PSClub - Hellas

Κινητήρας - Ποσότητα λαδιού μοτέρ πάνω από το κανονικό

Scrooge - Παρ 25 Μάρ 2011, 20:42:09
Θέμα δημοσίευσης: Ποσότητα λαδιού μοτέρ πάνω από το κανονικό
Έχω ένα 106 Rallye 16V.
Μετά το πρόσφατο service, διαπίστωσα ότι το λάδι του κινητήρα ήταν πάνω από το κανονικό, προφανώς από απροσεξία του μηχανικού.
Συγκεκριμένα, περίπου μισό πόντο επάνω από την άνω εγκοπή του μεταλλικού δείκτη.
Αυτή η ποσότητα εκτιμώ ότι είναι γύρω στα 200 ml.
Τι πρόβλημα μπορεί να υπάρξει ;
Θα πρέπει κατά τη γνώμη σας να αφαιρέσω άμεσα την επιπλέον ποσότητα ;
Pughell - Παρ 25 Μάρ 2011, 20:45:37
Θέμα δημοσίευσης:
Μπα,δεν εχει παρουσιαστει ποτε κατι απο αναλογη περιπτωση.
Αν μαλιστα καιει και λιγο λαδι το μοτερ σου,θα ερθει απο μονο του στην σωστη σταθμη με τον καιρο.
BILLY. - Παρ 25 Μάρ 2011, 21:45:19
Θέμα δημοσίευσης:
Πώς είσαι σίγουρος ότι μισό εκατοστό είναι 200ml;

Δεν ξέρω την διάταξη στον κινητήρα σου αλλά το μόνο που μπορώ να σου πω είναι ότι όταν βάζεις παραπάνω λάδι υπάρχει ο κίνδυνος να έρθει σε επαφή με τον στροφαλοφόρο άξονα με συνέπεια να αφρίζει το λάδι και η αντλία να στέλνει λάδι με φυσαλίδες αέρα σε όλο τον κινητήρα. Δηλαδή ελλειπή λίπανση και φθορά. Επίσης υπάρχει πρόωρη φθορά του καταλύτη εάν περάσει μεγάλη ποσότητα λαδιού από τις αναθυμιάσεις στου θαλάμους καύσης.
Pughell - Παρ 25 Μάρ 2011, 22:21:17
Θέμα δημοσίευσης:
Αφου ο στροφαλος ετσι και αλλιως βουταει μεσα στο λαδι ρε αλλα ακομα και ετσι,η αντλια λαδιου ρουφαει απο τον πατο του καρτερ,οχι απο την επιφανεια.
z@ck! - Παρ 25 Μάρ 2011, 22:31:21
Θέμα δημοσίευσης:
φιλε βασιλη η λιπανση του στροφαλου ετσι γινεται και στο δικο σου και στο δικο μου και στου παιδιου πιο πανω.
τα αντιβαρα βουτανε στο λαδι και το και ετσι λιπαινεται και ο στροφαλος.
Δεν εχει καποιο θεμα σε αυτο που λεει ..
οπως ειπε και ο Pug, σιγα σιγα θα ερθει στα μετρα του..
λογικα οπως ειπες 200ml θα ειναι εξτρα, αντι να βαλει 3,8 λιτρα εβαλε 4 λιτρα που ειναι ακριβως η συσκευασια τους....
απο την αλλη για να δειξει σωστα η βεργα, πρεπει να ειναι το αμαξι σε οριζοντια επιφανεια χωρις κλισεις (κατηφορα- ανηφορα κ.τ.λ.)
z@ck! - Παρ 25 Μάρ 2011, 22:32:45
Θέμα δημοσίευσης:
παλι με προλαβες Laughing
πρεπει να κοψω τo multitasking... Rolling eyes
Pughell - Παρ 25 Μάρ 2011, 22:36:05
Θέμα δημοσίευσης:
z@ck! έγραψε:
παλι με προλαβες Laughing
πρεπει να κοψω τo multitasking... Rolling eyes

Too slow to be good... Laughing Laughing Laughing
z@ck! - Παρ 25 Μάρ 2011, 22:53:51
Θέμα δημοσίευσης:
Pughell έγραψε:
Too slow to be good... Laughing Laughing Laughing

Embarassed Embarassed
Scrooge - Σαβ 26 Μάρ 2011, 10:07:23
Θέμα δημοσίευσης:
BILLY. έγραψε:
Πώς είσαι σίγουρος ότι μισό εκατοστό είναι 200ml;

Όταν παλιότερα έλειπε μισός πόντος από τη βέργα και συμπλήρωνα λάδι, γέμιζε με περίπου 200 ml.

z@ck! έγραψε:
λογικα οπως ειπες 200ml θα ειναι εξτρα, αντι να βαλει 3,8 λιτρα εβαλε 4 λιτρα που ειναι ακριβως η συσκευασια τους...

