Svstouk έγραψε: |
Ακούω εδώ και καιρό κάποιους (εκτός club) να λένε για αλλαγή εκκεντροφόρου με κάτι πιο "άγριο", με όφελος γύρω στα 10-12 άλογα!
Ξέρει κανείς τίποτα γύρω από το θέμα; Από όσο μπορώ να γνωρίζω ο πιο "άγριος" εκκεντροφόρος είναι αυτός που ανοίγει περισσότερο τη βαλβίδα εισαγωγής με όλες τις γνωστές συνέπειες. Από εκεί και πέρα....σκοτάδι. Δεν ξέρω περισσότερα, ούτε αν χρειάζονται άλλες μετατροπές, ούτε και το κόστος; ![]() ![]() Ποιος θα μας διαφωτίσει; ![]() ![]() ![]() |
Svstouk έγραψε: |
Ακούω εδώ και καιρό κάποιους (εκτός club) να λένε για αλλαγή εκκεντροφόρου με κάτι πιο "άγριο", με όφελος γύρω στα 10-12 άλογα!
Ξέρει κανείς τίποτα γύρω από το θέμα; Από όσο μπορώ να γνωρίζω ο πιο "άγριος" εκκεντροφόρος είναι αυτός που ανοίγει περισσότερο τη βαλβίδα εισαγωγής με όλες τις γνωστές συνέπειες. Από εκεί και πέρα....σκοτάδι. Δεν ξέρω περισσότερα, ούτε αν χρειάζονται άλλες μετατροπές, ούτε και το κόστος; ![]() ![]() Ποιος θα μας διαφωτίσει; ![]() ![]() ![]() |
ΝΙΚΟΣ έγραψε: |
..![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Θα συμφωνησω με τον Ντανι οτι καλυτερα να παρεις ετοιμους εταιριας παρα να κανεις Reprofile.Και για να δουλεψει θελει καλη συμπιεση.Οχι δηλ.οτι χωρις συμπιεση δεν θα δουλεψει,απλα δεν θα παρει αυτα που πρεπει,αλλα ποιο λιγα.Βεβαια μαζι με αυτα θελει να αλλαχτουν και τα ελατηρια των βαλβιδων με αλλα διπλα λογο οτι αναλογα ποσο βυθηση εχει ο εκκεντροφορος υπαρχει περιπτωση η βαλβιδα να μην επανερχετε γρηγορα επανω και να την προλαβαινει το πιστονι,οποτε........ ![]() Απο εκει και περα μια καλη και Extreame μετατροπη ειναι εκκεντροφορος με 315 μοιρες της KENT με κωδικο PT13 ο οποιος ειναι Racing only αλλα παει μετα τον Κ@λο του το μοτερ.Βεβαια λογο οτι θα παρει ψιλα θελει και αλλαγη κορονοπηνιο για ολοκληρωση της μετατροπης οπως ειπε ο Φιλος μου ο Μιλτος.Ετσι βγαινεις παραπανω κερδισμενος ![]() Και γιατι το λεω για τον συγκεκριμενο εκκεντροφορο........ Θα πειτε πολλοι οτι ειμαι ατομο των ακρων και οτι και ενας εκκεντροφορος ή μια μετατροπη σαν του Danieloy δεν αρκει ![]() ![]() Θα σας πω.............Ο συγκεκριμενος εκκεντροφορος ειναι ο καταλληλοτερος να δουλεψει μαζι με ενα συστημα τετραπεταλουδο.Οχι οτι του Danieloy τα εκκεντροφορια δεν δουλευουν με τετραπεταλουδο απλα για σωστοτερη μετατροπη χρειαζετε τον PT13. Και μην μου πειτε οτι ειμαι υπερβολικος.......... Ο Danielos εκανε την μετατροπη και μετα απο 1 βδομαδα περιπου ζητουσε και αλλες λυσεις για αυξηση της ιποδυναμης του γιατι ηθελε και αλλη...Και καλα εκανε βεβαια. ![]() Γιατι τα χρηματα,οι γυναικες,και τα ΓΚΑΖΙΑ ποτε δεν ειναι αρκετα. ![]() |
Pughell έγραψε: |
