PSClub - Hellas

Βλάβες - Επισκευές - Συνεργεία - Ανταλλακτικά - Κλείσιμο πόρτας....

theflame - Τετ 31 Ιούλ 2002, 16:19:31
Θέμα δημοσίευσης: Κλείσιμο πόρτας....
Έχω παρατηρήσει ότι όσοι πάνε να κλείσουν την πόρτα του συνοδηγού την κοπανάνε αρκετά δυνατά για να την κλείσουν, ακούγεται έντονα το χτύπημα της πόρτας, και σε προσπάθειά μου να την κλείσω και εγώ την έχω πατήσει ή δεν την έκλεισα με την πρώτη. Υπάρχει κάποια ρύθμιση που μπορεί να μην είναι ΟΚ από το εργοστάσιο; Είναι μόνο 2 μηνών η μικρή και μου τη δίνει να την κοπανάνε Mad
Να είναι η ιδέα μου και ο θόρυβος να είναι φυσιολογικός αλλά λόγω του 3θυρου αμαξώματος να κάνει ηχείο και να μου φαίνετε; ( ποτέ πριν δεν είχα συμβιώσει με 3θυρο αμάξωμα.)
Πρόβλημα, να μην κλείνει με την πρώτη, έχω και με το πορτμπαγκάζ αλλά τ αισθάνομαι σφικτό και λέω: "Καινούργιο είναι και λογικό"
Ακούω απόψεις!!
Αλεξ@νδρος - Τετ 31 Ιούλ 2002, 16:34:02
Θέμα δημοσίευσης:
Το πορτ παγκαζ μου παντα κλεινει με την πρωτη
Αυτη που δεν κλεινει παντα ειναι η πισω αριστερη πορτα
Γενικα οι πορτες δεν θελουν ουτε πολυ δυνατα ουτε και μαλ**α -μαλ**α .
Επισης φροντιζε απο καιρο σε καιρο να τις λαδωνεις (κυκλοφορουν διαφορα σπρευ στο εμποριο)γιατι με τα πλυσιματα και τις σκονες χανουν την ικανοτητα να κλεινουν ευκολα
chatasos - Τετ 31 Ιούλ 2002, 16:57:17
Θέμα δημοσίευσης:
Δοκίμασε να την κλείσεις με ανοιχτό παράθυρο και πες μου αν βλέπεις
διαφορά...
Vini - Τετ 31 Ιούλ 2002, 17:59:56
Θέμα δημοσίευσης:
Eτσι είναι....όλες οι καινούριες πόρτες δεν κλείνουν αμέσως γιατί δεν έχει μαλακώσει ακόμα η κλειδαριά ("παπαγάλος") που μαγκώνει πάνω στην κολόνα της πόρτας....

Δεν είναι ανησυχητικό...

Αν μάλιστα ήταν ποιο βαριά η πόρτα θα είχε και ωραίο θόρυβο και ποιο υποχθόνιο μπασάτο κλείσιμο.... Wink Wink Wink
Anonymous - Τετ 31 Ιούλ 2002, 18:47:12
Θέμα δημοσίευσης:
Τι να πω...στο δικό μου κ τώρα μετά από ένα χρόνο θέλουν λίγη δύναμη παραπάνω απ'το κανονικό για να κλείσουν με τη πρώτη!!! Rolling eyes

Το πορτ παγκάζ είναι ΟΚ!!

Στις αρχές όλοι μου έλεγαν ότι επειδή είναι καινούριο πρέπει να περάσει λίγος καιρός για να μαλακώσουν τα λάστιχα κ οι κλειδαριές στις πόρτες!!
Ακόμη περιμένω να μαλακώσουν... 8O

