PSClub - Hellas

Βλάβες - Επισκευές - Συνεργεία - Ανταλλακτικά - Στρεβλωσεις! Ελεος!!!

sps - Σαβ 25 Οκτ 2003, 22:05:45
Θέμα δημοσίευσης: Στρεβλωσεις! Ελεος!!!
Ομολογω πως δεν το περιμενα απο ενα αμαξι 8 μηνων και 16000 χλμ,να εχει τετοιες στρεβλωσεις εντονες,με το παραμικρο.
Λακουβα,τρρρρρρ το αμαξωμα
σαμαρακι,τρρρρρρ το αμαξωμα
φρεναρεις?τρρρρρρρ το αμαξωμα
κυματοειδης δρομος?τρρρρρ το αμαξωμα.

Δηλαδη στα 100.000 χλμ πως θα κανει?

Ειμαι πολυ απογοητευμενος,σε σημειο που σκεφτομαι να αλλαξω αμαξι.
Γενικα δεν ειμαι ιδιοτροπος με τους θορυβους,πχ τα πλαστικα δε με ενοχλουν αν τριζουν,αλλα να τριζει το αμαξωμα ενος καλοφτιαγμενου υποτιθεται αυτοκινητου,ε αυτο παει πολυ!

Ωρες ωρες σκεφτομαι μηπως εχω ελαττωματικο αμαξι.

Εσας σας συμβαινει?
Και αν ναι πως το αντιμετωπιζετε?

Τελικα δεν πρεπει να ειναι και τοσο δεμενο και ακαμπτο το 206 Evil
GIANNIS206 - Κυρ 26 Οκτ 2003, 01:27:55
Θέμα δημοσίευσης:
Ίσα ίσα είναι αμάξι με πολύ καλό πλάισιο το δικό μας!Μήπως είναι τριγοί από το τζάμι?
PHSYBORG - Κυρ 26 Οκτ 2003, 09:03:08
Θέμα δημοσίευσης:
Eπειδη κ εγω ακουγα κατι τριγμους κ τα ειχα παρει κ το εψαξα....τελικα ηταν απο την ζωνη κ το παραθυρο φιλε μου !!!!!!!
DimiP - Κυρ 26 Οκτ 2003, 09:52:50
Θέμα δημοσίευσης: Re: Στρεβλωσεις! Ελεος!!!
sps έγραψε:
Ομολογω πως δεν το περιμενα απο ενα αμαξι 8 μηνων και 16000 χλμ,να εχει τετοιες στρεβλωσεις εντονες,με το παραμικρο.
Λακουβα,τρρρρρρ το αμαξωμα
σαμαρακι,τρρρρρρ το αμαξωμα
φρεναρεις?τρρρρρρρ το αμαξωμα
κυματοειδης δρομος?τρρρρρ το αμαξωμα.

Δηλαδη στα 100.000 χλμ πως θα κανει?

Ειμαι πολυ απογοητευμενος,σε σημειο που σκεφτομαι να αλλαξω αμαξι.
Γενικα δεν ειμαι ιδιοτροπος με τους θορυβους,πχ τα πλαστικα δε με ενοχλουν αν τριζουν,αλλα να τριζει το αμαξωμα ενος καλοφτιαγμενου υποτιθεται αυτοκινητου,ε αυτο παει πολυ!

Ωρες ωρες σκεφτομαι μηπως εχω ελαττωματικο αμαξι.

Εσας σας συμβαινει?
Και αν ναι πως το αντιμετωπιζετε?

Τελικα δεν πρεπει να ειναι και τοσο δεμενο και ακαμπτο το 206 Evil


καθε αμαξι βγαζει και καποιους τριγμους, αλλοτε περισσοτερους αλλοτε λιγοτερους.
στην αρχη (>5000 χλμ) το 206 ηταν αθορυβο.
σε σημειο που αν μην ξερουμε τι εστι τριγμος.
σιγα-σιγα βγαινουν στην επιφανεια διαφορα τριξιματακια.
πολλα ειναι απο την αναρτηση και το ιδιο το αμαξι αλλα παλι απο τζαμια, ζωνες ασφαλειας, αλεξηλια(στο δικο μου τριζει το αλεξηλιο του συνοδηγου!!!) και αλλα.
ολα συνηθιζονται με τον καιρο, πιστεψε με, απλα ειναι καινουργιο το 206 σου γιαυτο σου φαινεται ετσι!
Vini - Κυρ 26 Οκτ 2003, 10:47:35
Θέμα δημοσίευσης:
ωχ.... κάτι μου θυμίζουν όλα αυτά ..... Rolling eyes Rolling eyes
sps - Κυρ 26 Οκτ 2003, 12:06:21
Θέμα δημοσίευσης:
Παιδια, δε μιλαω για τριγμους απο τζαμια ζωνες κλπ.μιλαω για τις στρεβλωσεις του αμαξωματος,πχ κατεβαινοντας ενα μικρο πεζοδρομιο.
Και συγκρινοντας το με το πολο που ειχα,περνωντας απο το ιδιο σημειο με το πολο,αυτο δεν ετριζε, ενω το 206 φαινεται πολυ ευκαμπτο.
SnakeMJK - Κυρ 26 Οκτ 2003, 13:06:55
Θέμα δημοσίευσης:
41.000χλμ σε 1,5 χρόνο και το 206 μου είναι απολύτως αθόρυβο... Τριγμούς έχω μόνο όταν τραβάω χειρόφρενο σε "σαγρέ" δρόμο Razz
Δημήτριος - Κυρ 26 Οκτ 2003, 16:08:09
Θέμα δημοσίευσης:
sps έγραψε:
Παιδια, δε μιλαω για τριγμους απο τζαμια ζωνες κλπ.μιλαω για τις στρεβλωσεις του αμαξωματος,πχ κατεβαινοντας ενα μικρο πεζοδρομιο.
Και συγκρινοντας το με το πολο που ειχα,περνωντας απο το ιδιο σημειο με το πολο,αυτο δεν ετριζε, ενω το 206 φαινεται πολυ ευκαμπτο.


Εγώ έχω να επισημάνω πως το πλαίσιο του 206, σύμφωνα με την άποψή μου, την άποψη των πολλών και τις αποδείξεις των crash tests του NCAP, είναι πολύ στιβαρή κατασκευή. Αυτό επιβεβαιώνεται σε πολλές περιπτώσεις...

Απλά να ξέρεις πως ΔΕΝ υπάρχει άκαμπτο πλαίσιο. Ακόμα και μια απειροελάχιστη δύναμη μπορεί να επιφέρει και μια (αναλόγως απειροελάχιστη) παραμόρφωση και στον πιο ενισχυμένο φορέα (πλαίσιο)...

Άποψή μου : (δεν την έχω διασταυρώσει από πουθενά)
Όσα κομμάτια είναι προσαρτημένα πάνω σε ένα πλαίσιο ακολουθούν, λογικά, τις απειροελάχιστες παραμορφώσεις του πλαισίου (οι οποίες συμβαίνουν παντού και πάντα, υπό οποιαδήποτε φόρτιση). Τώρα αν όλα αυτά τα κομμάτια είναι προσαρτημένα κατά τέτοιο τρόπο ώστε να "αποσβένουν" αυτές τις μικροπαραμορφώσεις, έχει καλώς. Αν όχι, τότε welcome to the (206) club!!! Rolling eyes Rolling eyes Confused Confused Razz
Από την άλλη, οι περισσότεροι τριγμόι που φτάνουν στα αυτιά μας οφείλονται κυρίως από τα τζάμια, τα κακοσυναρμολογημένα καμμάτια (από φθηνό πλαστικό) του ταμπλώ κ.α.
Ήδη έχω προβεί σε διάφορες ενέργειες εξάλειψης κάποιων τριγμών... Είναι από πηγές τριγμών που έχω εντοπίσει, και πρέπει σε κάθε 206 να "δίνουν το ηχηρό παρόν"!!!

