνει λάθος σήμα;
Τόσο γρήγορα δεν ανεβαίνει η θερμοκρασία (με κρύο μοτέρ), αλλά ούτε και κατεβαίνει με ανοιγοκλείσιμο (αντιθέτως μπορεί να ανέβει προσωρινά ακόμη περισσότερο).

Άν είχε κάποιο ηλεκτρολογικό πρόβλημα δεν θα έπρεπε λογικά να το καταλάβουν αμέσως συνδέοντας το αυτοκίνητο στο διαγνωστικό μηχάνημα;
gatony - Σαβ 08 Νοέ 2003, 01:06:16
Θέμα δημοσίευσης:
colorline2 έγραψε:
To ίδιο πρόβλημα με αυτό το οργανάκι έχουν και κάποια 106 άρα αυτό το χρεώνω ως ένα μείων της Peugeot γενικότερα και δεν πιστεύω πως υπάρχει κάποια προσιτή λύση!!!


Ρε παιδιά και στο δικό μου πράγματι εδώ και κάνα μήνα έχει ανάψει(αναβοσβήνει το 0 και το κλειδάκι,όταν μπαίνει μπρός ο κίνητήρας) και δεν ξέρω τι γίνεται(και πως να το σβήσω).
Ακολουθώ τις οδηγιές που λέει το βιβλιαράκι δηλ.κρατάω πατημένο το δεξί κουμπάκι και μετά ανοίγω το διακόπτη(μέχρι να ανοίξουν όλα τα λαμπάκια στο ταμπλό) και αμέσως το αφήνω αλλά τιποτα Sad

Την 1η φορά το είχα σβήσει κανονικά αλλά τώρα δεν τα καταφέρνω,τι να πω? καμιά ιδέα? Rolling eyes
ΝΙΚΟΣ - Σαβ 08 Νοέ 2003, 09:47:17
Θέμα δημοσίευσης:
gatony έγραψε:
colorline2 έγραψε:
To ίδιο πρόβλημα με αυτό το οργανάκι έχουν και κάποια 106 άρα αυτό το χρεώνω ως ένα μείων της Peugeot γενικότερα και δεν πιστεύω πως υπάρχει κάποια προσιτή λύση!!!


Ρε παιδιά και στο δικό μου πράγματι εδώ και κάνα μήνα έχει ανάψει(αναβοσβήνει το 0 και το κλειδάκι,όταν μπαίνει μπρός ο κίνητήρας) και δεν ξέρω τι γίνεται(και πως να το σβήσω).
Ακολουθώ τις οδηγιές που λέει το βιβλιαράκι δηλ.κρατάω πατημένο το δεξί κουμπάκι και μετά ανοίγω το διακόπτη(μέχρι να ανοίξουν όλα τα λαμπάκια στο ταμπλό) και αμέσως το αφήνω αλλά τιποτα Sad

Την 1η φορά το είχα σβήσει κανονικά αλλά τώρα δεν τα καταφέρνω,τι να πω? καμιά ιδέα? Rolling eyes


Εδω μπορει πιστευω να βοηθησει ο glf που εχει και αυτος το ιδιο πραγμα.Που να ειναι ομως οταν τον θες.ΝΙΚΟΛΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ Question Question Question Question Question
glf - Κυρ 09 Νοέ 2003, 03:19:03
Θέμα δημοσίευσης:
ΝΙΚΟΣ έγραψε:

Εδω μπορει πιστευω να βοηθησει ο glf που εχει και αυτος το ιδιο πραγμα.Που να ειναι ομως οταν τον θες.ΝΙΚΟΛΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ Question Question Question Question Question


Τι λες ρε πειραγμένε ??? Πάλι φήμες διαδίδεις ?? Το μόνο που είχα είναι να κολάει από καμιά φορά ο δείκτης βενζίνης !!! Τι δουλειά έχει αυτό ??
Marellios - Κυρ 11 Ιαν 2004, 12:56:56
Θέμα δημοσίευσης:
Εχω καποια απορια σχετικα με την ανοδο της θερμοκρασιας στο καρο μου.
Υπαρχουν αρκετες περιπτωσεις,ιδιως οταν εχει κινηση,που ο δεικτης φτανει την
πρωτη γραμμη μετα τη γραμμη των 90 βαθμων,ακομα και τωρα που εχει
ψ@@@κρυο.Αυτο γινοταν πριν φτιαξω την εισαγωγη,γινεται και τωρα που την
εφτιαξα.Θυμαμαι που ο Alex ειχε πει οτι μετα τη βελτιωση της εισαγωγης του
η θερμοκρασια του πηγαινε βια 90 και εχουμε πανω κατω την ιδια εισαγωγη(ελευθερο
φιλτρο και σωληνα που βλεπει στη μετωπη).
Καμια ιδεα;
S16 - Κυρ 11 Ιαν 2004, 23:37:50
Θέμα δημοσίευσης:
gatony έγραψε:
colorline2 έγραψε:
To ίδιο πρόβλημα με αυτό το οργανάκι έχουν και κάποια 106 άρα αυτό το χρεώνω ως ένα μείων της Peugeot γενικότερα και δεν πιστεύω πως υπάρχει κάποια προσιτή λύση!!!


Ρε παιδιά και στο δικό μου πράγματι εδώ και κάνα μήνα έχει ανάψει(αναβοσβήνει το 0 και το κλειδάκι,όταν μπαίνει μπρός ο κίνητήρας) και δεν ξέρω τι γίνεται(και πως να το σβήσω).
Ακολουθώ τις οδηγιές που λέει το βιβλιαράκι δηλ.κρατάω πατημένο το δεξί κουμπάκι και μετά ανοίγω το διακόπτη(μέχρι να ανοίξουν όλα τα λαμπάκια στο ταμπλό) και αμέσως το αφήνω αλλά τιποτα Sad

Την 1η φορά το είχα σβήσει κανονικά αλλά τώρα δεν τα καταφέρνω,τι να πω? καμιά ιδέα? Rolling eyes


