PSClub - Hellas

Βλάβες - Επισκευές - Συνεργεία - Ανταλλακτικά - 106 - Σβήσιμο μηχανής εν κινήσει (!)

nfx1587 - Δευ 11 Απρ 2011, 17:15:56
Θέμα δημοσίευσης: 106 - Σβήσιμο μηχανής εν κινήσει (!)
Δεν μπόρεσα να βρω κάτι παρόμοιο από το φόρουμ, οπότε να δώσω μια περιγραφή μπας και ξέρει κανείς τι μπορεί να φταίει.

Ενώ πηγαίνω κανονικά, με καμιά 60αρα χλμ και κατεβάσω από 4η σε 3η, η μηχανή κυριολεκτικά σβήνει και σχεδόν αμέσως 'βαραίνει' το τιμόνι, μέχρι που κλειδώνει τελείως - οπότε είναι και αρκετά επικίνδυνο. Το ίδιο έχει συμβεί και σε πιο χαμηλές ταχύτητες π.χ. 30-40χλμ και με κατέβασμα από 3η σε 2α. Το φαινόμενο έχει συμβεί 4-5 φορές τις τελευταίες 2 μέρες. Τρεμόπαιγμα στο ρελαντί δεν υπάρχει και το αμάξι παίρνει μπροστά χωρίς πρόβλημα.

Από πρόσφατες αλλαγές έχουμε:
Εκκεντροφόροι (Schrick) πριν από 6000χλμ
Καταλύτης μεταλλικός πριν από 2000χλμ
Αποστάτης στον 2ο λ (μετά από την ένδειξη check engine) πριν απο 1000χλμ

Αυτό όμως που είναι ίσως και το πιο ύποπτο είναι το εξής. Πριν απο 1 βδομάδα είπα να χρησιμοποιήσω το εφεδρικό κλειδί (το οποίο δεν είχα χρησιμοποιήσει ποτέ). Παρόλο που δεν δουλεύανε το κουμπιά του για το κεντρικό κλείδωμα, η πόρτες άνοιγαν κανονικά και έβαλα μπροστά χωρίς πρόβλημα. Έπειτα όμως από 10 λεπτά οδήγησης, το αμάξι έσβησε για 1η φορά όπως περιγράφω επάνω. Ευτυχώς είχα και το 'κανονικό' κλειδί μαζί μου, οπότε και δεν ξαναχρησιμοποίησα το εφεδρικό. Αλλά τα σβησίματα εξακολουθούν να συμβαίνουν περιστασιακά. Αν ήταν immobilizer, δεν θα έπρεπε να μην δουλεύει εξ αρχής;
LIONKING - Δευ 11 Απρ 2011, 18:12:29
Θέμα δημοσίευσης:
δοκιμασε ρε συ να πατησεις συμπλεκτη εν κινηση χςρις κατεβασμα απλα πατα συμπλεκτη,αν σβησει κατι παιζει με ποτενσιομετρο η με την πεταλουδα.αν εχεις καβατζα κανε καμια δοκιμη.τωρα μη σε παρω στο λαιμο μου εγω τετοιο προβλημα ειχα
106PYRGOS - Δευ 11 Απρ 2011, 18:20:02
Θέμα δημοσίευσης:
περιπου τα ιδια εκανε κ σε εμενα αλλαξα ποτενσιομετρο κ μετα ηταν κομπλε,αλλα πριν το κανεις τσεκαρε πρωτα δυναμο μπαταρια,μην σου φανει περιεργο τα τριφυσα ειναι περιπλοκα,βγαλε κ μια τον πολο της μπαταριας αν δε το εχεις κανει ηδη.
nikos 206cc - Δευ 11 Απρ 2011, 18:28:27
Θέμα δημοσίευσης:
Kατα μεγαλη πιθανοτητα παιζει να ειναι αισθητηρας map Exclamation
Octane - Δευ 11 Απρ 2011, 18:40:44
Θέμα δημοσίευσης:
Δεν αλλαζεις ενα ρελε αντλιας βενζινης λεω γω... Rolling eyes
nfx1587 - Δευ 11 Απρ 2011, 19:42:14
Θέμα δημοσίευσης:
Επειδή δεν το κάνει και συνέχεια, δεν έχω και την πολυτέλεια να κάνω δοκιμές - αλλά τώρα που το λες έχω την αίσθηση ότι ίσως και να γινόταν με το που πατήσω συμπλέκτη (πριν ακόμα αλλάξω ταχύτητα).

