PSClub - Hellas

Μετάδοση - 207- δισκοπλατο

Tzive - Τετ 25 Μάϊ 2011, 16:57:48
Θέμα δημοσίευσης: 207- δισκοπλατο
τι προτεινεται? υπαρχει τιποτα επώνυμο στην αγορά? έχει αλλάξει κανεις σας?
MAD - Τετ 25 Μάϊ 2011, 17:27:41
Θέμα δημοσίευσης: Re: 207- δισκοπλατο
Tzive έγραψε:
τι προτεινεται? υπαρχει τιποτα επώνυμο στην αγορά? έχει αλλάξει κανεις σας?


Αυτοί που έχουν αλλάξει έχουν βάλει ξανά της Peugeot!!
Υπάρχει και after market... Βγαίνει Πολυ πιο ακριβό!
Ο Κωστάκης θα ξέρει κάτι παραπάνω.
Ποσα χιλιόμετρα έχεις κάνει;
Tzive - Τετ 25 Μάϊ 2011, 21:12:22
Θέμα δημοσίευσης:
62.000 αλλα μου κανει κατι νουμερα γιατι εχω τραβηξει και τρειλερ για αρκετα km
Manavis207Gt - Τετ 25 Μάϊ 2011, 21:18:03
Θέμα δημοσίευσης:
Εχει ψαξει κανεις το δισκοπλατο απο 207 diesel ????

Πιστευω θα ειναι μια καλη λυση στα " βελτιωμενα " και μη .........
manaros - Κυρ 01 Ιαν 2012, 21:46:14
Θέμα δημοσίευσης:
ερωτηση...εχω 25000χλμ,βελτιωμενος στα 23000 με τα τελευταια 150 χλμ αναβαθμισμενος και πλεον με περιπου 37 κιλα ροπη.σημερα ανεβαινα σκαραμαγκα τετρακαβαλος και πανω σε προσπεραση με 5η(γραναζι 47ρη) και 2800 περιπου παταω γκαζι,επιταχυνω και μετα τις 3000 στροφες ενιωσα πατιναρισμα του δισκου.αφησα αμεσως γκαζι,ξαναπατησα τα ιδια!ηρεμω λιγο,φτανω σπιτι,κατεβαζω κοσμο.δοιμαζω το αμαξι με σκισιμο 2α 3η 4η ολα καλα...5η δεν εβαλα λογω κινησης..κατα τα αλλα κανενα προβλημα με αλλαγες ταχυτητων κλπ.
παω για δισκο η απλα οι συνθηκες ηταν τετοιες που εφτασαν στα ορια του τον δισκο;εγω να σας πω την αληθεια πιστευω το 2ο...το θεμα ειναι αν μπορει να με αφησει στο δρομο η οχι...
SαλιγκαρAKIS - Δευ 02 Ιαν 2012, 15:26:27
Θέμα δημοσίευσης:
manaros έγραψε:
ερωτηση...εχω 25000χλμ,βελτιωμενος στα 23000 με τα τελευταια 150 χλμ αναβαθμισμενος και πλεον με περιπου 37 κιλα ροπη.σημερα ανεβαινα σκαραμαγκα τετρακαβαλος και πανω σε προσπεραση με 5η(γραναζι 47ρη) και 2800 περιπου παταω γκαζι,επιταχυνω και μετα τις 3000 στροφες ενιωσα πατιναρισμα του δισκου.αφησα αμεσως γκαζι,ξαναπατησα τα ιδια!ηρεμω λιγο,φτανω σπιτι,κατεβαζω κοσμο.δοιμαζω το αμαξι με σκισιμο 2α 3η 4η ολα καλα...5η δεν εβαλα λογω κινησης..κατα τα αλλα κανενα προβλημα με αλλαγες ταχυτητων κλπ.
παω για δισκο η απλα οι συνθηκες ηταν τετοιες που εφτασαν στα ορια του τον δισκο;εγω να σας πω την αληθεια πιστευω το 2ο...το θεμα ειναι αν μπορει να με αφησει στο δρομο η οχι...


Λίγο ο ταλαιπωρημένος πιθανόν δίσκος σου, λίγο και οι δύσκολες συνθήκες (ελέω και του 47αριού) συντέλεσαν στο πατινάρισμά του.

Σε καμία περίπτωση δεν πας για αλλαγή εφόσον υπό όλες τις άλλες συνθήκες δεν πατινάρει. Για αλλαγή θα πας μόνο αν το πατινάρισμα γίνει πολύ φανερό και φτάσει στο σημείο να σου στερεί απόδοση. Οι δίσκοι αυτοί είναι πραγματικά θηρία και τα km σου ελάχιστα για να ξοδευτείς από τώρα.