Ρε gatony για δοκιμασε να κανεις οτι λεει το βιβλιαρακι αλλα θεωρωντας τα κουμπια αναποδα.
Δηλαδη σου λει πατα το 1 εσυ πατα το 2.
Καποια μοντελα βγηκαν με αναποδη συνδεσμολογια εκει. Twisted evil Twisted evil
Παντως και εμενα με παιδευει καθε φορα αρα τελικα το πετυχαινω. Laughing
Alex - Δευ 12 Ιαν 2004, 01:03:02
Θέμα δημοσίευσης:
kostas έγραψε:
Εχω καποια απορια σχετικα με την ανοδο της θερμοκρασιας στο καρο μου.
Υπαρχουν αρκετες περιπτωσεις,ιδιως οταν εχει κινηση,που ο δεικτης φτανει την
πρωτη γραμμη μετα τη γραμμη των 90 βαθμων,ακομα και τωρα που εχει
ψ@@@κρυο.Αυτο γινοταν πριν φτιαξω την εισαγωγη,γινεται και τωρα που την
εφτιαξα.Θυμαμαι που ο Alex ειχε πει οτι μετα τη βελτιωση της εισαγωγης του
η θερμοκρασια του πηγαινε βια 90 και εχουμε πανω κατω την ιδια εισαγωγη(ελευθερο
φιλτρο και σωληνα που βλεπει στη μετωπη).
Καμια ιδεα;


Ενταξει δεν ειναι τελειως σπανιο να δω 90 μεσα στην κινηση -αμα ειναι για αρκετη ωρα- αλλα παιζει ρολο και το λιπαντικο. Με καλο λιπαντικο η μεση θερμοκρασια μου (εν κινηση) ειναι 77-78. Μολις σταματαει το αμαξι λογικο ειναι να αρχισει να ανεβαινει αφου το ψυγειο σταματαει να ψυχεται. Το οτι ρουφαει κρυο αερα, βοηθαει αλλα δεν ειναι το παν. Παντως αν ειχες μια απλη φιλτροχοανη να παιρνει αερα πισω απ'το ψυγειο θα εβλεπες οτι αντι για 90 θα εφτανε 95+. Οποτε στανταρ συμβαλλει.

Εδω να κανω και ενα διαχωρισμο στις θερμορκρασιες: Οσοι εχουν παλαιοτερα μοντελα (2000 και πριν) και ο καταλυτης ειναι απο κατω αντι για πανω στην πολλαπλη, εχουν γυρω στους 7-10 βαθμους μειωμενη θερμοκρασια λειτουργιας. Τα επομενα 1400αρια βαρανε 90-95 για πλακα.
Baphomet - Δευ 19 Ιαν 2004, 18:49:26
Θέμα δημοσίευσης:
εμένα από την αρχη (πριν μια βδομαδα δηλαδη) η βελόνα φτανει στο 90 ακριβως (λαδια και κινητηρας) και εκεί σταματαει. Βέβαια δε το σκιζω ακόμα...
netblaster - Δευ 19 Ιαν 2004, 21:33:21
Θέμα δημοσίευσης:
Υποπτο πραγμα αυτο με τη θερμοκρασια!!! Αλλα οπως ειπε και ο Mimis μαλλον το προβλημα ειναι ηλεκτρονικο!!! Δεν γινεται να ανεβοκατεβαζει τη θερμοκρασια για πλακα...Τα υγρα και τη λειτουργια του ψυγειου πιστευω να την ελεγξαν στο συνεργειο, οποτε μονο τα ηλεκτρονικα μενουν!!! Εχε υποψιν κιολας οτι η αυξηση της θερμοκρασιας ειναι πολυ μεγαλο πραγμα, μπορει να σου καταστρεψει το μοτερ για πλακα!!! Αρα δε νομιζω οτι πραγματικα ανεβαινει στα κοκκινα...
zzzleepy - Δευ 19 Ιαν 2004, 22:30:36
Θέμα δημοσίευσης:
kostas έγραψε:
Εχω καποια απορια σχετικα με την ανοδο της θερμοκρασιας στο καρο μου.
Υπαρχουν αρκετες περιπτωσεις,ιδιως οταν εχει κινηση,που ο δεικτης φτανει την
πρωτη γραμμη μετα τη γραμμη των 90 βαθμων,ακομα και τωρα που εχει
ψ@@@κρυο.Αυτο γινοταν πριν φτιαξω την εισαγωγη,γινεται και τωρα που την
εφτιαξα.Θυμαμαι που ο Alex ειχε πει οτι μετα τη βελτιωση της εισαγωγης του
η θερμοκρασια του πηγαινε βια 90 και εχουμε πανω κατω την ιδια εισαγωγη(ελευθερο
φιλτρο και σωληνα που βλεπει στη μετωπη).
Καμια ιδεα;


Σ'εκείνη τη γραμμή (που αν δεν κάνω λάθος σημαίνει 100 βαθμοί) φτάνει εμένα όταν είμαι πολύ ώρα στην κίνηση και στο σταμάτα-ξεκίνα. Όμως κατευθείαν δουλεύει η μεγάλη σκάλα του βεντιλατέρ και την ξαναρίχνει στους 90. Τώρα το χειμώνα το κάνει πιο αραιά αλλά το καλοκαίρι είναι συνηθισμένο φαινόμενο... Κι όλ'αυτά με μαμά εισαγωγή...
netblaster - Δευ 19 Ιαν 2004, 22:39:57
Θέμα δημοσίευσης:
Αντωνη αυτο ειναι μαλλον φυσιολογικο!!! Γιαυτο και υπαρχει κει η "μεγαλη σκαλα" του βεντιλατερ!!! Αυτο που μου ειχε προκαλεσει εντυπωση ηταν το γεγονος οτι (κυριως το καλοκαιρι...) οταν σβηνω τη μηχανη το βεντιλατερ συνεχιζει να δουλευει για καποιο διαστημα!!!! Οταν ρωτησα το μηχανικο μου ειπε οτι αυτο ειναι φυσιολογικο με βαση το συστημα που εχει το αυτοκινητο!!! Εγω διατηρω τις επιφυλαξεις μου, καθως δεν το θεωρω λογικο να χαλαει μπαταρια ετσι...
Baphomet - Τρι 20 Ιαν 2004, 15:30:34
Θέμα δημοσίευσης:
χτες το βραδυ πηγα από λαρίσης κι εμπλεξα σε μια κινηση πολυ πικρα... η θερμοκρασια μετα απο καμμια ώρα 1η-νεκρα έφτασε 102 βαθμούς.
netblaster - Τρι 20 Ιαν 2004, 19:32:16
Θέμα δημοσίευσης:
Αφου η θερμοκρασια φτανει μεχρι τους περιπου 100 βαθμους σε ολους τοτε μαλλον εχει προβλεφθει απο τον κατασκευαστη αρα δεν ειναι για να τρελαινομαστε!!! Τα μονα (μεχρι στιγμης...) αυτοκινητα που εχω δει και ο δεικτης δεν λεει να ξεκολλησει απο τη μεση (ιδανικη θεση) ειναι οι BMW του πατηρ και της μητερας μου!!! Δε μπα ναχει 50 βαθμους εξω και ναχεις μπλεξει σε κυκλοφοριακο με το clima ανοιχτο και οοοτι αλλο θες, αυτος ο κ@λοδεικτης δε λεει να κουνηθει ουτε χιλιοστο!!! Μου φαινεται θα τον παρω να τον βαλω στο δικο μου...
zzzleepy - Τρι 20 Ιαν 2004, 19:37:00
Θέμα δημοσίευσης:
netblaster έγραψε:
Αφου η θερμοκρασια φτανει μεχρι τους περιπου 100 βαθμους σε ολους τοτε μαλλον εχει προβλεφθει απο τον κατασκευαστη αρα δεν ειναι για να τρελαινομαστε!!!


