PSClub - Hellas

Κινητήρας - 206 - 1,4 8V 75Hp...Εκκεντροφόρος ή υπερκιβυσμός...??

Svstouk - Δευ 21 Οκτ 2002, 13:08:35
Θέμα δημοσίευσης: Εκκεντροφόρος
Ακούω εδώ και καιρό κάποιους (εκτός club) να λένε για αλλαγή εκκεντροφόρου με κάτι πιο "άγριο", με όφελος γύρω στα 10-12 άλογα!

Ξέρει κανείς τίποτα γύρω από το θέμα; Από όσο μπορώ να γνωρίζω ο πιο "άγριος" εκκεντροφόρος είναι αυτός που ανοίγει περισσότερο τη βαλβίδα εισαγωγής με όλες τις γνωστές συνέπειες. Από εκεί και πέρα....σκοτάδι. Δεν ξέρω περισσότερα, ούτε αν χρειάζονται άλλες μετατροπές, ούτε και το κόστος; Confused Προσωπικά πάντως μου φαίνεται σαν μια απλή, οικονομική, αξιόλογη και αξιόπιστη μετατροπή, μπορεί όμως να κάνω και λάθος. Embarassed

Ποιος θα μας διαφωτίσει; Question Question Question
DimiP - Δευ 21 Οκτ 2002, 15:39:54
Θέμα δημοσίευσης: Re: Εκκεντροφόρος
Svstouk έγραψε:
Ακούω εδώ και καιρό κάποιους (εκτός club) να λένε για αλλαγή εκκεντροφόρου με κάτι πιο "άγριο", με όφελος γύρω στα 10-12 άλογα!

Ξέρει κανείς τίποτα γύρω από το θέμα; Από όσο μπορώ να γνωρίζω ο πιο "άγριος" εκκεντροφόρος είναι αυτός που ανοίγει περισσότερο τη βαλβίδα εισαγωγής με όλες τις γνωστές συνέπειες. Από εκεί και πέρα....σκοτάδι. Δεν ξέρω περισσότερα, ούτε αν χρειάζονται άλλες μετατροπές, ούτε και το κόστος; Confused Προσωπικά πάντως μου φαίνεται σαν μια απλή, οικονομική, αξιόλογη και αξιόπιστη μετατροπή, μπορεί όμως να κάνω και λάθος. Embarassed

Ποιος θα μας διαφωτίσει; Question Question Question


πληρη μεσανυχτα ....
ας δωσει καποιος αλλος λιγο φως!

αλλα να ηταν τοσο απλο ολοι δεν θα ηθελαν απροβληματιστα 10 αλογακια ?
theflame - Δευ 21 Οκτ 2002, 21:12:51
Θέμα δημοσίευσης: Re: Εκκεντροφόρος
Svstouk έγραψε:
Ακούω εδώ και καιρό κάποιους (εκτός club) να λένε για αλλαγή εκκεντροφόρου με κάτι πιο "άγριο", με όφελος γύρω στα 10-12 άλογα!

Ξέρει κανείς τίποτα γύρω από το θέμα; Από όσο μπορώ να γνωρίζω ο πιο "άγριος" εκκεντροφόρος είναι αυτός που ανοίγει περισσότερο τη βαλβίδα εισαγωγής με όλες τις γνωστές συνέπειες. Από εκεί και πέρα....σκοτάδι. Δεν ξέρω περισσότερα, ούτε αν χρειάζονται άλλες μετατροπές, ούτε και το κόστος; Confused Προσωπικά πάντως μου φαίνεται σαν μια απλή, οικονομική, αξιόλογη και αξιόπιστη μετατροπή, μπορεί όμως να κάνω και λάθος. Embarassed

Ποιος θα μας διαφωτίσει; Question Question Question


Από τα λίγα που ξέρω, μάλλον δεν είναι και τόσο απλή μετατροπή. Και εξηγώ: για να κερδίσεις αυτά τα 10-12 άλογα θα τα δεις πιο ψηλά και το πιθανότερο είναι ότι θα χάσεις τη ροπή και την ελαστικότητα που έχει ο κινητήρας σου χαμηλά. Βλέπεις δεν είναι τυχαίο που όλες οι εταιρείες λίγο πολύ έχουν αναπτύξει κάποιο σύστημα έξυπνων εκκεντροφόρων (VVTi, VTEC κλπ.) που λειτουργούν με διχασμένη προσωπικότητα!! (διαφορετικά στις χαμηλές από τις ψηλές στροφές).
Από λίγο ψάξιμο πάντως, και αν φυσικά θυμάμαι καλά, η όλη ιστορία έχει να κάνει με το χρόνο που και οι δύο βαλβίδες (εισαγωγής & εξαγωγής) μένουν ταυτόχρονα ανοιχτές (επικάλυψη νομίζω λέγετε). Μικρός ή μηδενικός χρόνος βοηθάει στη ροπή χαμηλά, αλλά δεν αφήνει τον κινητήρα να αναπνεύσει οπότε πνίγεται ψηλά. Οπότε αφήνεις και τις δύο βαλβίδες ανοιχτές για ένα μικρό διάστημα θυσιάζοντας ροπή και κατανάλωση (το μίγμα βγαίνει άκαυστο) αλλά ο κινητήρας λειτουργεί πιο ελεύθερα ψηλά και ανεβάζει στροφές.
Παιδιά κανένας με περισσότερα, εγώ έκανα την αρχή!!
Tomcat - Τρι 22 Οκτ 2002, 01:46:57
Θέμα δημοσίευσης:
Το ξέρατε ότι την τόσο θαυμαστη τεχνολογία του Vtec που χρησιμοποιει η honda την έχει επινοήσει Έλληνας μηχανολόγος (ώντας ακόμα φοιτητής στο Ε.Μ.Π ) και επειδή κανένας στην ελλάδα δεν ενδιαφερόταν να εξελίξει μια τέτοια τεχνολογία πούλησε την πατέντα για κάποια εκατομμύρια στην HONDA?

Σχετικά με τους εκκεντροφόρους τώρα!Κόστος μετατροπής από 600 και άνω (euro) !Δεν μπορώ να πω οτι θεωρείται καμία extreme μετατροπή (η αλλαγή μόνο , σε συνδυασμό με άλλες επεμβάσεις στο εσωτερικό του κινητήρα κατι τέτοιο αλλάζει).
pezomania - Τρι 22 Οκτ 2002, 07:28:25
Θέμα δημοσίευσης:
Καλημέρα! Για να αποδώσει μια αλλαγή στους εκκεντροφόρους, θα πρέπει να έχεις αλλάξει: Εισαγωγή - εξαγωγή - πρόγραμα και νομίζω και φλάτσα κεφαλής (για να μεγαλώση η συμπίεση). Αν κάνω λάθος διορθώστε με Wink
christhehealer - Τρι 22 Οκτ 2002, 11:18:20
Θέμα δημοσίευσης:
'Oπως τα λες Pezomania εκτός από την φλάτζα κεφαλής, οι μετατροπές που έχω ακούσει εγώ. Kόστος περίπου 1000 ευρώ όλα μαζί, για 20 - 30 ίππους.
Miltellas - Τρι 22 Οκτ 2002, 23:38:14
Θέμα δημοσίευσης:
Πολύ αποδοτική η μετατροπή πακέτου εκκεντροφόρου αλλά πολύ δύσκολα δεν θα χάσει ο κινητήρας κάπου (συνήθως χαμηλά). Και εάν το 1.6 16V χάσει ροπή χαμηλά, περιττό να αναφέρουμε ότι το σασμάν θα πρέπει να κοντύνει... Έτσι όμως θα ολοκληρωθεί καλύτερα η μετατροπή και το 206 θα μοιάζει να έχει κερδίσει σχεδόν χωρίς χάσιμο (μόνο παραπάνω φασαρία στο ταξίδι).
Tomcat - Τετ 23 Οκτ 2002, 06:19:22
Θέμα δημοσίευσης:
Σωστός ο Pezomania θεωρείται μετατροπή 2ου σταδίου!Νομίζω φλάντζα πρεπει να αλλάξεις αν πας για ροηική εξέλιξη στο καπάκι (δεν είμαι και πολύ σίγουρος) οπότε δεν απαραίτητο για την αλλαγή των εκκεντροφόρων.
KASFIKIS NIKOS - Τετ 23 Οκτ 2002, 07:33:23
Θέμα δημοσίευσης:
Καλημερα σε ολους.