Εάν όμως αφήνεις λίγο το παράθυρο ανοιχτό κλείνει αμέσως η πόρτα!!!
Slash - Τετ 31 Ιούλ 2002, 19:01:16
Θέμα δημοσίευσης:
Εγώ πάντως οφείλω να πω οτι το κλείσιμο της πόρτας και ο θόρυβος που έκανε ήταν από τα στοιχεία που με έκαναν να αγοράσω αυτό το αυτοκίνητο. Θυμάμαι είχα πάει να δω πρώτα το Punto και μετά καρφί στην Peugeot. Ησυχία στη έκθεση,και την είχα ανοίξει και κλείσει αρκετές φορές με τον μπαμπά μου. Πράγματι έκανε "ακριβό" ήχο. Μέχρι και σήμερα συνεχίζει να κλείνει έτσι. Ωστόσο καμιά φορά κι εμένα οι πίσω πόρτες θέλουν λίγο παραπάνω δύναμη για να κλείσουν. Ίσως να είναι και θέμα βάρους,αλλά και λόγω παραθύρων,αλλά είναι αστείο να μιλάμε για κάτι τέτοιο σε ένα τελευταίας τεχνολογίας αυτοκίνητο να κλείνουμε τις πόρτες με ανοιχτά παράθυρα. Ούτε στο Transporter δεν κάνουμε έτσι... Laughing
Anonymous - Τετ 31 Ιούλ 2002, 19:09:31
Θέμα δημοσίευσης:
Πάντως στο ΟPEL VECTRA μοντ.'00 ενός φίλου μου έχει αυτόματο σύστημα πού όταν σβήνεις το κινητήρα κ ανοίγεις τη πόρτα ανοίγουν ελάχιστα τα 2 εμπρός παράθυρα για να κλείσουν με σιγουριά κ καλά οι πόρτες!!!Αφού κλεισουν οι πόρτες κλεινουν κ τα παράθυρά!!! 8O
Slash - Τετ 31 Ιούλ 2002, 19:15:31
Θέμα δημοσίευσης:
Ντόινγκκκκκ!!! Είναι τρελλοί αυτοί οι Γερμανοί! SniperSilly
chatasos - Τετ 31 Ιούλ 2002, 19:31:06
Θέμα δημοσίευσης:
Παιδιά αυτό με τις πόρτες και τα ανοιχτά παράθυρα το έγραψα γιατί και εγώ
παλιότερα είχα παρατηρήσει ότι δεν κλείνει εύκολα η πόρτα.
Όμως αν έχεις λίγο ανοιχτό οποιοδήποτε παράθυρο, τότε κλείνει πολύ πιο εύκολα.

Μάλλον οφείλεται στην αντίσταση του αέρα στο εσωτερικό του 206 που
δέχεται την πίεση από την πόρτα καθώς κλείνει. Αν υπάρχει κάπου αλλού
δίοδος για τον αέρα (ανοιχτό άλλο παράθυρο) τότε αυτή η αντίσταση είναι
μικρότερη με αποτέλεσμα η πόρτα να κλείνει πιο εύκολα.

Ίσως θα έπρεπε η Peugeot να έχει φροντίσει για καμιά πατέντα, στυλ
γερμανών, ή να υπήρχε καμιά κρυφή έξοδος για τον εσωτερικό αέρα...
theflame - Τετ 31 Ιούλ 2002, 20:46:07
Θέμα δημοσίευσης:
chatasos έγραψε:
Δοκίμασε να την κλείσεις με ανοιχτό παράθυρο και πες μου αν βλέπεις
διαφορά...

Καμία.
Τώρα αυτό είναι καλό ή κακό;
theflame - Τετ 31 Ιούλ 2002, 20:47:04
Θέμα δημοσίευσης:
chatasos έγραψε:
Δοκίμασε να την κλείσεις με ανοιχτό παράθυρο και πες μου αν βλέπεις
διαφορά...

Καμία νομίζω όσο αναφορά το θόρυβο.
Τώρα αυτό είναι καλό ή κακό;
Αλεξ@νδρος - Τετ 31 Ιούλ 2002, 20:47:42
Θέμα δημοσίευσης:
Ειπαμε να υπαρχουν αυτοματισμοι αλλα οχι και ετσι...
σιγα δεν θα παθουμε και τιποτα να κλεισουμε με την δευτερη προσπαθεια
ισα ισα γυμναστικη θα κανουμε Neutral
chatasos - Τετ 31 Ιούλ 2002, 20:49:34
Θέμα δημοσίευσης:
theflame έγραψε:
chatasos έγραψε:
Δοκίμασε να την κλείσεις με ανοιχτό παράθυρο και πες μου αν βλέπεις
διαφορά...