Παντως οι 14αρηδες ολο στο ψαξιμο ειστε αλλα κανενας δεν εριξε εστω και λιγα λεφτα στο μοτερ για να δει "τι ψαρια θα πιασει"... ![]() Και δεν εννοω σκουπα-καζανι! ![]() |
DimiP έγραψε: | ||
μη βιαζεσαι... κατσε να μαζεψουμε κανα φραγκο πρωτα... |
DimiP έγραψε: |
μη βιαζεστεεεε..... ![]() . . . εδω επιφανες μελος του club περιμενε 2 χρονια+ για να κανει το 1.1 -> 2.0 ... ![]() ![]() ![]() |
Vaggelis έγραψε: | ||
Για τον Larry μιλάς;;;; Μη μου πείς οτι ζήλεψες;;; |
Pughell έγραψε: |
...μπορεις να βαλεις εκκεντροφορο χωρις προγραμμα αλλα θα χρειαστει ρυθμιστη.... |
Miltellas έγραψε: | ||
Τί εννοείς; |
DimiP έγραψε: | ||||
πως να μη ζηλεψω αφου το βλεπω καθε μερα σχεδον... ![]() |
netblaster έγραψε: |
Ο υπερκυβισμος συστηνεται για τους "μεγαλους" κινητηρες απο 2λιτρα και πανω οπου και εχεις σαφεις βελτιωσεις!!! Οτι γινεται παντως γινεται... |
Pughell έγραψε: |
Καταρχην στα 206 δεν γινεται υπερκυβισμος γιατι το μπλοκ τους ειναι αλουμινενιο με χιτωνια.Αν ηταν μαντεμενιο το συζητουσαμε αλλα οχι για να γινει 16αρι... |
netblaster έγραψε: |
Δεν ξερω αν τα χρηματα ειναι λιγοτερα, αλλα αποτι θυμαμαι ενα 106 1.4 ειχε φτασει τα 93ps ατμοσφαιρικα με κοστος γυρω στα 1000και ευρω!!! |
STELIOS έγραψε: |
... αλλα επειδη η φυση του ανθρωπου ειναι ανικανοποιητη, τωρα το Corsa ειναι στο χειρουργειο για μεταμοσχευση καρδιας. Block 1600, καινουρια πιστονια - μπιελλες - στροφαλος - εκεντροφοροι απο Γερμανια. Η εισαγωγη η ιδια και ο εγκεφαλος εχει σταλει Γερμανια για επαναπρογραματισμο. Στοχος τα 155-160 αλογα. Τωρα θα δειξει..... |
STELIOS έγραψε: |
O εκκεντροφορος 400 ευρω, η τοποθετηση μου ειπαν (στο μαγαζι) αλλα 100 ευρω αλλα μαλλον θα την τοποθετησει ο δικος μου μηχανικος αφου θα πρεπει να ρηθμισω και ημαντα σηντομα. Ετσι αφου θα ανοιξει η κεφαλη να τα κανουμε ολα με τη μια. |
Pughell έγραψε: |
...Το μονο προβλημα ειναι τα καυσιμα γιατι αν δεν φτασει ο ρυθμιστης πιεσης,τοτε εχετε προβλημα αν εχετε 3φυσο μοτερ.... |
STELIOS έγραψε: |
Επειδη το εχω οδηγησει σας διαβεβαιω οτι ειναι πολυ ομαλος ο κηνητηρας. Το παιδι εχει κανει τα εξεις:
- Προγραμμα και εισαγωγη-ροϊκη εξεληξη Dibillas (εβγαλε την πλαστικη και εβαλε μεταλικη χυτη) . Ανεβασμα κοφτη στης 7200 rpm. - Full εξαγωγη, χταποδι - καταλητης - εξατμηση της Sebring. Το αμαξι πραγματικα πεταει, αλλα επειδη η φυση του ανθρωπου ειναι ανικανοποιητη, τωρα το Corsa ειναι στο χειρουργειο για μεταμοσχευση καρδιας. Block 1600, καινουρια πιστονια - μπιελλες - στροφαλος - εκεντροφοροι απο Γερμανια. Η εισαγωγη η ιδια και ο εγκεφαλος εχει σταλει Γερμανια για επαναπρογραματισμο. Στοχος τα 155-160 αλογα. Τωρα θα δειξει..... |