PSClub - Hellas

Βλάβες - Επισκευές - Συνεργεία - Ανταλλακτικά - ΗΧΟΣ ΤΡΑΚΤΕΡ ΣΕ 207 RC

egefalos - Παρ 17 Ιούν 2011, 18:37:22
Θέμα δημοσίευσης: ΗΧΟΣ ΤΡΑΚΤΕΡ ΣΕ 207 RC
Καλησπερα εδω και μια βδομαδα οταν αναβω το αμαξι κ μαρσαρω λιγο κανει εναν ηχο σαν τρακτερ.Πηγα στην πεζο αλλα φυσικα δεν ακουγοταν οταν ηταν ζεστο.Να υποθεσω οτι ειναι τεντωτηρας καδενας?η μπορει να ειναι κατι αλλο?μετα απο 10 λεπτα σταματαει κ στρωνει το μοτερ.δεν ειναι ο κλασικος ηχος που κανει οταν ειναι κρυο.Το αμαξι εχει 6000 χιλιομετρα.....εχω φρικαρει!!! Sad
v.p turbo - Παρ 17 Ιούν 2011, 19:30:44
Θέμα δημοσίευσης:
Ναι φίλε μου 99,9% αυτό είναι.μην τρελαίνεσαι!απ'ότι κατάλαβα έχεις κ εγγύηση.πήγαινε στην πεζό κ πες τους ότι έχεις θέμα με τον τεντωτηρα καδενα για να στο αλλάξουν.αυτοί σαφώς κ θα ξέρουν ότι το κάνει μόνο όταν το βάζεις μπρος κρύο κ μετά σταματάει.δεν θα είσαι ο πρώτος.πήγαινε..!
MAD - Παρ 17 Ιούν 2011, 20:22:39
Θέμα δημοσίευσης:
v.p turbo έγραψε:
Ναι φίλε μου 99,9% αυτό είναι.μην τρελαίνεσαι!απ'ότι κατάλαβα έχεις κ εγγύηση.πήγαινε στην πεζό κ πες τους ότι έχεις θέμα με τον τεντωτηρα καδενα για να στο αλλάξουν.αυτοί σαφώς κ θα ξέρουν ότι το κάνει μόνο όταν το βάζεις μπρος κρύο κ μετά σταματάει.δεν θα είσαι ο πρώτος.πήγαινε..!


Το κάνει ακόμα και όταν είναι ζεστό...
Όχι φυσικά όπως κάνει όταν είναι κρύο.. Αλλα ακούγεται! Wink
Vini - Παρ 17 Ιούν 2011, 20:35:06
Θέμα δημοσίευσης:
Πόσα χιλιόμετρα έχεις κάνει;

Κάνε και ένα τεστάκι:
"Όταν το βάλεις μπροστά και σου κάνει το θόρυβο, σβήστο αμέσως και μετά ξαναβάλε μπροστά. Λογικά δεν θα σου κάνει θόρυβο."
android - Παρ 17 Ιούν 2011, 21:38:46
Θέμα δημοσίευσης:
Vini έγραψε:
Πόσα χιλιόμετρα έχεις κάνει;

Κάνε και ένα τεστάκι:
"Όταν το βάλεις μπροστά και σου κάνει το θόρυβο, σβήστο αμέσως και μετά ξαναβάλε μπροστά. Λογικά δεν θα σου κάνει θόρυβο."


Ετσι σταματάει μόνο όταν είναι σε υπερβολικά αρχικό στάδιο...
egefalos - Σαβ 18 Ιούν 2011, 20:53:47
Θέμα δημοσίευσης:
Θα παω αυριο το βραδυ κ θα το αφησω εκει για να το ακουσουν αυτοι το πρωι.Σημερα πηγα βολτα,εκανε για δεκα λεπτα θορυβο κ μετα σταματησε.Εσβησα το αμαξι στην παραλια κ μετα απο τρεις
ωρες που το εβαλα μπροστα δεν εκανε καθολου.Ευχαριστω για το ενδιαφερον,ελπιζω να βρω την ακρη κ θα σας ενημερωσω!
nOkpos - Σαβ 18 Ιούν 2011, 21:59:19
Θέμα δημοσίευσης:
παιζει ρολο αν το εχεις σε κατηφορα/ανηφορα...
Gotcha - Δευ 20 Ιούν 2011, 11:32:06
Θέμα δημοσίευσης:
nOkpos έγραψε:
παιζει ρολο αν το εχεις σε κατηφορα/ανηφορα...


+100000

Αν το εχω σε κατηφορα το δικο μου και το βαλω μπρος κανει σαν τρακτερ με το που ακουμπας το γκαζι. Λες και αδειαζει καπου απο λαδι λογω κλησης εδαφους. Αν περιμενω να ανεβασει λαδι για 2 λεπτα σταματαει. Σε επιπεδο εδαφος , ποτε ο ηχος

Τα short term και long term ειναι 0-1% και 4-6% αντιστοιχα, επομενως δεν υπαρχει θεμα χρονισμου.
ironman02 - Δευ 20 Ιούν 2011, 18:08:11
Θέμα δημοσίευσης:
Αυτό μου είχαν πεί και στην αντιπροσωπεία όταν τους είχα ρωτήσει για τον ήχο αυτόν. Ότι αργεί να ανέβει το λάδι και γι'αυτό και ο ήχος..
Vini - Δευ 20 Ιούν 2011, 20:22:22
Θέμα δημοσίευσης:
android έγραψε:
Vini έγραψε:
Πόσα χιλιόμετρα έχεις κάνει;

Κάνε και ένα τεστάκι:
"Όταν το βάλεις μπροστά και σου κάνει το θόρυβο, σβήστο αμέσως και μετά ξαναβάλε μπροστά. Λογικά δεν θα σου κάνει θόρυβο."


