PSClub - Hellas

Γενικές Συζητήσεις περί αυτοκινήτων - Citroen AX - Βελτιώνοντας το AX μου... "by GEMI"...

GEMI - Παρ 24 Ιούν 2011, 21:51:19
Θέμα δημοσίευσης: Citroen AX - Βελτιώνοντας το AX μου... "by GEMI"..
Λοιπόν μιας κ λέμε για πατέντες κ επειδη μ αρεσουν τοσο πολύ οι πατέντες που πληρώνω για να τις φτιάχνω, να πω ότι ετοιμάζω δισκόφρενα brembo 254mm από ford fiesta MK6 1,6, τα οποία θα κάνω τριμπούλωνα, θα φάω τον ομφαλό για να βάλω αποστάτες 1,5 cm στους οποίους θα τοποθετήσω τις 13άρες ζάντες μου. Αυτά Θα φορεθούν σε άκρα από saxo με δαγκάνες από vts, ελατήρια coni κ αμορτισέρ bilstein ανακατασκευασμένα..

ΜΙΛΑΜΕ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΑΤΕΝΤΑ !

MEMsound - Παρ 24 Ιούν 2011, 23:18:40
Θέμα δημοσίευσης:
Dizzy2 Stunned Tease Dizzy2 Tease Dizzy2 Worthy Worthy Worthy Worthy
Pughell - Σαβ 25 Ιούν 2011, 00:38:28
Θέμα δημοσίευσης:
Γιαννη το γμησες... Laughing Laughing Laughing
GEMI - Σαβ 25 Ιούν 2011, 09:20:08
Θέμα δημοσίευσης:
Ετοίμασε τα αυτοκόλλητα να βάλω στην πόρτα του ΑΧ Laughing


MEMsound - Σαβ 25 Ιούν 2011, 10:09:05
Θέμα δημοσίευσης:
να φανταστω...
οτι οοοολο αυτο για να μεινεις με τις 13αρες? και να βαλεις λιγο μεγαλητερη διαμετρο δισκοπλακας?
GEMI - Σαβ 25 Ιούν 2011, 10:39:14
Θέμα δημοσίευσης:
Για τις 13άρες ναι. Τα δισκόφρενα (είναι κ διπλά) μάλλον επειδή περισσεύουν θα τα φάω στο 247. Μου έχουν μείνει από το ford όταν πήρα 2 ζευγάρια κ έχω μείνει ευχαριστημένος. Οι μαμά δίσκοι είναι μονοί κ στα 234μμ κ δε φρενάρει όπως θα ήθελα.
Από εκεί κ πέρα έχω ζυγαριά, ψαλίδια κ πίσω άξονα από AXGT με αντιστρεπτική. Φοβάμαι ότι τα πίσω ταμπούρα θα είναι "λίγα" αλλά θα το δω μετά .
GEMI - Τρι 05 Ιούλ 2011, 12:41:12
Θέμα δημοσίευσης:
Χτές τελείωσαν οι μετατροπές που ανέφερα παραπάνω. Το αμάξι έγινε σταθερό κ στιβαρό, χοροπηδάει λίγο στις λακκούβες λόγω bilstein αλλά ή θα το συνηθίσω ή θα με συνηθίσει αυτό Laughing


Είχα μία μικρή υποστροφή στις απότομες στροφές (πετούσε μούρη μόλις έτριβα τους τροχούς κ μετά δίπλωνε απότομα όταν άφηνα γκάζι για να μπω στη στροφή) κ έβαλα αποστάτες 1,5 cm στους πίσω τροχούς. Τι λέτε βοηθάνε ?
BTS - Τρι 05 Ιούλ 2011, 15:06:56
Θέμα δημοσίευσης:
Γιάννη μάλλον έχεις πιο σκληρή πίσω αντιστρεπτική απ' ότι χρειάζεται!

Κοίταξε το γιατί αυτού του είδους η συμπεριφορά στο ΑΧ μπορεί να γίνει πολύ επικίνδυνη!

