nOkpos έγραψε: |
Λοιπον χθες το μεσημερι ενω ειχα το αυτοκινητο να παιζει μουσικη το εβαζα που και που μπρος για να μην μεινω απο μπαταρια.
με τα πολλα μετα απο καπια ωρα παω να το βαλω μπρος και οταν περνει μπρος απο πισω εβγαλε απιστευτο συνεφο καπνου (ασπρο καπνο) και αφου το μαρσαρα λιγο και ασπρισα ολο το σπιτι που βρισκομουν σταματησε να βγαζει καπνο. εκτος απο αυτο πριν 2 ευδομαδες ειχα συμπληρωση λαδι και χθες μου εβγαλε οτι θελει παλι λαδι ! ακουω γνωμες ! ειναι λογικο ? |
nOkpos έγραψε: |
o καπνος μυριζε πολυ εντονα το μονο που εχω στο αυτοκινητο ειναι απο σπιραλ και πισω την εξατμιση του rc με αλλο τελικο και μεσεο.
δεν εχω ξανα δει τοσο πολυ καπνο στο αυτοκινητο μου παντως . το πρωι βγαζι λιγο καπνο και το περισσοτερο ειναι υδρατμοι . |
SnakeMJK έγραψε: |
επίσης, η μπαταρία απ' όσο ξέρω (τουλάχιστον στο 206 έτσι έπαιζε) φορτίζει με την κίνηση του αυτοκινήτου, κ όχι απλά με το να είναι ακίνητος κ με αναμμένη την μηχανή. άρα με το να το βάζεις μπροστά κάθε λίγο κ λιγάκι, περισσότερο κακό κάνεις ![]() |
makis106 έγραψε: | ||
To σίγουρο είναι ότι τα πράγματα δεν πάνε καλά με ένδειξη χαμηλής στάθμης σε 2 εβδομάδες...
αυτο λεω και εγω 300 ml ειναι αρκετα μεσα σε 2 ευδομαδες.
Η μπαταρία φυσικά και φορτίζει στο ρελαντί! Όλοι οι σύγχρονοι εναλλάκτες παράγουν ρεύμα σε στροφές ρελαντί. Απλά όταν έχεις το ράδιο ανοιχτό σε σβηστό 207, όταν καταλάβει ο εγκέφαλος ότι πέφτει η τάση, μπαίνει σε economy mode και τα κλείνει όλα. Για να ξαναπαίξει, αρκεί να το βάλεις μια φορά μπροστά. ![]() ![]() ![]() |
SαλιγκαρAKIS έγραψε: | ||
Το θέμα είναι πώς μύριζε ο καπνός! Βενζινούλα όπως το πρωί; Γιατί τα πρωϊνά και το δίκό μου έτσι μυρίζει, αλλά η λαδίλα έχει άλλη μυρωδιά και πιό σκούρο (πρός γαλάζιο) χρώμα! Πάντως είναι πολύ πιθανό από τα πολλά άναψε σβήσε να πέρασε λαδάκι από την τουρμπίνα και να είδες αυτό.. Αν δέν το ξανακάνει υπό φυσιολογικές συνθήκες no problem τότες! |
makis106 έγραψε: |
Δημήτρη απο φουλ στάθμη μέχρι να aνάψει η ένδειξη είναι 300ml? |
nOkpos έγραψε: |
εκτος απο αυτο πριν 2 ευδομαδες ειχα συμπληρωση λαδι και χθες μου εβγαλε οτι θελει παλι λαδι !
|
Lefter1s RC έγραψε: | ||
1lt |
Gotcha έγραψε: |
Για να μην ανοιγω αλλο τοπικ, εχουμε και λεμε. 2 φορες τις τελευταιες 10 μερες το πρωι οταν το αναβω, μετα απο κανα 2λεπτο και περιμενοντας να ζεσταθει πριν ξεκινησω, μου σκαει μια ασπρη καπνιλα για 2-3 δευτερολεπτα. Δεν εχει καποια εντονη μυρωδια (λαδιλα η βενζινη). Να σημειωσω πως συμπληρωσα 900 μλ λαδι μετα απο 5000κμ απο την τελευταια αλλαγη. |
Giannis307 έγραψε: | ||
Υδρατμοι ειναι |
SαλιγκαρAKIS έγραψε: | ||||
Καλοκαιριάτικα; ![]() |
nOkpos έγραψε: |
να και οι φωτο
http://i154.photobucket.com/albums/s267/nokpos/IMG026.jpg http://i154.photobucket.com/albums/s267/nokpos/IMG025.jpg |
android έγραψε: | ||
Αναθυμιάσεις ειναι φιλε...ολοκληρη ιστορια με δοχεια κτλ σε αναλογα τοπικ |
nOkpos έγραψε: | ||||
τα λαδια που ειδαμε απο της φωτο λογικα λες.. γιατι της αναθυμιασεις της εβγαλα σε καποια φαση και αφησα το αυτοκινητο να δουλευει και το εκανε παλι.. εβγαλε καπνο |
nOkpos έγραψε: |
λοιπον ειναι ολοκληρη ιστορια,
πρωτα απο ολα ο μηχανικος της Peugeot μου ειπε οτι με την μαμα εξατμιση δεν θα το κανει οποτε πηγα και εβαλα ξανα την μαμα εξατμιση αυτο που βγαζει πρεπει να ειναι λαδι με υδρατμούς μαζι.. το αυτοκινητο μετα απο 3000 χιλ εχει καψει το πολυ 300ml ...δεν μπορω να καταλαβω τη γινετα για αυτο ειπα να το δει και κανεις αλλος αν το κανει σε ολους τοτε ειναι λογικο.. mechanic παντα το κανει αν το αφησω ωρα στο ρελαντι .. πριν λιγο εβαλα την μαμα εξατμιση και θα δω ξανα το απογευμα αν το κανει.. |
SαλιγκαρAKIS έγραψε: |
Δηλαδή η λύση είναι η μαμά εξάτμιση; ![]() |
salex έγραψε: | ||
Όχι βέβαια. Απλώς η μαμά εξάτμιση είναι περιοριστική και τα λάδια καίγονται πρωτού προλάβουν να βγουν έξω. Έτσι νομίζεις ότι όλα είναι εντάξει, αλλά στην πραγματικότητα το πρόβλημα εξακολουθεί να υπάρχει! Σε όλα τα 207 του κόσμου υπάρχει λάδι στο κύκλωμα του ιντερκούλερ. Θα ήταν περίεργο να μην υπήρχε αφού οι αναθυμιάσεις από το στροφαλοθάλαμο μεταφέρουν μονίμως λαδίλα στο κύκλωμα. Βρε Δημήτρη, πώς στην ευχή κατάλαβες ότι έκαψε 300ml από το λάδι; Έβγαλες τα λαδια και τα ζύγισες ή τους έκανες μέτρηση με την [b]εξαιρετικά ακριβή (sick) ένδειξη στάθμης λαδιού μας;[/b] |
nOkpos έγραψε: |