Εδώ είναι το περίεργο. Στο δοχείο περίσσεψαν 300 ml. Και έχω αλλάξει και φίλτρο. Τη μέτρηση την κάνω πάντα με κρύο μοτέρ, σε επίπεδη επιφάνεια.
Pughell - Σαβ 26 Μάρ 2011, 10:12:35
Θέμα δημοσίευσης:
3,5 λιτρα παιρνει κανονικα ρε,οποτε που το περιεργο; Confused
LIONKING - Σαβ 26 Μάρ 2011, 10:38:46
Θέμα δημοσίευσης:
εμενα που πηρε 3 και ειναι φουλ στην βεργα( μη πω και παραπανω) να το παω για εξορκισμο?
takis_206 - Σαβ 26 Μάρ 2011, 10:44:25
Θέμα δημοσίευσης:
χωρις φιλτρο?
Pughell - Σαβ 26 Μάρ 2011, 10:49:11
Θέμα δημοσίευσης:
Λογικα χωρις... Scratch
LIONKING - Σαβ 26 Μάρ 2011, 10:51:49
Θέμα δημοσίευσης:
ουι με φιλτρο,και το δουλεψα στο τετραγωνο να παρει το φιλτρο να κυκλοφορισει κλπ αλα αυτο δεν κατεβηκε Crying or Very sad εκτος και αν επαιρνε παντα 3 και γω αρχιζω και ξεχνω Rolling eyes αλα νομιζω επαιρνα 4 και εβαζα καπου 3-3.2 τωρα πως με 3 (και μου εχει μεινει μια τζουρα) ειναι φουλ Confused
Pughell - Σαβ 26 Μάρ 2011, 10:57:39
Θέμα δημοσίευσης:
4 δεν επαιρναν ποτε ρε Billy... Confused
3,5 παιρνουν μαζι με το μεγαλο φιλτρο λαδιου εκτος και αν εβαλες το κοντο φιλτρο απο τα 206. Scratch
LIONKING - Σαβ 26 Μάρ 2011, 11:12:10
Θέμα δημοσίευσης:
οχι ρε συ δεν εβαζα 4,απλα επαιρνα 4 και μου εμενε ενα μισοκιλο πχ.τωρα μου μενει απο τα 3 που παιρνω Confused φιλτρο purflux μεταλικο για σαχο ζηταγα λες ναχουν τοσο διαφορα τα φιλτρα?δηλ τωρα μαζι με φιλτρο πηρε 2.8 πες 3 με το ζορι,εδω μου λες κανονικα οτι πρεπει αλα 500 μλ να παρει Crying or Very sad
Pughell - Σαβ 26 Μάρ 2011, 11:32:20
Θέμα δημοσίευσης:
Ρε μπας και δεν αδειασες εντελως ολα τα λαδια; Confused
LIONKING - Σαβ 26 Μάρ 2011, 11:55:38
Θέμα δημοσίευσης:
Crying or Very sad τι να πω,το ανεβαζεις στραγγιζει και μετα γεμιζεις .οταν σταματησει να τρεχει λαδι ποσο πια παραπανω να βγαλει Crying or Very sad το αφησα αρκετη ωρα στη ραμπα
plaketokofths - Σαβ 26 Μάρ 2011, 12:12:25
Θέμα δημοσίευσης:
3,5lt είναι με αλλαγή φίλτρου απο τελείως άδειο το κάρτερ.

1,5lt είναι απο min σε max η βέργα!

450ml είναι τα υγρά φρένου με abs, και 360 χωρίς.

2lt βαλβολίνη

6lt το ψυκτικό

& άντε ... 45lt το ντεπόζιτο (με ρεζέρβα)


Η σωστή μέτρηση για το λάδι της μηχανής, είναι σε τελείως επίπεδη επιφάνεια και εφόσον ο κινητήρας είναι σβηστός για πάνω απο μια ώρα. Το τι γράφει ο ηλεκτρονικός δείκτης του καντράν απλά ... μην το κοιτάτε.

