PSClub - Hellas

Εισαγωγή - Εξαγωγή - 206 - Πατέντα εισαγωγής

SnakeMJK - Δευ 06 Οκτ 2003, 19:30:07
Θέμα δημοσίευσης: 206 - Πατέντα εισαγωγής
Πρόσφατα σκεφτόμουν πολύ σοβαρά να κάνω την πατέντα εισαγωγής, με τρύπημα του φιλτροκουτιού απο κάτω και πέρασμα σωλήνα κάτω από τον προφυλακτήρα, πράγμα χιλιοειπωμένο από Alex και στο thread με τις χοάνες in salonica Razz. Αυτό που με κράταγε τόσο καιρό είναι η πιθανή αύξηση κατανάλωσης, καθώς περισσότερος αέρας ~ περισσότερη βενζίνη. Άρα, θα τρυπήσω τον σωλήνα που ενώνει τους πνίχτες με το φίλτροκούτι και εκεί θα συνδέσω τον σωλήνα που θα πηγαίνει κάτω από τον προφυλακτήρα. Πάνω στον έξτρα σωλήνα θα προσαρμόσω κάτι σαν πόμολο έτσι ώστε να ανοίγω και να κλείνω την παροχή άερα όποτε θέλω να κάνω καγκουριές. Έτσι θα έχουμε 2 modes, το νορμάλ-μαμά σύστημα εισαγωγής, και την διπλή εισαγωγή από μπροστά σωλήνα και πνίχτες. Θα περάσω από έναν γνωστό μου υδραυλικό (Razz) να τον ρωτήσω αν είναι εύκολο να πραγματοποιηθεί... Σύντομα λεπτομέρειες Smile

Ελπίζω να καταλάβατε τι έχω στο μυαλό μου...!
Tomcat - Δευ 06 Οκτ 2003, 19:59:36
Θέμα δημοσίευσης: Re: Πατέντα εισαγωγής :P
SnakeMJK έγραψε:
Πρόσφατα σκεφτόμουν πολύ σοβαρά να κάνω την πατέντα εισαγωγής, με τρύπημα του φιλτροκουτιού απο κάτω και πέρασμα σωλήνα κάτω από τον προφυλακτήρα, πράγμα χιλιοειπωμένο από Alex και στο thread με τις χοάνες in salonica Razz. Αυτό που με κράταγε τόσο καιρό είναι η πιθανή αύξηση κατανάλωσης, καθώς περισσότερος αέρας ~ περισσότερη βενζίνη. Άρα, θα τρυπήσω τον σωλήνα που ενώνει τους πνίχτες με το φίλτροκούτι και εκεί θα συνδέσω τον σωλήνα που θα πηγαίνει κάτω από τον προφυλακτήρα. Πάνω στον έξτρα σωλήνα θα προσαρμόσω κάτι σαν πόμολο έτσι ώστε να ανοίγω και να κλείνω την παροχή άερα όποτε θέλω να κάνω καγκουριές. Έτσι θα έχουμε 2 modes, το νορμάλ-μαμά σύστημα εισαγωγής, και την διπλή εισαγωγή από μπροστά σωλήνα και πνίχτες. Θα περάσω από έναν γνωστό μου υδραυλικό (Razz) να τον ρωτήσω αν είναι εύκολο να πραγματοποιηθεί... Σύντομα λεπτομέρειες Smile



Ελπίζω να καταλάβατε τι έχω στο μυαλό μου...!


Δεν βαζεις και στο πομολο και μια τριτη θεση ,να σου κοβει full την παροχη!Γιατι να πληρωνεις για συναγερμους και αντικλεπτικα!!!

ΔΕΝ ΠΑΜΕ ΚΑΛΑ ---- ΔΕΝ ΠΑΜΕ ΚΑΘΟΛΟΥ ΚΑΛΑ!!!
Marellios - Δευ 06 Οκτ 2003, 20:49:24
Θέμα δημοσίευσης:
Κι εγω σκεφτομουν να φερω σωληνα μεσα στην καμπινα των επιβατων μπροστα στους αεραγωγους και να παιρνει κρυο αερα με πιεση απο το ανοιχτο Α/C στο 4.
Ε ρε κατι πατεντες.Ξεφυγαμε εντελως μου φαινεται.
Tomcat - Δευ 06 Οκτ 2003, 20:56:31
Θέμα δημοσίευσης:
kostas έγραψε:
Κι εγω σκεφτομουν να φερω σωληνα μεσα στην καμπινα των επιβατων μπροστα στους αεραγωγους και να παιρνει κρυο αερα με πιεση απο το ανοιχτο Α/C στο 4.
Ε ρε κατι πατεντες.Ξεφυγαμε εντελως μου φαινεται.


