PSClub - Hellas

Βλάβες - Επισκευές - Συνεργεία - Ανταλλακτικά - Θερμοκρασία

astanapane - Πεμ 22 Σεπ 2011, 21:31:47
Θέμα δημοσίευσης: Θερμοκρασία
Καλησπέρα
Πριν ένα μήνα άλλαξα ψυγείο στο αυτοκινητό μου (peugeot 106) επειδή ανέβαζε θερμοκρασία. Το ψυγείο καινούργιο. Σήμερα το απογευματάκι ανέβασε πάλι θερμοκρασία. Φταίει ο θερμοστάσης ή παίζει να ειναι καμια τρόμπα νερού?
Ευχαριστώ προκαταβολικά για την βοήθεια Smile
action_peugeot - Κυρ 09 Οκτ 2011, 12:39:21
Θέμα δημοσίευσης:
Θα πρέπει να δεις αν γυρίζουν τα νερά αν δουλεύει το βεντιλατέρ αν το ψυγείο είναι ζεστό
sps - Κυρ 09 Οκτ 2011, 12:55:38
Θέμα δημοσίευσης:
action_peugeot έγραψε:
Θα πρέπει να δεις αν γυρίζουν τα νερά αν δουλεύει το βεντιλατέρ αν το ψυγείο είναι ζεστό

πανω σε αυτο που λες τηλεμαχε, το πρωι οταν παω να βαλω εμπρος, ακουω νερα μπροστα στο τιμονι-ταμπλω, σαν να τρεχουν νερα πανω δε πλαστικο.
Μετα απο λιγο σταματανε.
Υπαρχει περιπτωση να μην κυκλοφορουν τα νερα?
Κατι αλλο?
action_peugeot - Κυρ 09 Οκτ 2011, 14:18:26
Θέμα δημοσίευσης:
Αέρας στο κύκλωμα
Η κάπου χάνετε τα νερά η δεν έχετε κάνει εξαέρωση και θέλει και άλλα νερά
sps - Κυρ 09 Οκτ 2011, 20:59:45
Θέμα δημοσίευσης:
Ευχαριστω, θα το τσεκαρω!
NPIL - Δευ 10 Οκτ 2011, 13:58:05
Θέμα δημοσίευσης:
Να ρωτησω και εγω κατι.
Εγω του εκανα καθαρισμο του ψυγειου απο τα κλασσικα λαδια που πεταει μεσα το 106, η θερμοκρασια πριν το καθαρισμο ηταν πανω απο τη μεση μονιμα ,μετα το καθαρισμο και αλλαγη φλατζας ειναι μονιμα κατω απο τη μεση.Τωρα οταν το ζοριζω λιγακι αν και δεν ανεβαινει η θερμοκρασια ,μπαινει σε λειτουργια το βεντιλατερ....Τι μπορει να συμβαινει?????
Svstouk - Σαβ 29 Οκτ 2011, 08:24:54
Θέμα δημοσίευσης:
λάδια στο ψυγείο; τι εννοείς;
NPIL - Κυρ 30 Οκτ 2011, 23:44:11
Θέμα δημοσίευσης:
Svstouk έγραψε:
λάδια στο ψυγείο; τι εννοείς;

4 χρονια μετα την αγορα του 106 ανοιγα να δω το νερο στο ψυγειο και ειχε και λαδια μεσα το εδειχνα καθε φορα που το πηγαινα για service ( αντιπροσωπειας) και μου ελεγαν δεν ειναι ανησυχητικο θα φυγουν...και καθε φορα το ιδιο....και ενω ηταν η θερμοκρασια μονιμος πανω απο την μεση μου ελεγαν οτι ετσι η σωστη θερμοκρασια στο δικο μου μοντελο(5 χρονια εφαγα με τις μπαρουφες τουσ)....ΕΕΕ τοτε ρε μαγκες της αντιπροσωπειας απο τοτε που αλλλαξα φλατζες και καθαρισα με αρκετο κοστος το ψυγειο σε εξουσιοδοτημενο service (ανεξαρτητου) ..Γιατι μου επεσε η θερμοκρασια μονιμος κατω απο τη μεση και δεν εχω δει δειγμα λαδιου εδω και 1,5 χρονο??????
AlienHack - Κυρ 30 Οκτ 2011, 23:53:52
Θέμα δημοσίευσης:
NPIL έγραψε:
Svstouk έγραψε:
λάδια στο ψυγείο; τι εννοείς;

