PSClub - Hellas

Εισαγωγή - Εξαγωγή - 106 - Εισαγωγη 1.3 rallye

Nikos100688 - Τρι 17 Μάϊ 2011, 21:26:32
Θέμα δημοσίευσης: 106 - Εισαγωγη 1.3 rallye
γεια σασ παιδια να ρωτησω κατι μπορω να αγορασω καινουρια την εισαγωγη απο την πεζο για το 1.3 υπαρχη?και ποσο κανει?
Nikos100688 - Δευ 23 Μάϊ 2011, 23:09:20
Θέμα δημοσίευσης: εισαγωγη 1.3 rallye
up....
Pughell - Τρι 24 Μάϊ 2011, 08:36:32
Θέμα δημοσίευσης:
Υπαρχουν απειρες μεταχειρισμενες μαζι με την πεταλουδα,δεν υπαρχει καποιος ουσιαστικος λογος να δωσεις 300-400Ε για την εισαγωγη σκετη. Confused
Nikos100688 - Τρι 24 Μάϊ 2011, 09:18:25
Θέμα δημοσίευσης: εισαγωγη 1.3 rallye
ευχαριστω φιλε Very happy θα πσαξω εδω μεσα κατι θα βρω
z@ck! - Τρι 24 Μάϊ 2011, 11:03:49
Θέμα δημοσίευσης:
ψαξε στο car.gr
εχει πολλες και πολυ φθηνοτερες απο εδω μεσα.. Wink
εδω ειναι απο ασημι. Evil
mechanic - Τρι 24 Μάϊ 2011, 11:24:49
Θέμα δημοσίευσης:
Ρε παιδια σορρυ για το ασχετο αλλα εχει κανει κανεισ καστομ?
για ατμοσφαιρικες εφαρμογες μιλωντας παντα.
z@ck! - Τρι 24 Μάϊ 2011, 11:30:37
Θέμα δημοσίευσης:
αποτι ξερω οχι θαναση γιατι υπαρχει η μεταλλικη του 13αριου και μετα ολοι πανε 4πεταλουδο..

Να πω πως με μαμα μοτερ χωρις εκκεντρο και προγραμμα εμενα απο τοτε που την εβαλα ειναι χειροτερο απο'τι με την μαμα πλαστικη του εισαγωγη.
Πιστευα πως θα προλαβαινα να την εβαζα παλι πανω ( την πλαστικη) πριν φυγω για σεζον αλλα δεν το βλεπω...
mechanic - Τρι 24 Μάϊ 2011, 12:11:28
Θέμα δημοσίευσης:
Περιμενω στοιχεια απο το Στελαρα, μιας και εχω 1-2 πραγματα στο μυαλο μου που θελω να δοκιμασω στο μοτερ του (αν τελικα δεν αλλαξει γνωμη για το 1.3).
Αν δεν παιζει θεμα βιασυνης (αφου γυρισω ελλαδα δηλαδη) και οταν ο Στελαρας θα ειναι 100% σιγουρος για το τι μοτερ θα βαλει πανω στο καινουργιο του εργαλειο/ξεκαβλωτηρι Cool σκοπευω να παρω μια εισαγωγη μαζι μου και να του φτιαξω μια καινουργια που να συντονιζει τους παλμους.
Με αλλα λογια στο φασμα που δουλεουν οι εκεντροφοροι αυτη να δουλευει αν οχι με θετικη τουλαχιστο με ατμοσφαιρικη πιεση. Αυξανοντας ετσι κατακορυφα την αποδοση στο φασμα που πραγματικα αποδιδουν οι εκεντροφοροι. Αλλα το ζητουμενο ειναι αν θα μπορει μετα ο εγκεφαλος να διαχειρηστει την επιπλεον ποσοτητα αερα... Δηλαδη φοβαμαι μην στεγνωνει μετα. Αλλα και αν στεγνωνει, το να το κοψουμε ειναι το μονο ευκολο... Very happy
mechanic - Τρι 24 Μάϊ 2011, 12:13:07
Θέμα δημοσίευσης:
Στο δικο σου "προσωρινα" εχεις δοκιμασει να βαλεις παγιδες ωστικου κυματος?
Nikos100688 - Τρι 24 Μάϊ 2011, 13:02:23
Θέμα δημοσίευσης: εισαγωγη 1.3 rallye
λοιπον εγω εχω 1,6 8v με προγραμμα και εκκεντρο τελικα θα κανει καλη δουλεια σε μενα ι εισαγωγη 1,3ραλλυ
Pugobios - Τρι 24 Μάϊ 2011, 13:22:08
Θέμα δημοσίευσης:
mechanic έγραψε:
Στο δικο σου "προσωρινα" εχεις δοκιμασει να βαλεις παγιδες ωστικου κυματος?