Αυτό με την μπαταρία επίσης θα το δοκιμάσω. Όσο για πεταλούδα και map sensor είχα κάποιο θέμα πιο παλιά, και έκανα καθαρισμό πεταλούδας και έβαλα και ένα fuel line cleaner (της Protec). Από τότε σταμάτησε. Αλλά δεν υποπτεύτηκα τπτ απ αυτά γιατί το ρελαντί είναι σταθερό (τότε έπαιζε...)

Επίσης, το αυτοκίνητο έχει αλλάξει ήδη δυναμό (στα χέρια του προηγούμενου ιδιοκτήτη - τον οποίο τότε τον είχε αφήσει εντελώς). Έχω το ιστορικό...

Παράθεση:
Δεν αλλαζεις ενα ρελε αντλιας βενζινης λεω γω

Τι ακριβώς είναι αυτό; Embarassed

υ.γ. το θέμα με το κλειδί δεν έκανε σε κανένα εντύπωση; Γιατί τα σβησίματα αρχίσανε αφότου είχα δοκιμάσει το εφεδρικό. Ή απλά έτυχε τόσο στραβά για να μην ξέρω τι φταίει;
nikos 206cc - Δευ 11 Απρ 2011, 19:51:10
Θέμα δημοσίευσης:
Παντως σβησιμο εν κινησει εμενα μου εκανε μονο οταν ειχε χαλασει map....και στο ρελαντι ειχα πολυ λιγα τρεμουλα,στο δρομο ηταν το κυριως προβλημα...απλα δες αν κοπηκε κανα καλωδιο και καθαρισε τον...αν κανει παλι τα ιδια δες κατι απο αυτα που σου ειπαν τα παιδια Wink
Gotcha - Τρι 12 Απρ 2011, 08:42:27
Θέμα δημοσίευσης:
Σε εμενα παντως τα ιδια εκανε και το 206. 3ες-4ες χαλαρα, και με το που παταγα συμπλεκτη βουταγε το στροφομετρο και αμαξι ηταν σαν σβηστο. Οταν εκανα αποσυμπλεξη λες και επερνε παλι μπρος ρολαριστο. Αν θυμαμαι καλα μου ειχαν αλλαξει τρομπα βενζινης
nfx1587 - Τρι 12 Απρ 2011, 08:54:38
Θέμα δημοσίευσης:
Gotcha έγραψε:
με το που παταγα συμπλεκτη βουταγε το στροφομετρο και αμαξι ηταν σαν σβηστο. Οταν εκανα αποσυμπλεξη λες και επερνε παλι μπρος ρολαριστο


Ναι, αυτό συμβαίνει και στο δικό μου. Και αν έχω καταλάβει καλά, αυτό δεν είναι καθόλου καλό για τον καταλύτη Sad
Octane - Τρι 12 Απρ 2011, 10:31:11
Θέμα δημοσίευσης:
nfx1587 το ρελεδακι αυτο ειναι κατω απο τον εγκεφαλο.
Αν θυμαμαι καλα , κοστος κανα 30αρι max , ενω αντλια... κοντα 200... .
Βεβαια σε μενα δεν εκανε το ιδιο με του Gotcha (κ μαλλον κ σενα) , οποτε ισως κ να μην φταιει αυτο κ να θες τρομπα.
(εσβηνε στο ασχετο , ειτε με 40 ειτε με 180... κ επειτα επαιρνε μπρος ειτε αμεσως ειτε μετα απο μια ωρα... -ειτε καπου ενδιαμεσα- ).
nfx1587 - Τρι 12 Απρ 2011, 12:13:01
Θέμα δημοσίευσης:
Αν είναι όντως αντλία - τι γνώμη έχουμε για αυτό:

http://tinyurl.com/6ys74w4

Question

Η εργοστασιακή είναι Valeo να υποθέσω - ή μήπως Bosch; Γενικά υπάρχει κάποια που να είναι για "αυξημένες απαιτήσεις" ή είναι όλες ίδιες; Γιατί αν είναι να τα σκάω κάθε λίγο και λιγάκι για 'τρόμπες' τότε σώθηκα Rolling eyes
LIONKING - Τρι 12 Απρ 2011, 13:09:40
Θέμα δημοσίευσης:
κοιτα και εμενα τριφυσο ειναι αλλα με vdo
RoadRunner122 - Τρι 12 Απρ 2011, 13:14:10
Θέμα δημοσίευσης:
nfx1587 έγραψε:
Αν είναι όντως αντλία - τι γνώμη έχουμε για αυτό:

http://tinyurl.com/6ys74w4

Question

Η εργοστασιακή είναι Valeo να υποθέσω - ή μήπως Bosch; Γενικά υπάρχει κάποια που να είναι για "αυξημένες απαιτήσεις" ή είναι όλες ίδιες; Γιατί αν είναι να τα σκάω κάθε λίγο και λιγάκι για 'τρόμπες' τότε σώθηκα Rolling eyes


Στείλτου ένα μήνυμα και ρώτα τον εάν καταρχήν συνεργάζεται με το φλοτέρ και τα ηλεκτρονικά του. Εάν είναι εμβαπτιζόμενη και γενικά εάν τοποθετείται στη θέση της εργοστασιακής χωρίς μετατροπές και διάφορα άλλα κόλπα.
Σίγουρα σαν μάρκα είναι καλύτερη απ΄τη μαμά valeo... Rolling eyes
nfx1587 - Τρι 12 Απρ 2011, 16:46:28
Θέμα δημοσίευσης:
Από την περιγραφή για την Walbro, δίνει τα 'εσωτερικά' - θέλει δλδ το περίβλημα της ήδη υπάρχουσας τρόμπας την εγκατάσταση (αλλά παρέχει όλα τα παρελκόμενα που ίσως χρειάζονται).

Επίσης λέει κάτι για ένα εσωτερικό φίλτρο στην αντλία (όχι το ξεχωριστό φίλτρο βενζίνης). Αυτό δεν το ήξερα. Τα VDO / Valeo / Bosch έχουν τέτοιο φίλτρο στην αντλία ή μόνο αυτό της Walbro; Η τελευταία το βγάζει σε 234/250lph (liters of fuel per hour). Προφανώς θα δουλεύει πιο 'άνετα' σε κοντά OEM καταστάσεις που είναι το δικό μου - οπότε ίσως να έχει και μεγαλύτερη διάρκεια ζωής Confused Ή μήπως όχι;
nfx1587 - Τετ 13 Απρ 2011, 20:27:11
Θέμα δημοσίευσης:
Το ξαναέκανε και το πήγα στο συνεργείο να το δουν αύριο πρωί που θα ναι και κρύο. Πάντως μια 1η εκτίμηση από την περιγραφή που έδωσα στον μηχανικό, πιστεύει κατα πάσα πιθανότητα ότι φταίει το μοτεράκι του ρελαντί Confused

Αν όντως είναι αυτό, θέλω να είμαι προετοιμασμένος για το σόκ - ξέρει κάποιος τιμή για αυτό; Ή ακόμα καλύτερα, κάποιος με τον κατάλογο να μου δώσει τον PSA κωδικό για να κοιτάξω να δω πόσο έχει από Αγγλία; (για μοντέλο 2003, 1.6, 16V...). Ακόμα και 10-30% που θα το βρω απ έξω είναι μια παρηγοριά. Δεν μου περισσεύουν κιόλας Sad
OnyX - Τετ 13 Απρ 2011, 21:47:41
Θέμα δημοσίευσης:
Στο δικο μου 206,οταν το παρουσιασε αυτο μου ειπαν οτι καθαρισαν μια φισα με καθαριστικο ηλεκτρικων κυκλωματων και δεν το ξαναεκανε πια.
H walbro ειναι οι καλυτερες αντλιες,αν τελικα σου πουν για αντλια παρτην με κλειστα ματια.Την φοραω στο subaru 4 χρονια τωρα και με οτι specs και να ειχα δουλευε στο 49% ΜΑΧ και δεν εχει παρουσιασει τιποτα.Παραγγειλε την απο εξωτερικο γιατι εδω θα "σκουξεις" οταν ακουσεις την τιμη.
sfirilatos - Πεμ 30 Ιούν 2011, 20:06:04
Θέμα δημοσίευσης:
κατα πασα πιθανοτιτα να σου εχει τριπισει το σολινακι τις βενζινεις και να περνει αερα.ενω δν εχεις φορτιο.ελεξε τις σολινοσεις προς τιν μπεκερα.
nfx1587 - Τρι 10 Ιαν 2012, 18:15:30
Θέμα δημοσίευσης:
Παιδιά, πάνε 9 μήνες, έχω πάει τ αμάξι σε 3 διαφορετικούς μηχανικούς και το πρόβλημα ... παραμένει. Έχω πληρώσει κ ένα τσουβάλι λεφτά! Και αυτό με εκνευρίζει είναι ότι (αφού βλέπουν ότι δεν μπορούν να βρουν τι φταίει) ρίχνουν το φταίξιμο στους Schick και ότι είναι αναμενόμενο αφού έχω αλλάξει έκκεντρα. Ναι, το αμάξι δεν είναι το 'σκαλίζεις' αλλά εγώ έχω διαβάσει παντού ότι τα specs των Schrick ΔΕΝ δικαιολογούν αυτά τα συμπτώματα που έχει τ αμάξι!

