PSClub - Hellas

Κινητήρας - 306 - Βελτιωση μοτερ 306 1,4 8ν ή αλλαγη κινητηρα?

Vaggos 306 - Τρι 19 Απρ 2011, 23:14:15
Θέμα δημοσίευσης: 306 - Βελτιωση μοτερ 306 1,4 8ν ή αλλαγη κινητηρα?
Χαιρετώ όλα τα παιδιά του φόρουμ!! Έχω το 306 με τα χωριστά φανάρια φλας το 1.4 με τα 75 άλογα όχι το φουλ ιντζέκσιον κ θέλω να αλλάξω το μοτέρ κ είμαι ανάμεσα στο γνωστό 1.6 16v με τα 122ps κ στο 1.6 8v με τα γύρω στα 100ps. Τι προτίνεται?? Κ γενικά τι θα χρειαστώ για μια πλήρη μετατροπή μαζί με τα ηλεκτρικά??
GGiannis - Τετ 20 Απρ 2011, 01:29:24
Θέμα δημοσίευσης:
Καλησπερα Βαγγελη , απο προσωπικης αποψης θα σου συνιστουσα να μην το κανεις.Την μετατροπη αυτην την θες για να βγαλεις περισοτερη δυναμη? απο 75 να πας 100 αλογα και να υποστεις ολο αυτο ? Δεν ξερω αν πραγματικα συμφερει , αν θες κατι παραπανω σε δυναμη θα μπορεις να το κανεις και στο υπαρχων μοτερ , αλλα ως γνωστον σε μη τουρμπο οπως και να εχει δεν θα δεις μεγαλες διαφορες εκτος και αν το ανοιξεις! Αν δεν σε ενδιαφερει η δυναμη μην μπεις στην διαδικασια αυτη η οποια ειναι αρκετα μακρια βαλιτσα.
stratos gti - Τετ 20 Απρ 2011, 02:03:40
Θέμα δημοσίευσης:
16v να βαλεις και δε θα το μετανιωσεις και με λιγα πραματακια θα χεις κατι αξιολογο για τη καροτσα του 306 που απο πατημα ειναι αλλου.....κυκλοφορουν πολλα τετοια 306...
greenpug106 - Τετ 20 Απρ 2011, 07:10:44
Θέμα δημοσίευσης:
Από πλευράς κόστους πόσα διαθέτεις και τι θέλεις να κάνεις?

Φρένα θα χρειαστείς?
Ανάρτηση?
Εξάτμιση?
Εισαγωγή?
Πρόγραμμα?
Το 306 πόσο πάει τώρα?
Σκοπεύεις να το κρατήσεις πολλά χρόνια?

Από νομικής πλευράς το μοτέρ θα το δηλώσεις?

Στα γράφω όλα αυτά για να μην πεις ότι πχ πάει 4.000 ευρώ το 306 και θα δώσω άλλες 3.000 και μετά από 2 χρόνια αν θελήσεις να το δώσεις να πηγαίνει 3.500 - 4.000

