PSClub - Hellas

Εισαγωγή - Εξαγωγή - 40αρα vs 50αρα σωλήνα - Διαφορες στον δρομο

AlienHack - Πεμ 24 Μάρ 2011, 15:52:05
Θέμα δημοσίευσης: 40αρα vs 50αρα σωλήνα - Διαφορες στον δρομο
Καλησπερα,
Το αμαξι μου εχει εκεντρα και ραλοχταποδο, καταλυτη 200αρη και τελικο groupN.

Λογο ενως λαθους του εξατμησα χθες ολη μερα το κυκλοφορουσα με 40αρα σωληνα (νομιζω οτι ηταν αυτη του 1400) . το αμαξι στα χαμηλα απο 1500-3000 στεκόταν αρκετα καλα αλλα το ξεσπασμα που ειχε παλια με την μαμα εξατμηση (46αρα?) και τα εκεντρα δεν το ειχε ποια οπως και δεν τραβουσε στα ψηλά. Λογικα ολα αυτα αφου θεωριτικα μπουκονε.

Με το παραπάνω setup καναμε καποιες δοκιμες με τον νικο με ρολαριστες 2ες απο τισ 1500-2000σαλ.. του εφευγα σιγα σιγα μεχρι τελος απο 4ες που εδειχνε να αρπαζει αυτος.
Γενικοτερα σε 4-5 δοκιμες το ιδιο σεναριο, τον επερνα σιγα σιγα χωρις να μπορω να του ξεκολησο πανω απο αμαξι.

Σημερα εβαλα την ΣΩΣΤΗ ινοξ 50αρα (πρεπει να την μετρησω γιατι ο εξατμησας μου ειπε 52 απεξω και 50 μεσα) , οποτε και το βραδυ θα συγκρινω παλι με τον Νικο σε 5-6 ανοιγματα ΩΣΤΕ ΝΑ ΔΟΥΜΕ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΜΙΑ ΔΙΑΦΟΡΑ ΣΤΗΝ ΔΙΑΤΟΜΗ ΤΗΣ ΕΞΑΤΜΗΣΗΣ ΠΑΝΩ ΣΤΟ ΙΔΙΟ ΜΟΤΕΡ και με τα ιδια περιφεριακα τι διαφορα κανει στον δρομο..

ειδομεν! το thread δεν το ανοιξα για να πω τα προσωπικα μου, απλος μια που βρεθηκε αυτη η ευκαιρια με 2 ιδια αμαξια και με μια διατομη μονο διαφορα στην εξαμηση να δουμε τι διαφορες κανει.. ακουγεται πολυ ενδιαφεροννν Laughing

ΥΓ. να πω οτι ακομα και τωρα ετσι οπως ελαχιστα παίρνω τον Νικο ειμαι σχετικα ευχαριστημενος γιατι οι διαφορες στα 2 αμαξια ειναι πολυ μεγαλες. ναι μεν αυτος ειναι μαμα (εχει μονο σκουπα και τελικο) αλλα εγω ειμαι με 205 17αρια ενω αυτος με 16αρια με μικροτερο λαστιχο και 2,5cm μικροτερη διαμετρομ, απο κει και μονο πρεπει να κερδιζει παααρα πολυ καθοτι και οι ζαντες μου ειναι ιδιεταιρα βαριες για 17αρες.. Crying or Very sad
επισης ειμαι ποιο βαρυς κατα 20 κιλά απο τον Νικο και το αμαξι μου απο καποια εξτρα που εχει (μπαρες-ζαντες-ραλοχταποδο-μημουλτι) πρεπει να ειναι και αυτο καμια 20αρα παραπανω.. οποτε του οτι του φευγω ειναι σχετικα κατόρθομα..
GEMI - Πεμ 24 Μάρ 2011, 16:16:59
Θέμα δημοσίευσης: Re: 40αρα vs 50αρα σωλήνα - Διαφορες στον δρομο
Θα έχει ενδιαφέρον ένα άνοιγμα με 50άρη σωλήνα. Πλάκα θα έχει να σε πάιρνει τώρα.. Very happy
mechanic - Πεμ 24 Μάρ 2011, 16:19:10
Θέμα δημοσίευσης:
πες μου ποσο overlap εχουν οι εκεντροφοροι σου
και μετα σου απανταω σε οποια απορια εχεις.

(αν και καλα ειναι να σου εξηγουσα λιγο, αρχης εξ'αρχρης πως δουλευει το ολο συστημα Wink μιας και ετσι θα καταλαβεις οτι η διαμετρος αυτη καθ'αυτη ειναι μια απλη παραμετρος μιας μεγαλης εξισωσης)
AlienHack - Πεμ 24 Μάρ 2011, 18:03:19
Θέμα δημοσίευσης:
mechanic έγραψε:
πες μου ποσο overlap εχουν οι εκεντροφοροι σου
και μετα σου απανταω σε οποια απορια εχεις.

(αν και καλα ειναι να σου εξηγουσα λιγο, αρχης εξ'αρχρης πως δουλευει το ολο συστημα Wink μιας και ετσι θα καταλαβεις οτι η διαμετρος αυτη καθ'αυτη ειναι μια απλη παραμετρος μιας μεγαλης εξισωσης)


μα αυτο πιστευω και εγω και το λεω εδω μεσα οτι ολα μαζι δινουν , και οτι ειδικα στην εξατμηση ειναι τοσο πολλοι οι παραγωντες στις μαζες-κινησεις αεριων (μετρα και την διαφορετικοτητα στον ογκο-ταχυητα κινησης των αεριων του καθε σεταπ) που δεν βγαινει ακρη και οσο τεχνικη θελει αλλο τοσο τυχη για να πετυχεις κατι καλο..

εξου και εμε ενδιαφερει το σημερινο τεστ για να δω αν η 50αρα που υποτυθεται οτι ειναι το must σε τετοιο σεταπ κανει οντως την διαφορα και σε συνδιασμο με ολα τα αλλα θα δωσει στο αμαξι...

overlap δεν ξερω, ειναι οι ραλυσιοι εκεντροφοροι σε μαμα σημαδια..
AlienHack - Πεμ 24 Μάρ 2011, 18:04:04
Θέμα δημοσίευσης: Re: 40αρα vs 50αρα σωλήνα - Διαφορες στον δρομο
GEMI έγραψε:
Θα έχει ενδιαφέρον ένα άνοιγμα με 50άρη σωλήνα. Πλάκα θα έχει να σε πάιρνει τώρα.. Very happy


το λεγαμε μεταξυ σοβαρου και αστιου αυτο το σεναριο με τον Νικο και γελουσαμε χθες αλλα φανταζεσαι να συμβει? μετα τι κανειςς? πας και πετας την 50αρα να βαλεις 40αρα?? Laughing Razz
MEMsound - Πεμ 24 Μάρ 2011, 18:10:40
Θέμα δημοσίευσης:
μετακομίζεις σε σπιτι με πισινα...στην οπόια να εχεις θεα με πλαινο μεγαλο τζαμι...
κατι σαν αυτο...
το πετας μεσα και το αφηνεις εκει να γινει σπιτι για τα ψαρακια σου
Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing
ετσι δεν πάει και "χαμενο"
Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing
Steve - Πεμ 24 Μάρ 2011, 18:16:04
Θέμα δημοσίευσης:
Συν τις μαλ***ες που έχεις στο πορτ-μπαγκαζ σου, είναι άλλα 50kg...
AlienHack - Πεμ 24 Μάρ 2011, 18:17:02
Θέμα δημοσίευσης:
τα εχω βγαλει τα cd! μονο τριγωνο και πυροσβεστηρα εχω... Laughing
MEMsound - Πεμ 24 Μάρ 2011, 18:18:25
Θέμα δημοσίευσης:
ΜΗΝ ΣΥΝΕΧΙΣΕΤΕ ΚΙ ΕΔΩ ΤΟ ΘΕΜΑ ΜΕ ΤΙΣ ΔΙΑΦΟΡΕΣ ΤΩΝ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΩΝ 2 CC...
τα χουμε 1000πει!
Evil

περιοριστειτε μονο στην διαφορα που θα προκυψει μονο απο την διαφορα στην διατομη

τα υπολοιπα θα διαγραφουν
AlienHack - Πεμ 24 Μάρ 2011, 18:54:03
Θέμα δημοσίευσης:
δεν ειπαμε τιποτα.. για τα καημένα τα cds μου ειπαμε... Confused
GEMI - Πεμ 24 Μάρ 2011, 18:57:58
Θέμα δημοσίευσης: Re: 40αρα vs 50αρα σωλήνα - Διαφορες στον δρομο
AlienHack έγραψε:
GEMI έγραψε:
Θα έχει ενδιαφέρον ένα άνοιγμα με 50άρη σωλήνα. Πλάκα θα έχει να σε πάιρνει τώρα.. Very happy


