PSClub - Hellas

Κινητήρας - 206 - Γιατί μηχανή από 1.6 16V και όχι από 2.0 16V;

zzzleepy - Παρ 10 Οκτ 2003, 07:39:54
Θέμα δημοσίευσης: 206 - Γιατί μηχανή από 1.6 16V και όχι από 2.0 16V;
Πολλά παιδιά από το club προτείνουν σαν λύση αυτών που θέλουν να βελτιώσουν το 1.1 και το 1.4, την τοποθέτηση κινητήρα από 206 1.6 16V ή από Rallye. Γιατί όμως δεν προτείνεται ως εναλλακτική λύση ο δίλιτρος κινητήρας του GTI; Δεν ταιριάζει; Είναι δυσεύρετη και ακριβή μια τέτοια μηχανή σε σχέση με την 1600; Υπάρχει κάτι που θα απότρεπε την τοποθετησή του;

Όσοι γνώστες βοηθήστε...
Kouzman - Παρ 10 Οκτ 2003, 09:30:25
Θέμα δημοσίευσης:
χωρις να γνωριζω πολλα για το 2λιτρο μοτερ, ο λογος που προτιμουν το 16αρι μοτερ ειναι πρωτα γιατι το βρισκεις πολυ ευκολα, γιατι μπορεις να βαλεις απο ραλλυ, απο vts, απο 206, 306, xsara klp klp klp τα μοτερ ειναι ιδια...

Επισης οι λυσεις βελτιωσης που υπαρχουν για το 16αρι ειναι ηλιθιωδως πολλες για ολες τις τσεπες και ολα τα κεφια
DimiP - Σαβ 11 Οκτ 2003, 00:42:31
Θέμα δημοσίευσης: Re: Γιατί μηχανή από 1.6 16V και όχι από 2.0 16V;
zzzleepy έγραψε:
Πολλά παιδιά από το club προτείνουν σαν λύση αυτών που θέλουν να βελτιώσουν το 1.1 και το 1.4, την τοποθέτηση κινητήρα από 206 1.6 16V ή από Rallye. Γιατί όμως δεν προτείνεται ως εναλλακτική λύση ο δίλιτρος κινητήρας του GTI; Δεν ταιριάζει; Είναι δυσεύρετη και ακριβή μια τέτοια μηχανή σε σχέση με την 1600; Υπάρχει κάτι που θα απότρεπε την τοποθετησή του;

Όσοι γνώστες βοηθήστε...


ενα 2λιτρο τροπετο (ωστε να τα εχεις ολα κομπλε) και με σχετικα λιγα χιλιομετρα δηλ >50.000 ειναι σχετικα ακριβη λυση!
και βρισκεται αρκετα πανω απο το εκατομυριο! επειτα βαλε και εργασια και καποια αλλα πραγματακια που θα χρειαστουν... Confused Confused
οποτε καποιος που δεν εχει να διαθεσει τα λεφτα προσπαθει να βρει μηχανη απο 1600 που σιγουρα θα ειναι φθηνοτερη.
φυσικα οι τιμες παιζουν αναλογα την περιπτωση.
zzzleepy - Σαβ 11 Οκτ 2003, 00:55:30
Θέμα δημοσίευσης:
Δηλαδή πέραν του παράγοντα κόστος, δεν υπάρχει κάτι άλλο που να αποτρέπει την τοποθέτηση ενός δίλιτρου κινητήρα στο 1400; Αν βρεις μηχανή τότε μπορείς να τη βάλεις (και ό,τι άλλο χρειαστεί βέβαια); Με το νόμο τι γίνεται;
Pughell - Σαβ 11 Οκτ 2003, 01:01:38
Θέμα δημοσίευσης:
Σιγουρα η καλυτερη λυση ειναι ο διλιτρος και απο θεμα αξιοπιστιας αλλα και απο θεμα νομιμοτητας καθως μαζι με εργοστασιακη εξατμιση,φρενα και αναρτηση,δηλωνεται κανονικα. Wink Ενω ετσι και βαλτε ραλλισιο μοτερ,δεν δηλωνεται με τιποτα... Sad Αν παλι βρειτε 16αρι απο 206 τοτε και αυτο δηλωνεται κανονικα.Βασικη προυποθεση να περασει καυσαερια και θορυβομετρηση! Confused
PoLiThS - Σαβ 11 Οκτ 2003, 09:19:33
Θέμα δημοσίευσης:
Στέλιο μια παρατήρηση... Άν βάλειςτο μοτερ του 206 δεν χρειάζεται καυσαέρια και θορυβομέτρηση γιατι θεωρείτε οτι το μοτέρ αυτο έχει εγκριση τύπου απο το εργοστάσιο κατασκευής οπότε δεν το ψαχνουν αλλο...