ΥΓ. Αν έχεις βάλει κάτι παραπάνω, της τάξης των 200ml, ούτε προβλημα υπάρχει και διαπιστωμένα θα στο κάψει γρήγορα και θα φτάσει στα κανονικά του.
Scrooge - Σαβ 26 Μάρ 2011, 13:53:29
Θέμα δημοσίευσης:
plaketokofths έγραψε:
3,5lt είναι με αλλαγή φίλτρου απο τελείως άδειο το κάρτερ.
1,5lt είναι απο min σε max η βέργα!

Ήσουν κατατοπιστικότατος!
Pugobios - Σαβ 26 Μάρ 2011, 14:49:23
Θέμα δημοσίευσης:
κι εμενα 3 ακριβως παιρνει με κανονικο φιλτρο ουτε μλ παραπανω
plaketokofths - Σαβ 26 Μάρ 2011, 15:34:51
Θέμα δημοσίευσης:
Pugobios έγραψε:
κι εμενα 3 ακριβως παιρνει με κανονικο φιλτρο ουτε μλ παραπανω


το ανάβεις να τραβήξει το φίλτρο και να ξανασυμπληρώσεις?
Pugobios - Σαβ 26 Μάρ 2011, 15:39:21
Θέμα δημοσίευσης:
οχι βαζω παντα λιγο πανω απο την πανω γραμμη και ερχεται στην ευθεια μετα
Pughell - Σαβ 26 Μάρ 2011, 15:48:05
Θέμα δημοσίευσης:
plaketokofths έγραψε:

1,5lt είναι απο min σε max η βέργα!

1 ειναι John... Confused
nfx1587 - Σαβ 26 Μάρ 2011, 15:57:36
Θέμα δημοσίευσης:
Στο manual λέει 3.2lt (με αλλαγή φίλτρου) και χωρίς να το χω μετρήσει με σταγονόμετρο, κάπου τόσο είναι στο δικό μου με LS923 (Purflux)...
plaketokofths - Σαβ 26 Μάρ 2011, 16:35:19
Θέμα δημοσίευσης:
Pughell έγραψε:
plaketokofths έγραψε:

1,5lt είναι απο min σε max η βέργα!

1 ειναι John... Confused


Για την βέργα το ελληνικό εγχειριδιο του αυτοκινητου δεν γράφει σε μένα. Γράφει όμως για ποσότητα κάρτερ. 3,5 με φίλτρο, 3,2 χωρίς.

Για την βέργα, απ' όσο το χα τσεκάρει μια φορά χοντρικά προς το 1,5 πλησιάζε. οπως φαίνεται και απο το on line manual της citroen



Τώρα, τι να πω? Αλλο καρτερ? αλλα διαφράγματα? Αλλη βέργα?
LIONKING - Σαβ 26 Μάρ 2011, 17:21:17
Θέμα δημοσίευσης:
εγω στο Nfx το βλεπω στα 3 να λεει το πινακακι Confused
Pughell - Σαβ 26 Μάρ 2011, 17:40:08
Θέμα δημοσίευσης:
Καλα βλεπεις Billy! Laughing Laughing Laughing