παμε παλι σε αυτο το θεμα λοιπον θα ηθελα απο καποιους απο εσας αν δεν βαριεστε να αφησετε το αυτοκινητο σας για περιπου 20 λεπτα στο ρελαντι και μετα να πατησετε το γκαζι να δουμε αν κανει σε ολους το ιδιο ... απλα αν το κανει καποιος θα προτημουσα να ειναι καποιος με gt-rallye που να εχει εξατμιση απλα για να ειναι πανω κατω το ιδιο με το δικο μου .. και θα βαλω καποιες φωτο αργοτερα απο τους σωληνες του intercooler .. με αρκετο λαδι εκει.. αλλα το αυτοκινητο απο οσο ειδα δεν εκαψε λαδι εδω και 3000 χιλ.[/img] |
nOkpos έγραψε: |
λοιπον αφου πληρωσα και εβαλα παλι την μαμα εξατμιση το αυτοκινητο βγαζει παλι καπνο μετα απο πολυ ωρα στο ρελαντι... |
nOkpos έγραψε: |
ρε παιδες καντε ενα κοπο να δειτε αν το κανει και το δικο σας αυτοκινητο ! εχω σκασει αυτες της μερες ... το θεμα ειναι οτι λαδια γενικα δεν καιει πολλα.. περιπου 100ml στα 1000kmh |
SαλιγκαρAKIS έγραψε: | ||
Εάν δεν σου καίει λάδι(που δεν καίει με 100ml στα 1000 δλδ.), μην αγχώνεσαι! Επίσης εάν η τουρμπίνα σου σηκώνει κανονικά πίεση και αποδίδει όπως πρίν, τότε ποιό το (μηχανικό) πρόβλημα; Για να καταλάβουμε λίγο καλύτερα. Την "κάπνα" που βγάζει, πότε ακριβώς την βλέπεις; Μόνο στο ρελαντί μετά από αρκετή ώρα; Δηλαδή τυχαία την είδες; Εάν έκαιγε λάδια για κάποιο λόγο θα έβλεπες και ύπο άλλες συνθήκες την κάπνα. Και σου ξαναλέω, τα λάδια μυρίζουν έντονα! Επίσης η κάπνα από λάδι έχει χρωματική διαφορά από την κάπνα των υδρατμών. Του λαδιού είναι πιό σκούρα και πιό πυκνή (όχι απαραίτητα γαλαζομπλέ). |
nOkpos έγραψε: | ||||
ο καπνος ειναι αρκετα πυκνος.. και την καπνα την βγαζει αφου εχω αφησει το αυτοκινητο 15-20 λεπτα στο ρελαντι χωρις να το μαρσαρω καθολου!!!.. και μετα απο αυτην την ωρα απλα το μαρσαρουμε.. |
nikolas206gti έγραψε: |
Οποιοδήποτε αμαξι αν το αφησεις 15-20 λεπτα στο ρελαντι, θα μπουκωσει απο τους υδρατμους και θα φαινεται πισω στην εξατμιση λες και εχει βγαλει κανα κιλο λαδι ![]() |
nOkpos έγραψε: | ||
δοκιμασε το και εσυ να μου το πεις ... ![]() |
nOkpos έγραψε: |
μονο τοτε το καταλαβα... λαδι δεν μυριζει οχι.. δοκιμασε το και εσυ να μου πεις ..αν μπορεις ![]() |
SαλιγκαρAKIS έγραψε: | ||
Οk θα το αφήσω, αν και το λυπάμαι. ![]() Κάτι τελευταίο, στο κάνει ακόμα και μετά από αρκετή βόλτα π.χ. που έχει έρθει σε θερμοκρασία λειτουργίας ή μόνο εάν το αφήσεις κανά 20λεπτάκι στο πρωινό ξεκίνημα που είναι τελείως κρύο και φαίνεται λογικό (όπως λέει και ο Νίκος); ![]() |
nOkpos έγραψε: |
παιδες οτι βλεπω 0.7 bar πιεση ειναι καλα ? νομιζω 0,8 δεν σηκωνει overboost? |
ironman02 έγραψε: | ||
Τα 150άρια δε λένε ότι δεν έχουν Overboost? |
salex έγραψε: |
Δημήτρη σωστά βλέπεις. Αυτή είναι η πίεση λειτουργίας του κινητήρα 150 ίππων.
0.7 εως 0.8 bar μέγιστη, που πέφτει σταδιακά μέχρι το 0.45 στον κόφτη. |
Gotcha έγραψε: |
Αφου δουλευει η σκαστρα, γτ να την αλλαξεις? |
Alexis22 έγραψε: |
Το ιδιο ακριβως προβλημα εχω και εγω,το αμαξι μυριζει εντονα και γεμιζει ο τοπος εντονο καπνο,υποψιαζομαι οτι ολο αυτο ξεκινησε οταν αλλαξα αμορτισερ τη στιγμη που πηγα να το παραλαβω,ειχε βγαλει την ενδειξη για χαμηλη σταθμη λαδιου,εκεινη τη στιγμη μου συμπληρωσαμε περιπου 1λιτρο (5w-30 κατα τα λεγομενα του μηχανικου) φευγω για το σπιτι αλλα η ενδειξη δεν εσβησε συμπληρωσα και εκει περιπου 700ml που ειχαν περισσεψει απο την τελευταια αλλαγη.
Αρχικα ας υποθεσουμε οτι εγινε καποιο λαθος γιατι πρωτη φορα μου εβγαλε χαμηλη σταθμη λαδιου,γι αυτο και αναφερω τη διαδικασια ,οπως φανηκε στο δεικτη λαδιου ειχε μεγαλυτερη ποσοτητα λαδιου,δικαιολογουνται αυτα τα συμπτωματα?? |
nOkpos έγραψε: | ||
απο το δικο μου δεν λοιπουν λαδια μιλαμε για καταναλωση το πολυ 300ml στα 1000kmh. οπως και οτι το δικο μου δεν το κανει ποτε στο ασχετο μονο αν καθίσει πολυ ωρα στο ρελαντι. απο πιεση πως πας εσυ ειναι νορμαλ? |
nOkpos έγραψε: |
ποιος θα μου πει τι ακριβως ειναι η κυλινδροκεφαλη που παει για αλλαγη στο μοτερ μου ? αν οχι ολοκληρο το μοτερ.. |
giannis27 έγραψε: |
ή για τουρμπίνα!
το σενάριο τις τουρμπίνας το έχετε τσεκάρει? υπάρχει μια πιθανότητα να χάλασαν τα seals τις τουρμπίνας κ να διαφεύγει λάδι από τον άξονα τις τουρμπίνας-στην φτερωτή κ από εκεί στην εξάτμιση! |
giannis27 έγραψε: |
ή για τουρμπίνα!
το σενάριο τις τουρμπίνας το έχετε τσεκάρει? υπάρχει μια πιθανότητα να χάλασαν τα seals τις τουρμπίνας κ να διαφεύγει λάδι από τον άξονα τις τουρμπίνας-στην φτερωτή κ από εκεί στην εξάτμιση! |
giannis27 έγραψε: |
δεν άλλαξε ίδια είναι η τουρμπίνα,η ίδια είναι,μόνο ο κωδικός τις άλλαξε .