4 χρονια μετα την αγορα του 106 ανοιγα να δω το νερο στο ψυγειο και ειχε και λαδια μεσα το εδειχνα καθε φορα που το πηγαινα για service ( αντιπροσωπειας) και μου ελεγαν δεν ειναι ανησυχητικο θα φυγουν...και καθε φορα το ιδιο....και ενω ηταν η θερμοκρασια μονιμος πανω απο την μεση μου ελεγαν οτι ετσι η σωστη θερμοκρασια στο δικο μου μοντελο(5 χρονια εφαγα με τις μπαρουφες τουσ)....ΕΕΕ τοτε ρε μαγκες της αντιπροσωπειας απο τοτε που αλλλαξα φλατζες και καθαρισα με αρκετο κοστος το ψυγειο σε εξουσιοδοτημενο service (ανεξαρτητου) ..Γιατι μου επεσε η θερμοκρασια μονιμος κατω απο τη μεση και δεν εχω δει δειγμα λαδιου εδω και 1,5 χρονο??????


... γιατι ετσι πρεπει να ειναι, το νερο δεν πρεπει να εχει λαδι μεσα, αν εχει συμαινει οτι καποια φλαντζα στον κινητηρα εχει διαροει και αναμυγνειει λαδια με νερα.. Confused

εμενα 10 χρονων αμαξι και προσφατα που αλαξα νερα δεν ειχε σταγωνα μεσα... παλι καλα που εκει ειμαι στεγανως.. Laughing
giorgos2-0-6 - Κυρ 29 Ιούλ 2012, 22:56:07
Θέμα δημοσίευσης: a
μιαν ερωτηση! ενα πεζο 206 1.4 8v ποια πρεπει να ειναι η θερμοκρασια του..εννοω τον δεικτη διπλα απο τα χιλιομετρα......εμενα δουλευει στα 70 και πιστευω πως εχει προβλημα....εχει η λεω μαλ.κιες?
TopGear - Δευ 30 Ιούλ 2012, 00:23:33
Θέμα δημοσίευσης: Re: a
giorgos2-0-6 έγραψε:
μιαν ερωτηση! ενα πεζο 206 1.4 8v ποια πρεπει να ειναι η θερμοκρασια του..εννοω τον δεικτη διπλα απο τα χιλιομετρα......εμενα δουλευει στα 70 και πιστευω πως εχει προβλημα....εχει η λεω μαλ.κιες?


Κανονικά η θερμοκαρασία κατά μ.ο. παίζει 85-90. Το 70 μου φαίνεται πολύ χαμηλά, εκτός και αν κινείσαι με μεγάλες ταχύτητες σταθερά πχ σε ταξίδι ή έχεις και το a/c ανοιχτό (όπου έχω παρατηρήσει κι εγώ μικρότερες θερμοκρασίες έτσι). Αλλά αν γενικά είναι κολλημένο στο 70, ενδεχομένως υπάρχει πρόβλημα. Ίσως είναι θέμα θερμοστάτη.
giorgos2-0-6 - Δευ 30 Ιούλ 2012, 00:27:28
Θέμα δημοσίευσης: Re: a
TopGear έγραψε:
giorgos2-0-6 έγραψε:
μιαν ερωτηση! ενα πεζο 206 1.4 8v ποια πρεπει να ειναι η θερμοκρασια του..εννοω τον δεικτη διπλα απο τα χιλιομετρα......εμενα δουλευει στα 70 και πιστευω πως εχει προβλημα....εχει η λεω μαλ.κιες?


