PSClub - Hellas

Ανάρτηση και Σύστημα Διεύθυνσης - 106 - ¶ξονας 106

stratos gti - Σαβ 23 Απρ 2011, 11:19:10
Θέμα δημοσίευσης: 106 - ¶ξονας 106
πήρα ένα άξονα...και λεω μιας και τον έχω κάτω να του αλλάξω τα σινεμπλόκ με σκληρότερα ...τι προτείνετε να βάλω powerflex , ps, spoox,φτιαχτά σιδερένια ,αλουμίνιο η τεφλόν το αμάξι κινείται καθημερινά .. επίσης λέω να του βάψω το σωλήνα αλλά και τους βραχίωνες τι μπογιές ν πάρω για να κρατήσει γτ από κάτω τρώει ζορι πετραδάκια υγρασίες.... ευχαριστώ και καλή ανάσταση σ όλους!
agrhgoropoulos - Σαβ 23 Απρ 2011, 11:37:03
Θέμα δημοσίευσης:
to ti sinemplok 8a baleis eksartate apo to ti zhtas apo to amaksi k pws einai o tropos odhghshs sou. pantws gia ka8hmerino amaksi to sklhro den einai kalo. katantaei kourastiko
RoadRunner122 - Σαβ 23 Απρ 2011, 14:29:34
Θέμα δημοσίευσης:
Επέλεξε ή φτιαχτά αλουμινένια ή τα πορτοκαλί της PS. Και με τα 2 δεν θα έχεις πρόβλημα αρκεί τα πρώτα που θα φτιάξεις να έχουν σωστή εφαρμογή (να μπουν σφηνωτά-πρεσσαριστά).

Όσο για χρώματα, αν θέλεις να είναι ανθεκτικό σε πετραδάκια, περνας μιά πλαστικοποίηση (ως αστάρι) και στη συνέχεια με χρώμα αυτοκινήτου και ένα καλό βερνίκι (αυτοκινήτου). Αλλά με τον πλαστικοποιητή θα έχεις μιά σαγρέ και όχι λεία επιφάνεια. Εγώ τον έβαψα με απλό αστάρι, χρώμα και βερνίκι αυτοκινήτου και από πετραδάκια είναι κομπλέ.

Check:





stratos gti - Σαβ 23 Απρ 2011, 17:36:54
Θέμα δημοσίευσης:
πολύ ωραία δουλειά έχεις κάνει ....αν βάλω αλουμίνιου σαν τα δικά σου περπατάει άνετα η τρίζει ανυπόφορα ....τώρα θα μ πεις μέταλλο είναι δεν είναι λάστιχο αλλά το δίκο σου πως συμπεριφέρεται πίσω είναι πολύ απότομο και τι βελτίωση είδες...τώρα από στυλ οδήγησης δεν είμαι και κανένας πιλότος αλλά όπου μπορώ το βάζω...
RoadRunner122 - Σαβ 23 Απρ 2011, 19:24:39
Θέμα δημοσίευσης:
Εν ολίγοις μιάς και έχω ξαναγράψει εντυπώσεις (δεν θυμάμαι αν ήταν εδώ ή στο 106sc, ψάξε...) με τα μεταλλικά, απλά ο πίσω άξονας βιδώνεται στο έδαφος, σταματάνε τα χαζοπαιξίματα αριστερά-δεξιά όταν ο κώλος γλυστρίσει και είναι πολύ πιό ελέγξιμος όταν επίτηδες τον ξεκολλήσεις (τιμονιά με άφημα γκαζιού, φρένα μες τη στροφή κλπ...). Ξεκολλάει πολύ πιό δύσκολα σε σχέση με τα μαμά αλλά κι όταν αυτό γίνει μη φανταστεις πως θα σε προσπεράσει, γενικά δεν θα σε φέρει σε δύσκολη θέση.
Από κει και πέρα, φέρνει λίγο θόρυβο αναλόγως το οδόστρομα. Αν είσαι γδυτός (χωρίς σαλόνι, μοκέτα κλπ) θα το παρατηρήσεις έντονα, αν είσαι φουλ σαλόνι δύσκολα θα παρατηρήσεις διαφορά σε κανονικ'ο δρόμο Wink
groupN - Κυρ 24 Απρ 2011, 21:41:59
Θέμα δημοσίευσης:
πολυ ωραια δουλεια γιαννη. εγω εχω ενα προβλημα με τον αξονα πισω μου κανει εναν θορυβο στις ανωμαλιες του δρομου. σινεμπλοκ παιζει να ειναι η κανα ρουλεμαν στους βραχιονες;
teo106 16v 2001 - Κυρ 24 Απρ 2011, 22:23:02
Θέμα δημοσίευσης:
για το θορυβο που εχεις στις ανωμαλιες του δρομου,ριξε πρωτα μια ματια μηπως εχουν ξεσφιξει οι βιδες ( 13αρες δεξια - αριστερα ) απο τα αυτακια της αντιστρεπτικης Arrow
RoadRunner122 - Δευ 25 Απρ 2011, 11:28:32
Θέμα δημοσίευσης:
teo106 16v 2001 έγραψε:
για το θορυβο που εχεις στις ανωμαλιες του δρομου,ριξε πρωτα μια ματια μηπως εχουν ξεσφιξει οι βιδες ( 13αρες δεξια - αριστερα ) απο τα αυτακια της αντιστρεπτικης Arrow