Τροπέτο κομπλέ 2λιτρο έβαλε το ξαδερφός μου στην Peugeot που δουλέυει και το πήρε με 42,000km και πέρασε τα πάντα επανω ταμπλω-ηλεκτρικα-μοτερ-αναρτησεις κτλ κτλ συνολικα κάπο 3,000 αν βάλεις και την εργασία μαζι... στα ίδια λεφτα βγαίνει και η μετατροπή σε 1,6 με το 2ο ομως να μπορεί σαν βάση βελτίωσης να αποδώσει σαφώς μεγαλύερα ποσα ιπποδύναμης αφού χρήζει καλύτερης βελτίωσης
για τον νομο δεν ξέρω... ο Ξάδερφος απο 1,4 σε 2,0 αντιμετωπίζει κάποια προβληματάκια....
PHSYBORG - Σαβ 11 Οκτ 2003, 09:55:30
Θέμα δημοσίευσης:
Απο οτι ξερω μπορεις να αλλαξεις κυβικα κατα 200cc καθε φορα.Δηλαδη αν εχεις 1400 πας 1600 .παραπνω δεν επιτρεπεται !
PoLiThS - Σαβ 11 Οκτ 2003, 09:59:34
Θέμα δημοσίευσης:
Αρχικος κυβισμος +25% λέει η νομοθεσία...
PHSYBORG - Σαβ 11 Οκτ 2003, 10:20:55
Θέμα δημοσίευσης:
Και πρεπει να ειναι μηχανη παραγωγης απο το ιδιο μοντελο .Δηλαδη απο το 206 το 2λιτρο πχ.
zzzleepy - Σαβ 11 Οκτ 2003, 10:48:13
Θέμα δημοσίευσης:
Δηλαδή με λίγα λόγια ο δίλιτρος κινητήρας μπαίνει μια χαρά απλά προτείνεται ο 1600 λόγω κόστους, περιθωρίων βελτίωσης και νομιμότητας. Μάιστα...
DimiP - Κυρ 12 Οκτ 2003, 05:45:15
Θέμα δημοσίευσης:
οπως τα ειπαν τα παιδια ειναι.
κανονικα δεν επιτρεπεται μια μετατροπη απο 1400 σε 2000.!
σε πιανουν και δεν μπορεις και να πεις και τιποτα.
μεχρι 1600 ειναι "νομιμο".
οποιος θελει να ρισκαρει...
zzzleepy - Κυρ 12 Οκτ 2003, 14:59:32
Θέμα δημοσίευσης:
Εντάξει, εντάξει... δε σκοπεύω να παραβιάσω το νόμο και να βάλω δίλιτρο μοτέρ (ούτε καν 1600 Razz ). Απλώς είχα ακούσει ότι για να μπει το δίλιτρο μοτέρ χρειάζονται κάποιες "πατέντες" αμφιβόλου αποτελεσματικότητας κι επειδή δεν έβλεπα κανένα μέσα από το club να ασχολείται με μια τέτοια μετατροπή το είχα απορία.

Ευχαριστώ για τις διευκρινήσεις σας... Smile
bebis206vts - Τρι 14 Οκτ 2003, 20:53:00
Θέμα δημοσίευσης:
Πριν 3 χρονια που ψαχνομουν για μετατροπη ειχα γυρεψει τιμη για τροπετο 2λυτρου και το ζηταγαν 2 εκατ. Οπωτε και εγκατελιψα τα 2000 κυβ.
Τελικα εβαλα τον 1600 και με λιγα γαργαληματα εφτασα τα αλογα του 2λυτρου.
Οπωτε προς τι ο αλληλοσπαραγμος...?
Πιστευω πως ολοι καταλιγουν στον 1600 επειδη ανεβαινει πιο ευκολα και υπαρχουν πολλοι ψαγμενοι μηχανικοι σ'αυτο το μοτερ...
Ειναι η πιο καλη λυση.. Wink Wink
Miltellas - Τετ 15 Οκτ 2003, 01:08:16
Θέμα δημοσίευσης:
Ναι, αλλά αυτή η ροπάκλα του 2λιτρου είναι άλλο πράγμα. Σα να οδηγείς άλλο αυτοκίνητο. Δεν καταλαβαίνει από ανηφόρες. Και το κυριότερο: Χαλαρά! Χωρίς σκίσιμο, κατεβάσματα και τα συναφή...
bebis206vts - Πεμ 16 Οκτ 2003, 22:11:52
Θέμα δημοσίευσης:
Συμφωνω.. Για πηγαινε να γυρεψεις τον δυλιτρο απο κανενα παλιατζη και ελα να μου πεις μετα την τιμη.. Θα πεσουνε τα αυτια σου!
Και δεν ειναι μονο το μοτερ.. Θες φρενα, υδραυλικα τιμονια, δισκους πισω, και ενα σωρο αλλα πραγματα..
Pughell - Παρ 17 Οκτ 2003, 14:31:14
Θέμα δημοσίευσης:
Ειτε σας αρεσει ειτε οχι το 2λιτρο μοτερ ειναι αλλου...
Καταρχην καμια σχεση σε μακροζωια το ενα με το αλλο...Κατα δευτερο κυριο λογο,ακομα και να καιει λαδια,αλλαζεις ενα σετ εμβολοχιτωνια(αλουμινιο γαρ) και τον εχεις για αλλες 300.000 χλμ!Ουτε ρεκτιφιε,ουτε πιστονια και υπερκυβισμοι και λοιπες βλακειες...Οσο για τα γκαζια,επειδη στην Ελλαδα οι μηχανικοι ειναι ορθια τετραποδα,δεν σημαινει οτι ετσι ειναι και στον υπολοιπο κοσμο...Ψαξτε λιγο και θα δειτε οτι το συγκεκριμενο μοτερακι βγαζει ανετοτατα 150-155 αλογακια με ενα σετακι ηπιοτατους εκκεντροφορους fast road. Wink
Miltellas - Κυρ 19 Οκτ 2003, 06:38:42
Θέμα δημοσίευσης:
bebis206vts έγραψε:
...Και δεν ειναι μονο το μοτερ.. Θες φρενα, υδραυλικα τιμονια, δισκους πισω, και ενα σωρο αλλα πραγματα..