Ετσι σταματάει μόνο όταν είναι σε υπερβολικά αρχικό στάδιο...


Δηλαδή πότε μπορούμε να πούμε ότι υπάρχει τελικά πρόβλημα; Σε ποιο στάδιο; Π.χ. Να το κάνει σε κάθε εκκίνηση;

Το δικό μου το έχει κάνει τρεις φορές στα 2,5 χρόνια που το έχω. Την τρίτη φορά το έσβησα και το έβαλα μπροστά και δεν έκανε θόρυβο.
egefalos - Τετ 06 Ιούλ 2011, 19:16:47
Θέμα δημοσίευσης:
Kαλησπέρα πήγα λοιπόν στην lion και άλλαξαν τα πάντα λένε. Aποτέλεσμα όταν είναι κρύο ακούω το θόρυβο σαν να μην έχει αλλάξει τίποτα.Τι να πω μπορεί να είναι φυσικό λόγο ότι το χειμώνα που το πήρα το άφηνα να ζεσταθεί,να πέσουν οι στροφές και μετά ξεκινούσα και δεν το άκουγα.Μετά σταματάει και εκτος αυτού το μοτέρ έχει λάδια πάνω στο καπάκι εκεί που μπαίνει το αριστερό μπουζί,το σκούπισα το έκανα βόλτα και ξαναβρήκα λάδια.Η υπομονή εξαντλήθηκε και αυριο θα γινει της πουτάνας.
giannis27 - Τετ 06 Ιούλ 2011, 19:39:12
Θέμα δημοσίευσης:
μην το δέσεις κόμπο αυτό που θα πω αλλά μάλλον είσαι για αντλία λαδιού.

καλό είναι μέχρι να λυθεί το θέμα να μην το πολύ ζορίσεις ειδικά όταν είναι κρύο γιατί αν έχεις όντως θέμα με την αντλία λαδιού έχεις ελλειπή λίπανση οπότε καταλαβαίνεις τι σημαίνει αυτό για το μοτέρ!
egefalos - Τετ 06 Ιούλ 2011, 20:09:50
Θέμα δημοσίευσης:
δηλαδή αυτό προκαλεί το θόρυβο όταν είναι κρύο?
recife_rallye - Τετ 06 Ιούλ 2011, 21:11:28
Θέμα δημοσίευσης:
giannis27 έγραψε:
μην το δέσεις κόμπο αυτό που θα πω αλλά μάλλον είσαι για αντλία λαδιού.

καλό είναι μέχρι να λυθεί το θέμα να μην το πολύ ζορίσεις ειδικά όταν είναι κρύο γιατί αν έχεις όντως θέμα με την αντλία λαδιού έχεις ελλειπή λίπανση οπότε καταλαβαίνεις τι σημαίνει αυτό για το μοτέρ!


Γιαννη δε συμφωνω για εναν και μονο λογο..οτι αν ηταν η αντλια και ειχε ελλειπη λιπανση,θα ειχε αναψει το κοκκινο λαμπακι με το ''λαδοτηρι''.

