sps έγραψε: |
Ομολογω πως δεν το περιμενα απο ενα αμαξι 8 μηνων και 16000 χλμ,να εχει τετοιες στρεβλωσεις εντονες,με το παραμικρο.
Λακουβα,τρρρρρρ το αμαξωμα σαμαρακι,τρρρρρρ το αμαξωμα φρεναρεις?τρρρρρρρ το αμαξωμα κυματοειδης δρομος?τρρρρρ το αμαξωμα. Δηλαδη στα 100.000 χλμ πως θα κανει? Ειμαι πολυ απογοητευμενος,σε σημειο που σκεφτομαι να αλλαξω αμαξι. Γενικα δεν ειμαι ιδιοτροπος με τους θορυβους,πχ τα πλαστικα δε με ενοχλουν αν τριζουν,αλλα να τριζει το αμαξωμα ενος καλοφτιαγμενου υποτιθεται αυτοκινητου,ε αυτο παει πολυ! Ωρες ωρες σκεφτομαι μηπως εχω ελαττωματικο αμαξι. Εσας σας συμβαινει? Και αν ναι πως το αντιμετωπιζετε? Τελικα δεν πρεπει να ειναι και τοσο δεμενο και ακαμπτο το 206 ![]() |
sps έγραψε: |
Παιδια, δε μιλαω για τριγμους απο τζαμια ζωνες κλπ.μιλαω για τις στρεβλωσεις του αμαξωματος,πχ κατεβαινοντας ενα μικρο πεζοδρομιο.
Και συγκρινοντας το με το πολο που ειχα,περνωντας απο το ιδιο σημειο με το πολο,αυτο δεν ετριζε, ενω το 206 φαινεται πολυ ευκαμπτο. |
sgonzales έγραψε: |
Aκούγονται και σε μένα μερικοί .......
Εχω εντοπίσει τις πηγές και πολύ σύντομα θα ΕΞΟΛΟΘΡΕΥΤΟΥΝ ΧΕΧΕΧΕ |
sps έγραψε: |
Παιδια, δε μιλαω για τριγμους απο τζαμια ζωνες κλπ.μιλαω για τις στρεβλωσεις του αμαξωματος,πχ κατεβαινοντας ενα μικρο πεζοδρομιο.
Και συγκρινοντας το με το πολο που ειχα,περνωντας απο το ιδιο σημειο με το πολο,αυτο δεν ετριζε, ενω το 206 φαινεται πολυ ευκαμπτο. |
Δημήτριος έγραψε: |
Επίσης υπολείπεται ακόμα ένας θόρυβος. Αυτός που βγαίνει από την πλευρά του συνοδηγού. Δεν έχω εντοπίσει την πηγή του ακόμα... Παρουσιάζεται κυρίως όταν το αυτοκίνητο περνά από διαβρωμένη άσφαλτο, τσιμεντένιες ραμπες και γενικά από τραχύ οδόστρωμα που προκαλέι στο αυτοκίνητο μικρού πλάτους αλλά μεγάλης συχνότητας ταλαντώσεις. |
Miltellas έγραψε: |
Και μην ακούω για ακαμψία σε γερμανικά αυτοκίνητα. Έχω δει Golf 1.6 2001 μοντέλο, να μην ανοίγει το καπό αν ανεβάσεις την μία μπροστινή ρόδα σε κανονικό πεζοδρόμιο (ούτε χαμηλό ούτε ψηλό). Αν μπορεί κάποιος ας το επιβεβαιώσει, μήπως και αυτό που είδα ήταν τυχαίο συμβάν λόγω τυχόν ελαττώματος του συγκεκριμένου Golf (ελάττωμα στο πλάισιο όμως;! ). |
Miltellas έγραψε: |
Tο 206 είναι πολύ άκαμπτο ("τελείως" δεν υπάρχει). Είναι πιο άκαμπτο κι από το Rallye κι αυτό σημαίνει πολλά. Μπορεί να τρέχει σε αγώνες χωρίς κανένα πρόβλημα οδικής συμπεριφοράς ακόμη και χωρίς την μπάρα θόλων. Όλα τα Peugeot φημίζονται για την ακαμψία τους (όπως και τα Renault).