Να σε αφήσει δεν πρόκειται, για να γίνει αυτό θα έχεις καταλάβει για τα καλά προ καιρού ότι τείνει να παραδώσει πνεύμα.
bagosgt - Δευ 02 Ιαν 2012, 15:44:39
Θέμα δημοσίευσης:
πρεπει να το συνηθησεις φιλε μανο,οτι με γεματο το αμαξι κ πατημα με μεγαλη ταχυτητα στο κιβωτιο(κ λιγα κμ) θα σου κανει το πατιναρισμα.απλα εχε το νου για να το αποφευγεις,γιατι αν το κανεις συνεχεια,τοτε θα χρειαστεις δισκο Crying or Very sad
η ροπη ειναι αρκετη κ αν το αμαξι ειναι φορτωμενο κ εχει βαρος τοτε θα στο κανει.μην αγχωνεσαι μου το εκανε κ εμενα με τη κ04 που ειχα,αλλα τωρα που το παταω μονο ψηλα δε μου εχει κανει θεμα Wink
android - Δευ 02 Ιαν 2012, 16:40:40
Θέμα δημοσίευσης:
και την 5η την μακρυα για μενα την πατησες απο πολυ χαμηλα...
manaros - Δευ 02 Ιαν 2012, 18:05:49
Θέμα δημοσίευσης:
ουφ ηρεμησα!παιδια ευχαριστω πολυ για τις απαντησεις σας και συμφωνω και με τους 3 σας.Γιωργο συνηθως δεν παταω απο τοσο χαμηλα με 5η.απλα ανοιγω προοδευτικα χωρις να βυθιζω το γκαζι.
v.p turbo - Σαβ 04 Αύγ 2012, 22:21:02
Θέμα δημοσίευσης:
παιδια τελικα τι παιζει απο τιμες σε σετακι δσκο πλατω?ειτε γνησιο απο την peugeot ειτε aftermarket ειτε κατι αλλλο..τι παιζει απο τιμες..?που μπορουμε να βρουμε πιο φτηνα????
v.p turbo - Τρι 07 Αύγ 2012, 22:15:04
Θέμα δημοσίευσης:
ξερει κανεις τελικα?επιλογες κ τιμες?
marios_207_GT - Τετ 19 Δεκ 2012, 21:13:28
Θέμα δημοσίευσης:
Για GT όλο το σετ στα 272 από Lion, ομως είναι Valeo και θα τον βρεις πιο φθηνα αν ψαξεις.
bagos - Σαβ 05 Ιαν 2013, 22:55:14
Θέμα δημοσίευσης:
αρχισε να πεθαινει κ ο δικος μου δισκος.ακομα κ με σχετικα χαμηλη πιεση(1.55),μετα το πρωτο πατημα,οταν ζεσταθει,αρχιζει το πατιναρισμα.για γνησιο δε το συζηταμε,γιατι οταν το ζορισω με παραπανω πιεση,θα κανει τα ιδια,οποτε τζαμπα τα λεφτα Crying or Very sad
επομενως παμε σε φτιαχτο για αρχη,αν βρω κανεναν που να εχει "παστα" της προκοπης,θα φτιαξω το δικο μου(που παλι δυσκολα θα αντεξει),αλλιως θα παω σε μετατροπη που εχει κανει κ ο χρησταρας με το 207... Wink
N207r - Σαβ 05 Ιαν 2013, 23:04:35
Θέμα δημοσίευσης:
Κοίτα αν βάλεις καλή πάστα δεν έχεις θέμα.. το λεόν αυτό που πατησαμε έχει φτιάξει το ίδιο με πάστα από φορτηγό με κόστος 40E κ με 400+ κ 60 κιλά ροπης δεν έχει πότε θέμα αφού να φανταστείς βαρεσε σασμαν!
bagos - Κυρ 06 Ιαν 2013, 09:32:35
Θέμα δημοσίευσης:
Κάτι τέτοιο μου είπε κ ο μηχανικός μου,οτι εχει έναν καλό,που καρφώνει δίσκους κ σε φορτηγα... Laughing Laughing θα δείξει...
michael-grivas - Κυρ 06 Ιαν 2013, 11:51:06
Θέμα δημοσίευσης:
Εγώ τον έχω φτιάξει εδώ και αρκετό καιρό και έχω βρει την υγεία μου!
Βαγγο πάρε να σου πω.
vaggelisgr - Τετ 06 Μάρ 2013, 11:17:06
Θέμα δημοσίευσης:
Παίδες για πείτε κάνα νέο είχαμε, για επώνυμο πάντα δίσκο κτλ..
Το επείγομαι για 207 bt και με μπερδεύουν με τρίφτερους, εξάφτερους, οργανικούς κτλ.
Θα προτιμούσα κάτι δυνατό μιας και κινούμαι χαλαρά στην πόλη και πιο πολύ κυνηγιέμαι εκτός..
Κάθε γνώμη δεκτή.
Tzive - Τετ 06 Μάρ 2013, 13:11:47
Θέμα δημοσίευσης:
Όσο καλή πάστα και να βάλεις αν το πλατό δεν έχει δύναμη δεν κάνεις δουλεία...Για βολάν RC κάποιος γνωστός μου είπε οτι υπάρχει επώνυμο πλατό αλλά ακόμα δεν έχω ψαχτεί να δω τι και πως...
bagos - Τετ 06 Μάρ 2013, 15:38:47
Θέμα δημοσίευσης:
vaggelisgr έγραψε:
Παίδες για πείτε κάνα νέο είχαμε, για επώνυμο πάντα δίσκο κτλ..
Το επείγομαι για 207 bt και με μπερδεύουν με τρίφτερους, εξάφτερους, οργανικούς κτλ.
Θα προτιμούσα κάτι δυνατό μιας και κινούμαι χαλαρά στην πόλη και πιο πολύ κυνηγιέμαι εκτός..
Κάθε γνώμη δεκτή.

θα πας να βαλεις παστα κ να σου επισκευασουν πλατο-χτενια κτλ κτλ....
κ εγω,κ ο μιχαλης,εχουμε φτιαξει κ δεν εχουμε κανενα προβλημα.ο λευτερης κ ο χρηστος παλι,εφτιαξαν τον μαμα μεταλλικο 6φτερο με 140 ευρω...κανεις μας δεν εχει προβλημα,απλα ο 6φτερος δε βγαζει τοσα κμ οσα βγαζει ο αλλος με τη παστα,κ ειναι κ λιγο μυστηριος στο ξεκινα αποτομα κτλ Wink οποτε θες παρε τηλ η στειλε πμ να ρωτησεις κ να σου πω τι κ πως Wink
vaggelisgr - Τετ 06 Μάρ 2013, 17:18:24
Θέμα δημοσίευσης:
Βαγγο οταν εχεις χρονο γραψε μου ενα πμ η πες μου να σε παρω τηλ οταν μπορεις να τα πουμε.
Tzive - Πεμ 07 Μάρ 2013, 18:08:44
Θέμα δημοσίευσης:
Την λύση extreme βέβαια αλλά την βρήκα...θα κοστίζει περίπου 500-600€ μόλις τελείωσει το project θα ενημερώσω με story και φωτογραφικό υλικό!
recife_rallye - Δευ 25 Μάρ 2013, 17:19:19
Θέμα δημοσίευσης:
Αμα ηταν με 600ε Λουκα γινεται με πολλους τροπους.
Εχει κατι καλες εταιριουλες στο εξωτερικο που με δειγμα το δισκο σου(η και χωρις) κανουν οτι θελεις Wink
Δε νομιζω ομως να χρειαζεται αν δεν εχεις πανω απο 50-55 κιλα ροπης.
Τουλαχιστον στη δικη μου περιπτωση οπου το αμαξι εχει αρκετο ξεσπασμα(περιπου 45 κιλα ροπης),οπως και του χρηστου,ενας 6φτερος μεταλικος ηταν υπεραρκετος Smile
Tzive - Δευ 25 Μάρ 2013, 20:18:02
Θέμα δημοσίευσης:
Εμένα το δικό μου με 6φτέρο μεταλλικό, με μεγάλη πίεση πατινάρει σαν τρελό...
Lef205 - Τρι 02 Απρ 2013, 23:44:19
Θέμα δημοσίευσης:
Σημερα που πηγα για το σερβις των 60.000 χλμ ο μηχανικος μου ειπε οτι θελει αλλαγη ο συμπλεκτης γιατι εχει βαρυνει το πενταλ στο πατημα του.
Το αυτοκινητο δεν πατιναρει καθολου, δεν το εχω πιεσει να δω αν θα πατιναρει γιατι δεν το πιεζω γενικα και για το πενταλ που λεει ο μηχανικος δεν μπορω να καταλαβω διαφορα γιατι το οδηγω καθημερινα.
Σε αλλα αυτοκινητα οπως πχ στο 106, θα τον αλλαζα μονο αν ξεκινουσε να πατιναρει η 5η.
Στο 207 να τον αλλαξω πιο νωρις ή να τον αφησω?
εσας ποσα χλμ σας κραταει?
volvos - Τετ 03 Απρ 2013, 09:17:19
Θέμα δημοσίευσης:
δεν εισαι καλα που θα αλλαξεις δισκοπλατο. οι αλλοι πατιναρουν με 300 αλογα τη 5η και κανουν τη παπια...