το λεγαμε μεταξυ σοβαρου και αστιου αυτο το σεναριο με τον Νικο και γελουσαμε χθες αλλα φανταζεσαι να συμβει? μετα τι κανειςς? πας και πετας την 50αρα να βαλεις 40αρα?? Laughing Razz


Με 40άρα σωλήνα το rallye 1,3 που έχω στο ΑΧ γαζώνει. Φυσικά σε συνδυασμόμνε ένα στενό supersprint. Ξεκινά ροπη από 2,800 κ δεν τελιώνει μέχρι κ τις 8.000 στροφές. Θα δοκιμάσσω ελευθερο τελικό πρώτα κ μετά θα αλλάξω το σωλήνα σε 47-48 mm.
Κάθε φορά το μετράω με πρόγραμμα gps. Μέχρι στιγμής έχω 0-100 8,82 sec.
AlienHack - Πεμ 24 Μάρ 2011, 18:59:26
Θέμα δημοσίευσης:
αλλοι κινητηρες... το 206 εχει νομιζω μεγαλυτερη συμπιεση και περισσότερα καυσαερια, ο ΣΤελιος τα λεει συνεχεια αυτα.. και οτι αυο το μοτέρ θελει να αναπνεύσει και στην εισαγωγή και στην εξαγωγή για να πάρει...
GEMI - Πεμ 24 Μάρ 2011, 19:07:05
Θέμα δημοσίευσης:
Πες μου λίγο χοπντρικά για αυτό το μοτέρ. Κυβικά, ιππο, στροφές κόκκινα, ροπή κλπ..
Το rallye είναι από τα πιο ιδιότροπα. Για να τα φέρεις σε όλες τις στροφές κάνεις αρκετούς συμβιβασμούς.
AlienHack - Πεμ 24 Μάρ 2011, 19:37:20
Θέμα δημοσίευσης:
GEMI έγραψε:
Πες μου λίγο χοπντρικά για αυτό το μοτέρ. Κυβικά, ιππο, στροφές κόκκινα, ροπή κλπ..
Το rallye είναι από τα πιο ιδιότροπα. Για να τα φέρεις σε όλες τις στροφές κάνεις αρκετούς συμβιβασμούς.


το δικο μου? Rolling eyes

206 1.6 16v
εκεντρα απο 106, χταποδι-διχαλο 106
καμια 120-125 αλογα εκει μεσα, ροπή 15,5 κιλά
κοφτης στις 7.200
GEMI - Πεμ 24 Μάρ 2011, 19:41:29
Θέμα δημοσίευσης:
Κοίτα αν το πας μέχρι 6.500 στροφές max η 50άρα μάλλον θα σε κόψει στις χαμηλές. Γνώμη μου, τελευταία πειραματίζομαι κ κάπου καταλαβαίνω ότι μετά τις 7.500 στροφές παίζει καλά η μεγάλη διατομή.
AlienHack - Πεμ 24 Μάρ 2011, 19:44:01
Θέμα δημοσίευσης:
μα σου λεω κοφτη εχω 7200, και οταν μπει η εισαγωγή C2 vts θα ανεβει ο κοφτης στις 8000 με άλλα ελατηρια φυσικα .
οποτε εκει θα χρειστω την μεγαλη σωλήνα,
επίσης δεν με ενδιαφερουν οι 1000-2500 σαλ (αν και μεσα στην πολη τις χρησημοποιώ κατα κόρον και αν δεν τραβαει εκει ανεβάζει και κατανάλωση) γιατι οταν κανεις ανοίγματα ή οδηγας σβέλτα οι στροφες δεν παιφτουν κατω απο 4500... Wink
GEMI - Πεμ 24 Μάρ 2011, 19:46:48
Θέμα δημοσίευσης:
Σωστά τότε η 50άρα είναι ότι πρέπει Wink
Πρόγραμμα θα βάλεις ?
Pughell - Πεμ 24 Μάρ 2011, 20:02:03
Θέμα δημοσίευσης:
Με εισαγωγη C2 η 50αρα θα ειναι οριακη εως λιγη,ιδιαιτερα με ραλλοεξαγωγη.

Η συγκεκριμενη κεφαλη εχει τετοιες ποσοτητες αερα απο τις χαμηλες στροφες ακομα που δεν χανει πουθενα με την 50αρα,ακομα και με την πλαστικη εισαγωγη του 206.
AlienHack - Πεμ 24 Μάρ 2011, 20:16:56
Θέμα δημοσίευσης:
GEMI έγραψε:
Σωστά τότε η 50άρα είναι ότι πρέπει Wink
Πρόγραμμα θα βάλεις ?


εχω και απο δαυτο...
nikos 206cc - Πεμ 24 Μάρ 2011, 20:37:33
Θέμα δημοσίευσης:
Παντως η διαφορα που εκανε ενας καταλυτης και ενα τελικο με ολα τα αλλα που φοραει ο Αλεξ ειναι απλα τεραστια...αν ολα πανε καλα και με την 50αρα και αποδωσει τα αναμενομενα θα φανει ποσο ΤΕΡΑΣΤΙΑ σημασια εχει μια σωστη εξαγωγη για να δουλεψει ενα αμαξι καλα....


Υ.Γ:Δεν ειδα να ανοιγουν σαμπανιες...Ο Αλεξ μου εφυγε Razz
Pughell - Πεμ 24 Μάρ 2011, 20:53:14
Θέμα δημοσίευσης:
Οταν ξεκινατε αναποδα την βελτιωση,λογικο ειναι να βγαζετε τετοια συμπερασματα...
Steve - Πεμ 24 Μάρ 2011, 20:54:04
Θέμα δημοσίευσης:
nikos 206cc έγραψε:
Υ.Γ:Δεν ειδα να ανοιγουν σαμπανιες...Ο Αλεξ μου εφυγε Razz
Κάτσε και σε καμια ώρα θα δεις την Τζούλια να σου κουνάει σημαιάκι Laughing
AlienHack - Παρ 25 Μάρ 2011, 01:16:15
Θέμα δημοσίευσης:
nikos 206cc έγραψε:
Παντως η διαφορα που εκανε ενας καταλυτης και ενα τελικο με ολα τα αλλα που φοραει ο Αλεξ ειναι απλα τεραστια...αν ολα πανε καλα και με την 50αρα και αποδωσει τα αναμενομενα θα φανει ποσο ΤΕΡΑΣΤΙΑ σημασια εχει μια σωστη εξαγωγη για να δουλεψει ενα αμαξι καλα....


ρε νiko δεν σου εφυγα λογο καταλυτη και εξατμησης χθες σου εφυγα επειδη επιτελους εφτιαξα το στραβο αμορτισερ μου.. τη τελευταιοα φορα που στησαμε ειχα στραη ροδα , στη δυαμομετρηση θυμασαι ποσα αλογα μου εφαγε στο τροχο λογο αυτου.. μετα τη αλαγη αμορτισερ απλος εστρωσε το αμαξι..


UPDATE!

εγιναν και τα σημερινα τεστ με την 50αρα. παλι σχεδον το ιδιο εφυγα απο τον νικο απλος τωρα στις χαμηλες στροφες (ρολαριστες 2ες απο 1500-2000σαλ) πεταγοτανε μισο αμαξι μπροστα (οι χαμηλες μου ψοφησαν) και μολις εγω επιανα τις 4000 εφευγα μπροστα, τον εφτανα , στη τριτη ανοιγα ενα αμαξι και περιεργος στις
τεταρτες ξαφικα ο νικος ανεβαινε..

οποτε η διαφορα της 40αρας με 50αρα ειναι οτι μετατοπιζει τη δυναμη απο χαμηλα στα ψηλα και τονιζει ακομα περισσοτερο τα εκεντρα, ειδικα σε περιπτωση που μπει και εισαγωγη c2 τοτε η μεγαλη σωληνα χρειαζεται για να εχεις δυναμη ψηλα και κοφτη στις 8000σαλ

Περιεργο μου φανηκε οτι ο Νικος στις 4ες αρχιζε να κερδιζει εδαφος ,στην αρχη πηγε το μυαλο μου στην αεροδυναμικη καθοτι εχω ποιο φαρδια λαστιχα και περιεργο-μεγαλο προφυλακτηρα μπροστα.. και ισως παιζει και αυτο το ρολο του ΑΛΛΑ κατι που ειδα στα τελευταια αηγματα και με ανυσηχησε ΣΤΕΛΙΟ, το halmeter πια μετα τις 5800 ΣΤΕΓΝωΝει!!! Sad Sad
ειδικα τεταρτες που εχω και πολλα χλμ και δουλευει το ραμαιρ στο φουλ πεφτει στα πιο χαμηλα κιτρινα ... Confused

να ανυσηχώ? θελει ρυθμηση το προγραμμα?
GEMI - Παρ 25 Μάρ 2011, 01:33:40
Θέμα δημοσίευσης:
Ακριβώς αυτό περίμενα !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Στις χαμηλές ψόφησε κ στις ψηλές αδειάζει τόσο γρήγορα που στεγνώνει τα μίγματα. Σε αυτά τα συμπεράσματα κατέληξα με την δοκιμή 2 προγραμμάτων κ 2 πολλαπλών (4-1) και (4-2-1). Το ένα πρόγραμμα είχε ξέσπασμα στις ψηλές κ δούλευε καλύτερα με το 4-1 χταπόδι, αλλά χαμηλά ήταν τόσο ψόφιο που σχεδόν ξεκινούσα πατινάροντας.