κοίτα κ εγώ σκεφτόμουνα να την στείλω για ένα σέρβις τώρα που άλλαξα το σωληνάκι ήταν ευκαιρία μιας κ την είχα σχεδόν στο χέρι.αλλά κάποιος με πάγωσε με το θέμα τις ζυγοστάθμισης. ![]() |
nOkpos έγραψε: |
αυριο θα ξερουμε αν παω για κινητηρα η μονο για κυλινδροκεφαλη.. |
dimkeras έγραψε: | ||
Ταλαίπωρε, σε κυνηγάει πολύ το άτιμο τελευταία... Κάτι πήρα το αυτί μου πριν λίγο καιρό για οδηγία αντικατάστασης κυλινδροκεφαλής, υπό προϋποθέσεις, σε μερικούς ΤΗΡ. Αν είσαι μέσα λογικά δε θα χρεωθείς κάτι ![]() |
mechanic έγραψε: |
Ρε παιδια σορρυ,
αλλα διαβαζωντας τετοια ποστ, σκεφτομαι οτι δεν υπαρχει λογος να παω και να πληρωσω για να βαλω μαλλια, γιατι πολυ απλα θα μου ξαναπεσουν παλι... Οποτε τσαμπα τα λεφτα... ![]() |
nOkpos έγραψε: | ||
οταν ενα μοτερ ειναι υπερ προσεγμένο και στα 30.000 χιλ θέλει αλλαγή μάλλον θα μείνεις χωρις μαλλιά.. και εκτος απο αυτο εχεις και 100 αλλα προβληματα τοτε οχι απλα θα μεινεις χωρις μαλλια.. και σιγουρα δεν ειμαι ο μονος που πιστευει οτι το 207 thp ειναι ενα ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΚΟ αυτοκινητο ! ΤΕΛΟΣ. |
nOkpos έγραψε: |
mechanic δεν εχω κατι μαζι σου . απλα δεν μπορω να λενε εδω μεσα οτι το αυτοκινητο ειναι απροβληματιστο. απλα το δικο μου ηταν προβληματικο περισσοτερο απο τα κλασικα, απο την αρχη ειχε πολλα θεματα. μπορει να το πήρα το 09 αλλα εχει κατασκευη το 07 . ειχε παρα πολλα προβληματα απο την αρχη που το αγορασα. και καποια στιημη θα φτιαξω ενα θεμα με ολα τα προβληματα που εβγαλε .
στο θεμα μας η γαλλια εδωσε το οκ για αλλαγη κινητηρα στην εγγυηση . σε 10 εργασιμες θα εχω το μοτερ και θα μπει επανω.. |
nOkpos έγραψε: |
mechanic δεν εχω κατι μαζι σου . απλα δεν μπορω να λενε εδω μεσα οτι το αυτοκινητο ειναι απροβληματιστο. απλα το δικο μου ηταν προβληματικο περισσοτερο απο τα κλασικα, απο την αρχη ειχε πολλα θεματα. μπορει να το πήρα το 09 αλλα εχει κατασκευη το 07 . ειχε παρα πολλα προβληματα απο την αρχη που το αγορασα. και καποια στιημη θα φτιαξω ενα θεμα με ολα τα προβληματα που εβγαλε .
στο θεμα μας η γαλλια εδωσε το οκ για αλλαγη κινητηρα στην εγγυηση . σε 10 εργασιμες θα εχω το μοτερ και θα μπει επανω.. |
manosm3 έγραψε: | ||
να σε ρωτησω... ![]() |
ironman02 έγραψε: |
Μιας που θα σου αλλάξουνε μοτέρ δε γίνεται να σου βάλουν το 156? ![]() |
alexandros 207 Rallye έγραψε: |
ρε φιλε Δημητρη
τωρα που θα σου βαλουνε καινουριο μοτερ δεν σκεφτεσαι να το κρατησεις? στην ατυχια σου τυχερος εισαι παντως οπως ειπε και ενα παιδι πιο πριν.... α και να ξερεις να του βαλεις 0-30 λαδι(οταν αλλαξεις λαδια) οχι 5-30 απορω πως δεν στο ειπε ο mechanic ενας απο τους λογους των προβληματων στα thp ειναι το λαδι θελει καλο 0-30 λαδι(πχ total-elf ή castrol) οσο και να μας φαινεται περιεργο... επισης, πως τους καταφερες να σου αλλαξουν μοτερ? με ενδιαφερει |
nOkpos έγραψε: |
απο οσο μου ειπε ο μηχανικος η γαλλια βλεπει και το ιστορικο του αυτοκινητου το δικου εχει πολυ μεγαλο. αλλα και απο οσο διαβασα σε αλλο τοπικ καποια μοτερ ακομα και εκτος εγγυησης αν βγαλουν προβλημα το αλλαζουν .. |
alexandros 207 Rallye έγραψε: | ||
ωραιος τουλαχιστον σου "ζητησε ενα συγνωμη" η πεζω για την ταλαιπωρια που σου προσφερε αρα θα εχεις το μισο αυτοκινητο καινουριο παλι αντε με γεια ![]() ![]() ![]() |
nOkpos έγραψε: | ||||
τι συγνωμη και ποιος θα την ζητησει ? |
dimkeras έγραψε: |
Όταν το πρώτο μου μοτέρ, στα 73.000km και 25 μήνες κυκλοφορίας του έκαιγε 1 λίτρο λάδι κάθε 1.500km, η απάντηση της Lion ήταν ότι δε με καλύπτουν γιατί είμαι εκτός εγγύησης (για 1 μήνα). Όταν γκρίνιαξα, μου είπαν ότι έχω πολλά χιλιόμετρα. Και όταν φώναξα, μου πρότειναν αντικατάσταση κορμού-κεφαλής με κάλυψη 60% δικά μου και 40% δικά τους (κάτι που τελικά δεν έκανα).