τα ελατηρια σου ειναι στο θειο σου. θελω κερασμα
και μη ξεχασεις τα πιατελα
Samer - Τετ 03 Απρ 2013, 09:23:09
Θέμα δημοσίευσης:
Αν ειναι μονο γιατι εχει βαρυνει το πενταλ τοτε δεν νομιζω οτι ειναι δικαιολογια να αλλαξεις συμπλεκτη. Σε μερικα 207 που εχω οδηγησει το ενα ειχε ελαφρυ πενταλ το αλλο βαρυ. Το δικο μου ας πουμε οποιος το οδηγαει μου λενε ειναι βαρυ το πενταλ αλλα εγω το εχω συνηθισει και το ξερω οτι δεν θελει αλλαγη ο συμπλεκτης.
nik_marin - Τετ 03 Απρ 2013, 10:07:10
Θέμα δημοσίευσης:
Lef205 έγραψε:
Σημερα που πηγα για το σερβις των 60.000 χλμ ο μηχανικος μου ειπε οτι θελει αλλαγη ο συμπλεκτης γιατι εχει βαρυνει το πενταλ στο πατημα του.
Το αυτοκινητο δεν πατιναρει καθολου, δεν το εχω πιεσει να δω αν θα πατιναρει γιατι δεν το πιεζω γενικα και για το πενταλ που λεει ο μηχανικος δεν μπορω να καταλαβω διαφορα γιατι το οδηγω καθημερινα.
Σε αλλα αυτοκινητα οπως πχ στο 106, θα τον αλλαζα μονο αν ξεκινουσε να πατιναρει η 5η.
Στο 207 να τον αλλαξω πιο νωρις ή να τον αφησω?
εσας ποσα χλμ σας κραταει?


από σένα δεν περίμενα τέτοια ερώτηση ...

εκτός και αν άργησες για την πρωταπριλιά...!!!!!!!!!
Lef205 - Τετ 03 Απρ 2013, 10:42:19
Θέμα δημοσίευσης:
nik_marin έγραψε:
Lef205 έγραψε:
Σημερα που πηγα για το σερβις των 60.000 χλμ ο μηχανικος μου ειπε οτι θελει αλλαγη ο συμπλεκτης γιατι εχει βαρυνει το πενταλ στο πατημα του.
Το αυτοκινητο δεν πατιναρει καθολου, δεν το εχω πιεσει να δω αν θα πατιναρει γιατι δεν το πιεζω γενικα και για το πενταλ που λεει ο μηχανικος δεν μπορω να καταλαβω διαφορα γιατι το οδηγω καθημερινα.
Σε αλλα αυτοκινητα οπως πχ στο 106, θα τον αλλαζα μονο αν ξεκινουσε να πατιναρει η 5η.
Στο 207 να τον αλλαξω πιο νωρις ή να τον αφησω?
εσας ποσα χλμ σας κραταει?


από σένα δεν περίμενα τέτοια ερώτηση ...

εκτός και αν άργησες για την πρωταπριλιά...!!!!!!!!!

χαχααχχαχα Νικο εχει φοβηθει το ματι μου με το 207 με τοσα που εχω διαβασει (παρολο που το δικο μου δεν μου εχει βγαλει απολυτως κανενα προβλημα) γιαυτο ρωταω μην ξεραθει κανενα πρωι χωρις προειδοποιηση και αντι να παω στις δουλειες μου να περιμενω την οδικη!
Lef205 - Τετ 03 Απρ 2013, 10:44:23
Θέμα δημοσίευσης:
nik_marin έγραψε:
Lef205 έγραψε:
Σημερα που πηγα για το σερβις των 60.000 χλμ ο μηχανικος μου ειπε οτι θελει αλλαγη ο συμπλεκτης γιατι εχει βαρυνει το πενταλ στο πατημα του.
Το αυτοκινητο δεν πατιναρει καθολου, δεν το εχω πιεσει να δω αν θα πατιναρει γιατι δεν το πιεζω γενικα και για το πενταλ που λεει ο μηχανικος δεν μπορω να καταλαβω διαφορα γιατι το οδηγω καθημερινα.
Σε αλλα αυτοκινητα οπως πχ στο 106, θα τον αλλαζα μονο αν ξεκινουσε να πατιναρει η 5η.
Στο 207 να τον αλλαξω πιο νωρις ή να τον αφησω?
εσας ποσα χλμ σας κραταει?


από σένα δεν περίμενα τέτοια ερώτηση ...

εκτός και αν άργησες για την πρωταπριλιά...!!!!!!!!!