Το μοτέρ του GTi-6 το έχεις σκεφτεί καθόλου?
167 ίππους βγάζει 2.0άρι 16v

Επίσης υπάρχει και το μοτέρ από 206 κλπ TU5JP4
1.6 16v με 110 ίππους.
Πιθανόν να βρίσκεις πιο πολλά τέτοια μοτέρ και θα είναι και πιο καινούργια. Στην Αγγλία είναι χώμα. Και αυτό το μοτέρ ανεβαίνει εύκολα 130 - 135 αλλά και περισσότερα ανάλογα με τις επιλογές και το κόστος
MEMsound - Τετ 20 Απρ 2011, 08:11:36
Θέμα δημοσίευσης:
http://www.psclub.gr/forum/viewtopic.php?t=17873
http://www.psclub.gr/forum/viewtopic.php?t=17511
http://www.psclub.gr/forum/viewtopic.php?t=4608
http://www.psclub.gr/forum/viewtopic.php?t=13406
http://www.psclub.gr/forum/viewtopic.php?t=12595
Vaggos 306 - Τετ 20 Απρ 2011, 11:55:31
Θέμα δημοσίευσης:
Ευχαριστώ για τις απαντήσεις σας παιδιά! Στο αμάξι έχω ήδη βάλει ανάρτηση με χαμήλωμα κ ελαστικά 195/50/15 οπότε θέλω μόνο μοτέρ μαζί με σαζμάν πλεξούδα κτλ κ φυσικά καλύτερα φρένα. Για το μοτέρ του gti δεν το σκέφτομαι γιατί πάει μακριά η βαλίτσα ούτε για βελτίωση σε αυτόν που έχω αλλά μου άρεσε αυτό του 206 με τα 110 άλογα. Είναι κάλο-αξιόπιστο? Καίει πολύ?? Κ τι χρειάζεται για να μπει στο 306?? Γιατι το δικό μου δεν είναι καν φουλ ιντζέκσιον έχει καρμπυρατέρ αν δεν κάνω λάθος. Για ευρώ γύρω στο 2000αρο να υπολογίσουμε.
greenpug106 - Τετ 20 Απρ 2011, 18:03:02
Θέμα δημοσίευσης:
http://www.car.gr/parts/view/1350019/

http://www.car.gr/parts/view/1199951/

http://www.car.gr/parts/view/771436/

http://www.car.gr/parts/view/739502/

http://www.car.gr/parts/view/863699/

http://www.car.gr/parts/view/378118/

http://www.car.gr/parts/view/311442/

Διαλέγεις και παίρνεις.
Μίλα με ένα καλό μηχανικό & ηλεκτρολόγο που μπορεί να κάνει την αλλαγή. Σε αυτό θα σε βοηθήσουν τα παιδιά
Vaggos 306 - Τετ 20 Απρ 2011, 21:20:37
Θέμα δημοσίευσης:
Ευχαριστώ για τα link! Μόνο να μου πείτε τι άλλο ακριβώς χρειάζομαι για να γίνει σωστή δουλειά. Για σαζμάν πλεξούδα εγκέφαλο ή οτι άλλο χρειάζεται...
greenpug106 - Πεμ 21 Απρ 2011, 08:02:05
Θέμα δημοσίευσης:
http://www.psclub.gr/forum/viewtopic.php?t=20676

Διάβασε το πιο πάνω.
Υπάρχουν κοιν.α σημεία με την περίπτωση σου φίλε.
Vaggos 306 - Πεμ 21 Απρ 2011, 14:52:19
Θέμα δημοσίευσης:
Ευχαριστώ κ καλή ανάσταση παιδιά!!
GGiannis - Πεμ 21 Απρ 2011, 16:40:49
Θέμα δημοσίευσης:
Επισης Βαγγελη
petran92 - Τετ 27 Απρ 2011, 00:07:25
Θέμα δημοσίευσης: 306 1.4 8V προτασεις-κοστος για βελτιωση
Γεια σας!! Ειμαι νεος στο φορουμ αλλα γενικα παρακολουθω αρκετες συζητησεις πριν γινω μελος ακομα.Εδω κ ενα χρονο περιπου οδηγω ενα 306 1.4 8V μοντελο του '96,το οποιο ομως δεν παει μια,ασχετα το οτι εχει κ στην πλατη 260 χιλιαδες χλμ,εμφανως ''γονατισμενο'' μοτερ κ παρουσιαζει γενικα αρκετα προβληματα θερμοκρασιας,καιει λαδια,λασπωνει το ψυγειο,ειναι γενικα σε αθλια κατασταση και θελω να θεσω το ερωτημα:
Αξιζει να δωσω 2-3 χιλιαρικα να το φτιαξω αρχικα μηχανικα (μετατροπη σε ραλομοτερ 1.6 16V) κ μετα βλεπουμε? Ή να το δωσω για παλιοσιδερα κ να παρω κανα καινουργιο αμαξακι? Την δευτερη επιλογη,να το ''πεταξω'' δηλαδη,δεν τη θελω καθολου γιατι γουσταρω τρελα peugeot,και ιδιαιτερα 306 (αυτοκινητο παιδικων χρονων) αλλα αν το κοστος ειναι απαγορευτικο κ ασυμφορο τοτε δεν μενει μαλλον αλλη λυση....θελω να αναφερω οτι το αμαξωμα κ το εσωτερικο ειναι σε αριστη κατασταση,απλα δν εχει air-condition(αν κ πιστευω δεν χρειαζεται κ τοσο).
Pughell - Τετ 27 Απρ 2011, 00:18:29
Θέμα δημοσίευσης:
Το θεμα ειναι ποιο ειναι το ζητουμενο...
Αν ειναι κοντρες,κλπ,τοτε δεν αξιζει.
Αν ειναι ενα overall αυτοκινητο,τοτε το συζηταμε μιας και εχει καποια Χ λογικη,ασχετα αν το value for money ειναι καλο ή οχι...