Για να μην χαλάμε το τόπικ, αν θες το συζητάμε στο κατάλληλο τόπικ ή με πμ.
GEMI - Τρι 05 Ιούλ 2011, 17:48:39
Θέμα δημοσίευσης:
Δε γινόταν έτσι όπως το είχα, έπρεπε να βάλω την σκληρή του ΑΧ GT γιατί ταλάντωνε κ έπαιζε επικίνδυνα. Αλλά ρε συ μαμά είναι κ αυτή μπρος πίσω υλικά του GT έβαλα. Απλά είναι απότομο, μουριάζει κ κλείνει την στροφή του απότομα. Τέτοια συμπεριφορά δεν είχα ποτέ σε ford που έμπαινε με ακρίβεια κ κρατούσε την τροχιά του, έπαιζες όπως ήθελες το τιμόνι. Μήπως να το χαμηλώσω ?
Sorry για το off topic, αλλά συνέχεια του θέματος βελτίωσης είναι. Αν θέλει κάποιος mod να το μεταφέρει σε βελτιώσεις ΑΧ ??
kpsig - Τρι 05 Ιούλ 2011, 21:32:28
Θέμα δημοσίευσης:
Μάλλον τα πίσω αμορτισέρ έχουν πολύ χαμηλό rebound control ή τα εμπρός bound.
BTS - Τετ 06 Ιούλ 2011, 13:16:32
Θέμα δημοσίευσης:
GEMI έγραψε:
Απλά είναι απότομο, μουριάζει κ κλείνει την στροφή του απότομα. Τέτοια συμπεριφορά δεν είχα ποτέ σε ford που έμπαινε με ακρίβεια κ κρατούσε την τροχιά του, έπαιζες όπως ήθελες το τιμόνι. Μήπως να το χαμηλώσω ?


Γιάννη μου τα λες και μόνος σου.

Επειδή ξέρω ακριβώς τι εννοείς (αγωνιστικό ΑΧ εγώ και αγωνιστικό Fiesta MK1 φίλος μου), θα σου πρότεινα να το κοιτάξεις άμεσα γιατί ένα τέτοιο ΑΧ είναι πολύ επικίνδυνο όταν οδηγείται γρήγορα και σίγουρα είναι και αργό σε σχέση με κάποιο που στρίβει σωστά.

Για τις ταλαντώσεις που γράφεις, δεν θα σε βοηθήσει η αντιστρεπτική. Αντιθέτως, σου δημιούργησε πρόβλημα.

Η ταλάντωση είναι θέμα αμορτισέρ και ράβδων.

Το ΑΧ σου είναι γνήσιο ΑΧ Sport 1300 ή μετατροπή;
Pughell - Τετ 06 Ιούλ 2011, 15:41:39
Θέμα δημοσίευσης:
Μετατροπη απο 1100 σε TU2J2 χωρις καν αξονα/μπροστινη αναρτηση απο 1300αρι 106. Sad
kpsig - Τετ 06 Ιούλ 2011, 20:33:45
Θέμα δημοσίευσης:
Pughell έγραψε:
Μετατροπη απο 1100 σε TU2J2 χωρις καν αξονα/μπροστινη αναρτηση απο 1300αρι 106. Sad

!!
Evil
GEMI - Τετ 06 Ιούλ 2011, 22:13:40
Θέμα δημοσίευσης:
χεχε. Λοιπόν ανακεφαλαιώνω.

Μπροστά κ πίσω άξονες από GT AX, αμορτισέρ bilstein χοντρά, ελατήρια coni και αποστάτες 1,5 εκ πίσω.

Αποτέλεσμα στρίβει ακριβώς χωρίς υποστροφές και μουριάσματα.
Το πρόβλημα που ανέφερα παραπάνω, οφείλονταν σε στραβό βίδωμα του πίσω άξονα πάνω στο σασί. Βρέθηκε στην ευθυγράμμιση κ ο μαστόρης το έφερε στα ίσα του, έχει οβάλ τρύπες ο άξονας κ προβλέπει μικρορυθμίσεις.

Λοιπόν σε λίγο βελτιώνω το τσιπάκι με το πρόγραμμα κ τους χάρτες, εξολοκλήρου πειραγμένοι κ ξαναγραμμένοι από την αρχή με όπως θέλω αβανς μίγματα κλπ. Έχω τέρμα ανοιχτή χοάνη, τέρμα ανοιχτές ρυθμίσεις στα μπεκ μεσα στο πρόγραμμα, ο 'λ' διορθώνει οριακά το μίγμα για να μην έχω κατανάλωση κ ψηλα ο κινητήρας .. τρελένεται. Rolling eyes

Την παρασκευή ελπίζω να το πάω τελικά για δυναμομέτρηση..