χαχααχχαχα Νικο εχει φοβηθει το ματι μου με το 207 με τοσα που εχω διαβασει (παρολο που το δικο μου δεν μου εχει βγαλει απολυτως κανενα προβλημα) γιαυτο ρωταω μην ξεραθει κανενα πρωι χωρις προειδοποιηση και αντι να παω στις δουλειες μου να περιμενω την οδικη!
Bill207 - Τετ 03 Απρ 2013, 12:33:32
Θέμα δημοσίευσης:
Lef205 έγραψε:
Σημερα που πηγα για το σερβις των 60.000 χλμ ο μηχανικος μου ειπε οτι θελει αλλαγη ο συμπλεκτης γιατι εχει βαρυνει το πενταλ στο πατημα του.
Το αυτοκινητο δεν πατιναρει καθολου, δεν το εχω πιεσει να δω αν θα πατιναρει γιατι δεν το πιεζω γενικα και για το πενταλ που λεει ο μηχανικος δεν μπορω να καταλαβω διαφορα γιατι το οδηγω καθημερινα.
Σε αλλα αυτοκινητα οπως πχ στο 106, θα τον αλλαζα μονο αν ξεκινουσε να πατιναρει η 5η.
Στο 207 να τον αλλαξω πιο νωρις ή να τον αφησω?
εσας ποσα χλμ σας κραταει?


ακριβώς το ίδιο μου είχαν πει και μένα στα 32.000 χλμ
Σήμερα έχω 117.500 χλμ και δεν έχω αλλάξει τον συμπλέκτη ακόμα.
οπότε καταλαβαίνεις...
v.p turbo - Τετ 03 Απρ 2013, 19:50:47
Θέμα δημοσίευσης:
ποσο χρειαζεται η εργασια για τοποθετηση δισκο πλατο?επισης εχω βρει τον valeo τον μαμα στα 225 ευρω.παιζει καπου πιο κατω?η αντιπροσωπεια εριξε καθολου τιμη η μπα?
marios_207_GT - Πεμ 04 Απρ 2013, 17:29:29
Θέμα δημοσίευσης:
Φιλε εργασια κανα 100αρικο υπολογισε, τα 225 ειναι πολυ καλα, αν θες στειλε μου pm να ξερω απο που γιατι σε λιγο καιρο θα παω κι εγω για δισκο
Samer - Πεμ 04 Απρ 2013, 21:23:59
Θέμα δημοσίευσης:
marios_207_GT έγραψε:
Φιλε εργασια κανα 100αρικο υπολογισε, τα 225 ειναι πολυ καλα, αν θες στειλε μου pm να ξερω απο που γιατι σε λιγο καιρο θα παω κι εγω για δισκο


100€ σιγουρα οχι στη peugeot. Κανα 250αρι στη peugeot.
SAKIS-LEMANS - Παρ 05 Απρ 2013, 05:59:26
Θέμα δημοσίευσης:
συγνώμη ρε παίδες, στο 207 μπορείς να καταλάβεις αν έχει βαρύνει το πεντάλ του συμπλέκτη; Γιατί νομίζω ότι είναι αυτορυθμιζόμενο. Rolling eyes
dimkeras - Παρ 05 Απρ 2013, 09:25:51
Θέμα δημοσίευσης:
SAKIS-LEMANS έγραψε:
συγνώμη ρε παίδες, στο 207 μπορείς να καταλάβεις αν έχει βαρύνει το πεντάλ του συμπλέκτη; Γιατί νομίζω ότι είναι αυτορυθμιζόμενο. Rolling eyes


Όταν σκληρύνουν τα χτένια το καταλαβαίνεις και με το παραπάνω!

Αν θέλετε να αλλάξετε την αίσθηση του πεντάλ σε πιο σκληρό, αφαιρέστε το βοηθητικό του ελατήριο! Very happy
marios_207_GT - Παρ 05 Απρ 2013, 16:01:47
Θέμα δημοσίευσης:
Samer έγραψε:
marios_207_GT έγραψε:
Φιλε εργασια κανα 100αρικο υπολογισε, τα 225 ειναι πολυ καλα, αν θες στειλε μου pm να ξερω απο που γιατι σε λιγο καιρο θα παω κι εγω για δισκο


100€ σιγουρα οχι στη peugeot. Κανα 250αρι στη peugeot.


καλα αυτο εννοειτε, εκει ειναι και αχρηστοι και ακριβοι
v.p turbo - Παρ 05 Απρ 2013, 18:55:52
Θέμα δημοσίευσης:
αν τα 225 που ειπα για τιμη καλυπτει καποιον κ θελει οταν ερθει η ωρα,ας μου στειλει ενα πμ να του πω απο που θα το παρει.μηπως κ γινει κ ακομα καλυτερη τιμη.
recife_rallye - Παρ 05 Απρ 2013, 19:08:16
Θέμα δημοσίευσης:
Μην αλλαζετε τσαμπα συμπλεκτες ρε παιδια αν νιωθετε οτι σκληρηνε.
Η σκληροτητα ειναι απο 2 λογους.

1ον απο το ρουλεμαν που σιγουρα ''θα σας κλεισει το ματι'' σε περιπτωση που χρειαστει αλλαγη απο τον πολυ θορυβο που θα βγαζει.

και 2ον απο την θεση που παταει πανω στη χελωνα το μοχλικο του ρουλεμαν,οπου απο το μειγμα σκονης φερμουιτ-γρασσο εχει λασπωσει και σφιγγει.

Μην πει κανενας για πρωτασταδιατα(γενικα εως 300αλογα) rallye/gt/rc οτι θελουν δισκο γιατι θα πεσουν ντοματες Splat
Ο μαμα δισκος εχει απιστευτη ποιοτητα για ''μαμα''.
android - Παρ 05 Απρ 2013, 23:59:34
Θέμα δημοσίευσης:
Οτι αντεχει δεν σημαινει οτι δεν γλυστραει και οτι δεν θα ναι πιο αμεσο με κατι πιο χοντροκομενο.Φυσικα δεν εχει νοημα να ξαναβαλεις μαμα χωρις να τελειωσεις τον μαμα ε Laughing
recife_rallye - Σαβ 06 Απρ 2013, 08:23:06
Θέμα δημοσίευσης:
Γιωργο δεν ξερω αν εχεις αλλαξει συμπλεκτη,αλλα πιστεψε με πως σε νορμαλ φερμουιτ πολλοι λιγοι επισκευαστες εχουν τετοια ποιοτητα οπως του μαμα και αν.
marios_207_GT - Τρι 09 Απρ 2013, 15:33:40
Θέμα δημοσίευσης:
recife_rallye έγραψε:
Μην αλλαζετε τσαμπα συμπλεκτες ρε παιδια αν νιωθετε οτι σκληρηνε.
Η σκληροτητα ειναι απο 2 λογους.