Και μην ακούω για ακαμψία σε γερμανικά αυτοκίνητα. Έχω δει Golf 1.6 2001 μοντέλο, να μην ανοίγει το καπό αν ανεβάσεις την μία μπροστινή ρόδα σε κανονικό πεζοδρόμιο (ούτε χαμηλό ούτε ψηλό). Αν μπορεί κάποιος ας το επιβεβαιώσει, μήπως και αυτό που είδα ήταν τυχαίο συμβάν λόγω τυχόν ελαττώματος του συγκεκριμένου Golf (ελάττωμα στο πλάισιο όμως;! ). Άλλο η ακαμψία του πλαισίου και άλλο οι συναρμογές των πλαστικών. Όποιος δεν θέλει καθόλου τριγμούς να πάρει γιαπωνέζικο. Αν και το "καθόλου" είναι πολύ σχετικό αφού στην Ελλάδα ακόμη οι Mercedes τρίζουν. Παρεπιπτόντως, το 206 μου τρίζει ελάχιστα κι ό,τι ψιλοτριγμό έχει βγάλει τον αντιμετωπίζω εύκολα. Και πριν χαμηλώσω και σκληρύνω δεν έτριζε τίποτα. |
GIANNIS206 έγραψε: |
Ένα σημείο νομίζω είναι το ότι το ΄δεσιμο των μπροστινών ψαλιδιών στο 106 είναι πάνω σε γ'εφυρα ενώ στο 206 πάνω στο πλαίσιο!Χωρίς να είμαι 100%σίγουρος! |
Γνεύσιος έγραψε: | ||
Aκριβώς το αντίθετο Γιάννη. Το 206 έχει ένα είδος ψευδογέφυρας ενώ το 106 όχι. Το πάτωμα του 206 είναι πολύ πιο καινούργιο από αυτό του 106, με ειδικά σημεία ενίσχυσης για μεγαλύτερη ακαμψία και ζώνες ειδικής παραμόρφωσης για περίπτωση ατυχήματος. Η μεγαλύτερη αυταπόδεικτη παρατήρηση νομίζω ότι είναι αυτή όπου το 206 μπορεί και τρέχει και σε χώμα ενώ το 106 προορίζεται μόνο για ασφάλτινους αγώνες. Μπορεί να μην λέει και τίποτα αλλά η ίδια η Peugeot ισχυρίζεται ότι το 206 έχει αρκετά πιο ενυσχημένο πλαίσιο από τα παλιότερα μοντέλα. Επίσης η παρουσία ενός 206 με 180 ίππους (ή έστω και 136 που είχε το παλιότερο 2λιτρο) με το ίδιο πλαίσιο, λέει άλλα τόσα. |
Pughell έγραψε: |
Γιατι το 206 με τα 135 δεν πηγαινε βημα
|
sgonzales έγραψε: |
Οταν περνά όλο το αυτοκινητο ή μόνο απο μια πλευρά δεξια -αριστερή?
