PSClub - Hellas

Εισαγωγή - Εξαγωγή - 106 - Χταπόδι Maxi

nikolas206gti - Σαβ 28 Μάϊ 2011, 12:15:10
Θέμα δημοσίευσης: 106 - Χταπόδι Maxi
Μιας και φίλος με 106 τετραπετάλουδο το χρειάζεται άμεσα, είπα να το ποστάρω και εδώ. Φωτό έχουμε αλλά είναι όλες από αντίγραφα.

Αν γνωρίζει κάποιος κάτι, μπορεί να ποστάρει εδώ ή ακόμα καλύτερα να γράψει χαρακτηριστικά (διαμέτρους σωλήνα κ.λ.π) και φωτό αν υπάρχουν (από το γνήσιο) Wink

Έχει ακουστεί ότι Ποπάυ εδώ Αθήνα, φτιάχνει πιστά αντίγραφα αλλά τιμή και λοιπές πληροφορίες δεν έχουμε. Crying or Very sad
Sinanai - Σαβ 28 Μάϊ 2011, 12:18:28
Θέμα δημοσίευσης:
http://www.106sportclub.gr/forumdb/viewtopic.php?t=3110&start=0
nikolas206gti - Σαβ 28 Μάϊ 2011, 12:26:43
Θέμα δημοσίευσης:
Κωστη το εχω δει. Απλα περιμενω να δω μην γνωριζει και καποιος αλλος τιποτα και βγαλουμε καποια ακρη. Εδω σε ολο το νετ δεν βρισκω τιποτα αλλο Wink
Pughell - Σαβ 28 Μάϊ 2011, 16:33:24
Θέμα δημοσίευσης:
Το εχω ξαναγραψει και παλιοτερα...
Δεν ειναι maxi αυτο του link. Rolling eyes
volvos - Σαβ 28 Μάϊ 2011, 17:18:36
Θέμα δημοσίευσης:
επισης ο τυπος δεν ειδε διαφορα γιατι το χταποδι του μαξι ειναι για 220+++αλογα νουμερα πουν εφτασε ποτε στη ζωη του σε ΣΟΒΑΡΟ δυναμομετρο με αυτο το σεταπ που ειχε τοτε

ο φιλος σου νικολα αν μιλαμε για απλο τετραπεταλουδο πραγμα που σημαινει οτι καπου 180+- θα γυροφερνει του ειναι αχρηστο
nikolas206gti - Σαβ 28 Μάϊ 2011, 17:42:47
Θέμα δημοσίευσης:
volvos έγραψε:


ο φιλος σου νικολα αν μιλαμε για απλο τετραπεταλουδο πραγμα που σημαινει οτι καπου 180+- θα γυροφερνει του ειναι αχρηστο


Δεν νομιζω Τακη Laughing Laughing

Στελιο, για το C2R2 που μου έστειλες, υπαρχουν πληροφοριες ??? Απλα, το προβλημα μας ειναι οτι κανενας δεν μπορει να πει με σιγουρια, οτι υπαρχει, το παραγγελνουμε και με τοσα λεφτα Confused
nikolas206gti - Σαβ 28 Μάϊ 2011, 17:46:43
Θέμα δημοσίευσης:
Επισης, οπως προειπε και ο Στελιος για το λινκ απο το 106sportsclub, αυτο δεν ειναι Μαξι, για τον απλουστατο λογο οτι στις ενωσεις του το Μαξι φερει μικρά ελατήρια ώστε να απορροφά τους κραδασμούς και να μην σπάει Wink
Pughell - Σαβ 28 Μάϊ 2011, 20:11:54
Θέμα δημοσίευσης:
Το χταποδι του Maxi ειναι εντελως διαφορετικο για αλλους λογους ρε...
Η αντιστρεπτικη περναει μεσα απο το μηχανοστασιο οποτε η δομη της εξατμισης αλλαζει δραματικα μιας και ο διαθεσιμος χωρος ειναι μεγαλος πια.
Επισης το υλικο κατασκευης δεν ειναι συμβατικη λαμαρινα αλλα ειδικη λαμαρινα παχους 1mm κολλημενη με tig στα σημεια ενωσης.
Γενικα πολλα χταποδια εχουν "βαφτιστει" S1600 αλλα κανενα δεν ειναι μιας και δεν υπηρχε σαν κωδικος PS προς πωληση παρα μονον κατοπιν παραγγελιας και αυτο με κωδικο και αριθμηση καροτσας.