1ον απο το ρουλεμαν που σιγουρα ''θα σας κλεισει το ματι'' σε περιπτωση που χρειαστει αλλαγη απο τον πολυ θορυβο που θα βγαζει.

και 2ον απο την θεση που παταει πανω στη χελωνα το μοχλικο του ρουλεμαν,οπου απο το μειγμα σκονης φερμουιτ-γρασσο εχει λασπωσει και σφιγγει.

Μην πει κανενας για πρωτασταδιατα(γενικα εως 300αλογα) rallye/gt/rc οτι θελουν δισκο γιατι θα πεσουν ντοματες Splat
Ο μαμα δισκος εχει απιστευτη ποιοτητα για ''μαμα''.



Φιλε μου εγω εχω θεμα με το ρουλεμαν 100000% το εχω καταλαβει και απο το θορυβο που λες, απλα νομιζα πως δεν αξιζει να αλλαχτει μονο αυτο και παμε για ολοκληρο σετ συμπλεκτη. Απ οτι καταλαβα ομως ειναι αρκετα χαμηλοτερο το κοστος αλλαγης ρουλεμαν, μηπως γνωριζει κανεις το κοστος ανταλλακτικου και εργασια στο περιπου?
Samer - Τρι 09 Απρ 2013, 19:08:04
Θέμα δημοσίευσης:
35 € περιπου τα ρουλεμαν και 130-150€ εργασια. Τα αλλαξα πριν 5 βδομαδες περιπου.
recife_rallye - Τρι 09 Απρ 2013, 19:51:19
Θέμα δημοσίευσης:
To ρουλεμαν οντως τοσο εχει αλλα η εργασια μπορει να κυμανθει απο συνεργειο σε συνεργειο.
android - Τρι 09 Απρ 2013, 21:43:29
Θέμα δημοσίευσης:
Να πω οτι το ρουλεμαν μου βαραει απο τις 20.000χλμ και τωρα εχω 86.000
marios_207_GT - Δευ 15 Απρ 2013, 16:00:39
Θέμα δημοσίευσης:
Samer έγραψε:
35 € περιπου τα ρουλεμαν και 130-150€ εργασια. Τα αλλαξα πριν 5 βδομαδες περιπου.



πφφφ πολλα ειναι τα εργατικα, σα να αλλαζεις δισκο, αμα το αφησω ετσι το ρουλεμαν τι μπορει να γινει?
Samer - Δευ 15 Απρ 2013, 16:05:43
Θέμα δημοσίευσης:
Θα χειροτερεψει. Θα ακουστει παρα πολυ μετα, θα σε γαργαλαει πολυ στο ποδι το πεταλι, και μετα απλα μια μερα θα μεινει το αμαξι, και θα θες δισκοπλατο και βολαν. Οταν το πρωτο ακουσα ηταν πολυ λιγο, και μεσα σε 2 βδομαδες ηθελε αλλαγη επειγοντως. Δες πρωτα αν θες αλλαγη συμπλεκτη και το κανεις μια κ καλη
marios_207_GT - Τρι 16 Απρ 2013, 15:05:32
Θέμα δημοσίευσης:
αααχ πικρα αμα ειναι ετσι θα αλλαξω και το δισκο να τελειωνω μην δωσω 2 φορες εργατικα, αρα το 350αρι το χουμε, αυτα μας ελειπαν τωρα Crying or Very sad
recife_rallye - Πεμ 18 Απρ 2013, 11:48:49
Θέμα δημοσίευσης:
ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΛΟΓΟΣ ΝΑ ΑΛΛΑΞΕΤΕ ΔΙΣΚΟ ΑΝ ΔΕΝ ΕΧΕΤΕ BIG TURBO.
Ποσες φορες θα σας το πουμε πια... Twisted evil
Η ποιοτητα του μαμα δισκου ξεπερναει οποιονδηποτε φτιαχτο με νορμαλ φερμουιτ!
Μονο το ρουλεμαν την ακουει και αυτο μπορω να πω οτι ειναι σοβαρο προβλημα
Samer - Πεμ 18 Απρ 2013, 12:31:13
Θέμα δημοσίευσης:
recife_rallye έγραψε:
ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΛΟΓΟΣ ΝΑ ΑΛΛΑΞΕΤΕ ΔΙΣΚΟ ΑΝ ΔΕΝ ΕΧΕΤΕ BIG TURBO.
Ποσες φορες θα σας το πουμε πια... Twisted evil
Η ποιοτητα του μαμα δισκου ξεπερναει οποιονδηποτε φτιαχτο με νορμαλ φερμουιτ!
Μονο το ρουλεμαν την ακουει και αυτο μπορω να πω οτι ειναι σοβαρο προβλημα


Λεφ, δεν εχει να κανει μονο με big turbo. Εξαρτατε και απο τον τροπο οδηγησεις. Εγω ειχα αλλαξει στα 80,000 γιατι ειχα θεμα με το σασμαν και δεν εμπαινε καλα η πρωτη και μου ειχε κανει ζημια στο βολαν και επρεπε να τα αλλαξω ολα. Και τωρα μονο ρουλεμαν αλλαξα γιατι επαθαν ζημια και αυτα. Και εξαρτατε ποσα χλμ εχει κανει.
Tzive - Πεμ 18 Απρ 2013, 17:52:59
Θέμα δημοσίευσης:
Samer έγραψε:
...και μετα απλα μια μερα θα μεινει το αμαξι, και θα θες δισκοπλατο και βολαν.
Δεν νομίζω οτι ενα χαλασμένο ρουλεμάν μπορει να επιρεάσει το βολάν.