Τρελαινόμαστε αν περάσει τους 100 βαθμούς και συνεχίζει να ανεβαίνει Laughing Exclamation
Touristas - Κυρ 15 Φεβ 2004, 12:23:52
Θέμα δημοσίευσης: περι θερμοκρασιας
παιδια καλησπερα !! οτι αποριες εχεται για την θερμοκρασια μπωρο να σας τις λυσω!!!!
mick206 - Κυρ 15 Φεβ 2004, 12:55:52
Θέμα δημοσίευσης:
Touristas έγραψε:
παιδια καλησπερα !! οτι αποριες εχεται για την θερμοκρασια μπωρο να σας τις λυσω!!!!

Μεγάλε!!! Idea Exclamation Idea Exclamation Idea
Είσαι ο άνθωπός μας!!! Smile Cheers
Για πες μας λοιπόν που οφείλεται αυτό το κ*λόκρυο και η παγωνιά;;
Γιατί έχει πέσει η θερμοκρασία κάτω του μηδενός;;
Laughing Laughing Laughing


Πλάκα σου κάνω έτσι; Wink
Καλώς ήρθες Αργύρη! Smile Cool
Touristas - Κυρ 15 Φεβ 2004, 15:11:18
Θέμα δημοσίευσης:
Λοιπον σε ολα τα πεζακια γενιας L4 την λειτουργια των βεντηλατερ την αναλαμβανη ο εγκεφαλος,που σημενη οτι αυτος κανονιζη το ποτε θα λειτουργισουν!!Οταν ανεβαζη αποτομα θερμοκρασια ακομα και οταν το μοτερ ειναι κρυο αυτο γινεται γιατι για καπιο λογο ο εγκεφαλος δεν γνωριζη αν λειτουργη το βεντηλατερ !! Αυτοσ ο λογος ειναι η μπλε 3πολικη βαλβιδα που βρισκεται επανω στην βαση του θερμοστατη αλλα και η 2πολικη που ειναι απο κατω στο καπακι επανω βιδομενει!!!Αν καπια απο αυτες δεν λειτουργιση σωστα για καθαρα θεμα αφαλειας ο εγκεφαλος λειτουργη το βεντηλατερ στο φουλ και σε προϊδοποιη οτι κατι δεν παϊ καλα ανεβαζωντας το δεικτη τερμα και αναβωντας το στοπ!! Cool Exclamation
Baphomet - Κυρ 15 Φεβ 2004, 15:15:47
Θέμα δημοσίευσης:
καλά δε ξερω τι λετε αλλα εμενα τα λαδια μου την πεμπτη που εριξε το χοντρο χιονι χτυπησαν κοκκινο λεμε! ημουν στην κηφισίας πρωτη-δευτερα-πρωτη-νεκρα βεβαια...αλλα δε δικαιολογείται πισευω τοσο μεγαλη αυξηση.
απο βδομαδα παω για αλλαγή λαδιών!
Touristas - Κυρ 15 Φεβ 2004, 15:19:25
Θέμα δημοσίευσης:
Πέτρος έγραψε:
καλά δε ξερω τι λετε αλλα εμενα τα λαδια μου την πεμπτη που εριξε το χοντρο χιονι χτυπησαν κοκκινο λεμε! ημουν στην κηφισίας πρωτη-δευτερα-πρωτη-νεκρα βεβαια...αλλα δε δικαιολογείται πισευω τοσο μεγαλη αυξηση.
απο βδομαδα παω για αλλαγή λαδιών!


το βεντηλατερ δουλευει κανονικα το εχεις τσεκαρι ?
mick206 - Κυρ 15 Φεβ 2004, 15:22:05
Θέμα δημοσίευσης:
Πέτρος έγραψε:
ημουν στην κηφισίας πρωτη-δευτερα-πρωτη-νεκρα βεβαια...αλλα δε δικαιολογείται πιστευω τοσο μεγαλη αυξηση.

Laughing Laughing Laughing Είσαι νέος ακόμα με το Peugeot... αλλα θα μάθεις... Twisted evil
Μην ανησυχείς... Έτσι γίνεται όταν πηγαίνεις με τέτοιους ρυθμούς... Wink
Το έχω πάθει αρκετές φορές,σε ώρες αιχμής, όταν βγαίνω Εθνική και πάω για Μεταμόρφωση... Laughing Ακριβώς το ίδιο πράγμα! 1η-Νεκρά. 1η-Νεκρά... Άντε και καμιά 2α(για ποικιλία Laughing )... Έτσι μπορεί να σου φτάσει απο 90-110 βαθμούς... Wink
Έχεις ακόμα να φάς ψωμι... Laughing
Touristas - Κυρ 15 Φεβ 2004, 15:24:53
Θέμα δημοσίευσης:
Παιδια να ξερεται οτι τα Peug δουλευουν ψηλα 98-100 η μικρη 105-107 η μεγαλη!! Razz Wink
Baphomet - Κυρ 15 Φεβ 2004, 18:42:19
Θέμα δημοσίευσης:
εγω ειμαι στα 2000χμλ και θα παω για λαδια για καλο και για κακο παντως... και μετα θα αρχισει και το σκισιμο....τελος το στρωσιμο...!! Twisted evil Twisted evil Twisted evil Twisted evil
mick206 - Κυρ 15 Φεβ 2004, 19:44:06
Θέμα δημοσίευσης:
Πέτρος έγραψε:
και μετα θα αρχισει και το σκισιμο....

