SαλιγκαρAKIS έγραψε: |
Ο καθένας λέει ότι του καπνίσει!
Εγώ ψηφίζω ξερή τουρμπίνα, σκέτη με σήτα! ![]() |
Παράθεση: |
Έχει ποτέ κανείς δοκιμάσει,
1. εργοστασιακό φίλτρο 2. εργοστασιακό φίλτρο, με ροϊκά βελτιωμένη εισαγωγή 3. aftermarket panel 4. aftermarket panel, με ροϊκά βελτιωμένη εισαγωγή 5. χοάνη, σωστή-σωστά τοποθετημένη με θερμοασπίδες 6. βαρελάκι στη θέση του "παπά" για να μας πεί με εγκυρότητα πως δουλεύει το καθένα; Εάν όχι, ας μην μιλάμε με θεωρίες και μόνον |
gourtz έγραψε: |
και εγω χοανη με τα 1000 αλλα να εχει καλο αερισμο κ μην τραβαει ζεστο αερα.... τΑ φιλτρα δεν τα πολυσυμπαθω.... |
gourtz έγραψε: |
δεν λεω συγκεκριμενα σε 207 γενικα ... απλα οτι με φιλτροχωανη ειναι καλυτερα αν ομως δεν παιρνει ζεστο αερα αν παιρνει ζεστο ειναι χειροτερα |
leonidasthess έγραψε: |
Γεια χαρά παιδιά,
σκέφτομαι να βάλω χοάνη στο 207 cc μου, ετσι ωστε να ακούω και την σκάστρα. Ξέρουμε κανένα μαγαζί στην θεσσαλονίκη που να πουλάει χοάνες? Η εστω πιά μάρκα είναι καλή? Επίσης, λέτε να υπάρχει κάποιο πρόβλημα? Ευχαριστώ! |
leonidasthess έγραψε: |
Κάτι τελευταίο...
Με την χοάνη θα πάρω μόνο ήχο? Θα βοηθήσει το αμάξι καθόλου? Γυρω στα 70 ευρώ που την βρήκα είναι καλα? |
xristos έγραψε: |
απ΄οτι καταλαβα η καλυτερη θεση για μια χοανη ειναι να μπει μπροστα απο την μπαταρια. αλλα εχω δει και ενα κιτ της forge το οποιο βαζει την χοανη μπροστα απο την ροδα μεσα στον προφυλακτηρα και με μεταλλικο σωληνα ανεβαινει προς τα πανω αυτο εχει καπου στα 180euro. |
akis1976 έγραψε: |
Μάλλον αυτό πρέπει να λες,τώρα κατά πόσο θα κάνει δουλειά βέβαια είναι άλλο θέμα...
http://eshop.avcweber.gr/Product/100/FMIND207/Page/50/Air-induction-kit/Model/0/0/el/ |
NoDsl έγραψε: | ||
Forge είναι άρα απο τα ποιοτικότερα κιτάκια. Άσε που εκεί που τη βάζουν τη χοάνη θα ακούγεται τρελά γιατί είναι σαν αντηχείο. +1 απο μένα. |
Argiroslm έγραψε: |
καλημερα η αληθεια ειναι οτι στο δικο μου φοραω εισαγωγη forge μεσα απο τον θολο και δεν εχω αντιμετωπιση κανα προβλημα με βροχες και τα σχετικα!!!μιας και ειχα δοκιμασει ολες τις εφαρμογες φιλτρου πισω φιλτρου απευθειας στο turbo μπορω να πω οτι για τα λεφτα της κανει δουλεια!!!
τωρα στο θεμα νερα σου δημιουργει ενα αγχος μην περασουν μεσα...και κανει καμια υδραυλικη |
makis106 έγραψε: |
Πάντως με καποιες μικρες τροποποιήσεις η συγκεκριμενη διαταξη, ισως να ηταν πολυ καλη λυση. Δλδ: -αν επανω στη χοάνη βιδωναμε ενα πλαστικο κελυφος (κατι σαν κουβαδακι),(στην ουσια την βαζαμε μεσα σε αυτο) θα ηταν πιο ασφαλης απο θεματα νερου πιστευω, ή υγρασιας απο το σπρευ που κυκλοφορει εκει σε συνθηκες βροχης. |
SαλιγκαρAKIS έγραψε: |
-> http://www.aemintakes.com/air_filter_wraps.htm |
nOkpos έγραψε: |
μακη εγω αυτο που ξερω ειναι οτι με αυτο το σωληνα σιγουρα θα χανεις ειναι πολυ μεγαλη η διαδρομη ..
