PHSYBORG έγραψε: |
KEEP VOTIN guys !!!!
Και μια ερωτηση : o Δεικτης ταχυτητας ειναι στα ποσα δουλευει σωστα το λαστιχο η η αντοχη του ? |
PHSYBORG έγραψε: |
Θα βαλω λαστιχακια κ θελω γνωμες : |
Judger έγραψε: | ||
Michelin Pilot Exalto.Για το 1400αρι σου ειναι αψογα....Δυστηχως Φιλιππε ,κανενα απο τα λαστιχα που εχεις βαλει στο Δημοψηφισμα δεν κανει για τις επιδοσεις του 206 σου. Το αυτοκινητο θα αργει να τα ζεστανει,με αποτελεσμα προωρη φθορα.. |
DimiP έγραψε: | ||||
για 1 χρονο, αντε το πολυ 1,5 χρονο. μετα αστα καλυτερα.... |
PHSYBORG έγραψε: |
Ρε παιδια κ εγω με το 1400 κ καποιος με 1600 στην Αθηνα μεσα με τα ιδια χιλομετρα παμε!
Απ οτι καταλαβα μου λετε να παω σε λαστιχο με χαμηλοτερο δεικτη ταχυτητας ?? |
Vasso έγραψε: |
Εγώ έχω τα Bridgestone Potenza. Είμαι πολύ ευχαριστημένη , αν και θα τα αλλάξω σε κάνα 2μηνο μετά από 1,5 χρόνο που τα έχω λόγω των πολλών χιλιομέτρων που έχω κάνει με αυτά . (40.000χλμ.)
![]() ![]() Έχω ήδη αποφασίσει να βάλω τα Michelin Pilot. Τα Exalto αν έχετε υπόψη σας έχουν καταργηθεί και έχουν βγει τα Pilot. |
Judger έγραψε: | ||||||
εχεις την εντυπωση οτι τα λαστιχα που θελει θα κρατησουνε περισσοτερο στο 1400?? |
Vasso έγραψε: |
Τα Exalto αν έχετε υπόψη σας έχουν καταργηθεί και έχουν βγει τα Pilot. |
Vasso έγραψε: |
Τα Exalto αν έχετε υπόψη σας έχουν καταργηθεί και έχουν βγει τα Pilot. |
PHSYBORG έγραψε: |
Αρα δεν εχει παραπανω φθορες !!!!!!!!!!! |
Pughell έγραψε: |
Το Exalto σταματησε ηδη απλα δεν το λενε για να πουληθει το υπαρχον στοκ...Σε σχεση με το προηγουμενο SX-GT ηταν αποτυχια για αυτο και θα βγαλουν καινουργιο. ![]() |
Pughell έγραψε: |
Κατα την Michelin ναι...Και εμενα παντως δεν μου αρεσε οσο το παλιο SX GT. ![]() ![]() |
Nikos(Vini) έγραψε: |
......ή αγοράζουμε γουρούνι στο σακί ? ? ? |
Όλκιμος έγραψε: | ||
Μάλλον αυτό...... |
teoman έγραψε: |
Αύριο βάζω τα exalto στην διάσταση 195/50/15.Πόσο διαφορά έχει γενικότερα στις επιδόσεις από τα "μαμά"? |
Nikos(Vini) έγραψε: |
Ποια π.χ. η διαφορά μεταξύ των:
Michelin Pilot Primacy Μichelin Pilot Exalto για δείκτη ταχύτητας 87V ? ? ? Ποιο από τα δύο άραγε θα είναι ποιο άνετο και ήσυχο (μαλακό) ? Ποιο θα ζεστένεται ποιο γρήγορα ? ? ? Γιατί προτιμάτε τα EXALTO αντί του Primacy ? ? ? ? |
teoman έγραψε: |
Βάζω δείκτη Η,είναι οικονομικότερα (230-250Ε) και ζεσταίνονται γρηγορότερα από τα V.Μεγάλες διαφορές στον δρόμο δεν νομίζω να υπάρχουν... |
Nikos(Vini) έγραψε: | ||
Οπότε σκέφτομαι τα Primacy ή το A520 ... τα οποία ίσως είναι ποιο "μαλακά" και ποιο ήσυχα ... λίγο ποιο ταξιδιάρικα .... Ποιος ξέρει όμως ? ? ? |
Παράθεση: |
Οπότε σκέφτομαι τα Primacy ή το A520 ... τα οποία ίσως είναι ποιο "μαλακά" και ποιο ήσυχα ... λίγο ποιο ταξιδιάρικα .... Ποιος ξέρει όμως ? ? ? |
pezomania έγραψε: |
Νίκο, αν πάς για τα Yokohama, να βάλεις τα Α 539 και όχι τα Α 520!! Συνδιάζει περισσότερο τη σπορ οδήγιση και την άνεση, ενω το Α 520 είναι μόνο άνεση και οι επιδόσεις του σε κρατήματα είναι κάτω του μέσου όρου. Επειδή είμαι σίγουρος, πως δεν θα θες να "χαλάσεις" το στήσιμο του αυτοκινήτου σου, για λίγο (ίσως μηδαμινή) αύξηση της άνεσης!!! |
Nikos(Vini) έγραψε: |
Τα Α539 είναι με δείκτη W που σημαίνει ότι αργούν να ζεσταθούν ή όχι ? ? ? Τελικά τι σημαίνουν οι δείκτες ? ? ? ή μήπως σημαίνει ότι αντέχει μέχρι ΚΑΙ σε ταχύτητες 240km/h ...? ? ? |
teoman έγραψε: |
Τα V είναι για ταχύτητες έως 240km/h και τα Η για μέχρι 210km/h.Τα δεύτερα ζεσταίνονται πολύ πιο εύκολα λόγω της διαφορετικής γόμωσης.Αν σκοπεύεις να ξεπερνάς συχνά τα 210 (και να διατηρείς αυτή την ταχύτητα για αρκετή ώρα),προτίμησε τα V.Αλλιώς τα Η είναι ότι πρέπει,μιας και έχει αντοχές και πάνω από τα 210,αλλά όχι κατά εξακολούθηση γιατί θα προκληθούν φθορές. |
TONY PAP έγραψε: |
Οσο ανεβαίνεις σε δείκτη ανεβαίνεις σε ποιότητα, αντοχή και είδος σκελετού.
Νομίζω ότι στη διάσταση που ψάχνεις τα F1 ειναι ότι πρέπει!!! |
Nikos(Vini) έγραψε: | ||
Τα Α539 είναι με δείκτη W που σημαίνει ότι αργούν να ζεσταθούν ή όχι ? ? ? Οσοι για το A520 δεν το έχω δει πουθενά ... οπότε τι να πω ? ? Απλά υπάρχει ακριβώς ίδιος τύπος με αυτό που φορώ τώρα (205/50/16 87V) ... Οπότε ψάχνω να βρω κάτι που ζεστένεται γρήγορα και είναι μαλακό ... με σχετικά σπορ διαθέσεις όχι όμως ακραίες ... ΠΟΙΟ ΟΜΩΣ ???? |
pezomania έγραψε: |
Νίκο τα δικά μου Α 539 είναι με δείκτη ταχύτητας V και όχι W όπως λές;;;
Δείκτη W είχαν τα AVS!!! Πάντως από εμπειρία μου λάστιχο που να ζεστένετε γρήγορα, να είναι μαλακό & να είναι σχετικά σπορ, ψηφίζω Α539!!! |
zzzleepy έγραψε: |
Όσο για τα Primacy, μμμ, πολύ μαλακό αλλά κρατάει λες κι έχει νύχια ![]() |
zzzleepy έγραψε: |
Τα Primacy τα δοκίμασα σε διάσταση 195/60/15 από ένα Opel Vectra ενός φίλου. Μετά από ένα χρόνο συμβίωσης με τα Potenza, τα Primacy μου φάνηκαν πολύ μαλακά σε σχέση με τα δικά μου, ίσως μαλακότερα απ'ότι είναι στην πραγματικότητα. Μπορεί βέβαια να είναι και θέμα πιέσεων. Πάντως το λάστιχο πατάει πολύ καλά στο δρόμο, δεν κάνει πολύ θόρυβο όπως τα παλιά της σειράς Pilot και δεν θέλει σχεδόν καθόλου ζέσταμα. Αρνητικό; Το ότι είναι τόσο μαλακά ίσως να έχει αρνητική επίπτωση στην αντοχή τους στο χρόνο καθώς και στο αίσθημα εμπιστοσύνης στο κράτημα του ελαστικού σε οριακές συνθήκες... |
Nikos(Vini) έγραψε: |
Σε οριακές συνθήκες, φαντάζομαι ότι εννοείς σε στροφιλίκια ή απότομους ελιγμούς ε ? |
Nikos(Vini) έγραψε: |
Τα έχεις δοκιμάσει στο δρόμο τα Primacy ? Για πες απόψεις ... ![]() |
teoman έγραψε: |
Εμένα πάλι γιατί μου είπαν ότι καταργούνται? ![]() |
teoman έγραψε: | ||
Εμένα πάλι γιατί μου είπαν ότι καταργούνται? ![]() Anyway,έβαλα τα exalto,ο καιρός θα δείξει αν μου πάνε.Πάντως είναι σκληρό ελαστικό,πιο σκληρό από τα yokohama... |
teoman έγραψε: |
Anyway,έβαλα τα exalto,ο καιρός θα δείξει αν μου πάνε.Πάντως είναι σκληρό ελαστικό,πιο σκληρό από τα yokohama... |
pugsang έγραψε: | ||
Τα exalto πιο σκληρα απο τα yoko??? |
pugsang έγραψε: |
Παντως αγαπητε Νικο εγω δεν θα (ξανα)εβαζα με τιποτα τα yoko.Θα κοιταγα τα F1 & τα Michelin στην διασταση που ψαχνεις |
Παράθεση: |
Και εμένα μου έκανε εντύπωση,αλλά ο άνθρωπος αντιπρόσωπος της yokohama ήταν... |
pugsang έγραψε: |
Αρα σκοπος μας ειναι να αγορασουμε το πιο μαλακο ελαστικο με τον μεγαλυτερο δυαντο δεικτη ταχυτητας και συνεπως τα πιο στιβαρα πλαϊνα. Αυτο το λαστιχο ψαχνω 2 χρονια τωρα και δεν μπορω να το βρω.Εγω θα αισθανομουν τυχερος αν ημουν εσυ.
