Δημήτριος έγραψε: |
Παιδιά για να αλλαχθεί λάμπα του ταμπλώ (δεν ξέρω για το καντράν) είναι πολύ δύσκολη υπόθεση... |
ady έγραψε: |
Φυσικά καταλαβαίνετε όλοι ποιανού το αμάξι ήταν το πειραματόζωο............του Κωνσταντίνου !! ![]() ![]() ![]() |
SnakeMJK έγραψε: |
τι διαφορά έχει η κονσόλα του quicksilver;;; |
Δημήτριος έγραψε: | ||
Μα καλά τόσες συναντήσεις κάνατε, δεν έτυχε να μπείς σε quicksilver κάποιου "συναδέλφου";;; ![]() ![]() Η κεντρική κονσόλα του quicksilver είναι χρώματος ασημί (στα πλαίσια του ονόματος της έκδοσης) και έχει εξαεριστηράκια με μεταλλικό χειριστήριο. Μιλώ για το χειριστήριο που κατευθύνει τις γρίλιες αυτών. Μόλις την είδα μου άρεσε πάρα πολύ. Μεταλλικό χειριστήριο έχουν και τα ακριανά εξαεριστηράκια του quicksilver. Αυτά θα τα τοποθετήσω στο άμεσο μέλλον... Τελικά παιδιά δεν πήγαν όλα και τόσο καλά... ![]() ![]() ![]() Το radio-cd δεν πρέπει να έχει συνδεθεί σωστά, αφού όταν σβήνω τον κινητήρα αποκόπτεται από κάθε παροχή ρεύματος με αποτέλεσμα να μην μπορεί να διατηρήσει τα όποια δεδομένα (τις ρυθμίσεις δηλαδή) στην μνήμη του. Κατά συνέπεια ξαναγυρνά στις εργαστασιακές ρυθμίσεις κάθε φορά που εκκινώ τον κινητήρα (η ένταση του ήχου στο "14", το "loud" ενεργοποιημένο και οι μνήμες με τους σταθμούς να έχουν διαγραφεί). Επίσης κάθε φορά που γυρνάω το κλειδί της μίζας ακούγεται και ένας βόμβος για περίπου 1 με 2 δευτερόλεπτα από την συσκευή, σαν να δουλεύει το cd player. Κατά τα άλλα το radio-cd δουλεύει μια χαρά... Ελπίζω να μην είναι κάτι σοβαρό... |
seridim έγραψε: |
Δημήτρη δεν είναι σοβαρό. Το ίδιο έπαθα και εγώ όταν χρειάστηκε να το βγάλω για λίγο. Πρεπει να συνδέσεις ''ανάποδα'' τα καλώδια παροχής ρευματος και μνήμης |
kanelj έγραψε: |
και μενα μου εχει καει ενα λαμπακι,ισως και δυο,απο την κονσολα.
δεν υπαρχει καποιος να εξηγησει πως μπορουμε να την αλλαξουμε μονοι μας? |
STAMOS έγραψε: |
ΠΡΟΣΦΑΤΩΣ ΚΑΗΚΕ ΤΟ ΛΑΜΠΑΚΙ ΠΟΥ ΦΩΤΙΖΕΙ ΤΟΝ ΧΙΛΙΟΜΕΤΡΗΤΗ ΚΑΙ ΤΑ ΧΙΛΙΟΜΕΤΡΑ SERVICE.EXEI KANEIΣ ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ ΓΙΑ DO IT YOURSELF?
ΠΟΣΟ ΔΥΣΚΟΛΟ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΛΥΘΕΙ ΤΟ ΤΑΜΠΛΩ ΕΝΝΟΩ ΤΟ ΚΟΜΜΑΤΙ ΠΑΝΩ ΑΠΟ ΤΟ ΤΙΜΟΝΙ ΓΙΑ ΝΑ ΑΛΛΑΞΩ ΤΗΝ ΛΑΜΠΑ.ΟΧΙ ΝΑ ΤΟ ΔΟΚΙΜΑΣΩ ΚΑΙ ΝΑ ΜΟΥ ΠΕΡΙΣΣΕΨΟΥΝ ΕΞΑΡΤΗΜΑΤΑ ![]() |
Όλκιμος έγραψε: |
Ξεκουμπώνεις το οβάλ πλαστικό που περιβάλει τα όργανα (κατέβασε το τιμόνι τέρμα κάτω για καλύτερη πρόσβαση).
