PSClub - Hellas

Κινητήρας - 207 - Ελατήρια βαλβίδων (aka Peugeot redhanded)

salex - Σαβ 14 Μάϊ 2011, 00:58:34
Θέμα δημοσίευσης: 207 - Ελατήρια βαλβίδων (aka Peugeot redhanded)
Πριν από λίγες ημέρες παρέλαβα από αντιπροσωπεία ένα ελατήριο βαλβίδων.
Με είχε φάει η περιέργεια μπας και βρεθεί κανένα σκληρότερο.

Ακριβώς πριν από ένα χρόνο είχαμε πάρει ένα ελατήριο βαλβίδων με τον Μήτσο για να το μελετήσουμε, μιας και φοβόμασταν ότι τα ελατήρια έφταιγαν για τα misfires που εμφανίζονταν στους κινητήρες μας ψηλά.

Ω του θαύματος! Πιάσαμε την Peugeot κλέπτουσα οπώρας.

Τρεις διαφορετικές γενιές ελατηριών βαλβίδων, καθεμιά σκληρότερη από την προηγούμενη, αλλά χωρίς να έχει αλλάξει ο κωδικός ανταλλακτικού!


http://www.etuners.gr/index.php?s=12&t=305

Το τελευταίο ελατήριο παιδιά (αυτό που παρέλαβα προχθες) θέλει πολύ προσπάθεια για να το συμπιέσεις.

Εκείνο που είχαμε πάρει πέρυσι με τον Μήτσο ήταν τόσο μαλακό που το συμπίεζες σαφώς και μόνο με τα δάχτυλα.

Τα σκληρότερα ελατήρια εμφανίστηκαν μαζί με τον κινητήρα 200 ίππων. Εκεί θα ειχαν προβλήματα αν δεν έβαζαν σκληρά ελατήρια - θα πάθαιναν ό,τι παθαίνουν τα RC με σκέτο πρόγραμμα σε πολύ κρύες συνθήκες - misfires.
Steve - Σαβ 14 Μάϊ 2011, 11:22:32
Θέμα δημοσίευσης:
Μπράβο Στέλιε, αλλά ξέρεις ότι πάλι τζάμπα μάγκες κάνεις κάποιους Sad
MEMsound - Σαβ 14 Μάϊ 2011, 11:54:10
Θέμα δημοσίευσης:
respect Στελιο... Wink Wink

Steve... τους εχουμε γραμμενους ξέρεις που... Wink Wink
recife_rallye - Σαβ 14 Μάϊ 2011, 12:29:42
Θέμα δημοσίευσης:
Μπραβο στελιο..
Αυτο λογικα σημαινει οτι μπορουμε να παιξουμε λιγο ακομη με τον μεταβλητο.
Με εκκεντρα πιστευω θα δουλεψουν πολυ καλυτερα.

Τα δικα σου ηταν τα πορτοκαλι?
salex - Σαβ 14 Μάϊ 2011, 14:54:02
Θέμα δημοσίευσης:
Τα δικά μου (και σου μάλλον) είναι τα πορτοκαλί.
Τα αμέσως επομενα είναι τα ροζ και τα τελευταία (τα σκληρά) δεν έχουν καθόλου χρώματα.

Και πρέπει να είναι βασικός λόγος για τον οποίο οι καμπύλες ισχύος πέφτουν στις υψηλές και με πολλή πίεση δημιουργούνται misfires, ακόμη και με τις μεγάλες τουρμπίνες.

Πάντως είναι απίστευτη καφρίλα ότι δεν μπήκαν στον κόπο να προσθέσουν ένα γράμμα στον κωδικό των ελατηρίων. Κάτι που να τα ξεχωρίζει μεταξύ τους τελοσπάντων.

Αν δεν είχαμε πάρει το ελατήριο στα χέρια μας πέρυσι, δεν θα είχαμε καταλάβει τίποτε απολύτως.

Τα ελατήρια κάνουν λίγο πάνω από 3Ε το τεμάχιο. Είναι πολύ καλή περίπτωση να τα βάλουμε στα παλαιότερα μοτερ να δούμε πώς συμπεριφέρονται.

Ή αν κάποιος πηγαίνει για εκκεντροφόρους, να βάλει κι ένα σετ ελατήρια με την ευκαιρία. Χρειάζεται ειδικό εργαλείο για να αλλαχτούν τα ελατήρια χωρίς να βγει καπάκι, ή πολύ επιδέξιος μηχανικός.
giannis27 - Σαβ 14 Μάϊ 2011, 15:23:43
Θέμα δημοσίευσης:
στέλιο αλλάζουμε μόνο τα ελατήρια ή κ τις σφήνες τους?
salex - Σαβ 14 Μάϊ 2011, 15:50:26
Θέμα δημοσίευσης:
Μόνο τα ελατήρια Γιάννη.

Ασφάλειες και καπελότα παραμένουν τα ίδια. Όπως επίσης και το υπόλοιπο σετ εκκεντροφόρων (μην κοιτάς τη φωτο που έχω από το servicebox, είναι από το RCZ που έχει διαφορετικό valvetrain αλλά ίδια ελατήρια).
giannis27 - Σαβ 14 Μάϊ 2011, 22:11:15
Θέμα δημοσίευσης:
έλεγα μήπως χρειάζονται αλλαγή (Ασφάλειες και καπελότα )λόγο φθοράς ,μιας που θα είναι να ανοιχτή η κεφαλή αν θα ήταν καλό να αντικατασταθούν με καινούργια.
alexandros 207 Rallye - Δευ 16 Μάϊ 2011, 19:32:36
Θέμα δημοσίευσης:
Στελιος respect Worthy Worthy Worthy Thumb Left
παιζει να εισαι απο τους ελαχιστους που το ηξεραν(μεχρι τωρα...)
salex - Δευ 16 Μάϊ 2011, 20:23:48
Θέμα δημοσίευσης:
Για όσους δεν γνωρίζουν τί έκδοση ελατηρίων έχουν στον κινητήρα τους, υπάρχει μια απλή λύση για να τα κοιτάξουν χωρίς να λύσουν το ψευτοκάπακο.