|
Nikos(Vini) έγραψε: | ||
Μάκη θεωρείς ότι τα F1 είναι μαλακά ? ? ? Πάντως νομίζω ότι τα Μichelin πρέπει να είναι ποιο μαλακά ... Αλήθεια! Γιατί θα αισθανόσουν τυχερός αν ήσουν στην θέση μου ... ??? |
Nikos(Vini) έγραψε: |
με βλέπω να βάζω τα Primacy ή τα A539 αν βγαίνουν με δείκτη V ... ![]() |
Nikos(Vini) έγραψε: |
Goodyear F1 GS-D3 205/50/16 87 ZR |
pugsang έγραψε: | ||
Εγω θα εβαζα αυτα.Αντε καλοταξιδα ![]() |
pugsang έγραψε: |
Για τσεκαρισε τον... ![]() |
Nikos(Vini) έγραψε: | ||||
ε! ε! βιάζεσαι ... κάτσε να δούμε και από τιμές τι λένε ... άσε που πρέπει να βρούμε και το μετρητό .... άσε που πρέπει να τα βρω κιόλας στην αγορά γιατί λίγοι φέρνουν Goodyear ... και προσωπικά δεν έχω δει κανέναν να πουλάει Goodyear .... |
pezomania έγραψε: |
Νικόλα, κατέληξε εσύ στα F1 και θα σου έχω όχι ένα αλλά δύο προσφορές!!! |
PHSYBORG έγραψε: |
Μαλλον θα καταληξω σε RE 720 με δεικτη ταχυτητασ 190 !
Μαλακο οχι πολυ ομως , γερο πλαινο για στροφιλικια κ πεζοδρομια , βροχινο γιατι εχουμε πηξει στα ποταμια μεσ την Αθηνα , ωραιο πελμα , επωνυμο και δοκιμασμενο |
PHSYBORG έγραψε: |
Σημερα μπηκαν επιτελους Ζαντολαστιχα !
Ζαντουλα : AUTOSTRADA MB KOMO 7x15 με οφσετ για 206 ( 4χ108) Λαστιχα : YOKOHAMA A539 SILICA ( Η ) Ενα θα πω παιδες : ΤΕΛΕΙΑ Κ ΤΑ 2 . οι ζαντες ΘΕΙΚΙΕΣ ( ανθρακι νικελωμενες ) οσο για τα λαστιχα : ΑΠΑΙΧΤΟ ΚΡΑΤΗΜΑ , ενισχυμενο πλαινο , μαλ**α , ζεστενονται γρηγορα , φρεναρισμα πολυ καλυτερο απο Brigdestone RE720 , ΤΕΛΕΙΟ ΚΡΑΤΗΜΑ στισ στροφες ΑΛΛΑΞΕ ΤΟ ΑΜΑΞΙ ΛΕΜΕ !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! |
PHSYBORG έγραψε: |
Σημερα μπηκαν επιτελους Ζαντολαστιχα !
Ζαντουλα : AUTOSTRADA MB KOMO 7x15 με οφσετ για 206 ( 4χ108) Λαστιχα : YOKOHAMA A539 SILICA ( Η ) Ενα θα πω παιδες : ΤΕΛΕΙΑ Κ ΤΑ 2 . οι ζαντες ΘΕΙΚΙΕΣ ( ανθρακι νικελωμενες ) οσο για τα λαστιχα : ΑΠΑΙΧΤΟ ΚΡΑΤΗΜΑ , ενισχυμενο πλαινο , μαλ**α , ζεστενονται γρηγορα , φρεναρισμα πολυ καλυτερο απο Brigdestone RE720 , ΤΕΛΕΙΟ ΚΡΑΤΗΜΑ στισ στροφες ΑΛΛΑΞΕ ΤΟ ΑΜΑΞΙ ΛΕΜΕ !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! |
PHSYBORG έγραψε: |
Σημερα μπηκαν επιτελους Ζαντολαστιχα !
Ζαντουλα : AUTOSTRADA MB KOMO 7x15 με οφσετ για 206 ( 4χ108) Λαστιχα : YOKOHAMA A539 SILICA ( Η ) Ενα θα πω παιδες : ΤΕΛΕΙΑ Κ ΤΑ 2 . οι ζαντες ΘΕΙΚΙΕΣ ( ανθρακι νικελωμενες ) οσο για τα λαστιχα : ΑΠΑΙΧΤΟ ΚΡΑΤΗΜΑ , ενισχυμενο πλαινο , μαλ**α , ζεστενονται γρηγορα , φρεναρισμα πολυ καλυτερο απο Brigdestone RE720 , ΤΕΛΕΙΟ ΚΡΑΤΗΜΑ στισ στροφες ΑΛΛΑΞΕ ΤΟ ΑΜΑΞΙ ΛΕΜΕ !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! |
PHSYBORG έγραψε: |
Σημερα μπηκαν επιτελους Ζαντολαστιχα !
Ζαντουλα : AUTOSTRADA MB KOMO 7x15 με οφσετ για 206 ( 4χ108) Λαστιχα : YOKOHAMA A539 SILICA ( Η ) Ενα θα πω παιδες : ΤΕΛΕΙΑ Κ ΤΑ 2 . οι ζαντες ΘΕΙΚΙΕΣ ( ανθρακι νικελωμενες ) οσο για τα λαστιχα : ΑΠΑΙΧΤΟ ΚΡΑΤΗΜΑ , ενισχυμενο πλαινο , μαλ**α , ζεστενονται γρηγορα , φρεναρισμα πολυ καλυτερο απο Brigdestone RE720 , ΤΕΛΕΙΟ ΚΡΑΤΗΜΑ στισ στροφες ΑΛΛΑΞΕ ΤΟ ΑΜΑΞΙ ΛΕΜΕ !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! |
PHSYBORG έγραψε: |
Σημερα μπηκαν επιτελους Ζαντολαστιχα !
Ζαντουλα : AUTOSTRADA MB KOMO 7x15 με οφσετ για 206 ( 4χ108) Λαστιχα : YOKOHAMA A539 SILICA ( Η ) ..... |
PHSYBORG έγραψε: |
Ολα μαζι πηγαν 800e !
ΘΕΙΚΟ ΚΡΑΤΗΜΑ ΤΑ ΛΑΣΤΙΧΑ ΛΕΜΕ ! |
Ydwr έγραψε: |
Ρε παιδες τα μαμα ελαστικα τι εχουν?