Εδιτ: Επειδή θα γράψω διάφορες μλκ για τις μοντίφες πάνω στο ΑΧ μου, παρακαλώ ξανά τον μοδ να αλλάξει τον τίτλο σε "Citroen AX 1.1i- βελτιώσεις by Gemi" .
Ευχαριστώ. Smile
GEMI - Τετ 06 Ιούλ 2011, 22:18:41
Θέμα δημοσίευσης:
kpsig έγραψε:
Μάλλον τα πίσω αμορτισέρ έχουν πολύ χαμηλό rebound control ή τα εμπρός bound.


Νομίζω πως αυτό είναι ένα πρόβλημα, φίλε σε ευχαριστώ !! Όντως έχει πηδηματάκια μπροστά, το μόνο που μπορώ να κάνω είναι να περιμένω να κάτσουν λίγο τα αμορτισέρ.. Crying or Very sad
GEMI - Παρ 08 Ιούλ 2011, 09:59:40
Θέμα δημοσίευσης:
Να ρωτήσω αν ξέρει κανείς, η μπάρα θόλων τι αλλάζει στην συμπεριφορά του αυτοκινήτου ? Confused
Μαμώτο πολύ ευαίσθητους θόλους έχει το ΑΧ Crying or Very sad
GEMI - Παρ 08 Ιούλ 2011, 10:05:03
Θέμα δημοσίευσης:
BTS έγραψε:
.............
Για τις ταλαντώσεις που γράφεις, δεν θα σε βοηθήσει η αντιστρεπτική. Αντιθέτως, σου δημιούργησε πρόβλημα.

Η ταλάντωση είναι θέμα αμορτισέρ και ράβδων.

Το ΑΧ σου είναι γνήσιο ΑΧ Sport 1300 ή μετατροπή;


Ευτυχώς πίσω δεν ταλαντώνει ακόμα κ ξεφόρτωτο.
Τα χοντρομπούκαλα bilstein εμπρός είναι κατζζζζίκια.. κ περιμένω να μαλακώσουν.

Να ανακεφαλαιώσω, οι μετατροπές μέχρι στιγμής που έχω κάνει είναι :

Αλλαγή κινητήρα 1,3 με ολο το σετ ECU, εισαγωγή-χταπόδι 4-2-1 (στενό), μπουζί πλατίνας (escord rs) motrocraft, μπουζοκαλώδια magnecor, πρόγραμμα by Gemi, ελευθερη φιλτροχοάνη, εξάτμιση saxo 16v, μεσαίο μπομπέ, στενή σωλήνα 45 mm, wideband. Το σασμαν είναι θεομακρο (από το 1,1) κ η 4η τελικιάζει χαλαρά στα 196 km/ω (gps). Οι ζάντες παρέμειναν οι 13άρες μαμά με λάστιχα bridext 165-65-13, τα οποία κρίνονται ικανοποιητικά.
Ψαλίδια κ πίσω άξονας από ΑΧ GT, (με ζυγαριά εμπρός, αντιστρεπτική πίσω), ελατήρια coni κ φρένα γαμημενοπατέντα τα οποία κρίνονται ανεπαρκείς για καγκουροτελικές..
GEMI - Πεμ 14 Ιούλ 2011, 23:04:34
Θέμα δημοσίευσης:
Σήμερα άλαξα κ τον λ με καινούργιο από ebay 20 € αγορά. Μιας κ ήμουν στον εξατμισά άλλαξα κ τις σωληνώσεις που ήταν κ χάλια κ στενές (43χιλ). Βάλαπμε 50άρα σωλήνα από δίχαλο μέχρι μεσαίο κ 55άρα από μεσαίο μέχρι τελικό. Ανακάλυψα επίσης έναν χάρτη στο πρόγραμμα που αφορά πρόσθετο ψεκασμό βενζίνης με το απότομο πάτημα του γκαζιού για βελτιωμένη επιτάχυνση.
Άλλο πράγμα Shocked
Pugobios - Παρ 15 Ιούλ 2011, 00:12:11
Θέμα δημοσίευσης:
55αρα σε 13αρι?συγχαρητηρια...
GEMI - Παρ 15 Ιούλ 2011, 00:32:59
Θέμα δημοσίευσης:
..Ευχαριστώ !! Κ όμως σα να έδωσε ψηλά.
Pugobios - Παρ 15 Ιούλ 2011, 00:35:35
Θέμα δημοσίευσης:
ναι μιας και ειναι τοσα πολλα τα καυσαερια...το ξερεις φανταζομαι οτι η 50αρα ειναι ταβανι γιαυτα τα μοτερ?
GEMI - Παρ 15 Ιούλ 2011, 10:06:01
Θέμα δημοσίευσης:
Το ξέρω, μου το ανέλυσε καλά ο Στέλιος, αλλά πειράματα κάνω για χόμπυ, Πάω με μια στοιχειώδη λογική κ περισσότερο πατέντα κ φθηνοδουλειά.