Σχετικα με την μετατροπη που σε ενδιαφερει παντως,εχει ηδη 2-3 topic για αυτο το θεμα.
petran92 - Τετ 27 Απρ 2011, 00:34:47
Θέμα δημοσίευσης:
Το θεμα δν ειναι οι κοντρες αλλα το οτι θελω να οδηγω ενα σωστο peugeot και οχι peugeot σκετη ντροπη....απλα αν η βαλιτσα παει μακρια,δηλαδη 4000-5000 ευρω κ βαλε,τοτε πιστευω δν αξιζει κ τοσο μιας κ δν θελω μονο μοτερ,πλεξουδα,εγκεφαλο κτλπ,αλλα κ αναρτησεις,φρενα,εξατμιση,ολα τα απαραιτητα ωστε να αξιζει κατι μηχανικα εστω
Manos 106 - Τετ 27 Απρ 2011, 06:04:05
Θέμα δημοσίευσης:
petran92 έγραψε:
Τ....απλα αν η βαλιτσα παει μακρια,δηλαδη 4000-5000 ευρω κ βαλε,τοτε πιστευω δν αξιζει κ τοσο μιας κ δν θελω μονο μοτερ,πλεξουδα,εγκεφαλο κτλπ,αλλα κ αναρτησεις,φρενα,εξατμιση,ολα τα απαραιτητα ωστε να αξιζει κατι μηχανικα εστω


Φιλε καπου εκει εισαι χωρις να θελω να σου κανω τον εξυπνο στο μαγαζι που δουλευα ειχε γινει τετοια μετατροπη και εφτασε τοσο....Φαντασου ηλεκτρολογο, εξατμισα, το μοτερ που θα παρεις απο καποιον παλιατζη ενδεχωμενος δεν θα ανοιχτει να δεις σε τι κατασταση βρισκετε ο στροφαλος κλπ??? Και αντε και το ανοιξες μια σειρα κουζινετακια μπιελας θα τα βαλεις!!! μετα ετσι θα το βαλεις απανω Ιμαντες τρομπα δισκο πλατο που εχει αλλο το 16ν θες αλλες τρομπες βενζινης εχει ιστορια! Οδηγικα ομως το αποτελεσμα που θα παρεις ειναι πολυ καλο μιας και ειναι πολυ καλη βαση ενα 306 αλλα δεν ξερω κατα ποσο αξιζει να δωσει κανεις 4-5 χιλιαρικα στις μερες...

Φιλικα Μανος
Pughell - Τετ 27 Απρ 2011, 08:23:48
Θέμα δημοσίευσης:
Οντως σε αυτο που λεει ο Μανος δεν εχει αδικο,μια σωστη δουλεια καπου εκει θα φτασει...
Με τα ιδια περιπου χρηματα φερνεις ολοκληρο 2λιτρο με το 6αρι σασμαν και το βαζεις επανω στο δικο σου,που λογικα σε συμφερει περισσοτερο,απλα δεν ξερω κατα ποσο θες να μπεις σε αυτην την διαδικασια... Confused
MEMsound - Τετ 27 Απρ 2011, 10:48:55
Θέμα δημοσίευσης:
αφηνοντας την συζητηση για το να βάλεις αλλο μοτερ (που ηδη συζητιεται κι αλλου) γραψτε στο παιδι ενα σεναριο βελτιωσης του δικου του μαζι με το κοστος καθως και το που θα βτασει για να χει υποψιν του.