Όπα όπα!! Λυπήσου το το καημένο το λιονταράκι! Laughing
Μικρό είναι ακόμα! Άστο να μεγαλώσει κι άλλο λίγο και μετά δως του γκάζια! Δικό σου είναι! Δεν θα φύγει! Laughing Laughing Laughing
Baphomet - Κυρ 15 Φεβ 2004, 19:57:23
Θέμα δημοσίευσης:
mick206 έγραψε:
Πέτρος έγραψε:
και μετα θα αρχισει και το σκισιμο....

Όπα όπα!! Λυπήσου το το καημένο το λιονταράκι! Laughing
Μικρό είναι ακόμα! Άστο να μεγαλώσει κι άλλο λίγο και μετά δως του γκάζια! Δικό σου είναι! Δεν θα φύγει! Laughing Laughing Laughing


μην ανησυχεις....δε θα βιοπραγησω... εξαλλου οταν πληρωνεις εσυ το ξανασκεφτεσαι να κανεις μαλ***α... απλά θα το ζορίσω λίγο! μη μου βγει και μαλθακο!!! Wink
Touristas - Κυρ 15 Φεβ 2004, 20:01:57
Θέμα δημοσίευσης:
Πέτρος έγραψε:
mick206 έγραψε:
Πέτρος έγραψε:
και μετα θα αρχισει και το σκισιμο....

Όπα όπα!! Λυπήσου το το καημένο το λιονταράκι! Laughing
Μικρό είναι ακόμα! Άστο να μεγαλώσει κι άλλο λίγο και μετά δως του γκάζια! Δικό σου είναι! Δεν θα φύγει! Laughing Laughing Laughing


μην ανησυχεις....δε θα βιοπραγησω... εξαλλου οταν πληρωνεις εσυ το ξανασκεφτεσαι να κανεις μαλ***α... απλά θα το ζορίσω λίγο! μη μου βγει και μαλθακο!!! Wink

Με το μαλακο δεν σου εκανε τιποτα ...ακομα ....το κακομιρο!!! Laughing
teodor_v - Παρ 20 Φεβ 2004, 17:46:47
Θέμα δημοσίευσης:
mick206 έγραψε:
Πέτρος έγραψε:
και μετα θα αρχισει και το σκισιμο....

Όπα όπα!! Λυπήσου το το καημένο το λιονταράκι! Laughing
Μικρό είναι ακόμα! Άστο να μεγαλώσει κι άλλο λίγο και μετά δως του γκάζια! Δικό σου είναι! Δεν θα φύγει! Laughing Laughing Laughing



teoman - Παρ 20 Φεβ 2004, 17:57:28
Θέμα δημοσίευσης:
teodor_v έγραψε:

ρε παιδια εχω ενα peugeot 206 1.6 16v σχεδον καινουριο. εχει 3750χμ. καταρχην ανεβαζει θερμοκρασία στην κινηση 95-100, και δευτερον τι στρωσιμο "¨επρεπε" να εχω κανει???? εγω εκανα μεχρι τα 1500 χμ μεχρι 2500 στροφες και μετα μεχρι τα 2500 χμ μεχρι 3000 στροφες. μετα.... ολα normal παντως μεχρι τωρα!
εκανα μαλακ....?????


Καλώς ήρθες.Μιλάς για θερμοκρασία νερού έτσι?Γιατί λαδιού είναι φυσιολογικό να έχει τόσο.Έλεγξε αν έχεις νερό,αν έχει φρακάρει το σωληνάκι που πηγαίνει στο ψυγείο,και αν λειτουργεί ο ανεμιστήρας (βεντιλατέρ).

Πώς κατάφερες και έκανες 1500km με max 2500 στροφές? Smile
teodor_v - Παρ 20 Φεβ 2004, 18:11:42
Θέμα δημοσίευσης:

teoman - Παρ 20 Φεβ 2004, 19:50:37
Θέμα δημοσίευσης:
teodor_v έγραψε:
    Καλώς σσς βρήκα! μιλάω για θερμοκρασία νερού πράγματι. Απο την πρώτη μέρα μου ανεβάζει θερμοκρασία. Πήγα στην αντιπροσωπεία και μετα απο έλεγχο με τον υπολογιστή μου είπαν ότι όλα είναι οκ και ότι είναι φυσιολογικό. όταν κινούμε με σταθερή ταχύτητα, όποια και αν είναι αυτή ο δείκτης είναι στα 85-90. Ακομα και όταν αενβάζει πάντως όταν λειτουργήσει το βεντυλατέρ την ρίχνει εντυπωσιακά γρήγορα! για το στρώσιμο τι έχετε να πείτε???


85 με 90 είναι το απολύτως φυσιολογικό.Εσύ ανέφερες για 95-100...
Για το στρώσιμο έχω να σου πω ότι καλή είναι λίγη προσοχή στην αρχή (μέχρι τα 3000km) αλλά να μην το κακομαθαίνεις κιόλας.... αντέχει Wink Laughing
teodor_v - Σαβ 21 Φεβ 2004, 01:57:24
Θέμα δημοσίευσης:
teoman έγραψε:
teodor_v έγραψε:
    Καλώς σσς βρήκα! μιλάω για θερμοκρασία νερού πράγματι. Απο την πρώτη μέρα μου ανεβάζει θερμοκρασία. Πήγα στην αντιπροσωπεία και μετα απο έλεγχο με τον υπολογιστή μου είπαν ότι όλα είναι οκ και ότι είναι φυσιολογικό. όταν κινούμε με σταθερή ταχύτητα, όποια και αν είναι αυτή ο δείκτης είναι στα 85-90. Ακομα και όταν αενβάζει πάντως όταν λειτουργήσει το βεντυλατέρ την ρίχνει εντυπωσιακά γρήγορα! για το στρώσιμο τι έχετε να πείτε???


