PSClub - Hellas

Βλάβες - Επισκευές - Συνεργεία - Ανταλλακτικά - 106 - αργεί να ξεκινήσει

greenpug106 - Δευ 09 Μάϊ 2011, 06:48:25
Θέμα δημοσίευσης: 106 - αργεί να ξεκινήσει
Το 106 μου αργεί να ξεκινήσει.

Το starter ακούγεται αλλά η μηχανή δεν παίρνει εύκολα μπρος.
Στη 2-3η προσπάθεια ξεκινάει.
Έχετε υπόψη τι μπορεί να είναι?
Giannis307 - Δευ 09 Μάϊ 2011, 08:34:12
Θέμα δημοσίευσης:
Δες μπαταρια αν εχει πεσει....δες ματι στροφαλου (που δεν το νομιζω αυτο συνηθως παει μια και εξω) και τα ηλεκτρικα της πεταλουδας
greenpug106 - Δευ 09 Μάϊ 2011, 10:30:29
Θέμα δημοσίευσης:
Επειδή διάβασα αρκετά παρόμοια προβλήματα θα δω τα ακόλουθα

Αισθητήρας στροφάλου
Αισθητήρας ψυχρής εκκίνησης - Αυτόν που τον βρίσκουμε?
Immobilizer
Μίζα
LIONKING - Δευ 09 Μάϊ 2011, 14:38:25
Θέμα δημοσίευσης:
ριξε κανα βλεφαρο και σε μπουζι.αα και καινουργια να ειναι αν ειναι πολυ ψυχρα κανουν κατι τετοια. ο ασθητηρας θερμοκρασιας ( οπως λεγεται της ψυχρης) ειναι διπλα απο τον αισθητηρα του θερμοστατη
greenpug106 - Δευ 09 Μάϊ 2011, 16:24:50
Θέμα δημοσίευσης:
Οκ ευχαριστώ.

Το μεσημέρι πάντως αφού γύρισα το κλειδί στην τελευταία στάση το άφησα 3-4 δευτερόλεπτα να πάρει ρεύμα με την ησυχία της η αντλία βενζίνης και ξεκίνησε από την πρώτη. Θα το δοκιμάζω έτσι να δούμε εάν αυτό ήταν το πρόβλημα
reselie-206 - Δευ 09 Μάϊ 2011, 18:07:54
Θέμα δημοσίευσης:
Αν μάθεις τι έφταιγε πές μου γιατί μου το έκανε και εμένα(επίσης όταν άφηνα τον διακοπτη ανοιχτό για λίγο έπαιρνε...μπορει να είναι και μπαταρία δεδομένου οτι δε μου το ξαναέκανε απο όταν άλλαξα...
Gotcha - Δευ 09 Μάϊ 2011, 18:15:28
Θέμα δημοσίευσης:
Καλα ρε παιδια, ποιος βαζει το αμαξι μπρος χωρις να περιμενει την αντλια να κανει την "δουλεια" της με το πρωτο γυρισμα του διακοπτη?? :S
206xtreme - Δευ 09 Μάϊ 2011, 19:15:01
Θέμα δημοσίευσης:
Gotcha έγραψε:
Καλα ρε παιδια, ποιος βαζει το αμαξι μπρος χωρις να περιμενει την αντλια να κανει την "δουλεια" της με το πρωτο γυρισμα του διακοπτη?? :S


Εγώ... Smile Smile Αλλά έχω 3 μπαταρίες... Οπότε κατά 99% είναι θέμα μπαταρίας... Βάλε ένα πολύμετρο και δες την τάση... Αν είσαι κρύος κάτω από 12.4 τότε φυσιολογικό μου φαίνεται... (Στα υπόψιν, όταν είχα τη μια μπαταρία με τις καταναλώσεις που είχα και το ελάχιστο φόρτισμα στο μιζάρισμα έβλεπα και 11.2!!!!!!! Που να πάρει μπρος... Αφού δε το έκανα πυροτέχνημα το αμάξι πάλι καλά...)