Παντως ο θορυβος αυτος δεν ειναι απαραιτητα ανησυχητικος γιατι ισως να το κανει μεχρι να ανεβει το λαδακι στα ωστηρια.
egefalos - Τετ 06 Ιούλ 2011, 21:41:12
Θέμα δημοσίευσης:
τα λάδια δεν μπορώ να καταλάβω από που προέρχονται δεν είχα τέτοιο πρόβλημα και πηγαίνοντας στην peugeot απόχτησα κι αυτό και άντε βρες άκρη τώρα
Gotcha - Πεμ 07 Ιούλ 2011, 09:42:04
Θέμα δημοσίευσης:
Λαδι εχεις στο καπακι, γυρω γυρω απο την ταπα λαδιου?
egefalos - Πεμ 14 Ιούλ 2011, 01:50:39
Θέμα δημοσίευσης:
τελικά δεν ήταν λάδι αλλα σπρειτ καθαρισμού το καθάρισαν και δεν ξανά είδα κάτι. σας ευχάριστο όλους για το ενδιαφέρον Laughing
jimakos205 - Τετ 20 Ιούλ 2011, 03:34:17
Θέμα δημοσίευσης:
τον θορυβο τον κανει ακομα?το rc εχει μεταβλητο εκκεντροφορων?το punto hgt του αδερφου μου εκανε αντιστοιχο θορυβο κ ηταν ο μεταβλητος...
kousma - Τρι 04 Οκτ 2011, 16:01:32
Θέμα δημοσίευσης: sos se rally
mou kanei kai mena to idio problima to exw 3 xronia exei kanei 73.000km
otan einai krio kanei poly entono thoribo,kai otan marsaro ton kanei to thoribo,exw trelathei se shmeio pou lew na to poulisw na parw allo.
Gotcha - Τρι 04 Οκτ 2011, 16:37:46
Θέμα δημοσίευσης:
Το παρκαρεις σε κατηφορα με τη μουρη προς τα κατω?
nikos68 - Τρι 04 Οκτ 2011, 17:03:20
Θέμα δημοσίευσης:
Φίλε Νίκο ο τεντωτήρας καδένας είναι που έχει κολλήσει και ακούς όλον αυτό τον τρακτερισμό.Όταν το έπαθα αυτό νόμιζα ότι άκουγα ταξί ντίζελ της δεκαετίας του '80.Άλλαξέ τον 40 ευρώ κάνει περίπου και μόλις βγάλεις τον παλιό και τον χτυπήσεις λίγο θα ξεκολλήσει και θα πεις κρίμα τόση ταλαιπωρία.Γιατί είναι ταλαιπωρία να βγει και θέλει προσοχή μη χάσεις το χρονισμό.Με το καινούριο ανταλλακτικό που έχουν βγάλει ευελπιστώ ότι έχει λυθεί το πρόβλημα δια παντός. Smile
kousma - Τρι 04 Οκτ 2011, 17:41:36
Θέμα δημοσίευσης:
οκ ευχαριστο για την συμβουλη θα το κανω,και πιστευω να τελειωσανε τα βασσανα μου.
kousma - Τρι 04 Οκτ 2011, 17:43:00
Θέμα δημοσίευσης: οχι
οχι το αμαξι μπαινει σε γκαραζ και ειναι ευθεια.
kousma - Πεμ 06 Οκτ 2011, 09:39:39
Θέμα δημοσίευσης: Τεντωτηρας
Καλημέρα,φίλε Νίκο να
σε ρωτήσω που πηγές και τον αλλαξες εσυ των τεντωτηρα καδενα,έχεις να μου πρωτεινεις κάτι για να με βοηθήσεις.
nikos68 - Πεμ 06 Οκτ 2011, 18:45:47
Θέμα δημοσίευσης:
Νίκο εγώ τον άλλαξα στην τοπική Πεζώ της περιοχής μου γιατί δεν είχα πολλές επιλογές.Εσύ βλέπω μένεις Αθήνα...οπότε είναι πολύ πιο εύκολα τα πράγματα.Για παράδειγμα ο Βαγγέλης ο Καντερές μπορεί να σου κάνει άφοβα τη δουλειά και με ασφάλεια και επίσης επί της ευκαιρίας να κοιτάξει και το χρονισμό σου.Υπάρχουν κι άλλοι...βασικά όπου εμπιστεύεσαι εσύ να πας και αυτός που θα στο κάνει να έχει σίγουρα το βαλιτσάκι χρονισμού του αυτοκινήτου γιατί πρέπει να κλειδώσει και εκκεντροφόρους και βολάν.
kousma - Παρ 07 Οκτ 2011, 09:43:54
Θέμα δημοσίευσης:
Καλημέρα,ευχαριστώ για τις πληροφορίες,αλλα ποιος είναι αυτός ο Βαγγέλης καντάδες που μου λες;
Άπορος - Παρ 07 Οκτ 2011, 09:52:56
Θέμα δημοσίευσης:
kousma έγραψε:
Καλημέρα,ευχαριστώ για τις πληροφορίες,αλλα ποιος είναι αυτός ο Βαγγέλης καντάδες Rolling eyes που μου λες;


http://www.kanteres.gr/
kousma - Παρ 07 Οκτ 2011, 10:12:30
Θέμα δημοσίευσης:
Ευχαριστώ πολυ για την βοήθεια,να δω ποτε θα πάω γιατί δουλεύουμε κιόλας τα λεμε.
kousma - Τετ 19 Οκτ 2011, 10:43:47
Θέμα δημοσίευσης: Lion
Καλημέρα φίλε,πήγα εχθές στην lion στα κεντρικά,και ρώτησα για το πρόβλημα που έχω,για τον ήχο που κάνει όταν είναι κρύο,πρέπει να το ακούσουνε πρώτα,αλλα μια εκτίμηση που έκανε μου έβγαλε ένα κοστολογιο γύρω στα 500 ευρώ,αν είναι και η καδενα είναι δυνατόν.
giannis27 - Τετ 19 Οκτ 2011, 11:18:25
Θέμα δημοσίευσης:
ο ήχος του κροτάλισμα προέρχεται από την καδένα η οποία χτυπάει πάνω στις γλύστρες οπότε καλά σου είπε κοντά στο 500άρικο σαν αρχική εκτίμηση !
μπορεί να έχουν αρπάξει οι γλύστρες από το κροτάλισμα μπορεί να έχει ξεχαρβαλωθεί η καδένα ,σε αυτήν την περίπτωση πρέπει να αλλαχτεί όλο το σετ χρονισμού το οποίο βγαίνει κάπου εκεί στο 500άρικο