Κανονικά η θερμοκαρασία κατά μ.ο. παίζει 85-90. Το 70 μου φαίνεται πολύ χαμηλά, εκτός και αν κινείσαι με μεγάλες ταχύτητες σταθερά πχ σε ταξίδι ή έχεις και το a/c ανοιχτό (όπου έχω παρατηρήσει κι εγώ μικρότερες θερμοκρασίες έτσι). Αλλά αν γενικά είναι κολλημένο στο 70, ενδεχομένως υπάρχει πρόβλημα. Ίσως είναι θέμα θερμοστάτη.


eixa paei sto mixaniko kai ton allaxa .kai epeidi avrio tha ksanapao gia kati allo tha tou po na mou to ftiaksei.....de paizei na doulevei fusiologika sta 70?einai polu xamila etsi?
giorgos2-0-6 - Δευ 30 Ιούλ 2012, 00:27:58
Θέμα δημοσίευσης: Re: a
giorgos2-0-6 έγραψε:
TopGear έγραψε:
giorgos2-0-6 έγραψε:
μιαν ερωτηση! ενα πεζο 206 1.4 8v ποια πρεπει να ειναι η θερμοκρασια του..εννοω τον δεικτη διπλα απο τα χιλιομετρα......εμενα δουλευει στα 70 και πιστευω πως εχει προβλημα....εχει η λεω μαλ.κιες?


Κανονικά η θερμοκαρασία κατά μ.ο. παίζει 85-90. Το 70 μου φαίνεται πολύ χαμηλά, εκτός και αν κινείσαι με μεγάλες ταχύτητες σταθερά πχ σε ταξίδι ή έχεις και το a/c ανοιχτό (όπου έχω παρατηρήσει κι εγώ μικρότερες θερμοκρασίες έτσι). Αλλά αν γενικά είναι κολλημένο στο 70, ενδεχομένως υπάρχει πρόβλημα. Ίσως είναι θέμα θερμοστάτη.


eixa paei sto mixaniko kai ton allaxa .kai epeidi avrio tha ksanapao gia kati allo tha tou po na mou to ftiaksei.....de paizei na doulevei fusiologika sta 70?einai polu xamila etsi?


mi tou po malkies tou anthropou gia ayto rotao
TopGear - Δευ 30 Ιούλ 2012, 17:14:10
Θέμα δημοσίευσης: Re: a
giorgos2-0-6 έγραψε:
TopGear έγραψε:
giorgos2-0-6 έγραψε:
μιαν ερωτηση! ενα πεζο 206 1.4 8v ποια πρεπει να ειναι η θερμοκρασια του..εννοω τον δεικτη διπλα απο τα χιλιομετρα......εμενα δουλευει στα 70 και πιστευω πως εχει προβλημα....εχει η λεω μαλ.κιες?


Κανονικά η θερμοκαρασία κατά μ.ο. παίζει 85-90. Το 70 μου φαίνεται πολύ χαμηλά, εκτός και αν κινείσαι με μεγάλες ταχύτητες σταθερά πχ σε ταξίδι ή έχεις και το a/c ανοιχτό (όπου έχω παρατηρήσει κι εγώ μικρότερες θερμοκρασίες έτσι). Αλλά αν γενικά είναι κολλημένο στο 70, ενδεχομένως υπάρχει πρόβλημα. Ίσως είναι θέμα θερμοστάτη.


eixa paei sto mixaniko kai ton allaxa .kai epeidi avrio tha ksanapao gia kati allo tha tou po na mou to ftiaksei.....de paizei na doulevei fusiologika sta 70?einai polu xamila etsi?


Εγώ "ειδικός" δεν είμαι κι υπάρχουν πολλά παιδιά εδώ μέσα που ξέρουν πολύ καλύτερα. Ωστόσο, όπως και να το κάνουμε, το 70, είναι πολύ χαμηλό για να δουλεύει το αμάξι. Οι θερμοκρασίες πάνω-κάτω είναι όπως σου είπα. 85-90 περίπου. Εσένα δουλεύει σχεδόν 20% χαμηλότερα. Ε κάτι είναι περίεργο, δεν νομίζεις;

Κι όπως σου'πα, οι μόνες περιπτώσεις που'χω δει εγώ κοντά στο 70+ θερμοκρασίες είναι σε ταξίδι με σταθερή ταχύτητα ή με το a/c αναμμένο καμιά φορά.
gpol86 - Δευ 30 Ιούλ 2012, 18:04:17
Θέμα δημοσίευσης:
Ο πιο απλός τρόπος να το τσεκάρεις είναι να το αφήσεις 5-10 λεπτά ακίνητο και να δεις αν θα πάει 90. Με κλειστό το A/C, για να μη δουλεύει το βεντιλατέρ. Αν δεν πάει 90 καλοκαιριάτικα, κάτι συμβαίνει...