Το 1.6 16V όλα αυτά τα έχει! Very happy
Και η αλλαγή των αντιστρεπτικών-ράβδων είναι φθηνή και ούτως ή άλλως οι περισσότεροι ψαγμένοι το έχουν κάνει ήδη και αυτό. Wink
zzzleepy - Κυρ 19 Οκτ 2003, 14:19:13
Θέμα δημοσίευσης:
bebis206vts έγραψε:
Συμφωνω.. Για πηγαινε να γυρεψεις τον δυλιτρο απο κανενα παλιατζη και ελα να μου πεις μετα την τιμη.. Θα πεσουνε τα αυτια σου!
Και δεν ειναι μονο το μοτερ.. Θες φρενα, υδραυλικα τιμονια, δισκους πισω, και ενα σωρο αλλα πραγματα..


Φρένα και δίσκους βάζεις στο 1400 ακόμα και με αλλαγή στον 1600. Εγώ σκέφτομαι να βάλω ακόμα και τώρα που έχω μόνο 75 αλογάκια. Τώρα για το αν πρέπει να αλλάξεις τιμόνι, αυτό μου ακούγεται λίγο περίεργο... Γιατί όμως να ζητάει περισσότερα μια τοποθέτηση δίλιτρου μοτέρ σε σχέση με αυτήν ενός 1600; Και δε μιλάω για την τιμή του μοτέρ (που απ'ότι κατάλαβα είναι ακριβότερο) αλλά για τα "παρελκόμενα" που θα χρειαστούν για να ολοκληρωθεί η μετατροπή...
PoLiThS - Κυρ 19 Οκτ 2003, 19:35:51
Θέμα δημοσίευσης:
Απλό... Γιατί οι 1600 ανήκουν στην σειρα TU της Peugeot ενώ ο 2000 στην σειρά XU ή EW όπως λέγεται τώρα . Το βασικό είναι οτι οι 1400 κσι 1600 έχουν κοινα ψυγεία κοινά κολαρα κοινές βάσεις κτλ κτλ κτλ πράγμα που δεν ισχύει με τα 2λιτρα που είναι και "αναποδα" τοποθετημένα σαν μοτέρ με την πολλαπλή εισαγωγής μπροστά και την εξαγωγή πίσω
Ady - Δευ 20 Οκτ 2003, 09:34:46
Θέμα δημοσίευσης:
pughell έγραψε:
......επειδη στην Ελλαδα οι μηχανικοι ειναι ορθια τετραποδα.....

Στέλιο, με όλο το σεβασμό, επειδή σε αυτό το forum έχουμε και μηχανικούς, καλό θα ήταν να μην τους παίρνει όλους η μπάλα...

Όρθια τετράποδα, δυστυχώς, υπάρχουν παντού δίπλα μας, σε όλα τα επαγγέλματα, όπως επίσης ξέρω και ξέρουμε όλοι ότι δεν είχες σκοπό να θίξεις κανέναν προσωπικά.
Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες

Powered by phpBB 2.0.21 © 2001, 2002 phpBB Group
© 2002-2003 206 Club - Greece
Πληροφορίες : info@206club.gr