Δυστυχως η αντικατασταση του εκκεντροφορου με πιο αγριο

επιβαλλει και και περισσοτερο καυσιμο.
Tony - Κυρ 02 Φεβ 2003, 01:46:11
Θέμα δημοσίευσης:
Εγώ παντός παιδιά που ρώτησα για τον εκκεντροφόρο μου είπαν όντως παίρνεις πολλά αλογάκια και πως ο εκκεντροφόρος του 8v 1,4 μπορείς να τον φτιάξεις δεν χρειάζεται αντικατάσταση με αποτέλεσμα και πολλά αλογάκια και λιγότερα χρήματα!!!
danielos - Κυρ 02 Φεβ 2003, 02:34:53
Θέμα δημοσίευσης:
να πω και εγω την γνωμη μου πανω στο θεμα αφου στο δικο μου αυτοκινητο εχω αλλαξει και εχω βαλει αλλους πιο αγριους εκκεντροφορους.
ακουσα διαφορα και τα πιο πολλα τα βρηκα σωστα.σιγουρα οσο κερδιζεις ψηλα αλογα και ροπη τοσο χανεις χαμηλα ελαστικοτητα -ροπη.α!!και να μην ξεχασω.οι εκκεντροφοροι θελουν τεραστιααα προεργασια για να μπουν.θελει αλλο προγραμματισμο ο εγκεφαλος για να μπορει να ανταπεξερθει σε καυσιμο το ολο project.(οπως και σε ολες τις επεμβασεις στο εσωτρικο και εξωτερικο του κινητηρα!!).
δευτερον θελει μεγαλυτερη συμπιεση το κινητηρι για να μπορεσει να κανει πιο βιαιαη (και αποδοτικη) την εκρηξη του μιγματος βενζινης-αερα.αυτο πετυχαινεται με φλατζα κεφαλης(λεπτοτερη) και πλανισμα καπακιου.το τελευταιο προσοχη θελει χειρουργικη ακριβεια απο τον μαστορα.
τριτον.οι πολυ αγριοι εκκεντροφοροι(διαρκειας π.χ 272 μοιρων) λογω του μεγαλου βυθισματος τους μπορουν να προκαλεσουν φθορα εως και καταστροφη της επιφανειας των πιστονιων.για αυτο και μπαινουν σφυρηλατα (μεγαλυτερη αντοχη στις υψηλες θερμοκρασιας) και στην επιφανεια αυτων δημιουργουνται οι λεγομενες 'τσεπες' για να μπορουν να κατεβαινουν οι βαλβιδες ως το τελος της διαδρομης τους!
εγω εβαλα τους εκκεντροφορους της kent 262 μοιρων διαρκεια που ειναι πιο ταξιδιαρικοι αλλα και πολυ καλων επιδοσεων!!γενικα οσο αυξανεις διαρκεια και βυθισμα τοσο χανεις χαμηλα σε ροπη.αρα εξαρταται για ποιο λογο το θες το αυτοκινητο!το θες για κοντρες και μονο οποτε παμε σε αγριους ή το θες γρηγορο βολτισιο (κατωτερων επιδοσεων ομως απο το προηγουμενο)???
η επικαλυψη (overlap) των βαλβιδων γινεται πριν το πιστονι φτασει στο Α.Ν.Σ του θαλαμου καυσης και κατα την οποια η βαλβιδα εισαγωγης και η βαλβιδα εξαγωγης ειναι ταυτοχρονα ανοιχτες.αυτο εχει ως κυριο σκοπο να αυξησουν την ταχυτητα εξοδου των καυσαεριων μεσω της βαλβιδας εξαγωγης και να δημιουργηθει ενα σημειο υποπιεσης μεσα στον κυλινδρο.αποροια αυτης της υποπιεσης ειναι η αυξηση της ταχυτητας του εισερχομενου μιγματος αερα στον κυλινδρο με ολα τα ευεργετικα επακολουθα.δηλαδη μιλαμε με απλα λογια για ενα φαινομενο venturi.
αρα οι εκκεντροφοροι δεν δινουν μονοι τους 10-12 αλογα αλλα συναρτησει αλλων πραγματων(των προαναφερθεντων).
υπαρχει και το γνωστο reprofiling των 'μαμα' εκκεντροφορων (Boubis).καλη και φθηνη λυση.βεβαια μεχρι ενα σημειο αγριαδας μπορουν να φτασουν.λογικο αν αναλογιστει κανενας τα στοιχεια των διαστασεων των 'μαμα' εκκεντροφορων.βεβαια εγω αν και θα γλυτωνα πολλα λεφτα με αυτη την μεθοδο προτιμησα να αγορασω τους kent(900ευρω , boubis 200ευρω) καλα καταλαβατε λογω αξιοπιστιας.δεν ειναι λιγα τα pug που εχουν κλαταρει οι εκκεντροφοροι αλλα boubis.οτι πληρωνεις παιρνεις.
οποιος θελει να ρωτησει κατι στη διαθεση του.και εγω εμαθα πανω σε αυτο το θεμα λογω της μετατροπης στον κινητηρα μου και μου χρειαστηκε σας διαβεβαιω.
P.S Εχω τους παλιους εκκεντροφορους του rallye μου(1.6 16V μοντ.2002) και οποιος ενδιαφερεται τους πουλαω σε πολυ καλη τιμη.προτιμοτεροι απο πολλους αλλους του group peugeot.και τους κανετε και ενα ξεγυρισμενο reprofiling και ειστε ετοιμοι!αν και απο μονοι τους με ενα καλο προγραμμα κατι παραπανω θα το παρετε!
ΝΙΚΟΣ - Δευ 03 Φεβ 2003, 00:22:18
Θέμα δημοσίευσης:
..Shocked Shocked Shocked Shocked Shocked Shocked Danielo αγορι μου βλεπω εχεις κανει διατριβη επι του θεματος Laughing :lol:Μπραβω........ Wink