πρέπει να ανοιχτεί το καπάκι να μετρηθεί η αλυσίδα να ελεγχθούν οι γλύστρες κ αν είναι οκ τότε αλλάζεις μόνο τον τενωντήρα .
kousma - Τετ 19 Οκτ 2011, 19:33:58
Θέμα δημοσίευσης: Lion
Οκ φίλε μου ευχαριστώ πολυ.
ironman02 - Τετ 19 Οκτ 2011, 20:14:21
Θέμα δημοσίευσης:
Μήπως αν πας πουθενά έξω το κάνεις αυτό φθηνότερα? Πολλά τα λεφτά..
Μαριάνα - Τετ 19 Οκτ 2011, 22:46:15
Θέμα δημοσίευσης:
Δεν είχε βγει οδηγία γι' αυτό το πρόβλημα από την Peugeot (δηλαδή δεν μας το αλλάζουν χωρίς πληρωμή ή έστω με συμμετοχή του πελάτη), εε;...
Αν δεν κάνω λάθος, κάποια στιγμή είχαν βγάλει το διορθωμένο ανταλλακτικό...
kousma - Τρι 25 Οκτ 2011, 16:44:19
Θέμα δημοσίευσης: Rallye
Καλησπέρα παιδιά,το πήγα τελικα στην πεζώ στην αγία παρασκευή,θα μου αλλάξουν και τεντωτηρα και καδενα,δηλαδή όλο το σύστημα,θα κοστίσει ακριβά,δεν είχα δικο μου μηχανικό,και για αυτο εμπιστευτικα την πεζώ,την Παρασκευή θα είναι έτοιμο.
mechanic - Τρι 25 Οκτ 2011, 18:29:31
Θέμα δημοσίευσης:
Πριν αλλαξεις αλυσηδα πρεπει να την μετρησεις γιατι μπορει να μην εχει κανενα απολυτως προβλημα.
(αλλα επειδη δεν σε ξερω και δεν ξερω το ιστορικο του αμαξιου σου αλλαξε την μην τυχον και τη σπασεις και μετα πεις οτι σου ειπα να την κρατησεις... Very happy )
Ελεγξε και τις γλυστρες σε τι κατασταση ειναι... Wink

αν η αλυσηδα εχει φθορα
αν οι γλυστρες και ειδηκα η πανω εχει φθορα,
τοτε ισως πρεπει να θυμηθεις αν εχεις κανει πειραματα με αλλαγες λαδιων και ειχες κατα καιρους χρησιμοποιησει λαθος τυπο λαδιου.
Η καδενα και γενικα ολα τα συστηματα χρονισμου δεν λιπαινονται υπο πιεση κατι που κανει οριακα επαρκη τη λιπανση τους.
Αν εσυ τωρα εχεις λαθος τυπο λαδιου (το αγαπημενο λαθος ολων ειναι να βαζουν βαρυτερο για "καλυτερο") τοτε ενα απο τα αρνητικα που πετυχαινεις ειναι να αργει κατα πολυ να φθασει λαδι στα συστηματα χρονισμου κτλ... Με αποτελεσμα να μην λιπαινονται σωστα και να φθειρονται.
Αλλα το "γελιο" ειναι οτι τα 5-30 δεν ειναι high performance που να αντεχουν τις θερμοκρασιακες καταπονησεις που διεπουν τον τυπο του κινητηρα σου οποτε δημιουργεις θεμα και φθειρεις αθελα σου το συστημα.
Σιγουρα υπηρξαν και υπαρχουν ελατωματικα ελατηρια πρωτος (και μπραβο του για αυτο) τα ανακαλυψε και το μοιραστηκε με ολους ο Σαλεξ.
Ενα απο τα ελατωματικα ειναι και ο εντατηρας,
αλλα να ξερεις οτι αλλαζωντας τον αν τυχον δεν εχεις σωστη λιπανση θα ξαναεχεις προβλημα στο μελλον...
Επισης οταν ξεκινας το πρωι παντα να περιμενεις τουλαχιστο να πεσουν οι στροφες και μετα οσο ποιο ηρεμα γινεται...


