mechanic έγραψε: |
πες μου ποσο overlap εχουν οι εκεντροφοροι σου
και μετα σου απανταω σε οποια απορια εχεις. (αν και καλα ειναι να σου εξηγουσα λιγο, αρχης εξ'αρχρης πως δουλευει το ολο συστημα ![]() |
GEMI έγραψε: |
Θα έχει ενδιαφέρον ένα άνοιγμα με 50άρη σωλήνα. Πλάκα θα έχει να σε πάιρνει τώρα.. ![]() |
AlienHack έγραψε: | ||
το λεγαμε μεταξυ σοβαρου και αστιου αυτο το σεναριο με τον Νικο και γελουσαμε χθες αλλα φανταζεσαι να συμβει? μετα τι κανειςς? πας και πετας την 50αρα να βαλεις 40αρα?? ![]() ![]() |
GEMI έγραψε: |
Πες μου λίγο χοπντρικά για αυτό το μοτέρ. Κυβικά, ιππο, στροφές κόκκινα, ροπή κλπ..
Το rallye είναι από τα πιο ιδιότροπα. Για να τα φέρεις σε όλες τις στροφές κάνεις αρκετούς συμβιβασμούς. |
GEMI έγραψε: |
Σωστά τότε η 50άρα είναι ότι πρέπει ![]() Πρόγραμμα θα βάλεις ? |
nikos 206cc έγραψε: |
Υ.Γ:Δεν ειδα να ανοιγουν σαμπανιες...Ο Αλεξ μου εφυγε ![]() |
nikos 206cc έγραψε: |
Παντως η διαφορα που εκανε ενας καταλυτης και ενα τελικο με ολα τα αλλα που φοραει ο Αλεξ ειναι απλα τεραστια...αν ολα πανε καλα και με την 50αρα και αποδωσει τα αναμενομενα θα φανει ποσο ΤΕΡΑΣΤΙΑ σημασια εχει μια σωστη εξαγωγη για να δουλεψει ενα αμαξι καλα....
|
volvos έγραψε: |
θα παρακαλουσα να κρατησουμε ενα επιπεδο
εκφρασεις του τυπου τι λες ρε φλοκι ρε σκατοασχετε ζωο κλειδωστε το με τα χαιβανια και αλλα τετοια ειρωνικα σχολια να λειπουν |
GEMI έγραψε: |
Φίλε μου η λύση σου είναι στην πολλαπλή, θες 4-2-1 χταποδάκι με λεπτούς σωλήνες κ τελική διατομή στα 47-48μμ. Το πρόγραμμα που φοράς στις ψηλές για να μη σου στεγνώνει θέλεις πιο κλειστό φιλτροκούτι ή σκούπα, αλλιώς θα πρέπει να το τροποποιήσεις. |
nikolas206gti έγραψε: |
Αλεξ, τα μπεκ εχουν ηδη παραδωσει πνευμα ![]() ![]() |
AlienHack έγραψε: |
ειδικα τεταρτες που εχω και πολλα χλμ και δουλευει το ραμαιρ στο φουλ πεφτει στα πιο χαμηλα κιτρινα ... ![]() |
GEMI έγραψε: |
Ακριβώς αυτό περίμενα !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Στις χαμηλές ψόφησε κ στις ψηλές αδειάζει τόσο γρήγορα που στεγνώνει τα μίγματα. Σε αυτά τα συμπεράσματα κατέληξα με την δοκιμή 2 προγραμμάτων κ 2 πολλαπλών (4-1) και (4-2-1). Το ένα πρόγραμμα είχε ξέσπασμα στις ψηλές κ δούλευε καλύτερα με το 4-1 χταπόδι, αλλά χαμηλά ήταν τόσο ψόφιο που σχεδόν ξεκινούσα πατινάροντας. Με το 2ο πρόγραμμα τύπου ps, έστρωσε ελάχιστα στις