85 με 90 είναι το απολύτως φυσιολογικό.Εσύ ανέφερες για 95-100...
Για το στρώσιμο έχω να σου πω ότι καλή είναι λίγη προσοχή στην αρχή (μέχρι τα 3000km) αλλά να μην το κακομαθαίνεις κιόλας.... αντέχει Wink Laughing


kanelj - Τρι 24 Φεβ 2004, 07:27:30
Θέμα δημοσίευσης:
ποσο λογικο ειναι να μου φτανει ο δεικτης θερμοκρασιας λαδιου λιγο πανω απο την μεση οταν το πιεζω λιγο στην εθνικη?
μετα τις 5.000 στροφες με 4η (γυρω στα 170) βλεπω την θερμοκρασια να ανεβαινει συνεχεια σιγα-σιγα.
χρειαζομαι κανενα καλυτερο λαδι μαλλον

επισης,οταν σβησω τον κινητηρα και η θερμοκρασια νερου ειναι σε κανονικα επιπεδα και τον ξαναναψω,βλεπω την θερμοκρασια πολυυυ πανω απο το κανονικο.γι'αυτο τι κανω?
teoman - Τρι 24 Φεβ 2004, 08:31:20
Θέμα δημοσίευσης:
kanelj έγραψε:
ποσο λογικο ειναι να μου φτανει ο δεικτης θερμοκρασιας λαδιου λιγο πανω απο την μεση οταν το πιεζω λιγο στην εθνικη?
μετα τις 5.000 στροφες με 4η (γυρω στα 170) βλεπω την θερμοκρασια να ανεβαινει συνεχεια σιγα-σιγα.
χρειαζομαι κανενα καλυτερο λαδι μαλλον


Λογικό,εμένα μου ανεβάζει με αρκετό ζόρισμα και 140 βαθμούς.Αφού άλλαξες κινητήρα,θα τα έχεις και αυτά... Wink

kanelj έγραψε:
επισης,οταν σβησω τον κινητηρα και η θερμοκρασια νερου ειναι σε κανονικα επιπεδα και τον ξαναναψω,βλεπω την θερμοκρασια πολυυυ πανω απο το κανονικο.γι'αυτο τι κανω?


Κανένα πρόβλημα και εδώ.Απλά πριν σβήσεις την μηχανή,αν δουλεύει το βεντιλατέρ,το αφήνεις να τελειώσει.Επίσης θα πρέπει να ελέγξεις όταν βάλεις μπρος τον κινητήρα,να σου ρίξει αμέσως την θερμοκρασία (πάλι με λειτουργία του ανεμιστήρα).
kanelj - Τρι 24 Φεβ 2004, 08:33:08
Θέμα δημοσίευσης:
teoman έγραψε:
kanelj έγραψε:
ποσο λογικο ειναι να μου φτανει ο δεικτης θερμοκρασιας λαδιου λιγο πανω απο την μεση οταν το πιεζω λιγο στην εθνικη?
μετα τις 5.000 στροφες με 4η (γυρω στα 170) βλεπω την θερμοκρασια να ανεβαινει συνεχεια σιγα-σιγα.
χρειαζομαι κανενα καλυτερο λαδι μαλλον


Λογικό,εμένα μου ανεβάζει με αρκετό ζόρισμα και 140 βαθμούς.Αφού άλλαξες κινητήρα,θα τα έχεις και αυτά... Wink

kanelj έγραψε:
επισης,οταν σβησω τον κινητηρα και η θερμοκρασια νερου ειναι σε κανονικα επιπεδα και τον ξαναναψω,βλεπω την θερμοκρασια πολυυυ πανω απο το κανονικο.γι'αυτο τι κανω?


Κανένα πρόβλημα και εδώ.Απλά πριν σβήσεις την μηχανή,αν δουλεύει το βεντιλατέρ,το αφήνεις να τελειώσει.Επίσης θα πρέπει να ελέγξεις όταν βάλεις μπρος τον κινητήρα,να σου ρίξει αμέσως την θερμοκρασία (πάλι με λειτουργία του ανεμιστήρα).


οκ.ευχαριστω
Touristas - Τρι 24 Φεβ 2004, 20:20:29
Θέμα δημοσίευσης:
kanelj έγραψε:

επισης,οταν σβησω τον κινητηρα και η θερμοκρασια νερου ειναι σε κανονικα επιπεδα και τον ξαναναψω,βλεπω την θερμοκρασια πολυυυ πανω απο το κανονικο.γι'αυτο τι κανω?

Ειναι λογικο να ανεβενη η θερμοκρασια οταν σβηνεις το μοτερ κι αυτο γιατη σταματαϊ να κηκλοφορει το νερο !!!!
kanelj - Τρι 24 Φεβ 2004, 21:55:48
Θέμα δημοσίευσης:
ενταξει αλλα δεν μου φανηκε παραξενο που ανεβηκε η θερμοκρασια.
μου φανηκε παραξενο που ανεβηκε τοσο πολυ!
skrikman - Τετ 24 Μάρ 2004, 00:31:44
Θέμα δημοσίευσης: απ
netblaster έγραψε:
Αντωνη αυτο ειναι μαλλον φυσιολογικο!!! Γιαυτο και υπαρχει κει η "μεγαλη σκαλα" του βεντιλατερ!!! Αυτο που μου ειχε προκαλεσει εντυπωση ηταν το γεγονος οτι (κυριως το καλοκαιρι...) οταν σβηνω τη μηχανη το βεντιλατερ συνεχιζει να δουλευει για καποιο διαστημα!!!! Οταν ρωτησα το μηχανικο μου ειπε οτι αυτο ειναι φυσιολογικο με βαση το συστημα που εχει το αυτοκινητο!!! Εγω διατηρω τις επιφυλαξεις μου, καθως δεν το θεωρω λογικο να χαλαει μπαταρια ετσι...