Και εγώ είχα κοντέψει να πάθω ψύχωση με αυτούς του παρασιτικούς θορύβους (οι οποίοι, τώρα που το σκέφτομαι, είναι αρκετά λίγοι)... Αλλά ό,τι δεν μπορείς να αποφύγεις, προσπάθησε να το απολαύσεις!!! Laughing Laughing Laughing

Στο μέλλον τα αυτοκίνητα θα εφοδιάζονται με νέα υλικά (π.χ. αφρώδες αλουμίνιο) τα οποία θα δρουν ως "σφουγγάρια" ταλαντώσεων, μικροπαραμορφώσεων κ.α. Έτσι ακόμα και τα πιο μικρά και φθηνά αυτοκίνητα θα δίνουν την αίσθηση "λιμουζίνας"...
Χώρια τα οφέλη στην παθητική ασφάλεια...
Anonymous - Κυρ 26 Οκτ 2003, 16:52:03
Θέμα δημοσίευσης:
Aκούγονται και σε μένα μερικοί .......
Εχω εντοπίσει τις πηγές και πολύ σύντομα θα ΕΞΟΛΟΘΡΕΥΤΟΥΝ ΧΕΧΕΧΕ

Αλλα δεν μπορώ να πώ οτι το αμάξωμα είναι ο υπέυθυνος ,η κακή συναρμολόγηση μπορεί .
Αν και με λιγα χλμ περιπου 4000 ,σε δρόμο που θα ξεφτίλιζε όχι μόνο τις αναρτήσεις και τα φρένα αλλά και την αντοχη του πλαισίου ,
αποδείχθηκε <<Ο Βράχος>>.
Επίσης αν ληφθεί υπόψη η ποιότητα των δρόμων μας είναι δικαιολογημένοι ,νομίζω .... Wink Wink Wink
Δημήτριος - Κυρ 26 Οκτ 2003, 17:26:47
Θέμα δημοσίευσης:
sgonzales έγραψε:
Aκούγονται και σε μένα μερικοί .......
Εχω εντοπίσει τις πηγές και πολύ σύντομα θα ΕΞΟΛΟΘΡΕΥΤΟΥΝ ΧΕΧΕΧΕ


Ποια σημεία εντόπισες ως "ύποπτα";;;
Εγώ έχω εντοπίσει τα εξής :
1)Το καπάκι - πάνελ που καλύπτει κάποιες ασφάλειες και το φίς για την διαγνωστική συσκευή. Είναι ακριβώς κάτω από το τιμόνι... Κόλλησα ένα λαστιχάκι περιμετρικά αυτού και τέρμα από ΄κει οι θόρυβοι!!!
2)Το πλαστικό αριστερά και κάτω από το τιμόνι, που φέρει τους διακόπτες για την απενεργοποίηση του αερόσακου συνοδηγού, τον ροοστάτη για τον φωτισμό του ταμπλώ και τον ρυθμιστή της κλίσης των φωτών. Αυτό το πλαστικό λοιπόν είναι πολύ χαλαρό. Έχω σκοπό λοιπόν να του περιορίσω την "ελευθερία" με χρήση παρόμοιας με πριν μεθόδου...

Επίσης υπολείπεται ακόμα ένας θόρυβος. Αυτός που βγαίνει από την πλευρά του συνοδηγού. Δεν έχω εντοπίσει την πηγή του ακόμα...
Παρουσιάζεται κυρίως όταν το αυτοκίνητο περνά από διαβρωμένη άσφαλτο, τσιμεντένιες ραμπες και γενικά από τραχύ οδόστρωμα που προκαλέι στο αυτοκίνητο μικρού πλάτους αλλά μεγάλης συχνότητας ταλαντώσεις.
Anonymous - Κυρ 26 Οκτ 2003, 21:40:10
Θέμα δημοσίευσης:
1. Eξάτμιση (όταν είναι κρύο) στο πίσω μέρος τρεμοπαίζει ,μια επισκεψη για σφίξιμο των συνδεσμων /βιδών .
2.Πίσω πόρτα ,κάτι έχουν ξεχάσει να βιδωσουν μετά την επικόλληση του προστατευτικού με την ονομασια της αντιπροσωπείας.

Το γνωστό ζουάν (έλα ρε μεγάλε τι μας είπες τώρα!!!) που ή θα γίνει πατέντα ή θα αλλαχθεί όλο ....

Αλλά μικροτριξίματα/ θόρυβοι εχουν σχέση και με τα αντικείμενα που κυκλοφορούν ενίοτε σε εσωτερικό και χώρο αποσκευών ...και με τον τρόπο οδήγησης όταν γίνεται <<γαλλικός >>

Τριξίματα απο πέρασμα ανωμαλίας ,πεζοδρομίου -χαλαρά -, γενικότερα άκουγα και απο άλλο αυτοκίνητο που είχα ιδαίτερα όταν κατέβαινε απο μια μικρή ανωμαλία με κρατημένο το φρένο για να μην σκάσει και ακουστεί φονικό γκούπ ...
Anonymous - Κυρ 26 Οκτ 2003, 21:46:38
Θέμα δημοσίευσης:
sps έγραψε:
Παιδια, δε μιλαω για τριγμους απο τζαμια ζωνες κλπ.μιλαω για τις στρεβλωσεις του αμαξωματος,πχ κατεβαινοντας ενα μικρο πεζοδρομιο.
Και συγκρινοντας το με το πολο που ειχα,περνωντας απο το ιδιο σημειο με το πολο,αυτο δεν ετριζε, ενω το 206 φαινεται πολυ ευκαμπτο.

Μήπως περισσότερο ηχομονωτικό υλικό Question έπιπλέον το Πολο έχει ελατήρια πίσω και όχι ράβδους όπως το 206 . Wink
Ράβδους(μπροστά συνήθως πίσω ας είναι καλά οι σούστες) έχει η πλειοψηφία επαγγελματικών μεσαίου -μεγάλου βαρους που μπορούν να σηκώσουν βάρος ίσο και μεγαλύτερο απο το 206 και ακούς τριγμούς ,για ακαμψία δεν νομίζω να έχουν πρόβλημα Wink
¨¨Οσο για τριγμούς απο κατέβασμα πεζοδρομίου και γενικότερα μικροανωμαλιών έχω ακούσει και Land Rover Defender V8 να τρίζει .Βέβαια κατέβαινε πέντε σκαλία Shocked αλλά αυτό είναι κάποιο άλλο θέμα..
Anonymous - Κυρ 26 Οκτ 2003, 22:44:56
Θέμα δημοσίευσης:
Δημήτριος έγραψε:

Επίσης υπολείπεται ακόμα ένας θόρυβος. Αυτός που βγαίνει από την πλευρά του συνοδηγού. Δεν έχω εντοπίσει την πηγή του ακόμα...
Παρουσιάζεται κυρίως όταν το αυτοκίνητο περνά από διαβρωμένη άσφαλτο, τσιμεντένιες ραμπες και γενικά από τραχύ οδόστρωμα που προκαλέι στο αυτοκίνητο μικρού πλάτους αλλά μεγάλης συχνότητας ταλαντώσεις.


Οταν περνά όλο το αυτοκινητο ή μόνο απο μια πλευρά δεξια -αριστερή?
Τις ταλαντώσεις και τον θόρυβο τα καταλαβαίνεις περισσότερο προς το κάθισμα ή το ταμπλό
Απο λάστιχα τί εχεις
Αν το ακούς απο ταμπλό και σχετικά χαμηλά και τα λάστιχα είναι σχετικά σκληρά τότε μάλλον για συντονισμός απο τα λάστιχα και ακούγεται περισσότερο απο την πλευρά του συνοδηγού λόγω των λιγότερων εξαρτημάτων που μεσολαβούν απο τα λάστιχα στα αυτία μας.Το έχω παρατηρήσει ,δεν έιναι κατι το σημαντικό ,αν είναι όντως αυτό!
Miltellas - Δευ 27 Οκτ 2003, 00:51:00
Θέμα δημοσίευσης:
Tο 206 είναι πολύ άκαμπτο ("τελείως" δεν υπάρχει). Είναι πιο άκαμπτο κι από το Rallye κι αυτό σημαίνει πολλά. Μπορεί να τρέχει σε αγώνες χωρίς κανένα πρόβλημα οδικής συμπεριφοράς ακόμη και χωρίς την μπάρα θόλων. Όλα τα Peugeot φημίζονται για την ακαμψία τους (όπως και τα Renault).
Και μην ακούω για ακαμψία σε γερμανικά αυτοκίνητα. Έχω δει Golf 1.6 2001 μοντέλο, να μην ανοίγει το καπό αν ανεβάσεις την μία μπροστινή ρόδα σε κανονικό πεζοδρόμιο (ούτε χαμηλό ούτε ψηλό). Αν μπορεί κάποιος ας το επιβεβαιώσει, μήπως και αυτό που είδα ήταν τυχαίο συμβάν λόγω τυχόν ελαττώματος του συγκεκριμένου Golf (ελάττωμα στο πλάισιο όμως;! ).

Άλλο η ακαμψία του πλαισίου και άλλο οι συναρμογές των πλαστικών. Όποιος δεν θέλει καθόλου τριγμούς να πάρει γιαπωνέζικο. Αν και το "καθόλου" είναι πολύ σχετικό αφού στην Ελλάδα ακόμη οι Mercedes τρίζουν.

Παρεπιπτόντως, το 206 μου τρίζει ελάχιστα κι ό,τι ψιλοτριγμό έχει βγάλει τον αντιμετωπίζω εύκολα. Και πριν χαμηλώσω και σκληρύνω δεν έτριζε τίποτα.
Vini - Δευ 27 Οκτ 2003, 07:57:53
Θέμα δημοσίευσης:
Miltellas έγραψε:

Και μην ακούω για ακαμψία σε γερμανικά αυτοκίνητα. Έχω δει Golf 1.6 2001 μοντέλο, να μην ανοίγει το καπό αν ανεβάσεις την μία μπροστινή ρόδα σε κανονικό πεζοδρόμιο (ούτε χαμηλό ούτε ψηλό). Αν μπορεί κάποιος ας το επιβεβαιώσει, μήπως και αυτό που είδα ήταν τυχαίο συμβάν λόγω τυχόν ελαττώματος του συγκεκριμένου Golf (ελάττωμα στο πλάισιο όμως;! ).