χαμηλές, ώσπου έβαλα χταπόδι 4-2-1 κ χαμηλά πλέον μου θυμίζει 1,6 κινητήρα κ ψηλά αν βάλω ένα πιο ελεύθερο θα ξεσπάει το ίδιο με το 4-1. Σε αυτή την επιλογή βοήθησε ο Στέλιος με τις γνώσεις του (πρέπει να του κάνουμε άγαλμά του παιδιού!!!!) Φίλε μου η λύση σου είναι στην πολλαπλή, θες 4-2-1 χταποδάκι με λεπτούς σωλήνες κ τελική διατομή στα 47-48μμ. Το πρόγραμμα που φοράς στις ψηλές για να μη σου στεγνώνει θέλεις πιο κλειστό φιλτροκούτι ή σκούπα, αλλιώς θα πρέπει να το τροποποιήσεις. |
volvos έγραψε: |
απο οσο θυμαμαι παρολο το κραξιμο που εχετε φαει εδω και ενα χρονο τις ζαντες τραμπα ακομα δεν εχετε κανει |
GEMI έγραψε: |
Στέλιο το πρόγραμμα είναι σεταρισμένο στο δυναμόμετρο. Ξεκίνησε από PS, μπήκε δυναμόμετρο κ παραμετροποιήθηκε εκεί που οι καμπύλες είναι οριακά για αυτό το μοτέρ. Το έχω διαπιστώσει γιατί μόλις βάζω απλή αμόλυβδη χτυπάει πειράκια κ ανάβει λαμπάκι. Με 100΄άρα δουλεύει ρολόι σε όλο το φάσμα χωρίς να ακουγεται το παραμικρό.
Τώρα για την εισαγωγή να προσθέσω τα εξής. Το 1300 φοράει μεγαλύτερη πεταλούδα από το 1.600, έχει αγριότερο εκκεντροφόρο κ είναι σχεδόν έτοιμος κ σεταρισμένος από το εργοστάσιο. Το μόνο που του λείπει είναι μία σχετικά καλή ροπούλα που με τις βελτιώσεις (χταπόδι-τελικό) κ το πρόγραμμα έρχεται κ αυτό. Αν οδηγήσεις το δικό μου θα καταλάβεις τι εννοώ. Πιστεύω είναι λάθος οι μεγάλοι αυλοί στις εξαγωγές, τόσο στο 4 όσο κ στο 2 κ 1. Από μαμά αν έβλεπες τι χταπόδι του βάλανε κ τι φοράω τώρα, θα έλεγες ότι το κάνω υποβάθμιση. Οι 4 σωλήνες έχουν διάμετρο (εσωτ.) 28 χιλ, κ ο τελικός σωλήνα είναι 42 χιλ. Έχασα ένα ξέσπασμα που είχα ψηλα , αλλά να σε πω τα εξής : Όταν φορούσα το 4-1 κ είχα τα τρελά ξεσπάσματα είχα ακριβώς αυτό το πρόβλημα που ανέφερε ο φίλος πιο πάνω, στέγνωμα, χτύπημα στο μοτέρ κ άναβε το λαμπάκι. Θερμοκρασίες τρελές. Με τον σωλήνα ήρθε κ έστρωσε τρομερά στις ψηλές, έδωσε θεαματική ροπή στις χαμηλές (με 3η στρίβω χαλαρά με 1.800 στροφές τι άλλο να πω). Πριν ήθελα τουλ. 4.000 στροφές κ ήμουν διαρκώς στο κατέβασμα κ στο ξέσπασμα.. Οι συγκρίσεις που έκανα με το χρονόμετρο ήταν 9,4 sec /100 km, με μαμά σωλήνα, κ 8,82 με στενό 4-2-1 !!! Άρα ιδέα μου ήταν το τόσο τρελό ξέσπασμα στις ψηλες.. Την άλλη εβδομάδα θα βάλω τελικό supersprint (πιο ελεύθερο από το μαμά VTS που φοράω) κ θα επανέλθω.. Αφήνω για τελευταία σωλήνα 47άρα αφού το