Αν πάλι δεν είναι η μπαταρία που είναι το πιο απλό να ελέγξεις τότε βλέπεις τα υπόλοιπα.
106PYRGOS - Δευ 09 Μάϊ 2011, 21:04:46
Θέμα δημοσίευσης:
αν κ πριν ετσι το εκανες κ δεν ειχες προβλημα οντως θελει ψαξιμο,αλλα κ εγω αν παω να το βαλω κατευθειαν με το που γυρισω το κλειδι συνηθως δεν παιρνει,το αφηνω 2-3 δευτερα κ ειναι κομπλε.ετσι ειναι το σωστο.
greenpug106 - Δευ 09 Μάϊ 2011, 21:09:10
Θέμα δημοσίευσης:
106PYRGOS έγραψε:
αν κ πριν ετσι το εκανες κ δεν ειχες προβλημα οντως θελει ψαξιμο,αλλα κ εγω αν παω να το βαλω κατευθειαν με το που γυρισω το κλειδι συνηθως δεν παιρνει,το αφηνω 2-3 δευτερα κ ειναι κομπλε.ετσι ειναι το σωστο.


Όχι παλαιότερα το έβαζα μπρος με την πρώτη και έπαιρνε.
Αφου αναφέρετε μπαταρια να πω ότι τελευταία έχανε και την ώρα κατά την εκκίνηση από τα όργανα και ήθελε ξανά ρύθμισμα
RoadRunner122 - Δευ 09 Μάϊ 2011, 21:30:33
Θέμα δημοσίευσης:
greenpug106 έγραψε:
... τελευταία έχανε και την ώρα κατά την εκκίνηση από τα όργανα και ήθελε ξανά ρύθμισμα


εεε τι κάνει νιάου νιάου στα κεραμύδια???
Pughell - Δευ 09 Μάϊ 2011, 21:52:30
Θέμα δημοσίευσης:
Αν ειναι μπαταρια θα φαινοταν αμεσως απο την ενταση φωτισμου του καντραν ρε... Confused
plaketokofths - Δευ 09 Μάϊ 2011, 21:55:52
Θέμα δημοσίευσης:
Για μενα 2 παιζουν.

1. Τσεκάρεις τάση μπαταρίας, αν εισαι ~13,5V αναμμένος είσαι ΟΚ. Στην μιζιά αν δεν πέφτει κάτω απο 10 είσαι πάλι οκ. Η μίζα γυρνάει και με 8V! Αν στο κάνει καιρό κανονικά θα επρεπε να είχες μείνει. Επίσης το λαμπάκι της μπαταριας του καντραν αφορά το δυναμό.

2. Αν δυσκολευεται να πάρει για καιρο 8/10 ειναι βαλβίδα ψυχρής. Ειναι ακριβώς πίσω απο το θερμοστάτη. Μια μπλε ειναι!
206xtreme - Δευ 09 Μάϊ 2011, 22:06:02
Θέμα δημοσίευσης:
plaketokofths έγραψε:
Για μενα 2 παιζουν.

1. Τσεκάρεις τάση μπαταρίας, αν εισαι ~13,5V αναμμένος είσαι ΟΚ. Στην μιζιά αν δεν πέφτει κάτω απο 10 είσαι πάλι οκ. Η μίζα γυρνάει και με 8V! Αν στο κάνει καιρό κανονικά θα επρεπε να είχες μείνει. Επίσης το λαμπάκι της μπαταριας του καντραν αφορά το δυναμό.

2. Αν δυσκολευεται να πάρει για καιρο 8/10 ειναι βαλβίδα ψυχρής. Ειναι ακριβώς πίσω απο το θερμοστάτη. Μια μπλε ειναι!


13.5 αμα είναι αναμμένος να ψάχνει αρχίσει να ψάχνει η για μπαταρίες (βραχυκυκλωμένο στοιχείο μέσα) ή για δυναμό (αρπαγμένα πηνία) με μεγάλη κλίση στο 2ο.... Απαγορεύτεται τάση κάτω από 14.1V και μετά από πολλά χιλιόμετρα θα μπορούσα να δεχτώ 13.8... Αλλά όχι 13.5 (είναι υπερβολικά χαμηλή τάση όταν είσαι αναμμένος)!!!!! Κάπου υπάρχει πρόβλημα!!! Εγώ του έχω πιεί το αίμα και η τάση μου είναι πάντα όταν δε παίζω μουσική 14.6!!!!!!!!!!!!! Και όταν το τρέχω και ζεσταίνει το δυναμό πολύ πέφτω στα 14.3!!!!!!!!!!!!!!!!!! Αμα δω 13.5 αναμμένος θα βάλω τα κλάματα... Επίσης... Ναι η μίζα γυρνάει με οποιαδήποτε τάση ακόμα και χαμηλή!!! Αλλά δώστης τα ampere που ζητάει συνεχόμενα!!!! ΜΠΟΥΡΛΟΤΟΟΟΟΟΟΟΟ!!!!!