Eπειδή τυχαινει το φιλαράκι μου να έχει Golf 2001 δεν το έχω παρατηρήσει αυτό το φαινόμενο. Παρόλο αυτά όμως το αυτί μου έχει πιάσει τριγμούς από πίσω (εταζέρα κλπ...) και μέσα από το ταμπλό ... Επίσης από ότι είδα τα έφτυσε το εργοστασιακό Ρ/Κ της Panasonic, ενώ έχει αλλάξει ήδη 2 φορές τους μηχανισμούς και των 2 μπροστινών παραθύρων ...

Νομίζω ότι το θέμα τριγμών αφενός έχει να κάνει με την κατάντια των Ελληνικών δρόμων και αφετέρου με την "τύχη" του καθενός ... Δυστυχώς "τυχαίνει" κάποια αυτοκίνητα να έχουν αστοχίες υλικών και συναρμολόγησης ... Είναι θέμα "τύχης" ...
RobertoD - Τετ 29 Οκτ 2003, 10:21:46
Θέμα δημοσίευσης:
File den amfivallo oti trizei to aytokinhto. Alloste to ksero giati eixa 206 xs 1.6 apo tin etairia. Alla to pio pithano einai na trizoun ta plastika tou. Kai pali omos den pires to 206 gia na min akous tipota sto esoteriko!!! An einai estsi tha eprepe na meineis sto polo i pare ena audi sti teliki.
To oti to plaisio einai oti leei, min amfivalleis katholou. Pires 206 gia plaisio, timoni, anartiseis, filosofia kai....to sygkekrimeno kai kinitira.
Apoolayse ayta pou sou prosferei!!!
RobertoD - Τετ 29 Οκτ 2003, 10:29:14
Θέμα δημοσίευσης:
Miltellas έγραψε:
Tο 206 είναι πολύ άκαμπτο ("τελείως" δεν υπάρχει). Είναι πιο άκαμπτο κι από το Rallye κι αυτό σημαίνει πολλά. Μπορεί να τρέχει σε αγώνες χωρίς κανένα πρόβλημα οδικής συμπεριφοράς ακόμη και χωρίς την μπάρα θόλων. Όλα τα Peugeot φημίζονται για την ακαμψία τους (όπως και τα Renault).
Και μην ακούω για ακαμψία σε γερμανικά αυτοκίνητα. Έχω δει Golf 1.6 2001 μοντέλο, να μην ανοίγει το καπό αν ανεβάσεις την μία μπροστινή ρόδα σε κανονικό πεζοδρόμιο (ούτε χαμηλό ούτε ψηλό). Αν μπορεί κάποιος ας το επιβεβαιώσει, μήπως και αυτό που είδα ήταν τυχαίο συμβάν λόγω τυχόν ελαττώματος του συγκεκριμένου Golf (ελάττωμα στο πλάισιο όμως;! ).

Άλλο η ακαμψία του πλαισίου και άλλο οι συναρμογές των πλαστικών. Όποιος δεν θέλει καθόλου τριγμούς να πάρει γιαπωνέζικο. Αν και το "καθόλου" είναι πολύ σχετικό αφού στην Ελλάδα ακόμη οι Mercedes τρίζουν.

Παρεπιπτόντως, το 206 μου τρίζει ελάχιστα κι ό,τι ψιλοτριγμό έχει βγάλει τον αντιμετωπίζω εύκολα. Και πριν χαμηλώσω και σκληρύνω δεν έτριζε τίποτα.


Ayto to pio akampto kai apo to RALLYE mallon einai paratravigmeno. To eksigeis an theleis apo pou to akouses ayto?
GIANNIS206 - Τετ 29 Οκτ 2003, 11:23:42
Θέμα δημοσίευσης:
Ένα σημείο νομίζω είναι το ότι το ΄δεσιμο των μπροστινών ψαλιδιών στο 106 είναι πάνω σε γ'εφυρα ενώ στο 206 πάνω στο πλαίσιο!Χωρίς να είμαι 100%σίγουρος!
Sidobre - Τετ 29 Οκτ 2003, 11:38:03
Θέμα δημοσίευσης:
GIANNIS206 έγραψε:
Ένα σημείο νομίζω είναι το ότι το ΄δεσιμο των μπροστινών ψαλιδιών στο 106 είναι πάνω σε γ'εφυρα ενώ στο 206 πάνω στο πλαίσιο!Χωρίς να είμαι 100%σίγουρος!


Aκριβώς το αντίθετο Γιάννη. Το 206 έχει ένα είδος ψευδογέφυρας ενώ το 106 όχι.

Το πάτωμα του 206 είναι πολύ πιο καινούργιο από αυτό του 106, με ειδικά σημεία ενίσχυσης για μεγαλύτερη ακαμψία και ζώνες ειδικής παραμόρφωσης για περίπτωση ατυχήματος.

Η μεγαλύτερη αυταπόδεικτη παρατήρηση νομίζω ότι είναι αυτή όπου το 206 μπορεί και τρέχει και σε χώμα ενώ το 106 προορίζεται μόνο για ασφάλτινους αγώνες. Μπορεί να μην λέει και τίποτα αλλά η ίδια η Peugeot ισχυρίζεται ότι το 206 έχει αρκετά πιο ενυσχημένο πλαίσιο από τα παλιότερα μοντέλα.

Επίσης η παρουσία ενός 206 με 180 ίππους (ή έστω και 136 που είχε το παλιότερο 2λιτρο) με το ίδιο πλαίσιο, λέει άλλα τόσα.
GIANNIS206 - Τετ 29 Οκτ 2003, 11:40:28
Θέμα δημοσίευσης:
Γνεύσιος έγραψε:
GIANNIS206 έγραψε:
Ένα σημείο νομίζω είναι το ότι το ΄δεσιμο των μπροστινών ψαλιδιών στο 106 είναι πάνω σε γ'εφυρα ενώ στο 206 πάνω στο πλαίσιο!Χωρίς να είμαι 100%σίγουρος!


Aκριβώς το αντίθετο Γιάννη. Το 206 έχει ένα είδος ψευδογέφυρας ενώ το 106 όχι.

Το πάτωμα του 206 είναι πολύ πιο καινούργιο από αυτό του 106, με ειδικά σημεία ενίσχυσης για μεγαλύτερη ακαμψία και ζώνες ειδικής παραμόρφωσης για περίπτωση ατυχήματος.

Η μεγαλύτερη αυταπόδεικτη παρατήρηση νομίζω ότι είναι αυτή όπου το 206 μπορεί και τρέχει και σε χώμα ενώ το 106 προορίζεται μόνο για ασφάλτινους αγώνες. Μπορεί να μην λέει και τίποτα αλλά η ίδια η Peugeot ισχυρίζεται ότι το 206 έχει αρκετά πιο ενυσχημένο πλαίσιο από τα παλιότερα μοντέλα.

Επίσης η παρουσία ενός 206 με 180 ίππους (ή έστω και 136 που είχε το παλιότερο 2λιτρο) με το ίδιο πλαίσιο, λέει άλλα τόσα.

Σωστό Τάσο!Ευχαριστώ για την διόρθωση!ΚΑμιά φορά τα λέμε ανάποδα!!ΟΚ!! Wink
Pughell - Τετ 29 Οκτ 2003, 22:08:49
Θέμα δημοσίευσης:
Αυτο με το μοτερ δεν λεει και τιποτα...Ολα αυτα γινονται για το κυνηγι των επιδοσεων.Γιατι το 206 με τα 135 δεν πηγαινε βημα για αυτο και εβγαλαν αυτο με τα 180.

Παντως αυτο για την ακαμψια δεν ειναι εγκυρο απλα και μονο γιατι τα δυο αυτοκινητα εχουν διαφορετικο μηκος και πλατος οποτε μαλλον ατοπη η συγκριση.

Το 206 εχει αναρτησεις βρακι σε σχεση με το 106.Ενας λογος οτι δινει την αισθηση πιο συμπαγους κατασκευης ειναι και αυτος... Wink το 106 εχει φοβερο δεσιμο στο μπροστινο τμημα του αλλα ο κωλος ειναι φτερο στον ανεμο.Το 206 σιγουρα δεν εχει το ιδιο δεσιμο μπροστα αλλα εχει καλυτερη ενισχυση πισω.
Αυτο φαινεται και απο το τιμονι εξαλλου...Δεν ειναι μονο η γεφυρα που κανει την διαφορα αλλα ολο το μπροστινο συστημα.
pezomania - Παρ 31 Οκτ 2003, 09:24:50
Θέμα δημοσίευσης:
Φίλε Στέλιο, θα διαφωνήσω εδώ μαζί σου, γιατί μου έτυχε το εξής:

Είχα χτυπήσει το 206 μπροστά και πήγα σε φίλο μου φανοποιό να το φτιάξω. Ενθουσιάστηκε με τα δεσίματα του 206 σε σχέση με τα Rallye και τα Saxo, που όπως υποστηρίζει, τόσο μπροστά όσο και πίσω έχουν τα ελάχιστα δεσίματα.