Σορρυ αν ακουγομαι λιγο καυστηκος,
ειληκρινα δεν εχω τετοια διαθεση... Embarassed
kousma - Τετ 26 Οκτ 2011, 15:58:32
Θέμα δημοσίευσης: Rallye
Καλησπέρα φίλε μου,ωραία όλα αυτά που μου λες,αλλα εγω δεν έχω καλές γνώσεις πάνω στα αυτοκίνητα,μου είναι λίγο άγνωστα όλα αυτά.σημερα που μίλησα μαζι τους ,μου είπαν ότι θα είναι έτοιμο αύριο και ότι το πρόβλημα λύθηκε,και ότι δεν θα πληρώσω και τίποτα,το κάλυψε η εγγύηση,παρόλο που έχει λήξει.τωρα θα διξει αν ειναι πράγματι εντάξει,και τι άλλαξαν θα τα μάθω αυριο αυτά,και θα σας πω.
NoDsl - Τετ 26 Οκτ 2011, 16:34:20
Θέμα δημοσίευσης:
ωρες ώρες δεν καταλαβαίνω αν αλλάζει διάσταση η Lion και μεταφέρεται μία η καλή και μία η κακή στη δική μας... ffs
surgeon - Κυρ 06 Νοέ 2011, 09:39:38
Θέμα δημοσίευσης:
Να σας πρειξω και εγω λιγο. Εχω ενα 207rallye που απο τις αρχες του καλοκαιριου κανει ενα κροταλισμα με κοψιμο της αποδοσης και στις2700 παλι κοβει για λιγο αλλα χωρις να ακουω κατι, οταν του τα δινω ολα αυτα. το κροταλισμα δεν τοκανει παντα, ειναι ποιο εντονο σε ζεστες ημερες.
Εχω αλλαξει τεντωτηρα, εγινε χρονισμος(καντερες), επαναπρογραματισμος(στελιος), αλλαξα βενζινη(απο τοτε που το αγορασα του βαζω μονο 100αρα γιατι ειμαι και μαμακας), εχει cooler cupra.ειναι 190hp.
Βελτιωθηκε αλλα δεν εξαφανιστηκαν εντελως, βελτιωνεται ποιο πολυ της μερες που κανει κρυο.
Σκεφτομαι τωρα να
Α. Να μετακομησω ουκρανια που κανει ποιο κρυο
Β. Να το κανω φριτεζα
Γ. Να παρωποδηλατο
Sorry για τις ειρωνιες αλλα τα εχω παρει
Byakuya - Σαβ 12 Νοέ 2011, 18:59:06
Θέμα δημοσίευσης:
Καλησπερα και απο εμενα.
Ακουσα και εγω εχθες και προχθες το πρωι αυτο το περιεργο κροταλισμα οταν εβαλα μπροστα το αυτοκινητο και ανεβασα στοφες,ειτε με ταχυτητα μεσα ειτε χωρις.Το εκανε περιπου για 40-50 δευτερολεπτα(οταν πατουσα γκαζι)και μετα σταματησε.Λογικα πρεπει να ειναι το ιδιο θεμα.....και εχει ληξει και εμενα η εγγυηση απο ιουνιο....πως και το εκαναν δωρεαν;Σου ειπαν κατι;
Ευχαριστω.
mechanic - Σαβ 12 Νοέ 2011, 22:33:11
Θέμα δημοσίευσης:
τελιως στο ασχετο, αλλα τι λαδι χρεισημοποιειτε?
Byakuya - Κυρ 13 Νοέ 2011, 00:13:15
Θέμα δημοσίευσης:
Total 5-30
ironman02 - Κυρ 13 Νοέ 2011, 12:17:43
Θέμα δημοσίευσης:
Πάντως επειδή και εμένα το έχει κάνει παλιότερα μερικές φορές, στην αντιπροσωπεία μου είχαν πει ότι το κάνει επειδή αργεί να ανεβάσει το λάδι και ακούγονται τα ωστήρια. Ίσως έχει δίκιο ο Mechanic (Θανάσης), που λέει για λάδι 0w30. Με αυτό ίσως λιπαίνεται πιο γρήγορα και ίσως σταματήσουν τα κροταλίσματα. Εγώ στην επόμενη αλλαγή θα βάλω 0w30 να τα δοκιμάσω..
sakis_rc - Κυρ 13 Νοέ 2011, 20:24:11
Θέμα δημοσίευσης:
παιδια εγω το κροταλισμα αυτο το εχω απο τον πρωτο καιρο που πηρα το αμαξι και τωρα εχω 70000χμ.μου το εκανε αρκετα συχνα τα πρωινα και μετα απο λιγη ωρα σταματουσε ΑΛΛΑ! σημερα καθως ταξιδευα ολα ωραια και καλα, κοβω στα διοδια και οπως επιταχυνω να σου το κροταλισμα.φυσικα ολες οι θερμοκρασιες στα λογικα (90 και 107) και απο τοτε δεν σταματαει ο ηχος ειτε το σβηνω κλπ κλπ.κατι διαβασα οτι κολλαει ο τεντωτηρας!τι αλλο μπορει να ειναι??
surgeon - Κυρ 13 Νοέ 2011, 21:31:13
Θέμα δημοσίευσης:
Σημερα που κανει ψοφο δουλευει καλα. Μηπως ειναι πολυ πλουσιο το μιγμα?
sakis_rc - Τετ 16 Νοέ 2011, 15:16:44
Θέμα δημοσίευσης:
λοιπον αλλαξα τεντωτηρα και χρονιστηκε το αμαξι γτ ηταν φευγατο..αλλα ο μηχανικος μου ειπε πως και μονο ο τεντωτηρας να ηταν κολλημενος, με την αλλαγη του πρεπει να γινει χρονισμα γτ χανεται μονο και μονο απο το βαλε-βγαλε.τεντωτηρας-χρονισμα και εργασια 145Ε!
mechanic - Τετ 16 Νοέ 2011, 17:03:58
Θέμα δημοσίευσης:
sakis_rc έγραψε:
παιδια εγω το κροταλισμα αυτο το εχω απο τον πρωτο καιρο που πηρα το αμαξι και τωρα εχω 70000χμ.μου το εκανε αρκετα συχνα τα πρωινα και μετα απο λιγη ωρα σταματουσε ΑΛΛΑ! σημερα καθως ταξιδευα ολα ωραια και καλα, κοβω στα διοδια και οπως επιταχυνω να σου το κροταλισμα.φυσικα ολες οι θερμοκρασιες στα λογικα (90 και 107) και απο τοτε δεν σταματαει ο ηχος ειτε το σβηνω κλπ κλπ.κατι διαβασα οτι κολλαει ο τεντωτηρας!τι αλλο μπορει να ειναι??


2 τα τινα...
-ελειψη γνωσης η ενδιαφεροντος/σεβασμου απο αυτους που εχουν αναλαβει τη συντηριση του αυτοκινητου σου προς εσενα και κατ'επεκταση στο αμαξι σου...

-Και οτι εισαι παρα πολυ τυχερος που δεν εχουν ανεξηρτοποιηθει οι κινησεις των βαλβιδων σε σχεση αυτες των εμβολων...


