PSClub - Hellas

Εισαγωγή - Εξαγωγή - Μείωση backpressure με χαμηλό κόστος;;

kpsig - Κυρ 29 Μάϊ 2011, 20:00:42
Θέμα δημοσίευσης: Μείωση backpressure με χαμηλό κόστος;;
Ερώτηση:
Μπορούμε σε δεδομένα καζανάκια που έχουν διάμετρο σωλήνας (είσοδο-έξοδο) πχ 50χιλιοστά να κόψουμε και να βάλουμε σωλήνες 60 χιλιοστά; Είναι αξιόπιστη η κοπή και μετά συγκοληση της σωλήνας εκεί που πιάνει το καζανάκι;
Ή είναι καλύτερα τη μεγάλη σωλήνα (πχ 60) να τη φέρουμε μέχρι το δεδομένο καζανάκι και να κάνουμε μια συστολή (60-50) σε πολύ μικρό μήκος, βεβαίως;

Επίσης, είναι αξιόπιστο σε δεδομένο τελικό καζανάκι με μία απόληξη να βάλουμε μια ακόμη; (δλδ τρύπημα και κόλληση άλλης μιας σωλήνας).
Σκοπός είναι η μείωση του backpressure με το μικρότερη δυνατό κόστος και να μην πετάξουμε τα μαμά καζανάκια.
mechanic - Κυρ 29 Μάϊ 2011, 22:48:08
Θέμα δημοσίευσης:
Για πες το λιγο ποιο απλα σε παρακαλω, δεν μπορω να ακολουθησω τον ειρμο των σκεψεων σου... Embarassed
alexandros 207 Rallye - Δευ 30 Μάϊ 2011, 09:48:20
Θέμα δημοσίευσης:
αν καταλαβα σωστα λεει (θα το πω με παραδειγμα)
στην εξατμιση του 150αριου THP πχ να κρατησουμε τα καζανια οπως ειναι και να αλλαξουμε τις σωληνες και απο Φ50 να βαλουμε Φ60
αλλα εκει που θα ενωθει η Φ60 με το καζανακι να ανοιξουμε πιο πολυ την τρυπα στο καζανακι (για να ερθει να κολλησει σωστα)

μετα ρωταει αν μπορουμε να κρατησουμε τα καζανακια οπως ειναι αλλα να βαλουμε Φ60 σωληνες,απλως εκει που θα ενώνονται οι σωληνες με τα καζανια να τους στενεψουμε και απο 60 να τους κανουμε 50 για να κολλήσουν κανονικα στα καζανια( δηλ χωρις να μεγαλωσουμε την τρυπα των καζανιων)

και τελος ρωταει αν στο μονομπουκο τελικο μπορουμε να βαλουμε μια μπουκα ακομη ανοιγοντας μια τρυπα πανω στο τελικο διπλα απο την μαμα μπουκα

θα παω για μεταφραστης ο φουστης Splat Laughing
Giannis307 - Δευ 30 Μάϊ 2011, 11:03:38
Θέμα δημοσίευσης:
OXI
kpsig - Δευ 30 Μάϊ 2011, 11:16:23
Θέμα δημοσίευσης:
alexandros 207 Rallye έγραψε:
αν καταλαβα σωστα λεει (θα το πω με παραδειγμα)
στην εξατμιση του 150αριου THP πχ να κρατησουμε τα καζανια οπως ειναι και να αλλαξουμε τις σωληνες και απο Φ50 να βαλουμε Φ60
αλλα εκει που θα ενωθει η Φ60 με το καζανακι να ανοιξουμε πιο πολυ την τρυπα στο καζανακι (για να ερθει να κολλησει σωστα)

μετα ρωταει αν μπορουμε να κρατησουμε τα καζανακια οπως ειναι αλλα να βαλουμε Φ60 σωληνες,απλως εκει που θα ενώνονται οι σωληνες με τα καζανια να τους στενεψουμε και απο 60 να τους κανουμε 50 για να κολλήσουν κανονικα στα καζανια( δηλ χωρις να μεγαλωσουμε την τρυπα των καζανιων)

και τελος ρωταει αν στο μονομπουκο τελικο μπορουμε να βαλουμε μια μπουκα ακομη ανοιγοντας μια τρυπα πανω στο τελικο διπλα απο την μαμα μπουκα

