PSClub - Hellas

Εισαγωγή - Εξαγωγή - 206 - Επιπτώσεις σκούπας & φιλτροχοάνης

kavaliotis - Τετ 08 Οκτ 2003, 14:23:05
Θέμα δημοσίευσης: 206 - Επιπτώσεις σκούπας & φιλτροχοάνης
Ο μηχανικος μου που ειναι και οδηγος αγωνων κτλ μου ειπε οτι οι σκουπες/φιλτροχοανες μετα απο καμμια 15.000χμ προκαλουν ανεπανορθωτα προβληματα στην εισαγωγη και συγκεκριμενα στο ποτενσιομετρο και στο βηματικο μοτερ και οτι αυτο για να αλλαχθει θελει 140.000δρχ!!!!!!!! Το ξερατε αυτο??? Εγω οχι και δεν τολμαω τωρα να βαλω με τιποτα σκουπα.. Ειπαμε καλος ο θορυβος, αλλα οχι και να διαλυσουμε το αμαξι...

Ανταυτου μου προτεινε (μιας και του ελεγα οτι ο θορυβος της σκουπας μου αρεσει) να βαλω ενα φιλτρο ελευθερας που δεν δημιουργει κανενα προβλημα...Τι λετε???
pezomania - Τετ 08 Οκτ 2003, 14:32:25
Θέμα δημοσίευσης:
Εμένα ο μηχανικός μου (που είναι επίσης οδηγός αγώνων), μου είπε ότι η σκούπα και η φιλτροχοάνη δεν δημιουργεί ΚΑΝΕΝΑ πρόβλημα και ούτε είχε πρόβλημα με την εγγύηση!!!
seridim - Τετ 08 Οκτ 2003, 14:38:14
Θέμα δημοσίευσης: Re: Αντε και εβαλες σκουπα ή φιλτροχοανη, ξερεις τις επιπτωσ
kavaliotis έγραψε:
Ο μηχανικος μου που ειναι και οδηγος αγωνων κτλ μου ειπε οτι οι σκουπες/φιλτροχοανες μετα απο καμμια 15.000χμ προκαλουν ανεπανορθωτα προβληματα στην εισαγωγη και συγκεκριμενα στο ποτενσιομετρο και στο βηματικο μοτερ και οτι αυτο για να αλλαχθει θελει 140.000δρχ!!!!!!!! Το ξερατε αυτο??? Εγω οχι και δεν τολμαω τωρα να βαλω με τιποτα σκουπα.. Ειπαμε καλος ο θορυβος, αλλα οχι και να διαλυσουμε το αμαξι...

Ανταυτου μου προτεινε (μιας και του ελεγα οτι ο θορυβος της σκουπας μου αρεσει) να βαλω ενα φιλτρο ελευθερας που δεν δημιουργει κανενα προβλημα...Τι λετε???

Μάκη μήπως σου είπε από τι προκαλούνται τα προβλήματα; Από τον περισσότερο αέρα, από τα τυχόν σκουπίδια που δεν περνούν λόγω φίλτρου ή κάτι άλλο; Γιατί εγώ που έχω σκούπα εδώ και 10.000 χλμ κανένα πρόβλημα έως τώρα.
ΝΙΚΟΣ - Τετ 08 Οκτ 2003, 18:09:35
Θέμα δημοσίευσης:
Πρωτη φορα το ακουω αυτο.Δεν υπαρχει κανενα προβλημα απ οσο ξερω
kavaliotis - Τετ 08 Οκτ 2003, 20:28:05
Θέμα δημοσίευσης: Re: Αντε και εβαλες σκουπα ή φιλτροχοανη, ξερεις τις επιπτωσ
seridim έγραψε:
Μάκη μήπως σου είπε από τι προκαλούνται τα προβλήματα; Από τον περισσότερο αέρα, από τα τυχόν σκουπίδια που δεν περνούν λόγω φίλτρου ή κάτι άλλο; Γιατί εγώ που έχω σκούπα εδώ και 10.000 χλμ κανένα πρόβλημα έως τώρα.