Υ.Γ. BTW σήμερα κατέβασα και εγω σαζμαν για να βάλω το τριδίσκο...άντε να δουμε...
marios_207_GT - Σαβ 20 Ιούλ 2013, 19:11:08
Θέμα δημοσίευσης:
Παιδια καλησπερα, ειχα πει και παλιοτερα οτι εχω θεμα με το ρουλεμαν αλλα και ξαφνικη φθορα του δισκου, 2 μηχανικοι εκ των οποιων ο ενας ειναι και γνωστος μεσα στο φορουμ μου ειπαν να μην αλλαξω τιποτα μεχρι να αρχισει να πατιναρει ή να γινει πολυ σκληρος ο συμπλεκτης, αφου τωρα δεν πατιναρει και ειναι ελαφρως σκληρος. Πριν λιγο ενω μολις σταματησα σε ενα στοπ και αφου πατουσα συμπεκτη τερμα παω να βαλω πρωτη τιποτα, κουτσουρο ο λεβιες, παω να βαλω δευτερα τιποτα, τριτη τιποτα, μετα απο προσπαθεια μπηκε η τριτη και καταφερα να βαλω στην ακρη το αμαξι, το εσβησα και ειδα πως ταχυτητες με σβηστο κινητηρα εμπαιναν κανονικα, βαζω λοιπον πρωτη και πατωντας συμπλεκτη παω να βαλω μπροστα και πηρε, παραξενο αφου περιμενα να μην παρει, μετα συνεχισα κανονικα μεχρι το σπιτι με το λεβιε να ειναι σχετικα δυστροπος, ο συμπλεκτης στα ιδια επιπεδα σκληροτητας με πριν. Καμια ιδεα? ειναι σετ συμπλεκτη που το περιμενω ή κατι αλλο? Εγραψα εδω γιατι ειναι Σαββατο και δεν βρισκω κανενα εκ των 2 μηχανικων σε τηλεφωνα στα συνεργεια, να το κυκλοφορησω ή να το αφησω μεσα γιατι θα με αφησει?
Driver ///M - Σαβ 20 Ιούλ 2013, 21:17:44
Θέμα δημοσίευσης:
marios_207_GT έγραψε:
Παιδια καλησπερα, ειχα πει και παλιοτερα οτι εχω θεμα με το ρουλεμαν αλλα και ξαφνικη φθορα του δισκου, 2 μηχανικοι εκ των οποιων ο ενας ειναι και γνωστος μεσα στο φορουμ μου ειπαν να μην αλλαξω τιποτα μεχρι να αρχισει να πατιναρει ή να γινει πολυ σκληρος ο συμπλεκτης, αφου τωρα δεν πατιναρει και ειναι ελαφρως σκληρος. Πριν λιγο ενω μολις σταματησα σε ενα στοπ και αφου πατουσα συμπεκτη τερμα παω να βαλω πρωτη τιποτα, κουτσουρο ο λεβιες, παω να βαλω δευτερα τιποτα, τριτη τιποτα, μετα απο προσπαθεια μπηκε η τριτη και καταφερα να βαλω στην ακρη το αμαξι, το εσβησα και ειδα πως ταχυτητες με σβηστο κινητηρα εμπαιναν κανονικα, βαζω λοιπον πρωτη και πατωντας συμπλεκτη παω να βαλω μπροστα και πηρε, παραξενο αφου περιμενα να μην παρει, μετα συνεχισα κανονικα μεχρι το σπιτι με το λεβιε να ειναι σχετικα δυστροπος, ο συμπλεκτης στα ιδια επιπεδα σκληροτητας με πριν. Καμια ιδεα? ειναι σετ συμπλεκτη που το περιμενω ή κατι αλλο? Εγραψα εδω γιατι ειναι Σαββατο και δεν βρισκω κανενα εκ των 2 μηχανικων σε τηλεφωνα στα συνεργεια, να το κυκλοφορησω ή να το αφησω μεσα γιατι θα με αφησει?

Απλά τα έφτυσε το δισκοπλατό και δεν έμπαινε καν η πρώτη.
Μετά που κρύωσε λιγάκι, έστω και οριακά τις πήρε τις ταχύτητες.
Σετ συμπλέκτη χρειάζεσαι φίλε και είσαι κομπλέ.
marios_207_GT - Κυρ 21 Ιούλ 2013, 21:02:07
Θέμα δημοσίευσης:
Μάλιστα.....αύριο πρωί θα πάρω τιμές για να μπει να φτιαχτεί..... Σ ευχαριστώ για την απάντηση.
android - Τρι 03 Μάρ 2015, 22:23:21
Θέμα δημοσίευσης:
http://www.helix-autosport.com/products/performance-clutches/peugeot/

Για τους τεμπελιδες
http://prntscr.com/6cbifu
puglover - Δευ 20 Ιούλ 2015, 21:46:51
Θέμα δημοσίευσης:
http://www.onparts.gr/set-sumplekti-valeo-826945.html

αυτος ειναι ο κωδικος σετ συμπλεκτη για rallye? Παιζει πουθενα φθηνοτερα γιατι αυτη εδω ειναι η χαμηλοτερη που εχω βρει στην αττικη με δωρεαν μεταφορικα.

http://www.onparts.gr/peugeot-207-wa_--wc_-1-6-16v-turbo-150hp-150hp/antallaktika/sumplektis-metadosi/set-sumplekti

Τα σετ της LUK ή της SACHS ταιριαζουν? Γιατι βλεπω οτι ειναι 230mm ενω της VALEO 235mm.
Morfeas - Πεμ 23 Ιούλ 2015, 17:50:20
Θέμα δημοσίευσης:
200000km και ακόμα κρατάει!!
alexandros 207 Rallye - Πεμ 23 Ιούλ 2015, 19:55:33
Θέμα δημοσίευσης:
αμα τα χλμ τα κανεις κυριως σε ταξιδια, λογικο ειναι Wink
Morfeas - Πεμ 23 Ιούλ 2015, 21:34:54
Θέμα δημοσίευσης:
Ναι έτσι είναι. Τώρα τελευταία βέβαια έχω προσέξει οτι μου απομπλέκει πολύ ψιλά δεν ξέρω τι παίζει. ίσως είναι στα τελιόματά του. 350 μου είπαν με την εργασία για Valeo
stazzy - Πεμ 17 Δεκ 2015, 12:45:57
Θέμα δημοσίευσης:
Καλημέρα...

Big Turbo setup εδώ σε 207cc.

Πατινάρω στις 4500, όλο και πιο έντονα, οπότε συντομα θα πρέπει να αλλάξω δίσκο.

