PSClub - Hellas

Φτιάξε το μόνος σου - 206 - HOW TO: Καμένες λάμπες φωτισμού του ταμπλώ...

Δημήτριος - Πεμ 23 Οκτ 2003, 00:50:17
Θέμα δημοσίευσης: 206 - HOW TO: Καμένες λάμπες φωτισμού του ταμπλώ...
Μια φορά και έναν καιρό, εκεί που οδηγούσα το ultimate driving machine μου, διαπίστωσα πως μια περιοχή των χειριστηρίων του καλοριφέρ υποφωτιζότανε Συγκεκριμένα η περιοχή που φωτίζει το κουμπί A/C, το διπλανό κουμπί ενεργοποίησης των πίσω αντιτάσεων και το "2" του βεντιλατέρ, που γειτνιάζει με τα προηγούμενα, είχε πρόβλημα.

Αμέσως άρχισα να σκέφτομαι τρόπους για το πως θα μπορεί να γίνει από τον ηλεκτρολόγο αυτή η δουλειά...

Επειδή όμως ανέκαθεν ήθελα να αλλάξω την κεντρική κανσόλα του ταμπλώ και να βάλω αυτήν του quicksilver, σκέφτηκα πως ήγγικεν η ώρα!! Επειδή δεν έχουμε κάποιον συνεργάτη που να ασχολείται με αυτά, πήγα στην Lion Ελλάς για να προμηθευτώ την διαιρετή (πάνω μέρος-κάτω μέρος) κονσόλα. Αφού περίμενα εκεί περίπου για 45 λεπτά ("σπίρτα" οι πωλητές των ανταλλακτικών Evil Evil ) για ένα ΤΟΣΟ απλό πράγμα, το πήρα και έφυγα. Μετά όμως διαπίστωσα πως μου δώσαν λάθος πάνω μέρος κονσόλας (μου δώσαν αυτήν με την μεγάλη οπή που προορίζεται για την οθόνη πολλαπλών ενδείξεων)!!! Άντε πάλι πίσω... Τελικά πλήρωσα 65 ευρώ περίπου. Το αποτέλεσμα με ικανοποίησε ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ!!! Ταιριάζει γάντι με το πόμολο του λεβιέ και το χειρόφρενο από GTI που έχω... Έπονται και τα ακριανά εξαεριστηράκια (από quicksilver και αυτά).... Αυτή η κονσόλα κάθισε πάρα πολύ ωραία και πολύ πιο σφιχτά από την προηγούμενη, που έτριζε λιγουλάκι... Razz Razz Razz Razz Razz

Στην ουσία τώρα...
Παιδιά για να αλλαχθεί λάμπα του ταμπλώ (δεν ξέρω για το καντράν) είναι πολύ δύσκολη υπόθεση...
Ο ηλεκτρολόγος που το πήγα (γνωστός από παλιά, ικανός, διαλλακτικός, φιλότιμος, very updated, έχει και διαγνωστικό μηχάνημα για τα PSA αυτοκίνητα!!!) έβγαλε την κεντρική κονσόλα (εύκολο), αφαίρεσε το radio-cd (προκειμένου να αποκτήσει πρόσβαση στις ντίζες του καλοριφέρ), αφαίρεσε το σετ χειριστηρίων του καλοριφέρ (δύσκολο, λόγω των ντιζών), άνοιξε το "κουτί" με τα χειριστήρια (λεπτή δουλεία) και αντικατέστησε την καμμένη λάμπα. Μέχρι εδώ όλα καλά...
Το μοντάρισμα αποδείχθηκε όμως ΠΟΛΥ δύσκολη υπόθεση, μιας και οι ντίζες (του καλοριφέρ) ήταν πολύ "δύστροπες". Ευτυχώς όλα πήγαν καλά και τώρα χαίρομαι την καινούργια μου κονσόλα και το πλήρως φωτισμένο ταμπλώ!! Razz Razz Razz Razz Razz Razz Razz Razz
Για όλα αυτά μου πήρε 35 ευρώ. +9 ευρώ για την κάρτα καυσαερίων (ΠΟΛΥ χαμηλοί ρύποι... Cool Cool Cool Razz )
Τυχεροί αυτοί με το clima, καθότι δεν έχουν τις ντίζες να τους δυσκολεύουν την ζωή... Rolling eyes Rolling eyes Rolling eyes

Ερώτηση προς τον Μίλτο, Πανο και λοιπούς οργανωτές της Θεσσαλονίκης : Θελετε να πω σε αυτόν τον ηλεκτρολόγο για το 206club; Είναι αρκετά καλός, τον ξέρω από παλιά ("θήτευσα" σε αυτόν με το FIAT 127 της μητέρας μου, που οδηγούσα μέχρι πρότινος!...).
Ady - Πεμ 23 Οκτ 2003, 10:52:36
Θέμα δημοσίευσης: Re: Καμένες λάμπες φωτισμού του ταμπλώ...
Δημήτριος έγραψε:
Παιδιά για να αλλαχθεί λάμπα του ταμπλώ (δεν ξέρω για το καντράν) είναι πολύ δύσκολη υπόθεση...

Αχ Δημήτρη, έχεις πολύ δίκιο !! Smile

Την προηγούμενη βδομάδα ανοίξαμε την κεντρική κονσόλα για να αντικαταστήσουμε καμένες λάμπες από τα χειριστήρια του A/C.

Φυσικά καταλαβαίνετε όλοι ποιανού το αμάξι ήταν το πειραματόζωο............του Κωνσταντίνου !! Very happy Very happy Very happy
konstantinos - Πεμ 23 Οκτ 2003, 11:08:55
Θέμα δημοσίευσης: Re: Καμένες λάμπες φωτισμού του ταμπλώ...
ady έγραψε:
Φυσικά καταλαβαίνετε όλοι ποιανού το αμάξι ήταν το πειραματόζωο............του Κωνσταντίνου !! Very happy Very happy Very happy


Πιστός στην υπηρεσία του R&D της POWER OYst!!!!
SnakeMJK - Πεμ 23 Οκτ 2003, 13:09:07
Θέμα δημοσίευσης:
τι διαφορά έχει η κονσόλα του quicksilver;;;
Δημήτριος - Πεμ 23 Οκτ 2003, 13:53:02
Θέμα δημοσίευσης:
SnakeMJK έγραψε:
τι διαφορά έχει η κονσόλα του quicksilver;;;


Μα καλά τόσες συναντήσεις κάνατε, δεν έτυχε να μπείς σε quicksilver κάποιου "συναδέλφου";;; Shocked Shocked

Η κεντρική κονσόλα του quicksilver είναι χρώματος ασημί (στα πλαίσια του ονόματος της έκδοσης) και έχει εξαεριστηράκια με μεταλλικό χειριστήριο. Μιλώ για το χειριστήριο που κατευθύνει τις γρίλιες αυτών.
Μόλις την είδα μου άρεσε πάρα πολύ. Μεταλλικό χειριστήριο έχουν και τα ακριανά εξαεριστηράκια του quicksilver. Αυτά θα τα τοποθετήσω στο άμεσο μέλλον...