|
alexandros 207 Rallye έγραψε: | ||
καλα κι εσυ περιεμενες να λυξει η εγγυηση για να ασχοληθεις? δεν στη λεω,απλα το οτι εκαιγε λαδι λογικα θα το ειχες δει και πιο πριν οπως και να εχει για ενα μηνα επρεπε να σε καλυψουν αλλά αυτη ειναι η Λαιον ![]() τελικα εβαλες μοτερ του κουτιου? ποσο στοιχισε? |
alexandros 207 Rallye έγραψε: |
απο την αλλη χαρα στο κουραγιο σου που εκατσες και αλλαξες μοτερ και δεν το πεταξες στον Άη Γιάννη ![]() |
dimkeras έγραψε: |
@ nOkpos
Φίλτατε, το ότι το αυτοκίνητό σου είναι κατασκευασμένο το '07 νομίζω πως είναι η απάντηση στα τόσα σου ερωτήματα. Αν ανατρέξεις στις διάφορες θεματικές ενότητες με τα προβλήματα που εμφανίζουν τα 207, θα δεις ότι τα περισσότερα τα εμφάνισαν/εμφανίζουν τα πρώτα μοντέλα. Όταν το πρώτο μου μοτέρ, στα 73.000km και 25 μήνες κυκλοφορίας του έκαιγε 1 λίτρο λάδι κάθε 1.500km, η απάντηση της Lion ήταν ότι δε με καλύπτουν γιατί είμαι εκτός εγγύησης (για 1 μήνα). Όταν γκρίνιαξα, μου είπαν ότι έχω πολλά χιλιόμετρα. Και όταν φώναξα, μου πρότειναν αντικατάσταση κορμού-κεφαλής με κάλυψη 60% δικά μου και 40% δικά τους (κάτι που τελικά δεν έκανα). Και καλά τα μηχανικά. Ίσως και να έχει δίκιο ο Θανάσης για τα πιεσμένα μοτέρ, που θέλουμε και απόδοση 3-λιτρου και κατανάλωση Smart diesel. Αν και κάποια πράγματα θεωρώ πως είναι λάθος κατασκευή. Εκείνα τα γ@μημένα τα ηλεκτρονικά τους, γιατί χαλάνε; Τί λόγος υπάρχει να καεί η μονάδα ESP και πώς εξηγείται να καίγονται σχεδόν στο σύνολο οι πρώτες μονάδες, λόγου χάριν. Για την ιστορία, το καλοκαίρι συζητούσα με ένα παιδί, φίλος φίλης μου, ο οποίος, ώ του θαύματος, είχε τα ίδια ακριβώς προβλήματα στο αυτοκίνητό του (ναι, 207 του '07) με αυτά που είχα εγώ. Η μόνη μας διαφορά ότι αυτός είχε 70.000km, εγώ 145.000km. Αυτός λίγο πριν είχε αλλάξει κεφαλή εκτός εγγύησης, ενώ εγώ στα 141.000km -απελπίστηκα και- άλλαξα μοτέρ. |
giannis27 έγραψε: |
καλό στρώσιμο κ απροβλημάτιστα χλμ από εδώ κ πέρα! ![]() |
Gotcha έγραψε: |
Με γειες , με γειες! Βγαλε και καμια φωτο απο τις βαλβιδες να δουμε τι μουργα εχει πιασει, μιας και το εχεις το μοτορι και καθεται |
Gotcha έγραψε: |
Με γειες , με γειες! Βγαλε και καμια φωτο απο τις βαλβιδες να δουμε τι μουργα εχει πιασει, μιας και το εχεις το μοτορι και καθεται |
dimkeras έγραψε: | ||
Με τόσα χιλιόμετρα που έχει μάλλον καθαρό θα είναι. Με γειές και καλό στρώσιμο! Τί έτος κατασκευής είναι το νέο; |
marios_207_GT έγραψε: |
Αρχικα να ευχαριστήσω και τους δυο για το ενδιαφερον μιας και αφου ειστε παθοντες μπορειτε να με βοηθησετε. Να πω πως με το castrol απο τα πρωτα 100 χιλιομετρα που του εκανα ειδα διαφορα σε οτι αφορα την ηχο του μοτερ, θα ελεγα πως εχει ησυχασει. Για το θεμα της τουρμπινας ο μηχανικος που το ειδε καθως ξηλωσε πολυ πραμα κοιταζοντας εσωτερικα μου ειπε πως φαινεται σε αρκετα καλη κατασταση. Οσον αφορα τα περι αντικαταστασης μοτερ να ξαναπω οτι το αμαξι ειναι 5 χρονων υπαρχει περιπτωση να κατσουν να καλυψουν εστω και 1 ευρω, εκτος και αν εχει τυχει σε πολλα ατομα το εν λογο προβλημα και ειναι εξερεση το συγκεκριμενο ζητημα. |
makis106 έγραψε: |
Δημητρη οταν λες ολο το μοτερ, σου αλλαξαν και περιφερειακά πχ το τουρμπο, ή μονο κορμο και ξαναβαλαν τα περιφερειακα σου? |
nOkpos έγραψε: | ||
NAI υπαρχει οδηγια απο την peugeot οτι αν το μοτερ σου καει καποιο συγκεκριμενο λαδι και πανω και αφου κανουν καποιες μετρησεις να σου αλλαξουν καπακι και αν το προβλημα δεν φτιαξει το μοτερ η αναλογα το ποσο πολυ λαδι καει με την μια το μοτερ οπως εγινε και σε εμενα αν διαβασεις το θεμα μου . το μοτερ μου το αλλαξαν στα 3 χρονια σχεδον ! ψαχτω !!! |
marios_207_GT έγραψε: | ||||
Σ'ευχαριστώ πολύ για το χρόνο και τη διάθεση σου να βοηθήσεις, αλλα δεν τα βλέπω και πολύ καλα τα πράγματα. Σήμερα πήγα από τη Lion και κάναμε μια κουβέντα, αρχικά μου είπαν να πάω 11 Μαϊου για μέτρηση, δεύτερον σε συζήτηση με έναν υπεύθυνο εκεί μου έδωσε να καταλάβω πως πολύ δύσκολα περνιέτε ένα μοτέρ στην εγγύηση, κι αυτό γιατί θέλουν χαρτιά από όλα τα σερβις, δεν φτάνει μόνο το book service και σκεφτείτε πως στο αυτοκίνητο μου τα 2 πρώτα έτη έκανε σερβις σε εξουσιοδοτημενο απο εκεί και πέρα το 2010 έκανε εκτος (χωρις να υπάρχει σφραγίδα στο βιβλίο) και το 2011 έκανε σε εξουσιοδοτημένο για το 2012 την αλλαγή λαδιών την έκανα πάλι εκτός πρόωρα κιόλας λόγο του προβλήματος που βλέπω να υπάρχει, τι να πώ μακάρι να είναι όλα καλά και να μην χρειαστώ τίποτα γιατί αν χρειαστώ βλέπω να το βάφω μπλε και βουρ για Πειραιά μεριά. Ένα μόνο σχόλιο έχω να κάνω, όλη αυτή η κατάσταση είναι άδικη, γιατί εφόσον υπήρχαν προβληματικοί κινητηρες έπρεπε να γίνει ανάκληση και όχι να παίζουμε κορόνα γράμματα για το ποιοι θα αλαχτούν. |
Steve έγραψε: |
Εξακολουθείς να έχεις πρόβλημα με τα νούμερα ![]() ![]() |
AlienHack έγραψε: | ||
χχααχαχαχα μας τα χεις σπασει με τα νουμερα μου! δικα μου ειναι οτι θελω τα κανω! ![]() γιατι τι δεν σου αρεσε απο αυτα που ειπα? |
nOkpos έγραψε: | ||||
εγω να συμφωνησω η θα πεσουν να με φανε καποια ατομα απο εδω μεσα παλι ? |
nOkpos έγραψε: | ||||||
|
AlienHack έγραψε: |
![]() |
AlienHack έγραψε: |
πραγματικα ρε γαμοτο τι να πω... τα βλεπω ολα αυτα και στεναχωριεμαι απο την μια, και απο την αλλη αναρωτιεμαι αν αυτο ειναι το μελλον των αυτοκινητων-κινητηρων..