στα ελληνικα αν θες...?? Laughing
mechanic - Τρι 24 Μάϊ 2011, 13:54:28
Θέμα δημοσίευσης:
pulse traps Very happy

ειναι ισως ο ποιο ευκολος τροπος να κερδισεις δυναμη απο το "πουθενα"
βεβαια κατι τετοιο αποδιδει ουσιαστικα στις χαμηλομεσαιες, ψηλα δινει απο ελαχιστα εως καθολου...

Με ποιο απλα λογια, ο αερας στην εισαγωγη ολων των εμβολοφορων κινητηρων δεν εχει συνεχη και σταθερη ροη, αλλα εχει την ταση λογω του ανογοκλεισηματος της η των βαλβιδων εισαγωγης να πηγαινοερχεται μπρος/πισω.
Επισης κατα την φαση που κλεινουν οι βαλβιδες εισαγωγης εχουμε και την δημιουργια "ωστικου" κυματος λογω του αποτομου εγκλωβισμου και στην συνεχεια εκτοπιση με αναστροφη φορα του αερα της εισαγωγης προς τα πισω. (κατι αντιστοιχο αλλα με αλλη ηδιοτητα συμβαινει και στους εξαγωγης αλλα εκει ειναι αλλη κουβεντα)
Η παγιδα παλμων μειωνει κατα πολυ αυτο το φαινομενο.

Αλλα το καλυτερο δεν ειναι να μειωσεις αυτο το φαινομενο αλλα να το εκμεταλευτεις... Wink
βλεπε πχ: χοντα Σ2000 Cool δουλευει βασιζομενο σε αυτη την πολυ απλη λειτουργια. και η εισαγωγη του στο φασμα συντονισμου (οταν το μοτερ ειναι υγιες και οχι κανιβαλησμενο απο ξερολες "επιστημονες" μηχανικοβελτιωτες) φτανει να δουλευει με (μανομετρικες τιμες) στο + 0.4
τυφλα να εχουν τα τουρμπο δηλαδη και μαλιστα χωρις καν να εχει τη βοηθεια απο πραγματικο ραμ αιρ που μπορει συνδιαστικα να απογειωσει την αποδοση του στο φασμα συντονισμου.
Αλλα και κλειω ΡΣ ΙΙ λιγο, ΙΙΙ περισσοτερο απο το ΙΙ αλλα και αλλα ομοσταβλα ατμοσφαιρικα μοτερ που ειναι η περνανε τους 100 ιππους/λτ
πιανουν τετοιες ιπποδυναμεις με παμφηνες λυσεις. (δεν υπαρχει μεγαλυτερος τσιγκουνης απο τον κατασκευαστη Very happy )
επισης εχουμε και καποια ευχαριστα δειγματα οπως ΤΗΡ αλλα εκει εχει δωθει εμφαση κυριως στην ομαλοποιηση της ροης και της καλυτερης αποδοσης στις υψηλες στροφες κατα πρωτοις και κατα δευτερον η μαλλον τριτον στην εκμεταλευση των παλμων.
(Αν δειτε αλλουμηνενια εισαγωγη και πεκαρισμα κοντα στις 7000 τοτε να ξερετε οτι δωσανε εμφαση και στους παλμους, προς το παρον δεν χρειαζεται... ειναι ηδη πολυ μπροστα απο τον ανταγωνισμο αφου τωρα τον αντιγραφουν ακομα Very happy )
z@ck! - Τρι 24 Μάϊ 2011, 14:26:53
Θέμα δημοσίευσης:
αυτο που λες εσυ ειναι ο λεγομενος "πνιχτης" απο'τι καταλαβα... Οχι δεν εχω . και η αληθεια ειναι οτι επειδη και εμενα ειναι 1600 οχι 13αρι δεν εχω στροφαρισμα ψηλα. το νιωθω οτι "καθεται"στις 7000. η αληθεια ειναι οτι το αμαξι επεσε και αλλο ψηλα οταν πλανιστηκε η κεφαλη και μπηκε λεπτη φλατζα.
δεν ξερω γα**το.... απο τοτε που επαθε την βλαβη εχει (εχω) φριξει .
Παντως στις διαφορες με την πλαστικη και την μεταλλικη εισαγωγη δεν ειμαι "τιμιος" γιατι την μεν πλαστικη την ειχα με μια σιτα στην πεταλουδατην δε μεταλλικη την εχω με το φιλτροκουτι του 13αριου... οποτε δεν εχω ακριβες μετρο συγκρισης .
Οταν εβαλα την μεταλλικη ειδα διαφορα προς το χειροτερο με ιδιο σασμαν και ιδια λαστιχα ειδικα στα ψηλα στην 5η...
πριν το αμαξι τραβουσε σαν σκυλι, μετα το "εχασε" Sad