τωρα αν εχει τοσο μεγαλη διαφορα στην θερμοκρασια και αυτο ειναι το θετικο που να σου δωσει κατι στο αυτοκινητο δεν το ξερω. αλλα γνωμη μου οτι και να κανεις με την εισαγωγη πανω απο 1-2 αλογα δεν θα παρεις μονο ηχος. |
Lefter1s RC έγραψε: |
Εγώ γιατί πιστεύω ότι όσο αυξάνεται η διαδρομή της σωλήνωσης, χαλάει η απόκριση και το ανάποδο? |
antonis8190 έγραψε: |
έχω το ίδιο δίλημμα και γω...
έχω το gt μαμά μόνο με εξάτμιση rc από σπιράλ και πίσω και ένα φίλτρο kn στο μαμά φιλτροκούτι. Αυτό που σκέφτομαι είναι να του βάλω μία φιλτροχοάνη pippercross για να έχει καλύτερη "ανάσα" και να ακούω λίγο περισσότερο την σχάστρα. αυτά που με προβληματίζουν είναι: 1) αξίζει 2) μήπως θέλω κάποιου είδους προγραμματισμό με την φιλτροχοάνη 3) θα τραβάει πολύ σκόνη μια και ζω στην επαρχία και από σκόνη άλλο τίποτα.. |
SαλιγκαρAKIS έγραψε: |
1) Αν εννοείς από άποψη οικονομίας καυσίμου, όχι. Αν εννοείς από απόδοση σε σχέση με το μαμά φιλτροκούτι+panel, ναί. |
antonis8190 έγραψε: | ||
πόσο μπορεί να μου πάει την κατανάλωση δηλαδή? ρωτάω γιατί μου λένε ότι πάει στο δέκα... |
xristos έγραψε: |
μπορειτε να μου στειλετε σε πμ sites για αγορα χοανης ?? |
Lefter1s RC έγραψε: | ||
Μήπως καλύτερα να διαβάσεις μόνος σου το αντιστοιχο θρέντ? Υπάρχουν πολλά κιλά χρήσιμες πληροφορίες εκεί μέσα. |
Lef205 έγραψε: |
ετσι δεν θα τραβαει ζεστη απο την ασφαλτο? |
michael-grivas έγραψε: | ||
![]() ![]() ![]() |
akis1976 έγραψε: |
Επειδή σκέφτομαι να βάλω φιλτροχοανη και απαραίτητα και custom θερμοασπιδα ήθελα να ρωτήσω,το υλικό για την θερμοασπιδα θα είναι αλουμίνιο?Χρειάζεται κάποια επικάλυψη με κάποιο άλλο υλικό η είναι οκ? |
Pipis έγραψε: |
Πόσο κοστίζει της forge η εισαγωγή παιδιά? |
Pipis έγραψε: |
Πόσο κοστίζει της forge η εισαγωγή παιδιά? |
Pipis έγραψε: |
Πόσο κοστίζει της forge η εισαγωγή παιδιά? |
recife_rallye έγραψε: | ||
Δεν υπαρχει λογος για κατι τετοιο με αυτο το κοστος.. Αν θελει ο sakis-leman να ανεβασει φωτο με την εισαγωγη που του εκανα ας το κανει. Το αποτελεσμα ειναι ακομη και μετα απο διαδοχικα πατηματα,να πιανεις το φιλτρο και να ειναι πραγματικα δροσερο. Το μυστικο ειναι στη σωστη θεση που μπαινει το φιλτρο υστερα απο καποιες ''αορατες'' αλλα ταυτοχρονα ευστοχες μετατροπες στον προφυλακτηρα. Με λιγα λογια δεν χρειαζεται πλεον να σκεφτεστε για πισω μπαταρια οπως ελεγε και ο volvos,ουτε να σκεφτεστε οτι το φιλτρο σας δεν επαρκει για την ιπποδυναμη σας ακομη και αν ειναι B.T Και ολα αυτα χωρις ''ταξιδια'' του αερα οπως στην περιπτωση της forge. Kαι το καλυτερο το αφησα για το τελος..ολα αυτα το πολυ με 50ε. |
NoDsl έγραψε: |