και εξηγω τι εννοω, ο mechanic εχει απολυτο δικιο που λεει οτι οι νεοι κινητηρες που εχουν 500 περιφεριακα πανω ειναι ΠΟΛΥ πιο ευαισθητοι και το θεωρο λογικο, ΑΛΛΑ οταν βλεπω κινητηρες με 30.000 χλμ, με 45.000χλμ και με 65.000χλμ να καινε 1 λιτρο λαδι στα 1000 χλμ και να πηγαινουν για αλλαγη κινητηρα Ε ΑΥΤΟ δεν ειναι ευαισθησια, αυτο ειναι μη ετοιμη-ορημη τεχνολογια... σε λιγο θα τα κανουμε τα αμαξια μιας χρησης, θα τα παιρνεις για ενα ςξαμηνο και μετα πεταμα... ![]() δηλαδη βλεπω ραλομοτερ και ακομα και απο 206 να φτανουν 200.000 χλμ και να ειναι οχι μονο απροβληματιστα (στον κινητηρα ) αλλα να μην καινε λαδι και να βγαζουν ακομα τα εργοστασιακα τους αλογα! Οκ , το ΤΗΡ εχει τουρμπο που συνεπαγεται καμια 30αρια περιφερειακα , και βγαζει 150 αλογα οχι 120 (106 rally) αλλα αν ειναι για 30 αλογα να κανω τους θαλαμους καυσης μου ζαγρε και τριπιους και να καινε λαδι στα 30.000χλμ ε οχι... και μεκανικ μην πεις οτι φταιεει ο οδηγος, γιατι το ξερεις πολυ καλα οτι ενα ραλακι αν το παρεις με 0 χλμ και τα πρωτα 30.000 χλμ τα κανεις στους κοφτες το μοτερ του μετα το πολυ πολυ να καιει 100ml λαδι στα 5.000χλμ... δεν θα βγει off για αλλαγη μοτερ, αρα ο οδηγος δεν φταιει ειδικα οταν βλεπεις παιδια σαν τον NOkpo να λενε οτι το ειχαν απο πρωτο χερι και το προσεχαν σαν τα ματια τους. και στο φιναλε, 150 αλογα δεν ειναι αλογακια οπως ειπαν τα παιδια ΑΛΛΑ δεν ειναι και 200 ! να πεις οτι το εχεις ξεζουμισει... και ξερετε γιατι 150 δεν ειναι πολλα για ενα 1600? ΓΙΑΤΙ: 1ον - 150 βγαζει ο τακης , ο νικολας και ο βολβος (λαστ γιαρ) με TUJP4 , οκ με φτιαγμενο μοτερ συμφωνω αλλα ειναι τοσο καλοβελτιομενα ολα που καλιστα θα μπορουσαν να ειναι απο το εργοστασιο ετσι, οδηγησημα 24/7 χωρις προβληματα (αφου μπηκε το καταληλο προγραμμα και εστρωσαν) και χωρις ακομα να καινε λαδια. KAΙ ΑΤΜΟΣΦΑΙΡΑ! 2ον - 160-170 νομίζω εβγαζε ο 1600 vtech στο honda civic του 97' μοτερ που αν το βρεις σε αμαξι πανω ακομα και τωρα το 2012 θα ειναι το μαμα με 200.000 χλμ θα βγαζει τα ιδια αλογα με τοτε και δεν θα καιειε και λάδι... μετα μου λετε για κινητηρες... ![]() ΠΑΛΙ ΑΤΜΟΣΦΑΙΡΑ! αρα 150 αλογα δεν ειναι πολλα για 1600 μοτερ ειδικα τουρμπο |
mathanas έγραψε: |
ο thp τα πρωτα μοτερ
- εχει προβλημα με το χρονισμο μονιμως |
mathanas έγραψε: |
καθε τοσο πρεπει να αλλαζεις τεντωτηρες και να μη παρκαρεις σε κατηφορες για να μη κανει σα τρακτερ |
mathanas έγραψε: |
καιει λαδια, αν εισαι τυχερος και σου μετρησουν οτι καει 1 λιτρο καθε 1km που κανεις "ΜΠΟΡΕΙ" αν εισαι τυχεορος ξαναλεω και να σου αλλαξουν κεφαλη (ελληνες μαστορατζες και μετα σιγουρα θα χεις ενα σωρο αλλα προβληματα οπως εχει γραφτει) αν συνεχιζεις να εισαι τυχερος ισως σου αλλαξουν μοτερ |
mathanas έγραψε: |
αν παρολα αυτα δεν εχεις παθει ολα αυτα θα ΠΡΕΠΕΙ να εχεις αλλαξει μερικες βαλβιδες Ν75, Ν7005, Ν17909895 κτλ προληπτικα, θα πρεπει να χεις προνοησει να χεις αλλαξει σκαστρες , βαλβιδες αναθυμιασεων ντεποζιτου βενζινης ωστε να μη βρεθεις με 50 αντι 150 αλογα |
mathanas έγραψε: |
να κοιτας συνεχως τα long term fuel trims γιατι το χρονισμα που σου κανανε πριν 1 μηνα μπορει να χει φυγει παλι... |
mathanas έγραψε: |
φυσικα να χεις προμηθευτει ταπες απο τον thp200 να κλεισεις τις πισω ανaθυμιασεις, να βαλεις δοχειο ειδικο αναθυμιασεων ωστε να μη κλεισουν οι βαλβιδες σου απο τη μουργα και τον ανθρακα που καθεται οποτε θα βρεθεις παλι με 100 αλογα αντι 150 τρελη κατανλωση κτλ ....για να σαι σιγουρος θες methanol -water injectio kit κ.τ.λ .... |
mathanas έγραψε: |
Να προσεχεις παρα πολυ γιατι ο thp ειναι τεχνολογικο διαμαντι και θελει την απολυτη προσοχη του χρηστη και ΦΥΣΙΚΑ δεχεται μονο ενα λαδι 0-30 και οχι τα 5-30 που γραφει η μαμα κατασκευαστρια εταιρεια επιτηδες για να τον σπας , και ΦΥΣΙΚΑ μονο ΜΙΑΣ ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ 0-30 ΟΧΙ ΟΤΙ ΝΑ ΝΑΙ οπως ολα τα αλλα κοινα μοτερακια....