καλο θα ηταν να εχουμε μια εισαγωγη για το 16αρι - 14αρι χσι μιας και φορανε την ιδια γιατι το 13αρι το μονο που εχει κοινο ειναι τα ηλεκτρικα το εκκεντρο και το καυσιμο, τιποτα αλλο...
Pugobios - Τρι 24 Μάϊ 2011, 14:38:13
Θέμα δημοσίευσης:
mechanic έγραψε:
pulse traps Very happy

ειναι ισως ο ποιο ευκολος τροπος να κερδισεις δυναμη απο το "πουθενα"
βεβαια κατι τετοιο αποδιδει ουσιαστικα στις χαμηλομεσαιες, ψηλα δινει απο ελαχιστα εως καθολου...

Με ποιο απλα λογια, ο αερας στην εισαγωγη ολων των εμβολοφορων κινητηρων δεν εχει συνεχη και σταθερη ροη, αλλα εχει την ταση λογω του ανογοκλεισηματος της η των βαλβιδων εισαγωγης να πηγαινοερχεται μπρος/πισω.
Επισης κατα την φαση που κλεινουν οι βαλβιδες εισαγωγης εχουμε και την δημιουργια "ωστικου" κυματος λογω του αποτομου εγκλωβισμου και στην συνεχεια εκτοπιση με αναστροφη φορα του αερα της εισαγωγης προς τα πισω. (κατι αντιστοιχο αλλα με αλλη ηδιοτητα συμβαινει και στους εξαγωγης αλλα εκει ειναι αλλη κουβεντα)
Η παγιδα παλμων μειωνει κατα πολυ αυτο το φαινομενο.

Αλλα το καλυτερο δεν ειναι να μειωσεις αυτο το φαινομενο αλλα να το εκμεταλευτεις... Wink
βλεπε πχ: χοντα Σ2000 Cool δουλευει βασιζομενο σε αυτη την πολυ απλη λειτουργια. και η εισαγωγη του στο φασμα συντονισμου (οταν το μοτερ ειναι υγιες και οχι κανιβαλησμενο απο ξερολες "επιστημονες" μηχανικοβελτιωτες) φτανει να δουλευει με (μανομετρικες τιμες) στο + 0.4
τυφλα να εχουν τα τουρμπο δηλαδη και μαλιστα χωρις καν να εχει τη βοηθεια απο πραγματικο ραμ αιρ που μπορει συνδιαστικα να απογειωσει την αποδοση του στο φασμα συντονισμου.
Αλλα και κλειω ΡΣ ΙΙ λιγο, ΙΙΙ περισσοτερο απο το ΙΙ αλλα και αλλα ομοσταβλα ατμοσφαιρικα μοτερ που ειναι η περνανε τους 100 ιππους/λτ
πιανουν τετοιες ιπποδυναμεις με παμφηνες λυσεις. (δεν υπαρχει μεγαλυτερος τσιγκουνης απο τον κατασκευαστη Very happy )
επισης εχουμε και καποια ευχαριστα δειγματα οπως ΤΗΡ αλλα εκει εχει δωθει εμφαση κυριως στην ομαλοποιηση της ροης και της καλυτερης αποδοσης στις υψηλες στροφες κατα πρωτοις και κατα δευτερον η μαλλον τριτον στην εκμεταλευση των παλμων.
(Αν δειτε αλλουμηνενια εισαγωγη και πεκαρισμα κοντα στις 7000 τοτε να ξερετε οτι δωσανε εμφαση και στους παλμους, προς το παρον δεν χρειαζεται... ειναι ηδη πολυ μπροστα απο τον ανταγωνισμο αφου τωρα τον αντιγραφουν ακομα Very happy )