Τώρα για τη βαλβίδα ψυχρής δε το κατέχω... Αλλά αφού το λες λογικά παίζει σα θέμα...
206xtreme - Δευ 09 Μάϊ 2011, 22:07:48
Θέμα δημοσίευσης:
Pughell έγραψε:
Αν ειναι μπαταρια θα φαινοταν αμεσως απο την ενταση φωτισμου του καντραν ρε... Confused


Άλλο λέει έδω... Δεν εννοεί το λαμπάκι της μπαταρίας... Εννοεί οτι το καντραν δε θα φωτοβολούσε αρκετά... Αλλά αμα το συνηθίσεις δε σου κάνει αίσθηση φαντάζομαι... Οπότε δε θα μπορούσε και εύκολα να το δει...
reselie-206 - Δευ 09 Μάϊ 2011, 22:11:41
Θέμα δημοσίευσης:
Στάνταρ είναι μπαταρία...τα ίδια και σε εμένα κάθε φορά ρεσέτ ... επίσης καμιά φορά άναβε λαμπάκι airbag fault και μου λέγανε τα παιδιά μπαταρίαααα τίποτα εγώ... μέχρι που έμεινα... Laughing
plaketokofths - Δευ 09 Μάϊ 2011, 22:12:46
Θέμα δημοσίευσης:
206xtreme έγραψε:
plaketokofths έγραψε:
Για μενα 2 παιζουν.

1. Τσεκάρεις τάση μπαταρίας, αν εισαι ~13,5V αναμμένος είσαι ΟΚ. Στην μιζιά αν δεν πέφτει κάτω απο 10 είσαι πάλι οκ. Η μίζα γυρνάει και με 8V! Αν στο κάνει καιρό κανονικά θα επρεπε να είχες μείνει. Επίσης το λαμπάκι της μπαταριας του καντραν αφορά το δυναμό.

2. Αν δυσκολευεται να πάρει για καιρο 8/10 ειναι βαλβίδα ψυχρής. Ειναι ακριβώς πίσω απο το θερμοστάτη. Μια μπλε ειναι!


13.5 αμα είναι αναμμένος να ψάχνει αρχίσει να ψάχνει η για μπαταρίες (βραχυκυκλωμένο στοιχείο μέσα) ή για δυναμό (αρπαγμένα πηνία) με μεγάλη κλίση στο 2ο.... Απαγορεύτεται τάση κάτω από 14.1V και μετά από πολλά χιλιόμετρα θα μπορούσα να δεχτώ 13.8... Αλλά όχι 13.5 (είναι υπερβολικά χαμηλή τάση όταν είσαι αναμμένος)!!!!! Κάπου υπάρχει πρόβλημα!!! Εγώ του έχω πιεί το αίμα και η τάση μου είναι πάντα όταν δε παίζω μουσική 14.6!!!!!!!!!!!!! Και όταν το τρέχω και ζεσταίνει το δυναμό πολύ πέφτω στα 14.3!!!!!!!!!!!!!!!!!! Αμα δω 13.5 αναμμένος θα βάλω τα κλάματα... Επίσης... Ναι η μίζα γυρνάει με οποιαδήποτε τάση ακόμα και χαμηλή!!! Αλλά δώστης τα ampere που ζητάει συνεχόμενα!!!! ΜΠΟΥΡΛΟΤΟΟΟΟΟΟΟΟ!!!!!

Τώρα για τη βαλβίδα ψυχρής δε το κατέχω... Αλλά αφού το λες λογικά παίζει σα θέμα...


Δεν συμφωνώ μαζί σου για την τάση! Εχεις 206 και ο ανθρωπος εχει 106! Εχετε αλλα ηλεκτρικά. Πιθανώς να έχεις και αλλη - αλλες μπαταριες πανω και αλλαγμένο δυναμό.