Παίζει καθόλου ο δείκτης ή είναι κολλημένος στους 70; Γενικά απ' όσο έχω προσέξει στα Peugeot ο δείκτης θερμοκρασίας δείχνει τις μικρομεταβολές, σε αντίθεση π.χ. με κάποια VW που βλέπεις και είναι κολλημένα στους 90 σ' όλη τη διαδρομή. Οπότε αν δεν κινείται, υπάρχει περίπτωση να φταίνε και τα όργανα του ταμπλώ, αν δεν είναι ο θερμοστάτης.
giorgos2-0-6 - Δευ 30 Ιούλ 2012, 22:17:04
Θέμα δημοσίευσης:
gpol86 έγραψε:
Ο πιο απλός τρόπος να το τσεκάρεις είναι να το αφήσεις 5-10 λεπτά ακίνητο και να δεις αν θα πάει 90. Με κλειστό το A/C, για να μη δουλεύει το βεντιλατέρ. Αν δεν πάει 90 καλοκαιριάτικα, κάτι συμβαίνει...

Παίζει καθόλου ο δείκτης ή είναι κολλημένος στους 70; Γενικά απ' όσο έχω προσέξει στα Peugeot ο δείκτης θερμοκρασίας δείχνει τις μικρομεταβολές, σε αντίθεση π.χ. με κάποια VW που βλέπεις και είναι κολλημένα στους 90 σ' όλη τη διαδρομή. Οπότε αν δεν κινείται, υπάρχει περίπτωση να φταίνε και τα όργανα του ταμπλώ, αν δεν είναι ο θερμοστάτης.


οταν το αναψω ειναι φυσιολογικα στο 0..μολις περπατησει λιγο το αμαξι δουλευει στους 70...αμα βρεθω σε λιγη κινηση παει 80 και σε πολλη κινηση με σταματα ξεκινα παει 90.....λιγο πιο πανω αναβουν τα βεντιλατερ και πεφτει στους 80...μολις φυγω ομωσ απο τη κινηση το αμαξι πεφτει κατευθειαν στους 70....και σκεφτομαι εγω αμα με 40 βαθμους δουλευει στο 70 το χειμωνα τι γινεται??????καποιος που να εχει πεζο 1.4 8V να μου πει που του δουλευει δεν υπαρχει?? Very happy εχω ενα φιλο που εχει πεζο 1.4 16v και του δουλευει στους 90...... ? ? ?
TopGear - Τρι 31 Ιούλ 2012, 00:33:22
Θέμα δημοσίευσης:
giorgos2-0-6 έγραψε:
gpol86 έγραψε:
Ο πιο απλός τρόπος να το τσεκάρεις είναι να το αφήσεις 5-10 λεπτά ακίνητο και να δεις αν θα πάει 90. Με κλειστό το A/C, για να μη δουλεύει το βεντιλατέρ. Αν δεν πάει 90 καλοκαιριάτικα, κάτι συμβαίνει...

Παίζει καθόλου ο δείκτης ή είναι κολλημένος στους 70; Γενικά απ' όσο έχω προσέξει στα Peugeot ο δείκτης θερμοκρασίας δείχνει τις μικρομεταβολές, σε αντίθεση π.χ. με κάποια VW που βλέπεις και είναι κολλημένα στους 90 σ' όλη τη διαδρομή. Οπότε αν δεν κινείται, υπάρχει περίπτωση να φταίνε και τα όργανα του ταμπλώ, αν δεν είναι ο θερμοστάτης.