Οικονομία. Βγάλανε τη θερμοκρασία λαδιού από το ταμπλό και βάλανε άλλο ένα σωληνάκι στην εισαγωγή. |
dimkeras έγραψε: | ||||
Δεν ανεβάζεις εσύ τη φωτο να τη δούμε κιόλας; Μιας και ο Σάκης δε πολυμπαίνει... |
reselie-206 έγραψε: |
Αν και δεν έχω ηχεία αυτή τη στιγμή για να το ακούσω είμαι σίγουρος πως δεν κάνει η χοάνη αυτό τον ήχο που λές αλλα ο αποστάτης της Forge. |
Giannis307 έγραψε: |
To ανταπτορακι της forge απλα κανει τσαφ τα αλλα που ακους ειναι επιστρεφομενος αερας που γυρναει σαν surge αναποδα στο κυκλωμα.... |
Giannis307 έγραψε: |
Αποσυνδεσε μια την σωληνα απο το φιλτρο στην εισοδο της τουρμοινας και ακου.... |
Rallyes έγραψε: | ||
αυτο δημιουργει καποια αυξησει στην καταναλωση ή οχι? |
Alexandros GT έγραψε: |
Αν και ο θόρυβος τα σπαει ![]() ![]() ![]() |
JDROGAS έγραψε: |
Μια χαρα ειναι! |
JDROGAS έγραψε: |
Εγω θα σου ελεγα φιλτρακι ελευθερο ειναι προτιμοτερο ειτε αυτο που ειδες ειτε green,pipercross ολα καλα ειναι οποιο βρεις φτηνοτερο. |
Gotcha έγραψε: |
Περνεις αυτο και ξεμπερδευεις. Αν στο δινει η ΚΝ πως κανει, εισαι οκ
K&N 33-2936 |
Rallyestas έγραψε: |
Καλησπέρα, μεσα στο καλοκαιρι θα κανω σερβις και σκεφτομαι αντι να αλλαξω με το απλο φιλτρο αερα να βαλω ενα φιλτρο ελευθέρας. Θα καταλαβω καμια διαφορα σε αποδοση? βοηθαει καπου καλυτερα? ή δεν αξιζει καν τον κοπο και να βαλω το απλο φιλτρο αερα και παλι? να πω οτι ειμαι με μαμα προγραμμα και δεν φοραω κανενα προγραμμα και ιστοριες. |
akis1976 έγραψε: | ||
Το κόστος είναι τοσο μικρο, που και τίποτα να μη κανει εγω θα το έβαζα.. Και μπορείς πολυ απλά να το καθαρίζεις και μονο σου,δεν το πετάς. |
Rallyestas έγραψε: | ||||
ποσο εχει για το 207 rallye? ενα K.N που ειχε βαλει καποιος παραπανω (νομιζω για 207 rallye και αυτος, στο λινκ που το πατησα λεει 71 ευρω...) ενω ενα απλο κανει 10-15 ευρω ομως.... |
Andreasf1 έγραψε: |
Αρχικά εσύ δεν έχεις maf οπότε δεν εχεις πρόβλημα.
Οτι και να βάλεις, ειτε green, k&n, pipercross την ίδια απόδοση (μπορεί να μην την καταλάβεις ποτέ) θα έχεις πανω κάτω. Αν κάνεις αγορές απο ebay ψαξου και απο κει, μπορεί να βρεις στο 50€ που παει να πει σε 3 αλλαγές σχεδόν το έκανες απόσβεση. ![]() Υπολόγισε βέβαια πως πρέπει να αγορασεις λάδι για να το λιπαίνεις μετά από κάθε καθαρισμό. Κανένα 20€ έχει αν θυμάμαι καλά το κιτ αλλά το έχεις για πολλά χρόνια. |
RoadRunner122 έγραψε: |
Αν δεν πρόκειται να το καθαρίζεις εσύ, τότε άστο καλύτερα... |
driver7 έγραψε: |
Δεν είναι κάτι...ανοίγεις το φιλτροκούτι, το βγάζεις, το πλένεις με νερό και σαπούνι (υπάρχουν και ειδικά καθαριστικά), το ξεπλένεις, το αφήνεις να στεγνώσει καλά και το ξαναβάζεις στη θέση του.