Με το 2ο πρόγραμμα τύπου ps, έστρωσε ελάχιστα στις χαμηλές, ώσπου έβαλα χταπόδι 4-2-1 κ χαμηλά πλέον μου θυμίζει 1,6 κινητήρα κ ψηλά αν βάλω ένα πιο ελεύθερο θα ξεσπάει το ίδιο με το 4-1. Σε αυτή την επιλογή βοήθησε ο Στέλιος με τις γνώσεις του (πρέπει να του κάνουμε άγαλμά του παιδιού!!!!)

Φίλε μου η λύση σου είναι στην πολλαπλή, θες 4-2-1 χταποδάκι με λεπτούς σωλήνες κ τελική διατομή στα 47-48μμ. Το πρόγραμμα που φοράς στις ψηλές για να μη σου στεγνώνει θέλεις πιο κλειστό φιλτροκούτι ή σκούπα, αλλιώς θα πρέπει να το τροποποιήσεις.
volvos - Παρ 25 Μάρ 2011, 01:36:16
Θέμα δημοσίευσης:
θα παρακαλουσα να κρατησουμε ενα επιπεδο

εκφρασεις του τυπου
τι λες ρε φλοκι
ρε σκατοασχετε
ζωο
κλειδωστε το με τα χαιβανια

και αλλα τετοια ειρωνικα σχολια να λειπουν
AlienHack - Παρ 25 Μάρ 2011, 01:55:03
Θέμα δημοσίευσης:
volvos έγραψε:
θα παρακαλουσα να κρατησουμε ενα επιπεδο

εκφρασεις του τυπου
τι λες ρε φλοκι
ρε σκατοασχετε
ζωο
κλειδωστε το με τα χαιβανια

και αλλα τετοια ειρωνικα σχολια να λειπουν


εχασα κατι? Confused
AlienHack - Παρ 25 Μάρ 2011, 02:04:01
Θέμα δημοσίευσης:
GEMI έγραψε:


Φίλε μου η λύση σου είναι στην πολλαπλή, θες 4-2-1 χταποδάκι με λεπτούς σωλήνες κ τελική διατομή στα 47-48μμ. Το πρόγραμμα που φοράς στις ψηλές για να μη σου στεγνώνει θέλεις πιο κλειστό φιλτροκούτι ή σκούπα, αλλιώς θα πρέπει να το τροποποιήσεις.


μα 4-2-1 εχω.. Surprised
επισης το να μπουκοσω την εισαγωγη μουγια να μην εχω τοσο αερα κ στεγνωνει ειναι ποντιακη λυση.. θεωριτικα μια ρυθμιση του προγραμματος που να εκμεταλευεται αυτον τον παραπανω αερα θα δωσει κ αλλη δυναμη στο αμαξι, εκτος αν τερματιζουν ταμπεκ δεν ξερω, ο στελιος ή ο σαλεξ ας μας πουν
nikolas206gti - Παρ 25 Μάρ 2011, 02:18:37
Θέμα δημοσίευσης:
Αλεξ, τα μπεκ εχουν ηδη παραδωσει πνευμα Laughing Εδω το δικο μου στις 7000 με μαμα εισαγωγη και ειχαν πει το ποιημα Laughing
nikos 206cc - Παρ 25 Μάρ 2011, 02:23:07
Θέμα δημοσίευσης:
Με 120κατι αλογα παρεδωσαν πνευμα τα μπεκξ??? Rolling eyes Confused Question
AlienHack - Παρ 25 Μάρ 2011, 02:32:14
Θέμα δημοσίευσης:
nikolas206gti έγραψε:
Αλεξ, τα μπεκ εχουν ηδη παραδωσει πνευμα Laughing Εδω το δικο μου στις 7000 με μαμα εισαγωγη και ειχαν πει το ποιημα Laughing


σοβαρα? τελειονουν τα μπεκ με ενα χταπαδι κ εκεντρα? Sad
mechanic - Παρ 25 Μάρ 2011, 07:57:32
Θέμα δημοσίευσης:
Tην περιπτωση του να φορεσεις μια 45 προφυσιατη (που "κραταει" χαμηλα και θα σου "αδειαζει" ψηλα) την εχεις σκεφτει? Very happy

επισης με τα συστηματα ram air κτλ, σας το εχω πει πολλες φορες
πως αναλογα το σετ απ του αυτοκινητου (και τα γουστα σου)
θελει και το καταληλο "σεταρισμα" ωστε να αποδιδει τα μεγιστα χωρις πιθανες παρενεργιες η να χρειαζεται να αλλαξεις πραγματα στο μοτερ σου
(σε ελευθερη μεταφραση ειναι κριμα να αναγκαστεις να δωσεις επιπλεον χρημα στο αμαξι σου, επειδη εβαλες κατι που ντε και καλα θελει και κατι αλλο. Εκτος και αν σου περισευουν οποτε... εκει να δεις λυσεις που σου εχω Very happy Very happy Very happy )
volvos - Παρ 25 Μάρ 2011, 08:36:18
Θέμα δημοσίευσης:
οπως βλεπεις απο εξατμιση δεν εισαι λαθος. σωστος δε ξερω αν εισαι αλλα οταν παιζετε ετσικοντα παει να πει οτι δεν ηταν τελειως σκ**α το αμαξι....

απο εισαγωγη αν δεν εχεις κανει κανα εγκλημα παλι δε παιζει εχω δοκιμασει διαφορα σκουποβαρελλοεισαγωγες. οκ εχει διαφορες αλλα μικρες...

προγραμμα ξεχνα το δε εκανες καποια σοβαρη μετατροπη

αρα ειτε φταει βαρος σου κλπ κλπ ζαντες κλπ κλπ

ειτε εχει καποιο θεμα το αμαξι σου και οντως στεγνωνει π.χ μαπ σενσορ αν και νομιζω το αλλαξες ή δεν εχω ιδεα


απο οσο θυμαμαι παρολο το κραξιμο που εχετε φαει εδω και ενα χρονο τις ζαντες τραμπα ακομα δεν εχετε κανει
mechanic - Παρ 25 Μάρ 2011, 09:12:09
Θέμα δημοσίευσης:
Πανο, σε τετοιες περιπτωσεις "τηλε-βελτιωσης" οπως του παληκαριου
δυσκολα βγαινει ακρη αν δεν το δεις απο κοντα.
Καθως εχει κανει τετοιες αλλαγες που μπορει να ελοχευει
απο καποια απλη λαλακια (η συνδιασμος αυτων)
κατα καιρους εχουν δει τοσα πολλα τα ματια μου...
ειτε να παιζει κατι αλλο που δεν φαινεται με την πρωτη ματια.

Σιγουρα παντως τον παραδεχομαι που το "ψαχνει" και το παλευει το θεμα... Very happy
Pughell - Παρ 25 Μάρ 2011, 10:34:41
Θέμα δημοσίευσης:
AlienHack έγραψε:

ειδικα τεταρτες που εχω και πολλα χλμ και δουλευει το ραμαιρ στο φουλ πεφτει στα πιο χαμηλα κιτρινα ... Confused

Το "ματι" υπολειτουργει εντελως εκει που το εχεις βαλει να ρουφαει...

GEMI έγραψε:
Ακριβώς αυτό περίμενα !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Στις χαμηλές ψόφησε κ στις ψηλές αδειάζει τόσο γρήγορα που στεγνώνει τα μίγματα. Σε αυτά τα συμπεράσματα κατέληξα με την δοκιμή 2 προγραμμάτων κ 2 πολλαπλών (4-1) και (4-2-1). Το ένα πρόγραμμα είχε ξέσπασμα στις ψηλές κ δούλευε καλύτερα με το 4-1 χταπόδι, αλλά χαμηλά ήταν τόσο ψόφιο που σχεδόν ξεκινούσα πατινάροντας.