Αυτο το αναφέρω, γιατί μου το είπε ένας άνθρωπος γνωστός μου, που έχει δει τα αμάξια ακτινογραφία!!!!
Ronin - Παρ 31 Οκτ 2003, 10:23:26
Θέμα δημοσίευσης:
Pughell έγραψε:
Γιατι το 206 με τα 135 δεν πηγαινε βημα


Ωραιος ο Στελιος.....!!
Δημήτριος - Παρ 31 Οκτ 2003, 15:41:20
Θέμα δημοσίευσης:
sgonzales έγραψε:
Οταν περνά όλο το αυτοκινητο ή μόνο απο μια πλευρά δεξια -αριστερή?
Τις ταλαντώσεις και τον θόρυβο τα καταλαβαίνεις περισσότερο προς το κάθισμα ή το ταμπλό
Απο λάστιχα τί εχεις


Όχι, μιλώ για τριγμούς από την πόρτα του συνοδηγού. Τώρα τελευταία υποπτεύομαι και την ζώνη ασφαλείας του συνοδηγού...

Το ταμπλώ παράγει και αυτό κάτι ανεπαίσθητους τριγμούς, αφού δεν είναι και πολύ "σφιχτοδεμένο". Το κουνάω (ελάχιστα) με το χέρι μου!!...

Την πόρτα του συνοδηγού την έλυσα ΣΧΕΔΟΝ όλη αλλά όλα μέσα της δείχναν σφιχτοδεμένα, εκτός από τον ηλεκτροκινητήρα που κινεί τα τζάμι (που και αυτό ψιλοτρίζει καμιά φορά όταν είναι ανεβασμένο)...
Τέλος πάντων...

Γενικά μιλώντας, το πρόβλημα των τριγμών είναι ήσσονος σημασίας μιας και δεν είναι καθόλου έντονο...

Από λάστιχα έχω τα TOYO T1-S 195/55/R15
Pughell - Κυρ 02 Νοέ 2003, 18:44:08
Θέμα δημοσίευσης:
pezomania έγραψε:
Φίλε Στέλιο, θα διαφωνήσω εδώ μαζί σου, γιατί μου έτυχε το εξής:

Είχα χτυπήσει το 206 μπροστά και πήγα σε φίλο μου φανοποιό να το φτιάξω. Ενθουσιάστηκε με τα δεσίματα του 206 σε σχέση με τα Rallye και τα Saxo, που όπως υποστηρίζει, τόσο μπροστά όσο και πίσω έχουν τα ελάχιστα δεσίματα.

Αυτο το αναφέρω, γιατί μου το είπε ένας άνθρωπος γνωστός μου, που έχει δει τα αμάξια ακτινογραφία!!!!


Απο την στιγμη που το ειπε αυτο και ειναι και ανθρωπος της δουλειας,τι να πω...Μαλλον δεν εχει και μεγαλη ιδεα...
Απλος κανονας της φυσικης.Απο οσο λιγοτερα κομματια αποτελειται ενα αντικειμενο,τοσο πιο συμπαγες ειναι. Wink
Δημήτριος - Κυρ 02 Νοέ 2003, 19:12:01
Θέμα δημοσίευσης:
Pughell έγραψε:
Απλος κανονας της φυσικης.Απο οσο λιγοτερα κομματια αποτελειται ενα αντικειμενο,τοσο πιο συμπαγες ειναι. Wink


Αυτό είναι λίγο, θα έλεγα, άστοχο...
Όλα τα "δεσίματα" και οι νευρώσεις που έχει ένα πλαίσιο ανήκουν σε αυτό (δεν είναι ξεχωριστά κομμάτια) και σκοπό έχουν να του αυξήσουν την αντοχή σε κάποια (ανάλογα με την διάταξή τους) φόρτιση.

Χωρίς να θέλω να κάνω συγκρίσεις, το πλαίσιο ενός καινούργιου αυτοκινήτου είναι σχεδιασμένο με πιο αυστηρές προδιαγραφές, οι οποίες εκπορεύονται από τις αυξημένες απαιτήσεις για παθητική ασφάλεια. Αυτό σημαίνει ότι έχει δοθεί μεγαλύτερη προσοχή στις ζώνες απορρόφησης ενέργειας και στις ζώνες ακαμψίας...
Και να δεν απατώμαι το 206 έχει κατασκευαστεί με νεότερες προδιαγραφές σε σχέση με αυτές του 106.
Δεν ξέρω αν έχει κάποια σχέση, αλλά στο crash test (του NCAP), στο οποίο το 206 πήρε 4 αστέρια με 74% συνολική βαθμολογία, το Saxo II (που έχει το ίδιο πλαίσιο με το 106 II αν δεν κάνω λάθος) πήρε 2 αστέρια με συνολική βαθμολογία 38%.

Άλλες οι προδιαγραφές π.χ. του 1995 και άλλες του 1998. Αυτές αλλάζουν τακτικά. Έίμαστε και "Ευρωπαίοι" (ή μήπως να το γράψω με "ε"; )... Rolling eyes

Το γεγονός ότι ένα αυτοκίνητο είναι παλιό δεν σημαίνει ότι έχει και περιορισμένων δυνατοτήτων πλαίσιο. Η παλαιότητά του θα φανεί όμως σε ένα crash test, όχι γιατί είναι "μπακατέλα" αλλά επειδή παλαιότερα η μέριμνα για παθητική ασφάλεια ήταν πολύ περιορισμένη...

Γι' αυτό ακούμε κάτι ημιμαθείς γέρους να λένε "Ααα!! Τα καινούργια αυτοκίνητα δεν είναι καλά! Στραπατσάρουν με το παραμικρό! Τα παλιά είναι βράχοι!!!" Δεν πειράζει όμως ηλικιωμένοι άνθρωποι είναι... Wink Wink
Pughell - Κυρ 02 Νοέ 2003, 19:21:35
Θέμα δημοσίευσης:
Οι ζωνες παραμορφωσεις ενος αυτοκινητου οπως επισης και τα αντιστοιχα crash test,δεν ειναι σε θεση να αναδειξουν την ακαμψια ενος αυτοκινητου.Απλουστατα γιατι οι ζωνες παραμορφωσεις ειναι ετσι κατασκευασμενες για να απορροφουν δυναμεις οποτε ατοπη η συγκριση μεσω crash test. Wink
Γιατι απλουστατα τα περισσοτερα καινουργια αμαξια ειναι σχεδιασμενα με ελαστικο μπροστινο μερος αλλα με πολυ ακαμπτη καμπινα.Αυτο το ξερω απο τα σεμιναρια που καναμε στην παλια μου δουλεια. Smile
Δημήτριος - Κυρ 02 Νοέ 2003, 20:56:08
Θέμα δημοσίευσης:
Pughell έγραψε:
Γιατι απλουστατα τα περισσοτερα καινουργια αμαξια ειναι σχεδιασμενα με ελαστικο μπροστινο μερος αλλα με πολυ ακαμπτη καμπινα.Αυτο το ξερω απο τα σεμιναρια που καναμε στην παλια μου δουλεια. Smile


Ε, αυτή λοιπόν η καμπίνα δεν εξυπηρετεί μόνο την παθητική ασφάλεια, αλλά και την συμπεριφορά του αυτοκινήτου, προσφέροντάς του ακαμψία...
Pughell - Κυρ 02 Νοέ 2003, 21:06:06
Θέμα δημοσίευσης:
Ναι αλλα επειδη,ως γνωστον,οι τροχοι δεν ειναι βιδωμενοι πανω στην καμπινα αλλα στην μουρη,ας μην συνεχισουμε να λεμε οτι το 206 εχει πιο ακαμπτο σασι απο το 106. Cool
pezomania - Δευ 03 Νοέ 2003, 12:30:49
Θέμα δημοσίευσης:
Pughell έγραψε:
pezomania έγραψε:
Φίλε Στέλιο, θα διαφωνήσω εδώ μαζί σου, γιατί μου έτυχε το εξής:

Είχα χτυπήσει το 206 μπροστά και πήγα σε φίλο μου φανοποιό να το φτιάξω. Ενθουσιάστηκε με τα δεσίματα του 206 σε σχέση με τα Rallye και τα Saxo, που όπως υποστηρίζει, τόσο μπροστά όσο και πίσω έχουν τα ελάχιστα δεσίματα.

Αυτο το αναφέρω, γιατί μου το είπε ένας άνθρωπος γνωστός μου, που έχει δει τα αμάξια ακτινογραφία!!!!


Απο την στιγμη που το ειπε αυτο και ειναι και ανθρωπος της δουλειας,τι να πω...Μαλλον δεν εχει και μεγαλη ιδεα...
Απλος κανονας της φυσικης.Απο οσο λιγοτερα κομματια αποτελειται ενα αντικειμενο,τοσο πιο συμπαγες ειναι. Wink


Στέλιο μιλάω για δεσίματα!!! Ενισχύσεις του πλαισίου για μεγαλύτερη ακαμψία!!! Αν θεωρείς ότι όσα λιγότερα δεσίματα έχει ένα αμάξι είναι και περισότερο συμπαγές, τι να πώ, μάλλον κάτι δεν έχω καταλάβει σωστά Rolling eyes
Δημήτριος - Δευ 03 Νοέ 2003, 15:58:14
Θέμα δημοσίευσης:
Pughell έγραψε:
Ναι αλλα επειδη,ως γνωστον,οι τροχοι δεν ειναι βιδωμενοι πανω στην καμπινα αλλα στην μουρη,ας μην συνεχισουμε να λεμε οτι το 206 εχει πιο ακαμπτο σασι απο το 106. Cool


Εφόσον το πλαίσιο του αυτοκινήτου είναι ένας ενιαίος φορέας, δεν μπορεί παρά μια ενισχυμένη καμπίνα να επηρεάζει θετικά την συνολική ακαμψία του ή την συνολική αντίσταση του σε στρέψη, ή σε οποιαδήποτε άλλη φόρτιση...