Δεν έχει κάποια δυσκολία. |
makis106 έγραψε: |
οταν λεω διχτακι, εννοω οτι αν δεν βαλεις λαδι, το φιλτρο σου ειναι απλα σαν ενα διχτακι που κραταει μονο τα χοντρα!
Υπαρχουν κιτ καθαρισμου με οδηγιες χρήσης. https://www.onparts.gr/chimika/spray/k-n.html |
makis106 έγραψε: |
εχει οδηγιες χρησης. Μετα τα πρωτα 10000 χλμ, το ψεκαζεις με σαπουνι, το αφηνεις να δρασει, το ξεπλενεις, το αφηνεις να στεγνωσει, το ψεκαζεις με λαδι, το αφηνεις να στραγγιξει, το επανατοποθετεις. |
Rallyestas έγραψε: | ||
στην πρωτη τοποθετηση το βαζω χύμα (ειναι ετοιμο δηλαδη για χρήση?) ή το λαδωνω πριν το τοποθετησω για πρωτη φορα? το θεμα καθαρισματος παει με βαση τα χιλιομετρα? ή μια φορα το χρόνο? γιατι εγω κανω λιγα χλμ ανα έτος. και 10000 μπορει να κανω σε 2 ή και δυομιση χρόνια. άρα λογικα το πάω ανα ετος το καθαρισμα? |
makis106 έγραψε: | ||||
|
makis106 έγραψε: |
Ακριβως, αν και για μενα τα 10000 χλμ ειναι λιγα για καθαρισμο, εξαρταται βεβαια και απο το περιβαλλον οδηγησης, αλλα εγω θεωρω απαραιτητο απο τις 20000χλμ |
Rallyestas έγραψε: |
αυτό ειναι το φιλτρο αερα K&N 33-2936 της K&N για peugeot 207 rallye facelift ? |
Rallyestas έγραψε: |
ok. και κατι τελευταιο, πιο πανω καποιος ειχε πει να δω και απο ebay μηπως βρω και καλυτερη τιμη. ειδα αυτο http://www.ebay.com/itm/Pipercross-High-Flow-Replacement-Air-Filter-PP1693-K-N-33-2936-Alternative-/361137236102?hash=item541574e886:g:7B0AAOSwkNZUfTKF#shpCntId
που λεει οτι ειναι το αντιστοιχο της pipercross (κανει κανονικα στο δικο το 207 καταρχην)? δευτερον εχει διαφορα απο το φιλτρο της k&N? ή να δωσω 15 παραπανω για το K&N http://www.ebay.com/itm/33-2936-K-N-AIR-FILTER-fits-PEUGEOT-207-1-6-2007-2012-/381128798746?hash=item58bd0bf21a:g:k4oAAOSwm8VUubNq της pipercross καταρχην ειναι αυτο για το 207?? γιατι κατω κατω στην περιγραφη του που επιλεγεις μοντελο, λεει δεν ειναι στη λιστα το 207 για αυτο το φιλτρο. |
makis106 έγραψε: | ||
θεωρειται οτι το γαζας φιλτραρει καλυτερα απο το αφρου. Για μενα παρε το kn. Αν δεν εχεις προβλημα την αναμονη του ebay, παρε αυτο απο ebay. |
makis106 έγραψε: |
ναι ειναι οκ παρε αυτο. |
Rallyestas έγραψε: | ||
ok θα παρω αυτο τοτε. ειναι το ιδιο και για 207 rallye 156 αλογα το 6τάχυτο γιατι θελω και για τον ξαδερφο μου που εχει το 6ταχυτο ομως. |