PSClub - Hellas

Γενικές Συζητήσεις περί αυτοκινήτων - Aγορά Diesel μέχρι 14.000ευρώ

RoadRunner122 - Κυρ 11 Σεπ 2011, 12:43:50
Θέμα δημοσίευσης: Aγορά Diesel μέχρι 14.000ευρώ
Φυσικά για εκτός Αθήνας (Κρήτη).

Ψάχνοντας σε autotriti.gr έχω βρει τα εξής μοντέλα (ενδεχομένως να υπάρχουν κι άλλα):
Dacia Sandero 1.5D-85PS
Fiat Panda 1.25JTD-70PS
Ford Fiesta 1.4D-70PS
Toyota Yaris 1.4D-90PS (new)
Volkswagen Polo 1.2D-75PS

Aν και θα προτιμούσα κάτι πιό ψηλό, δηλαδή κάποιο crossover θα ήταν ιδανικό, για τζιποειδές οι τιμές είναι απλησίαστες. Πχ αν το Sandero Stepway έβγαινε με το 1.5D μοτέρ θα καθόταν κουτί.

Τι προτείνετε? Ακόμα και για μοντέλα που δεν έχω αναφέρει (αλλά να είναι εντός budget).
Sinanai - Κυρ 11 Σεπ 2011, 12:49:23
Θέμα δημοσίευσης:
Αποκλειστικά καινούργιο, Γιάννη;
RoadRunner122 - Κυρ 11 Σεπ 2011, 13:06:51
Θέμα δημοσίευσης:
Sinanai έγραψε:
Αποκλειστικά καινούργιο, Γιάννη;

Κατά προτίμηση, που σημαίνει πως αν έχετε κάτι καλό υπόψη σας ακόμα και σε μτχ, ευπρόσδεκτο Wink
Octane - Κυρ 11 Σεπ 2011, 13:45:09
Θέμα δημοσίευσης:
panda 4x4 , αν κ μαλλον παει περισσοτερα Sad
Ισως κανενα ελαφρως μεταχειρισμενο. Wink

Εκανα αρκετες διαδρομες σε καποια φαση με ενα cross κ απλα ΤΑ ΣΠΑΕΙ!!!

Ενα οικονομικο παραδειγμα ειναι εδω , κοντα σου Smile >
http://www.car.gr/classifieds/cars/view/1686682/
geo106xs - Κυρ 11 Σεπ 2011, 16:30:30
Θέμα δημοσίευσης:
Φιλος μου εχει το μπροστοκινητο panda multijet(πετρελαιο),αν το ζητουμενο ειναι χαμηλη καταναλωση,μηδενικα τελη και αξιοπιστια,ειναι πιστευω μονοδρομος,ο συγκεκριμενος κανει πολυ σκληρη χρηση και γενικα εχει βαρυ ποδι(οδηγηση που αρμοζει σε σαξοραλο!) παρ'ολα αυτα η μεση καταναλωση κυμαινεται γυρω στα 5λτ/100χλμ! Με νορμαλ οδηγηση πεφτει κατω απο τα 5 απ'οτι μου εχει πει και ολα αυτα στους επαρχιακους δρομους της Σαμου Wink
RoadRunner122 - Κυρ 11 Σεπ 2011, 17:13:40
Θέμα δημοσίευσης:
Γιώργο το έχει καιρό? Γενικά από προβλήματα πώς πάει?
Το αυτοκίνητο θα κινείται στα μέρη σου (Βασιλειές συγκεκριμένα) που είναι λίγο κατσαβραχέ οι δρόμοι, γι'αυτό έλεγα για cross...
geo106xs - Κυρ 11 Σεπ 2011, 17:37:10
Θέμα δημοσίευσης:
RoadRunner122 έγραψε:
Γιώργο το έχει καιρό? Γενικά από προβλήματα πώς πάει?
Το αυτοκίνητο θα κινείται στα μέρη σου (Βασιλειές συγκεκριμένα) που είναι λίγο κατσαβραχέ οι δρόμοι, γι'αυτό έλεγα για cross...