Με το 2ο πρόγραμμα τύπου ps, έστρωσε ελάχιστα στις χαμηλές, ώσπου έβαλα χταπόδι 4-2-1 κ χαμηλά πλέον μου θυμίζει 1,6 κινητήρα κ ψηλά αν βάλω ένα πιο ελεύθερο θα ξεσπάει το ίδιο με το 4-1. Σε αυτή την επιλογή βοήθησε ο Στέλιος με τις γνώσεις του (πρέπει να του κάνουμε άγαλμά του παιδιού!!!!)

Φίλε μου η λύση σου είναι στην πολλαπλή, θες 4-2-1 χταποδάκι με λεπτούς σωλήνες κ τελική διατομή στα 47-48μμ. Το πρόγραμμα που φοράς στις ψηλές για να μη σου στεγνώνει θέλεις πιο κλειστό φιλτροκούτι ή σκούπα, αλλιώς θα πρέπει να το τροποποιήσεις.

John,το προγραμμα που δοκιμασες ηταν τυπου PS ή κανονικο PS(αντιγραφη πιθανως);
Γιατι οσοι εβαλαν το PS σε 1ο σταδιο,νομιζαν οτι ψηλα δεν παει το μοτερ απο την πολυ ροπη που εβγαζε. Confused

Η λογικη παντως δεν ειναι να μειωσεις τον αερα στο εκαστοτε μοτερ για να μην στεγνωνει.
Σας ειχα πει και παλιοτερα,μην προσπαθειτε να κανετε το μοτερ σας αυτο που δεν ειναι...

Ουτε το 1300αρι μπορει να αποκτησει ροπη τρακτερ αλλα ουτε και του 206 με περιφερειακα 106 μπορει να παρει περισσοτερη δυναμη χαμηλα.
GEMI - Παρ 25 Μάρ 2011, 12:49:00
Θέμα δημοσίευσης:
Στέλιο το πρόγραμμα είναι σεταρισμένο στο δυναμόμετρο. Ξεκίνησε από PS, μπήκε δυναμόμετρο κ παραμετροποιήθηκε εκεί που οι καμπύλες είναι οριακά για αυτό το μοτέρ. Το έχω διαπιστώσει γιατί μόλις βάζω απλή αμόλυβδη χτυπάει πειράκια κ ανάβει λαμπάκι. Με 100΄άρα δουλεύει ρολόι σε όλο το φάσμα χωρίς να ακουγεται το παραμικρό.
Τώρα για την εισαγωγή να προσθέσω τα εξής. Το 1300 φοράει μεγαλύτερη πεταλούδα από το 1.600, έχει αγριότερο εκκεντροφόρο κ είναι σχεδόν έτοιμος κ σεταρισμένος από το εργοστάσιο. Το μόνο που του λείπει είναι μία σχετικά καλή ροπούλα που με τις βελτιώσεις (χταπόδι-τελικό) κ το πρόγραμμα έρχεται κ αυτό. Αν οδηγήσεις το δικό μου θα καταλάβεις τι εννοώ.
Πιστεύω είναι λάθος οι μεγάλοι αυλοί στις εξαγωγές, τόσο στο 4 όσο κ στο 2 κ 1. Από μαμά αν έβλεπες τι χταπόδι του βάλανε κ τι φοράω τώρα, θα έλεγες ότι το κάνω υποβάθμιση. Οι 4 σωλήνες έχουν διάμετρο (εσωτ.) 28 χιλ, κ ο τελικός σωλήνα είναι 42 χιλ. Έχασα ένα ξέσπασμα που είχα ψηλα , αλλά να σε πω τα εξής : Όταν φορούσα το 4-1 κ είχα τα τρελά ξεσπάσματα είχα ακριβώς αυτό το πρόβλημα που ανέφερε ο φίλος πιο πάνω, στέγνωμα, χτύπημα στο μοτέρ κ άναβε το λαμπάκι. Θερμοκρασίες τρελές. Με τον σωλήνα ήρθε κ έστρωσε τρομερά στις ψηλές, έδωσε θεαματική ροπή στις χαμηλές (με 3η στρίβω χαλαρά με 1.800 στροφές τι άλλο να πω). Πριν ήθελα τουλ. 4.000 στροφές κ ήμουν διαρκώς στο κατέβασμα κ στο ξέσπασμα.. Οι συγκρίσεις που έκανα με το χρονόμετρο ήταν 9,4 sec /100 km, με μαμά σωλήνα, κ 8,82 με στενό 4-2-1 !!! Άρα ιδέα μου ήταν το τόσο τρελό ξέσπασμα στις ψηλες.. Την άλλη εβδομάδα θα βάλω τελικό supersprint (πιο ελεύθερο από το μαμά VTS που φοράω) κ θα επανέλθω.. Αφήνω για τελευταία σωλήνα 47άρα αφού το μετρήσω ξανά κ ξανά.
Για αυτό λέω, είναι λάθος 50άρα + σωλήνα, μιας κ το μοτέρ δε πρόκειται να στρώσει μίγμα ποτέ σε όλες του τις στροφές. Ή θα έχει μπουκώματα χαμηλά κ στρωτή λειτουργία ψηλά, ή που θα στεγνώνει ψηλά κ θα δουλεύει σχετικά καλά χαμηλά.
Μόνο με παράλληλο πιστεύω θα μπορούσε να το φέρει εκεί που θέλει το μίγμα.. με αυτά που φοράει.
AlienHack - Παρ 25 Μάρ 2011, 14:18:49
Θέμα δημοσίευσης:
Στελιο το ματι το εκανα οπως ειπαμε τη δευτερη φορα , οπως ειπες εσυ. με χαρτοσωληνα κι παιρνει απο μασκα πλαγια.. καλα δουλευει αλλιος δε θα στεγνωνε ...

Η απορια που εχω ειναι γιατι στεγνωνει στην τεταρτη ταχυτητα μετα τις 5800σαλ ενω 2ες 3ες δε στεγνωνει (ισως λιγο στη 3η στο κοφτη αλλα μιλαμε για 7000σαλ)... μηπως η παραμετρος που λειπει απο την εξισωση ειναι η ταχυτητα που εχω πια στη 4η και 5800σαλ+ ? δηλαδη καθαρα ο αερας απο το ραμερ ? γιατι 3ες φευγω του Νικου 1 αμαξι και ξαφνικα 4ες μαζευει αρκετα.. το ιδιο αμαξι ειναι κ στις 2ες και 3ες και 4ες.. και θεωριτικα ο κινητηρας τις ιδιες καμπυλες πανω κατω πρεπει να δινει σε καθε ταχυτητα ,τοσασμαν δε κανει καποια διαφορα.. αρα κατι στα πολλα χλμ κανει το μοτερ να μην αποδιδει.. πολυς αερας ? τελιομενα μπεκ ? κατι στο προγραμμα?
nikos 206cc - Παρ 25 Μάρ 2011, 16:50:34
Θέμα δημοσίευσης:
volvos έγραψε:
απο οσο θυμαμαι παρολο το κραξιμο που εχετε φαει εδω και ενα χρονο τις ζαντες τραμπα ακομα δεν εχετε κανει


Ναι αυτο πρεπει να γινει οπωσδηποτε.Παντως δεν γινεται αμαξι μαμα με 10+αλογα κατω να μαζευει 4ες...