Θα συμφωνησω με τον Ντανι οτι καλυτερα να παρεις ετοιμους εταιριας παρα να κανεις Reprofile.Και για να δουλεψει θελει καλη συμπιεση.Οχι δηλ.οτι χωρις συμπιεση δεν θα δουλεψει,απλα δεν θα παρει αυτα που πρεπει,αλλα ποιο λιγα.Βεβαια μαζι με αυτα θελει να αλλαχτουν και τα ελατηρια των βαλβιδων με αλλα διπλα λογο οτι αναλογα ποσο βυθηση εχει ο εκκεντροφορος υπαρχει περιπτωση η βαλβιδα να μην επανερχετε γρηγορα επανω και να την προλαβαινει το πιστονι,οποτε........ Crying or Very sad
Απο εκει και περα μια καλη και Extreame μετατροπη ειναι εκκεντροφορος με 315 μοιρες της KENT με κωδικο PT13 ο οποιος ειναι Racing only αλλα παει μετα τον Κ@λο του το μοτερ.Βεβαια λογο οτι θα παρει ψιλα θελει και αλλαγη κορονοπηνιο για ολοκληρωση της μετατροπης οπως ειπε ο Φιλος μου ο Μιλτος.Ετσι βγαινεις παραπανω κερδισμενος Wink
Και γιατι το λεω για τον συγκεκριμενο εκκεντροφορο........
Θα πειτε πολλοι οτι ειμαι ατομο των ακρων και οτι και ενας εκκεντροφορος ή μια μετατροπη σαν του Danieloy δεν αρκει Question Question
Θα σας πω.............Ο συγκεκριμενος εκκεντροφορος ειναι ο καταλληλοτερος να δουλεψει μαζι με ενα συστημα τετραπεταλουδο.Οχι οτι του Danieloy τα εκκεντροφορια δεν δουλευουν με τετραπεταλουδο απλα για σωστοτερη μετατροπη χρειαζετε τον PT13.
Και μην μου πειτε οτι ειμαι υπερβολικος..........
Ο Danielos εκανε την μετατροπη και μετα απο 1 βδομαδα περιπου ζητουσε και αλλες λυσεις για αυξηση της ιποδυναμης του γιατι ηθελε και αλλη...Και καλα εκανε βεβαια. Wink
Γιατι τα χρηματα,οι γυναικες,και τα ΓΚΑΖΙΑ ποτε δεν ειναι αρκετα. Wink
danielos - Δευ 03 Φεβ 2003, 03:12:43
Θέμα δημοσίευσης:
ΝΙΚΟΣ έγραψε:
..Shocked Shocked Shocked Shocked Shocked Shocked Danielo αγορι μου βλεπω εχεις κανει διατριβη επι του θεματος Laughing :lol:Μπραβω........ Wink

Θα συμφωνησω με τον Ντανι οτι καλυτερα να παρεις ετοιμους εταιριας παρα να κανεις Reprofile.Και για να δουλεψει θελει καλη συμπιεση.Οχι δηλ.οτι χωρις συμπιεση δεν θα δουλεψει,απλα δεν θα παρει αυτα που πρεπει,αλλα ποιο λιγα.Βεβαια μαζι με αυτα θελει να αλλαχτουν και τα ελατηρια των βαλβιδων με αλλα διπλα λογο οτι αναλογα ποσο βυθηση εχει ο εκκεντροφορος υπαρχει περιπτωση η βαλβιδα να μην επανερχετε γρηγορα επανω και να την προλαβαινει το πιστονι,οποτε........ Crying or Very sad
Απο εκει και περα μια καλη και Extreame μετατροπη ειναι εκκεντροφορος με 315 μοιρες της KENT με κωδικο PT13 ο οποιος ειναι Racing only αλλα παει μετα τον Κ@λο του το μοτερ.Βεβαια λογο οτι θα παρει ψιλα θελει και αλλαγη κορονοπηνιο για ολοκληρωση της μετατροπης οπως ειπε ο Φιλος μου ο Μιλτος.Ετσι βγαινεις παραπανω κερδισμενος Wink
Και γιατι το λεω για τον συγκεκριμενο εκκεντροφορο........
Θα πειτε πολλοι οτι ειμαι ατομο των ακρων και οτι και ενας εκκεντροφορος ή μια μετατροπη σαν του Danieloy δεν αρκει Question Question
Θα σας πω.............Ο συγκεκριμενος εκκεντροφορος ειναι ο καταλληλοτερος να δουλεψει μαζι με ενα συστημα τετραπεταλουδο.Οχι οτι του Danieloy τα εκκεντροφορια δεν δουλευουν με τετραπεταλουδο απλα για σωστοτερη μετατροπη χρειαζετε τον PT13.
Και μην μου πειτε οτι ειμαι υπερβολικος..........
Ο Danielos εκανε την μετατροπη και μετα απο 1 βδομαδα περιπου ζητουσε και αλλες λυσεις για αυξηση της ιποδυναμης του γιατι ηθελε και αλλη...Και καλα εκανε βεβαια. Wink
Γιατι τα χρηματα,οι γυναικες,και τα ΓΚΑΖΙΑ ποτε δεν ειναι αρκετα. Wink

θα συμφωνησω με τον ετερο ραλλο τον κοζανιτικο και να πω οτι εγω απλως εκρινα οτι οι PT13 ειναι πολυ αγωνιαρικοι.σωστο το οτι με τετραπεταλουδο χρειαζονται racing εκκεντροφοροι!!!οι δικοι μου για παραδειγμα(pt51) ειναι σαφεστατα πιο ηπιοι αλλα και πιο βολτισιοι.ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΤΙ ΖΗΤΑΕΙ ΤΕΛΙΚΑ Ο ΚΑΘΕΝΑΣ.για να πιασετε το νοημα οσο μεγαλυτερη ειναι η διαρκεια του εκκεντροφορου τοση περισσοτερο χρονο μενουν ανοιχτες οι βαλβιδες(χοντρικα χοντρικα).αναλογα βεβαια μεγαλωνει και το βυθισμα της βαλβιδας.οσο πιο racing ειναι τα εκκεντροφορια τοσο πιο αναγκαια ειναι και η αλλαγη των ελλατηριων των βαλβιδων.γιατι πιστεψτε με κατι πρεπει να υπαρχει ωστε να επιβραδυνει τις βαλβιδες κατα την αφιξη τους στην εδρα τους.γιατι με τετοιες θερμοκρασιες και τετοιες ταχυτητες δεν ειναι καθολου ευχαριστο για το κινητηρι να κοπανε τα μεταλλα μεταξυ τους. εγω για παραδειγμα μπορουσα να παιξω για τετραπεταλουδο αλλα το απερριψα (παντα δικια μου γνωμη) διοτι ο βελτιωτης μου ειπε (αν και θα εβγαζε πανω απο τα διπλα απο οτι πηρε) οτι ειναι μανουρα.οι πεταλουδες θελουν τρομερη συντηρηση (αρα λεφταααα) και θα ξεχασεις τις ηρεμες βολτιτσες σου οταν για παραδειγμα το ρελαντι θα χρειαστει να ανεβει πανω απο τις 1000 στροφες.μιλαμε για extreme καταστασεις.πιστεψτε με αν ειχα δευτερο ραλλυ θα το εκανα αλλα αφου δεν... προτιμω να κραταω το ημιαγωνιστικο βολταδικο μου και ας εχω ψυχωση με περισσοτερα γκαζια!!!
α!!!!! καταναλωση : ΞΕΧΑΣΤΕ ΤΙΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΕΣ ΚΑΙ ΣΠΑΣΤΕ ΤΩΡΑ ΤΟΝ ΚΟΥΜΠΑΡΑ!!!! 4 ΠΕΤΑΛΟΥΔΙΤΣΕΣ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΕΣ!!!!!!!!!!!!
ΝΙΚΟΣ - Δευ 03 Φεβ 2003, 10:23:19
Θέμα δημοσίευσης:
Αντε και καλα γκαζιαααααα........................ Evil Evil Evil