Φοραω τα continental 195/50 R15 εχω κανει 22.000 και προβλημα δεν εχω δει. |
kanelj έγραψε: |
Εχει δοκιμασει κανεις τα ΚUMHO Supra ![]() ![]() ![]() |
kanelj έγραψε: |
τελικα το αποφασισα ![]() ![]() εχετε να προτεινετε κατι τελευταιο πριν τα παρω ![]() (και μην ακουσω κατι για eagle F1,Α539κτλ κτλ) ![]() ![]() ![]() ειπαμε....μαλακο και οχι σαν το exalto που ειχα και οταν εφυγε η πρωτη γομα δεν επιανε ουτε σε γυαλοχαρτο ![]() ![]() |
kanelj έγραψε: |
Χαλια τα λαστιχα χαλια ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() χωρις πλακα τωρα,ειπα να παρω τα kumho αφου μου τα προτεινε και μηχανικος μου! συμπερασμα: τα λαστιχα ειναι πολυ καλα.δεν τα εχω μαθει ακομα καλα τα ορια τους αλλα ειναι και στο φρεναρισμα πολυ καλα αλλα και σε κρατηματα! βγαζω το καπελο του Νασου ![]() ![]() ![]() ![]() |
Ydwr έγραψε: |
Και μια ερωτηση. Τα Pirelli Rosso πολυ τα επεφημουν τελευταια. Αξιζουν αραγε? ![]() |
GIANNIS206 έγραψε: |
Εγώ πάντος όταν τα είχα τα exalto ήμουν πολύ ευχαριστημένος! |
ultra-one έγραψε: | ||
Τα Exalto ήταν τα τελευταία λάστιχα που έβαλα στο 309 (195/50VR15) και οι εντυπώσεις μου είναι ανάμικτες..... Πολύ καλά φρένα και ελκτική πρόσφηση, κάπως θορυβώδη, πολύ καλό κράτημα και προοδευτικές αντιδράσεις, ΑΛΛΑ πολύ κακή αίσθηση. Αυτό το τελευταίο θέλω να το εξηγήσω λίγο. Με αυτά τα λάστιχα αυτό που ένιωθες μόλις έστριβες λίγο το τιμόνι ήταν η αίσθηση ότι θα σου φύγει ο κώλος διότι η πρώτη αντίδραση του αυτοκινήτου ήταν να μετακινηθεί ο κώλος προς τα έξω πριν την μούρη (κάτι σαν να είχες παθητική τετραδιεύθυνση - έντονη κιόλας). Ανέβασα τις πιέσεις στις 36psi από τις 30psi που έλεγε ο κατασκευαστής για το 309 και μειώθηκε κάπως το φαινόμενο αλλά δεν εξαλείφθηκε. Δεν τόλμησα να δοκιμάσω να κάνω τιμονιά (αλλαγή λωρίδας) με μεγάλη ταχύτητα αλλά σίγουρα μου έδιναν μια πολύ μεγάλη αίσθηση ανασφάλειας. Πρέπει να πω όμως στις (κλειστές) στροφές με ταχύτητες μέχρι 100χαω το αυτοκίνητο ήταν ΛΙΓΟΤΕΡΟ υπερστροφικό από ότι με τα Michelin MXV3a Pilot και τα Goodyear Eagle VR που είχα πριν. Υπάρχει κανείς άλλος που έχει προσέξει αυτή τη συμπεριφορά των Exalto? |
PHSYBORG έγραψε: |
Σημερα με τη βροχη τρελαθηκα σε μερη που γλυστραγα παλια σε αποτομο ξεκινιμα κ burn out με τη βροχη τωρα δεν καταλαβαινει τιποτα !!!!! |
Roadrunner έγραψε: | ||
Παντως το Α539 ειναι απο τα χειροτερα λαστιχα στη βροχη, εχε το νου σου. ![]() ![]() Σε εμενα μπλοκαρουν απροειδοποιητα και δε σου εμπνουν ασφαλεια. ![]() |
TONY PAP έγραψε: | ||||
Με τι πιέσεις και χλμ στο πέλμα τους τα 185/55/14 Α539 σου ? |
Baphomet έγραψε: |
σημερα με την καταρρακτωδη βροχη ειδα τα exalto και σε βρεγμενο και ειμαι παρα μα παρα πολυ ικανοποιημενος ![]() |
Baphomet έγραψε: |
σημερα με την καταρρακτωδη βροχη ειδα τα exalto και σε βρεγμενο και ειμαι παρα μα παρα πολυ ικανοποιημενος ![]() |
StAkIS έγραψε: | ||
Έβαλα τα Pilot Exalto II πριν κανά μήνα αλλάζοντας τα προηγούμενα (αίσχος) Bridgestone Potenza RE720, και μπορώ να πω ότι είναι καλύτερα ή μάλλον απείρως καλύτερα και από τα Potenza!!! ![]() Φυσικά και για πολλούς άλλους λόγους δε ξαναβάζω Bridgestone! |
Recifees έγραψε: | ||
Ακόμα ένας με την ίδια απορία |
ultra-one έγραψε: | ||
Τα Exalto ήταν τα τελευταία λάστιχα που έβαλα στο 309 (195/50VR15) και οι εντυπώσεις μου είναι ανάμικτες..... Πολύ καλά φρένα και ελκτική πρόσφηση, κάπως θορυβώδη, πολύ καλό κράτημα και προοδευτικές αντιδράσεις, ΑΛΛΑ πολύ κακή αίσθηση. Αυτό το τελευταίο θέλω να το εξηγήσω λίγο. Με αυτά τα λάστιχα αυτό που ένιωθες μόλις έστριβες λίγο το τιμόνι ήταν η αίσθηση ότι θα σου φύγει ο κώλος διότι η πρώτη αντίδραση του αυτοκινήτου ήταν να μετακινηθεί ο κώλος προς τα έξω πριν την μούρη (κάτι σαν να είχες παθητική τετραδιεύθυνση - έντονη κιόλας). Ανέβασα τις πιέσεις στις 36psi από τις 30psi που έλεγε ο κατασκευαστής για το 309 και μειώθηκε κάπως το φαινόμενο αλλά δεν εξαλείφθηκε. Δεν τόλμησα να δοκιμάσω να κάνω τιμονιά (αλλαγή λωρίδας) με μεγάλη ταχύτητα αλλά σίγουρα μου έδιναν μια πολύ μεγάλη αίσθηση ανασφάλειας. Πρέπει να πω όμως στις (κλειστές) στροφές με ταχύτητες μέχρι 100χαω το αυτοκίνητο ήταν ΛΙΓΟΤΕΡΟ υπερστροφικό από ότι με τα Michelin MXV3a Pilot και τα Goodyear Eagle VR που είχα πριν. Υπάρχει κανείς άλλος που έχει προσέξει αυτή τη συμπεριφορά των Exalto? |
vaspap έγραψε: | ||||
Ειναι παρα πολυ καλο ελαστικο, ισως και τα καλυτερα ελαστικα υψηλων επιδοσεων. ΑΛΛΑ ΔΕΝ βγαινει σε 195/50R15 κανενα P ZERO. BAΣΙΛΗΣ |
Recifees έγραψε: |
7.Περίμενα να είναι πιο αργά στο ζέσταμα αλλά το μικρότερο βήμα μάλλον παίζει και το ρόλο του ,περισσότερες περιστροφές τροχού απο 195/55 οπότε αν και με δείκτη V (εώς 240)ζεσταίνεται σαν H (εώς 210). |
Recifees έγραψε: |
Μένουν μόνο η δοκιμή σε ταξιδάκι και χωσίματα επαρχιακό αλλά αυτό θα είναι το Kill bill 206 |
Vaggelis έγραψε: |
κ*λοσούρτη..... |
Vaggelis έγραψε: |
...Σε εμένα τα Exalto II, με δείκτη V, δυστυχώς έχω παρατηρήσει οτι δεν είναι plug n' play, θέλουν λίγο ζέσταμα για να αποδόσουν στο max.... . |
vaspap έγραψε: |
ΜΗΠΩΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΚΑΝΕΙΣ ΜΙΑ ΕΥΘΥΓΡΑΜΙΣΗ ΣΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΣΟΥ, ΕΤΣΙ ΩΣΤΕ ΝΑ ΓΙΝΟΥΝ ΟΙ ΡΥΘΜΙΣΗΣ ΟΧΙ ΜΟΝΟ ΣΤΗΝ ΕΥΘΕΙΑ, ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΣΕ ΚΑΣΤΕΡ, ΚΑΜΠΕΡ, ΣΥΓΚΛΙΣΗ, ΑΠΟΚΛΙΣΗ. ΦΙΛΙΚΑ ΒΑΣΙΛΗΣ |
Baphomet έγραψε: |
κι εγω με τα exalto 2 Με δεικτη W θελω πολυ ζεσταμα για να δουλεψουν σωστα ειδικα τώρα που οι δρομοι ειναι ψιλολασπη... ακομα σε συνεχομενο στροφιλικι δε τα εχω δει αλλα συφωνω γενικα με τον βαγγελη!! |
Vaggelis έγραψε: | ||