το βεντιλατερ, τοσο στο δικο μου οσο και αρκετων φιλων μου, παντα το καλοκαιρι μετα απο διαδρομη μεσα στην χαουπολη που λεγεται αθηνα, παραμενει ανοιχτο για 5 λεπτα περιπου.Και ειναι απολυτα φισιολογικο αφου οπως προαναφερθηκε,οταν το αμαξι σταματησει δεν εχει πια τη συμβολη του συνεχως ανανεωμενου αερα που δημιουργειται κατα την κινηση του αυτοκινητου, ωστε να το ψυξει... Wink
manaros - Πεμ 22 Ιούλ 2004, 18:06:50
Θέμα δημοσίευσης:
λοιπον ξεκιναω σημερα το πρωι για δουλεια με τον πεζουλα σκεπτομενος το σαββατιατικο ταξιδι μου στην καλαματα.λογω (καλης) συνηθειας βλεπω το δεικτη της θερμοκρασιας στους 98...τρελλενομαι και αναβω αλαρμ να σταματησω.μεχρι να σταματησω (δηλαδη καμια 30αρια δευτερα η θερμοκρασια εδειχνε 120 και βαλε...κατα βαση ειχε ανεβει στα κοκκινα...μιλαω παντα για νερου...με τελειως χαλαρη οδηγηση...μετα απο κανα δεκαλεπτο ανοιγω το καπακι που συμπληρωνουμε παραφλου και ξερασε χαλαρα κανα λιτρο απο την πιεση.αρα δεν υπαρχει προβλημα ενδειξης οργανου.το βεντιλατερ δουλευε κανονικα και ο μονος τροπος για να κρατησω σταθερα στους 110 την θερμοκρασια ηταν θερμανση στο φουλ.αρα υποθετω πως παιζει κατι με το κυκλωμα του νερου και το ψυγειο.σωστα;αμια αλλη γνωμη η συμβουλη;
PHSYBORG - Πεμ 22 Ιούλ 2004, 18:24:29
Θέμα δημοσίευσης: Re: απ
skrikman έγραψε:
netblaster έγραψε:
Αντωνη αυτο ειναι μαλλον φυσιολογικο!!! Γιαυτο και υπαρχει κει η "μεγαλη σκαλα" του βεντιλατερ!!! Αυτο που μου ειχε προκαλεσει εντυπωση ηταν το γεγονος οτι (κυριως το καλοκαιρι...) οταν σβηνω τη μηχανη το βεντιλατερ συνεχιζει να δουλευει για καποιο διαστημα!!!! Οταν ρωτησα το μηχανικο μου ειπε οτι αυτο ειναι φυσιολογικο με βαση το συστημα που εχει το αυτοκινητο!!! Εγω διατηρω τις επιφυλαξεις μου, καθως δεν το θεωρω λογικο να χαλαει μπαταρια ετσι...

το βεντιλατερ, τοσο στο δικο μου οσο και αρκετων φιλων μου, παντα το καλοκαιρι μετα απο διαδρομη μεσα στην χαουπολη που λεγεται αθηνα, παραμενει ανοιχτο για 5 λεπτα περιπου.Και ειναι απολυτα φισιολογικο αφου οπως προαναφερθηκε,οταν το αμαξι σταματησει δεν εχει πια τη συμβολη του συνεχως ανανεωμενου αερα που δημιουργειται κατα την κινηση του αυτοκινητου, ωστε να το ψυξει... Wink


Εγω παλι που ρωτησα μου ειπε οτι στα 206 τουλαχιστον δεν παιζει κατι τετοιο!
Δηλαδη οταν κλεισεις τον διακοπτην δεν παιρνει ρευμα το βεντιλατερ αρα δεν λειτουργει οταν σβησεις οσο ζεστο κ να ναι !
ΤΟΥΡΙΣΤΑ δωσμας τα φωτα σου !
klain - Πεμ 22 Ιούλ 2004, 18:51:33
Θέμα δημοσίευσης:
Για τι μοντέλα μιλάμε; Ποιας χρονιάς; Εμένα 8/03... Πρώτον δεν ανεβάζει με τίποτα θερμοκρασία.. Ούτε να πάρω την εγνατία απο την αρχή μέχρι το τέλος Δευτέρα πρωί και να έχει και 40 βαθμούς!... και Δεύτερον μια φορά που τα κατάφερα χάρην πειραματισμού να την σηκώσω λιγάκι και έσβησα επίτηδες το τουτου το βεντιλατέρ έσβησε αμέσως... Μόνο στο xantia μας έχω πετύχει να συνεχίζει το βεντιλατέρ και με σβηστό αμάξι... (και έχω πετάξει και τα νερά (πικραμένες ιστορίες)) Confused
PHSYBORG - Πεμ 22 Ιούλ 2004, 19:03:18
Θέμα δημοσίευσης:
Εμενα προσωπικα ( 8/2002) δεν ανεβαζει ποτε πανω απο 90, ισα ισα σε τρελλη κινηση να ανεβει ΜΑΧ 95 !
Ομως μετα απο σκισιμο αν το σβησω το μοτερ αμεσως ανεβαζει κ παει κ 110 !
netblaster - Πεμ 22 Ιούλ 2004, 19:07:27
Θέμα δημοσίευσης:
Ισως να παιζει κατι με το κυκλωμα ψυξης που χρησιμοποιουν τα "παλαιοτερα" 206!!! Γιατι εχει τυχει πολλες φορες να περναω απο παρακαρισμενα 206 και να δουλευει το βεντιλατερ!!! Οποτε δεν μπορει να προβλημα, αφου παρουσιαζεται σε πολλα αυτοκινητα!!! Απλα μου φαινεται καπως περιεργο να καταναλωνει τη μπαταρια ετσι... Confused
nikq - Παρ 23 Ιούλ 2004, 09:06:03
Θέμα δημοσίευσης:
Παιδία μάλλον είναι θέμα εγκεφάλου . δηλαδή τα παλιότερα 206 1999-2000 μάλλον δουλεύει το βεριλαντερ. Σε εμένα που είναι 2001 όχι δεν δουλεύει όταν σβήνω την μηχανή , γιατί δεν δίνει εντολή ο εγκέφαλος (για οικονομία της μπαταρίας ) να δουλέψει το βεριλαντερ.
Για τα 1.4 όπως του PHSYBORG έτσι συμβαίνει και είμαστε και στα ίδια επίπεδα ακριβώς στην θερμοκρασία Wink
PHSYBORG - Παρ 23 Ιούλ 2004, 09:09:18
Θέμα δημοσίευσης:
Noμιζω οτι δεν ειναι θεμα εγκεφαλου αλλα του BSI !
klain - Σαβ 24 Ιούλ 2004, 00:32:34
Θέμα δημοσίευσης:
Όντως πρέπει να έχει σχέση με τα παλιά/νέα μοντέλα και δεν είναι κάτι ανησυχητικό... Σήμερα έσκισα ελάχιστα ένα 1.6 16v (του Giannis206) που είναι 3ων χρόνων τουλάχιστον και απο όσο θυμάμαι μετά το σβήσιμο το βεντιλατέρ δούλευε... Ίσως και να ναι καλύτερα έτσι ώστε να μην μένουν τα μωρά μας να βράζουν... Η μπαταρία μπαταρία αλλα και η θερμοκρασία θερμοκρασία!
Άσχετο.. με τηλεφόρτωση τι "νέα" (βλέπε αυτόματα αλάρμ) γίνονται στο μωρό μας... Το αυτόματο άναμα αλάρμ στο φρενάρισμα μου δείχνει καραlame... (σήμερα ένα corsaki μου έσπασε τα @@ με αυτό... σε κάθε φρενάρισμα αλάρμ)... κάτι καλό έχουμε να πάρουμε όμως; Confused
teoman - Σαβ 24 Ιούλ 2004, 00:36:20
Θέμα δημοσίευσης:
klain έγραψε:
Όντως πρέπει να έχει σχέση με τα παλιά/νέα μοντέλα και δεν είναι κάτι ανησυχητικό... Σήμερα έσκισα ελάχιστα ένα 1.6 16v (του Giannis206) που είναι 3ων χρόνων τουλάχιστον και απο όσο θυμάμαι μετά το σβήσιμο το βεντιλατέρ δούλευε... Ίσως και να ναι καλύτερα έτσι ώστε να μην μένουν τα μωρά μας να βράζουν... Η μπαταρία μπαταρία αλλα και η θερμοκρασία θερμοκρασία!