ξερω τι ειναι το αναστροφο κυμα και πως δουλευει η εισαγωγη αυτο που δεν καταλαβα ειναι πως μπορεις να το εκμεταλευτεις..
Pughell - Τρι 24 Μάϊ 2011, 14:52:40
Θέμα δημοσίευσης:
Φωτογραφιες σχετικα συντομα μιας και πρεπει να δανειστω την φωτογραφικη του κουμπαρου μου... Embarassed
z@ck! - Τρι 24 Μάϊ 2011, 21:29:22
Θέμα δημοσίευσης:
Pughell έγραψε:
Φωτογραφιες σχετικα συντομα μιας και πρεπει να δανειστω την φωτογραφικη του κουμπαρου μου... Embarassed

Αντε να δουμε.....

Love μου αρεσει η κινητικοτητα με τους "νεκρους" μας φιλους τα TU !!! Love
AlienHack - Τετ 25 Μάϊ 2011, 11:45:39
Θέμα δημοσίευσης:
Pugobios έγραψε:

ξερω τι ειναι το αναστροφο κυμα και πως δουλευει η εισαγωγη αυτο που δεν καταλαβα ειναι πως μπορεις να το εκμεταλευτεις..


αν καταλαβα καλα λεει οτι γενικοτερα ο αερα στην εισαγωγη δεν εχει μονο συνεχομενη φορα προσ τις βαλβιδες ---> θαλαμο καυσης αλλα κανει και αποτομες κινησεις προς τα πισω (προς το φιλτροκουτι ξανα δηλαδη), δηλαδη παει συνεχεια μπρος πισω, αν αυτον τον αερα που παει να φυγει τον παγηδευσεις μεσα στην εισαγωγη και συμπληρωσεις και αλλον που ερχεται κανονικα απο το φιλτροκουτι (ή καλυτερα ραμαιρ) τοτε δημιουργεις πιεση μεσα στην εισαγωγη σου σαν ψευτο τουρμπο. γιατι ο ογκος της εισαγωγης ειναι ηδη γεματος απο τον αερα που απετρεψες να φυγει και βαζεις και αλλο οποτε .... Smile

εξυπνο , πολυ εξυπνο...
Mechanic σε ποια μοτερ μπορει να γινει αυτο? θεωριτικα σε ολα ετσι?
και τι μελετη χρειαζεται για να τοποθετηθουν? θα λειτουργουν συνεχεια και σε ολο το φασμα στροφων ή κανονιζεις εσυ που και ποτε?

ΔΗλαδη θεωριτικα αν βαλουμε ενα barομετρο σε ενα ατμοσφαιρικο , οπως εχει υποθει βλεπουμε μονο υποπιεση... ΑΝ βαλουμε αυτες τις παγιδες ωστικου κυματος τοτε θεωριτικα θα βλεπουμε πιεσεις θετικες μεσα στην πολλαπλη εισαγωγης? +0.2? +0.4?
MEMsound - Τετ 25 Μάϊ 2011, 12:58:04
Θέμα δημοσίευσης:
αλεξανδρε οχι τοσο απλα οπως το προσεεγιζεις (ιδιως με το πως γινεται η αυξηση της πιεσης) αλλα εν πάση περιπτωση το ποιντ ειναι οτι εκμετταλευομενος τις ιδιοτητες των αεριων και την λειτουργια του μοετρ μπορεις να βελτιωσεις την αποδοση (ε οχι εσυ κι εγω - μιλάμε για τους κατασκευαστες οπου μπορουν να μετρησουν οτι πειραζουν σε εγραστηριακο επιπεδο)
AlienHack - Τετ 25 Μάϊ 2011, 13:16:40
Θέμα δημοσίευσης:
MEMsound έγραψε:
αλεξανδρε οχι τοσο απλα οπως το προσεεγιζεις (ιδιως με το πως γινεται η αυξηση της πιεσης) αλλα εν πάση περιπτωση το ποιντ ειναι οτι εκμετταλευομενος τις ιδιοτητες των αεριων και την λειτουργια του μοετρ μπορεις να βελτιωσεις την αποδοση (ε οχι εσυ κι εγω - μιλάμε για τους κατασκευαστες οπου μπορουν να μετρησουν οτι πειραζουν σε εγραστηριακο επιπεδο)