- Α και οποιος εχει το 150ρι θα πρεπει να αλλαξει και εξατμιση γιατι βγαζει 150 στις 5800 ομως λογω εξατμισης με δυσκολια στροφαρει μεχρι τις 5500.... |
Παράθεση: |
Ας κανει καποιος ενα απλο search σε forum για tsi, αυτα που θα διαβασει εδω και σε ξενα forum για τον thp, δε θα τα βρει πουθενα και για κανενα αλλο αμαξι |
ParisMcridis έγραψε: | ||
το οτι δε τα γραφουν στα φορουμ δε λεει κατι...ξερω τουλαχιστον 6 τσι 180αρια που καινε 1 λιτρο τα 100χλμ και πανε για αλλαγη κεφαλης και ενα που εχει σπασει γιατι ο ιδιοκτητης δε το προσεξε(γυναικα).Δες λιγο αν και τα golf(που εχουν πανω απο 50000) εχουν το ιδιο προβλημα με την καρβουνιλα στις βαλβιδες και μετα πες μου.Επισης σκεψου οτι για ολα τα vag δινεις τουλαχιστον 4-5000 πανω στην αγορα σε σχεση με το δικο σου+ οτι παραπανω σε ανταλακτηκα γιατι απλα ειναι vag.Μην αναφερω και κατι θεματακια με τα σασμαν στα πρωτα golf.Μη κατακρινεις τοσο τον thp μπορει να σε εχει πικρανει γιατι αυτον εχεις αλλα και αλλο αμαξι να ειχες με 150+ αλογα απο 1,4 η 1,6 τα ιδια θα τραβαγες εκτος αν ηταν κανα κολτ. |
mechanic έγραψε: |
Καθησα και διαβασα σχεδον ολα τα ποστ των παιδιων
και ειληκρινα λυπαμαι για τα προβληματα που βλεπω να αντιμετωπιζουνε τα παιδια. Καθως και "ανετος" να ειναι καποιος οικονομικα σιγουρα δεν θα θελει με τιποτα να πληρωνει ζημιες ειδηκα απο τη στιγμη που κανει οτι του λενε στις αντιπροσωπιες. Οποτε τι φταιει??? (το εχουμε ξαναπει κατα καιρους αλλα επειδη θιγει και προσβαλει τον λανθανον εγωισμο μερικων παιδιων αυτο αρνειται να γινει κατανοητο) Παιδες ο πραγματικος μηχανικος οταν αντιμετωπιζει ενα προβλημα το πρωτο πραγμα που κοιταει δεν ειναι να το φτιαξει αλλα να δει και να μαθει την πραγματικη αιτια που το προκαλεσε. Σιγουρα οταν ενα προιον βγαινει για πρωτη φορα στην αγορα εμπεριεχει λαθη και λαθος αποπειρες "οικονομιας" απο πλευρας κατασκευαστη. (ψιλο σχετικο και το λεω εκ πειρας, γιατι αν βλεπατε τη λιστα με τις εργασιες και τη συχνοτητα αυτων που συμπερηλαβαμε καποτε, μεσα στην ολη αναφορα που δωσαμε για τον ΤΗΡ και τελικα το τι δουλειες ενεκρινε να βαλει στην check list η πσ+bmw θα καταλαβετε τι θελω να πω) Εκει ναι ελοχευουν περιπτωσεις αστοχιας υλικου. Αλλα εγω να κανω μια ερωτηση.... Γιατι σε πανελαδικο επιπεδο αυτο το μοτερ απο αρχης εξ αρχης ποτε μα ποτε δεν ειδα οι αντιπροσωπιες να του φορανε το σωστο λιπαντικο? 3 χρονια τωρα εχω κουραστει να λεω τα ηδια και τα ηδια, και θα μου πεις το λαδι φταει? Σιγουρα οχι καθως ειναι και διαφορα αλλα προβληματα, αλλα να το πω με απλα λογια, Ναι παιδια απο εκει ξεκινανε πολλα μα παρα πολλα απο τα προβληματα και σπασιματα των ΤΗΡ ή ζημιες που εσεις πληρωνετε τωρα. (πχ: να κανουμε μια μικρη ερευνα να δουμε ποσα απο τα "ελατωματικα" καπακια ειχαν λαθος λιπαντικο?) Γιατι δυστηχως το ποσο καλο και αποτελεσματικο ειναι ενα λιπαντικο φαινεται εκ των υστερων και οχι εκεινη τη στιγμη. Και εκει φαινεται το ποσο ζωντοβολα και ημιμαθεις ειναι πολοι απο τους μηχανικους που πατε και με στομφο και υπεροψια σας εξηγουν τι πρεπει να κανετε... ή ποσο καβαλημενο καλαμι εχουν και ο εγωισμος δεν τους αφηνει να δουνε τι ειναι το σωστο. Και να ηταν μονο το λαδι? Ξερετε ποσα απο λαθος προγραμμα, λαθος εξατμιση, λαθος εισαγωγη, λαθος χρονισμα και δεν θυμαμαι τωρα τι αλλες μαλ***ες κανουν κατα καιρους εχουν πεταξει αμμεσες η εμμεσες ζημιες? (φθηνες και ακριβες) Επισης ειναι "μηχανικοι" ειδηκα ανεξαρτητοι που θελουν το μοτερ σας να βγαλει προβληματακια αλλα να μην μπορει να αποδειχθει στο μυαλο σας οτι φταιει αυτος παρα μοναχα το μουρδελο το αμαξι που αγορασατε η αυτα που εκανε ο προηγουμενος ηδιοκτητης (καλα για το δευτερο εχουν και ενα δηκιο ![]() Οποτε εσεις κανετε οτι σας λεει ειτε η αντιπροσωπια ειτε ο μηχανικος σας ειτε ο βελτιωτης σας ειτε η γκομενα σας και δεν ξερω και εγω ποιος αλλος... Επισης καποια παιδια το κρατανε σε μαμα μορφη για να μη χαλασει και παλι χαλαει, γιατι? Γιατι ειναι μπουρδελο ο ΤΗΡ? Οχι παιδια σας πληροφορω οτι ειναι ενας καταπληκτικος κινητηρας που ακομα και σε 1260 κιλα βαρος μπορεις να πετυχεις καταναλωσεις χηλιαριου η επιδοσεις 3λιτρου μοτερ. Αλλα εχει ενα μειονεκτημα οπως και τα ομοσταυλα του (ΤΣΙ κτλ) οσο ανεβαζεις τον ειδηκο βαθμο αποδοσης ενος κινητηρα τοσο ποιο ευαλωτος γινεται οταν κατι αρχιζει και υπολειτουργει. Δηλαδη σε ενα 16αρι ατμοσφαιρικο μοτερ με 90αλογα αν εχει προβλημα ο μεταβλητος χρονισμος (βλεπε τογιοτα κορολα 1,6 τα πρωτης γεννιας με μεταβλητο χρονισμο) το παιρνεις ευκολα χαμπαρι το πας στη τογιοτα και τελιωνει η υποθεση. Στον ΤΗΡ ομως που η "αδυνατη" εκδοση του ειναι 150 ιππους απο 1600 κυβικα τοτε εκει τα πραγματα ειναι αλλιως. Οπως αλλιως ειναι και οτι το 90% των οδηγων ενος ΤΗΡ παταει συχνα πυκνα τερμα το γκαζι (και αν δεν εκανε τοσο η βενζινη θα το κανανε και ποιο συχνα) σε αντιθεση με ενα τογιοτα καρινα πχ που το οδηγανε οι πατεραδες μας (και εμεις καμια φορα στους κοφτες για να το "ξεκαπνισουμε" ) και δεν ξερουν που ειναι το "τερμα" στο γκαζι. Οποτε ο