Στο δικό μου πάντως που είναι το ίδιο μοντέλο,σταματάει να δουλεύει όταν σβήνεις...
volvos - Σαβ 24 Ιούλ 2004, 12:22:31
Θέμα δημοσίευσης:
και εμενα 2004 μοντελο σβηνει με τη μηχανη και το βεντιλατερ και μου τη σπαει το θεωρω εντελως λαθος...
τουλαχιστον με το κλειδι στη 2η σκαλα θα επρεπε να ξανααναβει
klain - Σαβ 24 Ιούλ 2004, 12:58:24
Θέμα δημοσίευσης:
teoman έγραψε:
klain έγραψε:
Όντως πρέπει να έχει σχέση με τα παλιά/νέα μοντέλα και δεν είναι κάτι ανησυχητικό... Σήμερα έσκισα ελάχιστα ένα 1.6 16v (του Giannis206) που είναι 3ων χρόνων τουλάχιστον και απο όσο θυμάμαι μετά το σβήσιμο το βεντιλατέρ δούλευε... Ίσως και να ναι καλύτερα έτσι ώστε να μην μένουν τα μωρά μας να βράζουν... Η μπαταρία μπαταρία αλλα και η θερμοκρασία θερμοκρασία!


Στο δικό μου πάντως που είναι το ίδιο μοντέλο,σταματάει να δουλεύει όταν σβήνεις...


Ίσως να είναι παλιότερο μοντέλο.. θα ρωτήσω και θα ενημερώσω.. να δούμε Confused
xeskepastos - Σαβ 24 Ιούλ 2004, 18:15:29
Θέμα δημοσίευσης:
Μαγκες κι εγω νομιζω οτι πρεπει να εχει να κανει με το model year με το multiplexing:
Στο manual που βρηκα εδω ( http://homepage.ntlworld.com/steven.traver/206cc%20handbook.pdf ) που αναφερεται σε ενα non-multiplex CC, λεει καθαρα στη σελ 73 οτι το βεντιλατερ μπορει να δουλευει και με σταματημενη μηχανη... το δικο μου απ'την αλλη (2004 αρα multiplex) ουτε λεει κατι τετοιο ουτε το κανει, σβηνουν ολα με το σβησιμο της μηχανης...
Ελπιζω να σας διαφωτισα Wink
klain - Σαβ 24 Ιούλ 2004, 19:20:43
Θέμα δημοσίευσης:
I rest my case Cool
volvos - Σαβ 14 Μάϊ 2005, 17:17:27
Θέμα δημοσίευσης:
τωρα με το καιρο που εχει φτιαξει εχω ξενερωσει απιστευτα με τη θερμοκρασια του νερου.
εινα αδυνατο να δουλεψει το μοτερ με 90+ μονο. με τη πρωτη κινηση αρπαζει αμεσως η θερμοκρασια...
απο οσο θυμαμαι εχει το πρωτο βεντιλατερ καπου 95 και το 2ο που ακουγεται 102!
αποτελεσμα εχω δει χαλαρα να ξεπερνα το το 105 και να φτανει και 110- στιγμιαια μεχρι να ακουστει το βεντιλατερ....
για αυτο το πραμα -επειδη ειναι τρομερα ψυχοφθορο να κοιτας τη βελονα να ανεβοκατεβαινει συνεχεια- υπαρχει γιατρικο?
μπορουμε να κατεβασουμε τις θερμοκρασιες που παιζει το βεντιλατερ?
μηπως μετα τιθεται θεμα φθορας του λογω της περισσοτερης και πιο συχνης λειτουργιας του?