Τελικά παιδιά δεν πήγαν όλα και τόσο καλά... Confused Confused Confused

Το radio-cd δεν πρέπει να έχει συνδεθεί σωστά, αφού όταν σβήνω τον κινητήρα αποκόπτεται από κάθε παροχή ρεύματος με αποτέλεσμα να μην μπορεί να διατηρήσει τα όποια δεδομένα (τις ρυθμίσεις δηλαδή) στην μνήμη του.
Κατά συνέπεια ξαναγυρνά στις εργαστασιακές ρυθμίσεις κάθε φορά που εκκινώ τον κινητήρα (η ένταση του ήχου στο "14", το "loud" ενεργοποιημένο και οι μνήμες με τους σταθμούς να έχουν διαγραφεί).
Επίσης, κάθε φορά που γυρνάω το κλειδί της μίζας, ακούγεται και ένας βόμβος για περίπου 1 με 2 δευτερόλεπτα από την συσκευή, σαν να δουλεύει το cd player, ανεξάρτητα με το αν πατάω το κουμπί "ON" της συσκευής.
Κατά τα άλλα το radio-cd δουλεύει μια χαρά...

Ελπίζω να μην είναι κάτι σοβαρό...
seridim - Πεμ 23 Οκτ 2003, 14:02:08
Θέμα δημοσίευσης:
Δημήτριος έγραψε:
SnakeMJK έγραψε:
τι διαφορά έχει η κονσόλα του quicksilver;;;


Μα καλά τόσες συναντήσεις κάνατε, δεν έτυχε να μπείς σε quicksilver κάποιου "συναδέλφου";;; Shocked Shocked

Η κεντρική κονσόλα του quicksilver είναι χρώματος ασημί (στα πλαίσια του ονόματος της έκδοσης) και έχει εξαεριστηράκια με μεταλλικό χειριστήριο. Μιλώ για το χειριστήριο που κατευθύνει τις γρίλιες αυτών.
Μόλις την είδα μου άρεσε πάρα πολύ. Μεταλλικό χειριστήριο έχουν και τα ακριανά εξαεριστηράκια του quicksilver. Αυτά θα τα τοποθετήσω στο άμεσο μέλλον...

Τελικά παιδιά δεν πήγαν όλα και τόσο καλά... Confused Confused Confused

Το radio-cd δεν πρέπει να έχει συνδεθεί σωστά, αφού όταν σβήνω τον κινητήρα αποκόπτεται από κάθε παροχή ρεύματος με αποτέλεσμα να μην μπορεί να διατηρήσει τα όποια δεδομένα (τις ρυθμίσεις δηλαδή) στην μνήμη του.
Κατά συνέπεια ξαναγυρνά στις εργαστασιακές ρυθμίσεις κάθε φορά που εκκινώ τον κινητήρα (η ένταση του ήχου στο "14", το "loud" ενεργοποιημένο και οι μνήμες με τους σταθμούς να έχουν διαγραφεί).
Επίσης κάθε φορά που γυρνάω το κλειδί της μίζας ακούγεται και ένας βόμβος για περίπου 1 με 2 δευτερόλεπτα από την συσκευή, σαν να δουλεύει το cd player.
Κατά τα άλλα το radio-cd δουλεύει μια χαρά...

Ελπίζω να μην είναι κάτι σοβαρό...

Δημήτρη δεν είναι σοβαρό. Το ίδιο έπαθα και εγώ όταν χρειάστηκε να το βγάλω για λίγο. Πρεπει να συνδέσεις ''ανάποδα'' τα καλώδια παροχής ρευματος και μνήμης
Δημήτριος - Πεμ 23 Οκτ 2003, 14:05:21
Θέμα δημοσίευσης:
seridim έγραψε:
Δημήτρη δεν είναι σοβαρό. Το ίδιο έπαθα και εγώ όταν χρειάστηκε να το βγάλω για λίγο. Πρεπει να συνδέσεις ''ανάποδα'' τα καλώδια παροχής ρευματος και μνήμης


Αν είναι έτσι, τότε εντάξει...
Με ανακούφισες!!! Razz Razz Razz
GIANNIS206 - Πεμ 23 Οκτ 2003, 15:06:57
Θέμα δημοσίευσης:
Εγώ αυτήν την λάμπα την άλλαξα μόνος μου χωρίς να βγάλω τις ντίζες!
kanelj - Πεμ 23 Οκτ 2003, 18:41:08
Θέμα δημοσίευσης:
και μενα μου εχει καει ενα λαμπακι,ισως και δυο,απο την κονσολα.
δεν υπαρχει καποιος να εξηγησει πως μπορουμε να την αλλαξουμε μονοι μας?
Δημήτριος - Πεμ 23 Οκτ 2003, 20:01:47
Θέμα δημοσίευσης:
Καλά αυτό το σύστημα με τα λαμπάκια είναι απαράδεκτο... Evil Evil
Κανονικά θα έπρεπε να όλο το ταμπλώ να φωτίζεται με οπτικές ίνες. Είναι αποτελεσματικότερες, και με "αιώνια" διάρκεια ζωής...

kanelj έγραψε:
και μενα μου εχει καει ενα λαμπακι,ισως και δυο,απο την κονσολα.
δεν υπαρχει καποιος να εξηγησει πως μπορουμε να την αλλαξουμε μονοι μας?