Τα φορτία που αναπτύσσονται σε μια κατασκευή, όπως ένα πλαίσιο αυτοκινήτου, είναι εξαιρετικά πολύπλοκα και αναλύονται (πλέον) μόνο με σύγχρονα υπολογιστικά προγράμματα (π.χ. Πρόγραμμα ανάλυσης πεπερασμένων στοιχείων). Συνεπώς δεν μπορούμε να προβλέψουμε τίποτα...

Ας πάρουμε δύο πανομοιότυπα αυτοκίνητα. Αν στο ένα αφαιρέσουμε ένα νεύρο από το πλαίσιό του (π.χ. το κόψουμε με οξυγόνο), τότε η συμπεριφορά του θα αλλάξει (όχι πάντα προς το χειρότερο...) στο σύνολό της, σε σχέση με το άλλο αυτοκίνητο. Οι παραμορφώσεις που θα παρουσιάζονται σε αυτά τα δύο αυτοκίνητα θα είναι διαφορετικές σε κάθε σημείο του πλαισίου...

Άλλωστε οι "κλούβες" που κυκλοφορούν στο εμπόριο για τα αγωνιστικά αυτοκίνητα έχουν, νομίζω, στόχο να αυξήσουν στην συνολική αντοχή του πλαισίου του, όχι μόνο της καμπίνας του.
Pughell - Δευ 03 Νοέ 2003, 22:10:02
Θέμα δημοσίευσης:
Ναι αλλα αν εχεις δει οι καλες κλουβες εχουν μπρατσα τα οποια κολλανε πανω στους μπροστινους θολους ή στον καθρεφτη για ακομα μεγαλυτερη ακαμψια. Wink
Τεσπα σταματαω γιατι δεν θα βγαλουμε ακρη... Sad
GIANNIS206 - Τρι 04 Νοέ 2003, 00:27:30
Θέμα δημοσίευσης:
Γιατί πότε βγάλαμε άκρη??? Rolling eyes
Πλάκα κάνω! Cool
Miltellas - Τετ 05 Νοέ 2003, 03:05:10
Θέμα δημοσίευσης:
Γιατί δεν κοιτάτε κάτι από την καθημερινή πράξη;
Τα Rallye φημίζονται για την ακαμψία τους, όπως και όλα τα γαλλικά χατσμπακ (πχ το 205 παλιότερα). Το 206 δεν θα μπορούσε να αποτελεί εξαίρεση, όπως και το 306-7 (το 406-7 είναι λίγο μακρυά για να τα κρίνουμε). Επίσης όσο πιο μικρό το πλαίσιο και κυρίως το μεταξόνιο τόσο πιο εύκολη η δουλειά για το πλαίσιο να αντιμετωπίζει τις στρεβλωτικές δυνάμεις.
Το Saxo στρεβλώνει περισσότερο από το Rallye, άρα δεν έχει ίδια ενισχυμένο το πλαίσιο (και την καμπίνα).

Στα αγωνιστικά Rallye η τοποθέτηση μπάρας θόλων φέρνει αισθητή βελτίωση στην ακαμψία, κάτι που δεν συμβαίνει στον ίδιο βαθμό στο 206, και μιλάω για αγωνιστικά στημένο 206. Στα αγωνιστικά 206 η μπάρα θόλων δεν κρίνεται απαραίτητη. Εξάλλου είναι και λίγο "πονεμένη ιστορία" η τοποθέτηση μπάρας θόλων στα 206.

Προσέξτε και κάτι ακόμη: Το Mazda 2 έχει το ίδιο πλαίσιο και κινητήρα με το νέο Fiesta. Στο Mazda 2 υπάρχει μπάρα θόλων ενώ στο Fiesta δεν υπάρχει. Και το Fiesta φημίζεται πλέον (όπως και το Focus) τόσο για την ακαμπτη αίσθησή του όσο και για την άριστη (σπορ) οδική του συμπεριφορά. Βγαίνει κάποιο συμπέρασμα; Σημειώστε και ότι η Mazda έχει εξαγοραστεί σε μεγάλο ποσοστό από την Ford. Αυτό και για την σχέση Citroen-Peugeot, για όσους δεν έχουν προβληματιστεί.
ΝΙΚΟΣ - Τετ 05 Νοέ 2003, 09:34:51
Θέμα δημοσίευσης:
......Χμμμμμμμμμ.......Σπυρο ιδεα Idea

Το ραβεις με αργκον και βαζεις και ενα CAGE και του κανεις και λιγο διαιτα και τριγμοι τελος Very happy
pezomania - Τετ 05 Νοέ 2003, 10:02:59
Θέμα δημοσίευσης:
Δημήτριος έγραψε:
sgonzales έγραψε:
Οταν περνά όλο το αυτοκινητο ή μόνο απο μια πλευρά δεξια -αριστερή?
Τις ταλαντώσεις και τον θόρυβο τα καταλαβαίνεις περισσότερο προς το κάθισμα ή το ταμπλό
Απο λάστιχα τί εχεις


Όχι, μιλώ για τριγμούς από την πόρτα του συνοδηγού. Τώρα τελευταία υποπτεύομαι και την ζώνη ασφαλείας του συνοδηγού...




Δημήτρη, λάδωσε την πόρτα σε όλες τις κλειδώσεις που έχει και εκεί που κλείνει!!! 99% θα σταματήσουν οι θόρυβοι στις εγκάρσιες ανωμαλίες!!!!
Δημήτριος - Τετ 05 Νοέ 2003, 12:15:11
Θέμα δημοσίευσης:
pezomania έγραψε:
Δημήτρη, λάδωσε την πόρτα σε όλες τις κλειδώσεις που έχει και εκεί που κλείνει!!! 99% θα σταματήσουν οι θόρυβοι στις εγκάρσιες ανωμαλίες!!!!


Θα κάνω μια λίστα με ό,τι λαδώνω τακτικότατα μόνος μου :
1) Κλειδαριές θυρών (και του πορτ παγκάζ)
2) Μεντεσέδες κάθε είδους
3) Κλειδαριές
4) Μοχλικό σύστημα κίνησης υαλοκαθαριστήρων (μόλις ανόιξεις το καπώ, στο βάθος, κοντά στην αντλία των φρένων)
5) Μηχανισμός απασφάλισης του καπώ (όχι συχνά, αφού δεν χρειάζεται)
6) Διάφορες ηλεκτρικές επαφές (π.χ. του φίς που δίνει ρεύμα στο βεντιλατέρ, το οποίο είναι εκτεθειμένο στην λάσπη, υγρασία, σκόνη κ.τ.λ)
7) Την έδραση όλων των τροχαλιών στις οποίες έχω πρόσβαση (σπάνια, δεν χρειάζεται συχνή λίπανση εκεί)
8) Τους ακροδέκτες των μπουζί (σπάνια, αφού βαριέμαι να λύνω κάθε λίγο και λιγάκι τα πλαστικά...)

Σε ότι αφορά την λίπανση ηλεκτρικών επαφών, μπορεί να είναι δίκοπο μαχαίρι. Αυτό γιατί όταν μια ηλεκτρική επαφή είναι "βουτιγμένη" στο λιπαντικό, τότε προσκολλώνται πάνω της λάσπες και τα σχετικά...

Παρόλα αυτά, όταν το αυτοκίνητο το παίρνω από το πλυντήριο, παρατηρώ πως τα σημεία, που υπό φυσιολογικές συνθήκες τρίζουν, δεν ακούγονται για κάποιο χρονικό διάστημα. Αυτό σημαίνει πως κάτι μου διαφεύγει Twisted evil Twisted evil Twisted evil Twisted evil Twisted evil Twisted evil

Τέλος, έχω να πω πως βρήκα νέα πηγή θορύβου!!!
Ο ιμάντας της ζώνης ασφαλείας έχει στην αρχή του ένα πλαστικό που τον περιβάλει μήκους 15cm περίπου. Αυτό καμιά φορά χτυπάει στην θήκη για μικροαντικείμενα της πίσω ταπετσαρίας, δημιουργώντας έναν απεχθή θόρυβο!! Twisted evil Razz Twisted evil
zzzleepy - Τρι 25 Νοέ 2003, 20:20:15
Θέμα δημοσίευσης:
Εμένα πάντως ακούγονται τριγμοί στο δεξί μέρος του αυτοκινήτου, οι οποίοι προέρχονται είτε από πλαστικά είτε από το παράθυρο του συνοδηγού. Και το περίεργο είναι ότι δεν ακούγονται ούτε σε τραχείς δρόμους ούτε σε ανεβοκατέβασμα πεζοδρομίων αλλά όταν το αυτοκίνητο είναι σταματημένο (στο φανάρι π.χ.) και πάω να το ξεκινήσω... Exclamation Exclamation

Δε βαριέσαι, άμα είχες αυτοκίνητο πολυτελείας πριν το 206 (βλέπε Skoda Favorit) τότε έχεις συνηθίσει σε πολύ περισσότερα τριξίματα... Razz
netblaster - Τετ 26 Νοέ 2003, 00:00:12
Θέμα δημοσίευσης:
Το εγραψα και σε αλλο Forum αλλα θα το ξαναγραψω...Εχουμε ΓΑΛΛΙΚΑ αυτοκινητα!!! Οσο για την ακαμψια ειναι μεγαλη η ιστορια...Τα 106 εχουν πολυ καλο "δεσιμο" για το μεγεθος τους και τα 206 θα μπορουσαν να ειναι καλυτερα...Παντως προβλημα δεν εχει κανενα απο τα δυο...
GIANNIS206 - Τετ 26 Νοέ 2003, 16:49:55
Θέμα δημοσίευσης:
netblaster έγραψε:
Το εγραψα και σε αλλο Forum αλλα θα το ξαναγραψω...Εχουμε ΓΑΛΛΙΚΑ αυτοκινητα!!! Οσο για την ακαμψια ειναι μεγαλη η ιστορια...Τα 106 εχουν πολυ καλο "δεσιμο" για το μεγεθος τους και τα 206 θα μπορουσαν να ειναι καλυτερα...Παντως προβλημα δεν εχει κανενα απο τα δυο...