το τελευταίο τεστ που είχε απομείνει, στέφθηκε με απόλυτη επιτυχία....... ανάβαση-κατάβαση σε επαρχιακό στροφιλίκι, με εξωτερική θερμοκρασία 4 βαθμούς, μετά το σχετικό ζέσταμα, τα λάστιχα κόλλαγαν σαν ...τσίχλες στο δρόμο...!!! |
DimiP έγραψε: | ||||
...και με τι προσοντα εκανες αναβαση-καταβαση σε επαρχιακο στροφιλικι ρε θειο;;;; ![]() ![]() ![]() ![]() |
StAkIS έγραψε: | ||
Έβαλα τα Pilot Exalto II πριν κανά μήνα αλλάζοντας τα προηγούμενα (αίσχος) Bridgestone Potenza RE720, και μπορώ να πω ότι είναι καλύτερα ή μάλλον απείρως καλύτερα και από τα Potenza!!! ![]() Φυσικά και για πολλούς άλλους λόγους δε ξαναβάζω Bridgestone! |
darampa έγραψε: |
Ξανασκέφτομαι όμως και την αλλαγή της ζάντας (16" με 205/45 ελαστικό)
Συγκεκριμένα 16" ζαντες D-Racer της KOSEI με 205/45 F1 Goodyear. Έχω διαβάσει πολλά σχετικά topic και η αλήθεια είναι πως μπερδεύτηκα.... Είχα εγκαταλείψει την ιδέα αλλαγής ζαντας μονο και μόνο γιατί δε μπορούσα να μπω στη διαδικασία να ψάχνω offset, να υπολογίζω βάρος και να δω τι επιπτώσεις θα έχει αυτή η αλλαγή... ¶λλαξα γνώμη γιατί είδα πως την ίδια ζάντα φοράει ο μάστορας στο μαγαζί που πήγα και σε 1.4. ¶ρα ταιριάζει. (Θεωρητικά κάτι παραπάνω θα ξέρει...) Μου είπε πως εχει χάσει αρκετα σε επιδόσεις. (10Km στην τελική και αρκετά στα ρεπρίζ)) Τελικά τι είναι καλυτερο? α)15" 195/55 β)15" 195/50 γ)16" 205/45 |
307cc alu έγραψε: |
Εσεις καλά τα λέτε, αλλά δείτε τι λένε και άλλοι http://www.autopress.gr/fnews/show.asp?ID=8282 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
darampa έγραψε: |
Ευχαριστώ για τις πληροφορίες παιδια.
Τελικά αποφάσισα Ζάντα KOSEI D Racer 15'' για να μη χασουμε από επιδόσεις και ελαστικό GoodYear F1 (γιατί μου άρεσε πιο πολύ από τα michelen) με διάσταση 195/50, για περισσότερη αμεσότητα στο τιμόνι, λόγω μικρότερου προφίλ, αλλά και γιατί είναι πιο φθηνά από την διάσταση 195/55 Αυτό που δε μπορώ να καταλάβω είναι γιατί ενώ έχουν το ίδιο πλάτος (195) με τα Continental, φαινονται πολύ φαρδύτερα..... |
MEMsound. έγραψε: | ||
Τωρα αυτο ειναι αληθεια!?!?!?!? Περιεργο/πρωτοτυπο και ασχημο(!) μου φαινεται!?!?! Διεθνείς Ειδήσεις Michelin: Καταργεί τον αέρα από τα λάστιχα Ημερομηνία: 07/01/2005 Η Michelin έδωσε στην δημοσιότητα τις πρώτες φωτογραφίες από τα νέα της ελαστικά που κατασκευάζονται με την τεχνολογία Tweel και αποτελούν την άποψή της για το πως θα είναι τα ελαστικά του όχι και τόσο μακρινού μέλλοντος. ![]() Τα νέα "ελαστικά" αποτελούν μία ενότητα που δεν περιλαμβάνει μόνο το λάστιχο αλλά και την ζάντα. Κατασκευασμένα από ειδικά ελαστικά υλικά πέλμα και ζάντα ενώνονται σε ένα σώμα που απορροφά τις ανωμαλίες του οδοστρώματος, όσο μεγάλες και αν είναι αυτές, αλλάζοντας στιγμιαία την μορφή του. Στη συνέχεια λόγω της μεγάλης ελαστικότητας των υλικών αποκτά ξανά το γνωστό ομοιόμορφο και κυκλικό του σχήμα. Τα νέα ελαστικά όχι μόνο εγγυώνται ασφάλεια, επιδόσεις και άνεση κατά την οδήγηση αλλά συμβάλλουν και στην οικονομία των καυσίμων καθώς μετρήσεις απέδειξαν πως η κατανάλωση μειώνεται κατά τουλάχιστον 1% με την χρήση τους. |
darampa έγραψε: |
DIMCHRI έχεις δίκιο
Όντως η ζάντα ήταν 6.5" ΄(Σημείωση : Δεν άλλαξα ακόμα ζαντολάστιχα και η παρατήρηση είχε να κάνει με το πώς τα είδα σε άλλο 206) Τη βρήκα στο Internet και το πλάτος της είναι 6.5 ενώ η εργοστασιακή που φορά το δικό μου είναι 6" |
elias έγραψε: |
Παρατήρησα ότι τον τελευταίο καιρό κυκλοφορούν πολλά ελαστικά με ασύμετρα πέλματα. Είναι καλύτερα?
Μου είπαν για τα καινούργια ασύμετρα ελαστικά της Bridgestone τα Turanza ER300 (195/50/15 82Η). Είναι όντως καινούργια? Τα δοκίμασε κανείς? Η τιμή τους παίζει 230-240 ευρώ. Επίσης μου είπαν ότι τα νέα exalto της michelin βγαίνουν με δείκτη V και ότι δεν κάνουν για μένα γιατί δεν θα τα ζεστένω. Αληθεύει? |
Baphomet έγραψε: |
κι εγω με τα exalto 2 Με δεικτη W θελω πολυ ζεσταμα για να δουλεψουν σωστα ειδικα τώρα που οι δρομοι ειναι ψιλολασπη... ακομα σε συνεχομενο στροφιλικι δε τα εχω δει αλλα συφωνω γενικα με τον βαγγελη!! |
Baphomet έγραψε: |
κολοκυθια...εγω εχω βαλει W Και δε θελουν ζεσταμα... αμα βρεις W να βαλεις... ![]() |
MEMsound έγραψε: |
Σαν Συνδρομιτικό Μέλος του PSClub και με την επίδειξη της κάρτας μέλους θα τα πάρεις (τοποθετημένα): τα Michelen P.EXALTO-2 82V 260,00€ και τα Goodyear F1-GSD3 82V 240,00€ Ευχαριστημένος? ![]() ![]() |
ultra-one έγραψε: | ||
Ναι αλλά αυτά είναι συγκεκριμένα μοντέλα, μεγέθη και δείκτες ταχύτητας. Συμφωνίες με μαγαζιά που θα μπορεί να πάει κάποιος και να πάρει ότι θέλει με έκπτωση έγιναν? ![]() ![]() |
Baphomet έγραψε: | ||||
όχι. εχουμε κανει συμφωνια για συγκεκριμενα μεγεθη,μοντελα κτλ που θεωρουμε οτι καλυπτουν τους παντες. τωρα αν εσυ δε θες pirelli,michelin,goodyear και θες marangoni τι να πω...? |
ultra-one έγραψε: |
....Θα βάλω κατά 99.9% Michelin Pilot Exalto2 205/50WR15 εκτός αν έχω αρκετά λεφτά να βάλω 16άρες μέχρι τον Σεπτέμβριο οπότε εκεί παίζουν διάφορα σενάρια!!! |
MEMsound έγραψε: | ||
Καλά εσύ βάλε ότι θές αλλά μην αναρωτιέσαι γιατί ![]() ![]() ![]() Μετά το Πάσχα θα ρωτήσουμε και για γενική έκπτωση για τους "πειραματιζο/διαστασιο/περιέργους". ¶λλα αφού μιλάς για το Σεπτέμβριο τι βιάζεσαι? Μέχρι τότε έχουμε πολύ καιρό ακόμα.... ![]() |
MEMsound έγραψε: |
Τα δέχομαι όλα αυτά που λες αλλά γιατί δεν τα βάζει η Peugeot τότε τα πιο φαρδιά παρά μόνο στα 2λιτρα? |
MEMsound έγραψε: |
¶ρα μήπως απλά πρέπει να πάτας λίγο λιγότερο το γκάζι και να αλλάξεις γόμα ελαστικού και όχι διάσταση??? |
ultra-one έγραψε: |
...Δεν κατάλαβες! Φεύγεις κανονικά και με το που πατάς γκάζι για να επιταχύνεις το αυτοκίνητο σπινάρει τρελλά.