Τι προτείνετε, μετά από όλους τους πειραματισμούς, για ενίσχυση του δισκοπλατω για να αντέχει τα 45κιλά και τα 337 αλόγατα;

ευχαριστώ,
στάθης
stazzy - Πεμ 11 Φεβ 2016, 22:18:18
Θέμα δημοσίευσης:
οκ... εγινε η αναβάθμιση!


saikoe_39 - Πεμ 11 Φεβ 2016, 23:19:48
Θέμα δημοσίευσης:
Eτοιμασου για γραναζοσουπες.......
stazzy - Παρ 12 Φεβ 2016, 08:14:48
Θέμα δημοσίευσης:
Λες ε;

Ζητείται κιβώτιο από 407 3.0 twin turbodiesel!
manos_rc - Δευ 13 Μάρ 2017, 15:24:41
Θέμα δημοσίευσης:
puglover έγραψε:
http://www.onparts.gr/set-sumplekti-valeo-826945.html

αυτος ειναι ο κωδικος σετ συμπλεκτη για rallye? Παιζει πουθενα φθηνοτερα γιατι αυτη εδω ειναι η χαμηλοτερη που εχω βρει στην αττικη με δωρεαν μεταφορικα.

http://www.onparts.gr/peugeot-207-wa_--wc_-1-6-16v-turbo-150hp-150hp/antallaktika/sumplektis-metadosi/set-sumplekti

Τα σετ της LUK ή της SACHS ταιριαζουν? Γιατι βλεπω οτι ειναι 230mm ενω της VALEO 235mm.


καλησπέρες..

ξεθαβω ενα ψιλοπαλιο θεμα αλλα θελω να κανω την ιδια ερωτηση που εχει κανει ο puglover και δεν βρηκα καπου απαντηση.. Ειμαι σε φαση αλλαγης σετ συμπλεκτη κι επειδη μαζευω διαστημικες τιμες δεξια αριστερα λεω να παραγγειλω απο τα γνωστα ιντερνετικα καταστηματα και να πληρωσω την εργασια σε συνεργειο. Οποτε η 1η ερωτηση ειναι 230mm ή 235μμ είναι το σωστο? ή δεν εχει καποια ιδιαιτερη σημασια? και 2η ερωτηση υπαρχει περιπτωση καποια τετοια εξαρτηματα απο αυτα τα sites να ειναι ανακατασκευασμενα και οχι καινουρια? αυτο ειπωθηκε απο μηχανικο γενικου συνεργειου οχι επισημης αντιπροσωπειας Peugeot. Ευελπιστω για τα φωτα σας.. Cool
rallaki-1 - Δευ 13 Μάρ 2017, 18:20:03
Θέμα δημοσίευσης:
Στην αντιπροσωπία έχεις ρωτήσει, γιατί μερικές φορές είναι αρκετά φτηνά (χωρίς εργασία προφανώς).
NoDsl - Δευ 13 Μάρ 2017, 19:38:05
Θέμα δημοσίευσης:
manos_rc έγραψε:

καλησπέρες..

ξεθαβω ενα ψιλοπαλιο θεμα αλλα θελω να κανω την ιδια ερωτηση που εχει κανει ο puglover και δεν βρηκα καπου απαντηση.. Ειμαι σε φαση αλλαγης σετ συμπλεκτη κι επειδη μαζευω διαστημικες τιμες δεξια αριστερα λεω να παραγγειλω απο τα γνωστα ιντερνετικα καταστηματα και να πληρωσω την εργασια σε συνεργειο. Οποτε η 1η ερωτηση ειναι 230mm ή 235μμ είναι το σωστο? ή δεν εχει καποια ιδιαιτερη σημασια? και 2η ερωτηση υπαρχει περιπτωση καποια τετοια εξαρτηματα απο αυτα τα sites να ειναι ανακατασκευασμενα και οχι καινουρια? αυτο ειπωθηκε απο μηχανικο γενικου συνεργειου οχι επισημης αντιπροσωπειας Peugeot. Ευελπιστω για τα φωτα σας.. Cool



Να πας να πάρεις το μαμά γιατί δεν είναι ακριβώς ούτε το LUK που θα πάρεις απ' έξω ούτε το VALEO. Είναι ο μεταλλικός δίσκος του LUK με υλικά τριβής βαλέο.
Παίζει προσφορά αυτό τον καιρό και στον αλλάζουν στην αντιπροσωπία με 397€(τελική) που περιλαμβάνει ΜΟΝΟ δισκοπλατορουλεμαν και εργασία. Αν θες χωνιά, βίδες και δίχαλο τα πληρώνεις απο την τσέπη σου.

Ακόμα και μονο το ανταλλακτικό να θες να πάρεις, έχει 25% έκπτωση. http://www.peugeot.gr/.1481026874
manos_rc - Τρι 14 Μάρ 2017, 10:05:25
Θέμα δημοσίευσης:
NoDsl έγραψε:
manos_rc έγραψε:


Να πας να πάρεις το μαμά γιατί δεν είναι ακριβώς ούτε το LUK που θα πάρεις απ' έξω ούτε το VALEO. Είναι ο μεταλλικός δίσκος του LUK με υλικά τριβής βαλέο.
Παίζει προσφορά αυτό τον καιρό και στον αλλάζουν στην αντιπροσωπία με 397€(τελική) που περιλαμβάνει ΜΟΝΟ δισκοπλατορουλεμαν και εργασία. Αν θες χωνιά, βίδες και δίχαλο τα πληρώνεις απο την τσέπη σου.