Ναι μου ειπε οτι ειναι απο την υπερβολικη πιεση που δεχονται λογω του αερα που ερχεται με μεγαλη δυναμη.. Παιδια μην μου λετε οτι δεν ειναι ετσι γιατι κολογουσταρω τον ηχο απο την σκουπα (α ρε seridim!) αλλα δεν θελω να μου σπανε τα "μπιπ" οι δικοι μου "σου τα λεγαμε εμεις" κτλ... Και βεβαια δεν θελω να δωσω 140 χιλιαρικα κερατιατικα...
Pughell - Τετ 08 Οκτ 2003, 20:43:25
Θέμα δημοσίευσης:
Εν μερει δεν εχει αδικο οσο αφορα την καταστροφη εξαρτηματων στην εισαγωγη αλλα απο την αλλη χρησιμοποιει εντελως ηλιθιο επιχειρημα!
Οντως τα ελευθερα φιλτρα λογο μεγαλης διαπεραστικοτητας πρεπει να καθαριζονται πολυ συχνα,περιπου καθε 2500 χλμ,για να προστατευουν αλλα και να κανουν δουλεια.
Παρολα αυτα τα μοτερ που κινδυνευουν ειναι αυτα που εχουν air flow meter σε αντιθεση με τα δικα μας που ειναι με map sensor.Στα πρωτα,οι επικαθησεις επανω στο νημα ειναι που κανουν την ζημεια και οχι κατι αλλο.Οποτε αν σας "κοβει" που και που να καθαριζετε την πεταλουδα και την εισαγωγη με ενα καθαριστικο σπρει για καρμπυρατερ,δεν θα εχετε κανενα προβλημα!Και σε καμια περιπτωση μην βγαζετε τις αναθυμιασεις off!!!Χρειαζονται!!!
Miltellas - Πεμ 09 Οκτ 2003, 06:17:27
Θέμα δημοσίευσης:
pughell έγραψε:
...Και σε καμια περιπτωση μην βγαζετε τις αναθυμιασεις off!!!Χρειαζονται!!!


...για την λίπανση αυτών των εξαρτημάτων στο σύστημα εισαγωγής.
Wink
Alex - Πεμ 09 Οκτ 2003, 06:59:21
Θέμα δημοσίευσης:
Υπαρχουν παρα πολλα rallye που εχουν κανει δεκαδες χιλιαδες χιλιομετρα με σκουπες που σαφως πιεζουν τον αερα πιο πολυ απο οτι οι αντιστοιχες σκουπες του 206. Οποτε δεν νομιζω οτι συντρεχει καποιος λογος ανησυχιας.
seridim - Πεμ 09 Οκτ 2003, 09:54:24
Θέμα δημοσίευσης: Re: Αντε και εβαλες σκουπα ή φιλτροχοανη, ξερεις τις επιπτωσ
kavaliotis έγραψε:
κολογουσταρω τον ηχο απο την σκουπα (α ρε seridim!)

Μάκηηηη στη διάθεσή σου για οτιδήποτεεεε Twisted evil Very happy χεχεχε
vangsgr - Πεμ 09 Οκτ 2003, 10:19:30
Θέμα δημοσίευσης:
Με rally και φίλτρο ελευθέρας είχα 33.000 χιλιόμετρα και δεν δημιούργησε κανένα πρόβλημα.
Βέβαια κάθε 2.500 με 3.000 χμ το καθάριζα. Οπότε μήπως λύση είναι το καθάρισμα; ή ήταν τυχαίο το γεγονός ότι δεν δημιουργήθηκε κανένα πρόβλημα;
Μήπως κάποιος με περισότερες γνώσεις και εμπειρία μπορεί να μας διαφωτίσει; Question Question Question Question Question Question Question Question Question
ΝΙΚΟΣ - Πεμ 09 Οκτ 2003, 10:54:37
Θέμα δημοσίευσης:
Παιδια δεν υπαρχει κανενα προβλημα.Το θεμα ειναι απλα να καθαριζετε το φιλτρο συχνα μιας και αυτα τα φιλτρα ειναι με λαδι για να κραταει τις σκονες.(Σπρει μετα το πλυσημο του φιλτρου).Εμεις εδω στην Κοζανη το καθαριζουμε συχνα μιας και εχει πολλη ατμοσφαιρικη ρυπανση απο τα εργοστασια τις Δεη.