οταν το αναψω ειναι φυσιολογικα στο 0..μολις περπατησει λιγο το αμαξι δουλευει στους 70...αμα βρεθω σε λιγη κινηση παει 80 και σε πολλη κινηση με σταματα ξεκινα παει 90.....λιγο πιο πανω αναβουν τα βεντιλατερ και πεφτει στους 80...μολις φυγω ομωσ απο τη κινηση το αμαξι πεφτει κατευθειαν στους 70....και σκεφτομαι εγω αμα με 40 βαθμους δουλευει στο 70 το χειμωνα τι γινεται??????καποιος που να εχει πεζο 1.4 8V να μου πει που του δουλευει δεν υπαρχει?? Very happy εχω ενα φιλο που εχει πεζο 1.4 16v και του δουλευει στους 90...... ? ? ?


Α, τώρα μας το εξήγησες καλύτερα. Wink Είχα καταλάβει, ότι μονίμως ήσουν στους 70 βαθμούς.

Οι 90 βαθμοί με σταμάτα-ξεκίνα, κίνηση κτλ, είναι φυσιολογικό.
Μετά τους 90 που λειτουργεί το βεντιλατέρ, είναι επίσης φυσιολογικό.
Το ότι πέφτει στους 80 ύστερα απ'αυτό, δεν είναι κάτι τρομερό, αυτή είναι η δουλειά του άλλωστε.

Τους 70 που λες, πότε τους βλέπεις και το "κατευθείαν", πώς το ορίζεις χρονικά; Δηλαδή είσαι σε κίνηση, έχει πιάσει τους 90 που λες, κινείσαι λιγάκι, στρίβεις σε στενά, βγαίνεις σε πιο κεντρικούς δρόμους ξανά και σ'όλο αυτό το διάστημα, είσαι με 70 βαθμούς το πολύ; Ή τότε είναι 80; Το 80, δεν είναι πρόβλημα σε αυτήν την περίπτωση. Όπως επίσης, το να δείξει 90 αν είσαι πχ στις αρχές της Συγγρού κι έχεις ψιλοφρακάρει και με το που περάσεις το Φιξ, μετά από λίγο, δεις 70+ πιάνοντας κοντά στα 90 χλμ κατεβαίνοντας, δε θα'λεγα ότι αποτελεί πρόβλημα. Κι εμένα καμιά φορά το κάνει αυτό.
RoadRunner122 - Τρι 31 Ιούλ 2012, 08:41:33
Θέμα δημοσίευσης:
Αφού λες ότι σου άλλαξε θερμοστάτη, τότε το πιό πιθανό είναι είτε ότι σου τοποθέτησε (σκόπιμα ή κατα λάθος) κάποιον που ανοίγει σε χαμηλότερη θερμοκρασία ή ο αισθητήρας που διαβάζει θερμοκρασία και τη μεταφέρει στο καντράν έχει παλιώσει και δίνει λάθος ένδειξη.

Το καλύτερο είναι να μετρηθεί η θερμοκρασία νερού με κάποιο εξωτερικό όργανο (πχ κάποιο θερμόμετρο laser ή όργανο με θερμοζεύγος) ώστε αρχικά να διαπιστωθεί εάν οι θερμοκρασίες που βλέπεις στο όργανο του καντράν είναι αληθείς και στη συνέχεια, εάν είναι, να τοποθετηθεί ο σωστός θερμοστάτης.

Πάντως, ακόμα κι εάν ανοίγει σε χαμηλότερη θερμοκρασία πχ 75, δε σημαίνει ότι εάν έξω χιονίζει το νερό δεν θα φτάσει ποτέ τη θερμοκρασία λειτουργίας.
groupN - Τρι 31 Ιούλ 2012, 08:54:52
Θέμα δημοσίευσης:
Μηπως ο προηγουμενος θερμοστατης ειχε προβλημα και δεν δουλευε σωστα,
και εσυ ειχες συνηθησει να βλεπεις τους 90 στη βελονα συνεχεια, και τωρα με τον καινουριο που δουλευει σωστα και πεφτει στους 70 σου φαινεται περιεργο!!!
Αλλα υπαρχει και η περιπτωση που ειπε και ο Roadrunner, να σου εβαλε χαμηλοτερο θερμοστατη.
Και εγω εχω θερμοστατη που ανοιγει 5 βαθμους χαμηλοτερα απλα τον χειμωνα αργει λιγο να ζεσταθει. μεσα στην κινηση ανεβαινει κανονικα στους 90
gpol86 - Τρι 31 Ιούλ 2012, 11:58:00
Θέμα δημοσίευσης:
giorgos2-0-6 έγραψε:
καποιος που να εχει πεζο 1.4 8V να μου πει που του δουλευει δεν υπαρχει?? Very happy


