PSClub - Hellas

Γενικές Συζητήσεις περί αυτοκινήτων - Παραλιγο...

Αλεξ@νδρος - Δευ 29 Ιούλ 2002, 19:03:38
Θέμα δημοσίευσης: Παραλιγο...
....τα χειροτερα
Εχθες οπως εγραψα αλλου πηγα Ιεραπετρα.Κατα την διαρκεια της διαδρομης ειχε ψιλοβροχο ο δρομος ομως ηταν ηδη βρεγμενος απο την πρωινη καταιγιδα(το γραφω για να εξηγησω οτι δεν υπηρχε το ενδεχομενο γλιτσας)Ο δρομος επαρχιακος με μετρια ποιοτητα ασφαλτου (απο αυτους που αρχιζει η ασφαλτος να γυαλιζει)Δεν ετρεχα πηγαινα γυρω στα 50 -60
ισως και λιγοτερο(ηταν η γυναικα μαζι-αυτο τα λεει ολα)χαλαρα και πλησιαζει στροφη δεξια τετραγωνη(δρομος στενος στροφη της ταξης των 30κλμ/ωρα).Παταω χαλαρα φρενο και ετοιμαζομαι να κατεβασω σε 3η.Ομως....με το πρωτο πατημα του φρενου ακουγεται ενα υποκωφο στριγγλισμα(μου φανηκε να μπλοκαρε ο δεξιος τροχος)και το αμαξι φευγει ντουγρου ευθεια.Αφηνω φρενο αστραπιαια ξαναπαταω ξανα στριγγλισμα συνεχιζει η πορεια ευθεια
σαν να μην υπακουει ουτε το φρενο ουτε το τιμονι,αφηνω φρενο,κατεβαζω 2α το αμαξι κοβει και τελικα στριβει αφου μπηκε καμποσο και στο αντιθετο.
Ευτυχως που δεν ερχοταν κανεις απο το απεναντι(η στροφη βεβαια ειναι αργη οποτε θα ειχαμε σημαντικες υλικες ζημιες μονο)
Το ιδιο μου εχει ξανασυμβει παλι σε βροχη σε δεξια στροφη -ανοιχτη ομως σε καλη ασφαλτο και τοτε πηγαινα μαλλιοκουβαρα(μαλιστα τοτε ειχα αφησει φρενο ειχα κοψει τερμα δεξια και μετα γκαζι-αναποδο)
Αλλα τωρα με τοση λιγη ταχυτητα?
Ξερω οτι οι δρομοι μας ειναι αθλιοι αλλα με προβληματιζει μηπως υπαρχει καποιο προβλημα στο αμαξι(2 φορες δεξια στροφη?).Τα λαστιχα εχουν 39000 χωρις να ειναι στα ορια ζωης τους(πελμα ΟΚ)μονο που ειναι αζυγοσταθμιστα.Οταν ηταν καινουργια εδιναν υπερστροφη.Υπαρχει περιπτωση βλαβη στο ημιαξονιο να προκαλει αυτο το προβλημα?Εχει βρεθει κανεις αλλος σε τετοια δυσκολη θεση?
Vini - Δευ 29 Ιούλ 2002, 19:49:35
Θέμα δημοσίευσης:
Ευτυχώς που δεν έγινε τίποτα χειρότερο....

Μήπως όμως έχεις κανένα πρόβλημα με τα φρένα? Δίσκοι-τακάκια?