Επι του θεματος τωρα,το χταποδι του C2R2 επαρκει και με το παραπανω αλλα κοστιζει πολλα και επειδη σιγουρα ο φιλος σου δεν προκειται να πληρωσει 1000αρικο και βαλε που κοστιζει αυτο του R2,ας βολευτει με κατι αλλο ή με κανενα διχαλο της προκοπης... Confused
nikolas206gti - Σαβ 28 Μάϊ 2011, 22:22:58
Θέμα δημοσίευσης:
Αν καποιος εχει καλες σχεσεις με Ποπαυ και μπορει να εξυπηρετησει, ας με ενημερωσει. Στελιο, ενα χταποδι που ειδαμε και το εχει φτιαξει ο παραπανω εξατμισας, ειναι πιστη αντιγραφη.

Οι 3 σωληνες κατεβαινουν κανονικα και η τεταρτη "καβαλάει" τις αλλες τρεις. Σε καθε ενωση εχει ελατηρια για τους λογους που προανεφερα. Wink
Pughell - Σαβ 28 Μάϊ 2011, 22:36:13
Θέμα δημοσίευσης:
Πιστη αντιγραφη δεν ειναι σε καμια περιπτωση ξεκινωντας πρωτα απο ολα απο το υλικο...
Και οχι,δεν ειναι τοσο απλα τα πραγματα γιατι το καθε υλικο εχει αλλη ροη,βαθμο διαστολης,κλπ,κλπ,κλπ...
Οποτε δεν ειναι το θεμα να εχει απλα ιδιο σχημα αλλα και ιδια πολλαααα ακομα πραγματα.
RoadRunner122 - Κυρ 29 Μάϊ 2011, 00:05:45
Θέμα δημοσίευσης:
E εντάξει ρε Στέλιο, σίγουρα 100% αντιγραφή (από όλες τις απόψεις) δε μπορεί να είναι. Αλλά όπως και να χει, αν το σχήμα (κούρμπες, μήκη, ενώσεις) και διατομές είναι ίδιες, τότε θα πλησιάζει αρκετά σε απόδοση με ένα original. Ε? Rolling eyes
volvos - Κυρ 29 Μάϊ 2011, 00:10:08
Θέμα δημοσίευσης:
κρυο σιγουρα...ζεστο?
δε σου κανει εντυπωση πως καποια απο αυτα τα τερατα σερνονται μετα απο μερικους γυρους πιστα? Cool
Pughell - Κυρ 29 Μάϊ 2011, 06:50:34
Θέμα δημοσίευσης:
Γιαννη οπως ειπε και ο Τακης,οταν πιανεις 900 βαθμους τοτε πολλα αλλαζουν...
Και παλι,εστω οτι θα ειναι ιδιο σε σχημα και διαστασεις και το μονο που αλλαζει ειναι το υλικο.
Τις ιδιες καυσεις θα κανει η 4πεταλουδη σαβουρα με το μοτερ του kit car;
@@ θα κανει και μετα θα πουνε οτι δεν δουλευει κιολας οποτε τζαμπα η ολη υποθεση... Confused
volvos - Κυρ 29 Μάϊ 2011, 09:13:42
Θέμα δημοσίευσης:
kaι ξαναρωταω τι σεταπ ειναι το αμαξι του φιλου σου νικολα που θελει χταποδι μαξι?