Αν θυμαμαι καλα,πρεπει να το εχει γυρω στα δυομιση χρονια,εχει κανει 70000χλμ σε ολα τα ειδη τερρεν και σε πατημενο χωματοδρομο και οι μονες φορες που εχει παει αντιπροσωπεια ειναι για τα τυπικα σερβις! Μιλησα μαζι του προ ολιγου και μου ειπε πως σε νορμαλ οδηγηση(γκομενοτσαρκα)σε ανοιχτο δρομο εχει δει μεχρι και 3,4λτ/100χλμ μεση καταναλωση Surprised
Προσωπικα δε θα επαιρνα τετρακινητο σε αυτα τα κυβικα καθαρα λογω καταναλωσης...
Αν σε βγαλει ο δρομος απο Ηρακλειο στειλε αν θες π.μ να παμε για κανα καφε Wink
Octane - Κυρ 11 Σεπ 2011, 17:41:42
Θέμα δημοσίευσης:
Δεν εχει θεμα με την καταναλωση , μιας κ ειναι 4κινητο κατ'επιλογη.
Οποτε , οσο δεν γλιστρανε οι μπροστινοι τροχοι , δεν παιρνουν κινηση οι πισω.
Στα πρωτα γινοταν αυτοματα , ενω απο ενα σημειο κ μετα , εχουν κουμπακι κ το επιλεγεις κ μονος σου.
Ετσι , βγαινεις απο φουρκετες απο την αρχη με το πλα'ι' , χωρις να περιμενεις να ανταποκριθει Wink
RoadRunner122 - Κυρ 11 Σεπ 2011, 17:57:15
Θέμα δημοσίευσης:
Σωστός ο Πάνος Wink (και φένεται και καλή περίπτωση αυτό του λινκ). Έχω εμπειρία από 4x4 1.2 φίλου (τα πρώτα με την αυτόματη εμπλοκή 4κίνησης). Παρόλο που ήταν ψωφίμι κυριολεκτικά (20sec->100km/h) στο χώμα δεν μασούσε τίποτα. Όπου πήγαινε το πρωπορευόμενο Jimny, πήγαινε κι αυτό.

Γιώργο δε μένω Ηράκλειο (ο αδερφός μένει εκεί) αλλά θα κατέβω για καμιά βδομάδα κατά το Νοέμβρη όπως το υπολογίζω Wink
geo106xs - Κυρ 11 Σεπ 2011, 18:06:52
Θέμα δημοσίευσης:
Ειχα την εντυπωση πως η τετρακινηση ειναι μονιμη Embarassed οποτε το ιδιο καλη επιλογη και το τετρακινητο Wink
Ελπιζω να βοηθησα,καλοριζικο οποιο και αν παρεις Very happy
Octane - Κυρ 11 Σεπ 2011, 19:46:01
Θέμα δημοσίευσης:
RoadRunner122 έγραψε:
Σωστός ο Πάνος Wink (και φένεται και καλή περίπτωση αυτό του λινκ). Έχω εμπειρία από 4x4 1.2 φίλου (τα πρώτα με την αυτόματη εμπλοκή 4κίνησης). Παρόλο που ήταν ψωφίμι κυριολεκτικά (20sec->100km/h) στο χώμα δεν μασούσε τίποτα. Όπου πήγαινε το πρωπορευόμενο Jimny, πήγαινε κι αυτό.

Γιώργο δε μένω Ηράκλειο (ο αδερφός μένει εκεί) αλλά θα κατέβω για καμιά βδομάδα κατά το Νοέμβρη όπως το υπολογίζω Wink

Wink

Ειχε κολλητος μου επισης 4χ4 1.2 κ πηγαινε παντου.
Ενταξει , το μοτερ εχει πεθανει κ δεν το ξερει , αλλα εκει ακριβως ερχεται το diesel κ ... κολλας !!!

Το cross που επεσε στα χερια μου , εγινε impreza , μιας κ ηταν χειμερινη περιοδος κ με τα λαστιχακια του εκανε παπαδες!!
Βουνο flat out , με το πλα'ι' παντου, ειτε στα φρενα ειτε στην εξοδο. Laughing

Επισης , δεν εβγαλε ουτε μια φορα μαυρο καπνο απο την εξατμιση! (το λεω για τους Αθηναιους Wink )

Ζουσα ΑΝΕΤΑ μαζι του , ειδικα με ενα προγραμματακι Laughing (οχι οτι χωρις δεν παει...) .
Φορτηγακι σκετο λεμε , ξεμπαζωνει ασφαλτο Very happy