Για τον δεικτη,στο manual του XSi ελεγε οτι ειναι ενα λιτρο αλλα δεν νομιζω να αλλαζει κατι στα 16v ρε... Scratch
LIONKING - Σαβ 26 Μάρ 2011, 18:03:16
Θέμα δημοσίευσης:
μωρε και ο citroen ο ιδιος να μου πει 3l για τα nfx εγω παλια θυμαμαι εβαζα πιο πολυ και οταν τα κοιταγα ηταν κομπλε.ας μετρησει καποιος με 206 και σαχο το δεικτη να δουμε αν ειναι ιδιοι Cool η το αλλο εχω πχ παιρνω 3λ και ο δεικτης μου ειναι τοσος για να δουμε
Pughell - Σαβ 26 Μάρ 2011, 18:10:38
Θέμα δημοσίευσης:
Οχι,δεν ειναι ιδιοι σε 206 και Saxo/106.
Το ειδαμε πριν μια-δυο βδομαδες κατα τυχη... Confused
LIONKING - Σαβ 26 Μάρ 2011, 18:53:19
Θέμα δημοσίευσης:
αρα εγω που αλαξα δεικτη και μου δωσαν αλλο στην πεζο τι μου δωσανε?
λοιπον εγω ειμαι απο αυτους που βαζουν μεχρι 3λ και ο δεκτης μου ειναι 47,5 ασ πει καποιος που βαζει 3.5λ τι δεικτη εχει
Pughell - Σαβ 26 Μάρ 2011, 23:24:30
Θέμα δημοσίευσης:
Τα JP4 εχουν λιγο μακρυτερο δεικτη,να ξερετε...
z@ck! - Σαβ 26 Μάρ 2011, 23:35:49
Θέμα δημοσίευσης:
και τα πριν του '96 κανονικα περνουν μεγαλυτερο φιλτρο σε διαμετρο .... (συμφωνα με το servise box)
alexandros 207 Rallye - Κυρ 27 Μάρ 2011, 18:09:17
Θέμα δημοσίευσης:
αν βαλεις 0,5 λιτρο παραπανω τι μπορει να παθει?
Pughell - Κυρ 27 Μάρ 2011, 18:11:01
Θέμα δημοσίευσης:
Αν το παρακανεις με την επιπλεον ποσοτητα,μπορει να σου "δακρυσουν" οι ταπες/τσιμουχες του λαδιου ή σε ακραιο σεναριο να πεταξει και καμια.
alexandros 207 Rallye - Κυρ 27 Μάρ 2011, 18:15:56
Θέμα δημοσίευσης:
οι ταπες λαδιου ποιες ειναι? Embarassed
αυτη που γεμιζουμε και η αλλη στο καρτερ που αδιαζουμε?
Pughell - Κυρ 27 Μάρ 2011, 19:11:26
Θέμα δημοσίευσης:
Διαφορες ταπες στο μοτερ ειναι,δεν υπαρχουν καπου συγκεκριμενα μιας και αλλαζουν αναλογα με τον τυπο του μοτερ.
plaketokofths - Τρι 10 Μάϊ 2011, 17:05:33
Θέμα δημοσίευσης:
LIONKING έγραψε:
αρα εγω που αλαξα δεικτη και μου δωσαν αλλο στην πεζο τι μου δωσανε?
λοιπον εγω ειμαι απο αυτους που βαζουν μεχρι 3λ και ο δεκτης μου ειναι 47,5 ασ πει καποιος που βαζει 3.5λ τι δεικτη εχει


το χα στο μυαλο μου αλλα ολα το ξεχνούσα. Τον μέτρησσα σημερα, κι εμένα ακριβως 47,5 ειναι. Θα δω και το μπουκαλι να δω ποσο εβαλα ακριβώς με φιλτρο purflux
LIONKING - Δευ 30 Μάϊ 2011, 20:05:17
Θέμα δημοσίευσης:
λοιπον παιδια μπορει να μην ειναι σημαντικο αλα ειπα να το ποσταρω μπας και τυχει σε κανεναν.οπως μαλλον ξερω ειχα ενα θεμα μετην ποσοτητα λαδιου που επαιρνε το μοτερ(2.8-2.9 μαζι με φιλτρο).τελικα ηθελε κατι το οποιο ποτε δεν το ειχα στα σημαντικα και παντα το κοροιδευα.τι εγινε? αφου πηρε 2.8 και η βελονα εδειχνε μαξ βγηκα τα λαδια και αφου στραγγιχτηκε το μοτερ τραβηχτηκαν και 5-6 μιζες .βαζοντας παλι τα λαδια εδειχνε να θελει αρκετο συμπληρωμα.τεσπα δε ξερω γιατι ειχε φαει αυτο το σκαλωμα αλα οκ τωρα Razz
alexandros 207 Rallye - Τρι 31 Μάϊ 2011, 00:30:21
Θέμα δημοσίευσης:
τι εκανες ακριβως? δεν καταλαβα Confused
LIONKING - Τρι 31 Μάϊ 2011, 15:04:23
Θέμα δημοσίευσης:
5-6 φορες μιζια φιλε χωρις λαδια και φιλτρο το μοτερ και εβγαζε λαδι.και αφου ξαναμπηκαν εδειχνε να ηθελε συμπληρωμα κανα 500αρι.δε ξερω αν εφταιγε αυτο αλα στις 2-3 τελευταιες αλαγες επαιρνε μεχρι 2.5 λίτρα
alexandros 207 Rallye - Τετ 01 Ιούν 2011, 10:48:15
Θέμα δημοσίευσης:
χωρις να ειμαι μηχανικος νομιζω οτι κατι παιζει με την αντλια λαδιου ή εχει φράξει κανενας αγωγός λίπανσης...
ψαξτο καλυτερα μη παθεις καμια ζημια...
mechanic - Τετ 01 Ιούν 2011, 12:16:12
Θέμα δημοσίευσης:
Ολα τα συστηματα λιπανσης που σεβονται τις metal to metal surfaces που προκειται να λιπανουν εχουν και μια ανεπηστροφη βαλβιβα που κραταει λαδι στην γραμμη καταθλιψης της αντλιας λαδιου.
(ωστε καθε φορα που βαζεις μπρος το δυκτιο να ειναι γεματο ωστε να αποφευγεται η επιπλεον φθορα κατα την εκκινηση)
Οποτε στις μηζιες που πατησες αυτο πεταγε τι ποσοτητα που ειχε εγκλωβισμενη, μετα ομως που εβαλες μπρος με καινουργιο λαδι το λαμπακι λαδιου εμεινε αναμενο εστω και δια ελαχιστο) αφου πηρε μπρος το μοτερ?
LIONKING - Τετ 01 Ιούν 2011, 14:34:53
Θέμα δημοσίευσης:
θαναση εγω ειμουν απεξω ρε δεν εβλεπα καντραν Confused
αλεξανδρε αν ειχε βουλωσει κατι δε θα κατεβαζε το λάδι στο καρτερ να μετρησεις νομιζω,αν επαιζε κατι με τρομπα δε θαχα προβλημα με πιεση λαδιου?
alexandros 207 Rallye - Τετ 01 Ιούν 2011, 17:17:02
Θέμα δημοσίευσης:
δεν ξερω ρε Βασιλη τι να σου πω... Confused
παντως πως γινεται παλια να εβαζες παραπανω λαδι και τωρα να θελει λιγοτερο?
λογικα καπου κραταει λαδι και δεν το αδειάζει ολο