1) Αφαιρούμε την τάπα του λαδιού
2) Κοιτάζουμε μέσα τα τέσσερα ελατήρια που φαίνονται.
Κάποιο από όλα θα έχει χρώμα.

Αν κανένα τους δεν έχει χρώμα θα πει ότι έχουμε τα τελευταία ελατήρια στον κινητήρα (συμβαίνει με κάποιους κινητήρες >09 και έκτοτε).

Προσοχή: Σημασία έχει η ημερομηνία παραγωγής του κινητήρα, όχι του αυτοκινήτου. Για αυτό είναι πολύ πιθανόν να βρείτε παλιά ελατήρια σε νέο αυτοκίνητο αν ήταν ετοιμοπαράδοτο και είχε παραμείνει αρκετό καιρό στην αποθήκη.


Υπάρχει τρόπος να αλλαχθούν τα ελατήρια βαλβίδων χωρίς να αφαιρεθεί η κεφαλή, αλλά είμαστε στη διαδικασία της πρώτης δοκιμής...


Μόλις σφίξω (=aka κάνω όλο το turbo kit βίδες και ξανά από την αρχή για τρίτη φορά μέσα σε 2 μέρες) επιτέλους το ευλογημένο το ρακόρ επιστροφής λαδιού της τουρμπίνας μου (την τρέλλα μου μέσα), θα το δοκιμάσουμε πάνω στο δικό μου.
volvos - Δευ 16 Μάϊ 2011, 21:45:02
Θέμα δημοσίευσης:
θες να ερθω να σου κραταω τη βαλβιδα να μη πεσει μεσα????????? Laughing

φανταζομαι για να ασχολεισαι με τις παπαριες αυτες δε πηρες τηλεφωνο για το Q4 Question
Fotigos - Τρι 17 Μάϊ 2011, 19:03:34
Θέμα δημοσίευσης:
Στέλιο χωρίς να επιμένω κοίτα σε παρακαλώ τα μπέκ είναι ίδια και έχουν προσθήκες για να βιδωθούν στον κορμό της κυλλινδροκεφαλής ή είναι διαφορετικά.
Θέλω να διασταυρώσω αν οι κεφαλές που βάζουν στα 150 που καίνε λάδια είναι από τα 156.

να πω και ένα off topic
στο site σου είδα 308 GT με εξάτμιση (3o στάδιο),πίσω στον προφυλακτήρα το μαύρο πλαστικό (spoiler) που είναι ο αρ.κυκλοφορίας είναι απο το GTΊ; Αν ναι το δίνει η Peugeot;
N207r - Τρι 17 Μάϊ 2011, 20:44:34
Θέμα δημοσίευσης:
κοιταξα το δικο μου 09f/l κ τα ελατηρια δεν εχουν καθολου χρωμα οποτε ειναι απο τα τελευταια?
salex - Τρι 17 Μάϊ 2011, 22:22:22
Θέμα δημοσίευσης:
Φώτη, με κάθε επιφύλαξη νομίζω ότι είναι ίδια.
Τα καπάκια που αντικαθιστώνται πρέπει να είναι από μοτέρ 156 ίππων.


Κατά τα φαινόμενα, όλα τα facelift 207 έχουν μαύρα ελατήρια.
Για αυτό και πηγαίνουν πολύ καλύτερα στα ψηλά από τα προηγούμενα - εμφανώς καλύτερα ακόμα και σε εργοστασιακή μορφή.
ironman02 - Τρι 17 Μάϊ 2011, 23:50:36
Θέμα δημοσίευσης:
Ε να τα αλλάξουμε τότε βρε παιδιά...Αμά είναι με αυτό το τρόπο να μη μουλαρώνει ψηλά.. Very happy Η εργασία όμως δε ξέρω πόσο θα πάει γι'αυτό το πράγμα..!
giannis27 - Τετ 18 Μάϊ 2011, 00:10:40
Θέμα δημοσίευσης:
τα είδα κ γω σήμερα τα δικά μου ολόμαυρα όσο κ να έψαξα κ με τον φακό από πάνω δεν είδα χρώμα στα ελατήρια ,το δικό μου είναι μάρτιος 2008 .
τρείς περιπτώσεις ή φοράει τα σκληρά ή δεν φαινότανε τα χρώματα από εκείνη την γωνία που κοιτούσα ή να ξέβαψε το χρώμα Laughing
recife_rallye - Τετ 18 Μάϊ 2011, 12:20:27
Θέμα δημοσίευσης:
ironman02 έγραψε:
Ε να τα αλλάξουμε τότε βρε παιδιά...Αμά είναι με αυτό το τρόπο να μη μουλαρώνει ψηλά.. Very happy Η εργασία όμως δε ξέρω πόσο θα πάει γι'αυτό το πράγμα..!


δυστυχως αυτο θα ειναι το μονο δυσκολο της υποθεσης..
Τα εργατικα,με τις φλατζες και το πλανιαρισμα!Πιστευω πως θα ειναι περιπου τα τριπλασια απο το κοστος των ελατηριων Crying or Very sad
Τωρα αν μπορεσει το μαστορι και τα αλλαξει χωρις να βγαλει κεφαλη,τοτε αλλαζει το θεμα!
AlienHack - Τετ 18 Μάϊ 2011, 13:04:43
Θέμα δημοσίευσης:
recife_rallye έγραψε:
Τωρα αν μπορεσει το μαστορι και τα αλλαξει χωρις να βγαλει κεφαλη,τοτε αλλαζει το θεμα!