Ή θα κάνεις ό,τι έκανα εγώ (θα βρείς έναν καλό ηλεκτρολόγο), ή θα ρωτήσεις τον Γιάννη να σου πεί πως άλλαξε μόνος του τις λάμπες...
STAMOS - Πεμ 27 Νοέ 2003, 14:00:25
Θέμα δημοσίευσης: ΛΑΜΠΑ ΧΙΛΙΟΜΕΤΡΗΤΗ
ΠΡΟΣΦΑΤΩΣ ΚΑΗΚΕ ΤΟ ΛΑΜΠΑΚΙ ΠΟΥ ΦΩΤΙΖΕΙ ΤΟΝ ΧΙΛΙΟΜΕΤΡΗΤΗ ΚΑΙ ΤΑ ΧΙΛΙΟΜΕΤΡΑ SERVICE.EXEI KANEIΣ ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ ΓΙΑ DO IT YOURSELF?
ΠΟΣΟ ΔΥΣΚΟΛΟ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΛΥΘΕΙ ΤΟ ΤΑΜΠΛΩ ΕΝΝΟΩ ΤΟ ΚΟΜΜΑΤΙ ΠΑΝΩ ΑΠΟ ΤΟ ΤΙΜΟΝΙ ΓΙΑ ΝΑ ΑΛΛΑΞΩ ΤΗΝ ΛΑΜΠΑ.ΟΧΙ ΝΑ ΤΟ ΔΟΚΙΜΑΣΩ ΚΑΙ ΝΑ ΜΟΥ ΠΕΡΙΣΣΕΨΟΥΝ ΕΞΑΡΤΗΜΑΤΑ Very happy
Ady - Πεμ 27 Νοέ 2003, 14:21:54
Θέμα δημοσίευσης: Re: ΛΑΜΠΑ ΧΙΛΙΟΜΕΤΡΗΤΗ
STAMOS έγραψε:
ΠΡΟΣΦΑΤΩΣ ΚΑΗΚΕ ΤΟ ΛΑΜΠΑΚΙ ΠΟΥ ΦΩΤΙΖΕΙ ΤΟΝ ΧΙΛΙΟΜΕΤΡΗΤΗ ΚΑΙ ΤΑ ΧΙΛΙΟΜΕΤΡΑ SERVICE.EXEI KANEIΣ ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ ΓΙΑ DO IT YOURSELF?
ΠΟΣΟ ΔΥΣΚΟΛΟ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΛΥΘΕΙ ΤΟ ΤΑΜΠΛΩ ΕΝΝΟΩ ΤΟ ΚΟΜΜΑΤΙ ΠΑΝΩ ΑΠΟ ΤΟ ΤΙΜΟΝΙ ΓΙΑ ΝΑ ΑΛΛΑΞΩ ΤΗΝ ΛΑΜΠΑ.ΟΧΙ ΝΑ ΤΟ ΔΟΚΙΜΑΣΩ ΚΑΙ ΝΑ ΜΟΥ ΠΕΡΙΣΣΕΨΟΥΝ ΕΞΑΡΤΗΜΑΤΑ Very happy

Δεν είναι δύσκολο.

Ξεκουμπώνεις το οβάλ πλαστικό που περιβάλει τα όργανα (κατέβασε το τιμόνι τέρμα κάτω για καλύτερη πρόσβαση).

Ξεβιδώνεις τη μία και μοναδική torx βίδα που έχει ο πίνακας οργάνων.

Βγάζεις τις φύσσες από τον πίνακα οργάνων και μετά πρέπει να ξεκουμπώσεις σιγά-σιγά το εμπρός με το πίσω μέρος του πίνακα για να δεις τις λάμπες.
Δημήτριος - Πεμ 27 Νοέ 2003, 15:29:00
Θέμα δημοσίευσης: Re: ΛΑΜΠΑ ΧΙΛΙΟΜΕΤΡΗΤΗ
Όλκιμος έγραψε:
Ξεκουμπώνεις το οβάλ πλαστικό που περιβάλει τα όργανα (κατέβασε το τιμόνι τέρμα κάτω για καλύτερη πρόσβαση).

Ξεβιδώνεις τη μία και μοναδική torx βίδα που έχει ο πίνακας οργάνων.

Βγάζεις τις φύσσες από τον πίνακα οργάνων και μετά πρέπει να ξεκουμπώσεις σιγά-σιγά το εμπρός με το πίσω μέρος του πίνακα για να δεις τις λάμπες.


Το καντράν των νεότερων εκδόσεων XS (και όχι μόνο) έχει διαφορετικό φωτισμό. Οι δείκτες (βελόνες) έχουν μπλε απόχρωση. Σε όσα νεότερα 206 το είδα μου άρεσε πάρα πολύ!!

Βέβαια το νεότερο καντράν έχει και διαφορετικές λειτουργίες. Για παράδειγμα όταν δεν κλείσεις καλά την πόρτα και ξεκινήσεις, αναβοσβήνει η ένδειξη STOP.
Στο δικό μου (και σε όλα τα 2001 μοντέλα φαντάζομαι) αναβοσβήνει η μόνο λάμπα φωτισμού της καμπίνας και ακούγεται και ένα "μπιπ" (3 φορές)...
Αυτό (και άλλα τέτοια παρόμοια) φαντάζομαι είναι ουσιαστικός ανασταλτικός παράγοντας για την τοποθέτησή του στο ταμπλώ μου... Confused Confused Sad
STAMOS - Δευ 01 Δεκ 2003, 08:48:54
Θέμα δημοσίευσης: ΕΠΙΤΥΧΙΑ
ΟΙ ΟΔΗΓΙΕΣ ΗΤΑΝ ΣΑΦΕΙΣ ΚΑΙ Η ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗ ΠΕΤΥΧΕ ΤΟ ΕΒΓΑΛΑ ΤΟ ΛΑΜΠΑΚΙ ΤΟΥ ΧΙΛΙΟΜΕΤΡΗΤΗ.ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΤΩΡΑ ΨΑΧΝΩ ΟΔΗΓΙΕΣ ΓΙΑ DO IT YOURSELF ΛΥΣΙΜΟ ΚΑΙ ΛΑΔΩΜΑ ΤΗΣ ΗΛΙΟΡΟΦΗΣ Very happy ΚΑΘΩΣ ΚΑΙ ΛΥΣΙΜΟ ΟΛΟΥ ΤΟΥ ΤΑΜΠΛΩ ΓΙΑ ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΗ ΗΧΟΜΟΝΩΣΗΣ.ΠΟΛΛΑ ΨΑΧΝΩ? ΔΕΝ ΠΕΙΡΑΖΕΙ ΘΑ ΤΟ ΠΑΛΕΨΩ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΠΑΝΤΩΣ
Ady - Δευ 01 Δεκ 2003, 10:59:14
Θέμα δημοσίευσης: Re: ΕΠΙΤΥΧΙΑ
STAMOS έγραψε:
ΟΙ ΟΔΗΓΙΕΣ ΗΤΑΝ ΣΑΦΕΙΣ ΚΑΙ Η ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗ ΠΕΤΥΧΕ ΤΟ ΕΒΓΑΛΑ ΤΟ ΛΑΜΠΑΚΙ ΤΟΥ ΧΙΛΙΟΜΕΤΡΗΤΗ.ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΤΩΡΑ ΨΑΧΝΩ ΟΔΗΓΙΕΣ ΓΙΑ DO IT YOURSELF ΛΥΣΙΜΟ ΚΑΙ ΛΑΔΩΜΑ ΤΗΣ ΗΛΙΟΡΟΦΗΣ Very happy ΚΑΘΩΣ ΚΑΙ ΛΥΣΙΜΟ ΟΛΟΥ ΤΟΥ ΤΑΜΠΛΩ ΓΙΑ ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΗ ΗΧΟΜΟΝΩΣΗΣ.ΠΟΛΛΑ ΨΑΧΝΩ? ΔΕΝ ΠΕΙΡΑΖΕΙ ΘΑ ΤΟ ΠΑΛΕΨΩ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΠΑΝΤΩΣ

Παρακαλούμε, γι' αυτό είμαστε εδώ....

Την ηλιοροφή δεν την αγγίζουμε. Βάλε λάδια, βάλε γράσα, πήξ' την στη σιλικόνη, άλλα για do-it-yourself λύσιμο ούτε να το σκέφτεσαι.

Το λύσιμο όλου του ταμπλώ έχει τόσες πολλές λεπτομέρειες που πρέπει πρώτα να κάτσω να τις γράψω σε χαρτί και μετά να τις γράψω εδώ.

Θα γίνει και αυτό κάποια στιγμή.
Ntinos - Τρι 02 Δεκ 2003, 19:49:41
Θέμα δημοσίευσης: Re: ΕΠΙΤΥΧΙΑ
STAMOS έγραψε:
ΟΙ ΟΔΗΓΙΕΣ ΗΤΑΝ ΣΑΦΕΙΣ ΚΑΙ Η ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗ ΠΕΤΥΧΕ ΤΟ ΕΒΓΑΛΑ ΤΟ ΛΑΜΠΑΚΙ ΤΟΥ ΧΙΛΙΟΜΕΤΡΗΤΗ.ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΤΩΡΑ ΨΑΧΝΩ ΟΔΗΓΙΕΣ ΓΙΑ DO IT YOURSELF ΛΥΣΙΜΟ ΚΑΙ ΛΑΔΩΜΑ ΤΗΣ ΗΛΙΟΡΟΦΗΣ Very happy ΚΑΘΩΣ ΚΑΙ ΛΥΣΙΜΟ ΟΛΟΥ ΤΟΥ ΤΑΜΠΛΩ ΓΙΑ ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΗ ΗΧΟΜΟΝΩΣΗΣ.ΠΟΛΛΑ ΨΑΧΝΩ? ΔΕΝ ΠΕΙΡΑΖΕΙ ΘΑ ΤΟ ΠΑΛΕΨΩ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΠΑΝΤΩΣ


μπορεις να αγορασεις απο το ιντερνετ το βιβλιο της haynes με το 206.εκει θα βρεις οτι χρειαζεσαι αναλυτικα για λυσιματα μεχρι και του μπλοκ της μηχανης, με τις γνωστες βεβαια συνεπειες (τιποτα δεν θα ειναι οπως πριν πια) Very happy
για το βιβλιο ψαξε στο amazon.com κανει γυρω στα 30 ευρω.
kovac - Τετ 10 Δεκ 2003, 03:53:14
Θέμα δημοσίευσης:
Ntinos έγραψε:
STAMOS έγραψε:
ΟΙ ΟΔΗΓΙΕΣ ΗΤΑΝ ΣΑΦΕΙΣ ΚΑΙ Η ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗ ΠΕΤΥΧΕ ΤΟ ΕΒΓΑΛΑ ΤΟ ΛΑΜΠΑΚΙ ΤΟΥ ΧΙΛΙΟΜΕΤΡΗΤΗ.ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΤΩΡΑ ΨΑΧΝΩ ΟΔΗΓΙΕΣ ΓΙΑ DO IT YOURSELF ΛΥΣΙΜΟ ΚΑΙ ΛΑΔΩΜΑ ΤΗΣ ΗΛΙΟΡΟΦΗΣ Very happy ΚΑΘΩΣ ΚΑΙ ΛΥΣΙΜΟ ΟΛΟΥ ΤΟΥ ΤΑΜΠΛΩ ΓΙΑ ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΗ ΗΧΟΜΟΝΩΣΗΣ.ΠΟΛΛΑ ΨΑΧΝΩ? ΔΕΝ ΠΕΙΡΑΖΕΙ ΘΑ ΤΟ ΠΑΛΕΨΩ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΠΑΝΤΩΣ


μπορεις να αγορασεις απο το ιντερνετ το βιβλιο της haynes με το 206.εκει θα βρεις οτι χρειαζεσαι αναλυτικα για λυσιματα μεχρι και του μπλοκ της μηχανης, με τις γνωστες βεβαια συνεπειες (τιποτα δεν θα ειναι οπως πριν πια) Very happy
για το βιβλιο ψαξε στο amazon.com κανει γυρω στα 30 ευρω.


Για τους Αθηναίους, το έχει και ο Παπασωτηρίου (στη Στουρνάρη) το εν λόγω βιβλίο. Τιμή 26.12€ χωρίς Φ.Π.Α. (στα αγγλικά, και το γράφω σε παρένθεση γιατί δεν ξέρω αν κυκλοφορεί και κάποια μετεφρασμένη έκδοση στα ελληνικά από τη hayens). Very happy
Η έκδοση αναφερόταν σε όλα τα μοντέλα "Χ" (XN,XS και μάλλον XT. Βλέπετε είχαν κολλήσει την τιμή εκεί που ανέφερε τα μοντέλα Evil ) και σε κάποια άλλα. Δεν αναφερόταν σε όλα τα μοντέλα.

Υ.Γ.: Είχε και βιβλία και για άλλα αμάξια από την ίδια (hayens).
kovac - Πεμ 11 Δεκ 2003, 16:12:30
Θέμα δημοσίευσης: Re: Καμένες λάμπες φωτισμού του ταμπλώ...
Δημήτριος έγραψε:
...Επειδή όμως ανέκαθεν ήθελα να αλλάξω την κεντρική κανσόλα του ταμπλώ και να βάλω αυτήν του quicksilver, σκέφτηκα πως ήγγικεν η ώρα!!...Τελικά πλήρωσα 65 ευρώ περίπου...