Θαναση παντα δεν μενει το λαμπακι του λαδιου αναμενο αν αλλαξεις και φιλτρο ?(μεχρι να γεμισει το φιλτρο)
παντως η αντλια λαδιου αν κραταει λαδι θα κραταγε και παλια την ιδια ποσοστητα οταν αλλαζε λαδια
τωρα τι εγινε,κραταει παραπανω?
mechanic - Τετ 01 Ιούν 2011, 17:56:45
Θέμα δημοσίευσης:
Αν υποθεσουμε οτι ολα ειναι οκ με δεικτη λαδιου κτλ...
πχ δεν ζοριστηκε καποια στιγμη καταλαθος και να πατηθηκε ολο μαζι μεσα (με το χιτωνιακι του) και τωρα να σου δειχνει μονιμως παραπανω.

Τοτε πρεπει να μαρκαρεις και να σιγουρεψεις την σταθμη νερου στο δοχειο διαστολων.
(φανταζομαι οτι θα το ειχες δει κατι τετοιο...)

Προσωπικα δεν μπορω να σκεφτω για ποιο αλλο λογο το μοτερ θελει "λιγοτερη" ποσοτητα λαδιου. (λες να υπαρχει τοσο σλαντζ που να ειναι ικανο να εκτοπιζει τοση ποσοτητα? χωρις να ειμαι και σιγουρος δεν νομιζω... Rolling eyes και σιγουρα δεν γινεται αυτο απο τη μια στιγμη στην αλλη)
σορρυ αλλα αυτο ειναι κατι που δεν το ξερω αρα και δεν μπορω να απαντησω με σηγουρια.


Υπαρχει και μια ποιο ακραια περιπτωση που δεν νομιζω να παιζει αυτο το σεναριο σε σενα... τι μοτερ εχεις?
(μου ειχε τυχει παλια σε ενα μοτερ που ειχα βελτιωσει) ειχε ζημια η αντλια βενζινης (μιλαμε για παλιο μοτερ) και χυνοτανε μεσα στο λαδι βενζινη.
Αυτο απο τη μια το καταλαβαινεις απο την ταπα λαδιου οπου μυριζει εντονα το λαδι και απο την αλλη αν δεν κανεις τιποτα (οπως αυτος ο ευλογημενος που το ειχε) και το αφησεις για παρα πολλα χλμ καποια στιγμη οταν θα ειναι ρελαντι αυτο απλα θα σβησει (γιατι θα "σφιξει στα κουζηνετα") η αν εισαι ψιλογκαντεμης θα βγει κανα εμβολο απο το πλαι...