Αυτο που ισως δεν γνωριζετε ειναι οτι μετα απο την ολη μετατροπη ΦΠΕ και εκκεντρα ο Αλεξ ειναι +5-6 αυτοκινητα μπροστα απ'οτι ηταν Wink
Pugobios - Παρ 25 Μάρ 2011, 17:03:25
Θέμα δημοσίευσης:
γινεται....η αναρτομενη μαζα παιζει πολυ σημαντικο ρολο σε αυτο οπως και σε πολλα...σημασια εχει το πριν με το μετα εφοσον οι διαφορες ειναι 5-6 αυτοκινητα σημαινει οτι εχει δυναμωσει αρκετα
Pughell - Παρ 25 Μάρ 2011, 18:04:57
Θέμα δημοσίευσης:
GEMI έγραψε:
Στέλιο το πρόγραμμα είναι σεταρισμένο στο δυναμόμετρο. Ξεκίνησε από PS, μπήκε δυναμόμετρο κ παραμετροποιήθηκε εκεί που οι καμπύλες είναι οριακά για αυτό το μοτέρ. Το έχω διαπιστώσει γιατί μόλις βάζω απλή αμόλυβδη χτυπάει πειράκια κ ανάβει λαμπάκι. Με 100΄άρα δουλεύει ρολόι σε όλο το φάσμα χωρίς να ακουγεται το παραμικρό.
Τώρα για την εισαγωγή να προσθέσω τα εξής. Το 1300 φοράει μεγαλύτερη πεταλούδα από το 1.600, έχει αγριότερο εκκεντροφόρο κ είναι σχεδόν έτοιμος κ σεταρισμένος από το εργοστάσιο. Το μόνο που του λείπει είναι μία σχετικά καλή ροπούλα που με τις βελτιώσεις (χταπόδι-τελικό) κ το πρόγραμμα έρχεται κ αυτό. Αν οδηγήσεις το δικό μου θα καταλάβεις τι εννοώ.
Πιστεύω είναι λάθος οι μεγάλοι αυλοί στις εξαγωγές, τόσο στο 4 όσο κ στο 2 κ 1. Από μαμά αν έβλεπες τι χταπόδι του βάλανε κ τι φοράω τώρα, θα έλεγες ότι το κάνω υποβάθμιση. Οι 4 σωλήνες έχουν διάμετρο (εσωτ.) 28 χιλ, κ ο τελικός σωλήνα είναι 42 χιλ. Έχασα ένα ξέσπασμα που είχα ψηλα , αλλά να σε πω τα εξής : Όταν φορούσα το 4-1 κ είχα τα τρελά ξεσπάσματα είχα ακριβώς αυτό το πρόβλημα που ανέφερε ο φίλος πιο πάνω, στέγνωμα, χτύπημα στο μοτέρ κ άναβε το λαμπάκι. Θερμοκρασίες τρελές. Με τον σωλήνα ήρθε κ έστρωσε τρομερά στις ψηλές, έδωσε θεαματική ροπή στις χαμηλές (με 3η στρίβω χαλαρά με 1.800 στροφές τι άλλο να πω). Πριν ήθελα τουλ. 4.000 στροφές κ ήμουν διαρκώς στο κατέβασμα κ στο ξέσπασμα.. Οι συγκρίσεις που έκανα με το χρονόμετρο ήταν 9,4 sec /100 km, με μαμά σωλήνα, κ 8,82 με στενό 4-2-1 !!! Άρα ιδέα μου ήταν το τόσο τρελό ξέσπασμα στις ψηλες.. Την άλλη εβδομάδα θα βάλω τελικό supersprint (πιο ελεύθερο από το μαμά VTS που φοράω) κ θα επανέλθω.. Αφήνω για τελευταία σωλήνα 47άρα αφού το μετρήσω ξανά κ ξανά.
Για αυτό λέω, είναι λάθος 50άρα + σωλήνα, μιας κ το μοτέρ δε πρόκειται να στρώσει μίγμα ποτέ σε όλες του τις στροφές. Ή θα έχει μπουκώματα χαμηλά κ στρωτή λειτουργία ψηλά, ή που θα στεγνώνει ψηλά κ θα δουλεύει σχετικά καλά χαμηλά.
Μόνο με παράλληλο πιστεύω θα μπορούσε να το φέρει εκεί που θέλει το μίγμα.. με αυτά που φοράει.

Κατσε ρε...
Το γνησιο PS δεν χτυπαει σχεδον ποτε πυρακια,ακομα και με συμβατικη αμολυβδη,εκτος και αν εχεις ανεβασμενη συμπιεση,εξω εχει 35 βαθμους και η βενζινη που βαζεις ειναι....Καλπακης. Confused
Για να σου χτυπαει πυρακια με απλη βενζινη,ο προγραμματιστης που στο εφτιαξε πρεπει να ειναι ολιγον μλκας μιας και απο οτι καταλαβαινω εκοψε μονον καυσιμο,αφηνωντας το αβανς στα ιδια επιπεδα με πριν...

Οσο αφορα την εξαγωγη τωρα.
Οι μεγαλοι αυλοι(σε σχεση με τους εργοστασιακους) οντως δεν ωφελουν καπου μιας και ολο το κερδος ερχεται απο την διαδρομη κυριως...
Το εργοστασιακο χταποδι του 1300(και ολων των 8v) κανει τα 4 σε 2 πολυ συντομα,τα διατηρει ετσι για περιπου μισο μετρο και στην συνεχεια τα κανει 1.
Τα aftermarket χταποδια χρησιμοποιουν περιπου ιδιες διατομες αλλα τα 4 γινονται 2 πολυ πιο μακρια για αυτο και το μοτερ αναπνεει εντελως διαφορετικα...

Οσο αφορα τις επιλογες σου,δεν εχεις κατανοησει ενα πραγμα εως τωρα...
Το 1300αρι μοτερ δεν βγαζει ροπη στις χαμηλομεσαιες.
Ακομα και να βγαλει,θα ειναι εξαναγκασμος και θα εχει χασει τοοοσα πολλα ψηλα που σε τελικο συνολο θα ειναι σαφως πιο αργο απο πριν.
Το 1300αρι δεν ειναι φτιαγμενο για να πηγαινει με μισο γκαζι και αυτο το δειχνει σε ολη του την φιλοσοφια,ξεκινωντας απο την διαμετρο/διαδρομη του,την πολλαπλη εισαγωγης του,την πεταλουδα που ειναι πιο μεγαλη και απο των 16v αλλα και ολα τα υπολοιπα παρελκομενα του.

Εσυ πασχιζεις να βελτιωσεις το φασμα σου μεχρι τις 4000 οταν ακομα και το εργοστασιακο 1300αρι μοτερ εκει δεν εχει πιασει καν την μεγιστη ροπη του.
Οποτε αν υποθεσουμε οτι εχεις ενα ωφελιμο φασμα πχ 3000-6000,ενα Ν 1300αρι με ολα οσα ειχα και εγω στο δικο μου,ξυπναει αρκετα ζωντανα απο τις 3500,ζωντανευει στις 5000 και μετα τις 6000 τρελλαινεται μεχρι τον κοφτη(7800).
Με λιγα λογια,το φασμα που εχει πολυ δυναμη ειναι τουλαχιστον 3000 και εχει πληρως αποδεκτη λειτουργια και 1500 στροφες χαμηλοτερα.

Απλα εσυ προσπαθεις να εξισορροπησεις την κατασταση λογο των μακριων σχεσεων του σασμαν σου,πραγμα το οποιο δεν εχει ουσια μιας και στο εχω πει οτι το 1300αρι ΔΕΝ μπορει να συνεργαστει ομαλα με οτιδηποτε αλλο μακρυτερο απο 13/59.

Οσο αφορα τα μιγματα,εγω με το PS δεν αντιμετωπισα ποτε προβλημα με "τρυπες" στην αποδοση.
Ναι,καταλοιπα καυσης εχει πολλα,ιδιαιτερα αν το ζητουμενο ειναι το μισο γκαζι,σαν αποδοση ομως ειναι το πιο overall ολων μιας και δουλευει τελεια χαμηλομεσαιες αλλα χωρις να χανει τιποτα ψηλα.
Α,και ποτε δεν εμεινα απο καυσιμο,εκτος απο οταν ειχα βαλει τα παντα επανω(εκκεντροφορο Ν,χταποδι,50αρα εξατμιση),πραγμα λογικο μιας και το προγραμμα της PS δουλευει με duty cycle ηδη κοντα στο 95% των δυνατοτητων των μπεκ,για αυτο και ανεβασα λιγο την πιεση.
Pughell - Παρ 25 Μάρ 2011, 18:05:55
Θέμα δημοσίευσης:
AlienHack έγραψε:
Στελιο το ματι το εκανα οπως ειπαμε τη δευτερη φορα , οπως ειπες εσυ. με χαρτοσωληνα κι παιρνει απο μασκα πλαγια.. καλα δουλευει αλλιος δε θα στεγνωνε ...

Για αυτον ακριβως τον λογο ειπα οτι δεν δουλευει καν...
Σου ειπα πως να το κανεις σωστα αλλα με εγραψες.
AlienHack - Παρ 25 Μάρ 2011, 18:06:02
Θέμα δημοσίευσης:
οτα γωρισα τον Νικος σε μια συναντηση του Κλαμπ πριν κανα χρονο και τα δωσαμε εφευγε 3-5 αμαξια μπροστα. εγω ημουν μαμα και αυτος το ιδιο (ειχε ενα τελικο και τισ γωστες 16αρες ζαντες με τα μικροτερα απο το κανονικο λαστιχα του)

απο τοτε τωρα μετα απο ενα χρονο και - εκκεντρα - ραλοχταποδο - προγραμμα - εξατμιση και +10 με 15 αλογα παω μπορω να πω οτι πια του φευγω ελαφρα (κανα αμαξι οπως ειμαι τωρα και πιστευω 2 αμαξια αν καταφερω να μην στεγνωνω ψηλά)

αρα οι αλαγες βγαινουν στο δρομο , +10 με 15 αλογα 5 αμαξια διαφορα.. καλα ειναι.. Laughing
περιεργος ειμαι με την εισαγωγη C2 και ειδικα με τα μπεκ του τι θα παρω παω σε αυτα που ηδη εχω... 2 αμαξια?? Cool Very happy θα τα παρω?