στελιο εγω του προτεινα αυτο που ισως μας κοψει κατι απο τη τιμη ο ιταλος
http://psa-evolution.com/Merc%20collettore%20Saxo%20kit.htm

και το οποιο θεωρω ανωτερο απο οποιαδηποτε αντιγραφη ελληνα εξατμισα
RoadRunner122 - Κυρ 29 Μάϊ 2011, 10:22:14
Θέμα δημοσίευσης:
Όταν λέτε ελατηριάκια στις ενώσεις, δεν εννοείτε αυτά τα λαμάκια φαντάζομαι... Rolling eyes

Όσο για την απόδοση, δεν είπα ότι θα έχει ίδια, προς θεού. Απλά ότι θα είναι όσο το δυνατόν πιό κοντά σε απόδοση με το του maxi σε σχέση πχ με ένα ss. Αλλά επειδή μιλάτε για διαφοροποίηση σε υλικό και άρα διαφοροποίηση σε διατομές λόγω διαστολών, ποσο μεγάλες θα είναι αυτές οι διακυμάνσεις? 1mm? Δε νομίζω...
nikolas206gti - Κυρ 29 Μάϊ 2011, 10:36:03
Θέμα δημοσίευσης:
volvos έγραψε:
kaι ξαναρωταω τι σεταπ ειναι το αμαξι του φιλου σου νικολα που θελει χταποδι μαξι?

στελιο εγω του προτεινα αυτο που ισως μας κοψει κατι απο τη τιμη ο ιταλος
http://psa-evolution.com/Merc%20collettore%20Saxo%20kit.htm

και το οποιο θεωρω ανωτερο απο οποιαδηποτε αντιγραφη ελληνα εξατμισα


Τακη, υπολογιζετε γυρω στα 210 αλλα υπαρχουν βλεψεις για ακομα καλυτερα πραγματα στο μοτερ οποτε το χταποδι ειναι μονοδρομος.

Συμφωνω με τους προλαλησαντες, οτι μπορει να ειναι αντιγραφη αλλα η ποιοτητα σωληνα ειναι σιγουρα διαφορετικη με οτι αυτο συνεπαγεται θερμοκρασιες κ.λ.π. Wink
kari - Κυρ 29 Μάϊ 2011, 14:20:00
Θέμα δημοσίευσης:
πληροφοριακά ο ποπάυ το πουλαεί 1200€+φπα 23% αλλά για να μπεί πρέπει να τροποποιηθεί το κάρτερ και η αντιστεπτική και να αλλαχθεί το δύναμό εάν το αμάξι είναι 3φυσο με το δυναμό του μονόφυσου πράγμα που το έχουν κάνει αρκετοί.
Παντώς σαν κατασκευή είναι άριστη το λέω αυτό γιατί το έχω δει, και πρόκειτε για πιστή αντιγραφή του χταποδιού phase II που φόραγέ το 106 MAXI της LION.
Τωρά για γνήσιο είναι μάλλον δύσκολο να καταφέρεις να βρείς.
Υπάρχει όμως και αυτό από την pam-sport
http://www.pam-sport.com/moteur_106_maxi_330.htm
αλλά για να τα βάλεις ισχύουν όλα τα παραπάνω.
Πάντως φτιάχνει και ο Παπαδόπουλος αλλά δεν ξέρω λεπτομέριες για το χτάποδι αυτό (τιμή-τοποθέτηση)
Ελπίζω να βοήθησα.
nikolas206gti - Κυρ 29 Μάϊ 2011, 14:30:10
Θέμα δημοσίευσης:
Φιλε ήσουν πληρως κατανοητος και σ' ευχαριστω για την ενημερωση. Wink

Αρα, το χταποδι βγαινει καπου στα 1400 + € όταν ο Ιταλος ακομα και με 900 € μπορει να μας το στειλει. Τι λες Τακη ?? Cool