Υ.Γ. Καπου στο αρχειο μου εχω φωτο απο ενα 4χ4 με ζαντες HF Laughing , αρχικα χωματινο κ αργοτερα χαμηλωμενο.
Ανωμαλες καταστασεις λεμε Laughing , ηδονη σκετη!!
Σκεφτειτε μονο , ενα 4x4 dieselακι , με αναρτηση , σεμι , κ προγραμματακι στα 90+ αλογακια , -σε σωστα χερια- ΤΙ ΚΑΝΕΙ!!! Shoot Shoot Shoot
Sinanai - Κυρ 11 Σεπ 2011, 19:53:19
Θέμα δημοσίευσης:
Αυτός ο άνθρωπος, για τρακτέρ να συζητάμε, ντριφτάδικο θα το κάνει...
Octane - Κυρ 11 Σεπ 2011, 20:03:10
Θέμα δημοσίευσης:
Sinanai έγραψε:
Αυτός ο άνθρωπος, για τρακτέρ να συζητάμε, ντριφτάδικο θα το κάνει...

Laughing Laughing Laughing

Και να σκεφτεις , αρχικα ειχα γραψει "2 σεμι" και το διορθωσα!!!
Rotfl Rotfl Rotfl Rotfl Rotfl Rotfl

Υ.Γ. 4αδες μονο εσυ παιρνεις Razz


Να γινει το παντακι Γιαννη!!!

http://www.youtube.com/watch?v=D4TcRii0E5s&feature=related
RoadRunner122 - Κυρ 11 Σεπ 2011, 20:58:38
Θέμα δημοσίευσης:
Ti mou λες τώρα, εδώ ερωτεύτηκα: http://www.car.gr/classifieds/cars/view/1351037/ Laughing Laughing Laughing

Γενικά, αν πετύχετε κάποια καλή αγγελία ή άλλη περίπτωση από γνωστό/ιδιώτη, πείτε το. Το κακό είναι πως τα 10 στα 10 είναι εκτός αττικής και θα πρέπει να πάρω τα χιλιόμετρα παραμάζωμα. Κι αν είναι καλό, οκ, το παίρνω. Αν είναι κανένα χρέπι που στις φωτό δείχνει καλό κι από κοντά είναι σάπιο, γύρνα πάλι πίσω με το π..λί στο χέρι Mad
COOL ALEXIS - Κυρ 11 Σεπ 2011, 21:19:03
Θέμα δημοσίευσης:
Αυτό είναι Panda playmobil...

Πολύ όμορφο αλλά πανάκριβο καινούριο.
Sinanai - Κυρ 11 Σεπ 2011, 21:20:36
Θέμα δημοσίευσης:
Αυτό δείχνει πολύ περιποιημένο/προσεγμένο: http://www.car.gr/classifieds/cars/view/1685890/
Giannis307 - Κυρ 11 Σεπ 2011, 21:39:22
Θέμα δημοσίευσης:
Navara diesel μεταχειρησμενο....θα δεσει απολυτα με την Κρητη...!!
http://www.car.gr/classifieds/cars/view/1557531/
Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing
DIMCHRI - Κυρ 11 Σεπ 2011, 21:40:13
Θέμα δημοσίευσης:
παρε jimny , και αν βρεις και αυτόματο diesel, παρτο με κλειστά τα μάτια...μτχ εννοείται
Sinanai - Κυρ 11 Σεπ 2011, 21:43:30
Θέμα δημοσίευσης:
Giannis307 έγραψε:
Navara diesel μεταχειρησμενο....θα δεσει απολυτα με την Κρητη...!!
http://www.car.gr/classifieds/cars/view/1557531/
Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing


Έχεις ένα δίκιο σ' αυτό... Laughing Laughing Laughing Laughing
RoadRunner122 - Κυρ 11 Σεπ 2011, 21:58:28
Θέμα δημοσίευσης:
Όχι Navara ρε σεις, καταρχήν ξεπερνάμε budget με το καλημέρα και τα τέλη στο θεό!