ναι αυτη ηταν η ερωτηση μου, χρειαζεται μελέτη για συντονισμους κτλ?
δηλαδη εσυ ή ο μechanic ή εγω δεν μπορουμε να εφαρμοσουμε κατι τετοιο στα μοτερια μας? γιατι εστω και 5-6 αλογα να παρουμε θα ειναι κερδος εντελος απο το πουθενα οπως ειπε κ ο μεch..
MEMsound - Τετ 25 Μάϊ 2011, 13:19:53
Θέμα δημοσίευσης:
οχι "εσυ" "εγω" κλπ κλπ
θελει μετρησεις και γνωσεις
μην ισοπεδωνουμε τα παντα Wink
Pughell - Τετ 25 Μάϊ 2011, 15:12:36
Θέμα δημοσίευσης:
Φωτογραφιες απο την εισαγωγη του 1300R





z@ck! - Τετ 25 Μάϊ 2011, 15:22:30
Θέμα δημοσίευσης:
κανονικα βαμενη ειναι η τι εχει βαψει εσυ στελαρα?
Pughell - Τετ 25 Μάϊ 2011, 16:18:55
Θέμα δημοσίευσης:
Οχι ρε,ασημενια ειναι,απλα την εβαψε ο καγκουρας απο τον οποιο εκλεψα τις φωτογραφιες. Laughing
z@ck! - Τετ 25 Μάϊ 2011, 20:13:03
Θέμα δημοσίευσης:
φανταστικη βελτιωση το βαψιμο!!!
παντως ειναι αρκετα τραχια μεσα και στους κυλινδρους 1 και 2 κανει ενα σκαλοπατι ....
mechanic - Πεμ 26 Μάϊ 2011, 14:51:56
Θέμα δημοσίευσης:
@AlienHack

O Μανθος εχει δηκιο, δεν ειναι ευκολο.
Και βασικα το μεγαλο προβλημα ξεκιναει απο το οτι δεν φτανει να βαλεις κατω το τυπολογιο και να σχεδιασεις ογκομετριες, και οτι αλλο χρειαζεται. Αλλα στο οτι χρειαζεται δοκιμες για να δεις αν ολα αυτα που υπολογισες στην θεωρια κατα ποσο αποδιδουν στην πραξη.
Δηλαδη εγω προσωπικα αλλα και αλλα παιδια που γνωριζουν το αντικειμενο μπορουμε να σου φταξουμε πχ μια τετοια εισαγωγη. Αλλα θελω ενα συνεργασιμο μηχανουργιο που να μην με ζαλιζει με 1000 δηκαιολογιες και οταν του ζηταω να γινει ετσι η αλλιως, αυτος να μην μου ζαλιζει τα @......... λεγοντας μου ενα σωρο παπαρολογιες γιατι απλα ειτε βαριεται ειτε δεν τον συμφερει να κατσει και να χασει το χρονο του μαζι μου.

Και επειτα χρειαζομαι ενα δοκημαστηριο οπου να μπορω να βλεπω αν αυτο που εκανα δουλευει στην πραξη οπως θελω εγω και οχι στο "περιπου"....

Για την ιστορια εχω φτιαξει εισαγωγες και τετοιου τυπου αλλα οχι στην ελλαδα. Στην ελλαδα ειναι ελαχιστες οι εισαγωγες που εχω φτιαξει κατ'αυτον τον τροπο και πανε χρονια τωρα. Αλλα αυτο που μου εχει μεινει ειναι η γκρηνια και η μαλ***α που ειχα να αντιμετωπισω παρα τα τεχνικα θεματα αυτα καθ'εαυτα......
Pugobios - Πεμ 26 Μάϊ 2011, 15:43:07
Θέμα δημοσίευσης:
εγω ακομα δεν καταλαβα τι εννοεις λεγοντας παγιδες ωστικου κυματος...
GEMI - Πεμ 26 Μάϊ 2011, 17:06:00
Θέμα δημοσίευσης:
Pughell έγραψε:
Οχι ρε,ασημενια ειναι,απλα την εβαψε ο καγκουρας απο τον οποιο εκλεψα τις φωτογραφιες. Laughing


Στέλιο τι διαφορές έχει αυτή η πολλαπλή από την απλή ?
Pughell - Πεμ 26 Μάϊ 2011, 19:37:58
Θέμα δημοσίευσης:
Pugobios έγραψε:
εγω ακομα δεν καταλαβα τι εννοεις λεγοντας παγιδες ωστικου κυματος...