Μου φαίνεται περίεργο που λες ότι μπλόκαρε ο ένας τροχός....κάτι από φρένο μου μυρίζει εδώ.... Neutral Neutral Neutral
Αλεξ@νδρος - Δευ 29 Ιούλ 2002, 19:58:44
Θέμα δημοσίευσης:
Τα τακακια ειναι 7000κλμ αλλαγμενα.Οι δισκοι ναι ειναι ακομη οι ιδιοι.
Δεν ειμαι σιγουρος αν μπλοκαρε(αν).Απλα απο το σφυριγμα αυτη την αισθηση ειχα
Θα μπορουσα να τα αποδωσω ολα στην ασφαλτο ,σε λαδια(πατησα μια φορα και το αμαξι πηγαινε οπως ηθελε δεξια-αριστερα-το διορθωσα με τιμονι και σταθερο γκαζι***προσοχη οχι φρενο***)αλλα μελη του 206 κλαμπ ειμαστε...δυιλιζουμε τον κωνωπα Wink
pduke - Δευ 29 Ιούλ 2002, 20:50:48
Θέμα δημοσίευσης:
αν κατάλαβα καλά ΄μπλόκαρε ο εσωτερικός σου τροχός.Αν συνέβει κάτι τέτοιο τότε δεν νομίζω ότι είναι άξιο απορίας μιας και ειναι αυτός με το λιγότερο βάρος πανω στη στροφή.Η υποστροφική συμπεριφορά με προβληματίζει μιας και το 206 είναι καθαρά υπερστροφικό αν αφήσεις γκάζι,όμως και αυτό εξηγείται αν δεν έχεις αλλάξει μπρος-πίσω λάστιχα(πράγμα που νομίζω ότι θα έπρεπε να έχεις κάνει),οπότε η πρόσφυση είναι πολύ χαμηλή ειδικά σε βρεγμένο.Κάτι ακόμα που μπορεί να παίζει ρόλο είναι αν το 206 σου Αλέξανδρε είναι(?) από τα πρωτα ,χωρίς αντιστρεπτική πίσω ,όπότε οι τάσεις υπερστροφής είναι σαφώς μειωμένες.
Πάντως προσοχή αδέλφια στους πρόσφατα βρεγμένους δρόμους,δυο χέρια στο τιμόνι και όλες οι αισθήσεις εκεί ακόμα και με 20χλμ/ώρα.
έχω σπασει ψαλιδι από twingo έτσι, ο κόπανος!!!

Φτου φτου να μη σε ματιάσω αγόρι μου Roll eyes
Αλεξ@νδρος - Δευ 29 Ιούλ 2002, 21:19:34
Θέμα δημοσίευσης:
Φιλε Δουκα αντιστρεπτικες δεν εχω ουτε μπρος ουτε πισω(1100 3/00)
Τα λαστιχα τα εχω αλλαξει μπρος πισω ηδη 2 φορες...ασε που με την ταχυτητα που πηγαινα το αμαξι επρεπε να ειναι ακρως φιλικο ουτε κ@λοι ουτε μουτρα
Γιαυτο ψαχνομαι...αμα ειναι βλαβη να την διορθωσω δεν λεει να τα παιζω οποτε στριβω δεξια
pduke - Δευ 29 Ιούλ 2002, 21:37:44
Θέμα δημοσίευσης:
Χμμμμ..το μπλοκάρισμα είναι πάντα κακό και βάζει σε σκέψεις, πάντως ο δρόμος είναι πάντα ο πρώτος ύποπτος.Εγώ στην πελλοπόνησο όταν κατέβηκα ,με πενήντα χλμ ,στεγνός δρόμος,90άρα ανοιχτή,195 /45 16λάστιχο ,αντιστρεπτικές μπρος πίσω πάνω κάτω,κλαιν μάιν και σιδερόβεργες!!!!!! ε,μαζευα κώλους και χαμογελούσα σαν ηλίθιος μη μπορώντας να το πιστέψω.Και μετά αναρωτιέσαι "τώρα εγώ το πήγα στο όριο??"

