Μετάδοση - ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΜΕ ΗΜΙΑΞΟΝΙΟ 307 ΓΙΑΝΝΗΣ 307 - Παρ 22 Ιούλ 2011, 11:25:18 Θέμα δημοσίευσης: ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΜΕ ΗΜΙΑΞΟΝΙΟ 307
Παιδιά εδώ και λίγες μέρες πήγα και πέρασα το 307 από ένα ιδ. κτεο. Μετά που έφυγα στο δρόμο διαπίστωσα ότι μπροστά στους τροχούς έκανε ένα ψιλοκοσκίνισμα στα 80 με 85 χιλ.να σημειώσω πριν περάσω κτεο δεν το έκανε. την ίδια μέρα το πήγα σε συνεργείο για να δω τι γίνεται. Μετά από ένα τεστ που έκανε και ο μάστορας μου είπε ότι όντος το αμάξι τρέμει. Τέλος πάντων μετά από έλεγχο που έκανε διαπίστωσε ότι ήταν το ημιαξονιο και θελει αλλαγή και πιθανών η ζημιά να έγινε στο κτεο. Τελικά ξερή κανείς τι άλλο μπορεί να το προκάλεσε. stamatis_vts - Παρ 22 Ιούλ 2011, 11:46:02 Θέμα δημοσίευσης:
ζυγοσταθμιση??? Giannis307 - Παρ 22 Ιούλ 2011, 14:53:22 Θέμα δημοσίευσης:
Mαλλον απο το κοπανημα στο αμορτισερομετρο...αλλα δεν φταιει το κτεο.... ΓΙΑΝΝΗΣ 307 - Παρ 22 Ιούλ 2011, 15:35:16 Θέμα δημοσίευσης:
Παρόμοιο πρόβλημα δημιουργήθηκε και σε ένα γνωστό μου σε ένα Mercedes A140 στο ίδιο κτεο drdino - Παρ 22 Ιούλ 2011, 18:23:14 Θέμα δημοσίευσης:
Αν τα ημιαξόνια είναι έτοιμα να σπάσουν, δεν φταίει το ΚΤΕΟ.
Κατά τα άλλα, μήπως έφυγαν τίποτα βαρίδια από τις ζάντες απλά; makis106 - Παρ 22 Ιούλ 2011, 18:33:14 Θέμα δημοσίευσης:
Εκτός απο ζυγοστάθμιση, πως μπορεί ένα χαλασμένο ημιαξόνιο να προκαλεί τρέμουλο??? ΓΙΑΝΝΗΣ 307 - Σαβ 23 Ιούλ 2011, 12:49:12 Θέμα δημοσίευσης:
Τελικά ήταν το αριστερό ημιαξόνιο χαλασμένο και το άλλαξα και πιθανών να το πίεσε αρκετά στο κτεο μου είπε ο μάστορας. makis106 - Σαβ 23 Ιούλ 2011, 17:06:54 Θέμα δημοσίευσης:
Kαι σου εξήγησε πως μπορεί να πιεστεί ένα ημιαξόνιο στο ΚΤΕΟ? Driver ///M - Σαβ 23 Ιούλ 2011, 17:44:11 Θέμα δημοσίευσης:
makis106 έγραψε:
Εκτός απο ζυγοστάθμιση, πως μπορεί ένα χαλασμένο ημιαξόνιο να προκαλεί τρέμουλο???
Κι όμως μου'χει συμβεί κι εμένα στο agila b της μάνας μου.
Είχε χαλασμένο ημιαξόνιο και απ'τα 80 μέχρι τα 100 περίπου κατά την επιτάχυνση έκανε ένα έντονο τρέμουλο σαν να ήταν κάποιο λάστιχο στραβό.
Αν άφηνες το γκάζι, το τρέμουλο σχεδόν εξαφανιζόταν, αν το ξαναπάταγες στις ταχύτητες αυτές ξαναεμφανιζόταν.
Μετά από πολλές ζυγοσταθμίσεις και δοκιμή με άλλα ζαντολάστιχα, όπου και συνέχιζε να υπάρχει το πρόβλημα, αλλάχτηκε ημιαξόνιο και μπιλιοφόρος και από τότε όλα οκ.