............Καλα κρασια ηθελα να πω........... Embarassed Embarassed Razz Razz
Pughell - Δευ 26 Μάϊ 2003, 23:13:17
Θέμα δημοσίευσης:
Να πω οτι η συμπιεση δεν ειναι απαραιτητη προυποθεση για να λειτουργησει το μοτερ,απλα δινει καλυτερη αποκριση στο χαμηλο φασμα λειτουργιας.
Η σχεση συμπιεσης αυξανεται για να μπορει να κρατησει ρελαντι το μοτερ οταν ο εκκεντροφορος ειναι παρα πολυ αγριος.
Γενικα με απλα λογια και πολυ χοντρη ορολογια ο εκκεντροφορος ειναι αυτος που επιτρεπει την μεγαλυτερη ποσοτητα εισερχομενου μιγματος στον θαλαμο καυσης.Οσο πιο αγριος ο εκκεντροφορος τοσο και πιο πολυ μιγμα το οποιο συνεπαγεται μεγαλυτερη εκρηξη τουτεστιν και περισσοτερα αλογα.Απλα οπως σωστα ειπαν τα παιδια,η πολυ η "αγριαδα" ψοφαει εντελως το μοτερ στα χαμηλα ιδιαιτερα αν δεν εχεις και κυβικα.
Επισης τα πιστονια δεν εχουν προβλημα απο τον εκκεντροφορο(αρκει να μην ακουμπανε οι βαλβιδες πανω σε αυτα!) αλλα απο την συμπιεση και τις αναπτυσσομενες θερμοκρασιες μεσα στον θαλαμο καυσης.
STELIOS - Πεμ 23 Οκτ 2003, 13:27:08
Θέμα δημοσίευσης: 206 - 1,4 8V 75Hp...Εκκεντροφόρος ή υπερκιβυσμός...??
Ψαχνοντας διαφορους βελτιωτες και ποικιλες λυσεις για να ανεβασω την "γαιδουροδηναμη" του 1.4, ενας μηχανικος μου πρωτεινε εκεντροφορο της ΚΕΝ που θα μου δωσει... κρατηθειτε... 9 μουλαρια !
Να σας πω την αληθεια δεν μου φενεται και τοσο ρεαλιστικο αυτο το νουμερο, υπαρχει κανεις που να εχει ακουσει η καλητερα δοκιμασει αυτη τη λυση?
Sidobre - Πεμ 23 Οκτ 2003, 13:39:26
Θέμα δημοσίευσης:
Το ερώτημα που θέτω εγώ είναι αξίζουν τα λεφτά που θα δώσεις για αυτά που θα πάρεις;

Θα υποστείς τις συνέπειες της ευρυθμης λειτουργίας του μοτέρ;

Ευχαριστώ!
DimiP - Πεμ 23 Οκτ 2003, 19:16:48
Θέμα δημοσίευσης:
μονο βαζοντας εκκεντροφορο θα τα παρεις αυτα ;;
δε νομιζω...
λογικα θελει κιαλλα πραγματακια για να δουλεψει σωστα (προγραμμα,εξατμηση, κ.λ.π) και το θεμα εχει ξανασυζητηθει νομιζω..
αληθεια τι λεφτα σου ζητησε ;;
Pughell - Πεμ 23 Οκτ 2003, 22:01:27
Θέμα δημοσίευσης:
Με φιλτρο,εκκεντροφορο εξατμιση και λιιιγο ψηλοτερη συμπιεση απο το 10,2 που εισαι τωρα μπορει να φτασεις τα +10.Το θεμα ειναι οτι αν εχεις Sagem τοτε αναγκαστικα θα βαλεις εκκεντροφορο πρωτου σταδιου για να δουλεψει χωρις προγραμμα.Απλα θα χρειαστει εναν ρυθμιστη πιεσης βενζινης.Τετοιον εκκεντροφορο θα βρεις και απο την Kent αλλα και απο την Piper. Wink
ΝΙΚΟΣ - Παρ 24 Οκτ 2003, 08:44:45
Θέμα δημοσίευσης:
Ο εκκεντροφορος θα κανει δουλεια μονο με προγραμμα και συμπιεση.Βεβαια μην περιμενεις πολλα πραγματα.Αληθεια γιατι δεν ψαχνεις ενα μοτερ απο RALLYE εστω και απο 1600 8βαλβιδο.Ιδια λεφτα θα σου βγει περιπου και θα παει και φοβερα Wink
Pughell - Παρ 24 Οκτ 2003, 09:20:47
Θέμα δημοσίευσης:
Εσυ ρε πονηρε που το ξερεις;
Εγω εστειλα e mail στην Kent και μου ειπαν οτι για πρωτο σταδιο σε μοτερ σχετικα χαμηλης αποδοσης μπορεις να βαλεις εκκεντροφορο χωρις προγραμμα αλλα θα χρειαστει ρυθμιστη.Σε καμια περιπτωση δεν θα παρεις βεβαια το μεγιατο της δυναμης αλλα θα δουλεψει χωρις ουσιαστικο προβλημα. Wink
ΝΙΚΟΣ - Παρ 24 Οκτ 2003, 09:48:51
Θέμα δημοσίευσης:
Ναι ρε Στελιο.Το θεμα ειναι να παρεις τα μεγιστα.Αν ειναι να βαλεις και να παει ετσι και ετσι αστο καλυτερα.Η βαζεις ή δεν βαζεις Wink
STELIOS - Παρ 24 Οκτ 2003, 13:51:23
Θέμα δημοσίευσης:
Ο Εκκεντροφορος που αναφερω πιο πανω ειναι ειδικα για το 1.4 8v. Δεν χρειαζεται (αναγκαστικα) επαναπρογραματισμο. Με reprogramming σιγουρα αποδιδει καλητερα ομως. Να διευκρινισω οτι ειναι της ΚΕΝΤ και οχι ΚΕΝ (τυπογραφικο λαθος) ειδικα για 206 και Saxo.
Στοιχιζει περιπου 400 ευρα (135.000)
Επειδη εχω και την ατυχια να κουβαλαω Sagem δεν εχω και πολλες επιλογες.
Παντως εχω στειλει e-mail στη KENT CAMS ζητωντας ακριβεις πληροφοριες, γιατι δεν πολυπιστευω τους μηχανικους μας (σε εντοιποσιαζουν με νουμερα και σου φλερταρουν την τσεπη).
Επεισης φοραω σκουπα και εξατμηση οποτε ελπιζω αν καταληξω σ'αυτη τη λυση να δω καποια ουσιαστηκη βελτιωση.
Anyway I'll keep you posted.
peugeot_maniak - Κυρ 02 Νοέ 2003, 12:07:55
Θέμα δημοσίευσης:
ante me to kalo
enimerose mas gia tin synexeia..
Pughell - Κυρ 02 Νοέ 2003, 21:22:53
Θέμα δημοσίευσης:
Παντως οι 14αρηδες ολο στο ψαξιμο ειστε αλλα κανενας δεν εριξε εστω και λιγα λεφτα στο μοτερ για να δει "τι ψαρια θα πιασει"... Sad
Και δεν εννοω σκουπα-καζανι! Smile
DimiP - Κυρ 02 Νοέ 2003, 23:40:45
Θέμα δημοσίευσης:
Pughell έγραψε:
Παντως οι 14αρηδες ολο στο ψαξιμο ειστε αλλα κανενας δεν εριξε εστω και λιγα λεφτα στο μοτερ για να δει "τι ψαρια θα πιασει"... Sad
Και δεν εννοω σκουπα-καζανι! Smile


μη βιαζεσαι...
κατσε να μαζεψουμε κανα φραγκο πρωτα...
Vaggelis - Δευ 03 Νοέ 2003, 09:08:26
Θέμα δημοσίευσης:
DimiP έγραψε:
Pughell έγραψε:
Παντως οι 14αρηδες ολο στο ψαξιμο ειστε αλλα κανενας δεν εριξε εστω και λιγα λεφτα στο μοτερ για να δει "τι ψαρια θα πιασει"... Sad
Και δεν εννοω σκουπα-καζανι! Smile


μη βιαζεσαι...
κατσε να μαζεψουμε κανα φραγκο πρωτα...