Απότι κατάλβες φίλε Αλέξανδρε δεν γνωρίζω παραπέρα οπότε το μόνο που μπορώ να πω είναι,
-Άλλαξε λάστιχα ,40.000 είναι πολλά ειδικά για κρήτη...
-είσαι καλεσμένος στην αμοργό (δεν είναι και πολύ μακριά..είναι?δεν είναι)την άλλη εβδομάδα.Πολύ στροφή ,καλό οδόστρωμα ,ότι πρέπει για "τεστινγκ"!!(έτσι για να εκνευρίζεται ο Μιλτεδόνας Mr. Green )
Ε,και αμα δεν μας κάτσει ...δε γ....εις πάμε για μπάνιο... 8)
Miltellas - Δευ 29 Ιούλ 2002, 23:00:59
Θέμα δημοσίευσης:
Μιλτεδόνας;!! 8O Όπως λέμε Μακεδόνας! Wink Το δέχομαι, πάω και γυρεύοντας άλλωστε... Rolling eyes

Αλέξανδρε, επειδή σίγουρα θα θέλεις και τη δική μου γνώμη θα σου την πω, παρ' ότι ο Μέγα Αμοργοτουρίστας Δούκας το επεσήμανε ήδη. Mr. Green
Λάστιχα θέλεις και τίποτε άλλο!
Ότι θα είναι καλύτερα με αντιστρεπτικές, σαφώς!
Ότι θα είναι καλύτερα με καλύτερα αμορτισέρ, βεβαίως!
Ότι θα είναι καλύτερα σε καλύτερη άσφαλτο, ασφαλώς!
Άλλαξε γρήγορα τα λάστιχα γιατί αυτό επείγει περισσότερο!
Με 40000χλμ δεν έχουν καμία σχέση με καινούργια, είναι στη δύση τους, δεν θα τα βασιζόμουν για τίποτα, θα πήγαινα σαν κότα και θά 'κανα κοκοκό! 8O
Μέχρι τότε βάλε τα εμπρός πίσω. Wink
pduke - Τρι 30 Ιούλ 2002, 08:57:40
Θέμα δημοσίευσης:
Miltellas έγραψε:
Μιλτεδόνας;!! 8O Όπως λέμε Μακεδόνας! Wink Το δέχομαι, πάω και γυρεύοντας άλλωστε... Rolling eyes


Μέχρι τότε βάλε τα εμπρός πίσω. Wink


Μιας και τα έχει αλλάξει 2 φορές ...χμμμμ.. Rolling eyes 1.τα εμπρος-> πίσω,2.ξανά εμπρος..... Rolling eyes ναι ναι Idea οπότε τώρα θα πάνε παλι τα εμπρος πίσω Exclamation Wink
Αλέξνδρε ο ζαντολαστιχάς της γειτονιάς σουάρχισε να πεινάει :razz:
DimiP - Τρι 30 Ιούλ 2002, 11:02:15
Θέμα δημοσίευσης:
αυτο με την αλλαγη των ελαστικων μπρος -πισω, ομολογω πως δεν το καταλαβαινω.
Ειναι σιγουρα χρησιμη "πατεντα" και απο οικονομικης αποψης, δεν ξερω αν ειναι Ελληνικη η Ευρωπαικη πατεντα.
Ομως !!! εχει κανεις προσεξει πως στα καινουρια (δεν ξερω για πριν το 2000) manuals των αυτοκινητων και στην ενοτητα για ελαστικα και πιεσεις αναφερεται ρητα πως το "σταυρωμα" των ελαστικων (εννοει την αλλαγη μπροσ-πισω που ειναι και σταυροειδης δηλ. τα αριστερα-δεξια) ΔΕΝ ΣΥΝΙΣΤΑΤΑΙ.
Τι λετε για αυτο;
Φαινομενικα η αλλαγη αυτη ειναι ωφελιμη μετα απο 15000 χλμ αλλα ο κατασκευαστης γιατι λεει το αντιθετο;