Ταπεινη μου γνωμη?
πηγαινε φτιαξτο αμεσως και οχι εκει που το πηγαινες για σερβις
και μακαρι να ειμαι λαθος αλλα φοβαμαι οτι θα χρειαστεις πολλα παραπανω απο μια απλη αντικατασταση τεντωτηρα.
Καθως ακομα και "δοντακι" να εχουν κανει οι γλυστρες σου θελουν αλλαγμα,
οπως και θελει μετρημα η καδενα να σιγουρευτεις οτι η φθορα της ειναι μεσα στα ορια...

Αν ηξερες ποσο τυχερος εισαι που δεν εσπασες μοτερ...


Ααα και αν πρεπει (κατα την ελληνικη νοοτροπια) ντε και καλα να βαζεις 5-30 λαδι,
απεφυγε να βαζεις το τοταλ και σελ, προτιμησε καστρολ (το καινουργιο) η καποιο αντιστοιχο.
Gotcha - Δευ 06 Αύγ 2012, 08:58:46
Θέμα δημοσίευσης:
Γυρισα απο ενα συντομο ταξιδακι χθες εθνικη οπου το τσιτωσα το αμαξι με αρκουδι αναμενο. Το τελικιασα και μια γιατι κηνιγιομουνα με ενα γκολφ gti. Φτανω Βαρυμπομπη, κλεινω αρκουδι, κατεβαζω παραθυρα και μετα τις 2500-3000, ακουω απο την μερια του συνοδηγου ενα ντιζελατο τακτακτακτακτακτακ. Στο ρελαντι δεν ακουω κατι, αλλα ακουγετε και με νεκρα κιολας μετα τισ 2500. Το αφησα συνεργειο να μου πουνε τι σκ**α ειναι αυτο...

Παρεπιπτωντος, δεν φενετε να εχει προβλημα σε επιδωσεις (ουτε κοψιματα ουτε τπτ)
bagosgt - Δευ 06 Αύγ 2012, 11:47:39
Θέμα δημοσίευσης:
μπορει κ να μην ειναι τιποτα.κ αν εχεις κ καιρο τα λαδια,μετα απο πολυ ζεσταμα,ακουγεται καπως!
Gotcha - Δευ 06 Αύγ 2012, 12:15:23
Θέμα δημοσίευσης:
τα λαδια τα εχω 3500 κμ. Το θεμα ειναι πως ακουγοταν και το πρωι που ταν κρυο ετσι. Ακομα και οταν ζεσταθηκε μετα, παλι ακουγοταν. Περιμενω τηλεφωνιμα οπου ναναι να μου πουνε, αν και πιστευω πως κατι παιζει με καδενα. Απο εκει εντοπιζω τον ηχο
bagosgt - Δευ 06 Αύγ 2012, 13:28:58
Θέμα δημοσίευσης:
αν εχεις αρκετα κμ,υπαρχει περιπτωση να εχει σπασει ο οδηγος της καδενας,που ειναι πλαστικος κ βρισκεται στα γραναζια των εκκεντροφορων Sad
leonidasthess - Τετ 14 Νοέ 2012, 20:33:14
Θέμα δημοσίευσης:
Επαναφέρω λίγο το θέμα, γιατί είχα παρόμοιο προβληματάκι.

Πήγα ταξίδι Καστοριά που είχε κρύο, ( το αμαξι παρκαρισμένο με την μούρη προς τα κάτω - σε ανηφόρα) και με το που το έβαλα μπρος, εκανε τον ήχο του τρακτέρ.

Οταν ζεστάθηκε σταμάτησε να το κάνει, και απο τότε δεν το εχει ξανακανει, αλλα εννοείται πως δεν έχει το ίδιο κρύο εδω που είμαι τώρα.

Το αμάξι εχει 3,000 χλμ που βγηκε απο service συντήρησης. Να πάω να το δω ή δεν αξίζει?
makis106 - Τετ 14 Νοέ 2012, 20:44:37
Θέμα δημοσίευσης:
Τεντωτήρα αλυσίδας έχεις αλλάξει Question
vasilisalessia - Τετ 14 Νοέ 2012, 21:04:39
Θέμα δημοσίευσης:
αν το εκανε για λιγο δεν παιζει κατι σε καδενα απλα μεχρι να ανεβουνε τα λδια για λιγο το κανει ιδιως σε ανηφορα.νομιζω οτι αυτο που αναφερουνε τα παιδια ειναι συνεχομενο οσον αφορα το τεντωτηρα
makis106 - Τετ 14 Νοέ 2012, 21:13:03
Θέμα δημοσίευσης:
το τρακτερισμα είναι τεντωτήρας. Αν έχει τον τελευταίο (σκληρό) δεν θα ξανακούσει τίποτα ούτε σε κρύο, ούτε σε ανηφόρα. Απλα το κρύο και η κλήση επηρεάζουν αρνητικά έναν παλαιού τύπου τεντωτήρα (μαλακό), και κατα το ξεκίνημα κολλάει.
leonidasthess - Πεμ 15 Νοέ 2012, 00:33:25
Θέμα δημοσίευσης:
Λοιπόν παιδιά το αμάξι έχει 47.000 χλμ οπότε δεν παίζει να έχει αλλάξει τεντοτηρα..(το πήρα μεταχειρισμένο)

Η αλήθεια είναι ότι και εγω δεν νομίζω να είναι κάποιο πρόβλημα διότι το έκανε μόνο μια φορά, το αμάξι ήταν παρκαρισμένο σε ανηφόρα με την μούρη προς τα κάτω για πάνω απο 30-35 ώρες και η εξωτερική θερμοκρασία ήταν γύρω στους 5-6 βαθμούς!!