Δεν παιζει , θα εχεις μειωση των επιδοσεων! Laughing Laughing
Marellios - Δευ 06 Οκτ 2003, 21:16:40
Θέμα δημοσίευσης:
Θα αναπληρωνω τα χαμενα μουλαρια του A/C Laughing Laughing .Βαδιζουμε στα μονοπατια που χαραξε ο Alex.
Alex - Δευ 06 Οκτ 2003, 21:40:20
Θέμα δημοσίευσης:
Βασικα το ιδεατό θα ηταν να υπαρχει ενας διακοπτης αεροπορικου τυπου μεσ'το cockpit.. σηκωνεις το τζαμακι, ανεβαζεις το διακοπτη και εκεινη την ωρα ακουγεται ενας robocop-ικος ηχος. Τοτε θα κατεβαινει μεσα απ'το αμαξι ο περισκοπικος σωληνας ωστε να βλεπει φατσα τον αερα και ετσι θα εχεις full παροχη αερα.

Αυτο ειναι το ονειρο μου, τουλαχιστον. Laughing Laughing Laughing

Λετε να κρυβω εναν ΑΡΧΙ-ΚΑΓΚΟΥΡΟ μεσα μου? Shocked
Marellios - Δευ 06 Οκτ 2003, 21:45:38
Θέμα δημοσίευσης:
Alex ο........... μαρσιποφορος Laughing Laughing Laughing
DimiP - Δευ 06 Οκτ 2003, 23:10:31
Θέμα δημοσίευσης: Re: Πατέντα εισαγωγής :P
SnakeMJK έγραψε:
Πρόσφατα σκεφτόμουν πολύ σοβαρά να κάνω την πατέντα εισαγωγής, με τρύπημα του φιλτροκουτιού απο κάτω και πέρασμα σωλήνα κάτω από τον προφυλακτήρα, πράγμα χιλιοειπωμένο από Alex και στο thread με τις χοάνες in salonica Razz. Αυτό που με κράταγε τόσο καιρό είναι η πιθανή αύξηση κατανάλωσης, καθώς περισσότερος αέρας ~ περισσότερη βενζίνη. Άρα, θα τρυπήσω τον σωλήνα που ενώνει τους πνίχτες με το φίλτροκούτι και εκεί θα συνδέσω τον σωλήνα που θα πηγαίνει κάτω από τον προφυλακτήρα. Πάνω στον έξτρα σωλήνα θα προσαρμόσω κάτι σαν πόμολο έτσι ώστε να ανοίγω και να κλείνω την παροχή άερα όποτε θέλω να κάνω καγκουριές. Έτσι θα έχουμε 2 modes, το νορμάλ-μαμά σύστημα εισαγωγής, και την διπλή εισαγωγή από μπροστά σωλήνα και πνίχτες. Θα περάσω από έναν γνωστό μου υδραυλικό (Razz) να τον ρωτήσω αν είναι εύκολο να πραγματοποιηθεί... Σύντομα λεπτομέρειες Smile

Ελπίζω να καταλάβατε τι έχω στο μυαλό μου...!



MH MAΣΑΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗ! Twisted evil
ΑΣΤΟΥΣ ΝΑ ΛΕΝΕ!
ΑΠΛΑ ΣΕ ΖΗΛΕΥΟΥΝ!! Laughing Laughing

ΚΑΝΕ ΕΣΥ ΤΙΣ ΠΑΤΕΝΤΕΣ ΣΟΥ ΚΑΙ ΜΗ ΜΑΣΑΣ.
ΑΛΛΟΣΤΕ Η ΧΑΡΑ ΤΗΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑΣ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΠΑΝ.
ΠΑΝΤΩΣ ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΣΕ ΕΝΘΑΡΥΝΩ ΚΑΙ ΠΟΛΥ, ΤΟ PROJECT ΣΟΥ ΔΕΝ ΒΛΕΠΩ ΝΑ ΔΟΥΛΕΥΕΙ ΤΕΛΙΚΑ... Confused Confused
Tomcat - Τρι 07 Οκτ 2003, 00:08:04
Θέμα δημοσίευσης:
Υπαρχουν:

αυτοι που πατανε το ΕΝGINE START BUTTON
και
αυτοι που πατανε το ΝΙTRO BUTTON

τωρα εσυ θα πατας το κουμπι αλλαγης εισαγωγης του αερα!!! Πιστευω οτι βρισκεσαι σε καλο δρομο!!!! Twisted evil Twisted evil Twisted evil Twisted evil Twisted evil

Αλλα οι επιδοσεις αν δεν αλλαξεις φιλτρο θα ειναι αμφιβολες!Αν αλλαξεις φιλτρο θα εχεις σιγουρα μια αυξηση της καταναλωσης !!Οποτε! Confused Confused Confused Confused Confused
GIANNIS206 - Τρι 07 Οκτ 2003, 02:00:08
Θέμα δημοσίευσης:
Και να είστε μποτιλιαρισμένοι πίσω από κανένα λεωφορείο και αντί για καθαρο κρύο αέρα να παίρνει την μπόχα του πετρελαίου!Τρελή καύση!
SnakeMJK - Τρι 07 Οκτ 2003, 02:25:03
Θέμα δημοσίευσης:
το πήρα απόφαση... ΘΑ ΤΟ ΚΑΝΩ! Φωτογραφίες σύντομα! Razz

ΥΓ: Το φίλτρο φυσικά και θα αλλάξει με ένα της Green.
kanelj - Τρι 07 Οκτ 2003, 02:40:25
Θέμα δημοσίευσης:
kostas έγραψε:
Κι εγω σκεφτομουν να φερω σωληνα μεσα στην καμπινα των επιβατων μπροστα στους αεραγωγους και να παιρνει κρυο αερα με πιεση απο το ανοιχτο Α/C στο 4.
Ε ρε κατι πατεντες.Ξεφυγαμε εντελως μου φαινεται.