Ξεβιδώνεις τη μία και μοναδική torx βίδα που έχει ο πίνακας οργάνων. Βγάζεις τις φύσσες από τον πίνακα οργάνων και μετά πρέπει να ξεκουμπώσεις σιγά-σιγά το εμπρός με το πίσω μέρος του πίνακα για να δεις τις λάμπες. |
STAMOS έγραψε: |
ΟΙ ΟΔΗΓΙΕΣ ΗΤΑΝ ΣΑΦΕΙΣ ΚΑΙ Η ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗ ΠΕΤΥΧΕ ΤΟ ΕΒΓΑΛΑ ΤΟ ΛΑΜΠΑΚΙ ΤΟΥ ΧΙΛΙΟΜΕΤΡΗΤΗ.ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΤΩΡΑ ΨΑΧΝΩ ΟΔΗΓΙΕΣ ΓΙΑ DO IT YOURSELF ΛΥΣΙΜΟ ΚΑΙ ΛΑΔΩΜΑ ΤΗΣ ΗΛΙΟΡΟΦΗΣ ![]() |
STAMOS έγραψε: |
ΟΙ ΟΔΗΓΙΕΣ ΗΤΑΝ ΣΑΦΕΙΣ ΚΑΙ Η ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗ ΠΕΤΥΧΕ ΤΟ ΕΒΓΑΛΑ ΤΟ ΛΑΜΠΑΚΙ ΤΟΥ ΧΙΛΙΟΜΕΤΡΗΤΗ.ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΤΩΡΑ ΨΑΧΝΩ ΟΔΗΓΙΕΣ ΓΙΑ DO IT YOURSELF ΛΥΣΙΜΟ ΚΑΙ ΛΑΔΩΜΑ ΤΗΣ ΗΛΙΟΡΟΦΗΣ ![]() |
Ntinos έγραψε: | ||
μπορεις να αγορασεις απο το ιντερνετ το βιβλιο της haynes με το 206.εκει θα βρεις οτι χρειαζεσαι αναλυτικα για λυσιματα μεχρι και του μπλοκ της μηχανης, με τις γνωστες βεβαια συνεπειες (τιποτα δεν θα ειναι οπως πριν πια) ![]() για το βιβλιο ψαξε στο amazon.com κανει γυρω στα 30 ευρω. |
Δημήτριος έγραψε: |
...Επειδή όμως ανέκαθεν ήθελα να αλλάξω την κεντρική κανσόλα του ταμπλώ και να βάλω αυτήν του quicksilver, σκέφτηκα πως ήγγικεν η ώρα!!...Τελικά πλήρωσα 65 ευρώ περίπου... |
kovac έγραψε: |
Και τώρα οι ερωτήσεις...ΚΡΑΤΗΣΟΥ!!! ![]() ![]() -Η κεντρική αυτή κονσόλα είναι ασημί πλαστική ή μεταλλική? -Αν είναι πλαστική, αξίζει να βάψουμε τη δική μας από το να βάλουμε αυτή ή όχι? Ένα μείον σίγουρα είναι πως τα χειριστήρια που θα βαφτούν ασημί ίσως ξεβάψουν με τη θερμότητα από το καλοριφέρ. Γι' αυτό και σε αυτή που έβαλες είναι μεταλλικά. -65€ είπες πλήρωσες έτσι? Ελπίζω να μου πουν κι εμένα την ίδια τιμή στην Peugeot (ή μικρότερη ![]() -Μήπως ρώτησες και για τα πλαϊνά ανεμιστηράκια τελικά? |
Δημήτριος έγραψε: |
Μπορεί να αντικατασταθεί πολύ εύκολα |
Δημήτριος έγραψε: |
Τα "τσακάλια" της αντιπροσωπείας (διάβασες, φαντάζομαι, για την "σπιρτάδα" τους) μου έχουν δώσει δύο διαφορετικές τιμές. Η πρώτη ήταν 20 ευρώ το ένα, ενώ η δεύτερη 40 ευρώ το ένα!! (σε κάθε επίσκεψή μου εκεί μου ανακοινώνουν και διαφορετική τιμή...) |
kovac έγραψε: |
Πάντως για τη σπιρτάδα, εκεί που πάω εγώ είναι οκ. Και το παληκάρι ήταν αρκετά ορεξάτος για ψάξιμο. Αφού απλά του ανέφερα αν ήξερε ενδεικτικά να μου πει τιμή για την οθόνη πολλαπλων ενδείξεων και αμέσως κοίταξε να ψάξει στο Pc του να μου πει. Και μου έκανε εντύπωση γιατί παράτησε το ψάξιμο για κάτι λαμπάκια που ήθελα και έσπευσε να κοιτάξει αυτό, που ξαναλέω απλά το ανέφερα. |
Δημήτριος έγραψε: |
Πάντως το δικό μου αυτοκίνητο έχει το τεπεινό ρολογάκι στην κεντρική κονσόλα.