η τοποθετηση φιλτρου λαδιου απο ραλλυ και της ψυκτρας του σε οσους εχουν εξατμιση απο ραλλυ εχει επηρεασει καθολου τη κατασταση?
Touristas - Σαβ 14 Μάϊ 2005, 18:40:40
Θέμα δημοσίευσης:
Δεν υπάρχει κανένα πρόβλημα αλλά για να σε κάνω να φρικάρεις λίγο ακόμα Laughing … η πρώτη ταχύτητα ανοίγει στους 98 και η δεύτερη 105 αχαχούχα!! Laughing
Να ρίξεις την θερμοκρασία λειτουργίας δεν γίνεται γιατί τις εντολές της δίνει ο εγκέφαλος . Όσο για το ψυγείο του λαδιού δεν θα αλλάξει τίποτα παρά μόνο στην θερμοκρασία λαδιού . Μην ξεχνάς ότι ψύχει το λάδι που σημαίνει ότι την απαγωγή της θερμότητας από το λάδι την επιφορτίζεται το νερό Wink
volvos - Κυρ 15 Μάϊ 2005, 22:00:18
Θέμα δημοσίευσης:
ναι ρε αργυρη για αυτο ρωταω. Sad
διοτι θεωρητικα βαζοντας τη ψυκτρα του 106 και συνδεοντας τη με το ψυγειο νερου επιφορτιζεις το κυκλωμα ψυξης...
ομως δεν εχω δει κανενα 106 να εχει προβλημα με τις θερμοκρασιες του αρα...τι παιζει???
μπεεεε.
Touristas - Κυρ 15 Μάϊ 2005, 22:31:20
Θέμα δημοσίευσης:
Ωραία και ποιος σου είπε ότι τα 106 λειτουργούν σε χαμηλότερες θερμοκρασίες από τα 206 - 307 κτλπ. Οι θερμοκρασίες λειτουργίας είναι αυτές που έγραψα παραπάνω .
elias - Δευ 04 Ιούλ 2005, 07:43:25
Θέμα δημοσίευσης:
Χθες και ενώ πήγαινα κανονικά στο δρόμο (100 km/h) ανέβηκε μέσα σε 1-2 sec η θερμοκρασία του νερού στο κόκκινο και κατέβηκε στο κανονικό επίπεδο πάλι σε 1-2 sec. Αυτόματα μου αναβόσβησε το STOP για αυτά τα 3-4 sec που κράτησε το σκηνικό. Μέσα σε 2 λεπτά μου το έκανε 3-4 φορές. Μετά όλα κανονικά. Τι να έπαθε? Χάλασε κανένας αισθητήρας?
ROM206 - Πεμ 28 Ιούλ 2005, 12:12:34
Θέμα δημοσίευσης:
Εμένα το Μπάτμοπιλ 2-3 μέρες μου βγάζει πάρα πολύ ζέστη απο τους αεραγωγούς.... τι λέτε να είναι???( μιλάμε για πολύ ζέστη όμως....η κονσόλα πυρώνη...!!!)
Δεν ανεβάζει όμως θερμοκρασία...όλα δείχνουν κανονικά....!!!
Baphomet - Πεμ 28 Ιούλ 2005, 13:44:19
Θέμα δημοσίευσης:
ROM206 έγραψε:
Εμένα το Μπάτμοπιλ 2-3 μέρες μου βγάζει πάρα πολύ ζέστη απο τους αεραγωγούς.... τι λέτε να είναι???( μιλάμε για πολύ ζέστη όμως....η κονσόλα πυρώνη...!!!)
Δεν ανεβάζει όμως θερμοκρασία...όλα δείχνουν κανονικά....!!!


εμένα μου το κάνει από την αρχή αυτό... Laughing λες και εχω καλοριφερ ειναι
nOkpos - Πεμ 28 Ιούλ 2005, 17:47:22
Θέμα δημοσίευσης:
αυτο που βγαζει ζεστη απο τους αεραγους το κανουν ολα τα αυτοκινητα με clima και το δικο μου το κανει και ειναι 1 μηνος Wink
Baphomet - Πεμ 28 Ιούλ 2005, 17:50:02
Θέμα δημοσίευσης:
ναι? και ειναι φυσιολογικό ε? κι εγώ αυτό νομίζω γι'αυτο και δεν ασχολήθηκα ποτέ... πάντως βγάζει πολύ ζέστη...ηφαίστειο!
UnderTaker - Πεμ 28 Ιούλ 2005, 17:52:52
Θέμα δημοσίευσης:
Ε, αφήστε το για το χειμώνα... Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing
Touristas - Παρ 29 Ιούλ 2005, 06:59:55
Θέμα δημοσίευσης:
Όσοι έχετε clima να ξέρεται ότι πολλές φορές το κλαπέτο ζεστού κρύου γυρνάει μόνο του στο ζεστό.
Επίσης στο ψυγείο του καλοριφέρ κυκλοφορεί νερό συνέχεια άρα είναι πάντα ζεστό.
Αυτό που μπορείτε να κάνετε είναι να βάζετε για λίγο το A/C να δουλεύει και μετά να το κλείνετε, θα είναι πολύ καλύτερα μετά Wink
Baphomet - Παρ 29 Ιούλ 2005, 11:35:05
Θέμα δημοσίευσης:
Touristas έγραψε:
Όσοι έχετε clima να ξέρεται ότι πολλές φορές το κλαπέτο ζεστού κρύου γυρνάει μόνο του στο ζεστό.
Επίσης στο ψυγείο του καλοριφέρ κυκλοφορεί νερό συνέχεια άρα είναι πάντα ζεστό.
Αυτό που μπορείτε να κάνετε είναι να βάζετε για λίγο το A/C να δουλεύει και μετά να το κλείνετε, θα είναι πολύ καλύτερα μετά Wink


ΝΑΙ, αυτο κάνω πάντα και ειναι κυριλε μετα για αρκετή ώρα! Wink
Touristas - Παρ 29 Ιούλ 2005, 11:43:29
Θέμα δημοσίευσης:
Baphomet έγραψε:
Touristas έγραψε:
Όσοι έχετε clima να ξέρεται ότι πολλές φορές το κλαπέτο ζεστού κρύου γυρνάει μόνο του στο ζεστό.
Επίσης στο ψυγείο του καλοριφέρ κυκλοφορεί νερό συνέχεια άρα είναι πάντα ζεστό.
Αυτό που μπορείτε να κάνετε είναι να βάζετε για λίγο το A/C να δουλεύει και μετά να το κλείνετε, θα είναι πολύ καλύτερα μετά Wink


ΝΑΙ, αυτο κάνω πάντα και ειναι κυριλε μετα για αρκετή ώρα! Wink


Thumb Left
ROM206 - Παρ 29 Ιούλ 2005, 13:32:01
Θέμα δημοσίευσης:
Thumbs Up OYΦΦΦΦ.... Ηρέμησα τώρα....γιατί είχα αρχίσει να ανησυχώ πάλι....τελευταία φορά είχε αρχίσει να ζεματά και το χέρι μου γιατί το έβρισκε ο αέρας... Onfire
pygolabida - Σαβ 30 Ιούλ 2005, 02:41:10
Θέμα δημοσίευσης:
ROM206 έγραψε:
Thumbs Up OYΦΦΦΦ.... Ηρέμησα τώρα....γιατί είχα αρχίσει να ανησυχώ πάλι....τελευταία φορά είχε αρχίσει να ζεματά και το χέρι μου γιατί το έβρισκε ο αέρας... Onfire


Μιλάμε το ίδιο χέρι που ήταν ψημένο στη Λευκάδα? Laughing Laughing Laughing
Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες

Powered by phpBB 2.0.21 © 2001, 2002 phpBB Group
© 2002-2003 206 Club - Greece
Πληροφορίες : info@206club.gr