Ούτε Jimny τελικά (παλιότερα τον ενδιέφερε) γιατί οι χώροι είναι αστείοι!
Octane - Κυρ 11 Σεπ 2011, 22:14:25
Θέμα δημοσίευσης:
Το Jimny , εντος δρομου ειναι ΓΙΑ ΤΑ ΜΠΑΖΑ Laughing
(εκτος ειναι τρελο εργαλειο , αλλα υποθετω η χρηση που το θελει ειναι για... παντα Laughing )

Γιαννη , το οχημα σου λεγεται "diesel climbing" , τελος Wink
DIMCHRI - Κυρ 11 Σεπ 2011, 23:16:11
Θέμα δημοσίευσης:
Octane έγραψε:
Το Jimny , εντος δρομου ειναι ΓΙΑ ΤΑ ΜΠΑΖΑ Laughing
(εκτος ειναι τρελο εργαλειο , αλλα υποθετω η χρηση που το θελει ειναι για... παντα Laughing )

Γιαννη , το οχημα σου λεγεται "diesel climbing" , τελος Wink


όταν εννοείς εντός δρόμου για γίνε ποιό συγκεκριμένος...

Στροφιλίκια και τέτοια εννοείς???

Αν ναι σε πληροφορώ ότι με ένα σετ σωστά ελαστικά για δρόμο είναι ένα κανονικό Ι.Χ. μικρό που μπορείς και παρκάρεις παντού, και στρίβω εύκολα με 120χλμ την αριστερη του ιπποδρόμου προς πειραια (όχι με τα αστεία λάστιχα που φοράει από μαμα τα bridjestone, με μισελέν)...... και βέβαια σκληρό και χωροπηδικτούλικο λόγω της αστείας αναρτησης που του φοράει η Suzuki...(με μια αφτερμαρκετ ανάρτηση όλα φτιάχνουνε)...
Από επιδόσεις πάει 140-150 και το αυτόματο ταξιδεύει στα 140 με 3200 στροφές ανα λεπτό (το βενζινοκίνητο/αυτόματο μιλάω) με εκπληκτική οικονομία - όταν το 406 κουπέ μου των 2.2 λίτρων στα ίδια χιλιόμετρα θέλει 4000 στροφές....
Εμπάς περιπτώση και εγώ για δευτερο το πήρα και από τότε μόνο με αυτό κινουμαι...το κουπέ έχει κάνει 5000 χιλιόμετρα σε 3 χρόνια...

Εμπάς περιπτώση το παλικάρι δεν ξέρω γιατί χρήση το θέλει... αλλά για μέσα στην πόλη είναι ιδανικο.
Octane - Κυρ 11 Σεπ 2011, 23:32:39
Θέμα δημοσίευσης:
Shocked

Εγω παντως θυμαμαι (επειδη εχω να το οδηγησω 3 χρονια) πως πανω απο τα 80-90 χλμ/ωρα , δεν ηθελες να πας με την καμια , απο την τραχυτητα του μοτερ (που δουλευε ηδη με 3.000-3.500 με 5η κ στα ασε του γκαζιου εκοβε λες κ ησουν στις ...8.500... .
Καποια στιγμη επιασα 110-120 , αλλα στην επομενη εξοδο βγηκα απο τον αυτοκινητοδρομο , για να μην αναγκαζομαι να περναω τα 80... .

Για στριψιμο ουτε λογος , το ιδιο κ το αυτο με samurai , πολυ χειροτερο απο 3πορτο grand vitara , ενω το 5πορτο grand φανταζε με σκληροπυρηνικο gti , τοσο σε πατημα , οσο κ σε αισθηση τιμονιου.

Δεν ξερω τι κανει με καλυτερα ελαστικα κ αναρτηση κ πραγματικα ουτε θελω να μαθω Laughing , το μοναδικο που αξιζει ειναι να πηγαινεις παραλια με ανοιχτη κουκουλα , κατα προτιμηση υπερυψωμενο κ με χωματινα ελαστικα. Very happy

Για μενα , το Jimny ειναι τρακτερ , σε αντιθεση με το Panda που το κανεις σχεδον ο,τι θες , παντου. Wink
DIMCHRI - Κυρ 11 Σεπ 2011, 23:41:23
Θέμα δημοσίευσης:
Octane έγραψε:
Shocked

Εγω παντως θυμαμαι (επειδη εχω να το οδηγησω 3 χρονια).....


επειδή μιλάς για το χειροκίνητο έχεις δίκιο... Οδήγησε το αυτόματο και θα αλλάξεις γνώμη..