βασικα πρεπει να ενωθει με το αλλο το τοπικ το παρων
greenpug106 - Τετ 27 Απρ 2011, 12:48:50
Θέμα δημοσίευσης:
Υπάρχει και η επιλογή κινητήρα από 206, 307 κλπ

Είναι και αυτός 1.6 16v με κωδικό TU5JP4
Βγάζουν 110 ίππους αντί 120 αλλά εύκολα φθάνουν τους 130 - 135 αν σε ενδιαφέρει.

Είναι νεότεροι κινητήρες, συναπώς θα μπορείς να βρεις με λίγα χιλιόμετρα και πιθανόν να στοιχίζουν και λιγότερα. Στό άλλο θέμα είχα βάλει και links για αγγελίες που βρήκα.

άρα θα χρειαστείς
Κινητήρα
Πλεξούδα
Σασμάν?
Εφαρμογή
Πάντρεμα ηλεκτρονικών
Νομοθετικά - Δήλωση αλλαγής κινητήρα κλπ?
Εξάτμιση
Ανάρτηση
Φρένα - μάλλον έχεις 247μμ? Θα χρειαστείς 266μμ για λιγότερο βάρος και 283μμ αν δεν σε πειράζει (δαγκάνες, τακάκια και δίσκους)
Pughell - Τετ 27 Απρ 2011, 15:55:23
Θέμα δημοσίευσης:
MEMsound έγραψε:
αφηνοντας την συζητηση για το να βάλεις αλλο μοτερ (που ηδη συζητιεται κι αλλου) γραψτε στο παιδι ενα σεναριο βελτιωσης του δικου του μαζι με το κοστος καθως και το που θα βτασει για να χει υποψιν του.


βασικα πρεπει να ενωθει με το αλλο το τοπικ το παρων

Θα παει πολυ μακρια η βαλιτσα και δεν ξερω αν αξιζει καν για τα 20-25 αλογα που θα παρει...
Ολα εξαρτωνται απο τα ηλεκτρικα που φοραει,τι ζηταει και τι θελει να πληρωσει.
petran92 - Τετ 27 Απρ 2011, 16:43:10
Θέμα δημοσίευσης:
Λοιπον,καταρχας παιδια ευχαριστω πολυ για ολες τις προτασεις,απο οτι βλεπω δεν θα μ κοστισει και λιγα μια τετοια μεταροπη κ θα παει μακρια η βαλιτσα,γιατι με τα ιδια λεφτα εφερνα ολοκληρο διλιτρο κ τα εβαζα ολα πανω στο δικο μ οπως λετε......μαλλον η πιο συμφερουσα λυση ειναι αυτη με τον 1.6 16V του 206,αλλα στο αλλο τοπικ για την ιδια μετατροπη ειχα διαβασει κατι για το παντρεμα των ηλεκτρονικων (αν και το δικο μ ειναι μοντελο του '96 κ εχει παλια κ απλα ηλεκτρικα) ή οτι καλυτερα θα ηταν να επαιρνα μονο το μοτερ απο 206,κ τα υπολοιπα,εισαγωγη,πλεξουδα,σασμαν απο ραλυ ή σαξο,οποτε λεω να αρχισω πρωτα απο το στησιμο,δλδ αξονες,αναρτησεις,φρενα,λαστιχα,τροχους κτλ,κ για το μοτερ προσωρινα κραταω αυτο π εχω,με ενα μικρο-σερβις στα βασικοτερα,και αργοτερα βλεπουμε κ για μοτερ.
Οποτε αν μπορουσατε να μ πειτε τι θα χρειαστω περιπου για το στησιμο,με προοπτικη μαλλον για μοτερ απο 206 1.6 16V,κ περιπου ποσο πιστευατε οτι θα στοιχισει αυτο....ευχαριστω κ παλι...κ ολες οι προτασεις ευπροσδεκτες.
stratos gti - Τετ 27 Απρ 2011, 16:59:04
Θέμα δημοσίευσης:
καλύτερα να πάρεις ένα τρακαρισμένο ότι θες σαχο 106,206, και να κάνεις τη μετατροπή ....πάντως το δικό μ 306 με ένα κορονοπήνιο μια σκούπα, εξάτμιση μια χαρά πήγαινε για 1,4.
Pughell - Τετ 27 Απρ 2011, 18:36:18
Θέμα δημοσίευσης:
Δεν σε συμφερει να ξεκινησεις με μεμονωμενα πραγματα για να το κανεις 1600αρι γιατι αν βαλεις κοστολογιο πισω αξονα,σασμαν,αναρτηση,φρενα μπροστα και οτι αλλο χρειαστει πλην του μοτερ,θα δεις οτι ηδη θα εχεις ξεπερασει τα 2000αρο κατα πολυ.