Οταν το πιστονι κατεβαινει και η βαλβιδα εισαγωγης ειναι ανοιχτη,τοτε δημιουργειται υποπιεση με οτι συνεπαγεται αυτο.
Μολις η βαλβιδα κλεισει,οσο μιγμα δεν περασε μεσα στον κυλινδρο "ανακλαται"...
Φαντασου δηλαδη οταν γεμιζεις ενα μπουκαλι με νερο με πολυ πιεση.Τι γινεται οταν αυτο γεμισει;
Πεταει νερα με δυναμη δεξια και αριστερα...

Περισσοτερη αναλυση στο extreme για να μην λεμε καθε φορα τα ιδια και τα ιδια.

GEMI έγραψε:
Pughell έγραψε:
Οχι ρε,ασημενια ειναι,απλα την εβαψε ο καγκουρας απο τον οποιο εκλεψα τις φωτογραφιες. Laughing


Στέλιο τι διαφορές έχει αυτή η πολλαπλή από την απλή ?

Η συγκεκριμενη με αυτην των 1300(σαν την δικη σου δηλαδη) δεν εχει καμια διαφορα.
Με τις υπολοιπες απο τα συμβατικα μοτερ πχ 1400-75hp , 1400-85hp , 1400-94hp καμια επαφη.
Pugobios - Πεμ 26 Μάϊ 2011, 22:50:56
Θέμα δημοσίευσης:
Pughell έγραψε:
Pugobios έγραψε:
εγω ακομα δεν καταλαβα τι εννοεις λεγοντας παγιδες ωστικου κυματος...

Οταν το πιστονι κατεβαινει και η βαλβιδα εισαγωγης ειναι ανοιχτη,τοτε δημιουργειται υποπιεση με οτι συνεπαγεται αυτο.
Μολις η βαλβιδα κλεισει,οσο μιγμα δεν περασε μεσα στον κυλινδρο "ανακλαται"...
Φαντασου δηλαδη οταν γεμιζεις ενα μπουκαλι με νερο με πολυ πιεση.Τι γινεται οταν αυτο γεμισει;
Πεταει νερα με δυναμη δεξια και αριστερα...

Περισσοτερη αναλυση στο extreme για να μην λεμε καθε φορα τα ιδια και τα ιδια.

GEMI έγραψε:
Pughell έγραψε:
Οχι ρε,ασημενια ειναι,απλα την εβαψε ο καγκουρας απο τον οποιο εκλεψα τις φωτογραφιες. Laughing


Στέλιο τι διαφορές έχει αυτή η πολλαπλή από την απλή ?

Η συγκεκριμενη με αυτην των 1300(σαν την δικη σου δηλαδη) δεν εχει καμια διαφορα.
Με τις υπολοιπες απο τα συμβατικα μοτερ πχ 1400-75hp , 1400-85hp , 1400-94hp καμια επαφη.

αυτο το ξερω ρε πως διορθωνεται δεν καταλαβα Laughing μηκος αυλων?πλατος?μεγαλυτερο πλενουμ?
Pughell - Πεμ 26 Μάϊ 2011, 23:05:11
Θέμα δημοσίευσης:
Με αυξημενη πληρωση.
Αν η πιεση που επικρατει στην εισαγωγη γενικοτερα ξεπερναει αυτην του αναστροφου κυματος,τοτε δεν διαταρασεις την τροφοδοσια των υπολοιπων κυλινδρων.
Αυτο δηλαδη στο οποιο πλεονεκτει σημαντικα ενα 4πεταλουδο. Wink
Pugobios - Πεμ 26 Μάϊ 2011, 23:18:03
Θέμα δημοσίευσης:
mechanic έγραψε:
Στο δικο σου "προσωρινα" εχεις δοκιμασει να βαλεις παγιδες ωστικου κυματος?