ΥΓ1. αυτο με τις ζαντες πρεπει να τοι κανουμε .. τωρα που εστρωσε ο καιρος.

ΥΓ.2 εκανα βολτα περαια το πρωι και δοκιμασα παλι τελικες για να δω τα μειγματα.. τα ιδια χοτρικα,
στην δευτερα δε στεγνωνει,
στη τριτη μετα τις 6300 το χαλμιτερ τρελενεται κα απο κει που ειναι στα πρωτα πρασινα αρχιζειι παιζει ολα τα πορτοκαλι μαζι...
στη 4η απο τισ 5700 παλι πορτοκαλι!
5η ακομα ποιο χαμηλα στις 5000 αρχιζει και παει στα πορτοκαλι

κατι που μου εκανε εντυπωση ειναι οτι ενω οταν φτανουν τα μπεκ το χαλμιτερ ειναι στο τελευταιο πορτοκαλι και στα πρωτα 2 πρασινα λαμπακια και τα παιζει σχεδον και τα τρια μαζι μολισ στεγνωνει τρελενεται και παει στα πορτοκαλι οπου και αναβει 5-6 λαμπακια μαζι (δε ειναι σταθερο δηλαδη σε ενα-δυο λαμπακια Confused
AlienHack - Παρ 25 Μάρ 2011, 18:10:50
Θέμα δημοσίευσης:
Pughell έγραψε:
AlienHack έγραψε:
Στελιο το ματι το εκανα οπως ειπαμε τη δευτερη φορα , οπως ειπες εσυ. με χαρτοσωληνα κι παιρνει απο μασκα πλαγια.. καλα δουλευει αλλιος δε θα στεγνωνε ...

Για αυτον ακριβως τον λογο ειπα οτι δεν δουλευει καν...
Σου ειπα πως να το κανεις σωστα αλλα με εγραψες.


ρε στελιο, οπως μου ειπες στον προφυτη τις προαλες το εκανα... ετσι οπως μου ειπες απο πλαγια το πηγα.. δε κανει κουρμπα ο σωληνας πουθενα..
OnyX - Παρ 25 Μάρ 2011, 18:11:52
Θέμα δημοσίευσης:
Πως το ξερεις οτι στεγνωνει? Το halmeter δεν ειναι αξιοπιστο οργανο αν δεν το ξερεις...Εγω στο Subaru εχω και halmeter (δεν το αφειρω γιατι θα μου μεινει η τρυπα στην κολωνα) και Zeitronix wideband με το οποιο βλεπω τα παντα οσο αναφορα τα μειγματα. Οταν το Zeitronix δειχνει αναλογια 12:1 το halmeter ειναι στα πορτοκαλι λαμπακια,αρα θεωρω οτι αν στο δικο σου βλεπεις πορτοκαλι λαμπακια τοτε εισαι ΟΚ απο μειγματα.
Απο το halmeter δεν προκειται ΠΟΤΕ να δεις ΣΩΣΤΗ αναλογια,αρα δεν θα βγαλεις ποτε σωστα συμπερασματα.
Pughell - Παρ 25 Μάρ 2011, 18:12:00
Θέμα δημοσίευσης:
Δεν σου ειπα να το κανεις ετσι.
Σου ειπα να παρεις μεγαλυτερο σωληνα και να το φερεις γυρω-γυρω και να στερεωσεις την ακρη στην μπροστινη σιτα,οχι στην πλαινη...

Υ.Γ. Βρες αλλη γυναικα,αυτη δεν κανει για καγκουριλικια στον δρομο. Laughing Laughing Laughing
AlienHack - Παρ 25 Μάρ 2011, 18:23:56
Θέμα δημοσίευσης:
Pughell έγραψε:
Δεν σου ειπα να το κανεις ετσι.
Σου ειπα να παρεις μεγαλυτερο σωληνα και να το φερεις γυρω-γυρω και να στερεωσεις την ακρη στην μπροστινη σιτα,οχι στην πλαινη...

Υ.Γ. Βρες αλλη γυναικα,αυτη δεν κανει για καγκουριλικια στον δρομο. Laughing Laughing Laughing


μρποστα δε το εφερα για να μην κανει και αλλη κουρμπα. ισως εχεις δικιο αλλα πιστευω οτι και απο πλαγια μια χαρα τραβαει.. δεν ειναι τοσο πλαγια η σιτα που να γλυστραει ο αερας...

ΥΓ. δεν μου εχει κατσει ακομα και αφου δε ειναι για καγκουριλικια δε κανει δικιο εχεις... Laughing γιαυτο την πηγα βολτα ν δω αν σηκωνει πολλα στο δρομο..


@ KOlara : ΠΕΣ ΜΟΥ ΤΙ ΝΑ ΚΑΝΩ με το μοτερ τωρα.. μπεκ C2??

@ OnyX: το ξερω αδερφε οτι οι narowband δεν δειχνουν με ακριβια , αλλα για χοντρικα μια χαρα σου δειχνουν.. το θεμα ειναι οτι εμενα ΠΟΤΕ δεν στεγνωνε και να το δειξει το χαλ , παντα ηταν στα πρασινα.. ακομα κ με εκεντρα χωρις προγραμμα... ΕΙΝΑΙ Η ΠΡΩΤΗ ΦΟΡΑ που τερμα γκαζι πεφτει απο πρασινα πορτοκαλι... Confused
Pughell - Παρ 25 Μάρ 2011, 18:37:19
Θέμα δημοσίευσης:
AlienHack έγραψε:

μρποστα δε το εφερα για να μην κανει και αλλη κουρμπα. ισως εχεις δικιο αλλα πιστευω οτι και απο πλαγια μια χαρα τραβαει.. δεν ειναι τοσο πλαγια η σιτα που να γλυστραει ο αερας...

Νομιζεις...

AlienHack έγραψε:
ΥΓ. δεν μου εχει κατσει ακομα και αφου δε ειναι για καγκουριλικια δε κανει δικιο εχεις... Laughing γιαυτο την πηγα βολτα ν δω αν σηκωνει πολλα στο δρομο..

Ελπιζω τουλαχιστον να σηκωνει στο κρεββατι. Laughing


AlienHack έγραψε:
@ KOlara : ΠΕΣ ΜΟΥ ΤΙ ΝΑ ΚΑΝΩ με το μοτερ τωρα.. μπεκ C2??

Ασε γιατι θα σκοτωθουμε και δεν εχω ορεξη...

AlienHack έγραψε:
@ OnyX: το ξερω αδερφε οτι οι narowband δεν δειχνουν με ακριβια , αλλα για χοντρικα μια χαρα σου δειχνουν.. το θεμα ειναι οτι εμενα ΠΟΤΕ δεν στεγνωνε και να το δειξει το χαλ , παντα ηταν στα πρασινα.. ακομα κ με εκεντρα χωρις προγραμμα... ΕΙΝΑΙ Η ΠΡΩΤΗ ΦΟΡΑ που τερμα γκαζι πεφτει απο πρασινα πορτοκαλι... Confused

Ειναι η πρωτη φορα που το μοτερ δουλεψε οπως πρεπει και ο narrow δεν μπορει να σου δειξει τιποτα αντικειμενικο.
GEMI - Παρ 25 Μάρ 2011, 18:38:46
Θέμα δημοσίευσης:
Pughell έγραψε:
..........................
Το 1300αρι δεν ειναι φτιαγμενο για να πηγαινει με μισο γκαζι και αυτο το δειχνει σε ολη του την φιλοσοφια,ξεκινωντας απο την διαμετρο/διαδρομη του,την πολλαπλη εισαγωγης του,την πεταλουδα που ειναι πιο μεγαλη και απο των 16v αλλα και ολα τα υπολοιπα παρελκομενα του.

Εσυ πασχιζεις να βελτιωσεις το φασμα σου μεχρι τις 4000 οταν ακομα και το εργοστασιακο 1300αρι μοτερ εκει δεν εχει πιασει καν την μεγιστη ροπη του...............

