Gotcha έγραψε: |
Καλα ρε παιδια, ποιος βαζει το αμαξι μπρος χωρις να περιμενει την αντλια να κανει την "δουλεια" της με το πρωτο γυρισμα του διακοπτη?? :S |
106PYRGOS έγραψε: |
αν κ πριν ετσι το εκανες κ δεν ειχες προβλημα οντως θελει ψαξιμο,αλλα κ εγω αν παω να το βαλω κατευθειαν με το που γυρισω το κλειδι συνηθως δεν παιρνει,το αφηνω 2-3 δευτερα κ ειναι κομπλε.ετσι ειναι το σωστο. |
greenpug106 έγραψε: |
... τελευταία έχανε και την ώρα κατά την εκκίνηση από τα όργανα και ήθελε ξανά ρύθμισμα |
plaketokofths έγραψε: |
Για μενα 2 παιζουν.
1. Τσεκάρεις τάση μπαταρίας, αν εισαι ~13,5V αναμμένος είσαι ΟΚ. Στην μιζιά αν δεν πέφτει κάτω απο 10 είσαι πάλι οκ. Η μίζα γυρνάει και με 8V! Αν στο κάνει καιρό κανονικά θα επρεπε να είχες μείνει. Επίσης το λαμπάκι της μπαταριας του καντραν αφορά το δυναμό. 2. Αν δυσκολευεται να πάρει για καιρο 8/10 ειναι βαλβίδα ψυχρής. Ειναι ακριβώς πίσω απο το θερμοστάτη. Μια μπλε ειναι! |
Pughell έγραψε: |
Αν ειναι μπαταρια θα φαινοταν αμεσως απο την ενταση φωτισμου του καντραν ρε... ![]() |
206xtreme έγραψε: | ||
13.5 αμα είναι αναμμένος να ψάχνει αρχίσει να ψάχνει η για μπαταρίες (βραχυκυκλωμένο στοιχείο μέσα) ή για δυναμό (αρπαγμένα πηνία) με μεγάλη κλίση στο 2ο.... Απαγορεύτεται τάση κάτω από 14.1V και μετά από πολλά χιλιόμετρα θα μπορούσα να δεχτώ 13.8... Αλλά όχι 13.5 (είναι υπερβολικά χαμηλή τάση όταν είσαι αναμμένος)!!!!! Κάπου υπάρχει πρόβλημα!!! Εγώ του έχω πιεί το αίμα και η τάση μου είναι πάντα όταν δε παίζω μουσική 14.6!!!!!!!!!!!!! Και όταν το τρέχω και ζεσταίνει το δυναμό πολύ πέφτω στα 14.3!!!!!!!!!!!!!!!!!! Αμα δω 13.5 αναμμένος θα βάλω τα κλάματα... Επίσης... Ναι η μίζα γυρνάει με οποιαδήποτε τάση ακόμα και χαμηλή!!! Αλλά δώστης τα ampere που ζητάει συνεχόμενα!!!! ΜΠΟΥΡΛΟΤΟΟΟΟΟΟΟΟ!!!!! Τώρα για τη βαλβίδα ψυχρής δε το κατέχω... Αλλά αφού το λες λογικά παίζει σα θέμα... |
plaketokofths έγραψε: |
Για μενα 2 παιζουν.
1. Τσεκάρεις τάση μπαταρίας, αν εισαι ~13,5V αναμμένος είσαι ΟΚ. Στην μιζιά αν δεν πέφτει κάτω απο 10 είσαι πάλι οκ. Η μίζα γυρνάει και με 8V! Αν στο κάνει καιρό κανονικά θα επρεπε να είχες μείνει. Επίσης το λαμπάκι της μπαταριας του καντραν αφορά το δυναμό. 2. Αν δυσκολευεται να πάρει για καιρο 8/10 ειναι βαλβίδα ψυχρής. Ειναι ακριβώς πίσω απο το θερμοστάτη. Μια μπλε ειναι! |
plaketokofths έγραψε: |
1. Για να μηδενισουν τα οργανα, κοινως για να πάθει ηλεκτρικο κοκομπλοκο το 106 η τάση πρέπει να πέσει κάτω απο 8V! Κι αυτο θα γινει μονο με προβληματική μπαταρία την ώρα της μιζιάς! Tην ώρα την εχω χάσει κι εγώ πάντως στο σαξό 2 φορες και απο μπαταρία έμεινα μετά απο 8 μήνες οπότε θεωρώ οτι δεν ειναι σχετικό.
2. 206 με καινούρια μπαταρία τάση σβηστο για 10 ωρες: 12.8V τάση αναμμένο 5 λεπτά: 14.2V στην μιζιά: 11V 3. 106 με καινούρια μπαταρία και τσεκαρισμένο δυναμό με αμπερομετρηση: τάση σβηστο για 10 ωρες: 12.7V τάση αναμμένο 5 λεπτά: 14V στην μιζιά: 10.8V |
plaketokofths έγραψε: |
Οι τιμές θεωρώ οτι ειναι ιδανικές, εφοσον το δυναμό ειναι λειτουργικό και η μπαταρία καινούρια. Μια ανοχή -0,5V νομίζω ειναι φυσιολογική.
Εσύ μόνο τον πυκνωτή που θα χεις σίγουρα και μουφα μπαταρία να ειχες παίζεις σε αλλο ταμπλώ. ![]() |
Pughell έγραψε: |
Μην σκατε τζαμπα,το παιδι αλλαξε πριν λιγες μερες σασμαν οποτε κατα πασα πιθανοτητα καπου κατι δεν εγινε καλα με τον αισθητηρα στροφαλου. ![]() |
greenpug106 έγραψε: |
85 ευρώ για 55 AH μπαταρία.
Η παλιά πάλι από τον ίδιο άντεξε 2 χρόνια και 8 μήνες |
greenpug106 έγραψε: |
85 ευρώ για 55 AH μπαταρία. Η παλιά πάλι από τον ίδιο άντεξε 2 χρόνια και 8 μήνες |
RoadRunner122 έγραψε: |
Όταν το δυναμό υπολειτουργεί ή τελοσπάντων δε φορτίζει επαρκώς τη μπαταρία, τότε το μοτέρ και όλα τα άλλα περιφεριακά (φώτα, ήχος κλπ) ουσιαστικά την "ξελιγώνουν" τη μπαταρία. Οι μπαταρίες μολύβδου μπορούν μεν να δώσουν μεγάλες εντάσεις ρεύματος αλλά άπαξ και πάθουν βαθειά εκφόρτηση, μετά είναι για πέταμα.
Οπότε, ναι, είναι λογικό να χρειάστηκε κ η μπαταρία αλλαγή. |
greenpug106 έγραψε: |
Τι να πω μπορεί η κακή επαφή με το δύναμο να έφαγε την μπαταρία γρηγορότερα. Το ότι έχει συναγερμό το αυτοκίνητο συντείνει καθόλου? |