Στο 206 δεν θυμαμαι να πω με σιγουρια να πω την τάση αλλά στο saxo που εχει ιδια ηλεκτρικά με το 106 χωρίς φορτία και τον κινητήρα σε λειτουργία δεν πάει πάνω απο 14V. Κι αυτά με ολοκαινουρια μπαταρία και υστερα απο επιτυχή αμπερομέτρηση του δυναμό.
Pughell - Δευ 09 Μάϊ 2011, 22:43:28
Θέμα δημοσίευσης:
Σε 106/Saxo απο 13,5 και πανω εισαι jet. Wink
greenpug106 - Τρι 10 Μάϊ 2011, 06:25:30
Θέμα δημοσίευσης:
plaketokofths έγραψε:
Για μενα 2 παιζουν.

1. Τσεκάρεις τάση μπαταρίας, αν εισαι ~13,5V αναμμένος είσαι ΟΚ. Στην μιζιά αν δεν πέφτει κάτω απο 10 είσαι πάλι οκ. Η μίζα γυρνάει και με 8V! Αν στο κάνει καιρό κανονικά θα επρεπε να είχες μείνει. Επίσης το λαμπάκι της μπαταριας του καντραν αφορά το δυναμό.

2. Αν δυσκολευεται να πάρει για καιρο 8/10 ειναι βαλβίδα ψυχρής. Ειναι ακριβώς πίσω απο το θερμοστάτη. Μια μπλε ειναι!


Ευχαριστώ όλους για τις απαντήσεις.

Όχι δεν το κάνει καιρό.
Άλλαξα σασμάν και το αυτοκίνητο έμεινε στο συνεργείο 2-3 εβδομάδες και αυτό το έκανε μόλις το πήρα πίσω δηλαδή εδώ και μια εβδομάδα.

Ποτέ δεν περίμενα να πάρουν ρεύμα τα διάφορα.
Και σήμερα το πρωί που περίμενα και πάλι ξεκίνησε από την πρώτη όπως και χθες. Την μπαταρία την έβαλα το 2008 καινούργια και μάλιστα 55ΑΗ (πιο δυνατή από αυτή που είχε)

Για το κατράν ανάφερα ότι χανόταν η ώρα κατά την εκκίνηση δηλαδή έδειχνε λάθος ώρα. Δεν πρόσεξα κάτι άλλο.
plaketokofths - Τρι 10 Μάϊ 2011, 15:24:11
Θέμα δημοσίευσης:
μετρα την τάση 3 φορες:

1. σε λειτουργια
2. σβηστο
3. πανω στην μιζιά

και πες μας...
206xtreme - Τρι 10 Μάϊ 2011, 15:32:49
Θέμα δημοσίευσης:
Δεν ήξερα ότι παίζει θέμα με τα ηλεκτρικά του κάθε οχήματος...Αλλά και πάλι μου φαίνεται παράλογο να έχει στάνταρ τάση 13.5.Σε ότι αυτοκίνητο έχει τύχει να δω βολτομετρο ήταν πάνω από 14.πράγμα που δε μου κάνει εντύπωση,αν σκεφτείς ότι όλοι οι εξωτερικοί φορτιστες μπαταριών λειτουργούν στα 14.4βολτ για φόρτιση.τώρα τι να πω,αν είστε σίγουροι για τα ηλεκτρικά του 106 τότε πασο από μένα...επειδή προσωπικα δε το ξέρω το αμάξι και τα ηλεκτρικά του,αλλά εχω δει με τα μάτια μου πάνω από 100 βολτομετρα σε διαφορετικά αυτοκίνητα και όλα δείχνανε πάνω από 14...
plaketokofths - Τρι 10 Μάϊ 2011, 15:59:34
Θέμα δημοσίευσης:
Για το saxo ανέφερα πραγματικο περιστατικό. Θα παω να μετρήσω το 206 σε λιγο να σας πω, εχει επισης καινούρια μπαταρία αλλά δεν μπορώ να κάνω αμπερομετρηση τέτοιας τάξης.

Με βολτόμετρο απλό ή πολύμετρο πέρνεις την τάση.