πως να το κανει αυτο? Rolling eyes
Jim207GT - Τετ 18 Μάϊ 2011, 14:29:20
Θέμα δημοσίευσης:
AlienHack έγραψε:
recife_rallye έγραψε:
Τωρα αν μπορεσει το μαστορι και τα αλλαξει χωρις να βγαλει κεφαλη,τοτε αλλαζει το θεμα!


πως να το κανει αυτο? Rolling eyes


Εύκολα, αβίαστα, απροβλημάτιστα......υπάρχει τρόπος χωρίς να λυθεί κεφαλή.
Pugobios - Τετ 18 Μάϊ 2011, 14:31:27
Θέμα δημοσίευσης:
τροπος υπαρχη ευκολο δεν τον λες...
MEMsound - Πεμ 19 Μάϊ 2011, 01:13:56
Θέμα δημοσίευσης:
Jim207GT έγραψε:
AlienHack έγραψε:
recife_rallye έγραψε:
Τωρα αν μπορεσει το μαστορι και τα αλλαξει χωρις να βγαλει κεφαλη,τοτε αλλαζει το θεμα!


πως να το κανει αυτο? Rolling eyes


Εύκολα, αβίαστα, απροβλημάτιστα......υπάρχει τρόπος χωρίς να λυθεί κεφαλή.


αι φακρι Laughing Laughing Laughing
106PT52.5 - Παρ 20 Μάϊ 2011, 18:27:21
Θέμα δημοσίευσης:
Ολα γινονται με μικρο κοστος χρειαζεται μονο ενα τροποποιημενο μαμα μπουζι THP και θετικη σκεψη.....
NoDsl - Παρ 20 Μάϊ 2011, 20:41:59
Θέμα δημοσίευσης:
Γεννητικά τροποποιημένο; Laughing
Pugobios - Παρ 20 Μάϊ 2011, 22:58:33
Θέμα δημοσίευσης:
μαλλον εννοει κουφιο ωστε να πρεσαρουν αερα στον κυλινδρο ωστε να μην πεσουν μεσα οι βαλβιδες
GGiannis - Παρ 20 Μάϊ 2011, 23:28:04
Θέμα δημοσίευσης:
Τελικως καταληγουμε οτι για να αποφυγουμε τα misfires πρεπει στα THP μας να αλλαξουμε τα ελατηρια με αυτα απο το RCZ με τα 200 αλογα?
ilianos - Σαβ 21 Μάϊ 2011, 01:06:12
Θέμα δημοσίευσης:
GGiannis έγραψε:
Τελικως καταληγουμε οτι για να αποφυγουμε τα misfires πρεπει στα THP μας να αλλαξουμε τα ελατηρια με αυτα απο το RCZ με τα 200 αλογα?

περιπου. δεν ειναι μονο τα ελατηρια που κανουν τα missfires..
Gotcha - Σαβ 21 Μάϊ 2011, 11:22:38
Θέμα δημοσίευσης:
Τσεκαρα τα δικα μου χθες. Κινητηρας με ταμπελακι 7/2008. Τα ελατηρια δεν ειχαν χρωμα (πορτοκαλι, ροζ) αλλα ειχαν το κλασσικο "μεταλλικο" χρωμα
GGiannis - Σαβ 21 Μάϊ 2011, 12:13:26
Θέμα δημοσίευσης:
ilianos έγραψε:
GGiannis έγραψε:
Τελικως καταληγουμε οτι για να αποφυγουμε τα misfires πρεπει στα THP μας να αλλαξουμε τα ελατηρια με αυτα απο το RCZ με τα 200 αλογα?

περιπου. δεν ειναι μονο τα ελατηρια που κανουν τα missfires..


Σε νορμαλ επιπεδα βελτιωσης φταινε τα ελατηρια για τα missfires κατα 90% , το θεμα ειναι οτι πρεπει να μπουν για προληπτικους λογους βεβαια εκρεμμει ενα θεμα εκεινο του κοστους της εργασιας.
recife_rallye - Σαβ 21 Μάϊ 2011, 12:46:18
Θέμα δημοσίευσης:
Gotcha έγραψε:
Τσεκαρα τα δικα μου χθες. Κινητηρας με ταμπελακι 7/2008. Τα ελατηρια δεν ειχαν χρωμα (πορτοκαλι, ροζ) αλλα ειχαν το κλασσικο "μεταλλικο" χρωμα


Προφανως δεν πετυχες σημειο που να φαινεται το χρωμα Confused
Gotcha - Σαβ 21 Μάϊ 2011, 13:48:33
Θέμα δημοσίευσης:
Μπορουσα να δω τα 2 που φαινονται μολις ανοικσεις την ταπα του λαδιου. Ολο το σωαμ τους που ειναι ορατο, απο την πανω μερια, ηταν αχρωμο (νικελ μεταλλικο σκουρο). Θα ξαναδω και θα γραψω
salex - Σαβ 21 Μάϊ 2011, 17:05:16
Θέμα δημοσίευσης:
Δυστυχώς δεν είναι εύκολο να επιθεωρηθούν τα ελατήρια ακόμη και από την τάπα του λαδιού, γιατί η κάτω πλευρά τους δεν φαίνεται.