Μάλλον μου φαίνεται ότι η κακή ελκτική πρόσφυση οφείλεται στη γεωμετρία της ανάρτησης του 206. Το 309 με 130+ ίππους και 185/55VR15 για να σπινάρει έπρεπε να αφήσεις τον συμπλέκτη "τέζα" με 5000+ στροφές ή ο δρόμος να είναι τελείως καθρέφτης, που και πάλι δεν σπίναρε τρελά απλά πατώντας γκάζι με 1η. |
MEMsound έγραψε: |
Τα δέχομαι όλα αυτά που λες αλλά γιατί δεν τα βάζει η Peugeot τότε τα πιο φαρδιά παρά μόνο στα 2λιτρα?
quote]μην περνεισ και ορκο φιλε μανθο...εγω στο rolland garros εχω απο την peugeot 205/45/16...ειναι τοσα κιλα το αμαξι και βαζουνε και 205?ε πωσ να πηγαινει μετα?ειναι τρελοι αυτοι οι γαλατεσ ![]() ![]() |
BUBA έγραψε: |
.....Η αληθεια βεβαια ειναι οτι 2λιτρο κανονικα θελει 16αρα ζαντα, οπως πωλειται τωρα αλλα ...δεν βαριεσαι. Με την 15αρα και τα 3 χρονων Conti-γλυστρα που φοραω η κατασταση εχει γινει επικινδυνη. Ελεγα να περιμενω να περασει το καλοκαιρι αλλα δεν παει αλλο
Το προβλημα ειναι οτι δεν εχω ακομη αυτη τη ρημαδα την καρτα μελους... Ιδωμεν ... |
volvos έγραψε: |
συζητατε χωρις λογο καθως ειναι πρακτικα αδυνατο να μπει 205 λαστιχο στη μαμα 15αρα με 6ιντσες φαρδος |
BUBA έγραψε: |
Maνθο θα επικοινωνησω μαζι σου για τους ζαντολαστιχαδες του Club
Mαλλον προς τα GoodYear F1 κλεινω, 240e με τοποθετηση ειναι οντως εξαιρετικη τιμη ![]() Απλα με 50αρι προφιλ εχω υπολογισει οτι η συνολικη διαμετρος της ροδας ειναι 2cm μικροτερη αρα το αμαξι θα κατεβει 1 ποντο ακομη. Κατα συνεπεια θα αφαιρεθει αναγκαστικα προληπτικα και το μπροστινο "splitter" γιατι μετα ουτε πανω απο εφημεριδα δεν θα περναω. Οσοι εχουν δει την κατασταση του αυτοκινητου απο κοντα καταλαβαινουν Με τα Michelin γενικως δεν τα παω και πολυ καλα προσωπικα, ασε που η εταιρια λογο ονοματος ειναι παντα λιγο πιο ακριβη απο τους αλλους χωρις απαραιτητα να προσφερει το κατι παραπανω... - προσωπικη γνωμη αυτο - Η αληθεια βεβαια ειναι οτι 2λιτρο κανονικα θελει 16αρα ζαντα, οπως πωλειται τωρα αλλα ...δεν βαριεσαι. Με την 15αρα και τα 3 χρονων Conti-γλυστρα που φοραω η κατασταση εχει γινει επικινδυνη. Ελεγα να περιμενω να περασει το καλοκαιρι αλλα δεν παει αλλο Το προβλημα ειναι οτι δεν εχω ακομη αυτη τη ρημαδα την καρτα μελους... Ιδωμεν ... |
ultra-one έγραψε: | ||
Οι ζάντες του GTi είναι 6,5 ίντζες! ![]() |
ultra-one έγραψε: |
Οι ζάντες του GTi είναι 6,5 ίντζες! ![]() |
Stevon έγραψε: | ||
Χάρη η ζάντα του Gti είναι 6Χ15 όπως και η Sirocco και γενικότερα όλες οι 15άρες της Peugeot. |
ultra-one έγραψε: | ||||
Βρε εσύ δεν επέμενες ότι είναι 6,5 όταν το συζητούσαμε παλαιότερα στο Dennis???!!!!! ![]() ![]() ![]() |
ultra-one έγραψε: |
Τι μοντέλο είναι η μαμά 15άρα του GTi? |
Stevon έγραψε: | ||
and....when you say μοντέλο...?? ονομασία?άν ναι το είπες απο μόνος σου...GTI ονομάζεται. |
Stevon έγραψε: | ||||||
Are you sure(ή εγώ ήμουνα ΣΟΥΡΑ??) ή έχω Αλτσαχάιμερ...??? ![]() καλά άμα είπα τέτοια π@π@ριά......Έ άς μου ρίξω μία... ![]() P.S:Sorry Χαρούλη για αυτό που σου είχα πεί. |
BUBA έγραψε: |
Οσοι εχουν δει την κατασταση του αυτοκινητου απο κοντα καταλαβαινουν |
ultra-one έγραψε: | ||||
Hellooοοο?????????? ![]() Μοντέλο ζάντας εννοούσα! πχ Ouragan, Scirocco κλπ |
Ultra-one έγραψε: |
To συζητήσαμε εκτεταμένα!!!!!! Και είχε λεχθεί ότι το XS έχει σιδερένιες 6x15 ενώ το GTi έχει αλουμίνιο 6,5x15!!!!!!! |
Baphomet έγραψε: |
η ζάντα αν δεν κανω λαθος ονομάζεται foudre και οχι gti... |
Steve έγραψε: |
.......ακριβώς τιμές θα έχω την Παρασκευή, εκτιμώ όμως ότι η τετράδα Goodyear θα έχει κάπου στα 450 Ευρώ ενώ τα Bridgestone στα 500 Ευρώ.
Εσείς, τί προτείνετε? ![]() |
MEMsound έγραψε: |
ΑΛΛΑ αν τα βρεις τόσο ακριβά να μην τα πάρεις!!!!!!!!!!