Άστο Μητσάκο, πεταμένα λεφτά......
Δεν τα κρατάς να πάς κανένα ταξιδάκι καλύτερα;;;
nik7 - Δευ 03 Νοέ 2003, 09:15:18
Θέμα δημοσίευσης:
tha ertho na simfoniso kai ego an thes ousiastiki allagi mallon tha prepei na katalikseis allou.... Wink
DimiP - Τρι 04 Νοέ 2003, 00:40:40
Θέμα δημοσίευσης:
μη βιαζεστεεεε..... Twisted evil
.
.
.
εδω επιφανες μελος του club περιμενε 2 χρονια+ για να κανει το 1.1 -> 2.0 ... Laughing Laughing Laughing
Vaggelis - Τρι 04 Νοέ 2003, 08:58:36
Θέμα δημοσίευσης:
DimiP έγραψε:
μη βιαζεστεεεε..... Twisted evil
.
.
.
εδω επιφανες μελος του club περιμενε 2 χρονια+ για να κανει το 1.1 -> 2.0 ... Laughing Laughing Laughing


Για τον Larry μιλάς;;;;
Μη μου πείς οτι ζήλεψες;;;
DimiP - Τετ 05 Νοέ 2003, 00:16:52
Θέμα δημοσίευσης:
Vaggelis έγραψε:
DimiP έγραψε:
μη βιαζεστεεεε..... Twisted evil
.
.
.
εδω επιφανες μελος του club περιμενε 2 χρονια+ για να κανει το 1.1 -> 2.0 ... Laughing Laughing Laughing


Για τον Larry μιλάς;;;;
Μη μου πείς οτι ζήλεψες;;;


πως να μη ζηλεψω αφου το βλεπω καθε μερα σχεδον... Crying or Very sad
Larry69 - Τετ 05 Νοέ 2003, 01:46:58
Θέμα δημοσίευσης:
Wink Embarassed Wink
Miltellas - Τετ 05 Νοέ 2003, 02:41:15
Θέμα δημοσίευσης:
Pughell έγραψε:
...μπορεις να βαλεις εκκεντροφορο χωρις προγραμμα αλλα θα χρειαστει ρυθμιστη....


Τί εννοείς;
GIANNIS206 - Τετ 05 Νοέ 2003, 08:53:16
Θέμα δημοσίευσης:
Miltellas έγραψε:
Pughell έγραψε:
...μπορεις να βαλεις εκκεντροφορο χωρις προγραμμα αλλα θα χρειαστει ρυθμιστη....


Τί εννοείς;

Εννοεί ρυθμιστή πίεσης βενζίνης.
Pughell - Πεμ 06 Νοέ 2003, 23:05:59
Θέμα δημοσίευσης:
Right! Wink
GIANNIS206 - Παρ 07 Νοέ 2003, 02:09:35
Θέμα δημοσίευσης:
Cool Cool
action_peugeot - Σαβ 08 Νοέ 2003, 00:39:50
Θέμα δημοσίευσης:
DimiP έγραψε:
Vaggelis έγραψε:
DimiP έγραψε:
μη βιαζεστεεεε..... Twisted evil
.
.
.
εδω επιφανες μελος του club περιμενε 2 χρονια+ για να κανει το 1.1 -> 2.0 ... Laughing Laughing Laughing


Για τον Larry μιλάς;;;;
Μη μου πείς οτι ζήλεψες;;;


πως να μη ζηλεψω αφου το βλεπω καθε μερα σχεδον... Crying or Very sad

2000 cc την Παρασκευη θα ειναι ΟΚ Shocked Laughing Wink
STELIOS - Τρι 09 Δεκ 2003, 12:52:09
Θέμα δημοσίευσης: Υπερκυβισμός μπλοκ 206 1.4
Αυτο το θεμα αφορα τους 1.4 με εγκεφαλο SAGEM που δεν ξερουμε τι να τον κανουμε.
Λοιπον η ερωτηση μου ειναι η εξης:

- Μπορει να γινει υπερκυβισμος στο block του 1.4 ετσι ωστε να παει 1.6?
- Αν ναι, χρειαζεται καινουριος εκκεντροφορος και επαναπρογραμματισμος μετα?

Θεωρητικα θα μπορουσε να γινει 1600, 8βαλβιδος με τον ιδιο εγκεφαλο και αποδοση περιπου 90 αλογα (οσο και ο παλιος εργοστασιακος 1.6)
Ετσι δεν χρειαζεται να δηλωθει στο ΚΤΕΟ αφου το block δεν θα αλλαξει, η μετατροπη δηλαδη δεν θα ειναι ορατη.

Επεισης σας παρακαλω μην αρχισεται σχολια του τυπου "Πετα το και βαλε 1.6 απο Rallie", μιας και αυτα τα εχουμε ξαναπει απειρες φορες. Anyway δεν θελω να μπλεξω με πλεξουδες, ηλεκτρικα προβληματα/ασημβατοτητες, ουτε να μπω στη διαδικασια περιπλοκων επεμβασεων και να ψαχνω μεταχηρισμενω μοτερ.
Kouzman - Τρι 09 Δεκ 2003, 12:57:29
Θέμα δημοσίευσης:
θεωρητικα ειναι εφικτο...

Π.χ. στο renault μου το κανω για πλακα 1.6 χρησιμοποιωντας τις μπιελες και τον στροφαλο του 1.6. Αυτη ειναι η μονη διαφορα...

Σιγουρα θα θελεις προγραμμα, γιατι εφοσον εχεις μεγαλυτερο χωρο καυσης θα πρεπει να τον πληρωνεις και με περισσοτερο μειγμα. Λογικα και εκκεντροφορο θα χρειαζεσε για το θεμα του μειγματος ξανα...

Και αφου εισαι 8βαλβιδος, δηλαδη θελεις μονο εναν εκκεντροφορο απο θεμα κοστους δεν εισαι και πολυ ψηλα... ΚΑι γνωμη μου ειναι να βαλεις καναν καλο aftermarket ωστε αφου κανεις που κανεις κατι τουλαχιστο να κερδισεις...

Το αν γινεται σε εσενα υπερκυβισμος, αυτο το ξερει καποιος μηχανικος που μπορει να σου πει αν ταιριαζουν στροφαλος, μπιελες απο καποιο αλλο μοτερ του group...
netblaster - Τρι 09 Δεκ 2003, 12:59:39
Θέμα δημοσίευσης:
Αυτο ειναι μια καλη περιπτωση!!! Σε ενα μηχανικο "ρεκτιφιε" που ρωτησα μου ειπε πως γινεται αλλα, δεν αξιζει τον κοπο και το χρημα!!! Ο υπερκυβισμος συστηνεται για τους "μεγαλους" κινητηρες απο 2λιτρα και πανω οπου και εχεις σαφεις βελτιωσεις!!! Οτι γινεται παντως γινεται...
Droemmen - Τρι 09 Δεκ 2003, 13:12:05
Θέμα δημοσίευσης:
netblaster έγραψε:
Ο υπερκυβισμος συστηνεται για τους "μεγαλους" κινητηρες απο 2λιτρα και πανω οπου και εχεις σαφεις βελτιωσεις!!! Οτι γινεται παντως γινεται...