Σίγουρα πάντως τα Mini του 2008 έχουν ροζ ελατήρια.
Από το 2009 και μετά αρχίζουν να εμφανίζονται κινητήρες με μαύρα ελατήρια.
nikos68 - Δευ 23 Μάϊ 2011, 18:02:36
Θέμα δημοσίευσης:
Το δικό μου Στέλιο έχει ένα τέλειο ανέπαφο πορτοκαλί χρώμα σε όλες σχεδόν τις σπείρες του ελατηρίου.Είμαι ο πιο μαλακός (για να μην πω τίποτ'άλλο) απ'όλους?...και με 100000χμ έχω γίνει ζυμαράκι????....χαχαχαχα....μου είπαν εδώ ότι αν είναι ν'ανοίξουμε καπάκια και τέτοια να αλλάξουμε και τσιμουχάκια και καδένα και το άλλο το μουαγιέ που κάνει τη βρωμοδουλειά του ξεχρονίσματος και ότι άλλο τέλος πάντων χρειάζεται για να έχει και νόημα το άνοιγμα.
Πες μας τη γνώμη σου γι'αυτά όταν ευκαιρίσεις Confused
orfanos mulopotamos - Δευ 23 Μάϊ 2011, 20:36:29
Θέμα δημοσίευσης:
τι ειναι το misfires...? ωρεεε...
bagosgt - Δευ 23 Μάϊ 2011, 21:07:33
Θέμα δημοσίευσης:
nikos68 έγραψε:
Το δικό μου Στέλιο έχει ένα τέλειο ανέπαφο πορτοκαλί χρώμα σε όλες σχεδόν τις σπείρες του ελατηρίου.Είμαι ο πιο μαλακός (για να μην πω τίποτ'άλλο) απ'όλους?...και με 100000χμ έχω γίνει ζυμαράκι????....χαχαχαχα....μου είπαν εδώ ότι αν είναι ν'ανοίξουμε καπάκια και τέτοια να αλλάξουμε και τσιμουχάκια και καδένα και το άλλο το μουαγιέ που κάνει τη βρωμοδουλειά του ξεχρονίσματος και ότι άλλο τέλος πάντων χρειάζεται για να έχει και νόημα το άνοιγμα.
Πες μας τη γνώμη σου γι'αυτά όταν ευκαιρίσεις Confused


αν δεν εχεις αλλαξει το ολο "θεμα" του χρονισματος,τοτε αν λυσεις καπακι,αλαξε τα εντελως προληπτικα,οπως ειχα κανει κ εγω.τα αλλα ολα αυτα χωρις να εχω καποιο προβλημα,εντελως προληπτικα,μιας κ εγινε η δουλεια Wink
GGiannis - Δευ 23 Μάϊ 2011, 21:10:07
Θέμα δημοσίευσης:
orfanos mulopotamos έγραψε:
τι ειναι το misfires...? ωρεεε...

Αρκει μονο να πας στην πρωτη σελιδα του τοπικ
orfanos mulopotamos - Δευ 23 Μάϊ 2011, 21:14:00
Θέμα δημοσίευσης:
GGiannis έγραψε:
orfanos mulopotamos έγραψε:
τι ειναι το misfires...? ωρεεε...

Αρκει μονο να πας στην πρωτη σελιδα του τοπικ
λες να κουραζομουν να διαβασω δυο σελιδες? κ καλα φερει μεριδιο εφθηνης για το οτι κρεμαει ψιλα το αυτοκινητο?
salex - Δευ 23 Μάϊ 2011, 22:31:04
Θέμα δημοσίευσης:
nikos68 έγραψε:
Το δικό μου Στέλιο έχει ένα τέλειο ανέπαφο πορτοκαλί χρώμα σε όλες σχεδόν τις σπείρες του ελατηρίου.Είμαι ο πιο μαλακός (για να μην πω τίποτ'άλλο) απ'όλους?...και με 100000χμ έχω γίνει ζυμαράκι????....χαχαχαχα....μου είπαν εδώ ότι αν είναι ν'ανοίξουμε καπάκια και τέτοια να αλλάξουμε και τσιμουχάκια και καδένα και το άλλο το μουαγιέ που κάνει τη βρωμοδουλειά του ξεχρονίσματος και ότι άλλο τέλος πάντων χρειάζεται για να έχει και νόημα το άνοιγμα.
Πες μας τη γνώμη σου γι'αυτά όταν ευκαιρίσεις Confused



Νίκο, είμαι συμπάσχων. Περτικαλί έχει και το δικό μου! Δεν λέω, μου αρέσει ως χρώμα, αλλά στην πράξη δε νομίζω ότι βοηθάει πολύ.

Υπάρχει τρόπος να αλλαχθούν τα ελατήρια χωρίς να βγει καπάκι, γιατί το να βγει καπάκι σημαίνει ότι θα ανοίξει το μοτέρ.
Που μόνο το κόστος για λύσε-δέσε και φλάντζα με βίδες ξεπερνά κατά πολύ αυτό των ελατηρίων και της εργασίας για την αλλαγή τους.

Το μουαγιέ χρονισμού καλά θα κάνεις να το αλλάξεις ούτως ή αλλως γιατί έχεις παλιά έκδοση και δεν θέλεις να γλυστρήσει κάποια μέρα που θα ανεβαίνεις στο Σιδέρωτα. Δεν περνάνε και ταξί από εκεί, θα πρέπει να γυρίσεις με τα πόδια στο σπίτι!

Το ενδεχόμενο να βγει καπάκι είναι μια ολόκληρη συζήτηση από μόνο του, αλλά ας μην το σκεφτόμαστε καλύτερα γιατί κάνει το κόστος απαγορευτικό...
mechanic - Τρι 24 Μάϊ 2011, 09:35:53
Θέμα δημοσίευσης:
orfanos mulopotamos έγραψε:
GGiannis έγραψε:
orfanos mulopotamos έγραψε:
τι ειναι το misfires...? ωρεεε...

Αρκει μονο να πας στην πρωτη σελιδα του τοπικ
λες να κουραζομουν να διαβασω δυο σελιδες? κ καλα φερει μεριδιο εφθηνης για το οτι κρεμαει ψιλα το αυτοκινητο?


Oxi εχοντας τον κοφτη στις εργοστασιακες στροφες δεν υπαρχει περιπτωση να χανεις σε αποδοση απο τα ελλατηρια.