Οπότε το αφήνω ετσι και αν τυχόν το ξανά ακούσω, βλέπουμε!!
Απλά είναι σίγουρο ότι δεν θα μας μείνει ο τεντοτηρας στα χέρια;;
makis106 - Πεμ 15 Νοέ 2012, 00:41:14
Θέμα δημοσίευσης:
Αν στο έκανε μια, θα στο ξανακάνει κ σιγά σιγά κ σε υψηλότερες θερμοκρασίες. Αν δεν νομιζεις οτι ειναι προβλημα ενα απ τα πιο συγχρονα μοτερ να κανει σα τρακτερ, τι να πω...
Μην το αφήσεις, μπορει ακομη να πηδήξει και δόντι οταν ειναι κολλημένος ο τεντωτήρας, κ μετα... με γεια! Confused
Alexis22 - Πεμ 15 Νοέ 2012, 02:04:58
Θέμα δημοσίευσης:
leonidasthess έγραψε:
Λοιπόν παιδιά το αμάξι έχει 47.000 χλμ οπότε δεν παίζει να έχει αλλάξει τεντοτηρα..(το πήρα μεταχειρισμένο)

Η αλήθεια είναι ότι και εγω δεν νομίζω να είναι κάποιο πρόβλημα διότι το έκανε μόνο μια φορά, το αμάξι ήταν παρκαρισμένο σε ανηφόρα με την μούρη προς τα κάτω για πάνω απο 30-35 ώρες και η εξωτερική θερμοκρασία ήταν γύρω στους 5-6 βαθμούς!!

Οπότε το αφήνω ετσι και αν τυχόν το ξανά ακούσω, βλέπουμε!!
Απλά είναι σίγουρο ότι δεν θα μας μείνει ο τεντοτηρας στα χέρια;;


Μπορεις να ελεγξεις αν εχεις το νεο τεντωτηρα,ο καινουριος εχει μια μικρη εσοχη ¨τρυπα¨,αν ξερεις που ειναι ο τεντωτηρας μπορεις να βαλεις χερι και θα καταλαβεις,μονο προσεχε να ειναι κρυο το μοτερ!

Το πιο σωστο θα ειναι αφου το πηρες και μεταχειρισμενο να κανεις ολη την εργασια χρονισμου αλλαζωντας ολο το σετ χρονισμου,μπορει να κοστισει παραπανω αλλα ειναι ενα προβλημα που εχει εμφανιστει σχεδον σε ολους τους thp.
leonidasthess - Πεμ 15 Νοέ 2012, 11:12:13
Θέμα δημοσίευσης:
Λοιπόν παιδια πήγα στον μάστορα και μου είπε να αλλάξουμε τον τεντοτήρα. Το κόστος θα είναι γύρω στα 70 €.