Κάπου σε ξένο forum διάβασα για over σωλήνες κ είπα να το δοκιμάσω. Δηλ. ξεκινάς με μικρή από δίχαλο-χταπόδι κ πίσω επειδή κάνει κ την στροφή του πας σε μεγαλύτερο. Έπειτα φοράω κλειστό τελικό πίσω που δίνει ένα back pressure ακόμα.

Μετά προσπαθώ να το διορθώσω το πρόγραμμα (μεγάλη πολυτέλεια κ αυτή γιατί διορθώνονται πολλά) κ το βγάζω στο δρόμο.
Απ' ότι καταλαβαίνω άνοιξε ψηλά η καμπύλη κ έχασε λίγο στις χαμηλές.
Πριν με τον σωλήνα 43mm από εμπρός μέχρι πίσω είχε τρομερές χαμηλές, μεσαιες σχεδόν ίδιες κ ψηλά έσφιγγε.

Θα μιλήσει το δυναμόμετρο πιστεύω την άλλη εβδομάδα.
Pugobios - Παρ 15 Ιούλ 2011, 13:19:30
Θέμα δημοσίευσης:
κατι αλλο...ενα καζανακι μη ελευθερο σε βελτιωμενο μοτερ δεν φανταζεσαι τι κοβει...ενδεικτικα να σου πω οταν το ειχα εκκεντροφορατο και εβαλα μαμα 16αρι τελικο σε συγκεκριμενο σημειο που παταω 4ρτη απο 4000 σαλ για 400 ακριβως μετρα εχασα 12 χλμ...με το ελευθερο επιανα 172 χλμ ενω με το μαμα 160...
GEMI - Παρ 15 Ιούλ 2011, 15:02:22
Θέμα δημοσίευσης:
Καταλαβαίνω, δοκίμασα ελεύθερο αχ! κ λέω να το ξαναβάλω κάποια στιγμή αν πάρω 2ο αυτοκίνητο.
Προς το παρόν είμαι μόνο με το ΑΧ κ θέλω ησυχία γιατί όλη μέρα με αυτό είμαι. Με το ελεύθερο παρατήρησα όμως περισσότερο ροπές, παρά αύξηση στην τελική. Ίσως στο 13άρι να δίνει μόνο ροπες τι να πω.
Pugobios - Παρ 15 Ιούλ 2011, 21:31:37
Θέμα δημοσίευσης:
φορας λαθος σασμαν για αρχη...οποτε ξεχνα τις τελικες...στις ποσες σαλ εχεις 200?
MEMsound - Παρ 15 Ιούλ 2011, 22:10:45
Θέμα δημοσίευσης:
ισα-ισα που απ οτι εχω καταλαβει το 13αρι μονοροπες δεν εχει (και δεν μπορει να αποκτησει) ενω αντιθετα "αρεσκεται" στο στροφαρισμα
GEMI - Σαβ 16 Ιούλ 2011, 09:19:13
Θέμα δημοσίευσης:
Σασμάν φοράω από 1.100 αρκετά μακρύ. Με 4η κ 7.800 έχω 196, η 5η δεν τελικιάζει ποτέ. Πλεονεκτήματα : 0-100 με 1-2α χωρίς αλλαγή 3ης. Υψηλότερη τελική γιατί γεμίζει πραγματικά η 4η στο όριο της ιπποδύναμης. Κ το βασικότερο οικονομία. Με 5η κ 5.200 στροφές έχω 155 δηλ. γρήγορο ταξίδι με 6-7 λ/100. Πάνω από 5.300 το wideband δείχνει κάτω από 13:1 ενώ μέχρι τις 5.200 δείχνει 14,7:1 που σημαίνει ότι ο λ διορθώνει για οικονομία.