Και επι τη ευκαιρια (μιας που βρηκα και ελληνικη γραμματοσειρα Very happy ) οσο ποιο σκληρα ελατηρια εχει ενα μοτερ τοσο μεγαλυτερες εσωτερικες τριβες και απωλειες. Ασε που εχεις και καταπονιση στο συστημα μετατροπης της περιστροφικης κινησης σε παλινδρομικη...

Για να μιλησουμε για αναγκη σκληροτερων ελατηριων πρεπει να εχουμε το φαινομενο του μετεωρισμου.
Δηλαδη το φαινομενο κατα το οποιο τα ελατηρια δεν προλαβανουν να επανεφερουν τις βαλβιδες στην αρχικη τους (κλειστη) θεση και μεχρι να κλεισουν οι βαλβιδες, εχουν ξαναδεχτει καινουργια ωση απο τον εκεντροφορο που εννοειται ειναι εντολη "εκτοπισεως" οποτε και εκει ξανα ανοιγουνε.
με ποιο απλα λογια οταν ενα μοτερ λεμε οτι γυριζει πχ στις 6000 στροφες ανα λεπτο στην (μηχανολογικη) πραγματικοτητα εννοουμε 60 στροφες ανα δευτερολεπτο. Οποτε μπορειτε να αναλογιστειτε για τι συνθηκες λειτουργιας μιλαμε...
Τωρα βεβαια σε αυτα τα μοτερ υπηρξε ενα θεμα συζητησεως γυρω απο το αν πρεπει η οχι να φορεσει σκληροτερα ελατηρια. Τελικα (μιας και δεν το ειχα ψαξει τοτε περαιτερω το θεμα) βλεπω οτι ο Στελιος (και μπραβο του του παιδιου) ανακαλυψε οτι τα αναβαθμισανε.

Οποτε για να μπουνε τα πραγματα σε μια σειρα...
Μετεωρισμος σε ενα υγειες μοτερ δεν υπαρχει ακομα και με την πρωτη σειρα ελλατηριων. Απλα (μιας και σορρυ αλλα δεν εχω μπει στον κοπο να μαθω "απο μεσα πληροφοριες") αν καποιος εχει σκοπο να ανεβασει την αποδοση του και κατ'επεκταση και τον κοφτη στροφων. Μιας και αυτο το μοτερ μπορει να συνεχισει να αποδιδει και στις 7000 στροφεσ αλλα και ακομα παραπανω. (απλα υπαρχει ενα μικρο τιπ για αυτη την περιπτωση, γιατι αλλο σετ απ υπαρχει και πρεπει να υπαρχει για να το βγαλεις στην παραγωγη που θα το οδηγει ο καθε ξερολιδης Φον κουλμπερκ και αλλο σετ απ μπορεις να δωσεις οταν ξερεις πως να το δουλεψεις... μιας και σε εργαστηριακες καταστασεις μοτερ 175αρι βγαζει 280 ιππουσ στο δυναμομετρο παγκου αλλα σε αλλο οριο περιστροφης Twisted evil )
Τοτε ναι καλα ειναι να τα αναβαθμισει μιας και δεν θελουμε με τιποτα να παρουσιαζεται το φαινομενο του μετεωρισμου των βαλβιδων το οποιο προκαλει ενα σωρο αλλες μικρες η μεγαλες παρενεργιες στη λειτουργια του κινητηρα.

Αλλιως και στην περιπτωση που δεν ψαχνεστε για παραπανω δυναμη ποιος ο λογος να πληρωσετε? για να εχετε παραπανω εσωτερικες τριβες στο μοτερ σας?
ταπεινη μου γνωμη βεβαια, Embarassed μιας και ο καθενας κανει οτι κρινει καλυτερο για το αμαξι του.
recife_rallye - Τετ 25 Μάϊ 2011, 13:03:40
Θέμα δημοσίευσης:
Aκουστε λοιπον τιμες για εργασια αλλαγης ελατηριων..
ΟΛΑ μαζι με ελατηρια ωστηρια και εργασια αφαιρεσης κεφαλης και αλλαγης ελατηριων ειναι στα 542ε σε επισημη αντιπρωσωπεια..

Καλο ε???

Υ.γ να σημειωσω πως η τιμη ειναι μαζι με την εκπτωση και περιεχει 14 εργατωρες συμφωνα με τον service guide της πεζο
salex - Τετ 25 Μάϊ 2011, 23:37:48
Θέμα δημοσίευσης:
Συγγνωμη αλλά εσένα σου τα χρώσταγαν από το προηγούμενο επεισόδιο!

Το κόστος και ο χρόνος που χρειάζεται θα είναι περίπου το μισό χωρίς να βγει καπάκι! Smile
Octane - Τετ 25 Μάϊ 2011, 23:51:10
Θέμα δημοσίευσης:
recife_rallye έγραψε:
Aκουστε λοιπον τιμες για εργασια αλλαγης ελατηριων..
ΟΛΑ μαζι με ελατηρια ωστηρια και εργασια αφαιρεσης κεφαλης και αλλαγης ελατηριων ειναι στα 542ε σε επισημη αντιπρωσωπεια..

Καλο ε???

Υ.γ να σημειωσω πως η τιμη ειναι μαζι με την εκπτωση και περιεχει 14 εργατωρες συμφωνα με τον service guide της πεζο

Τσαμπα...
Εδω η εργατωρα σε επισημο συνεργειο ξεκιναει απο 80 ευρω... (στην Daihatsu...χαχαχαχαχα Rolling eyes )
JDROGAS - Πεμ 26 Μάϊ 2011, 00:03:22
Θέμα δημοσίευσης:
salex έγραψε:
Συγγνωμη αλλά εσένα σου τα χρώσταγαν από το προηγούμενο επεισόδιο!