Μιλάω στον ανθρωπο για αυτόματο βενζίνη, και μακάρι να υπάρχει και ντίζελαυτόματο που ούτως η άλλως δουλέυουν χαμηλά τα diesel και έχουν και μακριές σχέσεις...

τώρα το 1.2 το panda το 4χ4 βενζίνα είναι απλώς ακατάλληλο αυτοκίνητο για οποιοδήποτε ταξιδι... απορώ γιατί το βγαλανε με 60 ίππους... 4τροχοί γράψανε ότι προβληματίζει ακόμα και στην αττική οδό...

Δεν κατάλαβαίνω πάντως γιατί θέλει ο φίλος diesel, όταν όλοι βάζουνε πλέον υγραέριο , που είναι φθηνότερο-οικονομικότερο, και καθαρότερο ...


και το κυριότερο μέχρι το 2019 θά έχει τους μισούς φόρους από πετρέλαιο και βενζίνη κατ'εντολή της Ε.Ε. (εκτός και αν έχουμε βγει μέχρι τότε)....
Χώρια που κάποιοι το φοράνε σε cherokee crd diesel...
RoadRunner122 - Δευ 12 Σεπ 2011, 00:16:13
Θέμα δημοσίευσης:
Δημήτρη η μοναδική επιλογή σε υγραέριο θα ήταν αυτή του panda (με το αντίστοιχο μοτέρ) μόνο κ μόνο επειδή το φοράει απ'το εργοστάσιο. Από κει και πέρα για να τοποθετηθεί υγραέριο σε βενζινοκίνητο, δεν το συζητάω καν για δικούς μου λόγους (οπότε ας το αφήσουμε εκεί). Το ίδιο ισχύει και για το jimny (το οποίο προσωπικά εκτιμώ πολύ σαν αυτοκίνητο) επαναλαμβάνω όμως ότι δεν προορίζεται για εμένα κι ο αδερφός μου (που για εκείνον ψάχνω) τρόμαξε όταν είδε ότι πίσω έχει 2 μονά καθίσματα και το πόρτμπαγκάζ δε χωράει ούτε τσάντα πόλο. Οπότε το αφήνουμε κι αυτό στην άκρη κ επανερχόμαστε εντός τόπικ Wink

Τώρα, απ'τη στιγμή που μιλάμε για Κρήτη (όπου επιτρέπεται το diesel) το προτιμώ απ'το lpg για 6 βασικούς λόγους:
1) Ροπάκλα
2) Κατανάλωση
3) Λιγότερες απαιτήσεις συντήρησης (σε σχέση με βενζινοκίνητο)
4) Λιγότερα μηχανικά προβλήματα (κατά μέσο όρο σε σχέση με βενζινοκίνητο)
5) Χαμηλότεροι ρύποι (=μηδενικό ή κοντά στο 100ρικο ΣΤΚ)
6) Diesel βρίσκεις παντού (ενώ lpg πρέπει να τρέχεις στον κοντινότερο που μπορεί και να είναι 50+km μακρυά χωρίς να ξέρεις τι ποιότητα υγραερίου σου πουλάει, αλλά αναγκαστικά περιορίζεσαι μόνο σε αυτόν αφού δεν έχεις άλλη "κοντινή" επιλογή).
kane - Δευ 12 Σεπ 2011, 00:47:55
Θέμα δημοσίευσης:
μόλις ομως πετύχεις πετρέλαιο μάπα (που ειναι το πιο πιθανο σ'αυτη τη χώρα) με λίγο νεράκι, αποχαιρετάς περίπου 2500ε για πόμπα/μπεκ.

Και λίγα λέω.

Το ντίζελ μοτέρ γενικά δε βγάζει πρόβλημα.Αλλά όταν βγάλει,θα κλάψεις. Και ειδικά με το θέμα του καυσίμου,δεν ειναι βενζίνη να σταματήσει να δουλεύει,να δουλέψει τρικίλυνδρο,να αναψει λαμπακι και πάει λεγοντας...
Το ντιζελ θα δουλέψει ό,τι και να χει μεσα και θα πεί το ποίημα.