Υ.Γ.Μιλτο και Στελιο.Ποιος ο λογος να μην βγαζουμε τις αναθυμιασεις απο την στιγμη που στα αγωνιστηκα βαζουν δοχειο για αυτες Question Εκεινοι γιατι τις βγαζουν OFF Question
bebis206vts - Πεμ 09 Οκτ 2003, 22:55:18
Θέμα δημοσίευσης:
ΝΙΚΟΣ έγραψε:
Παιδια δεν υπαρχει κανενα προβλημα.Το θεμα ειναι απλα να καθαριζετε το φιλτρο συχνα μιας και αυτα τα φιλτρα ειναι με λαδι για να κραταει τις σκονες.(Σπρει μετα το πλυσημο του φιλτρου).Εμεις εδω στην Κοζανη το καθαριζουμε συχνα μιας και εχει πολλη ατμοσφαιρικη ρυπανση απο τα εργοστασια τις Δεη.

Υ.Γ.Μιλτο και Στελιο.Ποιος ο λογος να μην βγαζουμε τις αναθυμιασεις απο την στιγμη που στα αγωνιστηκα βαζουν δοχειο για αυτες Question Εκεινοι γιατι τις βγαζουν OFF Question

Αυτη η αποψη ειναι και η πιο σωστη..
Συμφωνω και επαυξανω..!!
kanelj - Παρ 10 Οκτ 2003, 02:42:44
Θέμα δημοσίευσης: Re: Αντε και εβαλες σκουπα ή φιλτροχοανη, ξερεις τις επιπτωσ
kavaliotis έγραψε:
seridim έγραψε:
Μάκη μήπως σου είπε από τι προκαλούνται τα προβλήματα; Από τον περισσότερο αέρα, από τα τυχόν σκουπίδια που δεν περνούν λόγω φίλτρου ή κάτι άλλο; Γιατί εγώ που έχω σκούπα εδώ και 10.000 χλμ κανένα πρόβλημα έως τώρα.


Ναι μου ειπε οτι ειναι απο την υπερβολικη πιεση που δεχονται λογω του αερα που ερχεται με μεγαλη δυναμη.. Παιδια μην μου λετε οτι δεν ειναι ετσι γιατι κολογουσταρω τον ηχο απο την σκουπα (α ρε seridim!) αλλα δεν θελω να μου σπανε τα "μπιπ" οι δικοι μου "σου τα λεγαμε εμεις" κτλ... Και βεβαια δεν θελω να δωσω 140 χιλιαρικα κερατιατικα...




Scratch Scratch Scratch (τωρα πρεπει να μιλησω,δεν πρεπει να μιλησω......) Scratch Scratch Scratch

ΥΓ:ποια υπερβολικη πιεση ??? δεν αυξανει η σκουπα την πιεση.την ποσοτητα αυξανει και μειωνει την θερμοκρασια του αερα.τωρα πως τι ποτε και πως........(συγνωμη κιολας ρε παιδια αλλα τα εχουμε ακουσει ολα πια Exclamation και δεν εννοω τον καθενα και τις αποψεις του αλλα ολους αυτους που "δ
ουλευουν" σε συνεργεια)ελπιζω χωρις παρεξηγηση . . .
kavaliotis - Παρ 10 Οκτ 2003, 03:56:05
Θέμα δημοσίευσης:
Φιλε σε καταλαβαινω, αλλα απο την αλλη ο τυπος ειναι οδηγος αγωνων (ετρεχε πριν λιγες μερες Δραμα, Σερρες κτλ) και ασχολειται πολυ με τα αμαξια σαν χομπυ, ειναι δε πρωην υπαλληλος στο επισημο συνεργειο της Peugeot και εφυγε απο εκει και ανοιξε δικο του συνεργειο Peugeot (και οχι μονο) και ασχολειται με αρκετα 206... Και οταν του ειπα οτι εμενα καποια παιδια που ασχολουνται σε ενα φορουμ αποκλειστικα για το 206, μου ειπε οτι μου λετε και εσεις τωρα για αυτον.. Δηλαδη "εμενα θα ακουσεις που ασχολουμαι χρονια με αυτα ή τι σου λενε οι αλλοι "ειδικοι"...? Καταλαβες? Γιατι να πιστεψω λοιπον εσενα και οχι αυτον που στην διπλα ραμπα ειχε ενα 206 με σκουπα και χαλασμενη εισαγωγη μετα απο 16.000χμ που ειχε πανω την σκουπα και εσκασε 140.000δρχ για ανταλλακτικο?????