Ε,στην ξεφτιλα θες αλλα 1500-2000Ε για μοτερ/πλεξουδα/τοποθετηση χωρις καν να βαλεις χερι στο μοτερ εστω και για λογους προληπτικου rebuild και αυτο για να καταληξεις με 140 αλογα το πολυ...
Giannis307 - Τετ 27 Απρ 2011, 18:45:53
Θέμα δημοσίευσης:
Νομιζω οτι υπερβαλετε....
γυρω στο χιλιαρικο παιρνει μοτερ πλεξουδα εγκεφαλλο συν την εγκατασταση να παει το δυναμο απο πισω ?(αν χρειαζεται)σαζμαν βαζει το ιδο μιας και κανει...εργασια σε καιρους κρισης μπορει να την παζρεψει παααρα πολυ...(ηλεκτρολογικα δεν ξερω τι παντρεμα θελει για οργανα κλπ)αλλα γενικα πιστευω ολο ολο ολο να μην περασει το 1500αρι...γαι τα κατω του καπο....

οσον αφορα φρενα εξατμηση κλπ βολευεται μαυτα που εχει απο το 14αρι και σιγα σιγα αναβαθμιζει....
Pughell - Τετ 27 Απρ 2011, 18:55:44
Θέμα δημοσίευσης:
Ναι,πως; Laughing Laughing Laughing

Ραλλομοτερ αγνωστης καταστασης μαζι με πλεξουδα και εγκεφαλο κατω απο 700-800Ε πολυ δυσκολα...
Εργασια ηλεκτρολογου αν τα ηλεκτρικα του δεν ειναι IAW χαλαρα 150Ε(και λιγα εβαλα).
Εξατμιση 350Ε για πλακα μιας και πρεπει να γινει και αλχημεια μετα το διχαλο για να περασει πανω απο την γεφυρα ο σωληνας.
Ε,ενα 100αρικο μια σκουπα μεταχειρη και αλλα 100Ε μπουζι,φιλτρα,λαδια και παραφλου και ελπιζεις οτι δεν θα χρειαζεται ιμαντας χρονισμου...
Εισαι ηδη στα 1400Ε χωρις εργασια μηχανικου.

Οσο για το σασμαν,ουτε μια στο μυρριο να μεινει το ιδιο μιας και ειναι με μακριες σχεσεις,Κ/Π 16/65 και μικρα πλανητικα.
Αν συνυπολογισεις και το μεγαλυτερο βημα του τροχου του 306,τοτε θα πηγαινει σαν να εχει 100 αλογα...
Μια απο τα ιδια και απο εξατμιση μιας και τα 45mm εξωτερικα της εξατμισης του 306 δεν προκειται να δουλεψει τιποτα.
Το ειδα το σεναριο σε 1400αρι Saxo που εγινε 16v και παλι καλα που δεν πηρε το μοτερ στο χερι απο τα πυρακια...