Το κόστος και ο χρόνος που χρειάζεται θα είναι περίπου το μισό χωρίς να βγει καπάκι! Smile


Περιμενουμε πληροφοριες κε Στελιο να παραγγειλουμε και τα εκκεντρα ερχομαστε αμεσα!!!! Rolling eyes στο χωρο σας φυσικα και με τη συγκαταθεση του κου Κωνσταντινου Laughing Laughing
recife_rallye - Πεμ 26 Μάϊ 2011, 00:19:30
Θέμα δημοσίευσης:
salex έγραψε:
Συγγνωμη αλλά εσένα σου τα χρώσταγαν από το προηγούμενο επεισόδιο!

Γι αυτο και δε θα το κανω εκει.. Razz
Βασικα στελιο μου ειπαν και τον τροπο με το μπουζι(ναι,καλα ακουσες,τον ανεφεραν πριν να τους τον πω εγω Laughing ),αλλα σκαλωσαν στο πως θα ΒΑΛΟΥΝ τα ελατηρια και οχι στο πως θα τα βγαλουν Confused
Τεσπα,ειναι σε ερευνα το ολο θεμα οπως και το χταποδι για το οποιο θα μιλησουμε οταν μπορεσουμε να συγχρονιστουμε στο τηλ Laughing Laughing
makis106 - Πεμ 02 Ιούν 2011, 00:54:22
Θέμα δημοσίευσης:
Gotcha έγραψε:
Τσεκαρα τα δικα μου χθες. Κινητηρας με ταμπελακι 7/2008. Τα ελατηρια δεν ειχαν χρωμα (πορτοκαλι, ροζ) αλλα ειχαν το κλασσικο "μεταλλικο" χρωμα

Το ίδιο. Και στα τρία ελατήρια που φαίνονται απο την τάπα, δεν υπήρχε σημάδι χρώματος... Scratch
μοντ. 4/2008
kostaslbc - Πεμ 02 Ιούν 2011, 12:51:33
Θέμα δημοσίευσης:
και καλά το κόστος των εργατικών το δέχομαι.
ποιος όμως έχει λεφτά να αγοράσει φακό να ψάχνει τα ελατήρια?? Wink Laughing Laughing
Alexis22 - Πεμ 02 Ιούν 2011, 19:22:10
Θέμα δημοσίευσης:
makis106 έγραψε:
Gotcha έγραψε:
Τσεκαρα τα δικα μου χθες. Κινητηρας με ταμπελακι 7/2008. Τα ελατηρια δεν ειχαν χρωμα (πορτοκαλι, ροζ) αλλα ειχαν το κλασσικο "μεταλλικο" χρωμα

Το ίδιο. Και στα τρία ελατήρια που φαίνονται απο την τάπα, δεν υπήρχε σημάδι χρώματος... Scratch
μοντ. 4/2008
και το δικο μου που ειναι αρχες του 2008 εβγαλα ολο το καπακι και δεν ειχαν καποιο χρωμα τα ελατηρια.
kostaslbc - Πεμ 02 Ιούν 2011, 20:35:43
Θέμα δημοσίευσης:
Στο δικό μου επίσης κανονικό μεταλλικό χρώμα στα ελατήρια.μοντ 10/2009.
207 rc miltos - Τετ 15 Ιούν 2011, 11:24:46
Θέμα δημοσίευσης: ελατηρια βαλβιδων
Γεια σασ παιδια εχω ενα προβλημα και θα ηθελα τη γνωμη σασ εχω ενα rc μοντελο 09 1 σταδιο με 23.000χιλ και μετα τισ 5700στροφεσ μου κανει διακοπεσ με αποτελεσμα να μιν μπορει να πιασει κοφτη κατα τα αλλα το αμακση δουλευει πολλη καλα και και μετα απο πολυ ψαξιμο καταληγουμε στα ελατηρια εγω ανοιξα την ταπα να δω πια γενιασ φοραω αλλα δεν ειδα χρωμα θα ηθελα να μου πειτε αν καποιιοσ ειχε παρομοιο προβλημα και τι εκανε και αν καποιοσ αλλαξε ελατηρια με τον καινουργιο τροπο ευχαριστω
SαλιγκαρAKIS - Πεμ 16 Ιούν 2011, 15:03:50
Θέμα δημοσίευσης: Re: ελατηρια βαλβιδων
207 rc miltos έγραψε:
Γεια σασ παιδια εχω ενα προβλημα και θα ηθελα τη γνωμη σασ εχω ενα rc μοντελο 09 1 σταδιο με 23.000χιλ και μετα τισ 5700στροφεσ μου κανει διακοπεσ με αποτελεσμα να μιν μπορει να πιασει κοφτη κατα τα αλλα το αμακση δουλευει πολλη καλα και και μετα απο πολυ ψαξιμο καταληγουμε στα ελατηρια εγω ανοιξα την ταπα να δω πια γενιασ φοραω αλλα δεν ειδα χρωμα θα ηθελα να μου πειτε αν καποιιοσ ειχε παρομοιο προβλημα και τι εκανε και αν καποιοσ αλλαξε ελατηρια με τον καινουργιο τροπο ευχαριστω


Δέν διαφωνώ ότι μπορεί να είναι τα ελατήρια, αλλά κανά μπουζάκι έχεις αλλάξει; Rolling eyes
recife_rallye - Πεμ 16 Ιούν 2011, 15:17:08
Θέμα δημοσίευσης: Re: ελατηρια βαλβιδων
207 rc miltos έγραψε:
Γεια σασ παιδια εχω ενα προβλημα και θα ηθελα τη γνωμη σασ εχω ενα rc μοντελο 09 1 σταδιο με 23.000χιλ και μετα τισ 5700στροφεσ μου κανει διακοπεσ με αποτελεσμα να μιν μπορει να πιασει κοφτη κατα τα αλλα το αμακση δουλευει πολλη καλα και και μετα απο πολυ ψαξιμο καταληγουμε στα ελατηρια εγω ανοιξα την ταπα να δω πια γενιασ φοραω αλλα δεν ειδα χρωμα θα ηθελα να μου πειτε αν καποιιοσ ειχε παρομοιο προβλημα και τι εκανε και αν καποιοσ αλλαξε ελατηρια με τον καινουργιο τροπο ευχαριστω