Αν ημουνα μεγαλυτερος και εβγαζα δικα μου λεφτα, ας την εβαζα και ας ειχα το ρισκο, το θεμα ειναι οτι η μανα μου και ο αδερφος μου ακουνε τι λεει ο "ειδικος" που το πηγαινουμε 3 χρονια εκει το αμαξι και ποτε δεν μας δημιουργησε κανενα προβλημα (και ας το σκιζω εγω, αυτο τιποτα δεν παθαινει) και οχι τι λεω εγω απο αυτα που ακουω απο εσας...

Πεστε μου εσεις τι να κανω λοιπον και πως να του εξηγησω του ανθρωπου οτι δεν υπαρχει προβλημα απο την στιγμη που μου λεει οτι "σε ξερω 3 χρονια και σου λεω μην βαλεις σκουπα, εγω δεν θα κερδισω τιποτα με αυτα που σου λεω, ισα ισα θα χασω λεφτα που δεν θα σου πουλησω σκουπα και θα χασω λεφτα απο τα σερβις που θα χρειαστεις αφου ξερω οτι θα σου χαλασει".. Καταλαβες? Δεν εχει τιποτα να κερδισει ουτε μου προτεινε κατι αλλο.. Α και στον τυπο που του εβαλε τελικα την σκουπα, του το ξεκαθαρισε οτι αν παθει κατι η εισαγωγη, εγω σε ειχα προειδοποιησει.. Αλλα ο αλλος του ειπε οτι χαλαλι 140.000δρχ για τον ηχο της σκουπας..Ελα ομως που για μενα ειναι πολλα τα λεφτα...
kanelj - Παρ 10 Οκτ 2003, 04:33:31
Θέμα δημοσίευσης:
εισαι απολυτα κατανοητος απλα εχω να πω το εξης.
και ο δικος μου που φτιαχνει το αυτοκινητο μου τρεχει σε αγωνες και μου λεει πως δεν θα εχω κανενα προβλημα (εχει συνεργειο που εξειδικευεται στα γαλλικα).αρα τι κανουμε???
οσο για το οτι ειναι πρωην υπαλληλος της peugeot . . . ενα εχω να πω!(η μαλλον δυο!!!!)

1)οτι δουλευε εκει θα πρεπει να το φοβασαι!!!!!!!

και

2)οτι την πρωτη σκουπα στο αυτοκινητο μου μου την εβαλε καποιος που ηταν στην peugeot και εχει ενα πολυ γνωστο μαγαζι (για τους γνωστους λογους δεν λεω ποιο αν θες σου στελνω μηνυμα και στο λεω) και η σκουπα μου εγινε ......κομματακια!!!!(σημειωνω οτι η σκουπα ηταν για 206 και μου εγγυθηκε οτι δεν θα παθει Τ Ι Π Ο Τ Α ! ! !

τι αλλο να πω και τι να πιστεψω μετα????

παντως δεν θα εχεις προβλημα σιγουρα αν βαλεις καποιο φιλτρο αερος στο αυτοκινητο!
kavaliotis - Παρ 10 Οκτ 2003, 05:30:49
Θέμα δημοσίευσης:
Ηχο σαν της σκουπας μπορω να εχω με φιλτρο ελευθερας που ΣΙΓΟΥΡΑ δεν δημιουργει προβληματα?
pezomania - Παρ 10 Οκτ 2003, 08:07:45
Θέμα δημοσίευσης:
kavaliotis έγραψε:
Ηχο σαν της σκουπας μπορω να εχω με φιλτρο ελευθερας που ΣΙΓΟΥΡΑ δεν δημιουργει προβληματα?


ΌΧΙ

Α! Για μένα άκου τον μηχανικό σου, που κατά την λογική αυτός είναι ο"ειδικός" και βάλε φίλτρο ελεύθερο. Έτσι ώστε αν πάθει μετά κάτι η εισαγωγή σου, να πάς να του την τρίψεις στην μούρη!!!
vangsgr - Παρ 10 Οκτ 2003, 08:18:49
Θέμα δημοσίευσης:
pezomania έγραψε:
kavaliotis έγραψε:
Ηχο σαν της σκουπας μπορω να εχω με φιλτρο ελευθερας που ΣΙΓΟΥΡΑ δεν δημιουργει προβληματα?