MEMsound έγραψε:
ισα-ισα που απ οτι εχω καταλαβει το 13αρι μονοροπες δεν εχει (και δεν μπορει να αποκτησει) ενω αντιθετα "αρεσκεται" στο στροφαρισμα


Μονόροπες δεν έχει σίγουρα, αυτό το διαπίστωσα από την αρχή, θεωρώ όμως με το χταπόδι κ το πρόγραμμα πλέον ογηγιέται ανθρώπινα με 2.000-3.000 αλλαγές ταχύτητας.
Pugobios - Σαβ 16 Ιούλ 2011, 09:37:16
Θέμα δημοσίευσης:
6-7 λ με 5200 φιλαρακι ειναι ενα νουμερο που απλα δεν υπαρχει...μιλαμε για 13αρι μοτερ 20ετιας το οποιο σε τετοιες ταχυτητες θα πρεπε να καιει τουλαχιστον 8+ψαξτο λιγο με το προγραμμα ακομα γιατι παραειναι φτωχο
salex - Σαβ 16 Ιούλ 2011, 11:17:24
Θέμα δημοσίευσης:
Κωνσταντίνε, μιλάμε για καρότσα ΑΧ. Οπότε δεν είναι περίεργο να έχει τέτοια κατανάλωση.
Μετά τα 120χλμ/ώρα αυτό που παίζει ρόλο είναι η αεροδυναμική και η συνολική μετωπική επιφάνεια. Το ΑΧ έχει πολύ μικρή μετωπική επιφάνεια, εξού και η εκπληκτική χαμηλή κατανάλωση.
Pugobios - Σαβ 16 Ιούλ 2011, 12:57:02
Θέμα δημοσίευσης:
Στελιο θα συμφωνουσα αν ηταν σε χαμηλοτερες ταχυτητες...αν καιει 6-7 λ με ταχυτητες 150+ δηλαδη με 90 τι θα καιει?3?δε νομιζω...
GEMI - Σαβ 16 Ιούλ 2011, 15:27:41
Θέμα δημοσίευσης:
Δύσπιστα φιλαράκια το ανέλυσα πιο πάνω, ανοίξτε το μυαλό σας να καταλάβετε.

Ο λ μετράει μείγμα μέχρι τις 5.300 στροφές, οπότε διορθώνει κ το φέρνει στο 14,7 : 1. Αυτό το νούμερο βλέπω κ στο wideband, αυτό το νούμερο μου επιβεβαίωσαν ότι έτσι πρέπει να είναι όλα τα ξένα ECU forum κ το peugeot club Αγγλίας.
Στις 5.301 στροφές ξαφνικά το wide δείχνει 13:1 κ κατεβαίνει, δηλ. αν πάς με 155 km κ 5.300 στροφοές (μακρυά 5η) ο λ σου δίνει την οικονομία που θες. Αν πας με 156 χιλ η κατανάλωση ανεβαίνει ΔΡΑΜΑΤΙΚΑ.

Όλες οι μετρήσεις που έκανα από φουλάρισμα σε φουλάρισμα κ μετά από ταξίδι 200-300 χιλιομέτρων έδειξαν 6-6,5 λ/100 km κ μιλάμε για μέση ωριαία τα 150 χιλ. Με ταχύτητες ή ξεσπάσματα από 5.500+ στροφές μετά από 3-4 γεμίσματα κ μετρήσεις καίει κατά μέσο όρο 8,8 λ/100 km.

Όσο για τα 90 km/h με 5η κ 2.500-3.000 δε το δοκίμασα, δε ξέρω. Υποθέτω να καίω 1-1,5 λίτρο λιγότερο..
Να συμπληρώσω ότι το ΑΧ με 2 άτομα κ αποσκευές είναι κάπου 750 κιλά, επίσης φοράω μπουζί πλατίνα escort rs, λεπτά λάδια 15-40 κ καλώδια magnecor με ρυθμισμένες στην τρίχα ..βαλβίδες κ ελευθερο φίλτρο αέρα.
Αυτά ..
salex - Σαβ 16 Ιούλ 2011, 17:43:42
Θέμα δημοσίευσης:
Γιάννη, θα σε καμπανίσω!

Η ρύθμιση μίγματος δεν γίνεται βάσει στροφών, γίνεται βάσει φορτίου και στροφών μαζί. Τί σημαίνει "πέφτει στο 13 μετά τις 5300";

Το 13:1 το θέλεις για οτιδήποτε περισσότερο από μισόγκαζα - δεν είναι η λύση για όλα σου τα προβλήματα.