θα παω για μεταφραστης ο φουστης Splat Laughing

Πανω που θα τα έγραφα Laughing
alexandros 207 Rallye - Δευ 30 Μάϊ 2011, 11:39:15
Θέμα δημοσίευσης:
πιστευω φιλε πως δεν κανεις κατι ουσιαστικο με αυτες τις λυσεις.... Sad
αλλα θα σου απαντησει μαλλον ο Θανασης καλυτερα
AlienHack - Δευ 30 Μάϊ 2011, 11:50:36
Θέμα δημοσίευσης:
οτι γινεται πρακτικα-εργατικα γινεται.. το αποτελεσμα δεν ξερω ποιο θα ειναι... θα ειναι σαν να εχεις 60αρα εξατμιση-σωληνα με υπερβολικους πνιχτες στο μεσαιο και τελικο..
mechanic - Δευ 30 Μάϊ 2011, 16:02:21
Θέμα δημοσίευσης:
Αν καταλαβα καλα τι θελει να πει το παλικαρι,
οχι δεν γινεται κατι τετοιο.
Γινεται δηλαδη Very happy αλλα οχι μονο δεν θα κερδισεις αλλα θα χασεις.

Παντως με αφορη τη σκεψη του φιλου, θα ηθελα να αναφερω πως δεν μπορουμε να γενικολογησουμε οταν μιλαμε για ενα συστημα εξαγωγης.
Καθως επιλογες που για ενα μοτερ ειναι βελτιστες για ενα αλλο κινητηρα (ας ειναι και ηδια κυβικα) ειναι κακες και θα χασεις αντι να κερδισεις.
Ουτε σημαινει οτι αν παρουμε το τυπολογιο ανα χειρας και κανουμε μια ογκομετρικη μελετη θα εχουμε το καλυτερο δυνατο αποτελεσμα.
Καθως στους κινητηρες ολα ειναι μια αλυσιδα, κανεις κατι εδω και επηραζεται (θετικα η αρνητικα) κατι αλλο παραπερα.

Δεν σας κινει την περιεργια που οι κατασκευαστες σπανια φτιαχνουν καλες εξατμισεις? (ενταξει εκτος απο οταν θελουν εσκιεμενα να κοψουν το μοτερ)
Δεν σημαινει οτι δεν ξερουν, αλλα κοστιζει σε χρημα η μελετη/κατασκευη/δοκιμες και εγκατασταση μιας state of the art εξατμισης. Για αυτο αλωστε και καλες εξατμισεις, εισαγωγες κτλ... κανουν σαν τελευταια λυση και οταν δεν εχουν καποιο αλλο ποιο φθηνο τροπο να δωσουν επιπλεον δυναμη στον κινητηρα τους.

Οποτε μπορειτε να εχετε μια εικονα του οτι για να φτιαξεις με δικα σου μεσα κατι που ο ηδιος ο κατασκευαστης δεν το εκανε, πρεπει να κατεχεις παρα πολυ καλα το αντικειμενο... και δυστηχως σε αυτο το θεμα λιγοι ειναι αυτοι που πραγματικα ξερουν... Rolling eyes
Pugobios - Δευ 30 Μάϊ 2011, 16:58:25
Θέμα δημοσίευσης:
να κανω κι εγω μια ερωτηση(προς τον θαναση περισσοτερο).φοραω μαμα χταποδι απο σαξο και εχω βαλει μεγαλυτερο διχαλο το οποιο ειναι αν δεν κανω λαθος 43 χιλ και τελειωνει σε 54(εξωτερικα)με ολοκληρη 54 σωληνα.επειδη κανει σκαλοπατι τωρα λογω του οτι η πολλαπλη ειναι στενοτερη απο 43 χιλ αν την ανοιξω λιγο με το ντρεμελ ωστε να ερθει ομοιομορφα και να γινει ιδια διαμετρο με το δχαλο δεν θα ειναι καλυτερα απο οτι τωρα?
Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες

Powered by phpBB 2.0.21 © 2001, 2002 phpBB Group
© 2002-2003 206 Club - Greece
Πληροφορίες : info@206club.gr