Ακριβώς! Πχ από 2.5 σε 3.0 ή ακόμα καλύτερα από 3.2 σε 3.7! Very happy Twisted evil
Αχχ αυτά τα μοτερ.... Rolling eyes
zzzleepy - Τρι 09 Δεκ 2003, 13:27:00
Θέμα δημοσίευσης:
Αν το κόστος βρίσκεται αρκετά χαμηλά και η βελτίωση των 15 αλόγων είναι πραγματική κι όχι πλασματική ίσως και να συμφέρει. Υπάρχει κάποιος άλλος τρόπος να δώσεις στο μοτέρ 15 άλογα με λιγότερα χρήματα;
netblaster - Τρι 09 Δεκ 2003, 13:37:37
Θέμα δημοσίευσης:
Δεν ξερω αν τα χρηματα ειναι λιγοτερα, αλλα αποτι θυμαμαι ενα 106 1.4 ειχε φτασει τα 93ps ατμοσφαιρικα με κοστος γυρω στα 1000και ευρω!!! Ηταν σενα τευχος του Power Drive!!! Η γνωμη μου παντως ειναι οτι το μοτερ ΔΕΝ πρεπει να ανοιξει γιατι αν γινει αυτο γινεσαι κολλητος με τον μηχανικο σου!!! Περισσοτερα αλογα??? Αλλο μοτερ, μεγαλυτερου κυβισμου!!! Αλλωστε το λεει και μια απο τις κορυφαιες εταιριες στο χωρο"Η πραγματικη δυναμη δεν συμπιεζεται..." ουτε η τσεπη μας αντεχει!!! Ειναι οπως το "η πειρατεια σκοτωνει τη μουσικη", αλλα και η μουσικη σκοτωνει την τσεπη!!
Pughell - Σαβ 13 Δεκ 2003, 22:57:14
Θέμα δημοσίευσης:
Καταρχην στα 206 δεν γινεται υπερκυβισμος γιατι το μπλοκ τους ειναι αλουμινενιο με χιτωνια.Αν ηταν μαντεμενιο το συζητουσαμε αλλα οχι για να γινει 16αρι...Κατα τα αλλα αστο γιατι ειναι λυση που δεν την εχουν κανει πολλοι οποτε μαλλον θα ξεκινησουν project στο δικο σου αμαξι πραγμα που σιγουρα δεν θελεις... Wink
STELIOS - Κυρ 14 Δεκ 2003, 12:38:05
Θέμα δημοσίευσης:
Pughell έγραψε:
Καταρχην στα 206 δεν γινεται υπερκυβισμος γιατι το μπλοκ τους ειναι αλουμινενιο με χιτωνια.Αν ηταν μαντεμενιο το συζητουσαμε αλλα οχι για να γινει 16αρι...


Σωστη αποψη. Αυτο δεν το ηξερα......
STELIOS - Κυρ 14 Δεκ 2003, 12:47:04
Θέμα δημοσίευσης:
netblaster έγραψε:
Δεν ξερω αν τα χρηματα ειναι λιγοτερα, αλλα αποτι θυμαμαι ενα 106 1.4 ειχε φτασει τα 93ps ατμοσφαιρικα με κοστος γυρω στα 1000και ευρω!!!


Αυτο γινεται, no problem, αλλα αν δεν μπορεις να πειραξεις τον εγγεφαλο, ξεχνα το !!!

Παραδειγμα φιλου μου: OPEL CORSA 1.4 (95hp) ατμοσφαιρικο ανεβηκε στα 120hp. Αφου να φανταστεις το βαζει ανετα με Rallie. Βεβαια του εχει στηχισει αρκετα παραπανω απο 1000 ευρα...
Pughell - Κυρ 14 Δεκ 2003, 15:39:45
Θέμα δημοσίευσης:
120 λεει οτι βγαζει...Δεν εχει...Γιατι για να φτασεις στα 120 θελεις εκκεντροφορους και εισαγωγη και παλι εχεις μια καμπυλη ροπης χειροτερη απο καρδιογραφημα!Ασε που θες και συμπιεση και πολλα ακομα. Wink
Γενικα τα Opel ειναι δυσκολα μοτερ ασχετα με το τι πιστευει ο καθενας... Sad
netblaster - Κυρ 14 Δεκ 2003, 16:05:41
Θέμα δημοσίευσης:
Δεν ειναι μονο τα OPEL...Γενικα οταν αρχιζεις και σκαλιζεις οποιοδηποτε μοτερ οι περισσοτερες πιθανοτητες ειναι να το "χαλασεις"!!! Η μονη λυση ειναι αλλαγη μοτερ...αλλα στοιχιζει!!! Ασε που δεν μπορεις να βαλεις και οποιο μοτερ θελεις γιατι μπορει να σε "πιασει" το ΚΤΕΟ...Αχαχαχαχ...αυτα τα αλογα θα μας φανε...
STELIOS - Κυρ 14 Δεκ 2003, 17:43:04
Θέμα δημοσίευσης:
Επειδη το εχω οδηγησει σας διαβεβαιω οτι ειναι πολυ ομαλος ο κηνητηρας. Το παιδι εχει κανει τα εξεις:

- Προγραμμα και εισαγωγη-ροϊκη εξεληξη Dibillas (εβγαλε την πλαστικη και εβαλε μεταλικη χυτη) . Ανεβασμα κοφτη στης 7200 rpm.

- Full εξαγωγη, χταποδι - καταλητης - εξατμηση της Sebring.

Το αμαξι πραγματικα πεταει, αλλα επειδη η φυση του ανθρωπου ειναι ανικανοποιητη, τωρα το Corsa ειναι στο χειρουργειο για μεταμοσχευση καρδιας. Block 1600, καινουρια πιστονια - μπιελλες - στροφαλος - εκεντροφοροι απο Γερμανια. Η εισαγωγη η ιδια και ο εγκεφαλος εχει σταλει Γερμανια για επαναπρογραματισμο. Στοχος τα 155-160 αλογα. Τωρα θα δειξει.....
kaisaras96 - Κυρ 14 Δεκ 2003, 18:04:14
Θέμα δημοσίευσης:
Αχ αυτος ο Dbilas να χαμε κι εμεις εναν τετοιo tuner(Ενταξει καλη η PS αλλα εγω δεν τρεχω σε αγωνες)....αφου σκεφτομουν να παρω corsa...αν εβγαινε 1600.

Τον ρωτησα για εισαγωγη για μας και απαντησε....under construction.... Evil Embarassed Razz Twisted evil Shocked Very happy Laughing Wink Embarassed λεφτα να εχουμε και........
netblaster - Κυρ 14 Δεκ 2003, 19:01:45
Θέμα δημοσίευσης:
STELIOS έγραψε:

... αλλα επειδη η φυση του ανθρωπου ειναι ανικανοποιητη, τωρα το Corsa ειναι στο χειρουργειο για μεταμοσχευση καρδιας. Block 1600, καινουρια πιστονια - μπιελλες - στροφαλος - εκεντροφοροι απο Γερμανια. Η εισαγωγη η ιδια και ο εγκεφαλος εχει σταλει Γερμανια για επαναπρογραματισμο. Στοχος τα 155-160 αλογα. Τωρα θα δειξει.....