Να πάρεις... εμένα τηλέφωνο.... ![]() |
MEMsound έγραψε: |
θα στο άφηνα για έκπληξη αλλά επειδή το έχω αναφέρει ήδη δες το πρώτο πόστ αυτής της σελίδας αλλά και στην προηγούμενη... |
ultra-one έγραψε: |
Το ανέφερα σε άλλο ποστ αλλά το αναφέρω ξανά για υπενθύμιση! ![]() Επειδή υπάρχει μεγααααάλη πιθανότητα να τα πάρω καμιά μέρα στο κρανίο με τα Conti-γλύστρα και να τα πετάξω στη θάλασσα πολύυυυ πριν τον Σεπτέμβριο ίσως να ήτανε καλό να ήξερα σε τι τιμή θα μπορούσα να πάρω 4 Michelin Pilot Exalto2 σε διάσταση 205/50ΖR15 86W και από που. Η ασφάλεια μετράει. Τα Conti-γλύστρα είναι επικίνδυνα λάστιχα! Και να μην έχω λεφτά στην άκρη υπάρχει και η Visa!!!!!!! ![]() Αν μπορούν οι "υπεύθυνοι" να το ψάξουν και να μας το πουν! |
ultra-one έγραψε: |
Επειδή υπάρχει μεγααααάλη πιθανότητα να τα πάρω καμιά μέρα στο κρανίο με τα Conti-γλύστρα και να τα πετάξω στη θάλασσα πολύυυυ πριν τον Σεπτέμβριο. Η ασφάλεια μετράει. Τα Conti-γλύστρα είναι επικίνδυνα λάστιχα! |
Baphomet έγραψε: |
και επισης μια και ειδα Visa...να ξερετε οτι η συμφωνιες ειναι για πληρωμη με μετρητα και μόνο. |
ultra-one έγραψε: |
Μπορώ να πάρω και μετρητά από ΑΤΜ με τη Visa! ![]() ![]() ![]() |
ultra-one έγραψε: |
Το ανέφερα σε άλλο ποστ αλλά το αναφέρω ξανά για υπενθύμιση! ![]() Επειδή υπάρχει μεγααααάλη πιθανότητα να τα πάρω καμιά μέρα στο κρανίο με τα Conti-γλύστρα και να τα πετάξω στη θάλασσα πολύυυυ πριν τον Σεπτέμβριο ίσως να ήτανε καλό να ήξερα σε τι τιμή θα μπορούσα να πάρω 4 Michelin Pilot Exalto2 σε διάσταση 205/50ΖR15 86W και από που. Η ασφάλεια μετράει. Τα Conti-γλύστρα είναι επικίνδυνα λάστιχα! Και να μην έχω λεφτά στην άκρη υπάρχει και η Visa!!!!!!! ![]() Αν μπορούν οι "υπεύθυνοι" να το ψάξουν και να μας το πουν! |
volvos έγραψε: |
για γιοκο παλι οι γνωμες διιστανται . οι μισοι λενε θεικο λαστιχο και οι αλλοι μισοι μου λενε οτι αργει να ζεσταθει και οταν το πετυχεις αυτο μετα υπερθερμαινεται γρηγορα και γλυστρα αρα κοινως ο χρονος χωσιματος ειναι λιγος. |
ultra-one έγραψε: |
Την Παρασκευή που μας πέρασε παρήγγειλα στο Φωκά προς 480 Ευρουλίνια (τιμή για το Club), 4 καινούρια "παπούτσια"
..... |
Ronin έγραψε: |
Καλορίζικα και απο εμένα Χάρη..
..αλλα 205/50/15? Μεγαλούτσικα βρε συ δεν είναι? |
ultra-one έγραψε: |
......αρρενωπότητας του 206 που χρειάζεται επειγόντως ένα πιο "Macho Image"! :twisted:
Το βήμα κονταίνει κατά 1,3% και πιστεύω αντισταθμίζει το έξτρα πλάτος. ![]() |
MEMsound έγραψε: | ||
χαχαχα!!! τι λες ρε Χάρη..!! χαχαχα το μόνο κακό είναι πως δεν θα τα "συγκρίνεις" με ένα άλλο καλό(γόμα/διαστάσεις) λάστιχο αλλά με τα Conti που φοράς τώρα (τα οποία είναι αποδεδειγμένο ότι "δεν"..... |
ultra-one έγραψε: |
[Μου αρέσει και ο αριθμός! (205)
Μου θυμίζει τις παλιές καλές εποχές..... ![]() ![]() ![]() |
Baphomet έγραψε: |
Χάρη πως ήταν η εξυπηρέτηση στον Φωκά? τσεκαρες ημερομηνίες στα ελαστικα? σου ζητηθηκε καρτα μέλους? |
CC-Gio έγραψε: |
Να ακουσω γνωμες για το F1 goodyear που θελω να βαλω αμεσα!!! ![]() |
CC-Gio έγραψε: |
Με μικροτερο προφιλ που ειναι,θα χαμηλωσει λιγο ακομα το αμαξι? |
CC-Gio έγραψε: |
Σωστα αλλα νομιζω οτι κατεβαινει 1 ποντο περιπου!
Αν κατεβει 2 ποντους,παει!!!! Την πατησαμε! |
shiba έγραψε: |
το δικο μου τουτου εχει τα f1 απο αντιπροσωπεια...θα μπορουσα να πω οτι ειναι πολυ καλα...τωρα συγκριση με αλλα δεν μπορω να κανω φυσικα...ρε γιωργαρα γιατι δεν κανεισ την κινηση 16''με καινουρια λαστιχα? |
shiba έγραψε: |
για πεσ μασ τι εχεισ στο μυαλο σου ?? |
Baphomet έγραψε: | ||
όσοι το φοράνε ειναι ευχαριστημένοι, σπορ ελαστικό επιδόσεων, ο μιχαλης ειναι φαν τους και δουλευουν μια χαρα στις 15αρες του διλιτρου οποτε go for it... τιμή club 240 ευρω για 195/50.15, ίσως η καλύτερη τιμή της αγοράς... ![]() |
CC-Gio έγραψε: | ||
Θα μπουνε ααααλλα πραγματα πανω! Ολα με τη σειρα τους! ![]() Ερωτησις:Σ'αυτον που βαζει το κλαμπ λαστιχα,εχει και ζαντες?(απο περιεργεια,οχι οτι θα αλλαξω) |
DIMCHRI έγραψε: | ||||
ρε παιδιά που μπορούμε να βρούμε τα μαγαζιά που συνεργάζονται με το κλαμπ ??? και τις προσφορές βέβαια!! |
kanelj έγραψε: |
Εγω παντως χτες πηγα σε εναν απο τους συνεργατες μας (Φωκας) και εβαλα μια τετραδα Εagle F1 με 240ε ![]() Πολυ ευγενικοι με καλη και γρηγορη εξυπηρετηση!Συγχαρητηρια στα παιδια που ετρεχαν ολο αυτον τον καιρο για μας! |
kanelj έγραψε: |
Συγχαρητηρια στα παιδια που ετρεχαν ολο αυτον τον καιρο για μας! |
Stevon έγραψε: |
Νο3. Και αφού σχεδόν τους παρακάλεσα να μήν βάλουν αυτ/το της εταιρείας στα @@ μέχρι να πληρώσω το είχαν βάλει....
Νο4. Τους λέω μια φορά στην αρχή τα λάστιχα (τα παλιά) να μήν τα κρατήσουν για να τα πάρω όπως θα έφευγα μαζί μου....αποτέλεσμα να τα ψάχνουμε για κανα 10λεπτο αφού δέν το κατάλαβαν και τα είχαν κατεβάσει στο υπόγειο.(ΥΠΟΤΙΘΕΤΑΙ)!!! τι άλλο ??άμα θυμηθώ θα γράψω... |
Stevon έγραψε: |
Στον αντίποδα βέβαια η εξυπηρέτηση του υπέυθυνου(ο Φωκάς να υποθέσω??Κος Αντώνης άν θυμάμαι καλά) αφού όταν άκουσε για το club δέν μου ζήτησε κάν την κάρτα για να κόψει απόδειξη. |
Stevon έγραψε: |
Επίσης ένα ακόμα θετικό για τα παιδιά που ασχολήθηκαν με τις προσφορές είναι η τιμή των ελαστικών ΚΟΡΥΦΑΙΑ εγώ προσωπικά παρά το ψάξιμο και τις άκρες δέν κατάφερα να βρώ κάτι αντίστοιχο!!!! |
Baphomet έγραψε: |
Παίδες...έχουμε πει! Για υπηρεσίες δεν ευθυνόμαστε και δεν προτείνουμε... |
Baphomet έγραψε: |
Αν διαπιστώνει κάποιος οτι δεν τον ικανοποιεί η εργασία, παρακαλώ να το αναφέρει στον υπεύθυνο του καταστήματος εκ πρώτης. |
Παράθεση: |
Στον αντίποδα βέβαια η εξυπηρέτηση του υπέυθυνου(ο Φωκάς να υποθέσω??Κος Αντώνης άν θυμάμαι καλά) αφού όταν άκουσε για το club δέν μου ζήτησε κάν την κάρτα για να κόψει απόδειξη. |
Baphomet έγραψε: |
Και φυσικά ισχύει πάντα το οτι ο καθένας μπορεί να πάρει το προϊόν και να το τοποθετήσει εκεί που ξέρει και εμπιστεύεται...
|
Stevon έγραψε: |
Λοιπόοοοοον , έβαλα και εγώ με την σειρά μου τα F1 της Goodyear!!!!!