Καμία νομίζω όσο αναφορά το θόρυβο.
Τώρα αυτό είναι καλό ή κακό;


Από θέμα θορύβου δεν θα έπρεπε να βλέπεις διαφορά, απλά η πόρτα λογικά
κλείνει πιο εύκολα....
theflame - Τετ 31 Ιούλ 2002, 20:55:15
Θέμα δημοσίευσης:
chatasos έγραψε:
theflame έγραψε:
chatasos έγραψε:
Δοκίμασε να την κλείσεις με ανοιχτό παράθυρο και πες μου αν βλέπεις
διαφορά...

Καμία νομίζω όσο αναφορά το θόρυβο.
Τώρα αυτό είναι καλό ή κακό;


Από θέμα θορύβου δεν θα έπρεπε να βλέπεις διαφορά, απλά η πόρτα λογικά
κλείνει πιο εύκολα....


Χμμμ.....
Θα κάνω εκτενέστερο "παιχνίδι" αύριο. (χαλαρά βέβαια μην της βγάλω και τα μάτια!)
Miltellas - Πεμ 01 Αύγ 2002, 02:29:41
Θέμα δημοσίευσης:
Συν-οδηγοί μου, τζάμπα αγχώνεστε!

Το είπε ήδη ο Chatassos και μάλλον δεν σας εφυσήχασε...
Το ξαναγράφω κι εγώ με περισσή σιγουριά μπας και ηρεμήσετε!
Ο αέρας που εγκλωβίζεται κατά το κλείσιμο της πόρτας δημιουργεί αντίσταση. Ανοίγωντας λίγο το παράθυρο ο αέρας έχει διαφυγή και η πόρτα κλείνει εμφανώς ευκολότερα! Στο δικό μου κλείνουν πάντα με τον ίδιο τρόπο από τότε που το αγόρασα (15μήνες). Αυτό είναι υπέρ του αυτοκινήτου γιατί αποδεικνύει ότι είναι στιβαρή κατασκευή και με πλήρη στεγανότητα. Τους αυτοματισμούς να τους αναζητάτε σε ακριβότερα αυτοκίνητα. Wink

Ο θόρυβος ακούγεται στιβαρότερος με κλειστά παράθυρα και πιο λαμαρινένιος (και πιο ανησυχητικός) με ανοιχτά.
Σωστή και η παρατήρηση του Slash για τη διαφορά Punto & 206.
Smile
Sidobre - Πεμ 01 Αύγ 2002, 12:34:23
Θέμα δημοσίευσης:
Επειδή και εγώ το έχω ψάξει λίγο με την πόρτα, κατ'αρχήν αγοράστε όλοι ένα σπρέι σιλικόνης (αυτό το σπρέι λάδι). Εγώ το έχω κάνει από την αρχή και το ίδιο και απ'ότι θυμάμαι και ο Miltellas. Είναι καλό να λαδώνεται συχνά η πόρτα. Η διαφορά της είναι ΤΕΡΑΣΤΙΑ!!!!

Δεύτερο, κοιτάξτε για τυχόν λασκαρισμένα παξιμάδια στους μεντεσέδες της πόρτας. Καμμιά φορά από το πολύ κοπάνημα λασκάρουν!

Τρίτο (και το μακρύτερο Rolling eyes ) ο καλύτερος τρόπος να κλείσεις την πόρτα είναι να την κλείσεις (αφού έχεις κάνει τα παραπάνω) από κοντά (15-20cm) με την ίδια δύναμη. Αυτό εξυπηρετεί στο να μην συμπιεστεί μεγάλη ποσότητα αέρα μέσα στο εσωτερικό και πετάει την πόρτα προς τα έξω. Επίσης λόγω της μικρότερης διαδρομής δεν φθείρεται τόσο η πόρτα ιδίως όταν έχουμε φάει σπανάκι και την κοπανήσουμε με δύναμη!