ΌΧΙ

Α! Για μένα άκου τον μηχανικό σου, που κατά την λογική αυτός είναι ο"ειδικός" και βάλε φίλτρο ελεύθερο. Έτσι ώστε αν πάθει μετά κάτι η εισαγωγή σου, να πάς να του την τρίψεις στην μούρη!!!


Πολύ σωστός ο Γιώργος!!! Salute Salute
Μέτρησες φίλε
Pughell - Παρ 10 Οκτ 2003, 21:07:37
Θέμα δημοσίευσης:
Καταρχην ολοι οι μηχανικοι την ιδια μαλ***α λενε "Εμενα θα ακουσεις ή τους εξυπνους;" και συνηθως ειναι ασχετοι!Εχω περιπτωση που ακουσα το κορυφαιο "Αν στειλεις πιο κρυο αερα στην εισαγωγη,υπαρχει περιπτωση να κανεις ζημεια και το αμαξι να χασει!".Ολα αυτα με ενα home made ram air που εκανα σε ενα φιλο και σκεφτομαι "Δες σε τι ηλιθιους δινουμε τα χρηματα μας για να μας το παιξουν και ειδικοι και να μας πεισουν οτι μας εκαναν και καλη δουλεια...".Αυτος ο ανθρωπος απο φυσικη μαλλον δεν τα πηγαινε πολυ καλα με την φυσικη και την πυκνοτητα του αερα...

Οσο για την σκουπα και τις αναθυμιασεις,ουτε στα αγωνιστικα τις βγαζουν off απλα κανουν ξεχωριστο δοχειο αναθυμιασεων.Ολα τα κινουμενα μερη χρειαζονται λιπανση.Παρολα αυτα μην συγκρινετε μοτερ τα οποια γινεται ελεγχος και service πριν απο καθε αγωνα με τα δικα μας μοτερ που πολλοι απο εμας δεν εχουμε δει καν την πεταλουδα εισαγωγης!!!

Η σκουπα αυξανει την πιεση του και την ταχυτητα του αερα στην πεταλουδα εισαγωγης χρησιμοποιωντας το κωνικο σχημα της.Η θερμοκρασια παραμενει στα ιδια επιπεδα απλα λογο συμπιεσης του αερα λογο της αυξημενης ταχυτητας αυξανεται και η πυκνοτητα του.

Παρολα αυτα τζαμπα διαφωνουμε καθως η σκουπα στο 206 ειναι πεταμενα χρηματα...Την καλυτερη δουλεια την κανει ενα custom ram air σε συνδυασμο με ελευθερο φιλτρο στο εργοστασιακο κουτι.
kavaliotis - Σαβ 11 Οκτ 2003, 01:36:10
Θέμα δημοσίευσης:
Και αυτο το καστομ σπαστομ βαψτομ ποσο παει? Laughing
Alex - Σαβ 11 Οκτ 2003, 05:31:00
Θέμα δημοσίευσης:
Σου χω γκουντ νιουζ και μπαντ νιουζ. Cool

Γκουντ νιουζ: ΔΕΝ ΚΑΝΕΙ ΦΡΑΓΚΟ
Μπαντ νιουζ: Πρεπει να το φτιαξεις ο ιδιος, ή να στο φτιαξει καποιος αλλος...(τουλαχιστον μεχρι να τυποποιηθει μια λυση και να πωλειται, πραγμα που το βλεπω στο μακρινο μελλον και αν)
PoLiThS - Σαβ 11 Οκτ 2003, 09:14:29
Θέμα δημοσίευσης:
Ή κοβεις το καπώ και κάνεις αυτό που έκανα εγω και τελίωσε... Οι αναθυμιάσεις να είναι πάντα μεσα να προσέχουμε Smile