Σε άλλο τόπικ εννοείς! Wink
netblaster - Τετ 26 Νοέ 2003, 23:56:54
Θέμα δημοσίευσης:
GIANNIS206 έγραψε:
netblaster έγραψε:
Το εγραψα και σε αλλο Forum αλλα θα το ξαναγραψω...Εχουμε ΓΑΛΛΙΚΑ αυτοκινητα!!! Οσο για την ακαμψια ειναι μεγαλη η ιστορια...Τα 106 εχουν πολυ καλο "δεσιμο" για το μεγεθος τους και τα 206 θα μπορουσαν να ειναι καλυτερα...Παντως προβλημα δεν εχει κανενα απο τα δυο...

Σε άλλο τόπικ εννοείς! Wink


Ω ναι...
1.1 i love you - Δευ 23 Φεβ 2004, 14:32:23
Θέμα δημοσίευσης:
Roll eyes Λοιπόν παρακολουθώντας αυτό το topic έμαθα τα εξής Scratch:το 106 είναι πιο ακαμπτο απ'το 206, τα crash tests δεν αποδεικνύουν την στιβαρότητα ενος αμαξώματος, οι ζώνες προγραμματισμένης παραμόρφωσης οπου αναρτώνται τα συστήματα ανάρτησης είναι ευκαμπτα αλλά η συμπεριφορά του οχήματος μπορεί να δείχνει άκαμπτη αίσθηση,οι περισσότερες ενισχύσεις στη δομή ενός αμαξώματος το καθιστούν λιγότερο συμπαγές σύμφωνα με κάποιο νόμο της φυσικής Rolling eyes .........Και αναρωτιέμαι:Γιατί άραγε ο Καβαθάς όταν εξετάζει την ακαμψία δεν αναφέρεται στην καμπίνα μόνο,παρα εξετάζει τη συμπεριφορά της μούρης και της ουράς;Και όπως και να έχει το πράγμα Twisted evil Twisted evil ::Ένα αυτοκίνητο με άκαμπτη καμπίνα,και ένα άλλο με το πάτωμα του 106 με πιο άκαμπτη καμπίνα Question Question
PoLiThS - Δευ 23 Φεβ 2004, 22:32:25
Θέμα δημοσίευσης:
Να ρίξω μια ιδεα για τεστ ακαμψιας....

Ανεβάστε τον μπροστα αριστερο τροχό σε ραμπα ουτως ώστε να σηκωθεί ο πισινός στον αερα... (θέλει μεγάλη και απότομη ράμπα)

Οι έχοντες 206 θα μπορούνε να ανοιξούν και να κλείσουν την πόρτα του οδήγου κανονικά με μια αλλαγή στον "ηχο" της πόρτας και ενδεχωμένως ενα ψιλοσκάλωμα στην ασφάλεια... αλλα θα κλείνει..

Οι κατοχοι 106 να κάνουν το ιδιο εννοείτε χωρίς μπαρες κτλ κτλ.. θα ανοίξουν την πορτα.. αμα την κλείσουν όμως εμενα να με χέσετε Smile

Συγνώμη που το λέω έτσι χύμα αλλα ετσι είναι ακριβώς

Αν μπορεί καποιος να βρεί την ακαμψία των 2 πλασίων.. ενημερωτικά μετρίεται σε Ν/deg Newton δύναμης ανά μοιρα στρέβλωσης..
GIANNIS206 - Τρι 24 Φεβ 2004, 15:18:13
Θέμα δημοσίευσης:
Το έχω κάνει αυτό που λέει ο Νίκος και είναι έτσι ακριβώς!!!Γέλια είχε όταν δεν μπορούσε ένας φίλος να κλείσει την πόρτα του GOLF!!
Δημήτριος - Σαβ 28 Φεβ 2004, 20:05:06
Θέμα δημοσίευσης:
1.1 i love you έγραψε:
Roll eyes Λοιπόν παρακολουθώντας αυτό το topic έμαθα τα εξής Scratch:το 106 είναι πιο ακαμπτο απ'το 206, τα crash tests δεν αποδεικνύουν την στιβαρότητα ενος αμαξώματος, οι ζώνες προγραμματισμένης παραμόρφωσης οπου αναρτώνται τα συστήματα ανάρτησης είναι ευκαμπτα αλλά η συμπεριφορά του οχήματος μπορεί να δείχνει άκαμπτη αίσθηση,οι περισσότερες ενισχύσεις στη δομή ενός αμαξώματος το καθιστούν λιγότερο συμπαγές σύμφωνα με κάποιο νόμο της φυσικής Rolling eyes .........Και αναρωτιέμαι:Γιατί άραγε ο Καβαθάς όταν εξετάζει την ακαμψία δεν αναφέρεται στην καμπίνα μόνο,παρα εξετάζει τη συμπεριφορά της μούρης και της ουράς;Και όπως και να έχει το πράγμα Twisted evil Twisted evil ::[img]


Δεν έπιασα τον συλλογισμό σου...
Ενέχουν ειρωνεία αυτά που λές ή όχι; (μάλλον ενέχουν)
Το λέω αυτό γιατί δεν καταλήξαμε σε κανένα από τα συμπέρασμα που περιγράφεις... Rolling eyes Rolling eyes
Εγώ πάντως κατέληξα στα σχεδόν αντίθετα συμπεράσματα...
1.1 i love you - Σαβ 28 Φεβ 2004, 21:43:35
Θέμα δημοσίευσης:
ειρωνία Question Question μάλλον πείραγμα προς τα παιδιά που εξέφρασαν την άποψη περί μεγαλύτερης ακαμψίας του 106 από του 206. Splat Splat Splat(ΝΙΚΟ που είσαι;πέφτουν ντομάτες!!) μήπως να έριχνες μια ματιά από την αρχή της ενότητας να τα διαπιστώσεις;; και δεν έβγαλα συμπεράσματα, για κοίτα τι έγραψα... ''έμαθα'' αναφέρω, όχι συμπέρανα... με χιούμορ το αντιμετώπισα, Afroman όχι ειρωνεία. Silly Αλλωστε τα παλαιότερα μέλη του club ξέρουν πολύ καλά αν είμαι ειρωνικός η όχι.Μη τα παίρνεις όλα τοις μετρητοίς,η ζωή είναι μικρή Wink Wink
Δημήτριος - Σαβ 28 Φεβ 2004, 22:08:04
Θέμα δημοσίευσης:
1.1 i love you έγραψε:
Μη τα παίρνεις όλα τοις μετρητοίς,η ζωή είναι μικρή Wink Wink


Ευχαριστώ για το κήρυγμα!!! Very happy Laughing Θα το 'χω στα υπ' όψην!

Όσο για τον όρο "ειρωνικός" μάλλον λάθος δικό μου ήταν. Εννοούσα αστειευόμενος, ή περιπαικτικός με την καλή έννοια...

Και την ερώτηση στην έκανα έτσι, "just in case"... Μην με παρεξηγείς!
Recifees - Κυρ 29 Φεβ 2004, 16:07:35
Θέμα δημοσίευσης:
PoLiThS έγραψε:
Να ρίξω μια ιδεα για τεστ ακαμψιας....

Ανεβάστε τον μπροστα αριστερο τροχό σε ραμπα ουτως ώστε να σηκωθεί ο πισινός στον αερα... (θέλει μεγάλη και απότομη ράμπα)

Οι έχοντες 206 θα μπορούνε να ανοιξούν και να κλείσουν την πόρτα του οδήγου κανονικά με μια αλλαγή στον "ηχο" της πόρτας και ενδεχωμένως ενα ψιλοσκάλωμα στην ασφάλεια... αλλα θα κλείνει..

Οι κατοχοι 106 να κάνουν το ιδιο εννοείτε χωρίς μπαρες κτλ κτλ.. θα ανοίξουν την πορτα.. αμα την κλείσουν όμως εμενα να με χέσετε Smile

Συγνώμη που το λέω έτσι χύμα αλλα ετσι είναι ακριβώς

Αν μπορεί καποιος να βρεί την ακαμψία των 2 πλασίων.. ενημερωτικά μετρίεται σε Ν/deg Newton δύναμης ανά μοιρα στρέβλωσης..