Σάν συμπεριφορά το αυτ/το έχει αλάξει ,καμία σχέση με το conti (αναλυτικά θα γράψω σε μερικές μέρες που θα έχω κάνει και <<δοκιμές>>) ![]() |
Stevon έγραψε: |
Νο1. δέν δέχθηκαν να τους προμηθέυσω με το ειδικό πλαστικό εξάρτημα που έχουν όλα τα Peugeot για την εξαγωγή των ψευτοκάπακων απο τα μπουλόνια,η απάντηση του τεχνικού ήταν ότι έχουν και αυτοί αντίστοιχο εξάρτημα....ποιό ήταν αυτό????ένα μυτοτσίμπιδο ...το αποτέλεσμα γρατσουνισμένα όλα τα ψευτοκάπακα...(ο.κ δεν γ@μιέται.... )ΑΛΛΑ!!!! και η ζάντα...(κουλός ήταν ο π..στηςς???) ![]() |
Stevon έγραψε: |
Νο3. Και αφού σχεδόν τους παρακάλεσα να μήν βάλουν αυτ/το της εταιρείας στα @@ μέχρι να πληρώσω το είχαν βάλει.... |
Stevon έγραψε: |
Νο4. Τους λέω μια φορά στην αρχή τα λάστιχα (τα παλιά) να μήν τα κρατήσουν για να τα πάρω όπως θα έφευγα μαζί μου....αποτέλεσμα να τα ψάχνουμε για κανα 10λεπτο αφού δέν το κατάλαβαν και τα είχαν κατεβάσει στο υπόγειο.(ΥΠΟΤΙΘΕΤΑΙ)!!! |
ultra-one έγραψε: |
Υποθέτω τα Conti τα κράτησες για καμιά πίστα??? ![]() Εμένα έχουν πάει στη Σαντορίνη και τα φοράει μια Corolla. To αξιοσημείωτο είναι ότι αυτός που τα πήρε είναι κατευχαριστημένος!!!!! ![]() ![]() |
Baphomet έγραψε: |
Μετά από περίπου 25.000χιλιόμετρα με τα michelin pilot exalto 2 άλλαξα τα μπρος-πίσω κάνοντας και επισκευή στα 2 ελαστικά που είχαν τρύπα από καρφί...
Η συμπεριφορά των ελαστικών είναι και πάλι άψογη και νιώθω σαν να έβαλα καινούρια λάστιχα. Και μετά από αυτά τα χιλιόμετρα λοιπόν συνιστώ ανεπιφύλακτα το συγκεκριμένο ελαστικό... |
DIMCHRI έγραψε: | ||
πολύ καλά ελαστικά όντως. τα φορούσα στο 306 μου και ήταν όντως υποδειγματικά. |
Baphomet έγραψε: |
Η συμπεριφορά των ελαστικών είναι και πάλι άψογη και νιώθω σαν να έβαλα καινούρια λάστιχα. Και μετά από αυτά τα χιλιόμετρα λοιπόν συνιστώ ανεπιφύλακτα το συγκεκριμένο ελαστικό... |
Baphomet έγραψε: |
τι σχέση έχει η άνεση με το ελαστικό?? εκτός αν εννοείς διάσταση...... ![]() |
STELIOS έγραψε: | ||
Προφανος εννοει πως ενα ελαστικο με μαλακο μαγουλο ειναι πιο ανετο απο ενα με σκληροτερο που ομως εχει καλητερη πλευρικη στηριξη. |
Baphomet έγραψε: |
Από συνεργάτη μας τα πήρες ελπίζω έ?? καλοφόρετα!! θα τα ευχαριστηθείς πολύ... ![]() |
STELIOS έγραψε: |
- Στην αρχη μου φανηκε πολυ ασταθες το τιμονι μαλλον λογο του ασημετρου πελματος, αλλα υστερα απο 360 χλμ μου φαινεται οτι αυτο μειωνεται οσο το λαστιχο στρωνεται (ή απλα εγω το συνηθιζω???). |
STELIOS έγραψε: |
- Σε κατηφορικα κομματια με στροφες οπου η αδηναμια του κινητηρα κριβεται ειναι απλα ΕΞΕΡΑΙΤΙΚΑ. Τρενο σας λεω !!!! Σου δινουν πολυ σιγουρια. |
STELIOS έγραψε: |
- Περιμενα αυξημενη καταναλωση στο ταξιδι λογο μικροτερης διαμετρου αλλα τελικα επεσα εξω. Εχω κανει 330 χλμ με κατι λιγοτερο απο μισο τεποζιτο. |
STELIOS έγραψε: |
- Ενω εχει κοψει το αμαξι σε ρεπριζ (λογο μεγλητερης αντιστασης κιλησης), αντιθετως σε ανηφορικα κομματια της εθνικης μου φενεται οτι "κραταει" την ταχητητα πιο ευκολα. Δηλαδη χανει λιγοτερα χλμ στις μακριες ανηφορες. |
STELIOS έγραψε: |
- Διαπιστωσα οτι πραγματι ειναι πιο ανετα στις ανωμαλιες, δηλαδη το τιμονι τρανταζει λιγοτερο και η αναρτηση ταλαιπωρειτε λιγοτερο. Αυτο δεν ειμαι σιγουρος γιατι γινετε, υποπτευομαι λογο μεγαλητερου πλατους ???? Πιο μαλακου πλαϊνου ισως ??? Δεν ξερω, εδω εχω μπερδευτει αλλα σιγουρα "αποροφα" πιο καλα τις ανωμαλιες. |
ultra-one έγραψε: | ||
Καλοφόρετα και καλοφάγωτα! ![]()
Όλα τα λάστιχα θέλουν καμιά 500αριά χιλιόμετρα να πάρουν τη φόρμα τους στη γεωμετρία της ανάρτησης. Κάνε και μια ευθυγράμμηση για να είσαι σίγουρος ότι το τιμόνι σου είναι εντάξει και για να μη φας τα λάστιχα από τυχόν λανθασμένο toe! |
ultra-one έγραψε: | ||
Το λάστιχο είναι βαρύ και έχει περισσότερη αδράνεια κατά την περιστροφή του. Για αυτό έκοψε στις ρεπριζ και για τον ίδιο λόγο κρατάει στις ανηφόρες. (σαν βαρύ βολάν) |
STELIOS έγραψε: |
Λοιπον, τωρα που κατεβηκα Καλαματα
Εχω κανει 330 χλμ με κατι λιγοτερο απο μισο τεποζιτο. ... |
Lef205 έγραψε: | ||
-Απο Τεταρτη θα ειμαι και εγω! ![]() -Μπουχουχου! ![]() ![]() ![]() ![]() (καρατσεκαρισμενο,φετος εχω παει-ερθει Καλαματα 7 ![]() |
sps έγραψε: | ||||
Καλαματα power! Ρε σεις ποτε θα συναντηθουμε κατω? Εγω θα ειμαι στις 28-29 ιουλιου στην πολη μου! Αν ειναι να κανονισουμε καμια συναντηση Στελιο και Λεφ! Σορυ για το ![]() |
Baphomet έγραψε: |
πάρτε και τον Λιόλιο, κι αυτός καλαμάτα είναι κάθε ΣΚ... ![]() ![]() ![]() ![]() |
Stevon έγραψε: |
......το αυτ/το οποιαδήπωτε στιγμή μπορεί να μπεί με +30χλμ και να μήν το καταλάβεις !!Το τιμόνι του έχει γίνει ποιό άμεσο , σχεδόν καθόλου εμφάνιση του ABS ,λιγότερο σπινιάρισμα ακόμα και σε εκκίνηση , λιγότερη υποστροφή ΑΛΛΑ!!! ποιό απότομη συμπεριφορά του πίσω μέρους του αυτ/του όταν ξεπαράσεις τα όρια της πρόσφυσης...