Για την Σκούπα και στο δικό μου συνεργείο λένε οτι ΔΕΝ παθαίνει τίποτα... και σαν συνεργείο... Δέν νομίζω να μπορει καποιος να αμφισωητίσει την δουλειά που κάνουν και το μεράκι που έχουνε τα παιδια.... παράδειγμα η ΚΟΥΛΑ..
PHSYBORG - Σαβ 11 Οκτ 2003, 09:26:39
Θέμα δημοσίευσης:
Εγω εχω φιλτροχοανη και μαλιστα την εβαλα στο συνεργειο μου ( OSCAR ).Πριν την βαλω τους ειχα ρωτησει για τυχον προβληματα κ το μονο που μπορει να κανει ειναι μια πολυ πολυ μικρη αρυθμια στη ρελαντι !
Για τις αναθυμιασεις ειναι καλη φαση να βγαλεις το σωληνακι κ να βαλεις μια πολυ μικρη φιλτροχοανη ( σαν εμφανιση φιλτροχοανη ) που θα φιλτραρει τις αναθυμιασεις !
Jongou - Δευ 13 Οκτ 2003, 00:28:35
Θέμα δημοσίευσης:
Μήπως γνωρίζετε αν κάνει να αφήσβ το μανίσιο κολάρο με την σκούπα;
τώρα μου έχει ένα κολάρο χωρίς υποδοχή για τις αναθημιάσεις!
Jongou - Δευ 13 Οκτ 2003, 00:36:43
Θέμα δημοσίευσης:
Ένα ακόμη πράγμα που θα ήθελα να πώ είναι: Arrow Arrow Την παρασκευή που γύρισα από θεσσαλονίκη με την σκούπα και το τελικό και με (3) άτομα μαζι με εμένα το κοντέρ στην εγνατία μου έδειξε 190!
Απλά το αναφέρω επειδη είχε γίνει μία αναφορά στο ότι η σκούπα κόβει λίγο από την τελική!
Sidobre - Δευ 13 Οκτ 2003, 10:09:16
Θέμα δημοσίευσης:
kavaliotis έγραψε:
Γιατι να πιστεψω λοιπον εσενα και οχι αυτον που στην διπλα ραμπα ειχε ενα 206 με σκουπα και χαλασμενη εισαγωγη μετα απο 16.000χμ που ειχε πανω την σκουπα και εσκασε 140.000δρχ για ανταλλακτικο?????


Κάτι παίζεται με αυτό και θα την βρούμε την άκρη... Wink

Η αλήθεια είναι ότι υπάρχει πιθανότητα να δημιουργηθεί πρόβλημα αλλά ακόμα δεν έχει διαπιστωθεί από που.

Μέσα σε ένα μήνα είναι η 2η πεταλούδα που παθαίνει βλάβη, χωρίς όμως να ξέρουμε γιατί και αυτή την στιγμή το ψάχνουμε. Η βλάβη είναι ότι δεν μπορεί να ακολουθήσει η πεταλούδα τις μοίρες ανοίγματος που της δίνει ο εγκέφαλος με αποτέλεσμα να μπλοκάρει.

Ομως δεδομένου ότι φοράω σκούπα εδώ και ένα χρόνο και τίποτα μέχρι στιγμής δεν είχα πάθει και τώρα μέσα σε 1-2 μήνες να χαλάσουν 2 πεταλούδες με βάζει σε σκέψεις:
1. Η πεταλούδα δεν μπορεί να ανοίξει με την ταχύτητα που της δίνει ο εγκέφαλος αφού τώρα με το κοντό κωρονοπήνιο πρέπει να ανοίγει πιο γρήγορα.
2. Το φίλτρο που έβαλα πριν 3 μήνες στην σκούπα είναι της RamAir ενώ πριν είχα της K&N. Θα το ψάξω και αυτό.

Μέσα σε αυτή και την άλλη εβδομάδα θα ψαχτεί και είμαι σίγουρος ότι θα βρεθεί η λύση, έστω και αν αυτή είναι να αλλάξω από ηλεκτρονική πεταλούδα σε ντίζα.
Miltellas - Τρι 14 Οκτ 2003, 06:54:57
Θέμα δημοσίευσης:
Sidobre έγραψε:
... έστω και αν αυτή είναι να αλλάξω από ηλεκτρονική πεταλούδα σε ντίζα.


Τελικά ρε Τάσο γίνεται; Γιατί εμένα μου είπαν ότι με το "μυαλό" που έχουμε δεν γίνεται (εγκέφαλος) αφού θα αποσυντονιστούν πολλά πράγματα που καταλήγουν να δίνουν (και να παίρνουν) εντολή στην πεταλούδα.
Sidobre - Τρι 14 Οκτ 2003, 10:42:20
Θέμα δημοσίευσης:
Miltellas έγραψε:
Sidobre έγραψε:
... έστω και αν αυτή είναι να αλλάξω από ηλεκτρονική πεταλούδα σε ντίζα.