Η τιμή της τάση δεν ειναι το παν, η ιστορια ολη κρύβεται στο δυναμό αλλά ειναι αλλο μεγάλο κεφάλαιο αυτό.
groupN - Τρι 10 Μάϊ 2011, 16:26:13
Θέμα δημοσίευσης:
επειδη εμεινε λιγες μερες οπως ειπες στο συνεργειο το εκανε. επεσε λιγο η ταση. αμα περπατησει λιγο καιρο θα ξαναφορτωσει και θα εισαι οκ. αλλα να το αφηνεις λιγο πριν το γυρισεις για να παρει μπρος. ετσι πρεπει
plaketokofths - Τρι 10 Μάϊ 2011, 18:05:44
Θέμα δημοσίευσης:
1. Για να μηδενισουν τα οργανα, κοινως για να πάθει ηλεκτρικο κοκομπλοκο το 106 η τάση πρέπει να πέσει κάτω απο 8V! Κι αυτο θα γινει μονο με προβληματική μπαταρία την ώρα της μιζιάς! Tην ώρα την εχω χάσει κι εγώ πάντως στο σαξό 2 φορες και απο μπαταρία έμεινα μετά απο 8 μήνες οπότε θεωρώ οτι δεν ειναι σχετικό.

2. 206 με καινούρια μπαταρία
τάση σβηστο για 10 ωρες: 12.8V
τάση αναμμένο 5 λεπτά: 14.2V
στην μιζιά: 11V

3. 106 με καινούρια μπαταρία και τσεκαρισμένο δυναμό με αμπερομετρηση:
τάση σβηστο για 10 ωρες: 12.7V
τάση αναμμένο 5 λεπτά: 14V
στην μιζιά: 10.8V
206xtreme - Τρι 10 Μάϊ 2011, 20:10:32
Θέμα δημοσίευσης:
plaketokofths έγραψε:
1. Για να μηδενισουν τα οργανα, κοινως για να πάθει ηλεκτρικο κοκομπλοκο το 106 η τάση πρέπει να πέσει κάτω απο 8V! Κι αυτο θα γινει μονο με προβληματική μπαταρία την ώρα της μιζιάς! Tην ώρα την εχω χάσει κι εγώ πάντως στο σαξό 2 φορες και απο μπαταρία έμεινα μετά απο 8 μήνες οπότε θεωρώ οτι δεν ειναι σχετικό.

2. 206 με καινούρια μπαταρία
τάση σβηστο για 10 ωρες: 12.8V
τάση αναμμένο 5 λεπτά: 14.2V
στην μιζιά: 11V

3. 106 με καινούρια μπαταρία και τσεκαρισμένο δυναμό με αμπερομετρηση:
τάση σβηστο για 10 ωρες: 12.7V
τάση αναμμένο 5 λεπτά: 14V
στην μιζιά: 10.8V


8 volt έχεις βραχυκυκλώσει στοιχείο... Και πάει άχρηστη η μπαταρία... Η κάθε μπαταρία απότελείται απο 6 στοιχεία σε σειρά... Με τάση κάθε στοιχείου από 2 μέχρι 2.2 βόλτ ανάλογα με τη μπαταρία (και συνήθως 2.1)... Μια μπαταρία πάει για πέταμα όταν δείχνει τάση 10.5 και κάτω....

Οι τιμές που αναφέρεις πιο πάνω για τα αυτοκίνητα μου κάνουν πολύ πιο λογικές... Και αμα υπάρχουν αποκλείσεις παίζει και το "σφάλμα" του οργάνου μέτρησης. Στο δικό μου με 3 βολτόμετρα βγάλαμε 3 διαφορετικές τάσεις στο ίδιο σημείο... Shocked Αλλά άμα είσαι από 14V και πάνω είναι πιο λογικό από το 13.5!!! Στη μιζιά μου κάνει εντύπωση γιατί εγώ δε πέφτω κάτω από 12.2 αλλά αυτό μπορεί να εξηγηθεί εύκολα λόγω του οτι έχω περισσότερες από μια μπαταρίες οπότε η ζήτηση ρεύματος έρχεται από κάθε μια ξεχωριστά και όχι συνολικά από μια...
plaketokofths - Τρι 10 Μάϊ 2011, 22:18:34
Θέμα δημοσίευσης:
Οι τιμές θεωρώ οτι ειναι ιδανικές, εφοσον το δυναμό ειναι λειτουργικό και η μπαταρία καινούρια. Μια ανοχή -0,5V νομίζω ειναι φυσιολογική.

