NICK έγραψε: |
Γυρνώντας από Αλεξ/πολη το προηγούμενο σαββατοκύριακο και πλησιάζοντας Θεσσαλονίκη από το καινούριο τμήμα της Εγνατίας,ακολουθούσα το ρεύμα της αριστερής λωρίδας που πήγαινε σταθερά με 160 χαω (ωραία διαφήμιση για το κλαμπ...).Κάποια στιγμή ένα πουλί αλλίθωρο,ένα πουλί βλαμμένο ,αποφάσισε να δοκιμάσει την αντοχή του ενάντια στο παρμπρίζ του αυτοκινήτου.Βλέποντάς το να έρχεται καταπάνω μου χωρίς να αποφασίζει να αλλάξει πορεία,ασυναίσθητα άφησα απότομα το γκάζι (σημειωτέον ότι ο δρόμος ήταν εντελώς επίπεδος και πήγαινε ευθεία).Δυστυχώς για μένα και ευτυχώς για το πουλί,το αμάξι έκανε έναν απότομο ελειγμό προς τα δεξιά (ευτυχώς που δεν ήταν και κανένας δίπλα μου εκείνη τη στιγμή).Το συμπαθές πτηνό την γλίτωσε αλλά εγώ τα χρειάστηκα.Επαναλαμβάνω την ίδια διαδικασία,χωρίς το πουλί,και από χαμηλώτερη ταχύτητα,πάλι τα ίδια.Κάθε φορά που άφηνα απότομα το γκάζι με πάνω από 120 χαω,το αυτοκίνητο μετατοπίζονταν δεξιά.
Κι εδώ έρχομαι και σας ρωτάω φίλοι μου:τι στο καλό συμβαίνει;Στην αρχή το μυαλό μου πήγε στον αέρα,αλλά δεν κουνιώταν φύλλο. Θεωρώ ότι το θέμα είναι σοβαρό και περιμένω προτάσεις που πιθανόν να με οδηγήσουν κάπου,καθώς τον τελευταίο καιρό κάνω πολλά ταξίδια και δεν θα ήθελα σε καμμία περίπτωση να βρεθώ κρεμμασμένος στην φωλιά του παραπάνω πτηνού. |
Δημήτριος έγραψε: |
Ερώτηση:
Το τράβηγμα το αισθάνεσαι αφού πατήσεις και το φρένο ή όχι; Αν ναι, τότε έχουν πρόβλημα τα φρένα σου (ίσως έχει ψιλοκολλήσει κάποια δαγκάνα. Λίγο τραβηγμένο βέβαια για νέο αυτοκίνητο) Αν όχι, τότε έχω μια ιδέα. Κάνε το ίδιο (από τα 120 km/h κόψε), αλλά χωρίς ταχύτητα στο κιβώτιο. Δηλαδή μπορείς, εκεί που τρέχεις, απλά να πατήσεις συμπλέκτη, ώστε να αποσυμπλέξεις τον κινητήρα από το κιβώτιο. Αν το αυτοκίνητο συνεχίσει να τραβάει, τότε δεν ξέρω τι φταίει. Αν όχι τότε ίσως να υπάρχει κάποιο πρόβλημα με το αμάξι γενικότερα (ανάρτηση, μετάδοση κινησης κ.τ.λ.) Σε φώτισα ε;;;; ![]() ![]() ![]() |
PoLiThS έγραψε: |
Την ευθυγράμμιση πίσω αξονα την έχετε ακουστά? Υπάρχει περίπτωση να είναι στριμμένος ο πίσω αξονας.. πράγμα που διορθώνεται σε ενα μαστορα... (είναι η δουλειά του αυτή εξ'αλλου). Ολος ο πίσω αξονας πιάνετε σε 4 βίδες.. |
DimiP έγραψε: |
επειδη εγω ουτε χειροφρενα τραβαω (τωρα πια) ούτε και τραβαει δεξια οταν αφηνω το γκαζι αλλα απλα οταν παταω γκαζι,
καμια καλη ιδεα του τι μπορει να φταιει;;; η να τα παρατησω και να μην ασχολουμαι ;; ![]() ![]() |
Vaggelis έγραψε: | ||
Αμάν πια ρε Μήτσο, όλο προβλήματα έχεις........ Μια με το τράβηγμα, την άλλη με το μοτεράκι, την άλλη με τις ζάντες, την παράλλη με τα λάστιχα....... Πέτα το καλύτερα και πάρε άλλο...... ![]() ![]() ![]() ![]() |
Νωe έγραψε: | ||||
Πεστα ρε Βαγγελη γιατι ολο παραπονα ειναι..... ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Miltellas έγραψε: |
Τί θά'λεγες για δεξί ρουλεμάν; |
DimiP έγραψε: |
Vaggelis, οτι και να πω χαμενο θα παει... ![]() ![]() ![]() ![]() |
307__:)(dimitris) έγραψε: |
Τα bilstein sprint εχουν αυτη την δυνατοτητα γιατι εχει δυο βασεις για να παινει η ζαμφορ |
crusader έγραψε: |
Είχα κι εγώ πρόσφατα πρόβλημα "τραβήγματος" κι ενώ είχα φάει τον κόσμο να βρω τι φταίει, τελικά ήταν το πιο απλό πράγμα : Η πίεση των ελαστικών!!