Shaking τα ακουσα ολα! τωρα μπορω να πεθανω ησυχος Exclamation
Alex - Τρι 07 Οκτ 2003, 03:16:33
Θέμα δημοσίευσης:
Κι'ομως αυτο το εχω σκεφτει σαν πρακτικη υλοποιηση αλλα δε το τολμω λογω ρισκου και μιας και το οφελος δεν φαινεται μεγαλο απο υπολογισμους.

Θεωρητικα το aircondition πρεπει να δουλευει καπως ετσι: Πριν ο αερας φτασει μεσ'τη καμπινα πρεπει να υπαρχει κατι σαν ψυγειο που ειναι ειτε πριν ειτε μετα τον ανεμιστηρα (που σπρωχνει τον αερα στην καμπινα) Αν εμεις βγαζαμε ενα ιδιο ψυγειακι που το διαπερναει το κρυο υγρο του αρκουδισιον, μεσ'το φιλτροκουτι, τοτε οπως η μηχανη ρουφαει αερα, με την ροη του αερα που θα ερχεται προς τα μεσα, θα χτυπαει ο αερας πανω στο κρυο ψυγειακι, θα κρυωνει και θα μπαινει μεσ'τη μηχανη πιο κρυος κατα τουλαχιστον 15 βαθμους. Θεωρητικα σε μεγαλη ιπποδυναμη αυτο θα εδινε περισσοτερα αλογα ενω σε μικρη ιπποδυναμη μαλλον θα ηταν ισο, η μικροτερο το τελικο αποτελεσμα.

Αν πουμε οτι καθε 4 βαθμους κατω δινει 1% επιδοση και το αιρκοντισιον κοβει 3-4 αλογα τοτε στα 78 αλογα θα ειχαμε 74 αλογα. Και με +4% επιδοση λογο κρυου αερα (16C κατω) θα πηγαιναμε γυρω στα 79. Χμμ θα κερδιζαμε 1 αλογακι. Και αν οι (εντελως προχειροι) υπολογισμοι ειναι σωστοι τοτε πιθανον και γυρω στα ~0.4 κιλα ροπης. (απο 11.5 -> 11.9)

Στο RC: 180 μαμα - 4 το αρκουδισιον = 176. Αν τωρα ομως αυξησεις στα 176 αλογα και τα ~20 κιλα ροπης απο 4% λογο κρυου αερα για να δουμε τι βγαινει..: 183 αλογα και 20.8 κιλα ροπης. Χμμ..

Αυτο με την προυποθεση οτι το ψυγειακι με το παγωμενο υγρο του αρκουδισιον που θα βαλουμε μεσ'το φιλτροκουτο μπορει να ριξει γυρω στους 16C τον αερα που παει για μηχανη. Αν ειναι παραπανω ή λιγοτερο αναπροσαρμοζουμε τα νουμερα.

Υποψην οτι δεν εχω υπολογισει το ποσό ροπης που πρεπει να αφαιρεθει απ'τη λειτουργια του aircondition γιατι απλα δεν ξερω ποσο ειναι. Ολοι λενε ομως οτι κοβει 3-4 αλογακια δυναμης τα οποια αφαιρεσα...

Γενικα παντως το οφελος δεν φαινεται σημαντικο. Σε κανα WRC ή κανα turbo που χρειαζεται κρυο αερα ισως πραγματικα να υπηρχε αισθητη διαφορα. Οποτε προς το παρων ας το αφησουμε.. (για αργοτερα Cool)
zzzleepy - Τρι 07 Οκτ 2003, 07:26:45
Θέμα δημοσίευσης:
Άλλη μια τρελή σκέψη (εσείς ξεκινήσατε, δε φταίω εγώ Laughing ):

Να βγάλω τελείως τα προβολάκια ομίχλης (που έτσι κι αλλιώς δεν τα ανάβω σχεδόν ποτέ) και να προσαρμόσω πίσω δυο σωλήνες που θα στέλνουν αέρα κατευθείαν στην εισαγωγή. Μετά μπαίνουν και σιτούλες στις τρύπες των προβολέων κι έτσι συμπληρώνουμε το καρέ και αισθητικά... Θεωρητικά τουλάχιστον είναι καλή ιδέα...
pugsang - Τρι 07 Οκτ 2003, 07:59:39
Θέμα δημοσίευσης:
Alex,

Η λύση φίλε είναι μία:

Water injection
Marellios - Τρι 07 Οκτ 2003, 14:52:09
Θέμα δημοσίευσης:
Αντωνη δε χρειαζεται να βγαλεις τα προβολακια.Ο προφυλακτηρας του XS εχει χωρο διπλα στα προβολακια
για να γινουν ωραια κοψιματα με σιτες.Εκει απο πισω μπορουν να μπου οι σωληνες.Και θα γινει ακομα πιο ομορφο. Wink
DimiP - Τρι 07 Οκτ 2003, 15:21:18
Θέμα δημοσίευσης:
zzzleepy έγραψε:
Άλλη μια τρελή σκέψη (εσείς ξεκινήσατε, δε φταίω εγώ Laughing ):

Να βγάλω τελείως τα προβολάκια ομίχλης (που έτσι κι αλλιώς δεν τα ανάβω σχεδόν ποτέ) και να προσαρμόσω πίσω δυο σωλήνες που θα στέλνουν αέρα κατευθείαν στην εισαγωγή. Μετά μπαίνουν και σιτούλες στις τρύπες των προβολέων κι έτσι συμπληρώνουμε το καρέ και αισθητικά... Θεωρητικά τουλάχιστον είναι καλή ιδέα...



δεν ειναι μονο θεωρητικα αλλα και πρακτικα καλη ιδεα!
στα περισσοτερα αυτοκινητα δουλευει αψογα.
απλα στα 206 δεν υπαρχει αρκετος χωρος για να προσαρμοσεις τους σωληνες.
κι εμεις τα εχουμε σκεφτει αυτα αλλα...
παντως εισαι σε καλο δρομο!
ασε που οι δωληνωσεις απο τα τρυπια προβολακια προσανατολιζουν σε αγριες καγκουρο-καταστασεις.... Cool
TONY PAP - Τετ 08 Οκτ 2003, 12:15:04
Θέμα δημοσίευσης:
Idea Idea

Μήπως δοκιμάσατε να παιρνει αέρα από καπώ με αεραγωγό Question
Γίνεται Question


Καλά στο 1600 κάτι θα δώσει στο 8v 1400 πόσο είναι το κέρδος πιά από
άλλη εισαγωγή ?

Σημείωση:
Κάτι τέτοια έκανα κι εγω οταν είχα punto 75 μέχρι που τα πήρα στο Evil κρανίο το πούλησα και πήρα το punto GT Cool
Φυσικά δεν ησύχασα ούτε τότε Wink


Τώρα που το ξανασκέφτομαι μου λείπει λίγο ο ήχος της σκάστρας Laughing
τέλος πάντων...
konstantinos - Τετ 08 Οκτ 2003, 12:25:04
Θέμα δημοσίευσης:
Η πατέντα οδεύει προς την ολοκλήρωση. Μένουν κάτι τελευταίες "πινελιές" που θα γίνουν άμμεσα.
"Μπαμπάς" της πατέντας ο Μάκης (κατά κόσμο γνωστός PugSung ο σιδεροφάγος).
Στο γνωστό συνεργείο... (οινοποιείο).
Project Mgr: Ady
Πειραματόζωο... το 206 του υπογράφοντα.

Προτέρα κατάσταση: σκούπα PTS.
Τωρινή κατάσταση : Μαμίσιο Φιλτροκούτι με φίλτρο Κ&Ν
Πατέντα: Αφαίρεση όλου του υπόλοιπου συστήματος εισαγωγής (πνίχτες κλ κλπ), σωλήνας μονωμένος απο το φιλτροκούτι έως την σίτα (εμπρός στην μετώπη του προφυλακτήρα).

Αποτελέσματα...
με μια πρώτη εκτίμηση - ματιά:
Ο θόρυβος μειώθηκε αισθητά... η κατανάλωση επίσης...
τα υπόλοιπα θα τα δείξει το δυναμόμετρο... η διαίσθησή μου λέει (οδηγώντας) οτι είμαστε σε πάρα πολύ καλό δρόμο...

Φωτογραφίες και αναλυτική περιγραφή απο εβδομάδα καθότι υπάρχει και β' ημίχρονο (βλέπε "πινελιές")
SnakeMJK - Τετ 08 Οκτ 2003, 14:39:53
Θέμα δημοσίευσης:
TONY PAP έγραψε:
Idea Idea

Μήπως δοκιμάσατε να παιρνει αέρα από καπώ με αεραγωγό Question
Γίνεται Question


Γίνεται, αλλά:

α. πολλά φράγκα! μόνο και μόνο ότι χρειάζεται βάψιμο....
β. ενας ξεκάρφωτος αεραγωγός στο καπώ δεν είναι και ότι καλύτερο... Πρέπει να υπάρχει συμμετρία... Όχι ότι έχει τώρα Razz Αλλά με τον αεραγωγό του κλιματισμού πάνω αριστερά και τον αεραγωγό της εισαγωγής κέντρο δεξιά θα φαίνεται πολύ gay!