Τελος παντων. Θα ενημερωσω το παιδι και απο εκει και περα ειναι δικο του θεμα το τι θα κανει Wink
Tzive - Κυρ 29 Μάϊ 2011, 14:39:34
Θέμα δημοσίευσης:
kari έγραψε:
Παντώς σαν κατασκευή είναι άριστη το λέω αυτό γιατί το έχω δει, και πρόκειτε για πιστή αντιγραφή του χταποδιού phase II που φόραγέ το 106 MAXI της LION.
θελει αρκετες τροποποιησεις για να μπει πανω. υπαρχει ενας παλιος μηχανουργος στης McLaren στο ηρακλειο κρήτης (δεν κανω πλακα) συνταξιουχος γερος Αγγλος ο ποιος ασχολειται και κατασκευαζει διαφορα για να περνάει η ώρα του. αν ενδιαφερεσαι παραγματικα μπορω να ρωτησω τιμή. αν και δεν νομιζω οτι ειναι απαραίτητο χταπόδι σε light 4πεταλουδο γιατι η μανουρα για να μπει ειναι αρκετα μεγάλη...
volvos - Δευ 30 Μάϊ 2011, 09:56:24
Θέμα δημοσίευσης:
italos Μου απαντησε καπου 910 με μεταφορικα κομπλε για ελλαδα
Pughell - Δευ 30 Μάϊ 2011, 15:44:18
Θέμα δημοσίευσης:
Εγω θα επαιρνα ενα Ssprint,θα εφτιαχνα ενα νεο κατω κομματι(υποψν ειναι διαιρουμενο) και λογικα θα ημουν ΟΚ...
Οχι τιποτα αλλο αλλα 210 αλογα χωρις stroker kit θυμιζει τα 160-170 που θελεις να βγαλεις εσυ με μαμα πιστονια. Laughing Laughing Laughing
volvos - Δευ 30 Μάϊ 2011, 16:24:59
Θέμα δημοσίευσης:
ειναι σφυριλατο υπερκυβισμενο στελιο
Pugobios - Δευ 30 Μάϊ 2011, 16:52:59
Θέμα δημοσίευσης:
το ss κανει για 160+ Στελιο?
GEMI - Δευ 30 Μάϊ 2011, 18:14:15
Θέμα δημοσίευσης:
Pughell έγραψε:
Εγω θα επαιρνα ενα Ssprint,θα εφτιαχνα ενα νεο κατω κομματι(υποψν ειναι διαιρουμενο) και λογικα θα ημουν ΟΚ...
Οχι τιποτα αλλο αλλα 210 αλογα χωρις stroker kit θυμιζει τα 160-170 που θελεις να βγαλεις εσυ με μαμα πιστονια. Laughing Laughing Laughing


Νομίζω είναι η καλύτερη λύση. Στο δικό μου Στέλιο μου πρότεινες να κόψω το δίχαλο κ να βάλω άλλο κ θα το κάνω Crying or Very sad Ούτως η άλλως η κατασκευή θέλει update λόγω θερμοκρασιών Laughing
Pughell - Δευ 30 Μάϊ 2011, 20:35:47
Θέμα δημοσίευσης:
volvos έγραψε:
ειναι σφυριλατο υπερκυβισμενο στελιο

ΟΚ,πασο,αν και οπως ειπα και πιο πριν,ακομα και με 79αρια πιστονια 210 αλογα δεεεεν... Confused

GEMI έγραψε:

Νομίζω είναι η καλύτερη λύση. Στο δικό μου Στέλιο μου πρότεινες να κόψω το δίχαλο κ να βάλω άλλο κ θα το κάνω Crying or Very sad Ούτως η άλλως η κατασκευή θέλει update λόγω θερμοκρασιών Laughing

Για σενα Γιαννη τα πραγματα ειναι διαφορετικα οποτε προκειμενου να μπλεξεις με πατεντες,απλα το κανεις ιδιο με αυτο που δινει η Ssprint για το 1300αρι.

Pugobios έγραψε:
το ss κανει για 160+ Στελιο?