Εσύ μόνο τον πυκνωτή που θα χεις σίγουρα και μουφα μπαταρία να ειχες παίζεις σε αλλο ταμπλώ. Wink
Pughell - Τρι 10 Μάϊ 2011, 23:04:03
Θέμα δημοσίευσης:
Μην σκατε τζαμπα,το παιδι αλλαξε πριν λιγες μερες σασμαν οποτε κατα πασα πιθανοτητα καπου κατι δεν εγινε καλα με τον αισθητηρα στροφαλου. Wink
206xtreme - Τετ 11 Μάϊ 2011, 01:09:13
Θέμα δημοσίευσης:
plaketokofths έγραψε:
Οι τιμές θεωρώ οτι ειναι ιδανικές, εφοσον το δυναμό ειναι λειτουργικό και η μπαταρία καινούρια. Μια ανοχή -0,5V νομίζω ειναι φυσιολογική.

Εσύ μόνο τον πυκνωτή που θα χεις σίγουρα και μουφα μπαταρία να ειχες παίζεις σε αλλο ταμπλώ. Wink


ΠΥΚΝΩΤΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗ???? ΑΠΑΠΑΠΑΠΑΠΑΠΑΠΑΠΑΠΑ ΜΑΚΡΙΑ ΑΠΟ ΜΑΣ!!!! ΘΕΟΣ ΦΥΛΑΞΕΙ!!! Μακριά απο τους πυκνωτές!!!! Μεγαλύτερη απάτη στο θέμα ρεύμα δεν υπάρχει!!!!!
greenpug106 - Τετ 11 Μάϊ 2011, 06:13:47
Θέμα δημοσίευσης:
Pughell έγραψε:
Μην σκατε τζαμπα,το παιδι αλλαξε πριν λιγες μερες σασμαν οποτε κατα πασα πιθανοτητα καπου κατι δεν εγινε καλα με τον αισθητηρα στροφαλου. Wink


Στέλιο που ακριβώς βρίσκεται αυτός?
Pughell - Τετ 11 Μάϊ 2011, 07:22:23
Θέμα δημοσίευσης:
Ακριβως στο σημειο που ενωνεται το σασμαν με το μπλοκ,στην περιφερεια του βολαν για να καταλαβεις.
Ειναι ο αισθητηρας που διαβαζει τα δοντακια του βολαν. Wink
LIONKING - Τετ 11 Μάϊ 2011, 09:35:33
Θέμα δημοσίευσης:
στελιο τι εννοεις οτι δεν εγινε κατι καλα με το ματι?οπως βγανει ετσι μπαινει και να θες λαθος δε κανεις.χαλαει ευκολα?
Pughell - Τετ 11 Μάϊ 2011, 20:41:25
Θέμα δημοσίευσης:
Μπορει να επιασε βρωμια ρε ή να μην κουμπωσε σωστα.
Ο αισθητηρας στροφαλου ειναι λιγο περιεργο πραγμα...
Απαξ και παρει μπροστα το μοτερ,μετα δεν τρεχει τιποτα.Μεχρι να παρει ομως,σου βγαζει την Παναγια. Sad
greenpug106 - Πεμ 16 Ιούν 2011, 16:04:26
Θέμα δημοσίευσης:
Πάω σε λίγο στον ηλεκτρολόγο.
Τελευταία μου σβήνει το κατράν σαν οδηγώ.
Δηλαδή πέφτουν οι δείκτες και σβήνει τελείως σαν να μην πέρνει ρεύμα.
Όταν του δώσω καμιά καρπαζιά επανέρχεται.

Θα μετρήσω την τάση της μπαταρίας και μάλλον θα βάλουμε καινούργια Smile
greenpug106 - Πεμ 16 Ιούν 2011, 18:31:01
Θέμα δημοσίευσης:
Τελικά η μπαταρία δεν ήταν καλή όπως λέχθηκε.

Είδαμε την τάση τόσο κατά το μιζάρισμα, όσο κατά το ρελαντί αλλά και κατά το παλάρισμα. Το έβλεπε με μηχανάκι με λαμπάκια έτσι δεν ξέρω τιμές.

Επίσης το σύρμα που έρχεται από το δύναμο δεν είχε καλή επαφή. Αυτό μάλλον προκλήθηκε κατά την αλλαγή του σασμάν. Το διορθώσαμε και αυτό. τώρα ξεκινάει με την πρώτη. Το θέμα με το κατράν θα δείξει αλλά μάλλον αυτό έφταιγε.