Τελικά ρε Τάσο γίνεται; Γιατί εμένα μου είπαν ότι με το "μυαλό" που έχουμε δεν γίνεται (εγκέφαλος) αφού θα αποσυντονιστούν πολλά πράγματα που καταλήγουν να δίνουν (και να παίρνουν) εντολή στην πεταλούδα.


To "έστω" Μίλτο μου δεν το έβαλα τυχαία. Για να γίνει κάτι τέτοιο όντως θα χρειαστούν πολλά παρελκόμενα και το κόστος είναι μεγάλο!

Συγκεκριμένα υπάρχουν 2 επιλογές:

Α. Και η πιο φθηνή. Εγκέφαλος μονόφυσος από Rallye, πλεξούδα, Πολλαπλή εισαγωγής, πεταλούδα, αισθητήρες και μπεκ. Κόστος με μεταχειρισμένα γύρω στο 1000ικο. Για να δουλέψει το όλο εγχείρημα θα χρειαστούν και οι εκκεντροφόροι. Βέβαια το αποτέλεσμα λόγω της συμπίεσης (11 έναντι 10,5 που έχει το rallye) και κάποια άλλα ψιλοπραγματάκια θα φτάσει τα 140 άλογα (που το πάω που το φέρνω πάλι στις βελτιώσεις είμαι!)

Β. Και η πιο ακριβή. Εγκέφαλος 206 MiniGroupA, πλεξούδα, πολλαπλή εισαγωγής μπλα μπλα μπλα....3.000 ευρά!

Ψάχνω και μια 3η αλλά δεν με βοηθάει κανείς.... Μπορεί άραγε ο εγκέφαλος του 206 MiniGroupA με την πλεξούδα του που είναι φτηνός (300 ευρά και τα 2) να παίξει με την υπάρχουσα πολλαπλή και με μια άλλη μηχανική πεταλούδα; Αυτό δεν το ξέρω και ίσως να μην το μάθω ποτέ....

Τεσπα, το αυτοκίνητο είναι μέσα σήμερα και μάλλον και αύριο μέχρι να διασταυρώσουν από Γαλλία και ίσως και Αγγλία τι είναι αυτό που παθαίνει και γιατί το παθαίνει ώστε να σταματήσει να χαλάει έτσι τις πεταλούδες!
Jongou - Τρι 14 Οκτ 2003, 16:48:13
Θέμα δημοσίευσης:
Απαντήστε και σε μενα βρε!!!Twisted evil Twisted evil Twisted evil Twisted evil Twisted evil Twisted evil Μήπως γνωρίζετε αν κάνει να αφήσω το μανίσιο κολάρο με την σκούπα;
τώρα μου έχει ένα κολάρο χωρίς υποδοχή για τις αναθημιάσεις!
ΝΙΚΟΣ - Τρι 14 Οκτ 2003, 17:46:35
Θέμα δημοσίευσης:
Jongou έγραψε:
τώρα μου έχει ένα κολάρο χωρίς υποδοχή για τις αναθημιάσεις!


Εεεε ανοιξε τρυπες και βαλτες μεσα ξανα.Που κολλας δεν μπορω να καταλαβω Question
kanelj - Τετ 15 Οκτ 2003, 04:02:19
Θέμα δημοσίευσης:
ΝΙΚΟΣ έγραψε:
Jongou έγραψε:
τώρα μου έχει ένα κολάρο χωρίς υποδοχή για τις αναθημιάσεις!


Εεεε ανοιξε τρυπες και βαλτες μεσα ξανα.Που κολλας δεν μπορω να καταλαβω Question

Η ακομα καλυτερα αγορασε ενα καινουργιο μεταλικο που θα αντανακλά και την θερμοτητα Wink
Miltellas - Πεμ 16 Οκτ 2003, 00:05:07
Θέμα δημοσίευσης:
kanelj έγραψε:
Η ακομα καλυτερα αγορασε ενα καινουργιο μεταλικο που θα αντανακλά και την θερμοτητα Wink