Το σενάριο που προσομοιώνεις έτσι ποιό είναι;
Ότι ξαφνικά από closed loop γίνεσαι open και αποκτάς αγωνιστικές επιδόσεις εκεί που ταξιδεύεις στην Εθνική;
Δε λειτουργούν έτσι οι εγκέφαλοι δρομίσιων αυτοκινήτων.

Επίσης, θα συμφωνήσω με τον Κωνσταντίνο σε αυτό που λέει:
6.5-7 λίτρα/100 παραείναι λίγα για 150χλμ/ώρα μέση ταχύτητα. Μάλλον πρέπει να έχεις κάνει λανθασμένη εκτίμηση της αυτονομίας ή υπερεκτίμηση των συνθηκών ταξιδίου.

Οι οικονομικές στροφές του κινητήρα σου είναι στις 2000-3000, όχι στις 5300.
Pugobios - Κυρ 17 Ιούλ 2011, 15:00:36
Θέμα δημοσίευσης:
τι ειναι το αχ?τερμα ξηλωμενο με πλαστικα τζαμια φιλαρακι το αχ παει 700 παρα χωρις ατομο μεσα και το δικο σου με 2 ατομα και αποσκευες(150+ κιλα) ειναι 750 μονο?ξεχασε το...
οσο για το 14.7 στοιχειομετρικο που εχεις πριν τις 5200 αυτο που σου λεει ο στελιος...με 60% πεταλουδα στις 3500 σαλ(παραδειγμα σου φερνω) το 14.7 ειναι απαγορευτικο...αυτες οι τιμες ειναι για ρελαντι οπου δεν εχεις φορτιο και για φορτιο 10-15% το πολυ...οσο για τις ψηλες παρε ενα πυρομετρο και δες εκει τι γινεται με τα 13αρια που χτυπαει το μοτερ σου...
GEMI - Κυρ 17 Ιούλ 2011, 22:42:20
Θέμα δημοσίευσης:
salex έγραψε:
Γιάννη, θα σε καμπανίσω!


Το σενάριο που προσομοιώνεις έτσι ποιό είναι;
Ότι ξαφνικά από closed loop γίνεσαι open και αποκτάς αγωνιστικές επιδόσεις εκεί που ταξιδεύεις στην Εθνική; ..


ΑΚΡΙΒΩΣ ΕΤΣΙ !
(Προχτές άλλαξα καινούργιο λ για να το σιγουρέψω).

Διορθώνω τα νούμερα, σήμερα στην επιστροφή από εγνατία οδό.

Με 5.000 έχω 160, με 3.000 έχω 130.
Στις 5.200 (170) από 14:1 το μείγμα ξαφνικά πέφτει στο 13:1 κ κατεβαίνει. Αμα πατήσω τέρμα γκάζι από τις 4.000 στροφές το μείγμα γίνεται πλούσιο μετά τις 5.200 κ μετά τις 6.000 πάει 12,8:1 στις 7.500+ πάει μέχρι 11,8:1.
Όποιος είναι Θεσσαλονίκη ας βρεθούμε να το δει με τα μάτια του, να κάνουμε κανα 2 ανοίγματα να το μετρήσουμε.
Με 180-200 χιλ/ω έκαψα περί τα 8,5 λ/100 χιλ. με τα καθίσματα κ τα παράθυρα στις θέσεις τους. Laughing
Pugobios - Δευ 18 Ιούλ 2011, 00:08:08
Θέμα δημοσίευσης:
εγω δεν ξαναμιλαω...θα περιμενω το μπαμ για να σε κραξω Laughing btw απο θεσσ ειμαι να βρεθουμε καμια μερα να δω απο κοντα τι εκανες
GEMI - Δευ 18 Ιούλ 2011, 08:42:23
Θέμα δημοσίευσης:
Όποτε θέλεις pm. Μπορείς να έρθεις από το μαγαζί μου, είμαι σεδόν όλη μέρα εκεί. Άντε να το δει κανένας άλλος για να επιβεβαιώσει γιατί ακούγομαι μλκας Embarassed
Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες

Powered by phpBB 2.0.21 © 2001, 2002 phpBB Group
© 2002-2003 206 Club - Greece
Πληροφορίες : info@206club.gr