Ο μηχανικός μου τα μέτρησε μια μέρα με πιεσόμετρο ακριβείας (αγωνιστικού τύπου) και είδαμε ότι οι πιέσεις ήταν άλλα αντί άλλων. Σε συνδυασμό με τον τύπο του ελαστικού που φόραγα, έκανε το αμάξι να έχει αυτή την συμπεριφορά. Κοινώς στο βενζινάδικο που έβαζα αέρα άλλα έδειχνε το όργανο και άλλα έκανε... ![]() Αφού διορθώσαμε τις πιέσεις εξαφανίστηκε και το τράβηγμα ![]() |
Touristas έγραψε: | ||
καλά ντε ![]() ![]() |
307__:)(dimitris) έγραψε: |
Ελα Αργυρη πλακα κανω ![]() ![]() ![]() ![]() |
giannis_cc έγραψε: |
....Τον ρωταω: "καμια λυση ;". και μου απανταει ξερα ...D2... |
Touristas έγραψε: |
Δεν είναι λογικό να τραβάει δεξιά μετά το χαμήλωμα ![]() |
CC-Gio έγραψε: |
Εμενα τραβαει λιγο αριστερα παντως,μετα το χαμηλωμα!(και μετα την 3η ευθυγραμμιση)
Ενω πριν το χαμηλωμα,το τιμονι ηταν πιο απολυτο-πιο σταθερο!!!! Σε λιγο θα ψηφιζουν και τα αμαξια!!! ![]() |
shiba έγραψε: |
τασο πρωτα εκανα χαμηλωμα με μαμα αμορτισερ και πριν λιγο καιρο εβαλα ΚΟΝΙ κιτρινα . ιδια κατασταση και πριν και τωρα ...
νομιζω πως η μοναδικη λυση ειναι επιστροφη στα μαμα ελατηρια... |
CC-Gio έγραψε: |
Εμενα τραβαει λιγο αριστερα παντως,μετα το χαμηλωμα!(και μετα την 3η ευθυγραμμιση)
Ενω πριν το χαμηλωμα,το τιμονι ηταν πιο απολυτο-πιο σταθερο!!!! Σε λιγο θα ψηφιζουν και τα αμαξια!!! ![]() |
giannis_cc έγραψε: |
εγω παντως αρχιζω να σκεφτομαι σοβαρα να παρω τη d2 σε 300 ατοκες δοσεις... ![]() ![]() ![]() |
DimiP έγραψε: |
οσες ανωμαλιες και να εχει ενας δρομος δεν μπορω να χωνεψω οτι το αμαξι αλλαζει συμπεριφορα λογω του δρομου.
σε κανενα αλλο αμαξι δεν το εχω ακουσει να συμβαινει (αλλη μαρκα εννοω). οσο για το χαμηλωμα , ισως και να οφειλεται εκει. στην Peugeot Πειραια που ρωτησα τι μπορει να φταιει μολις τους ειπα πως ειναι χαμηλωμενο 3.5 ποντους με αγριοκοιταξαν αλλα βεβαια ειπαν πως πρεπει να το παω να το λυσουν να το μετρησουν και με μαμα αναρτηση να δουν τι γινεται. τωρα το εχω αφησει μεχρι να βαλω τη νεα αναρτηση και να δω αν θα το ξανακανει. |
DIMCHRI έγραψε: | ||
Τι εννοείς αλλάζει συμπεριφορά ???? αν εννοείς ότι στις ανωμαλίες χάνει την τροχιά του και βέβαια, συμβαίνει αυτό. Εξάλλου, για αυτό οι αναρτήσεις - κούτσουρο των αγωνιστικών δεν κάνουν για τον δρόμο. |
Touristas έγραψε: |
Και θα μου πεις ότι έκατσε κανονικά τώρα ε ![]() |
DIMCHRI έγραψε: | ||
ρε γιώργο και μενα τραβάει αριστερά από την μέρα που έβαλα τα osrav. βέβαια και όταν άλλαξα ελατήρια τράβαγε αλλά στην lion μετά από μιά ευθυγραμισούλα ήρθε στα ίσα του. τώρα θα πάω να ξανακάνω μια ευθυγράμιση, και βλέπουμε. |
307__:)(dimitris) έγραψε: | ||
Ναι ![]() ![]() ![]() |
307__:)(dimitris) έγραψε: |
Εγω πηγα προχθες εκει και μου ειπαν οτι δινουν ελατηρια χαμηλωματος της vogtland ![]() |