Συγκεκριμένα έχουν αλλαχθεί τα εξής:
1 MAP sensor
2x step motors (!)
1os λ
καθαρισμός πεταλούδας
καθαρισμός μπεκ
έλεγχος καλωδίωσης
Throttle Position Sensor (μεταχειρισμένο...)
(κ.α. όλο και κάτι θα ξέχασα να γράψω...)
...

Το μόνο που έχει διορθωθεί είναι το γουργούρισμα που έκαναν οι Schick αφού στην Peugeot που τους έβαλα δεν τους 'ρύθμισαν' σωστά απ ότι φάνηκε. Αυτό το έκαναν στην power boost και κατόπιν έκανα και επαναπρογραματισμό (etuners) - αλλά όσον αφορά την αρχική περιγραφή για τα παιξίματα στο ρελαντί και τα σβησίματα - το πρόβλημα παραμένει. Τουλάχιστον το check engine δεν μου έχει ξανανάψει μετά τον προγραμματισμό. Αλλά ρε παιδιά δεν γίνεται να παίζει/σβήνει τ αμάξι με αυτούς τους εκκεντροφόρους. Άρα, κάτι σίγουρα είναι στα τελευταία του, αφού δεν το κάνει κάποτε συγκεκριμένα - αλλά όποτε του κα***σει.

Το αμάξι έχει περάσει άπειρες ώρες στα συνεργεία και κανένας δεν έχει βρει ακόμα τι φταίει. Έχω χάσει τη μπάλα πια. Το μόνο που δεν έχω αλλάξει είναι τρόμπα βενζίνης αλλά δεν έχω πια λεφτά για πέταμα αν τελικώς δεν φταίει ούτε αυτό. Επίσης σκέφτομαι αν όντως έχουν γίνει μερικοί απ τους παραπάνω ελέγχους επιμελώς και με προσοχή π.χ. καλωδίωση. Τα errors που έβγαζε στο διαγνωστικό π.χ. αστοχία μίγματος και δεν ξέρω και γώ τι άλλο δεν φαίνεται να έχουν δώσει κάποιο χρίσιμο στοιχείο στους μηχανικούς...

Τα συμπτώματα είναι τα ίδια όπως τα περιγράφουν οι LionKing και Gotcha - αλλά δεν μου έχει τύχει να σβήνει με πολλά χλμ - συνήθως από 50 και κάτω. Συνήθως γίνεται όταν κάνω εμπλοκή/απεμπλοκή αλλά και αρκετές φορές να δίνω γκάζι ενώ είμαι στο ρελαντί και μετά είτε να βουτάει και να παίζει 500-1100 είτε να σβήνει εντελώς. Μετά το σβήσιμο πάντως, παίρνει σχεδόν πάντα αμέσως μπροστά. Τώρα πλέον το κάνει σχεδόν πάντα, είτε ζεστό είτε κρύο. Κάτι ακόμα που έχω παρατηρήσει είναι ότι αρκετές φορές και ενώ π.χ. πηγαίνω σταθερά με 3η και 60χλμ - η μηχανή φαίνεται σαν να κλωτσάει κάπως (μήπως φταίει και το μετάχειρο TPS?). Επίσης έχω παρατηρήσει να αφήνω το γκάζι και να μην πέφτουν οι στροφές για αρκετά δευτερόλεπτα - και όταν αυτό τελικώς γίνει - να βουτάνε ή να σβήνει. Αυτό δεν παραπέμπει σε 'κακό' πρόγραμμα? Σχεδόν σ όλες τι περιπτώσεις, τ αμάξι μαλακίζεται (παίζει ρελαντί/σβήνει) για λίγο και μετά δουλεύει σαν να μη συνέβη τίποτα και όλα ρολόι. Σκέφτομαι ακόμα και μήπως κάποιος έχει 3φυσο με Schrick σαν το δικό μου - χωρίς τα προβλήματα φυσικά - και να αντιγράψω το πρόγραμμα του και να το βάλω στο δικό μου. Τι άλλο πια να κάνω, έλεος Crying or Very sad

Το αμάξι επίσης φοράει σκούπα (simota), εξάτμιση 48αρα από Ποπάι και 200αρη μεταλλικό καταλύτη.