Στέλιο όχι μόνο με μισό αλλά κ με τσίμπιμα του γκαζιού πάει αεράτα πλέον. Όλη αυτή τη διαφορά την έκανε το στενό χταπόδι κ ο στενός σωλήνας κ ίσως η κλειστή εξάτμιση του vts. Οι διάφοροι θορύβοι με την απλή βενζίνη δε ξέρω αν είναι πειράκια ή όχι, μόνο με 100άρα είναι γραμμικό το μοτέρ (κάτι σαν Ν μοτέρ όπως λες κ εσύ) κ αρχίζει ροπή από τις 3.500 μέχρι κ τις 7800, τραπέζι.
Τι να πω, θα πρέπει να το δεις από κοντά κ μετά να αλλάξω τελική διατομή σε 47άρα , γιατί θέλω να το δοκιμάσω για το φόβο των ιουδαίων.
AlienHack - Παρ 25 Μάρ 2011, 18:40:38
Θέμα δημοσίευσης:
λεγε ρε γκει! θα ειμαι καλο παιδι δε θα σε κραξω πολυ Laughing

εκτος αν μου πεις να τα ξηλωσω ολα!! ΕΚΕΙ ΘΑ ΒΡΥΣΩ!! Laughing
Pughell - Παρ 25 Μάρ 2011, 18:44:10
Θέμα δημοσίευσης:
GEMI έγραψε:

Στέλιο όχι μόνο με μισό αλλά κ με τσίμπιμα του γκαζιού πάει αεράτα πλέον. Όλη αυτή τη διαφορά την έκανε το στενό χταπόδι κ ο στενός σωλήνας κ ίσως η κλειστή εξάτμιση του vts. Οι διάφοροι θορύβοι με την απλή βενζίνη δε ξέρω αν είναι πειράκια ή όχι, μόνο με 100άρα είναι γραμμικό το μοτέρ (κάτι σαν Ν μοτέρ όπως λες κ εσύ) κ αρχίζει ροπή από τις 3.500 μέχρι κ τις 7800, τραπέζι.
Τι να πω, θα πρέπει να το δεις από κοντά κ μετά να αλλάξω τελική διατομή σε 47άρα , γιατί θέλω να το δοκιμάσω για το φόβο των ιουδαίων.

Κατσε για να καταλαβω λιγο... Scratch
Οταν λες στενο χταποδι,εννοεις οτι το Supersprint ειναι στενο; Question
Pughell - Παρ 25 Μάρ 2011, 18:44:36
Θέμα δημοσίευσης:
AlienHack έγραψε:
λεγε ρε γκει! θα ειμαι καλο παιδι δε θα σε κραξω πολυ Laughing

εκτος αν μου πεις να τα ξηλωσω ολα!! ΕΚΕΙ ΘΑ ΒΡΥΣΩ!! Laughing

Δεν λεω τιποτα...
"Αναζητηση" και ορεξη για διαβασμα... Laughing Laughing Laughing
GEMI - Παρ 25 Μάρ 2011, 18:47:19
Θέμα δημοσίευσης:
Pughell έγραψε:

Κατσε για να καταλαβω λιγο... Scratch
Οταν λες στενο χταποδι,εννοεις οτι το Supersprint ειναι στενο; Question


Μέτρησα τις διατομές πριν το βάλω κ έχει 28mm τους 4, κ τον τελικό στα 42 mm. Γέμισε τις χαμηλές, αφού όταν το οδηγησα νόμιζα ότι είχα άλλο κινητήρα. Ο θόρυβος που νόμιζα ήταν από τον κινητήρα μειώθηκε κ ακούγεται σαν μοτοσυκλέτα με μαμίσια εξάτμιση ένα πράμα. Η κατανάλωση μειώθηκε στο ελάχιστο.
Σε πρώτη φάση βάζω τελικό ελαφρώς πιο ελύθερο απ ότι έχω τώρα κ αν κάνει θόρυβο πάω για μεσαίο.
Pughell - Παρ 25 Μάρ 2011, 18:49:38
Θέμα δημοσίευσης:
Κατι δεν μου καθεται καλα... Scratch
Τα δικα μου Ssprint ηταν 50αρια και τα δυο στο τελευταιο κομματι και κανουν ενα πολυ μικρο στενεμα καπου στο ενδιαμεσο στα 45 ή 48,για να ανεβαζει την ταχυτητα των καυσαεριων...
Τσεκαρε σε 5 λεπτα την φωτο που θα ανεβασω.
AlienHack - Παρ 25 Μάρ 2011, 18:50:03
Θέμα δημοσίευσης:
Pughell έγραψε:
AlienHack έγραψε:
λεγε ρε γκει! θα ειμαι καλο παιδι δε θα σε κραξω πολυ Laughing

εκτος αν μου πεις να τα ξηλωσω ολα!! ΕΚΕΙ ΘΑ ΒΡΥΣΩ!! Laughing

Δεν λεω τιποτα...
"Αναζητηση" και ορεξη για διαβασμα... Laughing Laughing Laughing


τα εχουμε χιλιοδιαβασει.. εισαγωγη και μπεκ C2.. ειπα μπας και ειχες να προτεινεις κατι αλλο προς το παρον για τα φτωζα μειγματα..

Το μοτερ το καταλαβαινω και συμφωνω οτι πια δουλευει οπως πρεπει..
Pughell - Παρ 25 Μάρ 2011, 18:55:53
Θέμα δημοσίευσης:

GEMI - Παρ 25 Μάρ 2011, 18:59:52
Θέμα δημοσίευσης:
Δεν είναι το ίδιο Στέλιο :




Είναι πιο στενό το δικό μου, αντιγραφή ίσως. Να φανταστείς το φορούσε 1600άρι κ έσπερνε μου είπε το παιδί.
Pughell - Παρ 25 Μάρ 2011, 19:05:35
Θέμα δημοσίευσης:
Εκτος και αν ειναι απο κανενα απλο μοντελο και εχει πιο στενα καλαμια,για αυτο και ειναι στενοτερο... Confused
Δεν μπορω να δωσω καποια αλλη λογικη εξηγηση μιας και το δικο σου κανει μπαμ οτι ειναι Ssprint απλα λογικα οχι για Rallye/XSi. Confused

Αντιγραφη απιθανο να ειναι μιας και το ταμπελακι στον 1ο κυλινδρο ειναι χαρακτηριστικο Ssprint.Εκτος και αν ειναι τοοοσο καλη μαιμου...

Γμτο,καπου ειχα γραμμενες τις διατομες αλλα δεν μπορω να θυμηθω που... Closed Topic
nikolas206gti - Παρ 25 Μάρ 2011, 20:44:47
Θέμα δημοσίευσης:
Το χαλμιτερ δεν δειχνει σωστα. Το εχωξαναγραψει βεβαια, αλλα με Στελιο οταν ρυθμιζαμε το αμαξι, βαλαμε το wideband του διπλα απο το χαλμιτερ μου για να συγκρινουμε ενδειξεις.

Το χαλμιτερ εχει μια αποκλιση για +2 μοναδες. Αρα, βγαλε συμπερασμα Cool

Τα μπεκ τελειωνουν, αυτο ειναι το μονο σιγουρο.

Οτι δειχνει εσενα τωρα, εδειχνε και εμενα τοτεε το χαλμιτερ Laughing
AlienHack - Παρ 25 Μάρ 2011, 21:05:34
Θέμα δημοσίευσης:
nikolas206gti έγραψε:
Το χαλμιτερ δεν δειχνει σωστα. Το εχωξαναγραψει βεβαια, αλλα με Στελιο οταν ρυθμιζαμε το αμαξι, βαλαμε το wideband του διπλα απο το χαλμιτερ μου για να συγκρινουμε ενδειξεις.

Το χαλμιτερ εχει μια αποκλιση για +2 μοναδες. Αρα, βγαλε συμπερασμα Cool

Τα μπεκ τελειωνουν, αυτο ειναι το μονο σιγουρο.

Οτι δειχνει εσενα τωρα, εδειχνε και εμενα τοτεε το χαλμιτερ Laughing


και τι χρειαστηκε να κανεις? ρυθμιση το προγραμμα?
nikolas206gti - Παρ 25 Μάρ 2011, 21:08:32
Θέμα δημοσίευσης:
Οχι, πας στο stage number 3 Laughing Laughing Laughing
GEMI - Δευ 11 Απρ 2011, 10:16:43
Θέμα δημοσίευσης:
Τελικά τι έγινε, με τις διαφορές 40αρας με 50αρα σωλήνα ? Κανένα νέο ?
nikos 206cc - Δευ 11 Απρ 2011, 11:26:03
Θέμα δημοσίευσης:
AlienHack έγραψε:

εγιναν και τα σημερινα τεστ με την 50αρα. παλι σχεδον το ιδιο εφυγα απο τον νικο απλος τωρα στις χαμηλες στροφες (ρολαριστες 2ες απο 1500-2000σαλ) πεταγοτανε μισο αμαξι μπροστα (οι χαμηλες μου ψοφησαν) και μολις εγω επιανα τις 4000 εφευγα μπροστα, τον εφτανα , στη τριτη ανοιγα ενα αμαξι και περιεργος στις
τεταρτες ξαφικα ο νικος ανεβαινε..