Ριξτε λιγο ΦΩΣ ρε παιδια.
pduke - Τρι 30 Ιούλ 2002, 11:41:37
Θέμα δημοσίευσης:
DIMIP έγραψε:
αυτο με την αλλαγη των ελαστικων μπρος -πισω, ομολογω πως δεν το καταλαβαινω.
Ειναι σιγουρα χρησιμη "πατεντα" και απο οικονομικης αποψης, δεν ξερω αν ειναι Ελληνικη η Ευρωπαικη πατεντα.
Ομως !!! εχει κανεις προσεξει πως στα καινουρια (δεν ξερω για πριν το 2000) manuals των αυτοκινητων και στην ενοτητα για ελαστικα και πιεσεις αναφερεται ρητα πως το "σταυρωμα" των ελαστικων (εννοει την αλλαγη μπροσ-πισω που ειναι και σταυροειδης δηλ. τα αριστερα-δεξια) ΔΕΝ ΣΥΝΙΣΤΑΤΑΙ.
Τι λετε για αυτο;
Φαινομενικα η αλλαγη αυτη ειναι ωφελιμη μετα απο 15000 χλμ αλλα ο κατασκευαστης γιατι λεει το αντιθετο;

Ριξτε λιγο ΦΩΣ ρε παιδια.


Η αλλάγή αν γίνει καλό είναι να γίνει πριν οι φθορές είναι πολύ εμφανείς.Γιατί τα μπροστινά φαγώνονται πολύ περισσότερο και με τάση από μέσα προς τά έξω.Εαν το λάστιχο φαγωθεί πολύ υπαρχει περίπτωση να αλλάξει και όλη η γεωμετρία του συστήματος(ακόμα και άνοιγμα της κάμπερ),τότε βέβαια έχεις πρόβλημα ακόμα και με καινούριο ελαστικό πόσο μάλλον με ένα φθαρμένο πίσω...
ένας άλλος λόγος είναι ότι βάζοντας τα φθαρμένα πίσω οι τάσεις υπερστροφής κάνουν την εμφάνισή τους με άγριες διαθέσεις και αυτό δεν το θέλει κανενας κατασκευαστής.(μη βλέπετε εμάς τους λαλημένους τώρα.... 8O Mr. Green )
konstantinos - Τρι 30 Ιούλ 2002, 11:59:11
Θέμα δημοσίευσης:
pduke έγραψε:
ένας άλλος λόγος είναι ότι βάζοντας τα φθαρμένα πίσω οι τάσεις υπερστροφής κάνουν την εμφάνισή τους με άγριες διαθέσεις και αυτό δεν το θέλει κανενας κατασκευαστής.(μη βλέπετε εμάς τους λαλημένους τώρα.... 8O Mr. Green )


Πω πω τι πάθαμεεεε (αλα Παπαγιανόπουλος),
δηλαδή σε εμένα που τα πίσω με τα μπροστά έχουν διαφορά 30.000 χλμ
είναι σοβαρό το θέμα???? Laughing Laughing Laughing Laughing
Γι αυτό βλέπω πολλές φορές να θέλει να με προσπεράσει ο πωπός μου??? Twisted evil Twisted evil Twisted evil