Το εν λόγω πείραμα έγινε κατα λάθος με τον αριστερο πίσω τροχό στον αέρα ............
Πόρτες οδηγού -συνοδηγού-πορτ μπαγκάζ ανοιγόκλειναν χωρίς πρόβλημα .
Εβαλε και νερό στους υαλοκαθαριστήρες Shocked
Μια ταλάντωση μόνο όταν έκατσε στην θέση του συνοδηγού αυτός που τα έκανε όλα αυτά .....Εγώ παρακαλουθούσα και απο κάποιο σημείο και μετά γέλαγα.. Very happy
Δημήτριος - Κυρ 29 Φεβ 2004, 16:41:48
Θέμα δημοσίευσης:
Δεν χάνω ευκαιρία να αξιολογώ την ακαμψία του αυτοκινήτου...

Μια φορά το πήγα για ζυγοστάθμιση. Επειδή οι ζάντες μου δεν μπαίνουν στο μηχάνημα (λείπει η κεντρική οπή του ακραξονίου) ο μάστορας έκανε το εξής :
1) Σήκωσε το αυτοκίνητο στον αέρα, μέσω του κλασικού ανυψωτήρα.
2) Έβαλε κάτω από τον τροχό που ήθελε να ζυγοσταθμίσει ένα τρίποδο, ώστε αυτό να ακουμπήσει, κατά την κάθοδο του αυτοκινήτου, στο ημιαξόνιό του (ή κάπου εκεί τέλος πάντων).
3) Άφησε το αυτοκίνητο να κατέβει τελείως κάτω. Βέβαια μόνο οι δύο απέναντι τροχοί πατήσαν στο έδαφος, αφού οι τροχοί στην πλευρά που βρισκόνταν το τρίποδο ήταν στον αέρα, ανεξάρτητα από το αν αυτό ήταν στον μπροστά ή τον πίσω τροχό. Το τρίποδο είχε ύψος περίπου μισού μέτρου. Έτσι οι διαδρομές των αναρτήσεων από την πλευρά που βρίσκονταν το τρίποδο εξαντλούνταν, με αποτέλεσμα να είναι οι τροχοί αυτοί στον αέρα.
4) Μπήκε μέσα στο αυτοκίνητο για να το θέσει σε λειτουργία, ώστε να κινείται ο μπροστινός τροχός που ήταν στον αέρα (ελλείψει μπλοκέ διαφορικού) και έτσι να τον ζυγοσταθμίσει. Ο άλλος μάστορας έκανε την ζυγοστάθμιση.

Υπό αυτές τις συνθήκες το πορτ-παγκάζ ανοιγόκλεινε χωρίς πρόβλημα. Οι πόρτες οδηγού-συνοδηγού, ενώ ανοιγόκλειναν χωρίς κώλυμα, σκάλωναν λιγάκι όταν συνατούσαν την κλειδαριά της κάσας. Το "πείραμα" το έκανα για κάθε θέση του τριπόδου!

Έτσι, έτσι... Cool Cool Cool Afroman Thumb right

Θα επαναλάβω όμως και κάτι που έγραψα και προηγούμενα στο ίδιο topic (για να μην λένε μερικοί-μερικοί ότι δεν παρακολουθώ τις προηγούμενες δημοσιεύσεις Wink ).
1) Δεν υπάρχει τελείως απαραμόρφωτος φορέας, είτε αυτός υπόκειται σε δυναμικά φορτία (όπως ένα πλαίσιο αυτοκινήτου ή μια άτρακτος αεροπλάνου) είτε σε στατικά φορτία (όπως ο σκελετός μιας οικοδομής, αν εξαιρέσουμε τον σεισμό).
2) Η (ελεγχόμενη) ελαστικότητα ενός φορέα μπορεί να είναι επιθυμητή και να συνδράμει στην αρτιότερη συμπεριφορά του έναντι καποιων καταστάσεων.
3) Η μελέτη ενός πολύπλοκου φορέα (π.χ. πλαίσιο αυτοκινήτου) γίνεται με προγράμματα σε ηλεκτρονικό υπολογιστή (πρόγραμμα πεπερασμένων στοιχείων), αφού η συμπεριφορά του είναι εξαιρετικά πολύπλοκη.

Συνεπώς δεν μπορούμε να αποφανθούμε για την συμπεριφορά ενός τέτοιου πλαισίου, βλέποντας μόνο την επιμέρους διαμόρφωσή που αυτό μπορεί να έχει (π.χ. νεύρο σε κάποιο σημείο ή ύπαρξη γέφυρας), αλλά πρέπει να το δούμε ως σύνολο!
Βέβαια, αν θέλουμε να ενισχύσουμε π.χ. τους μπροστινούς θόλους, θα πρέπει να κάνουμε κάτι (π.χ. θα προσθέσουμε υλικό) σε εκείνη την περιοχή και όχι αλλού. Αυτό όμως δεν σημαίνει πως το πλαίσιο δεν αντιμετωπίζεται ως σύνολο, αφού θα επηρεαστεί η συμπεριφορά του συνολικά.
ROLAND GARROS - Παρ 12 Μάρ 2004, 12:51:19
Θέμα δημοσίευσης:
KALA MAS DOULEUETE? exw ena 206cc roland garros twn 21800euro kai trizei apo to prwto xiliometro...afhste to dh8en sxolio ths dakar ae pou me parotrine na parw gia tous pollous trigmous mia silikoni na bazw sta para8ura ka8e ligo....


to gegonos oti xalase h orofh thn trith mera to eipa? a afhste na to dhmiourgisw san 8ema... Twisted evil Evil
PoLiThS - Σαβ 13 Μάρ 2004, 01:43:22
Θέμα δημοσίευσης:
Μην ξεχνάς όμως οτι εισαι CC σου λείπει η σταθερή οροφή που είναι ενα απο τα ποιο σημαντικά κομμάτια στην ακαμψια ενός οχήματος... μην παραπονιέσαι φιλτατε.. και το SAAB 9-3 Convertible Aero που είχα για λίγο καιρό έτριζε... και κόστιζε 50,000 ευρώπουλα...
Touristas - Σαβ 13 Μάρ 2004, 08:07:50
Θέμα δημοσίευσης:
Δεν νομίζω ότι υπάρχει ανοικτό αυτοκίνητο που να μην έχει τριγμούς όσα ευρα κι αν κοστίζει !! Smile
scrat - Σαβ 25 Σεπ 2004, 01:10:06
Θέμα δημοσίευσης:
Το αυτοκίνητο το παρκάρω σπίτι σε υπόγειο γκαράζ. Μετά τα πρώτα 200χλμ., άρχισα να ακούω θορύβους, σαν υλικό υπό τάση (δεν ξέρω αν το λέω σωστά) κατά την άνοδο και κάθοδο από τη ράμπα, ειδικά όταν ήταν υπό γωνία (πρώτα ο ένας τροχός και μετά ο άλλος δηλαδή), σα να πιέζεται το πίσω μέρος του αυτοκινήτου κατά το διαμήκη άξονα. Τώρα, στα 1000χλμ. το αυτοκίνητο μου φαίνεται όλο και πιο εύκαμπτο, κάνει ανατριχιαστικά "τακ" από τις πόρτες μέχρι το πίσω μέρος, κατά την εκκίνηση από στάση, την επιβράδυνση, ακόμα και τη στροφή όταν οι τροχοί έχουν διαφορετικό ύψος (π.χ. ανηφόρες ή κατηφόρες που καταλήγουν σε ευθεία). Να αρχίσω να ανησυχώ ότι έχω ένα αυτοκίνητο-πλαστελίνη;
volvos - Σαβ 25 Σεπ 2004, 01:38:46
Θέμα δημοσίευσης:
xaxaxaxa ακριβως το ιδιο με τη ραμπα εχω και εγω οταν ανεβαινουν οι τρεις ροδες ακουω απο τη μεριαπου ειναι στον αερα κρακκκκκκ κρααααααακ αααααχ μανα μου...

το εχω εντοπισει στις πισω πλαινες επενδυσεις στα πανω ασπρα κομματια νομιζω...
κανεις που να εχει βρει λυση????
το να το ξηλωσω και να ριχνω απλα δεξια αριστερα σπρευ σιλικονης δε μου παει....
netblaster - Σαβ 25 Σεπ 2004, 01:44:23
Θέμα δημοσίευσης:
Φιλε μου να χαιρεσαι για το αμαξι που εχεις!!! Αν θες να σε παω βολτα με το 205 μου (11χρονων 123.000km) να νιωσεις τι σημαινει στρεβλωση!!! Το cc ειναι ακομα καλυτερο και απο το 306 cabriolet!!! Αλλα ενταξει...δεν εχει την ακαμψια ενος κλειστου, οπως και να το κανουμε!!! Wink
Δημήτριος - Κυρ 26 Σεπ 2004, 19:54:11
Θέμα δημοσίευσης:
Ακούστε φίλοι μου την συγκλονιστική ιστορία ενός εξολοθρευτή τριγμών!!!...