Παθών φίλος πολύ πρόσφατα.Το κοντέρ σταμάτησε στις 3500ε σε toyota hilux.
DIMCHRI - Δευ 12 Σεπ 2011, 08:36:27
Θέμα δημοσίευσης:
.....
1) Ροπάκλα +1
2) Κατανάλωση -1
(μεγαλύτερη κατάνάλωση έχει το lpg αλλά πολύ φθηνότερο απο το
πετρέλαιο που έχει πάει στο 1.4 )
3) Λιγότερες απαιτήσεις συντήρησης (σε σχέση με βενζινοκίνητο) -1
Για σιγουρέψου.... για πέρνα από την ΠΕΑΚ-bosch στο ποτάμι να δεις
πόσα καινούργια DIESEL είναι μέσα για αλλαγή καυστήρων...(μπεκ)
4) Λιγότερα μηχανικά προβλήματα (κατά μέσο όρο σε σχέση με βενζινοκίνητο) = μπααα -1
5) Χαμηλότεροι ρύποι = (=μηδενικό ή κοντά στο 100ρικο ΣΤΚ) στο LPG ακόμα χαμηλότεροι...
6) Diesel βρίσκεις παντού (ενώ lpg πρέπει να τρέχεις στον κοντινότερο που μπορεί και να είναι 50+km μακρυά χωρίς να ξέρεις τι ποιότητα υγραερίου σου πουλάει, αλλά αναγκαστικά περιορίζεσαι μόνο σε αυτόν αφού δεν έχεις άλλη "κοντινή" επιλογή)... Σωστός αλλά έχε υπόψι σου ότι το LPG δεν νοθεύεται σε αντίθεση με το πετρέλαιο που
γίνεται το έλα να δεις...[/quote]

Ενδεικτικά θα σου πω ότι στην βάρκα μου που έχει 2 εξακίλυνδρες diesel volvo penta, παρ'όλο που ο κατασκευαστής δίνει 600 ώρες για καθαρισμό των μπεκ λόγω τησ κακιστης ποιότητας που πουλάνε στην ελλάδα, είμαι αναγκασμένος κάθε σεζόν να πηγαινω κάθε χρόνο με κόστοσ 20 ευρώ ανα μπεκ για καθαρισμό και έλεγχο παρότι δεν κάνει πάνω από 50 ώρες τον χρόνο ....

Αυτή την στιγμή το LPG είναι το καθαρότερο κάυσιμο για τον κινητήρα , και το φιλικότερο προς το περιβάλον... Έχε υπόψιν σου ότι , ακόμα και στα καράβια συζητάνε πλέον ευρέως το LPG λόγω των πολύ αυστηρών περιορισμών ρύπων που έχουν βάλει διεθνώς και που με το πετρέλαιο δεν μπορούνε να πιαστούν...

Kαι αν θέλεις πήγαινε να δεις αυτο΄κίνητο lpg που κάνουνε αλλαγή λαδιών... ξανθό το λάδι όπως το βάζεισ καινούργιο (πολύ καθαρότερη καύση) ..

Οπότε συμφωνώ με αυτό που λές για εργοστασιακό LPG...

Και όπως λέει και ο κανε ρώτα πόσο έχει μια τρόμπα πετρελαίου ...

Και κάτι άλλο ... στην Ελλάδα οι μόνοι που έχουν εμπειρία επισκευής ντισελ είναι αυτοί που στην γκάμα τους έχουνε ταξί ...

όλοι οι άλλοι ....Μαύρα μεσάνυχτα...
Octane - Δευ 12 Σεπ 2011, 09:45:35
Θέμα δημοσίευσης:
Το dieselοπαντακι εχει νεροπαγιδα.

DIMCHRI έγραψε:


Kαι αν θέλεις πήγαινε να δεις αυτο΄κίνητο lpg που κάνουνε αλλαγή λαδιών... ξανθό το λάδι όπως το βάζεισ καινούργιο (πολύ καθαρότερη καύση) ..



Το χρωμα του λαδιου δεν εχει καμια σχεση.
Sinanai - Δευ 12 Σεπ 2011, 09:47:35
Θέμα δημοσίευσης:
Παίδες μην το συνεχίσουμε. Ο Γιάννης ψάχνει ντιζελάκι. Εντ οβ στόρυ.
DIMCHRI - Δευ 12 Σεπ 2011, 10:07:22
Θέμα δημοσίευσης:
Octane έγραψε:
Το dieselοπαντακι εχει νεροπαγιδα.