Κάντε το και θα με θυμηθείτε!!!! :D
theflame - Πεμ 01 Αύγ 2002, 13:00:55
Θέμα δημοσίευσης:
Sidobre έγραψε:
Επειδή και εγώ το έχω ψάξει λίγο με την πόρτα, κατ'αρχήν αγοράστε όλοι ένα σπρέι σιλικόνης (αυτό το σπρέι λάδι). Εγώ το έχω κάνει από την αρχή και το ίδιο και απ'ότι θυμάμαι και ο Miltellas. Είναι καλό να λαδώνεται συχνά η πόρτα. Η διαφορά της είναι ΤΕΡΑΣΤΙΑ!!!!

Λαδώνεις τι; τα παξιμάδια; το μηχανισμό (παπαγάλο); Τα λάστιχα της πόρτας θέλουν συντήρηση και με τι; (μήπως με το σπρεύ; )
Sidobre - Πεμ 01 Αύγ 2002, 13:07:53
Θέμα δημοσίευσης:
Λαδώνεις ότι έχει σχέση με κινητά μέρη (μεντσέδες, παπαγάλος κτλ.)

Για τα λάστιχα δεν γνωρίζω κάποιο ιδιαίτερο τρόπο για συντήρηση. Αν καούν ποτέ βλέπουμε...
Vini - Πεμ 01 Αύγ 2002, 13:10:21
Θέμα δημοσίευσης:
Sidobre έγραψε:
Λαδώνεις ότι έχει σχέση με κινητά μέρη (μεντσέδες, παπαγάλος κτλ.)

Για τα λάστιχα δεν γνωρίζω κάποιο ιδιαίτερο τρόπο για συντήρηση. Αν καούν ποτέ βλέπουμε...


Για τα λάστιχα το καλύτερο!
SPREY Σιλικόνης της SONAX άοσμο και άχρωμο.... Το προτείνω ανεπιφύλακτα!!
DimiP - Πεμ 01 Αύγ 2002, 14:25:47
Θέμα δημοσίευσης:
alexandros έγραψε:
Το πορτ παγκαζ μου παντα κλεινει με την πρωτη
Αυτη που δεν κλεινει παντα ειναι η πισω αριστερη πορταΓενικα οι πορτες δεν θελουν ουτε πολυ δυνατα ουτε και μαλ**α -μαλ**α .
Επισης φροντιζε απο καιρο σε καιρο να τις λαδωνεις (κυκλοφορουν διαφορα σπρευ στο εμποριο)γιατι με τα πλυσιματα και τις σκονες χανουν την ικανοτητα να κλεινουν ευκολα


Αυτο ξαναπεστο.
Ναι βρηκα συναδελφο που δεν του κλεινει η πισω αριστερη πορτα.
Ωραια....τωρα ειμαστε 2 ...τουλαχιστον.
Κατα ταλλα ολες οι αλλες κλεινουν κανονικα και το πορτ-μπαγκαζ το ιδιο καλα.
Για την αισθηση και τη στιβαροτητα , μια απο τα ιδια . σε 3θυρο ακουγεται και αισθανεται ωραια ειδικα με κλειστα παραθυρα, σε 5θυρο λιγοτερο καλα.
Αν ανοιξουμε και τα παραθυρα ....σαν να κλεινεις την πορτα στην παραγκα του καραγκιοζη.!! Wink