Το λαμπακι ναι μενει αναμενο αλλα αν αδειασεις το δυκτιο τελιως θα μεινει για πολυ παραπανω χρονο και αυτο αυτοματως μειωνει την διαρκεια ζωης ολως των σημειων που βρισκονται σε τριβη μεταξυ τους.
Μπορει μαλιστα να ακουγεται "απλο" και αναξιο να του δωσουμε σημασια
αλλα τα τελευταια χρονια οι κατασκευαστες λιπαντικων εχουν δεχθει μεγαλη πισεση ωστε να βελτιωσουν τα προιοντα τους και να ειναι ποιο αποδοτικα στην λεγομενη instant lubrication.
Pughell - Τετ 01 Ιούν 2011, 17:59:38
Θέμα δημοσίευσης:
Η PS δινει για αυτο το μοτερ 3 λιτρα χωρις φιλτρο και 3μιση με φιλτρο οποτε κατα πασα πιθανοτητα ολα τα υπολοιπα ειναι ανοχες του δεικτη λαδιου ή λαδι που δεν στραγγιζει. Confused
plaketokofths - Τετ 01 Ιούν 2011, 18:24:12
Θέμα δημοσίευσης:
Pughell έγραψε:
Η PS δινει για αυτο το μοτερ 3 λιτρα χωρις φιλτρο και 3μιση με φιλτρο οποτε κατα πασα πιθανοτητα ολα τα υπολοιπα ειναι ανοχες του δεικτη λαδιου ή λαδι που δεν στραγγιζει. Confused


με στραγγισμα 10 λεπτών, φιλτρο purflux βάζω 3lt και πάει ακριβώς στο max.
Οταν το αναψω / κλεισω περιμένω 5 λεπτα και ξαναβάζω άλλα ~300ml για να πάει στο max. Με 3.3 εμένα δείχνει max αν το μετρήσεις κρύο. Αν ομως το αναψεις απο κρυο και το σβησεις θέλει αλλα 200ml για να δειχνει max.

Κοντολογίς τα 3.5 αντιστοιχούν αν απο κρυο το ανάψεις, το σβησεις και το μετρήσεις.
Sinanai - Τετ 01 Ιούν 2011, 19:03:55
Θέμα δημοσίευσης:
Pughell έγραψε:
Η PS δινει για αυτο το μοτερ 3 λιτρα χωρις φιλτρο και 3μιση με φιλτρο οποτε κατα πασα πιθανοτητα ολα τα υπολοιπα ειναι ανοχες του δεικτη λαδιου ή λαδι που δεν στραγγιζει. Confused


Το οποίο Στέλιο, τι σημαίνει; Γιατί - δε θυμάμαι αν το 'χα ξαναγράψει - αλλά κι εγώ στην τελευταία αλλαγή έβαλα πολύ περισσότερο απ' όλες τις προηγούμενες. Αρκετά παραπάνω από 3.5, σίγουρα, δλδ. Το περίεργο είναι ότι η αλλαγή φίλτρου λαδιού με τέτοιο από Rallye είχε γίνει στην προτελευταία αλλαγή, στην οποία είχε πάρει κανονικά 3, 3 και κάτι.
Pughell - Τετ 01 Ιούν 2011, 19:05:05
Θέμα δημοσίευσης:
Τα 206 εχουν αλλο καρτερ Κωστη οποτε δεν μπορω να σου πω με σιγουρια... Sad
Sinanai - Τετ 01 Ιούν 2011, 19:08:52
Θέμα δημοσίευσης:
Η διαφοροποίηση αυτή, όμως, της τελευταίας φοράς, μπορεί να σημαίνει κάτι; Σημειωτέον, πάντως, ότι δεν καίει στάλα. Confused