Όλα τα diesel έχουν νεροπαγίδα. και πολλές φορές βάζουν και δευτερη after μαρκετ σε σειρά με την πρώτη για σιγουριά...
Και έχουν και φίλτρα πετρελαίου για τα σκουπίδια...

Παρ'όλα αυτά το πετρέλαιο δεν το νοθευουν απαραίτητα μόνο με νερό...

Τελος παντων δεν υπάρχει λόγος αντιπαράθεσης εδω μέσα...
Εγώ την αποψή μου του την έθεσα.

Από την στιγμή που αλλος πληρώνει εκείνος παίρνει και την όποια απόφαση. Wink
RoadRunner122 - Δευ 12 Σεπ 2011, 16:34:10
Θέμα δημοσίευσης:
2) Είσαι - γιατί δεν υπολόγισες το κόστος τοποθέτησης LPG του οποίου η απόσβεση σχετίζεται άμεσα με τα km που διανύει το όχημα ετησίως. Στη συγκεκριμένη περίπτωση που μιλάμε για 5.000km max ετησίως, δε συμφέρει (για να μη μιλήσω για τους λαχανοντολμάδες-εγκαταστάτες LPG που είχαν βενζινάδικο, βρήκαν 2 μαστόρια-μούτσους, έβαλαν κ το γιό τους σε ρόλο προγραμματιστή-my ass και διαφημίζονται σαν αυθεντείες! Έχω προσωπική πείρα και δεν συζητώ καν να μπω σ'αυτό το λούκι που κατέχω λίγο-πολύ το άθλημα πόσο μάλλον για τον αδερφάκι μου που δεν έχει ιδέα κ μένει στην άλλη άκρη της Ελλάδας).
3-4) ΔΝΔ, όσα diesel βρίσκονται στη bosch που αναφέρεις, τόσα X500 όμως, βενζινοκίνητα βρίσκονται στις κατα μέρη αντιπροσωπείες, δε μου λέει κάτι αυτό.
5) Πάλι - γιατί πολύ απλά οι μειωμένοι ρύποι του LPG δεν υπολογίζονται στα χαρτιά, οπότε το ΣΤΚ συμπίπτει από τους ρύπους που αναφέρει ο κατασκευαστής στα χαρτιά ως βενζινοκίνητο, που είναι σαφώς περισσότερη από ένα αντίστοιχο diesel (με εξαίρεση του panda-lpg που δεν ξέρω τι δηλώνει η fiat σε αυτή την περίπτωση).
6) Σε αυτό συμφωνούμε, αλλά και πάλι, εφόσον ζούμε σ'αυτή τη χώρα πρέπει να το χωνέψουμε ότι τόσο οι βενζίνες-όσο και το diesel δύσκολα θα είναι καθαρό. Οπότε είτε παίρνεις τα ανάλογα μέτρα είτε πας για lpg όπως λες που στην προκειμένη περίπτωση δεν παίζει λόγω (2) με εξαίρεση πάντα το panda-lpg

Ελπίζω να μη φάνηκε επιθετικός ο τόνος μου κ ούτε έχω καμιά διάθεση αντιπαράθεσης. Απλά έπρεπε να απαντήσω ώστε να δοθεί κ η άλλη όψη του νομίσματος για τη συγκεκριμενη περίπτωση (αφού με γενικεύσεις χάνεται εύκολα η μπάλα).

Wink
RoadRunner122 - Δευ 12 Σεπ 2011, 16:45:23
Θέμα δημοσίευσης:
Sinanai έγραψε:
Παίδες μην το συνεχίσουμε. Ο Γιάννης ψάχνει ντιζελάκι. Εντ οβ στόρυ.