Απ' όσο μου είπαν, δεν μπορεί να τοποθετηθεί εκ των υστέρων όυτε το clima, ούτε το Α.B.S., ούτε οι πλευρικοί αερόσακοι, ούτε η οθόνη πολλαπλών ενδείξεων... ![]() ![]() ![]() Βέβαια μπορεί να μην ισχύει αυτό. Την αντιπροσωπεία δεν την έχω καθόλου εμπιστοσύνη... |
elias έγραψε: |
Τον τελευταίο καιρό παρατηρώ και εγώ μια περιοχή της κεντρικής κονσόλας να υποφωτίζεται. Συγκεκριμένα μιλάω για την περιοχή γύρω από το κουμπί του Α/C και της ένδειξης "2" του βεντιλατέρ. Μπορεί κάποιος να μου εξηγήσει πως μπορώ να αλλάξω το λαμπάκι που κάηκε, όπως επίσης τι λαμπάκι πρέπει να αγοράσω. Επειδή δεν μ' ενοχλεί ιδιαίτερα δεν υπάρχει περίπτωση να το πάω σε ηλεκτρολόγο. Αν μπορώ να κάνω κάτι μόνος μου έχει καλώς. |
elias έγραψε: |
Το δύσκολο κομμάτι είναι αυτό με τις ντίζες. Ισως να γίνεται δουλειά και χωρίς να βγουν. |
kovac έγραψε: | ||
Γίνεται. ![]() |
MEMsound έγραψε: |
ωραιότατο how-to. ![]() |
Touristas έγραψε: |
Ανοίγει η κονσόλα εκεί που είναι χωρίς να βγάλεις ούτε ντίζες ούτε τίποτα άλλο. |
Steve έγραψε: |
Χάρη, με εικόνες αυτά που σου έλεγα χθες.
Πιάνεις από πίσω το καπάκι και το σηκώνεις ελαφρά μέχρι να βγει. Ξεβιδώνεις τις 2 torx βίδες. Σηκώνεις ελαφρά τα clips με ένα κατσαβίδι με πλακέ μύτη για να απασφαλίσει η LCD και να δεις τα λαμπάκια από πίσω. |
elias έγραψε: | ||
Καλά αν ήξερα ότι είναι τόση φασαρία για να αλλάξεις ένα λαμπάκι δεν θα το άλλαζα ποτέ. Ευτυχώς τέλος καλό όλα καλά. Αν κάποιος θέλει να αλλάξει κάποιο λαμπάκι, τα βήματα που έκανα εγώ είναι: 1. Βγάζεις το πλαστικό καπάκι που είναι το ρολόι. Δεν έχει βίδες απλά κουμπώνει. 2. Ξεβιδώνεις τις 2 βίδες που υπάρχουν πάνω (το κάτω μέρος κουμπώνει) και βγάζεις το πλαστικό της κεντρικής κονσόλας μαζί με το ράδιο. 3. Γυρίζεις τον διακόπτη με τα φώτα για να δεις πιο λαμπάκι είναι καμένο. Φαίνεται καθαρά ακόμα και την ημέρα. 4. Βγάζεις τα κλιπς που πιάνουν τις ντίζες. Βγάζεις τις ντίζες. Είναι πολύ δύσκολο και ακόμα πιο δύσκολο να τις βάλεις μετά. Ευτυχώς που τα πλαστικά είναι μαλακά και μπορείς να τα λυγίσεις λίγο χωρίς να σπάσουν. 5. Ξεβιδώνεις τις 4 βίδες και βγάζεις την μονάδα έξω με πολύ προσοχή. 6. Βγάζεις το κουμπί που ανοίγει-κλείνει τον αέρα από έξω. Δεν έχει βίδες απλά κουμπώνει. 7. Χωρίζεις την μονάδα στα δύο. Επίσης δεν έχει βίδες απλά κουμπώνει. 8. Αλλάζεις το καμένο λαμπάκι. Δεν ξέρω που τα πουλάνε, εγώ το πήρα από την αντιπροσωπεία. 9. Κάνεις την διαδικασία ανάποδα και τα τοποθετείς όλα με προσοχή. Το δύσκολο κομμάτι είναι αυτό με τις ντίζες. Ισως να γίνεται δουλειά και χωρίς να βγουν. Anyway για μένα δεν αξίζει για ένα καμένο λαμπάκι όλη αυτή η διαδικασία. Και που έγραψα μια περίληψη κουράστηκα! |