Σίγουρα ΔΕΝ είναι από βενζίνη αφού βάζω πάντα ultimate και έχω δοκιμάσει από 4 διαφορετικά πρατήρια ανα καιρούς χωρίς να δω καμία διαφορά.
Pughell - Τρι 10 Ιαν 2012, 19:42:55
Θέμα δημοσίευσης:
Μπουζι; Question
plaketokofths - Τρι 10 Ιαν 2012, 19:48:51
Θέμα δημοσίευσης:
Πολλούς απο τους αισθητήρες, αν οχι ολους εκτος του βηματικού μπορείς να τους μετρήσεις σε διαγνωστικό. Το lexia παρέχει αυτές τις πληροφορίες. Αν δεν ξέρεις συνεργείο κι εισαι απο Αθήνα πες μου να σου πω. Δεν ειναι μηχανικός μου αλλά ο τυπάς ξέρει τις νορμάλ τιμές που πρέπει να δειχνουν οι αισθητήρες κι αν καποιος δεν λειτουργεί σωστά θα το βρει.

Επίσης το ποτενσιόμετρο (γράψτε ελληνικά καλύτερα Razz Razz ) που λες, οπως και το βηματικό απο εγκέφαλο σε εγκέφαλο διαφέρει και μπορεί να προκαλεί δυσλειτουργία.

Τέλος εγώ μετά απο ολα αυτά, θα τσεκάριζα με ηλεκτρολόγο μερακλή πλεξούδα, φυσες κτλ. Το επόμενο βημα μαλλον ειναι ο εγκεφαλος. Εκτιμηση μου ειναι πως κατι δεν κουμπώνει καλά και δεν εχει τπτ το αμαξι σου.
nfx1587 - Τρι 10 Ιαν 2012, 20:03:22
Θέμα δημοσίευσης:
Όχι Στέλιο - αλλάχθηκαν πριν από κανα μήνα...

plaketokofths έγραψε:
Πολλούς απο τους αισθητήρες, αν οχι ολους εκτος του βηματικού μπορείς να τους μετρήσεις σε διαγνωστικό. Το lexia παρέχει αυτές τις πληροφορίες. Αν δεν ξέρεις συνεργείο κι εισαι απο Αθήνα πες μου να σου πω. Δεν ειναι μηχανικός μου αλλά ο τυπάς ξέρει τις νορμάλ τιμές που πρέπει να δειχνουν οι αισθητήρες κι αν καποιος δεν λειτουργεί σωστά θα το βρει.

Επίσης το ποτενσιόμετρο (γράψτε ελληνικά καλύτερα Razz Razz ) που λες, οπως και το βηματικό απο εγκέφαλο σε εγκέφαλο διαφέρει και μπορεί να προκαλεί δυσλειτουργία.

Τέλος εγώ μετά απο ολα αυτά, θα τσεκάριζα με ηλεκτρολόγο μερακλή πλεξούδα, φυσες κτλ. Το επόμενο βημα μαλλον ειναι ο εγκεφαλος. Εκτιμηση μου ειναι πως κατι δεν κουμπώνει καλά και δεν εχει τπτ το αμαξι σου.