edit: Αν και είναι offtopic αυτή η κουβέντα εδώ, και συγγνώμη. Ας μεταφερθεί κάπου κατάλληλα. Wink
mechanic - Τετ 01 Ιούν 2011, 19:38:54
Θέμα δημοσίευσης:
Στελιο ειληκρινα δεν ξερω να απαντησω, με πιασατε αδιαβαστο Very happy
mechanic - Τετ 01 Ιούν 2011, 19:52:14
Θέμα δημοσίευσης:
Στις αλλαγες παιζει επιλογη μεταξυ μικρου και μεγαλου φιλτρου?
Sinanai - Τετ 01 Ιούν 2011, 19:54:12
Θέμα δημοσίευσης:
Ναι. Εγώ έχω το μεγάλο του 106. Wink
LIONKING - Τετ 01 Ιούν 2011, 21:27:24
Θέμα δημοσίευσης:
το μονο που μπορω να κανω ειναι να περιμενω την επομενη αλαγη και τοτε θα δω
Randy - Δευ 22 Αύγ 2011, 19:58:45
Θέμα δημοσίευσης:
Εμενα με τα Redline 10w-40 πηρε 3.2 λιτρα περιπου μαζι με το φιλτρο και περισεψε αρκετο απο το τελευταιο μπουκαλι. Η βεργα παντως δειχνει οτι ειναι Full.
LIONKING - Τρι 28 Φεβ 2012, 15:44:15
Θέμα δημοσίευσης:
καλησπερα παιδια ξανα γραφω σε αυτο το τοπικ για μια κουβεντα που ειχαμε το καλοκαιρι για τα λαδια.αν δειτε τα προηγουμενα γραφω οτι στο προβλημα ειχα βρει λυση με το να δουλεψω λιγο την μιζα οταν στραγγιξουν τα λαδια .τεσπα το προβλημα δε λυθηκε.στην τωρινη αλαγη πηρε με το ζορι 3 μαζι με φιλτρο.πηγαινοντας σε μια αντιπροσωπεια για να παρω κατι ανταλλ. λεω δε κανω μια ερωτηση μπας και το εχουν ξαναδει αυτο το πραγμα? ο μηχανικος εκει αφου του ειπα αυτο με την μιζα και οτι μετα παιρνει κανονικη ποσοτητα αλα στην επομενη αλαγη τα ιδια μου ειπε δε στραγγιζει ολο το λαδι, επισης η γνωμη του ειναι οτι πρεπει να βγει βαση φιλτρο και τα συναφη οπως επισης οτι φταει αυτο

http://imageshack.us/photo/my-images/220/img002ad.jpg/
αλλα αυτο ειναι αναθυμιασεις δε καταλαβαινω τι ρολο βαραει στο οτι δε στραγγιζει ολα τα λαδια το μοτερ και θελει και μια μιζια Confused καμια ιδεα?
Pughell - Τρι 28 Φεβ 2012, 16:52:15
Θέμα δημοσίευσης:
Το σωληνακι δεν μπορει να κρατησει πανω απο 50,αντε 100 σου λεω εγω,ml... Confused

Απλα ο δεικτης εχει περιθωριο να παιξει λιγο οποτε αν το αποσπωμενο στελεχος του εκατσε πιο μεσα,λογικο να φτανει νωριτερα στο max. Sad
plaketokofths - Τρι 28 Φεβ 2012, 17:05:57
Θέμα δημοσίευσης:
βασίλη μήπως βάζεις αντιτριβικο ή είχες βάλει στο παρελθόν?
LIONKING - Τρι 28 Φεβ 2012, 17:34:18
Θέμα δημοσίευσης:
plaketokofths έγραψε:
βασίλη μήπως βάζεις αντιτριβικο ή είχες βάλει στο παρελθόν?


οοοχι Cool ουτε καν τα εχω ακουμπησει αυτα
LIONKING - Τρι 28 Φεβ 2012, 17:41:00
Θέμα δημοσίευσης:
Pughell έγραψε:
Το σωληνακι δεν μπορει να κρατησει πανω απο 50,αντε 100 σου λεω εγω,ml... Confused

Απλα ο δεικτης εχει περιθωριο να παιξει λιγο οποτε αν το αποσπωμενο στελεχος του εκατσε πιο μεσα,λογικο να φτανει νωριτερα στο max. Sad


ναι ρε στελαρα δεν αντιλεγω Razz πως γινεται ομως οταν σου δειχνει μαζι με φιλτρο 2.8 -3 λιτρα, το βγαζεις το μετρας(το φυλας μονο του σε αλλο μπουκαλι) ειναι οντως τοσο και μετα βαζεις αλη λεκανη τραβας μιζα βγαζει κιαλλο ακομα και το αφηνεις στην ακρη και βαζεις το μετρημενο-φυλαγμενο και επειτα σου δειχνει ο δεικτης οτι θελει συμπληρωμα οσο δεν πηρε δηλ κανα 500αρι .μεταξυ των μετρησεων δεν ειναι κουνημενος ο δεικτης?
plaketokofths - Τρι 28 Φεβ 2012, 17:45:18
Θέμα δημοσίευσης:
μέτρα απόσταση σε mm απο min ως max. Και από το τελος ως το min, απο περιέργεια δλδ να το συγκρίνουμε με μενα.

