mechanic έγραψε: |
Στο δικο σου "προσωρινα" εχεις δοκιμασει να βαλεις παγιδες ωστικου κυματος? |
mechanic έγραψε: |
pulse traps ![]() ειναι ισως ο ποιο ευκολος τροπος να κερδισεις δυναμη απο το "πουθενα" βεβαια κατι τετοιο αποδιδει ουσιαστικα στις χαμηλομεσαιες, ψηλα δινει απο ελαχιστα εως καθολου... Με ποιο απλα λογια, ο αερας στην εισαγωγη ολων των εμβολοφορων κινητηρων δεν εχει συνεχη και σταθερη ροη, αλλα εχει την ταση λογω του ανογοκλεισηματος της η των βαλβιδων εισαγωγης να πηγαινοερχεται μπρος/πισω. Επισης κατα την φαση που κλεινουν οι βαλβιδες εισαγωγης εχουμε και την δημιουργια "ωστικου" κυματος λογω του αποτομου εγκλωβισμου και στην συνεχεια εκτοπιση με αναστροφη φορα του αερα της εισαγωγης προς τα πισω. (κατι αντιστοιχο αλλα με αλλη ηδιοτητα συμβαινει και στους εξαγωγης αλλα εκει ειναι αλλη κουβεντα) Η παγιδα παλμων μειωνει κατα πολυ αυτο το φαινομενο. Αλλα το καλυτερο δεν ειναι να μειωσεις αυτο το φαινομενο αλλα να το εκμεταλευτεις... ![]() βλεπε πχ: χοντα Σ2000 ![]() τυφλα να εχουν τα τουρμπο δηλαδη και μαλιστα χωρις καν να εχει τη βοηθεια απο πραγματικο ραμ αιρ που μπορει συνδιαστικα να απογειωσει την αποδοση του στο φασμα συντονισμου. Αλλα και κλειω ΡΣ ΙΙ λιγο, ΙΙΙ περισσοτερο απο το ΙΙ αλλα και αλλα ομοσταβλα ατμοσφαιρικα μοτερ που ειναι η περνανε τους 100 ιππους/λτ πιανουν τετοιες ιπποδυναμεις με παμφηνες λυσεις. (δεν υπαρχει μεγαλυτερος τσιγκουνης απο τον κατασκευαστη ![]() επισης εχουμε και καποια ευχαριστα δειγματα οπως ΤΗΡ αλλα εκει εχει δωθει εμφαση κυριως στην ομαλοποιηση της ροης και της καλυτερης αποδοσης στις υψηλες στροφες κατα πρωτοις και κατα δευτερον η μαλλον τριτον στην εκμεταλευση των παλμων. (Αν δειτε αλλουμηνενια εισαγωγη και πεκαρισμα κοντα στις 7000 τοτε να ξερετε οτι δωσανε εμφαση και στους παλμους, προς το παρον δεν χρειαζεται... ειναι ηδη πολυ μπροστα απο τον ανταγωνισμο αφου τωρα τον αντιγραφουν ακομα ![]() |
Pughell έγραψε: |
Φωτογραφιες σχετικα συντομα μιας και πρεπει να δανειστω την φωτογραφικη του κουμπαρου μου... ![]() |
Pugobios έγραψε: |
ξερω τι ειναι το αναστροφο κυμα και πως δουλευει η εισαγωγη αυτο που δεν καταλαβα ειναι πως μπορεις να το εκμεταλευτεις.. |
MEMsound έγραψε: |
αλεξανδρε οχι τοσο απλα οπως το προσεεγιζεις (ιδιως με το πως γινεται η αυξηση της πιεσης) αλλα εν πάση περιπτωση το ποιντ ειναι οτι εκμετταλευομενος τις ιδιοτητες των αεριων και την λειτουργια του μοετρ μπορεις να βελτιωσεις την αποδοση (ε οχι εσυ κι εγω - μιλάμε για τους κατασκευαστες οπου μπορουν να μετρησουν οτι πειραζουν σε εγραστηριακο επιπεδο) |
Pughell έγραψε: |
Οχι ρε,ασημενια ειναι,απλα την εβαψε ο καγκουρας απο τον οποιο εκλεψα τις φωτογραφιες. ![]() |
Pugobios έγραψε: |
εγω ακομα δεν καταλαβα τι εννοεις λεγοντας παγιδες ωστικου κυματος... |
GEMI έγραψε: | ||
Στέλιο τι διαφορές έχει αυτή η πολλαπλή από την απλή ? |
Pughell έγραψε: | ||||||
Οταν το πιστονι κατεβαινει και η βαλβιδα εισαγωγης ειναι ανοιχτη,τοτε δημιουργειται υποπιεση με οτι συνεπαγεται αυτο. Μολις η βαλβιδα κλεισει,οσο μιγμα δεν περασε μεσα στον κυλινδρο "ανακλαται"... Φαντασου δηλαδη οταν γεμιζεις ενα μπουκαλι με νερο με πολυ πιεση.Τι γινεται οταν αυτο γεμισει; Πεταει νερα με δυναμη δεξια και αριστερα... Περισσοτερη αναλυση στο extreme για να μην λεμε καθε φορα τα ιδια και τα ιδια.
Η συγκεκριμενη με αυτην των 1300(σαν την δικη σου δηλαδη) δεν εχει καμια διαφορα. Με τις υπολοιπες απο τα συμβατικα μοτερ πχ 1400-75hp , 1400-85hp , 1400-94hp καμια επαφη. |
mechanic έγραψε: |
Στο δικο σου "προσωρινα" εχεις δοκιμασει να βαλεις παγιδες ωστικου κυματος? |