Και ολα αυτα για ενα μοτερ 1400...Ποσο θα παει το "μαλλι" για οοολα αυτα τα καλουδια??? Μαλλον θα ξεφυγει απο τον προυπολογισμο...Ενδεικτικα αναφερω οτι μου ζητανε γυρω στα 2500e για να κανω το δικο μου ραλλυ, μοτερ(με ολα τα συμπραγκαλα), φρενα μπροστα, πισω βραχιονες με δισκους, σασμαν και κρεμαγιερα, με λιγα λογια ολοκληρο τροπετο!!! Αξιζει λοιπον να δωσω 2500e για να "πειραξω" το υπαρχον μοτερ????
zzzleepy - Κυρ 14 Δεκ 2003, 21:02:04
Θέμα δημοσίευσης:
Σωστό το ερώτημά σου αλλά να το θέσω και αλλιώς:

Αξίζει να δώσω τόσα λεφτά για να φτιάξω αυτό το αυτοκίνητο;

Ρε γα**το, αυτό το να έχει κάποιος ένα αυτοκινητάκι 1400 κυβικά και να προσπαθεί να το φτάσει 200 άλογα αντί να πάρει ένα καλύτερο (και μεγαλύτερο) δεν το καταλαβαίνω. Τι να το κάνω το Corsa με 180 άλογα όταν μετά τα 150 θα είναι φτερό στον άνεμο; Τι να πω, καθένας κάνει ότι γουστάρει βέβαια, αλλά το βρίσκω πεταμένα λεφτά. Εγώ όταν πήρα το δικό μου το 14άρι ήξερα τι κάνουν και τι δεν κάνουν τα 75 άλογά του και είπα πως δεν πρόκειται ποτέ να βάλω χέρι σε αυτό το μοτέρ, πέρα από τα κλασικά & εμφανή (κανά φίλτρο, καμιά εξάτμιση κλπ). Δεν αξίζει κατ'εμέ. Καλύτερα να μαζέψω όλα αυτά που θα έδινα για μια αμφιβόλου αποτελέσματος μετατροπή, να το πουλήσω και να πάρω ένα 1600 κατευθείαν. Ειδικά τώρα με την κατάργηση του τεκμηρίου τα πράγματα είναι ευκολότερα...
STELIOS - Κυρ 14 Δεκ 2003, 21:50:29
Θέμα δημοσίευσης:
Σημφωνω σ'αυτα που λετε. Αν θελεις 1600 παρ'το ετσι αντι να αρχιζεις τις μετατροπες. Βεβαια ο καθενας μπορει να πεταει τα λεφτα του οπου γουσταρει, ετσι κι αλλιως δικα του δεν ειναι ???

Εγω προσωπικα αν μπορουσα θα το ειχα παρει 1600 το 206 αλλα δεν το πληρωσα εγω, ηταν "γονικη παροχη". Οποτε την δεχομαι, λεω κι'ευχαριστω και μετα ψαχνομαι στo 206 Club Hellas για ιδεες Laughing Laughing Laughing
STELIOS - Δευ 15 Δεκ 2003, 16:25:57
Θέμα δημοσίευσης:
Τελικα αποφασηστικε. Μετα τις γιορτες μπαινει εκκεντροφορος της ΚΕΝΤ (κωδικος ΡΤ30) Twisted evil
Θα σας πω νεοτερα το... 2004
netblaster - Δευ 15 Δεκ 2003, 22:23:52
Θέμα δημοσίευσης:
Απο κοστος πως παει το ολο εγχειρημα??? Αντε...να δουμε τι αλλο θα γινει το 2004?!?!? Περιμενουμε αποτελεσματα...
STELIOS - Δευ 15 Δεκ 2003, 23:08:15
Θέμα δημοσίευσης:
O εκκεντροφορος 400 ευρω, η τοποθετηση μου ειπαν (στο μαγαζι) αλλα 100 ευρω αλλα μαλλον θα τoν τοποθετησει ο δικος μου μηχανικος αφου θα πρεπει να ρηθμισω και ημαντα σηντομα. Ετσι αφου θα ανοιξει η κεφαλη να τα κανουμε ολα με τη μια.
Baphomet - Τρι 16 Δεκ 2003, 09:30:29
Θέμα δημοσίευσης:
STELIOS έγραψε:
O εκκεντροφορος 400 ευρω, η τοποθετηση μου ειπαν (στο μαγαζι) αλλα 100 ευρω αλλα μαλλον θα την τοποθετησει ο δικος μου μηχανικος αφου θα πρεπει να ρηθμισω και ημαντα σηντομα. Ετσι αφου θα ανοιξει η κεφαλη να τα κανουμε ολα με τη μια.


με το καλο!!
αντε να δουμε τι θα μας φερεις!
Pughell - Τρι 16 Δεκ 2003, 22:29:46
Θέμα δημοσίευσης:
Καταρχην το Corsa δεν υπαρχει περιπτωση να παει πανω απο 140-145 αλογα και αυτο οριακα...Επισης αν πριν ειχε εισαγωγη και προγραμμα DBillas θα ηθελε πολυ να ειναι στα 120 αλλα ουτε 110 δεν ηταν και ειχε και ροπη του κωλου που εβγαινε μετα τις 5000 ασε που ειναι και εντελως κουφιο...Ολα αυτα περι DBillas και λοιπες βλακειες τα εφαγα στην μαπα αρκετο καιρο...Και οπως ακριβως ειπα ειναι τουλαχιστον βλακειες...Σχετικα με τον παραπανω βελτιωτη για οσους νομιζουν οτι ειναι κορυφη,ειναι πολυ καλος αλλα κυριως σε VW.Γενικα στα Opel και ιδιαιτερα στα μικρα κυβικα δεν εχει καταφερει τιποτα αξιολογο...Την καλυτερη προταση την εχει ο Stenimetz.
Τεσπα,ασχετα με αυτα εχουμε ξεφυγει απο το θεμα...Οσοι εχετε 14αρι και θελετε λιιιγο γκαζι,βρειτε μια κεφαλη απο 106 XSi 1400 και βαλτε την,αρκει να μπορεστε να ρυθμιστε και τα καυσιμα αναλογα.Θα εχετε κατευθειαν 95 αλογακια. Wink
STELIOS - Τρι 16 Δεκ 2003, 22:57:08
Θέμα δημοσίευσης:
Σχετικα με το Corsa θα διαφωνισω μαζι σου για ενα λογο μονο. Εχουμε κανει κοντρα (ο φιλος μου κι εγω μεσα στο Corsa) με 106 rallie απο σταση, στην επιταχυνση εφηγε λιγο μπροστα (ως 1600 και πιο ροπατο) αλλα σε τελικη ημασταν σε ακριβως τα ιδια επιπεδα (210-215 kph). Ο καθενας βγαζει τα σημπερασματα του....

Δευτερων, τοσο καιρο ψαχνουμε εμεις οι 1400αριδες καποια λυση, καποια ελπιδα και μας το κρατας μυστικο για την κεφαλη απο 106 ΧSI !!! Πως μπορεις και το κανεις αυτο ..... απονε!!!
Οταν λες "αρκει να μπορεστε να ρυθμιστε και τα καυσιμα αναλογα" τι εννοεις? Επαναπρογραμματισμο? Ρυθμιστη πιεσης βενζινης? Με την εισαγωγη τι γινεται? Κρατας του 206 η την αλλαζεις κι'αυτη?
Pughell - Τετ 17 Δεκ 2003, 21:07:08
Θέμα δημοσίευσης:
Τεσπα,μαλλον κατι πηγαινε στραβα με το 106 οποτε...

