sps έγραψε: |
ποσα χλμ εκανες με τα ρουλεμαν πριν σπασει?
Ετσι για να δουμε αν κανουμε καλα πολλοι που αλλαζουμε ιμαντες-ρουλεμαν στα 80.000 χλμ. |
Sinanai έγραψε: |
![]() ![]() ![]() Εγώ, πάντως, άλλαξα όλο το σετ στα 60... |
Pughell έγραψε: |
Ο τεντωτηρας παει ΠΑΝΤΑ μαζι με το σετακι του ιμαντα χρονισμου,αν η εταιρια παραγωγης ειναι σοβαρη και οχι....κινεζικη.
Το μονο που δεν παει στο σετ ειναι η αντλια νερου. |
sps έγραψε: |
Στελιο μαζι με τεντωτηρες προτεινεις να αλαζουμε και αντλια νερου?
Γιατι τελευταια φορα θυμαμαι κατα τυχη την αλαξα και ηταν στραβωμενη και σπασμενη. πως δουλευε το κυκλωμα ενας θεος ξερει... |
Pughell έγραψε: |
Εγω αλλαζω αντλια παντα μαζι με τον ιμαντα.
Σε περιπτωση που "δακρυσει"(δεν σκεφτομαι καν το να βγαλει προβλημα),το κοστος εργατικων ειναι πολλαπλασιο του κοστους της αντλιας οποτε δεν εχει νοημα να το ρισκαρεις. ![]() |
GEMI έγραψε: |
Κανονικά πρέπει να το φτιάξει δωρεάν στα πλαίσια εγγύησης επισκευής, βάση νόμου δηλ. Μόνο τα εργατικά μπορεί να σου ζητήσει. |
106PYRGOS έγραψε: |
μια εβδομαδα περασε κ ακομα δεν το πηρα το αμαξι,αυριο κατα 99% θα το εχω,ειχε σπασει κ ενα ελατηριο βαλβιδων,μονοφυσο με τριφυσο εχουν καμια διαφορα στην κεφαλη?τα ιδια ελατηρια δεν εχουν? |
nikolas206gti έγραψε: | ||
Καμια διαφορα. Ιδια πραγματα ![]() |