Το project "Induction Handle" με το ανοιγόκλειμα εισαγωγής πάει καλά. Αύριο θα μπει φίλτρο Green, ενώ ήδη έχω πάρει τα μέτρα και έχω σχεδιάσει τον σωλήνα της έξτρα εισαγωγής. Σύντομα φωτογραφικό υλικό και tutorial Razz
DimiP - Πεμ 09 Οκτ 2003, 00:39:10
Θέμα δημοσίευσης:
konstantinos έγραψε:
Η πατέντα οδεύει προς την ολοκλήρωση. Μένουν κάτι τελευταίες "πινελιές" που θα γίνουν άμμεσα.
"Μπαμπάς" της πατέντας ο Μάκης (κατά κόσμο γνωστός PugSung ο σιδεροφάγος).
Στο γνωστό συνεργείο... (οινοποιείο).
Project Mgr: Ady
Πειραματόζωο... το 206 του υπογράφοντα.

Προτέρα κατάσταση: σκούπα PTS.
Τωρινή κατάσταση : Μαμίσιο Φιλτροκούτι με φίλτρο Κ&Ν
Πατέντα: Αφαίρεση όλου του υπόλοιπου συστήματος εισαγωγής (πνίχτες κλ κλπ), σωλήνας μονωμένος απο το φιλτροκούτι έως την σίτα (εμπρός στην μετώπη του προφυλακτήρα).

Αποτελέσματα...
με μια πρώτη εκτίμηση - ματιά:
Ο θόρυβος μειώθηκε αισθητά... η κατανάλωση επίσης...
τα υπόλοιπα θα τα δείξει το δυναμόμετρο... η διαίσθησή μου λέει (οδηγώντας) οτι είμαστε σε πάρα πολύ καλό δρόμο...

Φωτογραφίες και αναλυτική περιγραφή απο εβδομάδα καθότι υπάρχει και β' ημίχρονο (βλέπε "πινελιές")


τετοιο σωληνα εχω τοποθετησει κι εγω στο δικο μου.
συνδεει το "βαρελακι" της Apex με τον "ελευθερο αερα" της σιτας.
φυσικα ολο το φιλτροκουτι και τα λοιπα κομματια εχουν αφερεθει.

Προσεξτε να κανετε καποιες μικρες τρυπες στο κατω μερος του σωληνα ωστε αν μπει νερο (π.χ. λακουβα με νερο ή πλυμηρισμενος δρομος) να μην προχωρησει αυτο προς τα μεσα αλλα να "στραγγιξει" και να τρεξει προς τα κατω.
SnakeMJK - Πεμ 09 Οκτ 2003, 14:28:22
Θέμα δημοσίευσης:
DimiP έγραψε:
Προσεξτε να κανετε καποιες μικρες τρυπες στο κατω μερος του σωληνα ωστε αν μπει νερο (π.χ. λακουβα με νερο ή πλυμηρισμενος δρομος) να μην προχωρησει αυτο προς τα μεσα αλλα να "στραγγιξει" και να τρεξει προς τα κατω.


Πολύ καλή ιδέα! Θα το κάνω...

Και κάτι άλλο... Όταν μετά από μία επέμβαση μας ο κινητήρας παίρνει με τον έναν ή τον άλλο τρόπο περισσότερο αέρα, τότε ο εγκέφαλος επαναπρογραμματίζει κάποια δεδομένα;; Αν ναι, θα έχει πρόβλημα αν κάποιες μέρες παίρνει τον κανονικό αέρα και κάποιες άλλες πολλαπλάσιο του κανονικού; (ανάλογα τα κέφια ένα πράμα!!)
bebis206vts - Πεμ 09 Οκτ 2003, 22:44:02
Θέμα δημοσίευσης:
Καλη η σκεψη σας αλλα δεν εχετε υπολογισει ακομα ενα παραγωντα...!!
Την κατευθυνση του ανεμου!!!!
Καθως διοτι, αν πηγαινετε κοντρα στον ανεμο υπαρχει μια ελπιδα να δουλεψουν ολα αυτα τα "υδραυλικα"...
Αν ομως ο ανεμος ειναι απο πισω τοτε θα υπαρχει προβλημα.... Crying or Very sad Crying or Very sad
Laughing Laughing Laughing Laughing
DimiP - Παρ 10 Οκτ 2003, 01:08:06
Θέμα δημοσίευσης:
bebis206vts έγραψε:
Καλη η σκεψη σας αλλα δεν εχετε υπολογισει ακομα ενα παραγωντα...!!
Την κατευθυνση του ανεμου!!!!
Καθως διοτι, αν πηγαινετε κοντρα στον ανεμο υπαρχει μια ελπιδα να δουλεψουν ολα αυτα τα "υδραυλικα"...
Αν ομως ο ανεμος ειναι απο πισω τοτε θα υπαρχει προβλημα.... Crying or Very sad Crying or Very sad
Laughing Laughing Laughing Laughing


oταν κινησαι οπως και να φυσαει ο αερας, εσυ κοντρα πας, αρα θα μπαινει αερας μεσα.
kanelj - Παρ 10 Οκτ 2003, 01:51:30
Θέμα δημοσίευσης:
DimiP έγραψε:
bebis206vts έγραψε:
Καλη η σκεψη σας αλλα δεν εχετε υπολογισει ακομα ενα παραγωντα...!!
Την κατευθυνση του ανεμου!!!!
Καθως διοτι, αν πηγαινετε κοντρα στον ανεμο υπαρχει μια ελπιδα να δουλεψουν ολα αυτα τα "υδραυλικα"...
Αν ομως ο ανεμος ειναι απο πισω τοτε θα υπαρχει προβλημα.... Crying or Very sad Crying or Very sad
Laughing Laughing Laughing Laughing


oταν κινησαι οπως και να φυσαει ο αερας, εσυ κοντρα πας, αρα θα μπαινει αερας μεσα.