Σχετικα με την κεφαλη απο το 106 XSi,εχει πιο μεγαλες βαλβιδες,μεγαλυτερη συμπιεση,πιο αγριο εκκεντροφορο(περιπου στις 260-265 μοιρες),εχει την ιδια πολλαπλη εισαγωγης με το 16αρι 8βαλβιδο Rallye και γενικα αποδιδει πολλα αλογα.Το μονο προβλημα ειναι τα καυσιμα γιατι αν δεν φτασει ο ρυθμιστης πιεσης,τοτε εχετε προβλημα αν εχετε 3φυσο μοτερ.Ναι, η πολλαπλη αλλαζει και αυτη...
STELIOS - Πεμ 18 Δεκ 2003, 14:30:01
Θέμα δημοσίευσης:
Pughell έγραψε:
...Το μονο προβλημα ειναι τα καυσιμα γιατι αν δεν φτασει ο ρυθμιστης πιεσης,τοτε εχετε προβλημα αν εχετε 3φυσο μοτερ....


Δηλαδη πρεπει να βρεις τροπο να αυξησεις την πιεση της βενζινης ?
Pughell - Σαβ 20 Δεκ 2003, 18:18:18
Θέμα δημοσίευσης:
Yeap!Και μαλιστα τοσο ωστε να μην μπουκωνει χαμηλα αλλα να μην στεγνωνει και ψηλα. Confused
STELIOS - Τρι 13 Ιαν 2004, 21:57:56
Θέμα δημοσίευσης:
STELIOS έγραψε:
Επειδη το εχω οδηγησει σας διαβεβαιω οτι ειναι πολυ ομαλος ο κηνητηρας. Το παιδι εχει κανει τα εξεις:

- Προγραμμα και εισαγωγη-ροϊκη εξεληξη Dibillas (εβγαλε την πλαστικη και εβαλε μεταλικη χυτη) . Ανεβασμα κοφτη στης 7200 rpm.

- Full εξαγωγη, χταποδι - καταλητης - εξατμηση της Sebring.

Το αμαξι πραγματικα πεταει, αλλα επειδη η φυση του ανθρωπου ειναι ανικανοποιητη, τωρα το Corsa ειναι στο χειρουργειο για μεταμοσχευση καρδιας. Block 1600, καινουρια πιστονια - μπιελλες - στροφαλος - εκεντροφοροι απο Γερμανια. Η εισαγωγη η ιδια και ο εγκεφαλος εχει σταλει Γερμανια για επαναπρογραματισμο. Στοχος τα 155-160 αλογα. Τωρα θα δειξει.....


Λοιπον, η μετατροπη εχει γινει απ'τα Χρηστουγενα. Μεχρι πριν λιγες μερες το μοτερ (κινητηρας 1.6 απο ASTRA) στωνοταν με το απλο προγραμα του 1.6 μαμα . Απο χθες περαστικε και το προγραμα για τους εκκεντροφορους. Μιλαμε οτι το αμαξι παει σαν ΔΙΑΟΛΕΜΕΝΟ !!! Δηναμομετρηση εδειξε 150 HP στις 6800 rpm και 17 Kgm ροπη στις 5500 rpm (αλλα εχει τα 15Kgm ειδη απο τις 2000 rpm).
Kouzman - Τετ 21 Ιαν 2004, 17:13:13
Θέμα δημοσίευσης:
ποιος τεχνικα καταρτησμενος μπορει να μου πει εαν κυκλοφορουν σαξοραλλα (και αναφερομαι σε αυτα λογω μοτερ) τα οποια τα εχουν κανει 1800 ???

αυτο εχει γινει με αλλο στροφαλο - μπιελες (π.χ. απο το 1.8 το xantia) ???

μαλλον μαντευετε τι σκεφτομαι... Laughing Laughing
Pughell - Τετ 21 Ιαν 2004, 21:58:09
Θέμα δημοσίευσης:
Κανενα...Το συγκεκριμενο μπλοκ μπορει να παει περιπου μεχρι τα 1740 κυβικα αλλα αδυνατιζουν παααρα πολυ τα τοιχωματα των κυλινδρων,πραγμα πολυ επιφοβο. Confused
Kouzman - Τετ 21 Ιαν 2004, 22:36:40
Θέμα δημοσίευσης:
αααα ετσι σε καμια περιπτωση. Overboring με oversize εμβολα δεν κανω...

ελεγα μηπως καναμε την πο***ια με κανα στροφαλομπιελο...

φτουυυυ... anyway
anestis_106 - Τρι 27 Οκτ 2009, 17:01:33
Θέμα δημοσίευσης:
Αν και το θέμα είναι για το 206 θα ήθελα να μου λύσετε μια απορία μου. Έχω ένα 106 1.4 με τον κινητήρα του θέματος. Σε αναζήτηση στο ebay βρήκα ένα εκκεντροφόρο που γράφει ότι είναι κατάλληλος γι ' αυτόν τον κινητήρα με χαρακτηριστικά
duration : 268
timing : 24/64 20/40
full lift : 110
και έχει και ένα 8,4 που δεν καταλαβαίνω τι είναι.
Στην περιγραφή γράφει ότι είναι βελτιωμένος και προσφέρει αύξηση ιπποδύναμης.
Μπορεί κάποιος να καταλάβει από αυτά τα χαρακηριστικά, αν πράγματι είναι και αν μπορεί να μπει στον εν λόγω κινητήρα ?
Αν μπαίνει χρειάζεται να γίνει και κάτι άλλο, όπως πρόγραμμα ίσως ?
Pughell - Τρι 27 Οκτ 2009, 17:27:20
Θέμα δημοσίευσης:
Πολυ περιληπτικα,μαζι με τοποθετηση και προγραμμα(που δεν τα αποφευγεις ετσι και αλλιως) το κοστολογιο θα αγγιξει τα 600Ε για να κερδισεις 5-6 αλογα.
Αν πιστευεις οτι αξιζει,τοτε το συζηταμε,αν και ειναι πεταμενα χρηματα...
anestis_106 - Τρι 27 Οκτ 2009, 18:32:08
Θέμα δημοσίευσης:
Συμφωνώ απόλυτα μαζί σου για αυτό το κόστος. Απλά σκέφτηκα ότι αν μπορέσω να χτυπήσω φθηνά τον εκκεντροφόρο (έχω βάλει στόχο τα 100 ευρώ), πόσο θα στοιχίσει η τοποθέτηση και ο προγραμματισμός ? Πράγματι δεν ξέρω. Όταν άλλαξα τους εκκεντροφόρους στο Mondeo πριν από πέντε μήνες πλήρωσα 120 ευρώ για τοποθέτηση και ρύθμιση. Ο προγραμματισμός είναι ακριβός. Θα εκτιμούσα τη γνώμη σου.
Pughell - Τρι 27 Οκτ 2009, 22:29:46
Θέμα δημοσίευσης:
Κοιτα,150Ε θα δωσεις χαλαροτατα στον μηχανικο για την τοποθετηση,χωρις ρεκτιφιε,κλπ.
Αλλα 300Ε θα χρειαστεις για το προγραμμα και οσα ακομα παρεις τον εκκεντροφορο,με την προυποθεση παντα οτι εισαι ΟΚ απο φιλτρο και εξατμιση.
Ε,για κανε αθροιση... Sad

Οι εκκεντροφοροι του Mondeo μπαινουν απο επανω χωρις να βγει κεφαλη,κατι που στο 106 δεν γινεται(ή μαλλον γινεται αλλα κανενας δεν θα στο κανει).
anestis_106 - Τετ 28 Οκτ 2009, 10:22:35
Θέμα δημοσίευσης:
Κατατοπιστικότατος, Ευχαριστώ πολύ.
Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες

Powered by phpBB 2.0.21 © 2001, 2002 phpBB Group
© 2002-2003 206 Club - Greece
Πληροφορίες : info@206club.gr