+1

Αλλά αφού το σηκώσεις και πριν βγάλεις ζάντες, πιάστες αντιδιαμμετρικά πάνω-κάτω και κούνα τις. Μετά αντιδιαμμετρικά αριστερά-δεξιά...
Αν δεις τζόγο, μάλλον πας για ρουλεμάν βραχίονα
groupN - Δευ 25 Απρ 2011, 16:31:34
Θέμα δημοσίευσης:
ευχαριστω παιδια θα το κοιταξω γιατι τελευταια ειχα αλλαξει αμορτισερ και το ψιλωσα. μαλλον παιζει να εκανε ο μηχανικος καμμια χαζομαρα οταν εβγαλε τις ραβδους
stratos gti - Δευ 25 Απρ 2011, 23:27:30
Θέμα δημοσίευσης:
αύριο λέω να πάρω τα ps πορτοκαλί από ντίνο....και μιας κ τον έχω κάτω να αλλάξω και βέργες??? τώρα φοράει μαμά(19μμ).. μπροστά φοράω 280lbs... να ψαχτώ για 21??
MEMsound - Τρι 26 Απρ 2011, 10:01:19
Θέμα δημοσίευσης:
γιατι οχι... Wink Wink
Pughell - Τρι 26 Απρ 2011, 10:57:39
Θέμα δημοσίευσης:
Εκτος του οτι δεν υπαρχουν ραβδοι στρεψης 21mm πια,σου περισσευει το 600αρι ρε Στρατο; Confused
stratos gti - Τρι 26 Απρ 2011, 11:38:17
Θέμα δημοσίευσης:
όχι, ίσα ίσα το αντίθετο....σινεμπλοκ,,,ρουλεμάν αν θέλει ...βάψιμο κ πάνω τέλος
stratos gti - Σαβ 30 Απρ 2011, 16:39:02
Θέμα δημοσίευσης:
μπορεί να πει μ κάποιος τη σωστή διαδικασία χαμηλώματος από τις ράβδους να το κάνω μόνος μου να τελειώνω, θέλω να το χαμηλώσω 1,5-2 πόντους ,,όλοι μ λένε να τ κάνω ένα δόντι όμως έτσι το δοκίμασα κ χαμηλώνει περισσότερο και το αμάξι κάθεται πολύ όπως και η ανάρτηση πατιέται αρκετά...
RoadRunner122 - Σαβ 30 Απρ 2011, 19:22:30
Θέμα δημοσίευσης:
stratos gti έγραψε:
μπορεί να πει μ κάποιος τη σωστή διαδικασία χαμηλώματος από τις ράβδους....


Oδηγό ρύθμισης ύψους θα βρεις ΕΔΩ!

Θα χρειαστείς ένα ψευδοαμορτισέρ ώστε να στερεώσεις τους βραχίονες στο επιθυμητό ύψος.
Επίσης πρόσεξε τη βίδα που θα χρησιμοποιήσεις για να αφαιρέσεις το αυτάκι της αντιστρεπτικής να έχει το σωστό βήμα! Οι περισσότερες που θα βρεις σε βιδάδικα, χρωματοπωλεία κλπ έχουν μεγαλύτερο απ'ότι χρειάζεται και θα χαλάσεις το πάσο στο αυτάκι.

ΠΡΟΣΟΧΗ: υπολόγισε στο ύψος γύρω στα 3-4mm + από μπόσικα και άλλα 2mm + από το βάρος που θα πέσει στο πίσω άξονα και θα κάτσει Wink
stratos gti - Σαβ 30 Απρ 2011, 21:12:09
Θέμα δημοσίευσης:
πολύ καλό σ ευχαριστώ ,δηλαδη σύμφωνα με το λόγο που δίνει 1προς2,5 πρέπει να το κατεβασω για να έρθει 1,5 πόντο 6mm στη ανάρτηση και 15μμ στην αποσταση + μποσικα και οταν κάθεται για να ρθει just 2 ποντους
z@ck! - Τρι 24 Μάϊ 2011, 23:56:25
Θέμα δημοσίευσης:
αυριο το πρωι βαζω αλλαζω και εγω αξονα μιας και αυτος που ειχα επανω τα επαιξε απο τις καφριλες και τα εργοταξια Evil ....
τελικα δεν ειναι δυσκολο οσο χρονοβορο γιατι εκτος απο το ανεβα - κατεβα πρεπει να αλλαξω και ολα τα σωθηκα γιατι οι ραβδοι που εχει επανω ο καλο ειναι 18αρες!! Shocked
να δουμε και την αντιστρεπτικη τι ειναι .... Rolling eyes
AutoStamatopoulos - Τετ 13 Αύγ 2014, 11:39:30
Θέμα δημοσίευσης:
Ειμαι νεο μελος και βρηκα εδω το θεμα για τον αξονα,μπορειτε να μου πειτε γνωμες σεταροντας τον αξονα μ και που μπορω να βρω τους πιρους της Peugeot Sport για τον αξονα μ!
RoadRunner122 - Τετ 13 Αύγ 2014, 13:21:32
Θέμα δημοσίευσης:
Καλής ήρθες αλλά για να γίνει αυτό σωστά, πέρνα πρωτα απ'το ανάλογο τοπικ.

