teorc έγραψε: |
Καλησπερα παιδια θα ηθελα απο καποιον ποθ γνωριζει να μου πει τι ακριβως ειναι η extrenal τι δοθλεια κανει και αν μπωρει να μπει σε 207 rc.
Ακουσα σημερα ενα 20vt και επαθα ζημια. ευχαριστω προκαταβολικα. |
Octane έγραψε: |
Σχεδον οπως τα λεει ο Πετρος ειναι , με τη διαφορα οτι η πρωτη περιγραφη αρμοζει καπως περισσοτερο στο αντι-λαγκ ![]() Το external ειναι wastegate (external και internal) και τελειως χοντρικα ειναι ο,τι και η σκαστρα , αλλα στην εξαγωγη κ οχι στην εισαγωγη. |
ice-t έγραψε: | ||
Καλά λοιπόν! Το εξτέρναλ δουλεύει στο ΠΑΤΑ για να σταθεροποιεί την πίεση. Καλύτερα τώρα γκρίνια? Το anti lag είναι ο μηχανισμός κατά τον οποίο όταν κάνεις ΑΣΕ σου τραγανίζει το turbo και κάνει την φτερωτή σου να κλαίει με μαύρο δάκρυ κρατώντας σταθερή πίεση χωρίς γκαζί και χωρίς φορτίο. *ΓΚΡΙΝΙΑ* |
Gotcha έγραψε: |
Ουσιαστικα το external κουμπωνει πανω στο χταποδι και στοχο εχει την διατηρηση της πιεσης στην οποια ειναι ρυθμισμενο το αμαξι. Οταν "ανοιγει" (οταν κανει τον ηχο σκεψου) μερος των καυσαεριων φευγουν κατευθειαν απο το χταποδι με οτι συνεπειες εχει αυτο για το περιβαλλον και για αυτους που σε ακολουθουν. Ειναι σαν να εχεις μια decat φ90-100 εξατμηση κατευθειαν πανω στο χταποδι. Ασε κιολας που τα καυσαερια που εκτονωνονται απο εκει συνηθως τα στελνεις κατω στο δρομο, με συνεπεια να σηκωνεις ολες τις πετρες και να τις σκας στον απο πισω σου.. |
teorc έγραψε: |
ευχαριστω για τις απαντησεις.... αλλα σε 207 rc (μαμα) μπορει να μπει..??? |