μαλιστα...αυτο αν μπορουσε να μας το εξηγησει ο φιλτατος Θανασσης θα ηταν τελεια...
GEMI - Κυρ 29 Μάϊ 2011, 18:27:45
Θέμα δημοσίευσης:
Ti βελτιώσεις μπορούν να γίνουν στην συγκεκριμένη πολλαπλή αλλά κ στην πεταλούδα του rallye ? Αμοβολή μπορεί να γίνει στην εισαγωγή ? Μέσα απ ότι είδα είναι τραχιά, με την γυαλάδα κερδίζει τίποτα ?
Pugobios - Κυρ 29 Μάϊ 2011, 19:41:07
Θέμα δημοσίευσης:
πολλααααα...
GEMI - Κυρ 29 Μάϊ 2011, 20:12:52
Θέμα δημοσίευσης:
Τι πολλά ρε μάγκα ? Question Ανέλυσέτο αν δε βαριέσαι
Pugobios - Κυρ 29 Μάϊ 2011, 20:53:11
Θέμα δημοσίευσης:
η τραχυτητα στην επιφανεια τησ εισαγωγης μειωνει την ταχυτητα του εισερχομενου αερα οποτε οσο πιο λειες επιφανειες (ροικη εξελιγη)τοσο καλυτερο για τον αερα
GEMI - Κυρ 29 Μάϊ 2011, 23:32:51
Θέμα δημοσίευσης:
Θα συμφωνούσα με αυτό, αλλά είναι τέτοιος ο όγκος της εισαγωγής κ τέτοια η πυκνότητα του αέρα που δεν είναι εύκολο να σκαλώνει στα τοιχώματα του πνεύμονα.. Νομίζω ότι μια χωροταξική μεταβολή θα ωφελούσε ίσως περισσότερο.
Pughell - Δευ 30 Μάϊ 2011, 15:41:51
Θέμα δημοσίευσης:
Η ποιοτητα της ροης δεν εχει σχεση,ειτε μιλαμε για σπιρτοκουτο,ειτε για αγωγο υδρευσης...
GEMI - Τρι 31 Μάϊ 2011, 19:06:31
Θέμα δημοσίευσης:
Αυτό λέω κ εγώ, αλλά σίγουρα κάποιες βελτιώσεις μπορούν να γίνουν στους αυλούς τι λες ?
Σκέφτομαι να πάρω μια κ να την ξεσκίσω στο γυάλισμα Very happy
Μετά να βρω κ μία κεφαλή κ να της βάλω μεγαλύτερες βαλβίδες αν χωράνε κ σκληρότερα ελατήρια, κ ίσως εκκεντροφόρο κ μετά να του φτιάξω πρόγραμμα με μεγαλύτερα μπεκ.
Πιστεύω ότι το μοτέρ μπορεί να πάρει αρκετή βελτίωση μέχρι 30% από το εργοστασιακό.
Δηλ. να πάει άνετα στα 120 άλογα οριακά με καλή ροπή από τις μεσαίες.
Pughell - Τρι 31 Μάϊ 2011, 19:30:38
Θέμα δημοσίευσης:
Αστο...
Αμα εχεις δει μοτερ επιπεδου gr A των 120-125 αλογων,θα βαλεις τα κλαμματα για την χρηση που το θες...
GEMI - Τρι 31 Μάϊ 2011, 19:52:10
Θέμα δημοσίευσης:
Καταλαβαίνω τι λες, εννοείς ότι έχουν δώσει έμφαση στις πολύ ψηλές κ ΜΟΝΟ.
Μιλάω όμως για τέτοιο setup κ ρυθμίσεις που η συνολική ροπή έτσι όπως θα απλώνεται σε μεγαλύτερο φάσμα στροφών θα σκεπάζει κ το group N μοτέρ, άσχετα αν έχει κ λίγα άλογα λιγότερο. Οπότε δε μιλάμε για χρήση με σκασμένες ταχύτητες στις ανηφόρες, αλλά για all round μοτερ που θα χαίρεσαι να το δουλεύεις κ να το ακούς.
Κ όταν λέω setup, εννοώ πολλαπλές με νορμαλ πάχη κ μήκη, κανονικό back pressure, κ ρυθμίσεις σε αβανς κ μίγματα στην τρίχα μέχρι τις 7.800 στροφές όπου υπολόγισα ότι αντέχει "στροφαλικά" το μοτεράκι. Τις μεγάλες βαλβίδες τις θέλω για να πλήρωση περισσότερου μίγματος, ώστε με μεγαλύτερο αβανς να προλαβαίνει να το καίει με μεγαλύτερο άνοιγμα εκκεντροφόρου, χωρίς να σέρνεται στις χαμηλές.
Pughell - Τρι 31 Μάϊ 2011, 19:54:34
Θέμα δημοσίευσης:
Δεν καταλαβες ενα πραγμα...
Το μοτερ σου ΔΕΝ ειναι σχεδιασμενο για να παραγει ροπη σε ευρυ φασμα.
Ειναι σχεδιασμενο για στροφαρισμα και ροπη μονον ψηλα με πολυ στενο φασμα...