αλλο ενα topic που ξεφυγε απο καθε ελεγχο Exclamation
Wink Wink Wink Wink Laughing Laughing Laughing
pezomania - Παρ 10 Οκτ 2003, 08:10:11
Θέμα δημοσίευσης:
DimiP έγραψε:
bebis206vts έγραψε:
Καλη η σκεψη σας αλλα δεν εχετε υπολογισει ακομα ενα παραγωντα...!!
Την κατευθυνση του ανεμου!!!!
Καθως διοτι, αν πηγαινετε κοντρα στον ανεμο υπαρχει μια ελπιδα να δουλεψουν ολα αυτα τα "υδραυλικα"...
Αν ομως ο ανεμος ειναι απο πισω τοτε θα υπαρχει προβλημα.... Crying or Very sad Crying or Very sad
Laughing Laughing Laughing Laughing


oταν κινησαι οπως και να φυσαει ο αερας, εσυ κοντρα πας, αρα θα μπαινει αερας μεσα.


Ρε παιδιά, όπως και να φυσάει ο αέρας (πάνω κάτω δεξιά αριστερά), η φιλτροχοάνη ή σκούπα, θα τον ρουφήξη, αρκεί να περνάει από δίπλα της!! Wink
Marellios - Σαβ 11 Οκτ 2003, 13:59:20
Θέμα δημοσίευσης:
konstantinos έγραψε:
Η πατέντα οδεύει προς την ολοκλήρωση. Μένουν κάτι τελευταίες "πινελιές" που θα γίνουν άμμεσα.
"Μπαμπάς" της πατέντας ο Μάκης (κατά κόσμο γνωστός PugSung ο σιδεροφάγος).
Στο γνωστό συνεργείο... (οινοποιείο).
Project Mgr: Ady
Πειραματόζωο... το 206 του υπογράφοντα.

Προτέρα κατάσταση: σκούπα PTS.
Τωρινή κατάσταση : Μαμίσιο Φιλτροκούτι με φίλτρο Κ&Ν
Πατέντα: Αφαίρεση όλου του υπόλοιπου συστήματος εισαγωγής (πνίχτες κλ κλπ), σωλήνας μονωμένος απο το φιλτροκούτι έως την σίτα (εμπρός στην μετώπη του προφυλακτήρα).

Αποτελέσματα...
με μια πρώτη εκτίμηση - ματιά:
Ο θόρυβος μειώθηκε αισθητά... η κατανάλωση επίσης...
τα υπόλοιπα θα τα δείξει το δυναμόμετρο... η διαίσθησή μου λέει (οδηγώντας) οτι είμαστε σε πάρα πολύ καλό δρόμο...

Φωτογραφίες και αναλυτική περιγραφή απο εβδομάδα καθότι υπάρχει και β' ημίχρονο (βλέπε "πινελιές")


Κωνσταντινε,συνονοματε,εχω μια απορια σχετικα με τα "Αποτελεσματα...".
Ως γνωστον η ECU αναπροσαρμοζεται μονη της στις νεες μεγαλυτερες ποσοτητες αερα.Ετσι λοιπον οσο μεγαλυτερη ποσοτητα αερα παρεχουμε τοσο περισσοτερο καυσιμο θα διαθεσει.Διορθωστε με αν κανω λαθος.Με βαση λοιπον αυτο το δεδομενο,απο τη στιγμη που η καταναλωση μειωθηκε δε σημαινει οτι η σκουπα ειχε καλυτερα αποτελεσματα απο την τωρινη εισαγωγη;Δηλαδη αυτο δε σημαινει οτι η σκουπα διοχετευε μεγαλυτερες ποσοτητες αερα;Αν και κοιτωντας το μερος που μπαινει μου φαινεται πολυ παραξενο να συμβαινει κατι τετοιο.

