Tzive έγραψε: |
τι προτεινεται? υπαρχει τιποτα επώνυμο στην αγορά? έχει αλλάξει κανεις σας? |
manaros έγραψε: |
ερωτηση...εχω 25000χλμ,βελτιωμενος στα 23000 με τα τελευταια 150 χλμ αναβαθμισμενος και πλεον με περιπου 37 κιλα ροπη.σημερα ανεβαινα σκαραμαγκα τετρακαβαλος και πανω σε προσπεραση με 5η(γραναζι 47ρη) και 2800 περιπου παταω γκαζι,επιταχυνω και μετα τις 3000 στροφες ενιωσα πατιναρισμα του δισκου.αφησα αμεσως γκαζι,ξαναπατησα τα ιδια!ηρεμω λιγο,φτανω σπιτι,κατεβαζω κοσμο.δοιμαζω το αμαξι με σκισιμο 2α 3η 4η ολα καλα...5η δεν εβαλα λογω κινησης..κατα τα αλλα κανενα προβλημα με αλλαγες ταχυτητων κλπ.
παω για δισκο η απλα οι συνθηκες ηταν τετοιες που εφτασαν στα ορια του τον δισκο;εγω να σας πω την αληθεια πιστευω το 2ο...το θεμα ειναι αν μπορει να με αφησει στο δρομο η οχι... |
vaggelisgr έγραψε: |
Παίδες για πείτε κάνα νέο είχαμε, για επώνυμο πάντα δίσκο κτλ..
Το επείγομαι για 207 bt και με μπερδεύουν με τρίφτερους, εξάφτερους, οργανικούς κτλ. Θα προτιμούσα κάτι δυνατό μιας και κινούμαι χαλαρά στην πόλη και πιο πολύ κυνηγιέμαι εκτός.. Κάθε γνώμη δεκτή. |
Lef205 έγραψε: |
Σημερα που πηγα για το σερβις των 60.000 χλμ ο μηχανικος μου ειπε οτι θελει αλλαγη ο συμπλεκτης γιατι εχει βαρυνει το πενταλ στο πατημα του.
Το αυτοκινητο δεν πατιναρει καθολου, δεν το εχω πιεσει να δω αν θα πατιναρει γιατι δεν το πιεζω γενικα και για το πενταλ που λεει ο μηχανικος δεν μπορω να καταλαβω διαφορα γιατι το οδηγω καθημερινα. Σε αλλα αυτοκινητα οπως πχ στο 106, θα τον αλλαζα μονο αν ξεκινουσε να πατιναρει η 5η. Στο 207 να τον αλλαξω πιο νωρις ή να τον αφησω? εσας ποσα χλμ σας κραταει? |
nik_marin έγραψε: | ||
από σένα δεν περίμενα τέτοια ερώτηση ... εκτός και αν άργησες για την πρωταπριλιά...!!!!!!!!! |
nik_marin έγραψε: | ||
από σένα δεν περίμενα τέτοια ερώτηση ... εκτός και αν άργησες για την πρωταπριλιά...!!!!!!!!! |
Lef205 έγραψε: |
Σημερα που πηγα για το σερβις των 60.000 χλμ ο μηχανικος μου ειπε οτι θελει αλλαγη ο συμπλεκτης γιατι εχει βαρυνει το πενταλ στο πατημα του.
Το αυτοκινητο δεν πατιναρει καθολου, δεν το εχω πιεσει να δω αν θα πατιναρει γιατι δεν το πιεζω γενικα και για το πενταλ που λεει ο μηχανικος δεν μπορω να καταλαβω διαφορα γιατι το οδηγω καθημερινα. Σε αλλα αυτοκινητα οπως πχ στο 106, θα τον αλλαζα μονο αν ξεκινουσε να πατιναρει η 5η. Στο 207 να τον αλλαξω πιο νωρις ή να τον αφησω? εσας ποσα χλμ σας κραταει? |
marios_207_GT έγραψε: |
Φιλε εργασια κανα 100αρικο υπολογισε, τα 225 ειναι πολυ καλα, αν θες στειλε μου pm να ξερω απο που γιατι σε λιγο καιρο θα παω κι εγω για δισκο |
SAKIS-LEMANS έγραψε: |
συγνώμη ρε παίδες, στο 207 μπορείς να καταλάβεις αν έχει βαρύνει το πεντάλ του συμπλέκτη; Γιατί νομίζω ότι είναι αυτορυθμιζόμενο. ![]() |
Samer έγραψε: | ||
100€ σιγουρα οχι στη peugeot. Κανα 250αρι στη peugeot. |
recife_rallye έγραψε: |
Μην αλλαζετε τσαμπα συμπλεκτες ρε παιδια αν νιωθετε οτι σκληρηνε.
Η σκληροτητα ειναι απο 2 λογους. 1ον απο το ρουλεμαν που σιγουρα ''θα σας κλεισει το ματι'' σε περιπτωση που χρειαστει αλλαγη απο τον πολυ θορυβο που θα βγαζει. και 2ον απο την θεση που παταει πανω στη χελωνα το μοχλικο του ρουλεμαν,οπου απο το μειγμα σκονης φερμουιτ-γρασσο εχει λασπωσει και σφιγγει. Μην πει κανενας για πρωτασταδιατα(γενικα εως 300αλογα) rallye/gt/rc οτι θελουν δισκο γιατι θα πεσουν ντοματες ![]() Ο μαμα δισκος εχει απιστευτη ποιοτητα για ''μαμα''. |
Samer έγραψε: |
35 € περιπου τα ρουλεμαν και 130-150€ εργασια. Τα αλλαξα πριν 5 βδομαδες περιπου. |
recife_rallye έγραψε: |
ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΛΟΓΟΣ ΝΑ ΑΛΛΑΞΕΤΕ ΔΙΣΚΟ ΑΝ ΔΕΝ ΕΧΕΤΕ BIG TURBO.