Και τώρα οι ερωτήσεις...ΚΡΑΤΗΣΟΥ!!! Twisted evil Twisted evil

-Η κεντρική αυτή κονσόλα είναι ασημί πλαστική ή μεταλλική?
-Αν είναι πλαστική, αξίζει να βάψουμε τη δική μας από το να βάλουμε αυτή ή όχι? Ένα μείον σίγουρα είναι πως τα χειριστήρια που θα βαφτούν ασημί ίσως ξεβάψουν με τη θερμότητα από το καλοριφέρ. Γι' αυτό και σε αυτή που έβαλες είναι μεταλλικά.
-65€ είπες πλήρωσες έτσι? Ελπίζω να μου πουν κι εμένα την ίδια τιμή στην Peugeot (ή μικρότερη Laughing ).
-Μήπως ρώτησες και για τα πλαϊνά ανεμιστηράκια τελικά?
Δημήτριος - Παρ 12 Δεκ 2003, 00:27:37
Θέμα δημοσίευσης: Re: Καμένες λάμπες φωτισμού του ταμπλώ...
kovac έγραψε:
Και τώρα οι ερωτήσεις...ΚΡΑΤΗΣΟΥ!!! Twisted evil Twisted evil

-Η κεντρική αυτή κονσόλα είναι ασημί πλαστική ή μεταλλική?
-Αν είναι πλαστική, αξίζει να βάψουμε τη δική μας από το να βάλουμε αυτή ή όχι? Ένα μείον σίγουρα είναι πως τα χειριστήρια που θα βαφτούν ασημί ίσως ξεβάψουν με τη θερμότητα από το καλοριφέρ. Γι' αυτό και σε αυτή που έβαλες είναι μεταλλικά.
-65€ είπες πλήρωσες έτσι? Ελπίζω να μου πουν κι εμένα την ίδια τιμή στην Peugeot (ή μικρότερη Laughing ).
-Μήπως ρώτησες και για τα πλαϊνά ανεμιστηράκια τελικά?


Η κονσόλα είναι πλαστική σε ασημί ματ χρώμα. Δεν νομίζω να μπορείς να πέτύχεις τέτοια απόχρωση στην απλή κονσόλα.

Το εξαεριστηράκια της έχουν μεταλλικά χειριστήρια. Το θέμα όμως είναι ότι δεν είναι εξ' ολοκλήρου μεταλλικά. ΄Μεταλλική είναι μόνο η πρόσοψή τους. Οπότε θα είναι πολύ δύσκολο να πετύχεις ένα παρόμοιο αποτέλεσμα μέσω της βαφής...

Η κονσόλα αυτή (όπως και η απλή) είναι διαιρετή (πάνω και κάτω μέρος). Και τα δύο κομμάτια κοστίζουν 65 ευρώ. Μπορεί να αντικατασταθεί πολύ εύκολα.

Σε ό,τι αφορά τα πλαϊνά εξαεριστηράκια, οι πληροφορίες είναι συγκεχυμένες... Τα "τσακάλια" της αντιπροσωπείας (διάβασες, φαντάζομαι, για την "σπιρτάδα" τους) μου έχουν δώσει δύο διαφορετικές τιμές. Η πρώτη ήταν 20 ευρώ το ένα, ενώ η δεύτερη 40 ευρώ το ένα!! Shocked Shocked (σε κάθε επίσκεψή μου εκεί μου ανακοινώνουν και διαφορετική τιμή...)

Το ίδιο είχε γίνει και με την κονσόλα παλιότερα. Μερικές μέρες πριν πάρω την απόφαση να την αλλάξω, είχα πάει στην αντιπροσωπεία για να ρωτήσω το κόστος της. Τότε μου είχαν πεί ότι θα στοιχίσει συνολικά 90 με 100 ευρώ (δεν θυμάμαι).
Όταν πήγα να την αγοράσω ήμουν προετοιμασμένος να δώσω τα παραπάνω χρήματα. Αλλά τελικά βρήκαν πως κοστίζει 65 ευρώ (ευτυχώς!!!)
Μπορεί και να κάνανε λάθος, αλλά πρόβλημά τους. Twisted evil

Εκτός όλων αυτών, στην αρχή μου είχαν δώσει την λάθος κονσόλα (το πάνω μέρος της προορίζονταν για την οθόνη πολλαπλών ενδείξεων που εγώ δεν έχω). Βέβαια, για να το καταφέρουν αυτό, έπρεπε να με αναγκάσουν να περιμένω εκεί για παραπάνω από 40 λεπτά!!! Shocked Shocked Evil Evil
Άσε που καίνε κάρβουνο... Για να τους δώσεις να καταλάβουν τι ζητάς πρέπει να έχεις τον Θεο βοηθό!!!
kovac - Παρ 12 Δεκ 2003, 02:29:22
Θέμα δημοσίευσης: Re: Καμένες λάμπες φωτισμού του ταμπλώ...
Δημήτριος έγραψε:
Μπορεί να αντικατασταθεί πολύ εύκολα


Ναι, την έχω ξαναβγάλει. Wink

Δημήτριος έγραψε:
Τα "τσακάλια" της αντιπροσωπείας (διάβασες, φαντάζομαι, για την "σπιρτάδα" τους) μου έχουν δώσει δύο διαφορετικές τιμές. Η πρώτη ήταν 20 ευρώ το ένα, ενώ η δεύτερη 40 ευρώ το ένα!! (σε κάθε επίσκεψή μου εκεί μου ανακοινώνουν και διαφορετική τιμή...)


Ωχ, ωχ! Κατάλαβα...αν μου πουν παραπάνω από 65€ θα φάνε κράξιμο! Αν μου πουν λιγότερα...ε, τι να κάνω...θα υποκύψω!!!!!!!! Silly Lol Lol

Πάντως για τη σπιρτάδα, εκεί που πάω εγώ είναι οκ. Και το παληκάρι ήταν αρκετά ορεξάτος για ψάξιμο. Αφού απλά του ανέφερα αν ήξερε ενδεικτικά να μου πει τιμή για την οθόνη πολλαπλων ενδείξεων και αμέσως κοίταξε να ψάξει στο Pc του να μου πει. Και μου έκανε εντύπωση γιατί παράτησε το ψάξιμο για κάτι λαμπάκια που ήθελα και έσπευσε να κοιτάξει αυτό, που ξαναλέω απλά το ανέφερα. Μπορεί να είχε κέφια, μπορεί να είναι ξηγημένος τύπος. Ο καιρός θα δείξει. Wink Για τη σπιρτάδα τους γενικότερα...ναι, το έχω διαβάσει! Laughing Ελπίζω να έχω σταθεί τυχερός και να μην απογοητευτώ στο τέλος...

