Miltellas έγραψε: |
Μιλτεδόνας;!! 8O Όπως λέμε Μακεδόνας! ![]() ![]() Μέχρι τότε βάλε τα εμπρός πίσω. ![]() |
DIMIP έγραψε: |
αυτο με την αλλαγη των ελαστικων μπρος -πισω, ομολογω πως δεν το καταλαβαινω.
Ειναι σιγουρα χρησιμη "πατεντα" και απο οικονομικης αποψης, δεν ξερω αν ειναι Ελληνικη η Ευρωπαικη πατεντα. Ομως !!! εχει κανεις προσεξει πως στα καινουρια (δεν ξερω για πριν το 2000) manuals των αυτοκινητων και στην ενοτητα για ελαστικα και πιεσεις αναφερεται ρητα πως το "σταυρωμα" των ελαστικων (εννοει την αλλαγη μπροσ-πισω που ειναι και σταυροειδης δηλ. τα αριστερα-δεξια) ΔΕΝ ΣΥΝΙΣΤΑΤΑΙ. Τι λετε για αυτο; Φαινομενικα η αλλαγη αυτη ειναι ωφελιμη μετα απο 15000 χλμ αλλα ο κατασκευαστης γιατι λεει το αντιθετο; Ριξτε λιγο ΦΩΣ ρε παιδια. |
pduke έγραψε: |
ένας άλλος λόγος είναι ότι βάζοντας τα φθαρμένα πίσω οι τάσεις υπερστροφής κάνουν την εμφάνισή τους με άγριες διαθέσεις και αυτό δεν το θέλει κανενας κατασκευαστής.(μη βλέπετε εμάς τους λαλημένους τώρα.... 8O ![]() |
alexandros έγραψε: |
Ποσο ευκολο ειναι να ελεγχθουν τα αμορτισερ?(υπαρχει η σκεψη να φταιει το δεξι αμορτισερ γιατι οι πιο πολλες ανωμαλιες ειναι στην ακρη του δρομου και δεχεται περισσοτερες καταπονησεις) |
chatasos έγραψε: | ||
Υπάρχουν αρκετά μαγαζιά με αμορτισερόμετρα που μπορούν να σου τα ελέγξουν και δεν νομίζω το κόστος να είναι απαγορευτικό. |
theflame έγραψε: |
Πάντως σε κάποια παρουσίαση ελαστικών, της Michelen νομίζω σε κάποιους παλαιούς 4T, είχα διαβάσει ότι αν πρέπει σε ένα αυτοκίνητο με κίνηση εμπρός να αλλαχθούν 2 λάστιχα μόνο, αυτά καλό είναι να είναι τα πίσω και τα λιγότερο φθαρμένα να μπουν εμπρός. Η λογική είναι ότι πρώτα θα γλιστρήσουν τα φθαρμένα, άρα του τιμονιού, και γενικά θα σου δώσουν μέτρια αίσθηση-ασφάλεια, άρα θα το καταλάβεις νωρίτερα και κατά συνέπεια θα κόψεις ταχύτητα. |