Τωρα κατι αλλο. Το καπο της μηχανης , ΠΩΣ το κλεινετε ;;;;;;
Μια σχολη λεει: ΔΕΝ ΤΟ ΚΟΠΑΝΑΩ ΑΠΟ ΨΗΛΑ ΑΛΛΑ ΤΟ ΦΕΡΝΩ ΑΚΟΥΜΠΙΣΤΑ ΚΑΤΩ ΚΑΙ ΤΟ ΠΙΕΖΩ (κινδυνος στραβωματος-βουλιαγματος)
Μια αλλη σχολη λεει: Το αφηνω απο ψηλα και κλεινει σιγουρα και γρηγορα!!
Εσεις τι λετε?
Nikel - Πεμ 01 Αύγ 2002, 19:56:07
Θέμα δημοσίευσης:
Dimip ουτε πολυ ψιλα αλλα ουτε και πολυ χαλημα ωστε να αναγκαστεις να το πιεσεις μετα, καπου στη μεση ειναι καλα για να κλεισει. Παντως αν το πιεσεις για να κλεισει ακουμπωντας την ακρη του καπω δεν νομιζω να εχεις προβλημα με βουλιαγματα κτλ.
Slash - Παρ 02 Αύγ 2002, 01:01:15
Θέμα δημοσίευσης:
Εδώ υπάρχουν πολλές απόψεις. Η μία λέει το σηκώνω στα 3 μέτρα και το αφήνω να πέσει. Είναι σχετικά διαδεδομένη. Η δεύτερη λέει κλείνω το καπό μέχρι το πρώτο σημείο και μετά πιέζω ελαφρά στο κέντρο για να κλείσει (το κάνει μερικές φορές ο πατέρας μου). Ούτως ή αλλως αν έχετε προσέξει στο κέντρο και μερικά εκατοστά και από τις 2 μεριές το καπό έχει και γ**ώ την ανθεκτικότητα (δεν μπορώ να βρω την κατάλληλη λέξη,αλλά τέσπα καταλάβατε). Εγώ προσωπικά επειδή δεν θέλω να χτυπήσει πολύ, φέρνω και ακουμπάω το σιδεράκι του καπό μέχρι πάνω από την κλειδαριά, και μετά το σηκώνω με δύναμη μιας μέτριας ώθησης και το αφήνω. Βέβαια μου έχει συμβεί έτσι κιόλας να μην κλείσει, αλλά τέσπα, με την κατάλληλη προπόνηση το έχω βρει. Laughing
christhehealer - Πεμ 08 Αύγ 2002, 12:33:43
Θέμα δημοσίευσης:
Sidobre έγραψε:
Τρίτο (και το μακρύτερο Rolling eyes ) ο καλύτερος τρόπος να κλείσεις την πόρτα είναι να την κλείσεις (αφού έχεις κάνει τα παραπάνω) από κοντά (15-20cm) με την ίδια δύναμη. Αυτό εξυπηρετεί στο να μην συμπιεστεί μεγάλη ποσότητα αέρα μέσα στο εσωτερικό και πετάει την πόρτα προς τα έξω. Επίσης λόγω της μικρότερης διαδρομής δεν φθείρεται τόσο η πόρτα ιδίως όταν έχουμε φάει σπανάκι και την κοπανήσουμε με δύναμη!

Κάντε το και θα με θυμηθείτε!!!! :D


Tο αυτό με τον συνάδελφο. Kαι άνευ σπανακακίου. Kάνει ένα πολύ ωραίο βαρύ γκούπ και κλείνει. Tip το χέρι να είναι εκεί που είναι το χερούλι.

Kαπώ. Άφημα από 15-20 cm ύψος. Kάνει πολύ θόρυβο και ψαρώνεις ότι θα βγεί από κάτω αλλά δεν έχει πρόβλημα Smile Smile Smile Smile
Miltellas - Παρ 09 Αύγ 2002, 01:49:37
Θέμα δημοσίευσης:
Sidobre έγραψε:
Επίσης λόγω της μικρότερης διαδρομής δεν φθείρεται τόσο η πόρτα ιδίως όταν έχουμε φάει σπανάκι και την κοπανήσουμε με δύναμη! :D