Ελπίζω να λυθεί το πρόβλημα!
N207r - Πεμ 15 Νοέ 2012, 11:39:05
Θέμα δημοσίευσης:
Με αλλαγή τεντοτηρα θέλεις κ χρονισμα από την αρχή γιατί θα φυγει.. κοίτα λίγο πίσω στην ιδια σελιδα..
leonidasthess - Πεμ 15 Νοέ 2012, 12:06:04
Θέμα δημοσίευσης:
Ωχ σωστά...δεν το είχα υπολογίσει αυτό...χμ....
N207r - Πεμ 15 Νοέ 2012, 15:21:09
Θέμα δημοσίευσης:
Κ απλά για την ιστορία για να αλλάξεις εντατηρα πρέπει να κληρωθεί ο στροφαλος να βγει ψευτοκαπακο να μπουν τα ειδικά κλειδιά στα εκκεντρα κ μετά να τον αλλάξεις.. όποτε αφού κανεις όλα αυτα πέρνεις κ το νέο σετακι χρονισμου κ το κανεις σωστά.
leonidasthess - Πεμ 15 Νοέ 2012, 20:00:09
Θέμα δημοσίευσης:
Ο μηχανικος μου είπε οτι μάλλον δεν χρειάζεται χρόνισμα..είδωμεν!!
XIII - Πεμ 17 Ιαν 2013, 16:58:24
Θέμα δημοσίευσης:
Απαντάω τώρα γιατί κι εγώ ταλαιπωρήθηκα 2 χρόνια με αυτό.... Η πεζώ έλεγε ότι είναι φυσιολογικό.... μέχρι που έσπασε η Γλύστρα......τελικά μάθαμε με τον μηχανικό μου ότι τα RC του 2007-2008 είχαν ελαττωματικό τεντωτήρα. Αντικατέστησαν σιωπηλά το ανταλλακτικό. Το αλλάξαμε και το αυτοκίνητο δουλεύει πολύ γλυκά πλέον και νομίζω ότι αντιδρά και πιο γεμάτα στο γκάζι.
Αυτά. Όποιος θέλει μπορεί να επικοινωνήσει μαζί μου για πληροφορίες. Καλές βόλτες
vasilis_lemans - Δευ 04 Φεβ 2013, 00:09:01
Θέμα δημοσίευσης:
εβαλα μπροστα το αμαξι πριν λιγο και ακουγα ενα θορυβο, κατεβαινω και ακουγοταν σαν τρακτερ. Το εσβησα το ξανα αναψα και παλι τα ιδια. Δεν το αφησα να δουλεψει καθως φοβηθηκα με τον θορυβο που εκανε μην ειναι τιποτα σοβαρο.
Ο θορυβος μου φανηκε σαν να ειναι απο καδενα αλλα δεν ειμαι και σιγουρος.
Μπηκα διαβασα εδω τωρα και βλεπω οτι εχουν πολλοι αυτο το προβλημα με την καδενα. Αυτο που σκεφτηκα ειναι να φερω ενα φιλο μηχανικο να το ακουσει και μετα να το κουνησω και να το παω για φτιαξιμο.
makis106 - Δευ 04 Φεβ 2013, 00:12:39
Θέμα δημοσίευσης:
Αν δεν εχεις αλλάξει τον τεντωτήρα καδένας σου με τον τελευταιο αναβαθμισμένο, το πιο πιθανό ειναι οτι ειναι αυτός. Λογικα αν το αφησεις να δουλέψει, σε 1 λεπτό περιπου θα σταματησει.
vasilis_lemans - Δευ 04 Φεβ 2013, 00:33:40
Θέμα δημοσίευσης:
δεν εχω αλλαξει καθως εχει 32000 χλμ το αυτοκινητο.
ελπιζω να μην ειναι τιποτα αλλο... Sad
makis106 - Δευ 04 Φεβ 2013, 00:38:40
Θέμα δημοσίευσης:
Κατα 99% ειναι αυτο. Απλα αφου θα πας που θα πας, κανε και εναν ελεγχο χρονισμού με την ευκαιρια.
XIII - Δευ 04 Φεβ 2013, 05:23:03
Θέμα δημοσίευσης:
Να σημειωσω κατι που δρν διευκρινισα πριν: τα πρωτα δυο χρονια το εσβηνα το ξανα εβαζα μπροστα και σταματουσε... Μια ωραια μερα ομως αυτο εγινε πιο εντονο (ο ηχος τρακτερ) και το αμαξι εχανε και τον χρονισμο του ελαφρως. Γνωμη μου ειναι να πας να κοιταξουν τεντωτηρα, γλυστρα, γραναζι... Εμενα ο ηχος προερχοταν απο κομματι της γλυστρας που ειχε σπασει μεσα... Αρα θα ελεγα να μην το δουλεψεις καθολου... Πηγαινε στο γιατρο...
vasilis_lemans - Δευ 04 Φεβ 2013, 14:25:17
Θέμα δημοσίευσης:
Πόσο ειναι πανω κάτω το κόστος για αλλαγή τεντωτηρα και έλεγχο χρονισμου;
Και πόσο μπορει να φτασει αν αλλαχτουν και γλιστρες;
Στην αντιπροσωπεία μάλλον θα γινει η δουλειά.
N207r - Δευ 04 Φεβ 2013, 14:35:07
Θέμα δημοσίευσης:
για αλλαγη εντατηρα κ χρονισμα κανα 150 ρι αλλα παιζουν κ κιτακια στο καρ.γρ που εχουν ολο το σετ με γλυστρες καδενα γραναζι μουαγε κ βιδες με κανα 300ρι http://www.car.gr/parts/view/2762288/
vasilis_lemans - Κυρ 10 Φεβ 2013, 14:14:14
Θέμα δημοσίευσης:
ο τεντωτήρας ηταν κολλημενος τελικα. Αλλαχτηκε και μαζι με αυτον και οι γλυστρες. Αλλα μαλλον απο το τρανταγμα της καδενας πρεπει να γυρισε το γραναζι στροφαλου και χρειαζεται χρονισμα. Ειχε αναψει το τσεκ και ειδαμε την βλαβη στο διαγνωστικο. Περιμενουμε τωρα να ερθουν βιδα στορφαλου και μουαγε γιατι δεν ειχε εδω οι αντιπροσωπια.
Le-Mans Series - Τετ 13 Φεβ 2013, 14:03:48
Θέμα δημοσίευσης:
vasilis_lemans έγραψε:
ο τεντωτήρας ηταν κολλημενος τελικα. Αλλαχτηκε και μαζι με αυτον και οι γλυστρες. Αλλα μαλλον απο το τρανταγμα της καδενας πρεπει να γυρισε το γραναζι στροφαλου και χρειαζεται χρονισμα. Ειχε αναψει το τσεκ και ειδαμε την βλαβη στο διαγνωστικο. Περιμενουμε τωρα να ερθουν βιδα στορφαλου και μουαγε γιατι δεν ειχε εδω οι αντιπροσωπια.
οι εκεντροφόροι έχουν κάτι νούμερα πάνω όταν το χρονίζεις πρέπει να είναι προς την πάνω μεριά αν είναι απο την κάτω είναι χρονισμένο λάθος....και χρονίζει με ένα ειδικό κιτ της Peugeot-facom-του εμπορίου...
vasilis_lemans - Κυρ 17 Φεβ 2013, 00:23:00
Θέμα δημοσίευσης:
ναι το γνωριζω, για το χρονισμό πηγα στην αντιπροσωπια τελικα, δεν μπορουσα να κανω και αλλιως καθως δεν ειχαμε κιτακι χρονισμού.
Ολα καλα πλεον...
Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες

Powered by phpBB 2.0.21 © 2001, 2002 phpBB Group
© 2002-2003 206 Club - Greece
Πληροφορίες : info@206club.gr