Γνώμες για ποιό πράγμα ακριβώς?

Σινεμπλόκ μεταλλικά πλέον μόνο φτιαχτά, δε νομίζω να βρεις ps.
AutoStamatopoulos - Κυρ 17 Αύγ 2014, 11:50:52
Θέμα δημοσίευσης:
Οχι για συνεμπλοκ φιλε στα GRA 106 φοραν κατι πυρους που ρυθμιζουν καστερ και συγκλιση εχετε ακουστα?
RoadRunner122 - Κυρ 17 Αύγ 2014, 23:45:51
Θέμα δημοσίευσης:
Τα Gr.A της Peugeot Sport οχι, δε φορουσαν κατι τετοιο. Του Μπαρμπαδημου και του Μαστροκιτσου ισως (με πατεντα-φτιαχτη κατασκευη). Δεν το κραζω, απλα δεν ειναι της PS για να μη μπερδευομαστε.

Σιγουρα οποιοσδηποτε καλος-σοβαρος μηχανουργος του χωρου, μπορει να στους φτιαξει. Wink
m_power_lunatic - Κυρ 26 Απρ 2015, 16:59:50
Θέμα δημοσίευσης: ¶ξονας s1 1.3 rallye
Έχω 2 ερωτησεις για τον αξονα του 1.3 rallye,όποιος δεν βαριεται και δεν τον κουράζω δίνει μια απάντηση να με βοηθήσει.

Σκέφτομαι να βάλω δισκοφρενατο άξονα πίσω,θα βελτιωσω το φρεναρισμα καθόλου ή τσάμπα λεφτά???¶ν δεν κανω λαθος του 1.6 8v και 16V είναι ιδιοι ή κανω λάθος???

Επιπλέον στο θέμα των αντιστρεπτικών μπαινουνε απο τα επομενα 106 rallye απο οτι γνωριζω (πιο παχιες),εχει δοκιμασει καποιος εναν συνδυασμο να προτεινει???

Ο μαμα αξονας πισω απο 13αρι rallye εαν ειναι στραβος ή θελει αλλαγη ψαχνουμε μονο απο 13αρι ή κανει σαν αξονας αυτουσιος και απο αλλα μοντελα απλα και βαζουμε τα πραγματα του 13αρισιου αξονα (αντιστρεπτικη κτλ).

Πρηξιμο το ξερω,αναψτε τσιγαρο -καφε και γραψτε αν θελετε (και βριστε κιολας χεχεχε)!!!
alfasud - Κυρ 26 Απρ 2015, 18:07:24
Θέμα δημοσίευσης:
Αν και υπάρχουν διακεκριμένοι... αναρτησολόγοι να απαντήσουν πιο ολοκληρωμένα, σου γράφω αυτά που ξέρω:
του 1.6 8V είναι ίδιος με αυτόν του 16V, απλά έχει λεπτότερη αντιστρεπτική.
Το φρενάρισμα βεβαίως και βελτιώνεται, ωστόσο αλλάζει πίσω το μετατρόχιο ( πιο φαρδύς ο δισκοφρενάτος άξονας).
geo106xs - Κυρ 26 Απρ 2015, 21:48:50
Θέμα δημοσίευσης:
Ο αξονας του 8v με του 16v ειναι ολοϊδιοι!
Σαν αξονες,ειναι ολοι ιδιοι(μιλαμε μονο για τη "σωληνα")
Σε 13ρι,δε θα πειραζα αντιστρεπτικες,ουτε μπρος ουτε πισω! Μπροστα λογω βαρους κινητηρα και πισω,λογω στενου μετατροχιου! Εχω δοκιμασει σε 14ρι αντιστρεπτικες απο 16v και το αποτελεσμα,δεν ηταν ικανοποιητικο,για τα γουστα μου τουλαχιστον!
Αν βαλεις δισκοφρενατο αξονα,δοκιμασε 24ρα αντιστρεπτικη(rallye 1.6),αλλα κατι μου λεει οτι θα καταληξεις σε 22ρα.
Σε φρεναρισμα,δε θα δεις τοσο μεγαλη διαφορα οσο απ'αυτη ενος καλοσυντηρημενου ταμπουρου! Αυτο που αξιζει πιο πολυ στο δισκοφρενατο,ειναι το κατα 2cm φαρδυτερο μετατροχιο... Αυτα! Razz
Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες

Powered by phpBB 2.0.21 © 2001, 2002 phpBB Group
© 2002-2003 206 Club - Greece
Πληροφορίες : info@206club.gr