Ποσες φορες θα σας το πουμε πια... ![]() Η ποιοτητα του μαμα δισκου ξεπερναει οποιονδηποτε φτιαχτο με νορμαλ φερμουιτ! Μονο το ρουλεμαν την ακουει και αυτο μπορω να πω οτι ειναι σοβαρο προβλημα |
Samer έγραψε: |
...και μετα απλα μια μερα θα μεινει το αμαξι, και θα θες δισκοπλατο και βολαν. |
marios_207_GT έγραψε: |
Παιδια καλησπερα, ειχα πει και παλιοτερα οτι εχω θεμα με το ρουλεμαν αλλα και ξαφνικη φθορα του δισκου, 2 μηχανικοι εκ των οποιων ο ενας ειναι και γνωστος μεσα στο φορουμ μου ειπαν να μην αλλαξω τιποτα μεχρι να αρχισει να πατιναρει ή να γινει πολυ σκληρος ο συμπλεκτης, αφου τωρα δεν πατιναρει και ειναι ελαφρως σκληρος. Πριν λιγο ενω μολις σταματησα σε ενα στοπ και αφου πατουσα συμπεκτη τερμα παω να βαλω πρωτη τιποτα, κουτσουρο ο λεβιες, παω να βαλω δευτερα τιποτα, τριτη τιποτα, μετα απο προσπαθεια μπηκε η τριτη και καταφερα να βαλω στην ακρη το αμαξι, το εσβησα και ειδα πως ταχυτητες με σβηστο κινητηρα εμπαιναν κανονικα, βαζω λοιπον πρωτη και πατωντας συμπλεκτη παω να βαλω μπροστα και πηρε, παραξενο αφου περιμενα να μην παρει, μετα συνεχισα κανονικα μεχρι το σπιτι με το λεβιε να ειναι σχετικα δυστροπος, ο συμπλεκτης στα ιδια επιπεδα σκληροτητας με πριν. Καμια ιδεα? ειναι σετ συμπλεκτη που το περιμενω ή κατι αλλο? Εγραψα εδω γιατι ειναι Σαββατο και δεν βρισκω κανενα εκ των 2 μηχανικων σε τηλεφωνα στα συνεργεια, να το κυκλοφορησω ή να το αφησω μεσα γιατι θα με αφησει? |
puglover έγραψε: |
http://www.onparts.gr/set-sumplekti-valeo-826945.html
αυτος ειναι ο κωδικος σετ συμπλεκτη για rallye? Παιζει πουθενα φθηνοτερα γιατι αυτη εδω ειναι η χαμηλοτερη που εχω βρει στην αττικη με δωρεαν μεταφορικα. http://www.onparts.gr/peugeot-207-wa_--wc_-1-6-16v-turbo-150hp-150hp/antallaktika/sumplektis-metadosi/set-sumplekti Τα σετ της LUK ή της SACHS ταιριαζουν? Γιατι βλεπω οτι ειναι 230mm ενω της VALEO 235mm. |
manos_rc έγραψε: |
καλησπέρες.. ξεθαβω ενα ψιλοπαλιο θεμα αλλα θελω να κανω την ιδια ερωτηση που εχει κανει ο puglover και δεν βρηκα καπου απαντηση.. Ειμαι σε φαση αλλαγης σετ συμπλεκτη κι επειδη μαζευω διαστημικες τιμες δεξια αριστερα λεω να παραγγειλω απο τα γνωστα ιντερνετικα καταστηματα και να πληρωσω την εργασια σε συνεργειο. Οποτε η 1η ερωτηση ειναι 230mm ή 235μμ είναι το σωστο? ή δεν εχει καποια ιδιαιτερη σημασια? και 2η ερωτηση υπαρχει περιπτωση καποια τετοια εξαρτηματα απο αυτα τα sites να ειναι ανακατασκευασμενα και οχι καινουρια? αυτο ειπωθηκε απο μηχανικο γενικου συνεργειου οχι επισημης αντιπροσωπειας Peugeot. Ευελπιστω για τα φωτα σας.. ![]() |
NoDsl έγραψε: | ||
Να πας να πάρεις το μαμά γιατί δεν είναι ακριβώς ούτε το LUK που θα πάρεις απ' έξω ούτε το VALEO. Είναι ο μεταλλικός δίσκος του LUK με υλικά τριβής βαλέο. Παίζει προσφορά αυτό τον καιρό και στον αλλάζουν στην αντιπροσωπία με 397€(τελική) που περιλαμβάνει ΜΟΝΟ δισκοπλατορουλεμαν και εργασία. Αν θες χωνιά, βίδες και δίχαλο τα πληρώνεις απο την τσέπη σου. Ακόμα και μονο το ανταλλακτικό να θες να πάρεις, έχει 25% έκπτωση. http://www.peugeot.gr/.1481026874 |
manos_rc έγραψε: | ||||
καλημέρα Διονύση! Εχεις και χαιρετισματα απο τον Χρηστο Ρεμουνδο μιλησα χτες μαζι του ![]() ![]() νεο update: τελικα θα μπει το γνησιο σετ που εχει και ενισχυμενο ρουλεμαν στα 200 ευρω. Αυτο για οποιον ενδιαφερεται για αλλαγη καποια στιγμη να γλυτωσει το ψαξιμο και τα τηλεφωνα που εκανα εγω.. |
NoDsl έγραψε: | ||||||
200 τελική ή 200 μονο το ανταλλακτικό? |