Καλά πάει λάλησα και εγώ... Mr. Green Mr. Green Mr. Green Mr. Green
Alex - Τρι 30 Ιούλ 2002, 12:18:33
Θέμα δημοσίευσης:
Basika egw bazw ta mpros pisw alla oxi stavrwta giati afto thelei na ta bgaleis ap'tis zantes enw egw afth th diadikasia th kanw monos me 2 grylous. Outws h allws pali tha dw diafora giati allou fortizei ton troxo h mprosta anarthsh allou h pisw. Kata synepeia otan bazw ta pisw mpros niwthw poly kalytera panta. Tora oso gia thn periptwsh sou Alexandre egw eixa asafies kai mikroanapoda apeires fores sto bremeno. H malakh anarthsh se syndyasmo me ta sk@ta lastixa pou erxontai me to amaksi to kanei na einai TELEIWS asafes. Mou xei tyxei na glystraw me 10km kai na niwthw oti kanei ta dika tou (!), mou xei tyxei na moy fevgei o kolos opws mpenw se strofh, mou xei tyxei na mouriasei me elaxista xiliometra kai na arneitai na stripsei, moy xei tyxei na to xw dwsei se filo kai na toy fevgei kai aftounou 2 fores kai na mou leei "to amaksi sou einai epikindyno" kai tetoia.. Molis ebgala ta GT2 kai to xamhlwsa kai ebala to YPERTATO LASTIXO BROXHS S-02 Pole Posistion (Bridgestone) phgaina me 120 sth khfisias otan ebrexe. H prosfysh einai apistefth to amaksi den glystraei-den kanei-den ranei. Den sou lew na baleis to S-02 (minimum diastash 195/50) alla olo kai kati kalytero tha yparxei...Mias kai milhsa gia lastixa paw na pw kai gia to sygkekrimeno sto antistoixo thread.
theflame - Τρι 30 Ιούλ 2002, 12:55:56
Θέμα δημοσίευσης:
Πάντως σε κάποια παρουσίαση ελαστικών, της Michelen νομίζω σε κάποιους παλαιούς 4T, είχα διαβάσει ότι αν πρέπει σε ένα αυτοκίνητο με κίνηση εμπρός να αλλαχθούν 2 λάστιχα μόνο, αυτά καλό είναι να είναι τα πίσω και τα λιγότερο φθαρμένα να μπουν εμπρός. Η λογική είναι ότι πρώτα θα γλιστρήσουν τα φθαρμένα, άρα του τιμονιού, και γενικά θα σου δώσουν μέτρια αίσθηση-ασφάλεια, άρα θα το καταλάβεις νωρίτερα και κατά συνέπεια θα κόψεις ταχύτητα. Αν γλιστρήσουν τα πίσω ίσως να είναι αργά. Δεν είναι ότι δεν έχει βάση. Είναι αντίθετη βέβαια με την άποψη που λέει ότι τα καλά λάστιχα πάνε στο τιμόνι για να έχεις αίσθηση. Εμένα η πρώτη μου φαίνετε πιο σωστή. Μπορεί το τιμόνι να σου μεταφέρει μηνύματα και το πίσω να είναι αλλού!!!! 8O
Γιατί τα λέω αυτά; Γιατί αν κάτι τέτοιο είναι το σωστό, τα καλά πίσω, δεν πρέπει να γίνονται αλλαγές ελαστικών μπρος-πίσω γιατί θα είναι ανασφαλές, ίσως οικονομικό αλλά ανασφαλές. Wink
chatasos - Τρι 30 Ιούλ 2002, 13:06:45
Θέμα δημοσίευσης:
Εγώ πάντως τα αλλάζω μπρος-πίσω κάθε 10.000 χλμ για να είναι όσο το δυνατόν πιο ομοιόμορφη η φθορά.
Και η ζυγοστάθμιση κοστίζει μόνο 10 ευρώ, οπότε δεν είναι και τίποτα....
Αλεξ@νδρος - Τρι 30 Ιούλ 2002, 20:18:41
Θέμα δημοσίευσης:
Kαταρχας ευχαριστω για την προσκληση για Αμοργο αλλα σαν τουριστικο μερος που ειναι η Κρητη θα εχω συνεχεια φιλοξενουμενους απο αυριο ως τις 24 Αυγουστου που θα ανεβω Αθηνα(το ακουτε-κανονιστε Meeting για τις 25)
Λαστιχα οταν θα βαλω θα ξαναπαρω τα ιδια 1ον γιατι εχουν βγει τα καλυτερα στην κατηγορια τους 2ον ειμαι απολυτα ευχαριστημενος και 3ον στις 13" δεν εχεις και πολλες επιλογες
Θεωρω την αντιμεταθεση απαραιτητη για να φθειρονται τα λαστιχα ομοιομορφα.Τι να τα κανεις τα ολοκαινουργια πισω αν τα μπροστα εχουν γινει γυαλι?
Τα λαστιχα θεωρητικα ειναι νομιμα μεχρι παχος 1,8mm αλλα συμφωνα με τους κατασκευαστες καλο ειναι τα καλοκαιρινα να αλλαζονται στα 3-4mm.Ε, αυτο το οριο δεν το εχω φτασει
Ποσο ευκολο ειναι να ελεγχθουν τα αμορτισερ?(υπαρχει η σκεψη να φταιει το δεξι αμορτισερ γιατι οι πιο πολλες ανωμαλιες ειναι στην ακρη του δρομου και δεχεται περισσοτερες καταπονησεις)
chatasos - Τρι 30 Ιούλ 2002, 23:16:57
Θέμα δημοσίευσης:
alexandros έγραψε:
Ποσο ευκολο ειναι να ελεγχθουν τα αμορτισερ?(υπαρχει η σκεψη να φταιει το δεξι αμορτισερ γιατι οι πιο πολλες ανωμαλιες ειναι στην ακρη του δρομου και δεχεται περισσοτερες καταπονησεις)