αυτό προφανώς γίνεται λόγω της αδυναμίας της ανάρτησης ,πράγμα το οποίο με τα Conti δέν ήταν εμφανές αφού το αυτ/το έφευγε σχεδόν με τα 4 απο την είσοδο της στροφής.... |
Stevon έγραψε: |
Ελαστικό Good Year F1 GS-D3 195-50-15 ταχύτητα V. Πιέσεις 33-32 ιγότερη υποστροφή ΑΛΛΑ!!! ποιό απότομη συμπεριφορά του πίσω μέρους του αυτ/του όταν ξεπαράσεις τα όρια της πρόσφυσης... |
ultra-one έγραψε: |
[Εδώ τα Exalto2 που έβαλα εγώ θάλεγα είναι πιο φιλικά και προοδευτικά από τα Conti! Η Ουρά γυρίζει λιγότερο και πιο γλυκά από πριν. |
Stevon έγραψε: | ||
Χάρη σε αυτό μπορεί να παίζει ρόλο χιλια δυό πράγματα 1)έχω σχεδόν 25000χλμ (σκληρά σχετικά) οπώτε η ανάρτηση δέν είναι στην καλύτερη κατάστασή της.Εσύ απο ότι ξέρω έχεις 8000χλμ?? 2)ΔΕΝ έχω ESP εσύ ΕΧΕΙΣ 3)Η κατάσταση που αναφέρω ποιό πάνω γίνεται με +/-45 χλμ σε σχέση με τα conti ΑΡΑ και πάλι ευχαριστημένος είμαι. ![]() |
MEMsound έγραψε: | ||||
Θα θέλατε να μου πείτε τι σχέση έχει η συμπεριφορά ενός 205/50-15 με ένα 195/50-15???????? ![]() ![]() ![]() ![]() ....και μάλιστα όταν μιλάμε και για διαφορετική γόμα (=διαφορετικό λάστιχο) Επίσης είναι απόλυτα λογικό το 205/50 να είναι πιο ομαλό / φιλικό στο γλύστρημα σε στεγνό οδόστρωμα. Αναρωτιέμαι τι θα κάνει στο βρεγμένο.... Προβλέπω (συγκριτικά με το 195/50) να έχει αίσθηση "χοβερκφαφτ"...... |
kanelj έγραψε: |
κατσε να κανεις λιγες χιλιαδες χλμ ακομα και μετα πες μου αν θα εισαι ευχαριστημενος..... ![]() ![]() ![]() |
ultra-one έγραψε: |
Η εμπειρία μου με τα Michelin στο παρελθόν (MXL, MXV I, MXV II, MXV III, Exalto1) δείχνει ότι όσο τρώγονται, τόσο ΚΑΛΥΤΕΡΑ γίνονται στο ΣΤΕΓΝΟ. |
ultra-one έγραψε: |
Βρε θα μας τρελάνετε!!!!!!! ![]() ΟΛΑ ΜΑ ΟΛΑ τα λάστιχα κρατάνε καλύτερα στο στεγνό όταν φαγωθούν διότι γίνονται σαν σλικς. Μοναδική προυπόθεση είναι να μην "γεράσει" η γόμα δηλαδή να μην είναι πάνω από 2 χρονών. Ο λόγος που γλυστράνε τα λάστιχα (στο στεγνό πάντα) όταν παλιώσουν είναι διότι γερνάει η γόμα και σκληραίνει και όχι επειδή "ισιώνει" το πέλμα. |
volvos έγραψε: |
επειδη ειμαι ετοιμος να παραγγειλω τα εξαλτο2 αν και δεν τα πηγαινω καλα με τα μισελεν θελω να ρωτησω το εξης και καιγομαι αμεσα για απαντησεις.
εχει κανεις με εξαλτο2 τονιζω σκισει λαστιχο?? με τα εξαλτο 1 και αλλες σειρες πιο παλια της μισελεν εχω ασχημη εμπειρια αφου εχω μονος σκισει 3φορες λαστιχο! λενε οτι το εξαλτο2 ειναι σαφως πιο βελτιωμενο στο θεμα αντοχη σε λακουβες-κρατηρες... |
volvos έγραψε: |
επειδη ειμαι ετοιμος να παραγγειλω τα εξαλτο2 αν και δεν τα πηγαινω καλα με τα μισελεν θελω να ρωτησω το εξης και καιγομαι αμεσα για απαντησεις.
εχει κανεις με εξαλτο2 τονιζω σκισει λαστιχο?? με τα εξαλτο 1 και αλλες σειρες πιο παλια της μισελεν εχω ασχημη εμπειρια αφου εχω μονος σκισει 3φορες λαστιχο! λενε οτι το εξαλτο2 ειναι σαφως πιο βελτιωμενο στο θεμα αντοχη σε λακουβες-κρατηρες... |
Baphomet έγραψε: |
σκισιμο οχι, αλλά καρφάκια εχω μαζεψει αρκετα. |
Vaggelis έγραψε: | ||
κυκλοφορούσα με καρφί κανένα εξάμηνο και το μόνο πρόβλημα ήταν οτι έχανα λίγο εώς ελάχιστο αέρα κάθε βδομάδα, ούτε σκίσιμο ούτε τίποτα.... τώρα ετοιμάζομαι για την τράμπα πίσω-μπρός..... |
volvos έγραψε: |
ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΑΛΛΟ ΣΕ 55ΑΡΙ...
to rainsport που λενε καλα λογια βγαινει 400 (τιμη ως παρασκευη) επισης ολοι λενε το εξαλτο το 2 δεν εχει σχεση με το 1... βεβαια να θυμησω οτι τα ιδια ελεγαν και για το εξαλτο το1 σε σχεση με το sx-gt οταν πρωτοβγηκε! |
CC-Gio έγραψε: |
Mπορει να εχει αναφερθει καπου αλλα.......
θελω να ακουσω πιεση σε F1 195/50/15 !!! ![]() |
nikq έγραψε: | ||
με 30 μπρος-πίσω είσαι οκ |
Κώδικας: |
Specification Sidewall Radius Diameter Circumference Revs/km Difference
195/45-16 88mm 291mm 582mm 1828mm 547 0.0% 205/45-16 92mm 295mm 591mm 1856mm 539 1.5% |
shiba έγραψε: |
αρα θα ψιλογαιδουρεψει... ![]() |
Miltellas έγραψε: | ||||
![]() ![]() ![]() Κάποιοι πρέπει να αρχίσουν επειγόντως το διάβασμα! Αλλίμονο εάν πρέπει να τα ξαναγράψουμε όλα από την αρχή. Για να σας βοηθήσω σας λέω ότι με 30psi σε 195/50/15 το 206 θα κάνει τσουλήθρες και θα φάτε και το λάστιχο πριν την ώρα του. Τα υπόλοιπα ανακαλύψτε τα, αξίζει τον κόπο. ![]() Όλα τα σχετικά με πιέσεις και όχι μόνο είναι γραμμένα εδώ! |
Steve έγραψε: |
Βάλε 36-34 ή 34-32 και θα με θυμηθείς ![]() |
MHTSOS90 έγραψε: |
Ευχαριστω για την απαντησει σου! Αν και δεν εχω δοκιμαει αλλο λαστιχο αυτο που εχω παρατηρισει ειναι οτι ζεστενετε σχετικα ευκολα και απο ενα σημειο και μετα δεν κραταει! Τι λαστιχο θα μου προτινατε? |
sps έγραψε: |
Πλακα κανω, εχεις δει τι tradeware εχει το ελαστικο σου? |
Steve έγραψε: | ||
|
ironman02 έγραψε: |
Νομίζω ότι είναι σχετικό το topic αυτό οπότε θα γράψω εδώ.
Θέλω να αλλάξω λάστιχα σε clio II 1.4 98 άλογα και αυτή τη στιγμή φοράει 185/55 r15. Σκέφτομαι να πάω σε 195/50 r15 που έχει μια διαφορά της τάξης -1,475% και είναι πιο εμπορική και φθηνή διάσταση. Θα ήθελα γνώμες για μερικά λάστιχα που έχω υπόψιν. Η χρήση είναι κυρίως σε αστικό κύκλο και ήρεμη. Έχω δεί τα παρακάτω: ![]() ![]() ![]() ![]() 195/50R15 82H TL edit: ![]() Έχω ένα δίλημμα μεταξύ δείκτη V και Η. Κυρίως το οδηγεί η κοπέλα οπότε νομίζω καλύτερα δείκτης Η ώστε να ζεσταίνονται πιο γρήγορα, αν και δεν υπάρχουν όλα σε δείκτη Η. Το κόστος είναι και αυτό σημαντικός παράγοντας. Αν έχετε και καμιά άλλη γνώμη ευπρόσδεκτη! ![]() |
ironman02 έγραψε: |
To clio είναι τρένο ρε συ δεν είναι τα λάστιχα ![]() |
ironman02 έγραψε: |
Εσύ έχεις το pro facelift clio μάλλον ε? ![]() |