Εδώ θέλει προσοχή γιατί το μεταλλικό δεν απορροφά τους κραδασμούς της μηχανής που τους μεταβιβάζει αυτούσιους η σκούπα και κάποια στιγμή δεν αργεί να σπάσει. Υπάρχουν σκούπες με μεταλλικά κολλάρα με "αντικραδασμικά" σημεία στήριξης ή με ένωση τύπου σπιράλ με την εισαγωγή.
kanelj - Πεμ 16 Οκτ 2003, 03:28:06
Θέμα δημοσίευσης:
Miltellas έγραψε:
kanelj έγραψε:
Η ακομα καλυτερα αγορασε ενα καινουργιο μεταλικο που θα αντανακλά και την θερμοτητα Wink


Εδώ θέλει προσοχή γιατί το μεταλλικό δεν απορροφά τους κραδασμούς της μηχανής που τους μεταβιβάζει αυτούσιους η σκούπα και κάποια στιγμή δεν αργεί να σπάσει. Υπάρχουν σκούπες με μεταλλικά κολλάρα με "αντικραδασμικά" σημεία στήριξης ή με ένωση τύπου σπιράλ με την εισαγωγή.

Χμμμμ,σωστη παρατηρηση,αν και σε πολλες σκουπες τα κολαρα εχουν μικροτερη διαμετρο απο εκεινη της υποδοχης της σκουπας για να ειναι λιγο "χαλαρη" η ενωση και να απορροφα τους κραδασμους.
και στη δικια μου ετσι ειναι το κολαρο (simota).
Sidobre - Παρ 17 Οκτ 2003, 09:01:09
Θέμα δημοσίευσης:
Sidobre έγραψε:
Η αλήθεια είναι ότι υπάρχει πιθανότητα να δημιουργηθεί πρόβλημα αλλά ακόμα δεν έχει διαπιστωθεί από που.

Μέσα σε ένα μήνα είναι η 2η πεταλούδα που παθαίνει βλάβη, χωρίς όμως να ξέρουμε γιατί και αυτή την στιγμή το ψάχνουμε. Η βλάβη είναι ότι δεν μπορεί να ακολουθήσει η πεταλούδα τις μοίρες ανοίγματος που της δίνει ο εγκέφαλος με αποτέλεσμα να μπλοκάρει.


Xρειάστηκαν 2 μέρες και τηλεφωνική επικοινωνία με τους μηχανικούς στην Γαλλία (!) γιατί οι Ελληνες δεν βρίσκαν τον υπαίτιο για την βλάβη.

Οι Γάλλοι δώσαν μια πολύ λογική εξήγηση του φαινόμενου που ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΚΑΜΜΙΑ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΣΚΟΥΠΕΣ ΚΑΙ ΒΕΛΤΙΩΣΕΙΣ!!!!

Αρα μην πολυφοβάστε... Τα 206 1,6 16v έχουν κάτι από... "Γερμανική αξιοπιστία". Το πρόβλημα που παρουσιάστηκε δεν είναι τίποτα άλλο από τον αισθητήρα γκαζιού, το ποτενσιόμετρο δηλαδή που δίνει σήμα στον εγκέφαλο για το πόσο γκάζι πατάμε. Η όλη πατέντα (αισθητήρας γκαζιού, ηλεκτρονική πεταλούδα Bosch) είναι γερμανικής κατασκευής και την μοιράζονται τα Ibiza, Polo, Golf... με τα ίδια προβλήματα!

Για να καταλάβετε το πρόβλημα όπως το κατάλαβα και εγώ, αν έχετε παρατηρήσει παλιά ραδιοφωνάκια που ανοίγουμε το volume και κάνει χρατσα χρουτσα... κάτι τέτοιο κάνει και μπερδεύει τον εγκέφαλο και βγάζει την πεταλούδα σε "Safe Mode". Δεν το κάνει συχνά αλλά....

Περιμένω ανταλλακτικό από την Γαλλία και θα σας πω αν λύθηκαν όλα
GIANNIS206 - Παρ 17 Οκτ 2003, 15:34:24
Θέμα δημοσίευσης:
Προσέξτε άλλο αισθητήρας γκαζιού και άλλο πεταλούδα!
Τον έχω αλλάξει μία φορά,όταν είχα τα γνωστά προβλήματα!
Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες

Powered by phpBB 2.0.21 © 2001, 2002 phpBB Group
© 2002-2003 206 Club - Greece
Πληροφορίες : info@206club.gr