kavaliotis έγραψε: |
Ο μηχανικος μου που ειναι και οδηγος αγωνων κτλ μου ειπε οτι οι σκουπες/φιλτροχοανες μετα απο καμμια 15.000χμ προκαλουν ανεπανορθωτα προβληματα στην εισαγωγη και συγκεκριμενα στο ποτενσιομετρο και στο βηματικο μοτερ και οτι αυτο για να αλλαχθει θελει 140.000δρχ!!!!!!!! Το ξερατε αυτο??? Εγω οχι και δεν τολμαω τωρα να βαλω με τιποτα σκουπα.. Ειπαμε καλος ο θορυβος, αλλα οχι και να διαλυσουμε το αμαξι...
Ανταυτου μου προτεινε (μιας και του ελεγα οτι ο θορυβος της σκουπας μου αρεσει) να βαλω ενα φιλτρο ελευθερας που δεν δημιουργει κανενα προβλημα...Τι λετε??? |
seridim έγραψε: |
Μάκη μήπως σου είπε από τι προκαλούνται τα προβλήματα; Από τον περισσότερο αέρα, από τα τυχόν σκουπίδια που δεν περνούν λόγω φίλτρου ή κάτι άλλο; Γιατί εγώ που έχω σκούπα εδώ και 10.000 χλμ κανένα πρόβλημα έως τώρα. |
pughell έγραψε: |
...Και σε καμια περιπτωση μην βγαζετε τις αναθυμιασεις off!!!Χρειαζονται!!! |
kavaliotis έγραψε: |
κολογουσταρω τον ηχο απο την σκουπα (α ρε seridim!) |
ΝΙΚΟΣ έγραψε: |
Παιδια δεν υπαρχει κανενα προβλημα.Το θεμα ειναι απλα να καθαριζετε το φιλτρο συχνα μιας και αυτα τα φιλτρα ειναι με λαδι για να κραταει τις σκονες.(Σπρει μετα το πλυσημο του φιλτρου).Εμεις εδω στην Κοζανη το καθαριζουμε συχνα μιας και εχει πολλη ατμοσφαιρικη ρυπανση απο τα εργοστασια τις Δεη.
Υ.Γ.Μιλτο και Στελιο.Ποιος ο λογος να μην βγαζουμε τις αναθυμιασεις απο την στιγμη που στα αγωνιστηκα βαζουν δοχειο για αυτες Εκεινοι γιατι τις βγαζουν OFF |
kavaliotis έγραψε: | ||
Ναι μου ειπε οτι ειναι απο την υπερβολικη πιεση που δεχονται λογω του αερα που ερχεται με μεγαλη δυναμη.. Παιδια μην μου λετε οτι δεν ειναι ετσι γιατι κολογουσταρω τον ηχο απο την σκουπα (α ρε seridim!) αλλα δεν θελω να μου σπανε τα "μπιπ" οι δικοι μου "σου τα λεγαμε εμεις" κτλ... Και βεβαια δεν θελω να δωσω 140 χιλιαρικα κερατιατικα... |
kavaliotis έγραψε: |
Ηχο σαν της σκουπας μπορω να εχω με φιλτρο ελευθερας που ΣΙΓΟΥΡΑ δεν δημιουργει προβληματα? |
pezomania έγραψε: | ||
ΌΧΙ Α! Για μένα άκου τον μηχανικό σου, που κατά την λογική αυτός είναι ο"ειδικός" και βάλε φίλτρο ελεύθερο. Έτσι ώστε αν πάθει μετά κάτι η εισαγωγή σου, να πάς να του την τρίψεις στην μούρη!!! |
kavaliotis έγραψε: |
Γιατι να πιστεψω λοιπον εσενα και οχι αυτον που στην διπλα ραμπα ειχε ενα 206 με σκουπα και χαλασμενη εισαγωγη μετα απο 16.000χμ που ειχε πανω την σκουπα και εσκασε 140.000δρχ για ανταλλακτικο????? |
Sidobre έγραψε: |
... έστω και αν αυτή είναι να αλλάξω από ηλεκτρονική πεταλούδα σε ντίζα. |
Miltellas έγραψε: | ||
Τελικά ρε Τάσο γίνεται; Γιατί εμένα μου είπαν ότι με το "μυαλό" που έχουμε δεν γίνεται (εγκέφαλος) αφού θα αποσυντονιστούν πολλά πράγματα που καταλήγουν να δίνουν (και να παίρνουν) εντολή στην πεταλούδα. |
Jongou έγραψε: |
τώρα μου έχει ένα κολάρο χωρίς υποδοχή για τις αναθημιάσεις! |
ΝΙΚΟΣ έγραψε: | ||
Εεεε ανοιξε τρυπες και βαλτες μεσα ξανα.Που κολλας δεν μπορω να καταλαβω |
kanelj έγραψε: |
Η ακομα καλυτερα αγορασε ενα καινουργιο μεταλικο που θα αντανακλά και την θερμοτητα |
Miltellas έγραψε: | ||
Εδώ θέλει προσοχή γιατί το μεταλλικό δεν απορροφά τους κραδασμούς της μηχανής που τους μεταβιβάζει αυτούσιους η σκούπα και κάποια στιγμή δεν αργεί να σπάσει. Υπάρχουν σκούπες με μεταλλικά κολλάρα με "αντικραδασμικά" σημεία στήριξης ή με ένωση τύπου σπιράλ με την εισαγωγή. |
Sidobre έγραψε: |
Η αλήθεια είναι ότι υπάρχει πιθανότητα να δημιουργηθεί πρόβλημα αλλά ακόμα δεν έχει διαπιστωθεί από που.
Μέσα σε ένα μήνα είναι η 2η πεταλούδα που παθαίνει βλάβη, χωρίς όμως να ξέρουμε γιατί και αυτή την στιγμή το ψάχνουμε. Η βλάβη είναι ότι δεν μπορεί να ακολουθήσει η πεταλούδα τις μοίρες ανοίγματος που της δίνει ο εγκέφαλος με αποτέλεσμα να μπλοκάρει. |