Σε ευχαριστώ πολύ πάντως Δημήτρη! Very happy
Απλά...άψογος! Cool Wink
Δημήτριος - Παρ 12 Δεκ 2003, 22:00:11
Θέμα δημοσίευσης: Re: Καμένες λάμπες φωτισμού του ταμπλώ...
kovac έγραψε:
Πάντως για τη σπιρτάδα, εκεί που πάω εγώ είναι οκ. Και το παληκάρι ήταν αρκετά ορεξάτος για ψάξιμο. Αφού απλά του ανέφερα αν ήξερε ενδεικτικά να μου πει τιμή για την οθόνη πολλαπλων ενδείξεων και αμέσως κοίταξε να ψάξει στο Pc του να μου πει. Και μου έκανε εντύπωση γιατί παράτησε το ψάξιμο για κάτι λαμπάκια που ήθελα και έσπευσε να κοιτάξει αυτό, που ξαναλέω απλά το ανέφερα.


Πάντως το δικό μου αυτοκίνητο έχει το τεπεινό ρολογάκι στην κεντρική κονσόλα.
Απ' όσο μου είπαν, δεν μπορεί να τοποθετηθεί εκ των υστέρων όυτε το clima, ούτε το Α.B.S., ούτε οι πλευρικοί αερόσακοι, ούτε η οθόνη πολλαπλών ενδείξεων... Confused Confused Crying or Very sad Πρέπει, λέει, να αλλαχθεί όλη η ηλεκτρονική υποδομή του αυτοκίνητου (μάλλον δεν τα υποστηρίζει ο τωρινός εγκέφαλος)...
Βέβαια μπορεί να μην ισχύει αυτό. Την αντιπροσωπεία δεν την έχω καθόλου εμπιστοσύνη...
kovac - Σαβ 13 Δεκ 2003, 21:01:53
Θέμα δημοσίευσης: Re: Καμένες λάμπες φωτισμού του ταμπλώ...
Δημήτριος έγραψε:
Πάντως το δικό μου αυτοκίνητο έχει το τεπεινό ρολογάκι στην κεντρική κονσόλα.
Απ' όσο μου είπαν, δεν μπορεί να τοποθετηθεί εκ των υστέρων όυτε το clima, ούτε το Α.B.S., ούτε οι πλευρικοί αερόσακοι, ούτε η οθόνη πολλαπλών ενδείξεων... Confused Confused Crying or Very sad Πρέπει, λέει, να αλλαχθεί όλη η ηλεκτρονική υποδομή του αυτοκίνητου (μάλλον δεν τα υποστηρίζει ο τωρινός εγκέφαλος)...
Βέβαια μπορεί να μην ισχύει αυτό. Την αντιπροσωπεία δεν την έχω καθόλου εμπιστοσύνη...


Κι έμενα, το παιδί, μου είπε να ρωτήσω τον ηλεκτρολόγο για τον αν μπαίνει ή όχι. Επειδή βιαζόμουν όμως δεν τον ρώτησα, γιατί αν έπαιρνα φόρα δε θα σταματούσα! Laughing
Πάντως από άλλους άκουσα πως μπαίνει, από άλλους όχι!Τι να πει κανείς?Θα ψάχνουμε μέχρι να μας πει κάποιος το ΝΑΙ. Wink
elias - Πεμ 04 Ιαν 2007, 09:53:18
Θέμα δημοσίευσης:
Τον τελευταίο καιρό παρατηρώ και εγώ μια περιοχή της κεντρικής κονσόλας να υποφωτίζεται. Συγκεκριμένα μιλάω για την περιοχή γύρω από το κουμπί του Α/C και της ένδειξης "2" του βεντιλατέρ. Μπορεί κάποιος να μου εξηγήσει πως μπορώ να αλλάξω το λαμπάκι που κάηκε, όπως επίσης τι λαμπάκι πρέπει να αγοράσω. Επειδή δεν μ' ενοχλεί ιδιαίτερα δεν υπάρχει περίπτωση να το πάω σε ηλεκτρολόγο. Αν μπορώ να κάνω κάτι μόνος μου έχει καλώς.
elias - Τετ 24 Ιαν 2007, 12:41:35
Θέμα δημοσίευσης:
elias έγραψε:
Τον τελευταίο καιρό παρατηρώ και εγώ μια περιοχή της κεντρικής κονσόλας να υποφωτίζεται. Συγκεκριμένα μιλάω για την περιοχή γύρω από το κουμπί του Α/C και της ένδειξης "2" του βεντιλατέρ. Μπορεί κάποιος να μου εξηγήσει πως μπορώ να αλλάξω το λαμπάκι που κάηκε, όπως επίσης τι λαμπάκι πρέπει να αγοράσω. Επειδή δεν μ' ενοχλεί ιδιαίτερα δεν υπάρχει περίπτωση να το πάω σε ηλεκτρολόγο. Αν μπορώ να κάνω κάτι μόνος μου έχει καλώς.

Καλά αν ήξερα ότι είναι τόση φασαρία για να αλλάξεις ένα λαμπάκι δεν θα το άλλαζα ποτέ. Ευτυχώς τέλος καλό όλα καλά. Αν κάποιος θέλει να αλλάξει κάποιο λαμπάκι, τα βήματα που έκανα εγώ είναι:
1. Βγάζεις το πλαστικό καπάκι που είναι το ρολόι. Δεν έχει βίδες απλά κουμπώνει.
2. Ξεβιδώνεις τις 2 βίδες που υπάρχουν πάνω (το κάτω μέρος κουμπώνει) και βγάζεις το πλαστικό της κεντρικής κονσόλας μαζί με το ράδιο.
3. Γυρίζεις τον διακόπτη με τα φώτα για να δεις πιο λαμπάκι είναι καμένο. Φαίνεται καθαρά ακόμα και την ημέρα.
4. Βγάζεις τα κλιπς που πιάνουν τις ντίζες. Βγάζεις τις ντίζες. Είναι πολύ δύσκολο και ακόμα πιο δύσκολο να τις βάλεις μετά. Ευτυχώς που τα πλαστικά είναι μαλακά και μπορείς να τα λυγίσεις λίγο χωρίς να σπάσουν.
5. Ξεβιδώνεις τις 4 βίδες και βγάζεις την μονάδα έξω με πολύ προσοχή.
6. Βγάζεις το κουμπί που ανοίγει-κλείνει τον αέρα από έξω. Δεν έχει βίδες απλά κουμπώνει.
7. Χωρίζεις την μονάδα στα δύο. Επίσης δεν έχει βίδες απλά κουμπώνει.
8. Αλλάζεις το καμένο λαμπάκι. Δεν ξέρω που τα πουλάνε, εγώ το πήρα από την αντιπροσωπεία.
9. Κάνεις την διαδικασία ανάποδα και τα τοποθετείς όλα με προσοχή.