Περιμενω εναγωνιως τα αποτελεσματα της δυναμομετρησης και αλλες εντυπωσεις αφου αποφασισα να φτιαξω την εισαγωγη μου και ειμαι μεταξυ σκουπας και του project που φτιαχνετε.
Pughell - Κυρ 12 Οκτ 2003, 11:59:19
Θέμα δημοσίευσης:
Οχι...Αυτο που λες ειναι λαθος.
Γιατι σε ενα αμαξι που εχε λερωμενο φιλτρο και καει περισσοτερο και δεν παει.
Το ιδιο ακριβως συμβαινει και με την σκουπα και το φιλτροκουτι.
Γιατι το φιλτροκουτι δεχεται αερα με πολυ μεγαλυτερη ταχυτητα και πυκνοτητα σε σχεση με την σκουπα για αυτο και το μοτερ δεν χρειαζεται να ζοριστει για να ρουφηξει αερα.Παραπανω απο τον απαιτουμενο αερα πηγαινει λογο των υδραυλικων!
Βεβαια αυτο δεν ειναι απαραιτητο παντα.Η καταναλωση σε ελαχιστες περιπτωσεις μειωνεται.Μολις ο εγκεφαλος αναγνωρισει πληρως τις μεγαλυτερες ποσοτητες αερα,λογικα θα καλυψει(οσο μπορει) και σε καυσιμο οποτε αναγκαστικα θα καψει και περισσοτερο.
Απλα με το ram air εκμεταλευεσαι καλυτερα τον ψυχροτερο αερα και την μεγαλυτερη πιεση στην εισαγωγη! Wink
konstantinos - Δευ 13 Οκτ 2003, 08:36:56
Θέμα δημοσίευσης:
kostas έγραψε:
Κωνσταντινε,συνονοματε,εχω μια απορια σχετικα με τα "Αποτελεσματα...".
Ως γνωστον η ECU αναπροσαρμοζεται μονη της στις νεες μεγαλυτερες ποσοτητες αερα.Ετσι λοιπον οσο μεγαλυτερη ποσοτητα αερα παρεχουμε τοσο περισσοτερο καυσιμο θα διαθεσει.Διορθωστε με αν κανω λαθος.Με βαση λοιπον αυτο το δεδομενο,απο τη στιγμη που η καταναλωση μειωθηκε δε σημαινει οτι η σκουπα ειχε καλυτερα αποτελεσματα απο την τωρινη εισαγωγη;Δηλαδη αυτο δε σημαινει οτι η σκουπα διοχετευε μεγαλυτερες ποσοτητες αερα;Αν και κοιτωντας το μερος που μπαινει μου φαινεται πολυ παραξενο να συμβαινει κατι τετοιο.

Περιμενω εναγωνιως τα αποτελεσματα της δυναμομετρησης και αλλες εντυπωσεις αφου αποφασισα να φτιαξω την εισαγωγη μου και ειμαι μεταξυ σκουπας και του project που φτιαχνετε.


Ο ιός εξαπλώνεται...
είσαι σωστός στην παρατήρησή σου... επίσης σωστός είναι και ο Στέλιος.
Εάν έχεις το φιλτροκούτι στην θέση του, απλά βγάλε τους πνίχτες και κάνε την πατέντα... κάνε ένα τεστ για μια εβδομάδα... μετά έλα να σου δώσω την σκούπα και κάνε πάλι ένα τεστ για μία εβδομάδα. Μετά εσύ έχεις το καρπούζι εσύ έχεις και το μαχαίρι, διαλέγεις και παίρνεις...

Τα δέοντα.
Marellios - Δευ 13 Οκτ 2003, 11:27:16
Θέμα δημοσίευσης:
Εσυ σε σχεση με την PTS σκουπα ειδες καλυτερα αποτελεσματα με το ελευθερο φιλτρο;Σου φανηκε να αποδιδει καλυτερα;
konstantinos - Δευ 13 Οκτ 2003, 11:37:55
Θέμα δημοσίευσης:
kostas έγραψε:
Εσυ σε σχεση με την PTS σκουπα ειδες καλυτερα αποτελεσματα με το ελευθερο φιλτρο;Σου φανηκε να αποδιδει καλυτερα;


Ναι, αλλά οι αριθμοί θα δείξουν... είπαμε κάνε ένα τεστάκι... κλείσε ραντεβού με την power OYst και έλα στο club της πατέντας.
Marellios - Δευ 13 Οκτ 2003, 16:53:56
Θέμα δημοσίευσης:
Οι ενδειξεις που αναφερεις μου αρκουν.Ασε που αν ακουσω τη σκουπα θα νομιζω οτι εγινε 90 αλογα(Θα θελα πολυ).
Μαλλον με κοβω για φιλτρο Green και βουυυυυυρ για POWER ΟΥΣΤ.
Αληθεια η dyno ποτε θα γινει;
nik7 - Δευ 13 Οκτ 2003, 17:04:48
Θέμα δημοσίευσης:
aaaaaxxx ti diavazo re pedia kai exo liosei sto gelio gia aftes tis patentes me to arkoudision........ anyway mou kinoun to endiaferon kai emena ola afta alla an telika den exoume noumera gia na imaste sigouroi pote den tha iremisoume.... oso gia dyno day pote kanonistike kai den imoun paron.... me pion kanonisate?
Marellios - Πεμ 23 Οκτ 2003, 17:13:15
Θέμα δημοσίευσης:
Τελικα ρε παιδια την κανατε τη δυναμομετρηση;
GFG (ΓΙΩΡΓΟΣ) - Τρι 25 Νοέ 2003, 22:05:40
Θέμα δημοσίευσης:
ΝΑΙ ΡΕ ΠΑΙΔΙΑ ΕΓΙΝΕ ΤΕΛΙΚΑ ΑΥΤΗ Η ΔΥΝΑΜΟΜΕΤΡΗΣΗ ΝΑ ΜΑΘΟΥΜΕ ΚΙ ΕΜΕΙΣ;
Kouzman - Τετ 26 Νοέ 2003, 12:45:05
Θέμα δημοσίευσης:
ρε παιδια ελεος... τοση βαβουρα γιατι ???