85 ευρώ για 55 AH μπαταρία.
Η παλιά πάλι από τον ίδιο άντεξε 2 χρόνια και 8 μήνες
RoadRunner122 - Πεμ 16 Ιούν 2011, 19:01:14
Θέμα δημοσίευσης:
greenpug106 έγραψε:
85 ευρώ για 55 AH μπαταρία.
Η παλιά πάλι από τον ίδιο άντεξε 2 χρόνια και 8 μήνες


55ευρω το 2006 ΑCDelco 44Ah... μέχρι σήμερα Laughing
MEMsound - Πεμ 16 Ιούν 2011, 19:05:03
Θέμα δημοσίευσης:
70ε πριν λιγες μερες EXIDE 62αρα.
drdino - Πεμ 16 Ιούν 2011, 19:12:09
Θέμα δημοσίευσης:
greenpug106 έγραψε:


85 ευρώ για 55 AH μπαταρία.
Η παλιά πάλι από τον ίδιο άντεξε 2 χρόνια και 8 μήνες



Πολλά λεφτά, μικρή διάρκεια.
Sinanai - Πεμ 16 Ιούν 2011, 19:14:54
Θέμα δημοσίευσης:
Ε, τότε... Rolling eyes Laughing Laughing Laughing
greenpug106 - Πεμ 16 Ιούν 2011, 21:30:31
Θέμα δημοσίευσης:
Τι να πω μπορεί η κακή επαφή με το δύναμο να έφαγε την μπαταρία γρηγορότερα. Το ότι έχει συναγερμό το αυτοκίνητο συντείνει καθόλου?

85 ευρώ μου πήρε για όλη την εργασία.
Δούλεψε 30 - 40 λεπτά.
Αφαιρέσαμε και την σκούπα για να έχει καλύτερη πρόσβαση στο σύρμα του δυνάμου.
RoadRunner122 - Παρ 17 Ιούν 2011, 00:06:39
Θέμα δημοσίευσης:
Όταν το δυναμό υπολειτουργεί ή τελοσπάντων δε φορτίζει επαρκώς τη μπαταρία, τότε το μοτέρ και όλα τα άλλα περιφεριακά (φώτα, ήχος κλπ) ουσιαστικά την "ξελιγώνουν" τη μπαταρία. Οι μπαταρίες μολύβδου μπορούν μεν να δώσουν μεγάλες εντάσεις ρεύματος αλλά άπαξ και πάθουν βαθειά εκφόρτηση, μετά είναι για πέταμα.

Οπότε, ναι, είναι λογικό να χρειάστηκε κ η μπαταρία αλλαγή.
groupN - Παρ 17 Ιούν 2011, 23:08:16
Θέμα δημοσίευσης:
ετσι επαθα και εγω. την παλια την ειχα 4+ χρονια την μπαταρια VARTA 44Ah και δεν ειχε κανει κιχ. το αφησα το αμαξι το χειμωνα ακινητο 1-2 βδομαδες και τα εφτυσε αμεσως. και εβαλα μια φτηνη τωρα
sotos 106xs - Σαβ 18 Ιούν 2011, 11:23:43
Θέμα δημοσίευσης:
RoadRunner122 έγραψε:
Όταν το δυναμό υπολειτουργεί ή τελοσπάντων δε φορτίζει επαρκώς τη μπαταρία, τότε το μοτέρ και όλα τα άλλα περιφεριακά (φώτα, ήχος κλπ) ουσιαστικά την "ξελιγώνουν" τη μπαταρία. Οι μπαταρίες μολύβδου μπορούν μεν να δώσουν μεγάλες εντάσεις ρεύματος αλλά άπαξ και πάθουν βαθειά εκφόρτηση, μετά είναι για πέταμα.

Οπότε, ναι, είναι λογικό να χρειάστηκε κ η μπαταρία αλλαγή.



+1
Γιάννη όπως πάντα διαβασμένος Wink
sotos 106xs - Σαβ 18 Ιούν 2011, 11:26:26
Θέμα δημοσίευσης:
greenpug106 έγραψε:
Τι να πω μπορεί η κακή επαφή με το δύναμο να έφαγε την μπαταρία γρηγορότερα. Το ότι έχει συναγερμό το αυτοκίνητο συντείνει καθόλου?


Αν ο συναγερμός δεν είναι υπερευαίσθητος και δεν χτυπάει συνέχεια,δεν έχεις πρόβλημα,η κατανάλωση τους γενικά δεν είναι ιδιαίτερη.
Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες

Powered by phpBB 2.0.21 © 2001, 2002 phpBB Group
© 2002-2003 206 Club - Greece
Πληροφορίες : info@206club.gr