Οσοι προσπαθησαν να κανουν το 1300αρι μοτερ αυτο που δεν ειναι,απετυχαν παταγωδως...
GEMI - Τρι 31 Μάϊ 2011, 21:11:19
Θέμα δημοσίευσης:
Λέω να το επανασχεδιάσω. Εδώ άλλαξα μία πολλαπλή εξαγωγής κ με ένα πρόγραμμα έχει πολύ καλύτερες ροπές από μαμά. Πριν πήγαινε μετά τις 4.500, έκαιγε τα άντερά του κ όταν είπα να το φτιάξω τα ίδια μου έλεγαν. Τώρα καίει 8 λίτρα με όσο ξέσκισμα θέλεις ξεκινά με 3η με το μακρύ σασμάν που έχω κ το στροφάρισμα πάει κανονικά μέχρι τις 8.000.
Πες μου όμως εσύ έχεις δει τα πάντα από μοτέρ πεζο, παίρνει μεγαλύτερες βαλβίδες η κεφαλή του ?
Pughell - Τρι 31 Μάϊ 2011, 21:17:33
Θέμα δημοσίευσης:
Ρε Γιαννη,μην πας να ανακαλυψεις ξανα τον τροχο... Confused

Ναι βαλβιδες παιρνει,οχι,δεν προκειται να βγαλει πανω απο 14 κιλα ροπη ακομα και να το κανεις 4πεταλουδο στον καλυτερο μοτεριστα της Ευρωπης...

Μην συγκρινεις με το πριν και το μετα του δικου σου μοτερ γιατι εισαι σχεδον στο απολυτο χάλι και το φερνεις στον μεσο ορο ενος αξιολογου ΦΠΕ μοτερ.
GEMI - Τρι 31 Μάϊ 2011, 22:07:31
Θέμα δημοσίευσης:
Στέλιο σίγουρα δε περιμένω να πάρει πάνω από 14 κιλά ροπή τι με περασες για ηλίθιο ? Λέω όμως ότι εκεί που είχε 13 κιλά στις 5.500 στροφές κ μόνον, ότι ίσως μπορεί να γίνει αυτό "τραπέζι" σε μεγαλύτερο φάσμα. Αυτό λέω μήπως.
Αν είσαι απόλυτα σίγουρος, τότε να μη το προσπαθήσω, γιατί το κάνω καθαρά για ψυχαγωγία κ για τίποτα άλλο. Για το χάλι πως μπορείς να είσαι τόσο σίγουρος, δε παίζει να σου φαίνεται έτσι λόγω μακρύ σασμάν ? Όταν το πάω για δυναμομέτρηση θα φανεί. Κ στο ίδιο δυναμόμετρο λέω να βάλω κ άλλο αμάξι κανενός φίλου για να υπολογιστεί το αξιόπιστο της μέτρησης.
Pughell - Τετ 01 Ιούν 2011, 07:47:43
Θέμα δημοσίευσης:
Τι 14 ρε...14 εχουν βγαλει τα πιο δυνατα μοτερ ever σε 1300αρια kit car του γαλλικου πρωταθληματος. Confused
Το μαμα μοτερ βγαζει 11,2 στα χαρτια και στην πραξη καπου στα 10-10μισο.
Εστω οτι σε ΦΠΕ πας στα 11-11μιση...Μεχρι τα 13 που θες ξερεις ποσο απεχεις;

Σχετικα με το μοτερ σου,το "χάλι" δεν το λεω για να σε θιξω αλλα για να τονισω τις λαθος επιλογες που εχουν γινει και ποσο ακομα θελει για να πλησιασει ενα κανονικο 1300αρι 106 με ιδια πραγματα.
Οσο για το σασμαν,οχι,δεν ειναι θεμα σασμαν...Και το δικο μου το ειχα για ενα διαστημα με 16V σασμαν και ηταν οντως ο Θεος να σε φυλαει αλλα σαν λειτουργια ηταν διαφορετικο.Αν βαλεις οτι και το 1300αρι μου με το ΑΧ σου ειχαν καμια 100αρια κιλα διαφορα,ε,λες να μην εχω αξιοπιστο μετρο συγκρισης; Sad
Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες

Powered by phpBB 2.0.21 © 2001, 2002 phpBB Group
© 2002-2003 206 Club - Greece
Πληροφορίες : info@206club.gr