Καλά για τους άλλους που το πήγα, αλλά στην power boost μου παν πως το χουν ξεψειρισει Confused

Πρέπει να κάνω λίστα με τα όσα είπες και να τα δουν πάλι απ την αρχή... ηλεκτρολόγο μερακλή ξέρει κανείς Question
Pughell - Τρι 10 Ιαν 2012, 20:13:26
Θέμα δημοσίευσης:
Δεν ρωταω αν αλλαχθηκαν ρε,με ΤΙ αλλαχθηκαν θελω να μαθω. Confused

Αν και εγω πιστευω οτι καποια φισα δεν κανει καλη επαφη...Το ειχα παθει στο 1300αρι μου και εβγαλα σπυρια μεχρι να το βρω. Evil
nfx1587 - Τρι 10 Ιαν 2012, 22:45:12
Θέμα δημοσίευσης:
Pughell έγραψε:
Δεν ρωταω αν αλλαχθηκαν ρε,με ΤΙ αλλαχθηκαν θελω να μαθω. Confused

Αν και εγω πιστευω οτι καποια φισα δεν κανει καλη επαφη...Το ειχα παθει στο 1300αρι μου και εβγαλα σπυρια μεχρι να το βρω. Evil


Α, οκ - τώρα φοράει Eyquem (αλλά δεν θυμάμαι τον τύπο). Να βρω το κουτάκι και θα σου πω. Τα προηγούμενα ήταν τα Ultra Titan X (BERU) και σύμφωνα με τον μηχανικό την είχαν ακούσει...

Τώρα που το θυμίθηκα, στ αμάξι έβαζα πάντα Chrono 10/40 (300V) και απ ότι κατάλαβα, παρόλο που είναι γ@μώ τα λάδια - δεν έχει καθαριστικά - και επομένως δεν πολυσυστήνονται για everyday use... Τώρα πλέον βάζω το 5/40 της Amsoil (European Formula) (ή αν δεν το βρω - τότε το 10/40 Xcess της Motul...). Δεν ξέρω αν αυτό έχει κάποια σχέση με το πρόβλημα τώρα - απλά το αναφέρω..
Pughell - Τρι 10 Ιαν 2012, 22:53:14
Θέμα δημοσίευσης:
Α.καλα...

Απο οτι ειδα,δεν αναφερεις καπου να αλλαξες(εστω μετρησες) αντλια βενζινης.
Ξεκινα μια απο εκει και μετα βγαλε μπουζι για να δεις το χρωμα τους μπας και στεγνωνει.
Εγω ειχα ιδιο προβλημα απο στεγνωμα και μολις πλουτισα το μιγμα,τελειωσε...
nfx1587 - Τετ 11 Ιαν 2012, 00:17:42
Θέμα δημοσίευσης:
Pughell έγραψε:
Α.καλα...

Απο οτι ειδα,δεν αναφερεις καπου να αλλαξες(εστω μετρησες) αντλια βενζινης.
Ξεκινα μια απο εκει και μετα βγαλε μπουζι για να δεις το χρωμα τους μπας και στεγνωνει.
Εγω ειχα ιδιο προβλημα απο στεγνωμα και μολις πλουτισα το μιγμα,τελειωσε...


...υπάρχει τρόπος να τεστάρω αντλία χωρίς να βάλω άλλη;

p.s. το έχει συνδέσει στο wideband (zeitronix) και έχει πάει βόλτα - τα μιγματα φάνηκαν οκ...
groupN - Τετ 11 Ιαν 2012, 01:47:22
Θέμα δημοσίευσης:
και το δικο μου ειχε το ιδιο προβλημα και εφταιγε το μοτερ ρελαντι. το αλλαξα αλλα μετα απο καιρο αρχισε παλι. και απο τοτε καθε φορα που καθαριζω την σκουπα, καθαριζω και την πεταλουδα. στρωνει για λιγο καιρο.
μια φορα εχω αλλαξει και το ελατηριο που εχει το μοτερ ρελαντι μεσα γιατι ειχε σπασει και μαρσαριζε συνεχεια. απο τοτε δουλευει καλυτερα αλλα απ'οτι εχω καταλαβει ειναι ελλατωματικα γενικα
Pughell - Τετ 11 Ιαν 2012, 08:13:22
Θέμα δημοσίευσης:
nfx1587 έγραψε:

...υπάρχει τρόπος να τεστάρω αντλία χωρίς να βάλω άλλη;

p.s. το έχει συνδέσει στο wideband (zeitronix) και έχει πάει βόλτα - τα μιγματα φάνηκαν οκ...

Ναι ρε,με εξωτερικο μανομετρο.Το συνδεεις και σου βγαζει και πιεση και ροη οποτε βλεπεις,σιγα μην εδινες 150Ε για αντλια μονον και μονον για να δεις αν δουλευει σωστα αυτη. Laughing
Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες

Powered by phpBB 2.0.21 © 2001, 2002 phpBB Group
© 2002-2003 206 Club - Greece
Πληροφορίες : info@206club.gr