Ακόμα και μονο το ανταλλακτικό να θες να πάρεις, έχει 25% έκπτωση. http://www.peugeot.gr/.1481026874


καλημέρα Διονύση! Εχεις και χαιρετισματα απο τον Χρηστο Ρεμουνδο μιλησα χτες μαζι του Wink Λοιπον η τιμη ηταν 397 και με ενα πακετο περιφερειακων (διχαλο, μια μπιλια, βαλβλολινες κτλ) προαιρετικο βεβαια αυτο γυρω στα 475. Τελικα θα παω στον Καντερε και θα βαλω τον LUK. Υπαρχει τεραστια διαφορα τιμης αφενος και αφετερου δεν "σπαω" το αμαξι σε 1ες-2ες εχω γινει πολυ καλο παιδι πια Laughing
νεο update: τελικα θα μπει το γνησιο σετ που εχει και ενισχυμενο ρουλεμαν στα 200 ευρω. Αυτο για οποιον ενδιαφερεται για αλλαγη καποια στιγμη να γλυτωσει το ψαξιμο και τα τηλεφωνα που εκανα εγω..
NoDsl - Τρι 14 Μάρ 2017, 12:59:25
Θέμα δημοσίευσης:
manos_rc έγραψε:
NoDsl έγραψε:
manos_rc έγραψε:


Να πας να πάρεις το μαμά γιατί δεν είναι ακριβώς ούτε το LUK που θα πάρεις απ' έξω ούτε το VALEO. Είναι ο μεταλλικός δίσκος του LUK με υλικά τριβής βαλέο.
Παίζει προσφορά αυτό τον καιρό και στον αλλάζουν στην αντιπροσωπία με 397€(τελική) που περιλαμβάνει ΜΟΝΟ δισκοπλατορουλεμαν και εργασία. Αν θες χωνιά, βίδες και δίχαλο τα πληρώνεις απο την τσέπη σου.

Ακόμα και μονο το ανταλλακτικό να θες να πάρεις, έχει 25% έκπτωση. http://www.peugeot.gr/.1481026874


καλημέρα Διονύση! Εχεις και χαιρετισματα απο τον Χρηστο Ρεμουνδο μιλησα χτες μαζι του Wink Λοιπον η τιμη ηταν 397 και με ενα πακετο περιφερειακων (διχαλο, μια μπιλια, βαλβλολινες κτλ) προαιρετικο βεβαια αυτο γυρω στα 475. Τελικα θα παω στον Καντερε και θα βαλω τον LUK. Υπαρχει τεραστια διαφορα τιμης αφενος και αφετερου δεν "σπαω" το αμαξι σε 1ες-2ες εχω γινει πολυ καλο παιδι πια Laughing
νεο update: τελικα θα μπει το γνησιο σετ που εχει και ενισχυμενο ρουλεμαν στα 200 ευρω. Αυτο για οποιον ενδιαφερεται για αλλαγη καποια στιγμη να γλυτωσει το ψαξιμο και τα τηλεφωνα που εκανα εγω..



200 τελική ή 200 μονο το ανταλλακτικό?
manos_rc - Τρι 14 Μάρ 2017, 15:08:33
Θέμα δημοσίευσης:
NoDsl έγραψε:
manos_rc έγραψε:
NoDsl έγραψε:
manos_rc έγραψε:


Να πας να πάρεις το μαμά γιατί δεν είναι ακριβώς ούτε το LUK που θα πάρεις απ' έξω ούτε το VALEO. Είναι ο μεταλλικός δίσκος του LUK με υλικά τριβής βαλέο.
Παίζει προσφορά αυτό τον καιρό και στον αλλάζουν στην αντιπροσωπία με 397€(τελική) που περιλαμβάνει ΜΟΝΟ δισκοπλατορουλεμαν και εργασία. Αν θες χωνιά, βίδες και δίχαλο τα πληρώνεις απο την τσέπη σου.

Ακόμα και μονο το ανταλλακτικό να θες να πάρεις, έχει 25% έκπτωση. http://www.peugeot.gr/.1481026874


καλημέρα Διονύση! Εχεις και χαιρετισματα απο τον Χρηστο Ρεμουνδο μιλησα χτες μαζι του Wink Λοιπον η τιμη ηταν 397 και με ενα πακετο περιφερειακων (διχαλο, μια μπιλια, βαλβλολινες κτλ) προαιρετικο βεβαια αυτο γυρω στα 475. Τελικα θα παω στον Καντερε και θα βαλω τον LUK. Υπαρχει τεραστια διαφορα τιμης αφενος και αφετερου δεν "σπαω" το αμαξι σε 1ες-2ες εχω γινει πολυ καλο παιδι πια Laughing
νεο update: τελικα θα μπει το γνησιο σετ που εχει και ενισχυμενο ρουλεμαν στα 200 ευρω. Αυτο για οποιον ενδιαφερεται για αλλαγη καποια στιγμη να γλυτωσει το ψαξιμο και τα τηλεφωνα που εκανα εγω..



200 τελική ή 200 μονο το ανταλλακτικό?


Το ανταλλακτικο + 120 εργασια. 320 τελικη με το μαμα σετ 1ης τοποθετησης.
300 τελικη τιμη με τον LUK.
Δεν βρηκα καλυτερη τιμη ουτε καν να πλησιαζει.. τουλαχιστον απο μαστορα που να ξερω οτι οντως ειναι καλος. Cool
antoniogt - Σαβ 14 Οκτ 2017, 18:18:26
Θέμα δημοσίευσης:
Καλησπερα.να ρωτησω και γω.εχω αλλαξει δισκοπλατο και εβαλα valeo.το πενταλ εγινε μαλακο αλλα συνεχιζει να πιανει ψηλα και επισης καποιες φορες ακουγεται οταν πατας το πενταλ κρακ κρακ και το νιωθεις και στο ποδι σου.με τον προηγουμενο που ηταν στα τελευταια του δεν ειχα καποιον τετοιο θορυβο.σε κανα δυο συνεργεια που ρωτησα μου ειπαν οτι ισως ειναι ελλατωματικο το σετ.υπαρχει περιπτωση να ειναι κατι αλλο και γινεται να κανω κατι για να πιανει πιο χαμηλα το πενταλ;
android - Σαβ 14 Οκτ 2017, 20:17:26
Θέμα δημοσίευσης:
ΔΙΚΣΟ ΠΛΑΤΟ ΜΟΝΟ ΜΑΜΑ,ΟΤΙ ΦΘΗΝΟΤΕΡΟ ΑΠΟ ΜΑΜΑ ΕΙΝΑΙ ΧΕΙΡΟΤΕΡΟ
antoniogt - Σαβ 14 Οκτ 2017, 21:20:18
Θέμα δημοσίευσης:
Φθηνοτερο δεν ηταν.ρωτησα αντιπροσωπια και ο τυπος και η μαρκα που μου ειπαν ηταν ιδιος μ αυτον που πηρα.240 ειχε.
Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες

Powered by phpBB 2.0.21 © 2001, 2002 phpBB Group
© 2002-2003 206 Club - Greece
Πληροφορίες : info@206club.gr