Τις ταλαντώσεις και τον θόρυβο τα καταλαβαίνεις περισσότερο προς το κάθισμα ή το ταμπλό Απο λάστιχα τί εχεις |
pezomania έγραψε: |
Φίλε Στέλιο, θα διαφωνήσω εδώ μαζί σου, γιατί μου έτυχε το εξής:
Είχα χτυπήσει το 206 μπροστά και πήγα σε φίλο μου φανοποιό να το φτιάξω. Ενθουσιάστηκε με τα δεσίματα του 206 σε σχέση με τα Rallye και τα Saxo, που όπως υποστηρίζει, τόσο μπροστά όσο και πίσω έχουν τα ελάχιστα δεσίματα. Αυτο το αναφέρω, γιατί μου το είπε ένας άνθρωπος γνωστός μου, που έχει δει τα αμάξια ακτινογραφία!!!! |
Pughell έγραψε: |
Απλος κανονας της φυσικης.Απο οσο λιγοτερα κομματια αποτελειται ενα αντικειμενο,τοσο πιο συμπαγες ειναι. ![]() |
Pughell έγραψε: |
Γιατι απλουστατα τα περισσοτερα καινουργια αμαξια ειναι σχεδιασμενα με ελαστικο μπροστινο μερος αλλα με πολυ ακαμπτη καμπινα.Αυτο το ξερω απο τα σεμιναρια που καναμε στην παλια μου δουλεια. ![]() |
Pughell έγραψε: | ||
Απο την στιγμη που το ειπε αυτο και ειναι και ανθρωπος της δουλειας,τι να πω...Μαλλον δεν εχει και μεγαλη ιδεα... Απλος κανονας της φυσικης.Απο οσο λιγοτερα κομματια αποτελειται ενα αντικειμενο,τοσο πιο συμπαγες ειναι. ![]() |
Pughell έγραψε: |
Ναι αλλα επειδη,ως γνωστον,οι τροχοι δεν ειναι βιδωμενοι πανω στην καμπινα αλλα στην μουρη,ας μην συνεχισουμε να λεμε οτι το 206 εχει πιο ακαμπτο σασι απο το 106. ![]() |
Δημήτριος έγραψε: | ||
Όχι, μιλώ για τριγμούς από την πόρτα του συνοδηγού. Τώρα τελευταία υποπτεύομαι και την ζώνη ασφαλείας του συνοδηγού... |
pezomania έγραψε: |
Δημήτρη, λάδωσε την πόρτα σε όλες τις κλειδώσεις που έχει και εκεί που κλείνει!!! 99% θα σταματήσουν οι θόρυβοι στις εγκάρσιες ανωμαλίες!!!! |
netblaster έγραψε: |
Το εγραψα και σε αλλο Forum αλλα θα το ξαναγραψω...Εχουμε ΓΑΛΛΙΚΑ αυτοκινητα!!! Οσο για την ακαμψια ειναι μεγαλη η ιστορια...Τα 106 εχουν πολυ καλο "δεσιμο" για το μεγεθος τους και τα 206 θα μπορουσαν να ειναι καλυτερα...Παντως προβλημα δεν εχει κανενα απο τα δυο... |
GIANNIS206 έγραψε: | ||
Σε άλλο τόπικ εννοείς! ![]() |
1.1 i love you έγραψε: |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
1.1 i love you έγραψε: |
Μη τα παίρνεις όλα τοις μετρητοίς,η ζωή είναι μικρή ![]() ![]() |
PoLiThS έγραψε: |
Να ρίξω μια ιδεα για τεστ ακαμψιας....
Ανεβάστε τον μπροστα αριστερο τροχό σε ραμπα ουτως ώστε να σηκωθεί ο πισινός στον αερα... (θέλει μεγάλη και απότομη ράμπα) Οι έχοντες 206 θα μπορούνε να ανοιξούν και να κλείσουν την πόρτα του οδήγου κανονικά με μια αλλαγή στον "ηχο" της πόρτας και ενδεχωμένως ενα ψιλοσκάλωμα στην ασφάλεια... αλλα θα κλείνει.. Οι κατοχοι 106 να κάνουν το ιδιο εννοείτε χωρίς μπαρες κτλ κτλ.. θα ανοίξουν την πορτα.. αμα την κλείσουν όμως εμενα να με χέσετε ![]() Συγνώμη που το λέω έτσι χύμα αλλα ετσι είναι ακριβώς Αν μπορεί καποιος να βρεί την ακαμψία των 2 πλασίων.. ενημερωτικά μετρίεται σε Ν/deg Newton δύναμης ανά μοιρα στρέβλωσης.. |
Dio78 έγραψε: |
Δημήτριος ![]() ![]() ![]() Μάλλον θα ακολουθήσω το δρόμο σου σε λίγο καιρό. netblaster, το δικό μου είναι και κλειστό και 3θυρο, οπότε υπολόγιζα να μην έχω τέτοια φαινόμενα, τουλάχιστον στην αρχή. Φαντάζομαι τι πανυγήρι θα γίνεται σε ένα 205 του '93 ![]() |