Εισαι ο φιλος του κρις που εχει το κοκκινο με την 28αρα?
207 rc miltos - Πεμ 16 Ιούν 2011, 18:25:05
Θέμα δημοσίευσης: ελατηρια βαλβιδων
ναιφιλοσ του χρηστου ειμαι και μπουζι αλλαξα
bagosgt - Πεμ 16 Ιούν 2011, 19:15:48
Θέμα δημοσίευσης: Re: ελατηρια βαλβιδων
207 rc miltos έγραψε:
Γεια σασ παιδια εχω ενα προβλημα και θα ηθελα τη γνωμη σασ εχω ενα rc μοντελο 09 1 σταδιο με 23.000χιλ και μετα τισ 5700στροφεσ μου κανει διακοπεσ με αποτελεσμα να μιν μπορει να πιασει κοφτη κατα τα αλλα το αμακση δουλευει πολλη καλα και και μετα απο πολυ ψαξιμο καταληγουμε στα ελατηρια εγω ανοιξα την ταπα να δω πια γενιασ φοραω αλλα δεν ειδα χρωμα θα ηθελα να μου πειτε αν καποιιοσ ειχε παρομοιο προβλημα και τι εκανε και αν καποιοσ αλλαξε ελατηρια με τον καινουργιο τροπο ευχαριστω

παιζει να εχεις κ θεμα με χρονισμα...
207 rc miltos - Πεμ 16 Ιούν 2011, 19:39:54
Θέμα δημοσίευσης: ελατηρια βαλβιδων
το πηγα για χρονισμα μια χαρα ειναι
Alexis22 - Πεμ 16 Ιούν 2011, 20:16:08
Θέμα δημοσίευσης: Re: ελατηρια βαλβιδων
207 rc miltos έγραψε:
το πηγα για χρονισμα μια χαρα ειναι

Μονο ελεγχο ή αλλαξες και το μουαγιε?γτ και εγω ειχα παρομοιο προβλημα ενω το ειχα ελεγξει και εδειχνε οτι ηταν οκ τελικα το προβλημα ηταν απο εκιε μιας και το ξανα πηγα για αλλαγη του σετ χρονισμου και το προβλημα λυθηκε...
salex - Πεμ 16 Ιούν 2011, 20:20:58
Θέμα δημοσίευσης:
Όταν βγει το ψευτοκάπακο, που είναι σχετικά εύκολη δουλειά, θα φανεί αν έχει τα τελευταία ελατήρια ή όχι.

Πάντως έχουμε δει ότι αυτοκίνητα παραγωγής τέλους 2009 έχουν τα άχρωμα ελατήρια.
207 rc miltos - Πεμ 16 Ιούν 2011, 20:22:51
Θέμα δημοσίευσης: ελατηρια βαλβιδων
οχι δεν το αλλαξα αλλα το πηγα σε δυο αντοπροσοπειεσ και οι δυο μου ειπαν οτι εναι μια χαρα τωρα τι να πω δεν ξερω
207 rc miltos - Πεμ 16 Ιούν 2011, 20:25:23
Θέμα δημοσίευσης: ελατηρια βαλβιδων
υπαρχει οπεριπτωση να φοραω τα καινουργαια ελατηρια και παλι να εχουν θεμα πχ ελλατωματικα
salex - Παρ 17 Ιούν 2011, 00:06:13
Θέμα δημοσίευσης:
Μίλτο, μπορεί κάλλιστα να έχεις τα καινούργια ελατήρια αλλά λόγω ρυθμίσεων να δημιουργούνται προβλήματα.

Ακόμη και σε RC F/L με τα νέα ελατήρια εμφανίζονται misfires, αν παραγίνει επιθετική η ρύθμιση στις υψηλές στροφές και τα περιφερειακά του αυτοκινήτου δεν ανταποκρίνονται στα επίπεδα των ρυθμίσεων.
recife_rallye - Παρ 17 Ιούν 2011, 00:26:03
Θέμα δημοσίευσης:
salex έγραψε:
Μίλτο, μπορεί κάλλιστα να έχεις τα καινούργια ελατήρια αλλά λόγω ρυθμίσεων να δημιουργούνται προβλήματα.

Ακόμη και σε RC F/L με τα νέα ελατήρια εμφανίζονται misfires, αν παραγίνει επιθετική η ρύθμιση στις υψηλές στροφές και τα περιφερειακά του αυτοκινήτου δεν ανταποκρίνονται στα επίπεδα των ρυθμίσεων.


Baσικα στελιο οπως ειπα και στο φιλο του τον χρηστο,το αμαξι του μιλτου χρησιμοποιει το ιδιο file με ενα αλλο rc το οποιο ομως δεν εχει τετοια προβληματα Confused Παρρ ολ αυτα ομως απ οτι εμαθα,ειναι αρκετα επιθετικο!