Το δύσκολο κομμάτι είναι αυτό με τις ντίζες. Ισως να γίνεται δουλειά και χωρίς να βγουν.
Anyway για μένα δεν αξίζει για ένα καμένο λαμπάκι όλη αυτή η διαδικασία. Και που έγραψα μια περίληψη κουράστηκα!
MEMsound - Τετ 24 Ιαν 2007, 13:36:44
Θέμα δημοσίευσης:
ωραιότατο how-to. Wink
kovac - Πεμ 25 Ιαν 2007, 18:29:14
Θέμα δημοσίευσης:
elias έγραψε:
Το δύσκολο κομμάτι είναι αυτό με τις ντίζες. Ισως να γίνεται δουλειά και χωρίς να βγουν.


Γίνεται. Wink
elias - Παρ 26 Ιαν 2007, 08:09:26
Θέμα δημοσίευσης:
kovac έγραψε:
elias έγραψε:
Το δύσκολο κομμάτι είναι αυτό με τις ντίζες. Ισως να γίνεται δουλειά και χωρίς να βγουν.


Γίνεται. Wink

Όταν λες γίνεται εννοείς ότι βγάζεις έξω την κονσόλα μαζί με τις ντίζες ή ανοίγεις την κονσόλα μέσα εκεί που είναι?
elias - Παρ 26 Ιαν 2007, 08:20:28
Θέμα δημοσίευσης:
MEMsound έγραψε:
ωραιότατο how-to. Wink

Δυστυχώς δεν είχα την φωτογραφική μηχανή για να βγάλω και μερικές φωτογραφίες. Πάντως και μ' αυτά που έγραψα μπορεί κάποιος να καταλάβει τι πρέπει να κάνει.
kovac - Παρ 26 Ιαν 2007, 23:41:51
Θέμα δημοσίευσης:
Βγάζεις έξω την κονσόλα μαζί με τις ντίζες. Smile
Πάντως κι εγώ την πρώτη φορά όπως εσύ το έκανα, μέχρι που μπήκανε τα led και βρήκα την υγειά μου. Δεν έχει ξανακαεί τίποτα από τότε. Wink
Μόνο το μοτέρ. Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing
Touristas - Σαβ 27 Ιαν 2007, 18:35:22
Θέμα δημοσίευσης:
Ανοίγει η κονσόλα εκεί που είναι χωρίς να βγάλεις ούτε ντίζες ούτε τίποτα άλλο.
kovac - Κυρ 28 Ιαν 2007, 13:39:43
Θέμα δημοσίευσης:
Touristas έγραψε:
Ανοίγει η κονσόλα εκεί που είναι χωρίς να βγάλεις ούτε ντίζες ούτε τίποτα άλλο.


Το ίδιο πράγμα λέμε..αφού από εσένα το είδα. Laughing Laughing Laughing
shark - Παρ 07 Σεπ 2007, 14:48:40
Θέμα δημοσίευσης:
Αντι για τα λαμπάκια μπορούμε να βάλουμε LED? Τα λαμπάκια που μπορούμε να τα βρούμε?Υπάρχει κάποιος τύπος?
ultra-one - Πεμ 04 Σεπ 2008, 11:20:49
Θέμα δημοσίευσης:
Πρέπει να μου κάηκε ένα λαμπάκι που φωτίζει την οθόνη πολλαπλών ενδείξεων διότι το κέντρο της οθόνης φωτίζεται λιγότερο από τα άκρα, πράγμα που με κάνει να υποθέσω ότι η οθόνη έχει 3 λαμπάκια για "backlight".

Αυτό αλλάζεται εύκολα?
Δεν δοκίμασα να αφαιρέσω το καπάκι της οθόνης ανκαι μου φάνηκε ότι πρέπει να βγαίνει χωρίς βίδες.

Κανείς να μου πει "how-to" να αλλάξω το λαμπάκι?
Steve - Τρι 09 Σεπ 2008, 21:47:39
Θέμα δημοσίευσης:
Χάρη

Το καπάκι της οθόνης (αυτό που έχει και το κουμπί του alarm) είναι κουμπωτό επάνω στο ταμπλώ. Το τραβάς με το χέρι προς τα πάνω και βγαίνει.

Μετά έχει μια 20άρα (αν θυμάμαι καλά) βίδα torx την οποία ξεβιδώνεις και βγαίνει η οθόνη πολλαπλών.

Μετά έχει άλλες 3 (αν θυμάμαι καλά) βίδες (ή 4 clips), τις οποίες βγάζεις και παίρνεις το LCD στο χέρι. Στο άσπρο τμήμα που σου μένει έχει 3 λαμπάκια που κουμπώνουν με μισή στροφή. Αύριο όπως πάω για δουλειά θα δώ και θα σου πώ για σίγουρα.
Steve - Τετ 10 Σεπ 2008, 07:36:08
Θέμα δημοσίευσης:
Χάρη, με εικόνες αυτά που σου έλεγα χθες.

Πιάνεις από πίσω το καπάκι και το σηκώνεις ελαφρά μέχρι να βγει.

Ξεβιδώνεις τις 2 torx βίδες.

Σηκώνεις ελαφρά τα clips με ένα κατσαβίδι με πλακέ μύτη για να απασφαλίσει η LCD και να δεις τα λαμπάκια από πίσω.
ultra-one - Τετ 10 Σεπ 2008, 10:42:37
Θέμα δημοσίευσης:
Steve έγραψε:
Χάρη, με εικόνες αυτά που σου έλεγα χθες.

Πιάνεις από πίσω το καπάκι και το σηκώνεις ελαφρά μέχρι να βγει.

Ξεβιδώνεις τις 2 torx βίδες.

Σηκώνεις ελαφρά τα clips με ένα κατσαβίδι με πλακέ μύτη για να απασφαλίσει η LCD και να δεις τα λαμπάκια από πίσω.