μυθος του γιαπωνεζικου δεν ειναι τοσο ψηλα οσο νομιζετε, δεν θελω βεβαια να παει εκει η κουβεντα, ισα ισα αξια εχουν τον τιτλο των αξιοπηστων αλλα μην ξεχναμε οτι η πλεονοτητα αυτων απευθυνεται και σε αλλο "οδηγικα" κοινο. Επανερχομενος λοιπον και επειδη φανταζομαι τωρα οτι ο Δημητρης και καποια αλλα παιδια θα εχουν γινει κοκκινοι απο τα νευρα τους ![]() Ναι υπαρχουν και αστοχιες υλικων, και μαλιστα στον ΤΗΡ εχουν γινει πολλα λαθη πανω στην αποπειρα του κατασκευαστη να του κατεβασει το κοστος. Αλλα οοοοολες αυτες οι παιδικες ασθενιες θα μπορουσανε να ειχανε αποφευχει αν η αντιπροσωπια η ο κολητος σας μηχανικος ξερανε πραγματικα τη δουλεια τους και ανοιγανε κανα βηβλιο η τουλαχιστο αφιερωνανε μερικες ωρες στο ιντερνετ ωστε να μαθουνε 5 πραγματα για αυτη την καινουργια τεχνολογια... Οπως επισης κατα καιρους βλεπω "βελτιωμενα" αμαξια και μονο τα κλαματα δεν μου ερχεται να βαλω. Κοιταω τα παιδια και δεν ξερω πως και τι να τους πω... Οι κανηβαλισμοι που εχω δει μεσα στα διαφορα engine bay φιλων και μη, ειναι απιστευτοι ![]() (και οχι μονο σε πεζω, προσφατα ειχα μια πορσε που εκει ηταν η αποθεωση της κοροηδιας) Εεε οταν μετα βγαλουν προβλημα (που θα βγαλουν) τοτε αρχιζουμε δηκαιολογιες του στιλ φταει το μοτερ, αστοχια υλικου και δεν ξερω και εγω τι αλλο. Οπως επισης πολλες φορες σαν οδηγοι παραλειπουμε να πουμε καφρηληκια που εχουμε κανει, και παει λεγοντας... Και μιλωντας για καφρηληκια:) Γιατι το δικο μου και μερικα ακομα που απο την αρχη ειχανε σωστο στρωσιμο, εννοειται σωστο λαδι, και μαλιστα μεχρι ενος σημειου ειναι και βελτιωμενα, δεν βγαζουν προβληματα? Απορια το εχω... Ουτε λερωμενοι αυλοι εισαγωγης, ουτε προβληματα με τις βαλβιδες, ουτε δεν ξερω και εγω τι αλλο. Και ειδηκα το δικο μου εχει ατελιωτες ωρες λειτουργιας σε οριακες φασεις, οπως πορεια με 5η και 6000-6500 στροφες, αναβασεις στο βουνο με 2α μονιμως κοφτη 3η και τουμμπαλιν 2 με πατα-ασε-ξαναπατα (τα λαστιχα μου δεν αντεχουν πανω απο 15.000λχμ) και ενα σωρο αλλα. Και το μοτερ παει ποιο καλα απο τοτε που ηταν καινουργιο και οταν ειμαι ηρεμος τα 5αρια καταναλωσης σε μικτες διαδρομες τα εχω ανετα στο χερι. Και δεν εχω το facelift μοντελο... Τελιωνοντας και σορρυ που σας κουρασα, πρεπει να γνωριζουμε οτι οι πραγματικες αστοχιες υλικου ειναι ελαχιστες. Απο εκει και επειτα (ειδηκα) για τις παιδικες ασθενιες των ΤΗΡ απο τη μια μερια φταιει ο κατασκευαστης, και μαλιστα τη στιγμη που δεν κανει ανακλιση εστω και κρυφη (οπως συνηθιζουν οι ιαπωνες). Απο την αλλη φταινει οι απανταχου αντιπροσωπιες που δεν ενδιαφερονται πολλες φορες ουτε καν να προτεινουνε να γινει ενας επιπλεον ελεγχος. (καλα τι λεω? τα 2/4 αυτων δεν ξερουν το 1/4 ειναι σιγουροι οτι ξερουν και το υπολοιπο 1/4 δεν εχει σημασια αν ξερει η δεν ξερει γιατι πολυ απλα δεν νοιαζετε) Για τα συνεργεια εξω ακομα μεγαλυτερα χαλια, μιας και ο σκοπος τους ειναι καθαρα και μονο πως να σας τα παρουνε χωρις να εχετε παραπονο απο αυτους αδιαφορωντας για το αν στο μελλον βγει μια αλλη ζημια η οχι. Για την πλειονοτητα των βελτιωτων αλλη ποιο πονεμενη ιστορια... που δεν θελω να την ανοιξω τωρα, οποτε απο εκει και επειτα βγαλτε τα συμπερασματα σας ![]() Επισης να ζητησω συγνωμη απο τα παδια που εχουν ζημιες και νευριαζουν με αυτα που διαβαζουν, εγω δεν θελω να σας θιξω να σας προστατεψω θελω ρε παιδια... Για τους υπολοιπους εμας. Ενα πραγμα να ξερετε μοναχα, τα γουστα και οι μ@λ@κιες, πληρωνονται ![]() |
nOkpos έγραψε: | ||
ρε σι μεκανικ σε μερικα +φωνω σε αλλα οχι,και λαδι για πατατες να εβαζα σε ενα νορμαλ αυτοκινητο προβλημα σε 30.000 δεν θα εβγαζε. το αυτοκινητο ειναι 1600 κ.κ και εχει 150 αλογα.. εχω δει honda με turbo και 250 αλογα να αντεχουν τουλαχιστον 100.000. και αν μιλουσαμε για τυχαια περιστατικα 1-2-3 θα λεγαμε ναι ετυχε . αλλα στον thp μας δεν ετυχε φιλε μου οσο και Peugeot φιλος να ημουν πλεον δεν ειμαι τα σιχαθηκα ! και πιστεψεμε δεν ειμαι ασχετος με τα αυτοκινητα . το μοτερ μου εγω εμαθα παντως οτι ηταν απο παρτιδα με ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΚΑ καπακια μηχανης. οποτε οτι και να λες οτι φτεει το λαδι το στρωσιμο κτλπ ειναι χαζα γιατι η ιδια η πεζο λεει οτι ηταν προβληματικα απλα. τωρα αν μιλαμε αλλη γλωσσα και δεν καταλαβενουμε ο ενας τον αλλον δεν ξερω αλλα να σου πω και το αλλο. τι σκ**α λαθος εκανα και ειχε χαλασμενη μπαταρια ?χαλασμενο εγκεφαλο esp ? κρεμαριερα ? ταμπλο ?συχρωνηζε 1ης-2ας (στα 2000kmh) ? πες μου οτι και σε αυτα τα λιγα απο αυτα που μου εβγαλε εκανα κατι εγω ΠΑΛΙ λαθος και χαλασαν ! η μηπως ο μηχανικος μου δεν μου ειπε κατι σωστα για να μην τα χαλασω! δηλαδη ελεος φτανει να τα δικιολογιτε τα κολοαμαξα νταξει γουσταρεται peugeot και εγω μαζι σας αλλα οταν το προβλημα κανει μπαμ εστω θα πρεπει να το παραδεχομαστε, αυτα και σορρυ αν νευριαζω αλλα στο αυτοκινητο μου δεν φταιω εγω για το 90% το προβληματων που εβγαλε ! (σορρυ και για την ορθογραφια μου συγουρα εχω κανει αρκετα λαθη) |
mechanic έγραψε: |
ναι γυρνα το σε 0-30 αλλα....