Οσο για τα φρενα,με συμπαγεις(ουτε καν αεριζομενους) 247mm θα πρεπει να ειναι πολυ χαζος ή πολυ ηρωας για να βαλει πρωτα το μοτερ και να αφησει αυτα για μετα. Rolling eyes
petran92 - Τετ 27 Απρ 2011, 19:10:32
Θέμα δημοσίευσης:
Παιδια ευχαριστω πολυ για τις προτασεις,αλλα μαλλον απο οτι βλεπω δεν με συμφερει κ πολυ μια τετοιου ειδους μετατροπη,ανεβαινει πολυ το κοστος,με 4000-5000 χιλιαρικα που το υπολογιζω ετσι,βρισκω μαλλον ετοιμο 306 φτιαγμενο ή το πολυ πολυ κανα ραλυ (αν και ειναι λιγο σκοτωστρες).....παντως θα το ψαξω περισσοτερο το θεμα,θα ρωτησω μηχανικους,θα παρω προσφορες,και αν εχω τιποτα νεοτερο θα ενημερωσω κ θα ρωτησω περεταιρω...ευχαριστω κ παλι.
Manos 106 - Τετ 27 Απρ 2011, 21:49:53
Θέμα δημοσίευσης:
Tρελαθηκε μου φαινεται το παληκαρι κ μας ευχαριστησε βιαστικα βιαστικα (αστειευομαι) Σωστος ο φιλος PUGHELL παντως σε κατι που ειπε για βελτιωση του δικου σου μοτερ μιας και ειναι και το πρωτο σου αυτοκινητο αν δεν κανω λαθος. Αν ειναι με Marelli ηλεκτρικα και multipoint δλδ 4 μπεκ εισαι για συμπιεση μιας και ειναι μουλαρι, εξατμισουλα, σκουπα, προγραμματακι και θα δεις πως θα παρει ψυχη αμεσως.Το κοστος δεν ειναι τρομερο μιας και δεν θα χρειαστεις custom κατασκευες κλπ αφου τα περισσοτερα υπαρχουν κονσερβα ... μην τρελαινεσαι και γινεις αριθμολαγνος ψαχνωντας νουμερα κλπ κοιτα να ευχαριστιθης το αυτοκινητο σου δαπανωντας οσο δυνατον λιγοτερα χρηματα αν μπλεξεις ιδιος με τιποτα σθνεργεια αστα να πανε θα σου μεινει πικρα στο τελος παρα χαρα!
Pughell - Τετ 27 Απρ 2011, 22:47:30
Θέμα δημοσίευσης:
Θα διαφωνησω στο να ριξει χρηματα σε αυτο το μοτερ μιας και δεν εχει προοπτικη για το κατι παραπανω... Sad
Απο συμπιεση ειναι ηδη στο 10:1.
Ναι μεν ειναι καπως πνιγμενο αλλα με κομπλε ΦΠΕ θα παει στα +10 το πολυ,νουμερο που δεν αξιζει τα χρηματα του μιας και ηδη εχει 200-250.000 χλμ... Neutral
Manos 106 - Πεμ 28 Απρ 2011, 19:14:08
Θέμα δημοσίευσης:
Pughell έγραψε:

Απο συμπιεση ειναι ηδη στο 10:1|


Ιδιο μοτερ με του XSI φοραει δλδ? KFZ 1360 με πομπε πιστονια?
Pughell - Πεμ 28 Απρ 2011, 19:19:56
Θέμα δημοσίευσης:
Οχι.
Επιπεδα πιστονια,κεφαλη με μικροτερες βαλβιδες,πιο ρηχους θαλαμους καυσης και μικροτερα ραουλα εκκεντροφορου. Sad
Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες

Powered by phpBB 2.0.21 © 2001, 2002 phpBB Group
© 2002-2003 206 Club - Greece
Πληροφορίες : info@206club.gr