Sidobre, με τον Ποπάι έχεις καμία συγγένεια; 8O

Από το πολύ σπανάκι ανακάλυψες αυτόν τον τρόπο κλεισίματος της πόρτας ή ο Ποπάι έχει 206 και σου είπε αυτός το κόλπο; 8O
Laughing Laughing
Mimis - Παρ 20 Σεπ 2002, 15:29:58
Θέμα δημοσίευσης:
ΕΠΕΙΔΗ ΚΑΙ ΤΟ ΔΙΚΟ ΜΟΥ ΤΟ ΚΑΠΟ ΚΛΕΙΝΕΙ ΜΕ ΔΥΣΚΟΛΙΑ ΤΟΥΣ ΡΩΤΗΣΑ ΣΤΟ ΣΥΝΕΡΓΕΙΟ ΜΗΠΩΣ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΚΑΠΟΙΑ ΜΙΚΡΟΡΥΘΜΙΣΗ ΚΑΙ ΜΟΥ ΕΙΠΑΝ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΝΑ ΤΟ ΑΦΗΣΟΥΜΕ ΟΠΩΣ ΕΙΝΑΙ.ΕΑΝ ΤΟ ΡΥΘΜΙΣΟΥΝ ΝΑ ΚΛΕΙΝΕΙ ΠΟΙΟ ΑΠΑΛΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΥΝΔΗΝΟΣ ΝΑ ΜΗΝ ΚΟΥΜΠΩΝΕΙ ΚΑΙ ΤΟΣΟ ΚΑΛΑ ΚΑΙ ΝΑ ΑΠΟΚΤΗΣΕΙ ΨΗΛΟ ΤΖΟΓΟ.(ΝΑ ΚΟΥΝΙΕΤΑΙ ΕΛΑΧΙΣΤΑ ΠΑΝΩ ΚΑΤΩ ΟΤΑΝ ΕΙΝΑΙ ΚΛΕΙΣΤΟ) Cool
Slash - Παρ 20 Σεπ 2002, 15:54:50
Θέμα δημοσίευσης:
Θα συμφωνήσω κι εγώ με το service να το αφήσεις όπως είναι. Αν και δεν πιστεύω, όσο και να μην κλείνει (μήπως προσπαθείς να το κλείσεις αφού έχει κουμπώσει στην πτώτη σκάλα;), αν το αφήσεις λίγο ψηλότερα θα κλείσει κανονικά από την δύναμη του καπό. Πάντως δες αν με κλειστό το καπό, αν είναι σε ευθεία με το υπόλοιπα πλαϊνά. Βάλε το χέρι σου και δες να μην είναι το καπό πιο πάνω ή πιο κάτω από τα πλαϊνά, αλλά στην ίδια ευθεία και να πηγαίνει με τα νερά του προς τα πάνω. Ακόμη πηγαίνοντας από μπροστά δες πως κουμπώνει το κενό πάνω από το σήμα και τι κενά έχει από τα δύο φώτα. Αν όλα αυτά είναι καλά, τότε το καπό σου είναι πολύ καλό, και μονωμένο και μην φοβάσαι τίποτα.
Αλεξ@νδρος - Παρ 20 Σεπ 2002, 20:30:45
Θέμα δημοσίευσης:
Αφηστε το καπω ησυχο εκτος και αν εχετε μαστορα εμπιστο.Φιλος με Laguna τρακαρε-αλλαξε καπω και οταν του παρεδωσαν το αμαξι εχανε μισο ποντο απο την μια μερια.Και ολα αυτα στην επισημη Renault!
Αλεξ@νδρος - Παρ 20 Σεπ 2002, 20:34:11
Θέμα δημοσίευσης:
Τωρα που το θυμηθηκα εχθες στο Site της Jamex υπηρχε μετατροπη αντικαταστασης του κονταριου που κραταει το καπω με αμορτισερακι(οπως αυτο που εχουμε πισω)Καλη φαση δεν συμφωνειτε?
Svstouk - Παρ 20 Σεπ 2002, 21:15:12
Θέμα δημοσίευσης:
Alexandros έγραψε:
Τωρα που το θυμηθηκα εχθες στο Site της Jamex υπηρχε μετατροπη αντικαταστασης του κονταριου που κραταει το καπω με αμορτισερακι(οπως αυτο που εχουμε πισω)Καλη φαση δεν συμφωνειτε?