Υπαρχει ομως μια ακομη πολυ σημαντικη διαφορα(αν κρινω και απο προσωπικη εμπειρια)η οποια ειναι στο hardware και συγκεκριμενα στην εισαγωγη!
Αν εχω λαθος,ας με διορθωσει ο μιλτος

Υ.γ μιλτο αν δεν αλλαξεις σετ χρονισμου,να μην εισαι σιγουρος για τπτ Cool
207 rc miltos - Παρ 17 Ιούν 2011, 18:11:35
Θέμα δημοσίευσης: ελατηρια βαλβιδων
Δε ξερω τι να πω ρε παιδια προσ το παρον ψαχνω να βρο ενα μαστορα να μου αλλαξει τα ελλατηρια και βλεπουμε
Samer - Πεμ 30 Μάϊ 2013, 12:11:42
Θέμα δημοσίευσης:
Aftermarket ελατηρια βαλβιδων εχουμε? Το εχει ψαξει κανεις? Εκτος απο τα upgraded της Peugeot τα αχρωμα ξερω γω τι ειναι.
Άπορος - Πεμ 30 Μάϊ 2013, 12:38:40
Θέμα δημοσίευσης:
Samer έγραψε:
Aftermarket ελατηρια βαλβιδων εχουμε? Το εχει ψαξει κανεις? Εκτος απο τα upgraded της Peugeot τα αχρωμα ξερω γω τι ειναι.

http://www.supertechperformance.com/cat-ivalves?id=6
Samer - Τετ 12 Ιούν 2013, 12:13:40
Θέμα δημοσίευσης:
Άπορος έγραψε:
Samer έγραψε:
Aftermarket ελατηρια βαλβιδων εχουμε? Το εχει ψαξει κανεις? Εκτος απο τα upgraded της Peugeot τα αχρωμα ξερω γω τι ειναι.

http://www.supertechperformance.com/cat-ivalves?id=6


Thumb right
psilos133 - Δευ 13 Ιαν 2014, 22:42:25
Θέμα δημοσίευσης:
Καλησπέρα, αποφάσισα να κάνω ρεκτιφιέ το αμάξι μου και είπα να αλλάξω και τα ελατήρια των βαλβίδων με τα τελευταία..Τα παρηγγειλα από την citroen μιας και ο κωδικός ειναι ιδιος απλά από την citroen θα έρθουν πιο γρήγορα. Δύο ερωτήσεις έχω:
1) Τα παλία τα ελατήρια εχουν αποσυρθεί??Δεν υπαρχει περιπτωση δλδ να μου φερουν τα παλιά...
2) Peugeot - Citroen το ιδιο πραγμα ειναι ετσι??Δεν υπάρχει περιπτωση να διαφερουν..??
Samer - Τρι 14 Ιαν 2014, 02:52:31
Θέμα δημοσίευσης:
psilos133 έγραψε:
Καλησπέρα, αποφάσισα να κάνω ρεκτιφιέ το αμάξι μου και είπα να αλλάξω και τα ελατήρια των βαλβίδων με τα τελευταία..Τα παρηγγειλα από την citroen μιας και ο κωδικός ειναι ιδιος απλά από την citroen θα έρθουν πιο γρήγορα. Δύο ερωτήσεις έχω:
1) Τα παλία τα ελατήρια εχουν αποσυρθεί??Δεν υπαρχει περιπτωση δλδ να μου φερουν τα παλιά...
2) Peugeot - Citroen το ιδιο πραγμα ειναι ετσι??Δεν υπάρχει περιπτωση να διαφερουν..??


Γτ δεν παραγγελνεις απο supertech και να εχεις το κεφαλη σπυ ησυχο να τελειωνεις.
psilos133 - Τρι 14 Ιαν 2014, 10:19:24
Θέμα δημοσίευσης:
Samer έγραψε:
psilos133 έγραψε:
Καλησπέρα, αποφάσισα να κάνω ρεκτιφιέ το αμάξι μου και είπα να αλλάξω και τα ελατήρια των βαλβίδων με τα τελευταία..Τα παρηγγειλα από την citroen μιας και ο κωδικός ειναι ιδιος απλά από την citroen θα έρθουν πιο γρήγορα. Δύο ερωτήσεις έχω:
1) Τα παλία τα ελατήρια εχουν αποσυρθεί??Δεν υπαρχει περιπτωση δλδ να μου φερουν τα παλιά...
2) Peugeot - Citroen το ιδιο πραγμα ειναι ετσι??Δεν υπάρχει περιπτωση να διαφερουν..??


Γτ δεν παραγγελνεις απο supertech και να εχεις το κεφαλη σπυ ησυχο να τελειωνεις.


Θέλω να βάλω τα εργοστασιακά οχι κατι αλλο..Αλήθεια πόσο έχουν της supertech??και τι διαφορά έχουν απο τα εργοστασιακά..Ξέρω οτι τα καινουργια ελατήρια της peugeot - citroen τα άχρωμα ειναι καλά γι αυτό ειπα γι αυτά...
psilos133 - Τρι 14 Ιαν 2014, 11:11:53
Θέμα δημοσίευσης:
και να γιατί δεν πήγαινε το αμάξι...Είχε φυγει πάλι ο χρονισμός, κάπνα στις βαλβίδες και στους αυλούς παρόλο που τους καθαρισα πριν λίγο καιρο (μου είπε βέβαια οτι το καθαριστικό έκανε δουλειά αλλα αν δεν ανοίξεις μοτερ δεν γινεται σωστή δουλειά) και μερικώς βουλωμενος καταλύτης...Ελπίζω να μην πάθω εγκεφαλικό με το νούμερο που θα ακούσω..
Gregts21 - Τρι 20 Ιούν 2017, 15:28:57
Θέμα δημοσίευσης:
σκεφτομαι για εκκεντροφορους μπουμπι το τελευταιο σταδιο ..μαζι με τουσ εκκεντροφορους εχει βαλει κανεις αλλα ελατηρια (απο thp200 η supertech) και αλλα retainers(τα retainers τα αναφερω καθως η shcrick δινει μαζι με τους εκεντροφορους και σετ με retainers) υπαρχει οφελος να μπουν μαζι με τους εκκεντροφορους ανεξαρτητα απο το κοστοσ?
Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες

Powered by phpBB 2.0.21 © 2001, 2002 phpBB Group
© 2002-2003 206 Club - Greece
Πληροφορίες : info@206club.gr