για να δεις στην καλυτερη των περιπτωσεων μια αυξησ της δυναμης περι τα 2-3 αλογα?

και αν ναι οκ, συμφωνω να βαλεις την σωληνα απο τον προφυλακτηρα μεσα στο φιλτροκουτι, το κλαπετο ΟΜΩΣ γιατι να το βαλεις? ανοιξε κλεισε...

το ανοιξε θα το εχεις για κοντρες και το κλεισε για καθημερινη χρηση?
ουυαουυ, πιστευω πως θα κανει μεγαλη διαφορα το εχω-δεν εχω +3 αλογα...

το ανοιξε κλεισε ισχυει και ειναι καλο...
- αν εχεις ανοιξε κλεισε νιτρο
- αν εχεις ανοιξε κλεισε πιεση τουρμπινας
- αν εχεις ανοιξε κλεισε διπλο προγραμμα στον εγκεφαλο
κλπ κλπ κλπ

τωρα το ανοιξε κλεισε στην εισαγωγη σε ενα 1.4 προσωπικα το μονο που προσφερει ειναι γελιο... Ισως να ειναι το πρωτο καυστικο σχολιο που κανω στο peugeot club (στα αλλα είμαι βετερανος... Razz Razz ), αλλα καλο ειναι το thread μηχανικες βελτιωσεις να ασχολουμαστε με βελτιωσεις και οχι βρυσες, κανουλες και πατεντες τετοιου τυπου...

Φιλικα
Kouzman
SnakeMJK - Τετ 26 Νοέ 2003, 20:29:32
Θέμα δημοσίευσης:
Ο κύριος λόγος του άνοιξε-κλείσε είναι ο θόρυβος... Δεν θέλω όταν κάνω μεγάλο ταξίδι να μου παίρνει τα αυτιά.
Kouzman - Τετ 26 Νοέ 2003, 22:41:12
Θέμα δημοσίευσης:
το θεμα του θορυβου ειναι καθαρα θεμα ποδιου... Μπορω να κανω ταξιδι και να νομιζουν οι επιβατες πως το αυτοκινητο ειναι τελειως μαμα...

και αφου δεν βαζετε σκουπα ή χοανη ή κλπ κλπ δεν υπαρχει περιπτωση να κανει θορυβο το μοτερ με απλα λιγο πιο ελευθερο φιλτρο...
Miltellas - Πεμ 27 Νοέ 2003, 03:16:15
Θέμα δημοσίευσης:
Σωστός ο Κουζινετάνθρωπος...
Διακόπτης ON = θόρυβος
Διακόπτης OFF = ησυχία
(Ας μην μιλήσουμε για άλογα)

Υπό αυτό το πρίσμα υπάρχει ακαδημαϊκό ενδιαφέρον...

Αλλά, δεν ανοιγοκλείνουμε το ραδιόφωνο καλύτερα μπας και ακούσουμε καλή μουσικούλα;
Sidobre - Πεμ 27 Νοέ 2003, 10:29:40
Θέμα δημοσίευσης:
Πιστέψτε με όταν ταξιδεύεις με 6.000+ στροφές, όπως να πατάς το γκάζι τον ίδιο θόρυβο κάνει!!!!

Και όλοι μέσα είναι κάπως έτσι: Silly Silly

Γι'αυτόν τον λόγο η σκούπα βγήκε και μπήκε στην θέση της ένα πολύ ωραίο εργοστασιακό φιλτροκούτι με σωλήνα ελαστικό της Samco τοποθετημένο στον προφυλακτηρα. Καλύτερη απόδοση από την σκούπα αλλά και πολύ λιγόρερος θόρυβος!
Marellios - Πεμ 11 Δεκ 2003, 20:00:48
Θέμα δημοσίευσης:
Να δηλωσω κι εγω τις ευχαριστιες μου στην POWER ΟΥΣΤ.Βγηκε σωληνας μπροστα στη σιτα.
Τωρα πρεπει να ειναι 90 αλογα σιγουρα. Laughing Laughing Laughing
DimiP - Πεμ 11 Δεκ 2003, 20:40:36
Θέμα δημοσίευσης:
kostas έγραψε:
Να δηλωσω κι εγω τις ευχαριστιες μου στην POWER ΟΥΣΤ.Βγηκε σωληνας μπροστα στη σιτα.
Τωρα πρεπει να ειναι 90 αλογα σιγουρα. Laughing Laughing Laughing


μπορει και 100 αν ο σωληνας ειναι απο νηματα κουτοχορτου πως λεμε ανθρακο-νηματα ... Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing πλακα κανω ετσι;;;
Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες

Powered by phpBB 2.0.21 © 2001, 2002 phpBB Group
© 2002-2003 206 Club - Greece
Πληροφορίες : info@206club.gr