οποτε η διαφορα της 40αρας με 50αρα ειναι οτι μετατοπιζει τη δυναμη απο χαμηλα στα ψηλα και τονιζει ακομα περισσοτερο τα εκεντρα, ειδικα σε περιπτωση που μπει και εισαγωγη c2 τοτε η μεγαλη σωληνα χρειαζεται για να εχεις δυναμη ψηλα και κοφτη στις 8000σαλ

Περιεργο μου φανηκε οτι ο Νικος στις 4ες αρχιζε να κερδιζει εδαφος ,στην αρχη πηγε το μυαλο μου στην αεροδυναμικη καθοτι εχω ποιο φαρδια λαστιχα και περιεργο-μεγαλο προφυλακτηρα μπροστα.. και ισως παιζει και αυτο το ρολο του ΑΛΛΑ κατι που ειδα στα τελευταια αηγματα και με ανυσηχησε ΣΤΕΛΙΟ, το halmeter πια μετα τις 5800 ΣΤΕΓΝωΝει!!! Sad Sad
ειδικα τεταρτες που εχω και πολλα χλμ και δουλευει το ραμαιρ στο φουλ πεφτει στα πιο χαμηλα κιτρινα ... Confused

να ανυσηχώ? θελει ρυθμηση το προγραμμα?

AlienHack - Πεμ 14 Απρ 2011, 16:31:35
Θέμα δημοσίευσης:
... ΛΕΠΤΟΜΕΡΙΑ που προσεξα σημερα οταν σηκωσα το αμαξι να φτιαξω κατι στο σασμαν..

μια που χαζευα τον μηχανικο να κανει την δουλεια του λεω δεν δοκιμάζω με παχυμετρο να μετρησω ολο το μηκος της σωλήνωσης?

λοιπον ειναι ολη οντως ανοξειδωτη 50αρα (εξωτερικα 50 αρα εσωτερικα? 48? ) ΕΚΤΟΣ ΑΠΟ ΕΝΑ ΣΗΜΕΙΟ ΠΟΥ Ο ΠΑΠΑΡΟΣ ΔΕΝ ΤΗΝ ΑΛΛΑΞΕ ΑΠΟ ΟΤΑΝ ΕΙΧΕ ΚΑΝΕΙ ΤΗΝ ΠΡΩΤΗ μαλ***α... αυτο το σημειο ειναι απο το τελος του διχάλου μεχρι τον καταλύτη...ενα κομμάτι περι των 30cm (υπολογισμος με το ματι) το οποιο ειναι 45-46mm σωληνα...

το πρωσεξα σημερα και θα του το παω να το φτιάξει.. να βαλει και εκει 50αρα inox.

η ερωτηση μου (που θα απαντηθει οταν το παω για φτιαξημο) ειναι: αυτο το κομματι το στενό? κόβει? πνιγει το αμαξι και την υπολοιπη εξατμιση? κοινός θα καταλάβω καποια διαφορά οταν το αλλάξω?
nikos 206cc - Πεμ 14 Απρ 2011, 16:47:03
Θέμα δημοσίευσης:
[quote="abaleo"]η εξάτμιση που θα φτιαχτεί αύριο (εις διπλούν), για 206 με ραλλοέκκεντρα, σύμφωνα με τις οδηγίες των γκουρού θα είναι κάπως έτσι:
[/quote

Kανονικα ετσι πρεπει να γινει Wink

Αν υπαρχουν και βλεψεις για εισαγωγη c2 (που υπαρχουν) ολη 54αρα.
AlienHack - Πεμ 14 Απρ 2011, 16:52:52
Θέμα δημοσίευσης:
σοοοοπππαααααααααα.....
καλα που εχουμε και σενα!! Laughing

ρε ! ξερω πως ΠΡΕΠΕΙ να ΕΙΧΕ γινει... γιαυτο και θα το παω πισω να το φτιάξει.

Διαβασε την απορεια μου ποιο πανω και ξαναπρωσπάθησε να απαντησεις...
nikos 206cc - Πεμ 14 Απρ 2011, 17:18:22
Θέμα δημοσίευσης:
Αφου ρε οργιο θα βαλεις την C2 γιατι δεν το κανεις ολο 54 να τελειωνεις???? Rolling eyes
Η απορια σου θα απαντηθει αυριο ετσι κι αλλιως...ασε που μονο Στελιος και mechanic μπορουν να απαντησουν σιγουρα... Laughing
AlienHack - Πεμ 14 Απρ 2011, 18:03:33
Θέμα δημοσίευσης:
ε αυτους ρωτάω κοινος... Laughing


και τωρα δεν μπορω να αλλάξω πάλι ολοκληρη την εξάτμηση για να την κανω 54αρα... ας μεινω με την 50αρα και ΟΤΑΝΝΝ βαλω εισαγωγή βλεπουμε..
Pughell - Πεμ 14 Απρ 2011, 18:30:08
Θέμα δημοσίευσης:
Να το αλλαξεις το κομματακι...Ετσι και αλλιως πληρωμενο ειναι.
Steve - Πεμ 14 Απρ 2011, 22:35:43
Θέμα δημοσίευσης:
AlienHack έγραψε:
ενα κομμάτι περι των 30cm (υπολογισμος με το ματι)
Cool Cool Cool Very happy
silo - Πεμ 14 Απρ 2011, 23:26:05
Θέμα δημοσίευσης:
εχω ενα φ70 απο impreza αμα το θελησεις πες μου εξωγηινε
AlienHack - Παρ 15 Απρ 2011, 12:26:08
Θέμα δημοσίευσης:
silo έγραψε:
εχω ενα φ70 απο impreza αμα το θελησεις πες μου εξωγηινε


Φ70? Confused να το κανω τι ρε τρελε?? πυραυλο θα φτιάξω?
AlienHack - Πεμ 28 Απρ 2011, 12:14:05
Θέμα δημοσίευσης:
Pughell έγραψε:
Να το αλλαξεις το κομματακι...Ετσι και αλλιως πληρωμενο ειναι.



λοιπον σημερα το αλαξα. Και για οσους δεν θυμουνται , ειχα ζητησει απο το διχαλο και πισω 50αρα inox σωληνα και απο μαλ***α του εξατμισα μου ειχαν βαλει 40αρα.. Laughing
οποτε πηγα να μου την αλλαξουν και μου εβαλαν οντως 50αρα ινοξ ΑΛΛΑ αφησαν ενα μικρο κομματι περιπου 20-30 εκατοστα την 40αρα απο το διχαλο μεχρι τον καταλυτη..

Σημερα πηγα και το αλλαξα και αυτο.

Συμπερασμα? στο λιγο που το οδηγησα αρπαζει ποιο αμεσα, δηλαδη με το που παταω το γκαζι σε κολαει πισω σε χιλιοστα του δευτερολεπτου , και πιο γρηγορα-αμεσα απο πριν και πιο αγρια... Λογικο υποθετο αφου τα καυσαερια δεν μπουκονουν πια στο αποτομο πατημα του γκαζιου ..
nikolas206gti - Πεμ 28 Απρ 2011, 14:28:32
Θέμα δημοσίευσης:
Ελπιζω να μην ειναι ολα στην σφαιρα της φαντασιας σου Laughing Laughing
nikos 206cc - Πεμ 28 Απρ 2011, 14:55:22
Θέμα δημοσίευσης:
Περα απο την πλακα τωρα αν θυμαμαι καλα volvos ειχε γραψει οτι μαμα μπεκ στεγνωνουν 125 αλογα και ο αλιεν μολις αλλαξε απο 40 σε 50 και εβαλε καταλυτη και τελικο,δηλαδη με λιγα λογια τελειωσε εξατμιση,αμεσως αρχισε να στεγνωνει στο χαλ και το βλεπουμε και στο δρομο αυτο στα ανοιγματα που κανουμε Wink
Οποτε απο τα 118 πρεπει να ειναι 125 (εστω κοντα σε αυτα)οποτε ειδες καποια πραγματακια στην εξατμιση αλλαζουν πολλα πραγματα...
Οπως συφιλιαζεται και κραζει Στελιος και λεει για εξατμιση Razz
AlienHack - Πεμ 28 Απρ 2011, 17:51:58
Θέμα δημοσίευσης:
πρεπει να παραδεχτω οτι η λογικη σου εχει μια βαση..
παντος το αμαξι τωρα δουλευει πολυ καλα....

και τα 14αρια (που θα γινουν 15αρια μολις μου στειλουν τις ζαντες που πηρα) ηταν το κερασακι στην τουρτα..
Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες

Powered by phpBB 2.0.21 © 2001, 2002 phpBB Group
© 2002-2003 206 Club - Greece
Πληροφορίες : info@206club.gr