ασφκσδφηασξκδφηρςθιγηηξκγλκξαηψωνβωλθιου;ε'΄[πηδ ξκασφαλδξκση

@#$@#$@#$$!@#$!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!%&(%^$&*^&$~~~~~
Evil Evil Evil Evil Evil Evil Evil Evil Evil

(Μετάφραση : αααααααααχχχχχχχχχ......πάλι έξοδα............... Mr. Green )
DimiP - Κυρ 22 Σεπ 2002, 13:54:20
Θέμα δημοσίευσης:
για δωστε πληροφοριες για αυτο το αμορτισερακι ρε παιδια, καλο ακουγεται.
theflame - Κυρ 22 Σεπ 2002, 20:10:26
Θέμα δημοσίευσης:
Alexandros έγραψε:
Τωρα που το θυμηθηκα εχθες στο Site της Jamex υπηρχε μετατροπη αντικαταστασης του κονταριου που κραταει το καπω με αμορτισερακι(οπως αυτο που εχουμε πισω)Καλη φαση δεν συμφωνειτε?


Που είναι αυτό ρε παιδιά...... Shocked
Ψαχνω και όλο ρώσικα μου βγαίνουν στο jamex.com
Αλεξ@νδρος - Κυρ 22 Σεπ 2002, 22:02:25
Θέμα δημοσίευσης:
http://www.jamex.nl
Wink
1.1 i love you - Τρι 12 Νοέ 2002, 01:04:32
Θέμα δημοσίευσης:
Οταν πήρα το αυτοκίνητο μου είπαν στη Πεζό να προσέχω πως κλείνω το καπό.Μου υπόδειξαν οτι πρέπει να το αφήνω λίγα εκατοστά πριν τη κλειδαριά, αλλιώς υπάρχει κίνδυνος στρεβλώσεως.Μου έδειξαν μάλιστα κάποιο 206 στην έκθεση του οποίου το καπό είχε όντως στρεβλώσει επειδή κάποιος πελάτης το άφησε να κλείσει απο ψηλά Exclamation Exclamation Exclamation Πιστεύω λοιπόν οτι είναι πολύ φυσικό να συμβεί, μιας και το βάρος του καπό είναι αρκετά μεγάλο.Είναι αδικαιολόγητο που η Πεζό δε φρόντισε για αμορτισέρ,τη στιγμή μάλιστα που άν δε κάνω λάθος έχει βάλει στο 106 Question Question
1.1 i love you - Τρι 12 Νοέ 2002, 01:12:37
Θέμα δημοσίευσης:
Βλέπω λοιπόν οτι μιλάτε για κλείσιμο της πόρτας.Θα πρωτοτυπήσω λοιπόν και θα μιλήσω για άνοιγμα της πόρτας.Shocked Shocked Εδώ και δύο μέρες η πόρτα μου (του οδηγού) δεν ανοίγει.Συμπεριφέρεται σα να έχει πιάσει πάγο το χερούλι.Αυτό έγινε μόλις έπεσε η θερμοκρασία. Shocked 8-OΜόλις κλειδώσω και ξεκλειδώσω πάλι, τότε ανοίγει μα δείχνει να δυσκολεύεται Exclamation Exclamation
teoman - Τρι 12 Νοέ 2002, 08:57:11
Θέμα δημοσίευσης:
1.1 i love you έγραψε:
Βλέπω λοιπόν οτι μιλάτε για κλείσιμο της πόρτας.Θα πρωτοτυπήσω λοιπόν και θα μιλήσω για άνοιγμα της πόρτας.Shocked Shocked Εδώ και δύο μέρες η πόρτα μου (του οδηγού) δεν ανοίγει.Συμπεριφέρεται σα να έχει πιάσει πάγο το χερούλι.Αυτό έγινε μόλις έπεσε η θερμοκρασία. Shocked 8-OΜόλις κλειδώσω και ξεκλειδώσω πάλι, τότε ανοίγει μα δείχνει να δυσκολεύεται Exclamation Exclamation


Για δοκίμασε να ψεκάσεις με το "γνωστό" σπρέυ την κλειδαριά και τους μεντεσέδες... Ενδέχεται να έχει "στεγνώσει" το γράσο σε κάποια σημεία και να δυσκολεύει το άνοιγμα.Το ιδανικό θα ήταν να ψέκαζες και εσωτερικά τον μηχανισμό (απαιτεί ξήλωμα της ταπετσαρίας...) Confused
Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες

Powered by phpBB 2.0.21 © 2001, 2002 phpBB Group
© 2002-2003 206 Club - Greece
Πληροφορίες : info@206club.gr