Ωραίος! Wink
Αλεξ - Σαβ 08 Οκτ 2011, 22:25:45
Θέμα δημοσίευσης:
elias έγραψε:
elias έγραψε:
Τον τελευταίο καιρό παρατηρώ και εγώ μια περιοχή της κεντρικής κονσόλας να υποφωτίζεται. Συγκεκριμένα μιλάω για την περιοχή γύρω από το κουμπί του Α/C και της ένδειξης "2" του βεντιλατέρ. Μπορεί κάποιος να μου εξηγήσει πως μπορώ να αλλάξω το λαμπάκι που κάηκε, όπως επίσης τι λαμπάκι πρέπει να αγοράσω. Επειδή δεν μ' ενοχλεί ιδιαίτερα δεν υπάρχει περίπτωση να το πάω σε ηλεκτρολόγο. Αν μπορώ να κάνω κάτι μόνος μου έχει καλώς.

Καλά αν ήξερα ότι είναι τόση φασαρία για να αλλάξεις ένα λαμπάκι δεν θα το άλλαζα ποτέ. Ευτυχώς τέλος καλό όλα καλά. Αν κάποιος θέλει να αλλάξει κάποιο λαμπάκι, τα βήματα που έκανα εγώ είναι:
1. Βγάζεις το πλαστικό καπάκι που είναι το ρολόι. Δεν έχει βίδες απλά κουμπώνει.
2. Ξεβιδώνεις τις 2 βίδες που υπάρχουν πάνω (το κάτω μέρος κουμπώνει) και βγάζεις το πλαστικό της κεντρικής κονσόλας μαζί με το ράδιο.
3. Γυρίζεις τον διακόπτη με τα φώτα για να δεις πιο λαμπάκι είναι καμένο. Φαίνεται καθαρά ακόμα και την ημέρα.
4. Βγάζεις τα κλιπς που πιάνουν τις ντίζες. Βγάζεις τις ντίζες. Είναι πολύ δύσκολο και ακόμα πιο δύσκολο να τις βάλεις μετά. Ευτυχώς που τα πλαστικά είναι μαλακά και μπορείς να τα λυγίσεις λίγο χωρίς να σπάσουν.
5. Ξεβιδώνεις τις 4 βίδες και βγάζεις την μονάδα έξω με πολύ προσοχή.
6. Βγάζεις το κουμπί που ανοίγει-κλείνει τον αέρα από έξω. Δεν έχει βίδες απλά κουμπώνει.
7. Χωρίζεις την μονάδα στα δύο. Επίσης δεν έχει βίδες απλά κουμπώνει.
8. Αλλάζεις το καμένο λαμπάκι. Δεν ξέρω που τα πουλάνε, εγώ το πήρα από την αντιπροσωπεία.
9. Κάνεις την διαδικασία ανάποδα και τα τοποθετείς όλα με προσοχή.

Το δύσκολο κομμάτι είναι αυτό με τις ντίζες. Ισως να γίνεται δουλειά και χωρίς να βγουν.
Anyway για μένα δεν αξίζει για ένα καμένο λαμπάκι όλη αυτή η διαδικασία. Και που έγραψα μια περίληψη κουράστηκα!


Εμενα μουεχουνε καει και τα 3 λαμπακια και προσπαθουσα σημερα να βγαλω το ενα απο πισω που εχει ενα πλαστικο με ενα μιτοτσομπιδο το στραπατσαρα βεβαια λιγακι και δεν βγηκε κιολας.
Το Νο6 το εχω κανει μετα πως χωριζει η μοναδα στα 2 να βαλω κανενα μικιο κατσαβιδακι αναμεσα οι αλλοι διακοπτες δεν πρεπει να φυγουνε που ρυθμιζουνε των αερα το κρυο με το ζεστο κτλ; εκει εχω κολλησει.
http://imageshack.us/photo/my-images/31/1000816d.jpg/
Αλεξ - Κυρ 09 Οκτ 2011, 16:33:01
Θέμα δημοσίευσης:
Τελικα τα καταφερα σημερα του πεξα ενα χτυπο ακι μοιρασε στην μεση το κακο ομως τωρα ειναι οτι πεσανε 2 μεταλλικα δαχτυλιδια κατω και ανχωθηκα λιγακι,θα ξαναδουλεψει το συστημα η μπα;
vagelis - Παρ 13 Σεπ 2013, 01:05:29
Θέμα δημοσίευσης:
κυριοι καλησπέρα, πρόσφατα αντικατέστησα μόνος μου τα 3 λαμπάκια στην κεντρική κονσολα γιατι ειχε καει το ένα και αφου το άνοιξα τα αλλαξα ολα. Βέβαια ακολούθησα το τρόπο που βγάζεις τις ντίζες. ΛΑΘΟΣ. Το έκλεισα και το άνοιξα 2η φορά για να κολλήσω ψυχρή κόλληση στο LED του A/C και το δέυτερο το έκανα χώρις αυτή την φορά να βγαλω τις ντίζες. Σαφώς ευκολότερο και ειδικά άν κανείς έχει σχετικά μικρά χέρια. Αφου ξεβιδώσεις τις 4 βίδες απο τα χειριστήρια του καλοριφερ και στριψεις όλη την συσκευή προς τα πάνω, με ένα μικρό ίσιο κατσαβίδι και αφου έχουμε ξεκουμπώσει το κουμπί της ανακύκλωσης το οποίο βγαίνιε τραβηχτό, ξεκουμπώνουμε και διαιρούμε το πίσω λευκό μέρος απο το εμφανή μαύρο καπάκι και εχουμε μπροστά μας την πλακέτα με τα λαμπάκια. Όταν τελειώσουμε και κουμπώσουμε παλι τα δυο μέρη το μόνο που θέλει προσοχή είναι το χειριστήριο τησ ανακύκλωσης να μπει στον διαδρομό του και να μαην παρασύρουμε τα LED του A/C και του πίσω θερμαινόμενου τζαμιού. Λίγο τόλμη θέλει παιδιά και γίνεται πανέυκολα. το τονίζω άλλη μια φορά ότι οι ντίζες αν βγούν είναι δύσκολο να μπουν πάλι. Απλά διαιρέστε το χεριστήριο του καλοριφέρ μια διαδικασία που διαρκει μόλις 5 λεπτά
Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες

Powered by phpBB 2.0.21 © 2001, 2002 phpBB Group
© 2002-2003 206 Club - Greece
Πληροφορίες : info@206club.gr