Wink

...με ένα παραθυράκι ανοιχτό (ίσα ίσα να μπαίνει φως) για την περίπτωση του panda-lpg το οποίο όμως μάλλον θα κλείσει γιατί οι επιδόσεις είναι ούτε γτπ! Με 69ps (που είναι μάλλον μετρημένοι σε "βετζίνα μόουντ"), 4 άτομα κ αρκουδίσιο σε παίρνει η κατηφόρα! Επιπλέον, το ρεζερβουάρ του είναι μόλις 31l το οποίο πρέπει να γεμίσει max στο 80% (δηλαδή μόλις 24,8l LPG) που οκ για κοντινές αποστάσεις είναι μιά χαρά. Αλλά αν είσαι 50km μακρυά απ'το πλησιέστερο γκαζάδικο, τότε μάνι μάνι θα έχεις 20l στο ρεζερβουάρ αφού τα 4,8 θα τα φας στο πηγαινέλα (υπολογισμένο χονδρικά με μιά κατανάλωση 4,8l/100km) που -συγνώμη κ για την έκφραση- τι να κλάσουν??? Confused
Sinanai - Δευ 12 Σεπ 2011, 17:32:28
Θέμα δημοσίευσης:
Κι εγώ το μόνο (και) υγραεριοκίνητο που θα σκεφτόμουν θα ήταν κάποιο απ' τα 2 Fiat (Panda & Grande Punto). Ακόμα και τα Subaru, που την εγκλατάσταση την κάνει η εδώ αντιπροσωπία, δε θα τα σκεφτόμουν. Τέσπα, οφφτοπικάκι, απλά πάνω στη σκέψη σου συμφωνώ.
DIMCHRI - Δευ 12 Σεπ 2011, 18:19:09
Θέμα δημοσίευσης:
Γιάννη έχω την εντύπωση ότι πολλές μάρκες έχουν φέρει /εισάγει μαμά LPG , (και η πεζω το 207 )...

Και μάλιστα το drive είχε και τεστ με πολλά εργοστασιακά lpg .
και τεστ συγκριτικο με βενζίνη VS πετρέλαιο με κόστος χρήσης και αποτελέσματα που θα σε εκπλήξουν...

ψαχτο λίγο στο σιτε του drive. είναι σε τευχος του καλοκαιριού no.179
RoadRunner122 - Δευ 12 Σεπ 2011, 18:22:06
Θέμα δημοσίευσης:
DIMCHRI έγραψε:
Και μάλιστα το drive είχε και τεστ με πολλά εργοστασιακά lpg . και τεστ συγκριτικο με βενζίνη VS πετρέλαιο με κόστος χρήσης και αποτελέσματα που θα σε εκπλήξουν...


Στο ίδιο τεύχος όλα αυτά? Θα το ψάξω, ευχαριστώ Wink
RoadRunner122 - Δευ 12 Σεπ 2011, 18:29:04
Θέμα δημοσίευσης:
DIMCHRI έγραψε:
Και μάλιστα το drive είχε και τεστ με πολλά εργοστασιακά lpg . και τεστ συγκριτικο με βενζίνη VS πετρέλαιο με κόστος χρήσης και αποτελέσματα που θα σε εκπλήξουν...


Στο ίδιο τεύχος όλα αυτά? Θα το ψάξω, ευχαριστώ Wink
DIMCHRI - Δευ 12 Σεπ 2011, 18:31:18
Θέμα δημοσίευσης:
RoadRunner122 έγραψε:
DIMCHRI έγραψε:
Και μάλιστα το drive είχε και τεστ με πολλά εργοστασιακά lpg . και τεστ συγκριτικο με βενζίνη VS πετρέλαιο με κόστος χρήσης και αποτελέσματα που θα σε εκπλήξουν...


Στο ίδιο τεύχος όλα αυτά? Θα το ψάξω, ευχαριστώ Wink


Δεν θυμάμαι αν είναι στο ίδιο τευχος .τσεκαρε και το 178 τεύχος...
Θυμάμαι που τα δι'αβαζα στις διακοπές μου είχα παρει 2 4τροχούς και 2 drive...

και έχε υπόψιν σου ότι βγαίνει καινούργιο παντα αν και αυτό μάλλον θα το έχεις διαβάσει... Wink
Sinanai - Πεμ 15 Σεπ 2011, 09:34:57
Θέμα δημοσίευσης:
http://www.car.gr/classifieds/cars/photos/1681566/
Octane - Πεμ 15 Σεπ 2011, 11:02:45
Θέμα δημοσίευσης:
Sinanai έγραψε:
http://www.car.gr/classifieds/cars/photos/1681566/

Very happy
γα**το!!!
Κ με επιλογη ELD στο ταμπλο Wink

Το'παιρνα χθες λεμε... (κ καπακι οσα ειπα παραπανω Laughing )
Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες

Powered by phpBB 2.0.21 © 2001, 2002 phpBB Group
© 2002-2003 206 Club - Greece
Πληροφορίες : info@206club.gr