Ίδιο μοτέρ έχω κι εγώ. Κι εμένα έτσι συμπεριφέρεται. Όταν κινούμαι κανονικά δουλεύει στους 70 και λογικό είναι αφού η κίνηση του αέρα βοηθάει στην απαγωγή της θερμότητας, σε νορμάλ κίνηση με χαμηλές ταχύτητες, φανάρια κλπ. πάει 85-90 και σε πολλή κίνηση φτάνει περίπου στους 92. Τότε ανάβει το βεντιλατέρ και ρίχνει τη θερμοκρασία στους 80-85. Το χειμώνα απλά θα πιάνει πιο δύσκολα 90, αλλά οι 70 είναι στάνταρ, δεν πρόκειται να πέσει παρακάτω!

Δεν πιστεύω ότι υπάρχει κανένα πρόβλημα. Εξ' άλλου και ο δείκτης θερμοκρασίας λαδιού μια ζωή στο 1/4 φτάνει και μένει εκεί, μόνο σε ταξίδια τον βλέπω να ανεβαίνει σχεδόν μέχρι τη μέση.
giorgos2-0-6 - Τετ 01 Αύγ 2012, 18:30:53
Θέμα δημοσίευσης:
gpol86 έγραψε:
giorgos2-0-6 έγραψε:
καποιος που να εχει πεζο 1.4 8V να μου πει που του δουλευει δεν υπαρχει?? Very happy


Ίδιο μοτέρ έχω κι εγώ. Κι εμένα έτσι συμπεριφέρεται. Όταν κινούμαι κανονικά δουλεύει στους 70 και λογικό είναι αφού η κίνηση του αέρα βοηθάει στην απαγωγή της θερμότητας, σε νορμάλ κίνηση με χαμηλές ταχύτητες, φανάρια κλπ. πάει 85-90 και σε πολλή κίνηση φτάνει περίπου στους 92. Τότε ανάβει το βεντιλατέρ και ρίχνει τη θερμοκρασία στους 80-85. Το χειμώνα απλά θα πιάνει πιο δύσκολα 90, αλλά οι 70 είναι στάνταρ, δεν πρόκειται να πέσει παρακάτω!

Δεν πιστεύω ότι υπάρχει κανένα πρόβλημα. Εξ' άλλου και ο δείκτης θερμοκρασίας λαδιού μια ζωή στο 1/4 φτάνει και μένει εκεί, μόνο σε ταξίδια τον βλέπω να ανεβαίνει σχεδόν μέχρι τη μέση.


οκ ευχαριστω..απλα δε μου φανηκε περιεργο το οτι δουλευει στους 70 αλλα το οτι αφου ανεβει καπου στα 85- 90 δε μενει σταθερη η θερμοκρασια εκει παρα πεφτει στους 70 χωρις να αναψουν τα βεντιλατερ....
SαλιγκαρAKIS - Τρι 07 Αύγ 2012, 12:43:22
Θέμα δημοσίευσης:
Μιάς και δεν βρίσκω σε ποιό topic το συζητάγαμε, χθές που πήγα για service βρήκαμε τελικά σφάλμα στη βοηθητική αντλία που γυρνάει τα νερά (όταν είναι σβηστό το όχημα) και περιμένουμε να δούμε αν θα περάσει σε εγγύηση για αλλαγή. Επίσης το ίδιο ισχύει και για το θερμοστάτη που δούλευε παράδοξα και λογικά πάει και αυτός για αλλαγή εντός εγγύησης.
Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες

Powered by phpBB 2.0.21 © 2001, 2002 phpBB Group
© 2002-2003 206 Club - Greece
Πληροφορίες : info@206club.gr