Υπάρχουν αρκετά μαγαζιά με αμορτισερόμετρα που μπορούν να σου τα ελέγξουν και δεν νομίζω το κόστος να είναι απαγορευτικό.
pduke - Τετ 31 Ιούλ 2002, 08:34:08
Θέμα δημοσίευσης:
chatasos έγραψε:
alexandros έγραψε:
Ποσο ευκολο ειναι να ελεγχθουν τα αμορτισερ?(υπαρχει η σκεψη να φταιει το δεξι αμορτισερ γιατι οι πιο πολλες ανωμαλιες ειναι στην ακρη του δρομου και δεχεται περισσοτερες καταπονησεις)


Υπάρχουν αρκετά μαγαζιά με αμορτισερόμετρα που μπορούν να σου τα ελέγξουν και δεν νομίζω το κόστος να είναι απαγορευτικό.


Κανονικά είναι δωρεάν.Μια μέτρηση διαρκεί 2 λεπτά και πεοσπαθεί απλά ν α σε πείσει να παρεις από αυτόν.
Miltellas - Τετ 31 Ιούλ 2002, 23:29:38
Θέμα δημοσίευσης:
theflame έγραψε:
Πάντως σε κάποια παρουσίαση ελαστικών, της Michelen νομίζω σε κάποιους παλαιούς 4T, είχα διαβάσει ότι αν πρέπει σε ένα αυτοκίνητο με κίνηση εμπρός να αλλαχθούν 2 λάστιχα μόνο, αυτά καλό είναι να είναι τα πίσω και τα λιγότερο φθαρμένα να μπουν εμπρός. Η λογική είναι ότι πρώτα θα γλιστρήσουν τα φθαρμένα, άρα του τιμονιού, και γενικά θα σου δώσουν μέτρια αίσθηση-ασφάλεια, άρα θα το καταλάβεις νωρίτερα και κατά συνέπεια θα κόψεις ταχύτητα.


Εάν έγραψαν ποτέ κάτι τέτοιο οι 4Τ θα το έγραψαν απευθυνόμενοι σε αδαείς οδηγούς που η υπερστροφή τους τρομάζει και μόνο που την ακούν. Επειδή όμως οι κάτοχοι Πεζό (ή Ρενό) έχουν συνηθίσει στην υπερστροφή δεν έχουν πρόβλημα και γι αυτό θα προβούν στην αλλαγή εμπρός πίσω για να έχουν παντού και πάντα "τιμόνι".
Για τα μέλη του 206Club η υπερστροφή είναι τρόπος ζωής! 0X

ΥΓ Ποτέ σταυρωτή η αλλαγή!
Smile
christhehealer - Τρι 06 Αύγ 2002, 09:44:18
Θέμα δημοσίευσης:
Έλα Aλέκο δεν κοιτάς λίγο τον κατανεμητή των φρένων μήπως έχει problema;

Kαι να το ζυγοσταθμήσεις ογλίγορα. Θα σου δημιουργήσει άλλα προβλήματα εάν δεν το κάνεις. Hμιαξόνια- ακρόμπαρα, ρουλεμάν και τα λοιπά.
Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες

Powered by phpBB 2.0.21 © 2001, 2002 phpBB Group
© 2002-2003 206 Club - Greece
Πληροφορίες : info@206club.gr