Μια φορά και έναν καιρό...

στο αυτοκίνητό μου τρίζανε σχεδόν τα πάντα!

Αφού απήβδησα από την πολύ πρόχειρη συναρμογή των πλαστικών, προέβην στο εξής:

Χρησιμοποίησα αυτοκόλλητο λαστιχάκι (από κατάστημα με υλικά οικοδομών), που το αγοράζεις με το μέτρο.

1) Αφαίρεσα δύο πλαστικά panels από το ταμπλώ (το καπάκι της ασφαλειοθήκης και το panel στο οποίο εδράζεται ο ροοστάτης, ο διακόπτης ρύθμισης της δέσμης φωτών και το κλειδί για τον αερόσακο του συνοδηγού), καθώς τις ταπετσαρίες από τις πόρτες και έβαλα καθ' όλο το μήκος των συναρμογών αυτό το λαστιχάκι. Μετά τα ξαναέβαλα στην θέση τους όλα και πλέον ησύχασα (από αυτές τις πηγές τριγμών)!!!

2) Επίσης τέτοιο λάστιχο έβαλα και σε διάφορα πλαστικά που ακουμπούσαν στο πλαίσιο έτσι, χωρίς καν μια βίδα να τα κρατάει!!! Αυτό συνέβη με τα πλαστικά που διατρέχουν το τούνελ του πλαισίου (αυτό στην μέση, όπου είναι και ο λεβιές). Κάτω λοιπόν από την θήκη για μικροαντικείμενα (μιλώ για την θηκούλα που είναι μπροστά από τον λεβιέ) υπάρχει κάτι σαν μεταλλικός σωλήνας τοποθετημένος κατά πλάτος. Εκεί πάνω ακουμπάει το πλαστικό του ταμπλώ. Πρέπει να παρεμβάλετε ένα λαστιχάκι και εκεί...

3) Το ίδιο έκανα και διάφορες περιπτώσεις όπου πλαστικό ακουμπούσε με πλαστικό και διαπιστώθηκε ότι δημιουργούνταν πρόβλημα Αυτό έγινε στην πίσω θήκη της κάθε ταπετσαρίας πόρτας. Ξέρετε, εκείνη την μουλωχτή θήκη που δεν πολυφαίνεται! Στο εσωτερικό της τα κάθετα πλαστικά ακουμπάνε στο κυρίως σώμα της ταπετσαρίας και παράγουν βδελυρούς θορύβους!!! Λαστιχάκι και εκεί!!!

4) Τέλος λαστιχάκι έβαλα και στα σημεία που δένουν οι πλάτες των πίσω καθισμάτων, ώστε να μην έχουν τζόγους στο κούμπωμα.

Λαστιχάκι και άγιος ο Θεός!!
Βέβαια για να βρω όλα τα σημεία τριγμού μου πήρε πολύ καιρό και πολλές φορές έκανα τον Σέρλοκ Χολμς για να τα βρώ...
Ακόμα υπολείπονται λίγα σημεία (κάπου στις ζώνες ή στα παράθυρα), αλλά που θα μου πάνε τα γ@μημένα!!! Έτσι και τα βρω... Twisted evil Twisted evil Twisted evil Πάντως έχω αντιμετωπίσει το πρόβλημα στο 80% περίπου.

Ευτυχώς τριγμούς από αναρτήσεις κ.τ.λ. δεν έχω. Αλλά αν αποκτήσω θα βάλω λαστιχάκι!!! Twisted evil Wink

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Δυστυχώς (ή ευτυχώς) κανένα πλαισίο αυτοκινήτου και γενικότερα φορέας δεν είναι άκαμπτος. Έτσι ό,τι ταλαντώσεις παράγονται από τις μικροστρεβλώσεις του πλαισίου, μεταφέρονται στα πλαστικά, τα οποία ανάλογα με την ιδιοσυχνότητά τους ταλαντώνονται μέχρι το πλαίσιο να αποσβέσει αυτήν την αρχική ταλάντωση.

Το γεγονός αυτό θα μπορούσε να αποφευχθεί με το να στηρίζουν καλύτερα τα πλαστικά πάνω στο πλαίσιο. Έτσι δεν θα γίνονταν αντιληπτές οι ταλαντώσεις του πλαισίου που παράγονται από τις μικρο-στρεβλώσεις του. Κάτι τέτοιο όμως (δηλαδή καλύτερη συναρμογή) απ' ό,τι φαίνεται δεν γίνεται για λόγους κόστους.
Δηλαδή ενώ τα πλαίσια είναι καλά (δεν θα παίρνανε και 4 αστέρια άλλωστε), η συναρμογή των πλαστικών πάνω τους είναι του κώλου...

Η λύση όμως, που θα εφαρμοστεί σε πολύ λίγα χρόνια, λέγεται "Αφρώδες αλουμίνιο"! Θα μπαίνει εκεί που θα χρειάζονται ζώνες απορρόφησης ενέργειας (για παθητική ασφάλεια), καθώς και εκεί όπου απαιτείται απομόνωση τριγμών και άλλων παρασίτων!!!!
scrat - Δευ 27 Σεπ 2004, 15:28:09
Θέμα δημοσίευσης:
Δημήτριος Cheers είχα διαβάσει και σε άλλα σου posts το ανηλεές κυνήγι των τριγμών σου Razz Τελικά θα έπρεπε να σου δίνουν δώρο 10 μέτρα λαστιχάκι κατά την παραλαβή του αυτοκινήτου μου φαίνεται Rolling eyes
Μάλλον θα ακολουθήσω το δρόμο σου σε λίγο καιρό.

Volvos ναι αυτά τα άσπρα πλαστικά πρέπει να κάνουν τον θόρυβο. Στην Corolla που είχα πριν, 10ετίας, παρόμοιος θόρυβος γινόταν από το πίσω σύστημα των αναρτήσεων, γι' αυτό ανησύχησα μήπως είναι κάτι πιο σοβαρό.

netblaster, το δικό μου είναι και κλειστό και 3θυρο, οπότε υπολόγιζα να μην έχω τέτοια φαινόμενα, τουλάχιστον στην αρχή. Φαντάζομαι τι πανυγήρι θα γίνεται σε ένα 205 του '93 Razz
Δημήτριος - Τρι 28 Σεπ 2004, 00:06:57
Θέμα δημοσίευσης:
Dio78 έγραψε:
Δημήτριος Cheers είχα διαβάσει και σε άλλα σου posts το ανηλεές κυνήγι των τριγμών σου Razz Τελικά θα έπρεπε να σου δίνουν δώρο 10 μέτρα λαστιχάκι κατά την παραλαβή του αυτοκινήτου μου φαίνεται Rolling eyes
Μάλλον θα ακολουθήσω το δρόμο σου σε λίγο καιρό.

netblaster, το δικό μου είναι και κλειστό και 3θυρο, οπότε υπολόγιζα να μην έχω τέτοια φαινόμενα, τουλάχιστον στην αρχή. Φαντάζομαι τι πανυγήρι θα γίνεται σε ένα 205 του '93 Razz


Πάντως υπολογίζω ότι ξόδεψα περί τα δύο μέτρα λάστιχο (συμπεριλαμβάνεται και η φύρα)...

Όσο για το 205... Κουδουνίστρα made in France... Wink Wink Rolling eyes
netblaster - Τρι 28 Σεπ 2004, 12:03:24
Θέμα δημοσίευσης:
Το θεμα με το 205 cabrio ειναι οτι δεν ειναι 100% made in France!!! Εχει και μια σχεση με Ιταλια μερια (αφου φερει το μεγαλο ονομα του Pininfarina), αποπου εχει κληρονομησει και επιπλεον τριγμους!!! Laughing Laughing
vasil80 - Δευ 10 Αύγ 2015, 18:56:42
Θέμα δημοσίευσης:
Πριν ειχα ενα Clio...ποοοοοολλοι τριγμοι..
Μολις πηρα το 3008 οταν ανεβαινα κανα σαμαρακι,σε καμμια λακουβα να σου παλι τριγμοι στις πορτες...στο Clio,ειχα λυσει πορτες,ειχα βαλει πισσοχαρτα για συντονισμο κτλ....εδω ξενερωσα,ΑΛΛΑ

Με λιγο ψαξιμο ειδα οτι φταινε τα λαστιχα περιμετρικα των πορτων. Δοκιμασα ενα προιον της WURTH που ειναι γι αυτο το λογο (σπρει σιλικονης δοκιμασα ,δεν κανει καμμια δουλεια..) το περασα ενα χερι και τερμα οι τριγμοι απο τις πορτες!!! Νομιζα οτι ειναι απο μαλακο πλαισιο ή κατι μεσα στην πορτα...οποτε οποιος εχει τριγμους που μοιαζουν με τον δικο μου, παρτε καποιο προιον που εναι για τα λαστιχα αυτα (κατω απο 10 ευρω) και οπου υπαρχει λαστιχο πανω στην πορτα και στο πλαισιο οπου κουμπωνει η πορτα,βαλτε και θα ησυχασουν τα αυτακια σας....
Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες

Powered by phpBB 2.0.21 © 2001, 2002 phpBB Group
© 2002-2003 206 Club - Greece
Πληροφορίες : info@206club.gr