προσεχε γιατι στα ελφ ειχαμε περιπτωσεις μαιμουδων ![]() Επισης στην πρωτη αλλαγη που θα κανεις πρεπει να ξερεις οτι ο κινητηρας εσωτερικα "κραταει" μια ποσοτητα (περιπου 1/4 της ενεργης) απο το παλιο σου λαδι. Οποτε την πρωτη φορα που το αλλαζεις εχεις ακομα μιγμα (και για αυτο καποιοι βλεπουν ακομα εντονα να κατεβαινει η σταθμη, ειτε γιατι βαλανε μαιμου λαδι) Οποτε βαζεις 0-30 το αλλαζεις την πρωτη φορα το πολυ στα 1000χλμ και απο εκει και επειτα καθε 10.000χλμ (η 300ωρες) αν οδηγεις νορμαλ και με φυσιολογικα ανοιγματα/τελικιασματα/στρηψιματα φυσικα, δε σημαινει οτι πρεπει να το οδηγεις σαν την αδελφη μου:lol: Και καθε 5000χλμ αν εισαι ολη την ωρα με το ποδι στο πατωμα, (η αν εισα καφτης) και τσιτωμενο σαν αποδοση. Επισης αλλο η καταναλωση λογω σπασιμο ιξωδες και αλλο λογω προβληματος κινητηρα. Οπως και για τις βαλβιδες ειναι σχετικα ευκολο, αλλα ξεφευγουμε απο το θεμα ρε παιδια... ![]() |
Giannis307 έγραψε: |
Μαυρίλα είναι δεν είναι λαδια |
marios_207_GT έγραψε: |
Αγαπητέ, πιστευω αυτα που λες, μιας και δεν εχω γνωσεις για να τα αμφισβητησω, το μονο προβλημα μου ειναι το εξης:
Μπορει να μην εχω αγορασει ποτε μου καινουριο αυτοκινητο αλλα γνωριζω τη διαδικασια μεσω της οικογενειας μου, ποτε μα ποτε δεν τους ειπαν οτι το αυτοκινητο που αγοραζετε θελει γνωσεις μηχανικου για να συντηρηθει σωστα, οπως επισης πιστευω πως κατι αντιστοιχο συμβαινει και με το 207 THP. Δεν νομιζω οσοι τα αγορασατε καινουρια να σας ειπαν κατι τετοιο, και να σας πω και κατι, η μαμα πεζο εχει τη Lion για αντιπροσωπο η οποια με τη σειρα της εχει αλλους 10-20 συνεργατες απο πισω, δεν τους εβαλα εγω, εαν μεσα σε αυτα τα συνεργεια δεν μπαινει σωστο λαδι τοτε ποιος φταει??? Στο βιβλιαρακι του αμαξιου λεει να βαζουμε ενα εκ τω 0-30 ή 5-30 παντα σε TOTAL, αρα το θεμα τω 5-30 αν δεν ειναι και τοσο συμβατο με το μοτερ ειναι λαθος της πεζο, οπως επισης το οτι καποιοι απο εδω κραζουν το ΤΟΤΑΛ (δεν ξερω αν εχουν δικιο) αν οντως το μοτερ μας δεν το γουσταρει σαν λαδι ειναι ΠΑΛΙ λαθος της Πεζο, εγω δηλαδη που ειμαι ασχετος τι να κανω???? να παω να παρω πτυχιο μηχανικου πριν αγορασω το THP ή ειμαι υποχρεωμενος να μπω σε φορουμ για να μαθω 5 πραγματα ωστε να προλαβω ανοησιες του ερογστασιου (οχι οτι εχω προβλημε με το φορουμ, απλα εδω επρεπε να κανουμε χαβαλε οχι να συζηταμε τετοια πραγματα), παντος το μονο που δεν θα ξεχασω απο αυτο το αμαξι, γιατι θελω να πω και τα καλα του ειναι η εμφανηση του κυριως εξωτερικα, αλλα το βασικοτερο.........ΣΤΡΙΒΕΙ |
AlienHack έγραψε: |
μια που μιλαμε για τα γαλλικα και τις αστοχιες - προβληματα τους,
απλα να αναφερω οτι χτες ακουσα νεα που με λυπησαν. ![]() φιλος 21 χρονων ο οποιος ειχε παρει με δικα του λεφτακια ενα μεταχειρισμενο 206 1.4 (νομιζω ισως και ποιο μικρο) πριν απο εναμιση χρονο τελικα το πουλησε αρον αρον . οταν μου το ειπε δεν τολμησα να τον ρωτησω γιατι, οσο τον ηξερα (δουλευε σερβιτορος σε καφε και με 30 ευρω μεροκαματο ηξερα ποσο ζοριζοταν ) καθε μηνα και κατι του εβγαζε. Θα πω αυτα που ξερω και που τον συμβουλευα κιολας (καθοτι τα εχω παθει ΟΛΑ και εγω στο δικο μου ΚΑΙ η μανα μου στο δικο της 206 1.4 και το εχω χιλιοδει στο φορουμ μεσα , ΙΔΙΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ολα) 1. πισω αξονας φαγοθηκε , η κλασικη αλλαγη με μεταχειρα ή ανοιγμα και περασμα διπλων ρουλεμαν. (300-350 €) 2. ψαλιδια (εγω εχω αλλαξει 3 φορες, η μανα μου 3 και ο πιτσιρικας αναγκαστηκε 1 σε εναμιση χρονο) 200-250€ 3. σασμαν (εγω εχω αλλαξει 2 , ο πιτσιρικος 1 και της μανας μου ειναι χαρχαλο και το περιμενουμε απο μερα σε μερα.. 300-400€ 4. αλλα μικροπροβληματα (μαπ, πεταλουδα καθαρισμος, λ) που τα ζουμε ολοι μας καθε μερα και δεν τα αναλυω ,αλλα καθε ενα απο αυτα ειναι 50αρικο μινιμουμ οπως καταλαβαινετε δεν ειναι τυχαιο οτι ολα βγαζουν τα ιδια προβληματα και επισης οτι ειναι τοσο ευαισθητα σε χαζομαρες στυλ μαπ και πεταλουδα... και ναι ξερω ειναι λογικο να βρομιζουν ΑΛΛΑ απορω γιατι στα 2 γιαπονεζικα απο την μερια του μπαμπα (νισαν) με 200.000 και 180.000 χλμ δεν εχουν σταματησει να δουλευουν ουτε οι μαπ ουτε οι πεταλουδες οσο και να εχουν βρομισει. το μονο που εχει αλλαξει σε αυτα τα αμαξια ειναι δικσοι πλατο λαδια φιλτρα (και αυτα ο μπαμπας ανα τα χλμ που αντιστοιχουν σε 2 σερβις οχι κανονικα στην ωρα τους) ΠΣ. ο πιτσιρικος πηρε νισανακι.. ενα παλιο αλμερα |