Η Ssprint σε σχετικο mail μου λεει οτι επαρκει για 170 αλογα περιπου...
Ακομα και στα 170 να ειναι το οριο του σε εργοστασιακη μορφη,τοτε οι πρωτευοντες του ειναι ιδανικοι για πολυ παραπανω οποτε απλα αλλαζει το κατω κομματι.
Εδω ο Sandy309 στο λευκο τερατακι με την 1300αρα καροτσα του εβαλε Raceland με αλλαγμενο το κατω κομματι,σιγα που δεν θα φτασει το Ssprint για αναλογη υποδομη(δεδομενου οτι απο υλικο και κουρμπες ειναι σαφως καλυτερο).
volvos - Δευ 30 Μάϊ 2011, 20:43:30
Θέμα δημοσίευσης:
καλα στελιο και εγω του το λεω του νικολα οτι για να περασεις τα 200μαχα πρεπει να εισαι πολυ τερας σε λεπτομεριες που δε φαινονται και δε λεγονται... αλλα περι ορεξεως...
Pughell - Δευ 30 Μάϊ 2011, 20:44:50
Θέμα δημοσίευσης:
Ε,οταν το ανεβασουν Maha,τοτε θα φανει... Laughing Laughing Laughing

Αμα εβγαιναν ετσι ευκολα τα 210,τοτε ολοι μας θα ειμασταν στα 150-160 με ΦΠΕ. Rotfl
volvos - Δευ 30 Μάϊ 2011, 20:48:00
Θέμα δημοσίευσης:
ξερεις...
τι κεφαλη φοραει το τερας νικολα?
c2 r2 απο το μπιστα Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing
Pughell - Δευ 30 Μάϊ 2011, 20:50:48
Θέμα δημοσίευσης:
Τσαπρρρρ technologies... Laughing Laughing Laughing

Καμια 170αρια μπορει,210 μονον με avgas και τον Pippo να σεταρει το προγραμμα. Rolling eyes
kane - Δευ 30 Μάϊ 2011, 22:27:01
Θέμα δημοσίευσης:
volvos έγραψε:
ξερεις...
τι κεφαλη φοραει το τερας νικολα?
c2 r2 απο το μπιστα Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing


ωχωχωχ, αυτη τη καλή που πούλαγε επι σειρά ετών, στους 4 τροχους;

Τσαπρρρρρρρρ!
volvos - Δευ 30 Μάϊ 2011, 22:43:19
Θέμα δημοσίευσης:
kai eixe βγαλει -2αλογα απο μαμα στα καλα της Laughing
volvos - Τρι 31 Μάϊ 2011, 18:26:35
Θέμα δημοσίευσης:
αν καταλαβα καλα ο ιταλοσ επιμενει οτι τα r2 φορανε καρτερ 106 με οτι αυτο συνεπαγεται Cool
Pughell - Τρι 31 Μάϊ 2011, 18:28:12
Θέμα δημοσίευσης:
Δηλαδη; Question

Δεν φορανε καρτερ 106 παντως,να ξερεις... Wink
volvos - Τρι 31 Μάϊ 2011, 18:41:46
Θέμα δημοσίευσης:
το βρηκα

About 206, on TU5JP4 engine, you need to replace the carter oil with Saxo/106 components
in order to fit R2 or Saxo Kit manifold. It's the solution used by Citroen Sport on C2 R2.
It's easy and it allow to fit a perfromance competition manidold. Have you tried this
solution?
Pughell - Τρι 31 Μάϊ 2011, 19:33:01
Θέμα δημοσίευσης:
Στα Challenge οπως και στα R2 1ης γενιας(οχι σαν το Max της Μακρη) το καρτερ παραμενει το μαμα ρε... Confused
Στο Max νομιζω το αλλαζουν αλλα δεν νομιζω οτι ειναι απο συμβατικο μοντελο(βλεπε 106) αλλα δεν παιρνω και ορκο βεβαια... Sad

Ασε να δω μια και τα pdf μου της CS για διπλοτσεκαρισμα βεβαια... Neutral
Pugobios - Τρι 31 Μάϊ 2011, 23:49:00
Θέμα δημοσίευσης:
για πειτε διατομες για το ss
Pughell - Τετ 01 Ιούν 2011, 07:58:36
Θέμα δημοσίευσης:
Καπου το εχω γραψει μιας και το μετρησα προσφατα... Confused
Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες

Powered by phpBB 2.0.21 © 2001, 2002 phpBB Group
© 2002-2003 206 Club - Greece
Πληροφορίες : info@206club.gr