Στο 1.1 πάντως εχει διαφορά η βαθμονόμηση.
LIONKING - Τρι 28 Φεβ 2012, 17:49:04
Θέμα δημοσίευσης:
εχω μετρησει με αλλα 2 saxo kai ειναι τα ιδια αλλα θα ξαναμετρησω για παρτυ σου Cool
plaketokofths - Τρι 28 Φεβ 2012, 17:53:49
Θέμα δημοσίευσης:
Από τέλος βέργας έως min:18mm
Από τέλος βέργας έως max:42mm

αν τύχει και μετρήσεις ξέρεις τα δικά μου...
Pughell - Τρι 28 Φεβ 2012, 18:00:31
Θέμα δημοσίευσης:
Billy βγαλτου τα λαδια/φιλτρο με ζεστο μοτερ και βαλτου 3 λιτρα να δεις που θα παει η σταθμη.
Καπου κραταει λαδι,δεν εξηγειται αλλιως...

Επισης,ποτε μην ξαναμιζαρεις για να βγαλεις το λαδι που εμεινε μεσα.
Αμα τραβηξει αερα η αντλια λαδιου,μπορει να γινει πολυ σοβαρη ζημια... Pale
LIONKING - Τρι 28 Φεβ 2012, 18:24:41
Θέμα δημοσίευσης:
plaketokofths έγραψε:
Από τέλος βέργας έως min:18mm
Από τέλος βέργας έως max:42mm

αν τύχει και μετρήσεις ξέρεις τα δικά μου...


στο μαξ ειμαι και γω 42 στο μιν ειμαι 21 Confused
plaketokofths - Τρι 28 Φεβ 2012, 19:01:44
Θέμα δημοσίευσης:
θα το ξαναμετρήσω καποια αλλη στιγμή για επαλήθευση.
Αν και αυτο δεν παίζει ρόλο ... αφου μαξ εχουμε ιδιο...

Εντωμεταξύ οι ενδείξεις της βέργας αν δεν ειναι τελειως επιπεδη η επιφάνεια ειναι τελείως γεια σου...

αν εχει την παραμικρή κλίση δεξία ή ανηφόρα δείχνει αρκετά λιγότερο και κατηφορα το αναποδο. o tu5j4 και ο 1.6 των MX5 σε κανουν καρδιακό με αυτο το θεμα μεχρι να καταλαβεις τι παιζει. Razz Razz
LIONKING - Τρι 28 Φεβ 2012, 22:55:41
Θέμα δημοσίευσης:
Pughell έγραψε:
Billy βγαλτου τα λαδια/φιλτρο με ζεστο μοτερ και βαλτου 3 λιτρα να δεις που θα παει η σταθμη.
Καπου κραταει λαδι,δεν εξηγειται αλλιως...

Επισης,ποτε μην ξαναμιζαρεις για να βγαλεις το λαδι που εμεινε μεσα.
Αμα τραβηξει αερα η αντλια λαδιου,μπορει να γινει πολυ σοβαρη ζημια... Pale


και τι συμπερασμα θα βγαλω στελαρα με τα λαδια στο ζεστο μοτερ?
Pughell - Πεμ 01 Μάρ 2012, 23:57:38
Θέμα δημοσίευσης:
Απλα με ζεστα τα λαδια,λογο αυξημενης ρευστοτητας,θα βγαλεις ακομα περισσοτερο λαδι σε σχεση με το να ηταν παγωμενο το μοτερ.
Μονον αυτο,οχι κατι αλλο... Confused
plaketokofths - Κυρ 11 Μάρ 2012, 16:00:39
Θέμα δημοσίευσης:
plaketokofths έγραψε:

Στο 1.1 πάντως εχει διαφορά η βαθμονόμηση.


συνολικό μήκος βέργας 47cm

από τερμα ως min 1cm
από τέρμα ως μαξ 5cm
8emos - Τρι 27 Μάρ 2012, 22:08:58
Θέμα δημοσίευσης:
Εμένα πάντος το ραλλάκι μου με φιλτρο purflux περνει 3,2 ακριβος και η σταθμη θα πέσει μετα απο 2500 χιλιομετρα που θα το εχει κάψει.
Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες

Powered by phpBB 2.0.21 © 2001, 2002 phpBB Group
© 2002-2003 206 Club - Greece
Πληροφορίες : info@206club.gr