PSClub - Hellas

Γενικές Συζητήσεις περί αυτοκινήτων - extrenal(ερωτηση.)

teorc - Δευ 01 Αύγ 2011, 18:54:14
Θέμα δημοσίευσης: extrenal(ερωτηση.)
Καλησπερα παιδια θα ηθελα απο καποιον ποθ γνωριζει να μου πει τι ακριβως ειναι η extrenal τι δοθλεια κανει και αν μπωρει να μπει σε 207 rc.
Ακουσα σημερα ενα 20vt και επαθα ζημια.
ευχαριστω προκαταβολικα.
ice-t - Δευ 01 Αύγ 2011, 19:21:40
Θέμα δημοσίευσης:
σκ**ά στο στόμα μου αν σου λέω βλακείες...

Το external στόχο έχει να κρατάει σταθερή πίεση χωρίς να πέφτει. Όταν φτάσεις την πίεση που έχεις ρυθμίσει, ανοίγει το εξτέρναλ και περνάει τα πλεονάζοντα καυσαέρια από εκεί. Χρονδρικά μιας και δεν είμαι ιδιαίτερα φαν του turbo.
Octane - Δευ 01 Αύγ 2011, 19:56:45
Θέμα δημοσίευσης:
Σχεδον οπως τα λεει ο Πετρος ειναι , με τη διαφορα οτι η πρωτη περιγραφη αρμοζει καπως περισσοτερο στο αντι-λαγκ Laughing

Το external ειναι wastegate (external και internal) και τελειως χοντρικα ειναι ο,τι και η σκαστρα , αλλα στην εξαγωγη κ οχι στην εισαγωγη.
bagosgt - Δευ 01 Αύγ 2011, 20:25:25
Θέμα δημοσίευσης: Re: extrenal(ερωτηση.)
teorc έγραψε:
Καλησπερα παιδια θα ηθελα απο καποιον ποθ γνωριζει να μου πει τι ακριβως ειναι η extrenal τι δοθλεια κανει και αν μπωρει να μπει σε 207 rc.
Ακουσα σημερα ενα 20vt και επαθα ζημια.
ευχαριστω προκαταβολικα.


δε πιστευω να ακουσες το λεον που "καμπανιασα" την παρασκευη???γιατι σε αυτο,δε μπορουσες να σταθεις διπλα απο την φασαρια.
το external ειναι "εξωτερικη" wastegate Wink
ice-t - Δευ 01 Αύγ 2011, 21:05:03
Θέμα δημοσίευσης:
Octane έγραψε:
Σχεδον οπως τα λεει ο Πετρος ειναι , με τη διαφορα οτι η πρωτη περιγραφη αρμοζει καπως περισσοτερο στο αντι-λαγκ Laughing

Το external ειναι wastegate (external και internal) και τελειως χοντρικα ειναι ο,τι και η σκαστρα , αλλα στην εξαγωγη κ οχι στην εισαγωγη.


Καλά λοιπόν! Το εξτέρναλ δουλεύει στο ΠΑΤΑ για να σταθεροποιεί την πίεση.
Καλύτερα τώρα γκρίνια?

Το anti lag είναι ο μηχανισμός κατά τον οποίο όταν κάνεις ΑΣΕ σου τραγανίζει το turbo και κάνει την φτερωτή σου να κλαίει με μαύρο δάκρυ κρατώντας σταθερή πίεση χωρίς γκαζί και χωρίς φορτίο.


*ΓΚΡΙΝΙΑ*
Octane - Δευ 01 Αύγ 2011, 21:32:00
Θέμα δημοσίευσης:
ice-t έγραψε:
Octane έγραψε:
Σχεδον οπως τα λεει ο Πετρος ειναι , με τη διαφορα οτι η πρωτη περιγραφη αρμοζει καπως περισσοτερο στο αντι-λαγκ Laughing

Το external ειναι wastegate (external και internal) και τελειως χοντρικα ειναι ο,τι και η σκαστρα , αλλα στην εξαγωγη κ οχι στην εισαγωγη.


Καλά λοιπόν! Το εξτέρναλ δουλεύει στο ΠΑΤΑ για να σταθεροποιεί την πίεση.
Καλύτερα τώρα γκρίνια?

Το anti lag είναι ο μηχανισμός κατά τον οποίο όταν κάνεις ΑΣΕ σου τραγανίζει το turbo και κάνει την φτερωτή σου να κλαίει με μαύρο δάκρυ κρατώντας σταθερή πίεση χωρίς γκαζί και χωρίς φορτίο.


*ΓΚΡΙΝΙΑ*

Εσυ εισαι που δεν ασχολεισαι με τουρμπακια?!? Rolling eyes
Μαλιστα... Laughing

Παλιοκοντρακια Razz
teorc - Τρι 02 Αύγ 2011, 00:41:26
Θέμα δημοσίευσης:
ευχαριστω για τις απαντησεις.... αλλα σε 207 rc (μαμα) μπορει να μπει..???
Gotcha - Τρι 02 Αύγ 2011, 09:18:44
Θέμα δημοσίευσης:
Ουσιαστικα το external κουμπωνει πανω στο χταποδι και στοχο εχει την διατηρηση της πιεσης στην οποια ειναι ρυθμισμενο το αμαξι. Οταν "ανοιγει" (οταν κανει τον ηχο σκεψου) μερος των καυσαεριων φευγουν κατευθειαν απο το χταποδι με οτι συνεπειες εχει αυτο για το περιβαλλον και για αυτους που σε ακολουθουν. Ειναι σαν να εχεις μια decat φ90-100 εξατμηση κατευθειαν πανω στο χταποδι. Ασε κιολας που τα καυσαερια που εκτονωνονται απο εκει συνηθως τα στελνεις κατω στο δρομο, με συνεπεια να σηκωνεις ολες τις πετρες και να τις σκας στον απο πισω σου..
SαλιγκαρAKIS - Τρι 02 Αύγ 2011, 11:44:16
Θέμα δημοσίευσης:
Gotcha έγραψε:
Ουσιαστικα το external κουμπωνει πανω στο χταποδι και στοχο εχει την διατηρηση της πιεσης στην οποια ειναι ρυθμισμενο το αμαξι. Οταν "ανοιγει" (οταν κανει τον ηχο σκεψου) μερος των καυσαεριων φευγουν κατευθειαν απο το χταποδι με οτι συνεπειες εχει αυτο για το περιβαλλον και για αυτους που σε ακολουθουν. Ειναι σαν να εχεις μια decat φ90-100 εξατμηση κατευθειαν πανω στο χταποδι. Ασε κιολας που τα καυσαερια που εκτονωνονται απο εκει συνηθως τα στελνεις κατω στο δρομο, με συνεπεια να σηκωνεις ολες τις πετρες και να τις σκας στον απο πισω σου..


Το external έχει ελατήριο και η πίεση που κρατάει εξαρτάται από αυτό και μόνον, για να διαφοροποιήσεις την πίεση χρειάζεσαι boost controlling είτε μέσω προγράμματος(N75) είτε μέσω boost controller!

υ.γ Υπάρχει βέβαια και η αρχαία λύση με μπαροβαλβίδα για αυξομείωση της πίεσης.
SαλιγκαρAKIS - Τρι 02 Αύγ 2011, 11:47:40
Θέμα δημοσίευσης:
teorc έγραψε:
ευχαριστω για τις απαντησεις.... αλλα σε 207 rc (μαμα) μπορει να μπει..???


Γίνεται, είτε με πλακάκι μεταξύ πολλαπλής και τουρμπίνας είτε επάνω στο dp απευθείας μετά της έξοδο από το μαντέμι(της τουρμπίνας). Ειδάλλως με αλλαγή εξολοκλήρου της πολλαπλής!

Νομίζω πώς δέν έχει νόημα σε μαμά(τουρμπίνα) RC!
Χωρίς να σημαίνει απαραίτητα όμως ότι κάνει και κακό..
Ghost Dog - Τετ 03 Αύγ 2011, 21:19:54
Θέμα δημοσίευσης:
Πηραν ποδι, οοοοολα τα ασχετα ποστς.... Mad
Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες

Powered by phpBB 2.0.21 © 2001, 2002 phpBB Group
© 2002-2003 206 Club - Greece
Πληροφορίες : info@206club.gr