μετρήσω ξανά κ ξανά. Για αυτό λέω, είναι λάθος 50άρα + σωλήνα, μιας κ το μοτέρ δε πρόκειται να στρώσει μίγμα ποτέ σε όλες του τις στροφές. Ή θα έχει μπουκώματα χαμηλά κ στρωτή λειτουργία ψηλά, ή που θα στεγνώνει ψηλά κ θα δουλεύει σχετικά καλά χαμηλά. Μόνο με παράλληλο πιστεύω θα μπορούσε να το φέρει εκεί που θέλει το μίγμα.. με αυτά που φοράει. |
AlienHack έγραψε: |
Στελιο το ματι το εκανα οπως ειπαμε τη δευτερη φορα , οπως ειπες εσυ. με χαρτοσωληνα κι παιρνει απο μασκα πλαγια.. καλα δουλευει αλλιος δε θα στεγνωνε ... |
Pughell έγραψε: | ||
Για αυτον ακριβως τον λογο ειπα οτι δεν δουλευει καν... Σου ειπα πως να το κανεις σωστα αλλα με εγραψες. |
Pughell έγραψε: |
Δεν σου ειπα να το κανεις ετσι.
Σου ειπα να παρεις μεγαλυτερο σωληνα και να το φερεις γυρω-γυρω και να στερεωσεις την ακρη στην μπροστινη σιτα,οχι στην πλαινη... Υ.Γ. Βρες αλλη γυναικα,αυτη δεν κανει για καγκουριλικια στον δρομο. ![]() ![]() ![]() |
AlienHack έγραψε: |
μρποστα δε το εφερα για να μην κανει και αλλη κουρμπα. ισως εχεις δικιο αλλα πιστευω οτι και απο πλαγια μια χαρα τραβαει.. δεν ειναι τοσο πλαγια η σιτα που να γλυστραει ο αερας... |
AlienHack έγραψε: |
ΥΓ. δεν μου εχει κατσει ακομα και αφου δε ειναι για καγκουριλικια δε κανει δικιο εχεις... ![]() |
AlienHack έγραψε: |
@ KOlara : ΠΕΣ ΜΟΥ ΤΙ ΝΑ ΚΑΝΩ με το μοτερ τωρα.. μπεκ C2?? |
AlienHack έγραψε: |
@ OnyX: το ξερω αδερφε οτι οι narowband δεν δειχνουν με ακριβια , αλλα για χοντρικα μια χαρα σου δειχνουν.. το θεμα ειναι οτι εμενα ΠΟΤΕ δεν στεγνωνε και να το δειξει το χαλ , παντα ηταν στα πρασινα.. ακομα κ με εκεντρα χωρις προγραμμα... ΕΙΝΑΙ Η ΠΡΩΤΗ ΦΟΡΑ που τερμα γκαζι πεφτει απο πρασινα πορτοκαλι... ![]() |
Pughell έγραψε: |
..........................
Το 1300αρι δεν ειναι φτιαγμενο για να πηγαινει με μισο γκαζι και αυτο το δειχνει σε ολη του την φιλοσοφια,ξεκινωντας απο την διαμετρο/διαδρομη του,την πολλαπλη εισαγωγης του,την πεταλουδα που ειναι πιο μεγαλη και απο των 16v αλλα και ολα τα υπολοιπα παρελκομενα του. Εσυ πασχιζεις να βελτιωσεις το φασμα σου μεχρι τις 4000 οταν ακομα και το εργοστασιακο 1300αρι μοτερ εκει δεν εχει πιασει καν την μεγιστη ροπη του............... |
GEMI έγραψε: |
Στέλιο όχι μόνο με μισό αλλά κ με τσίμπιμα του γκαζιού πάει αεράτα πλέον. Όλη αυτή τη διαφορά την έκανε το στενό χταπόδι κ ο στενός σωλήνας κ ίσως η κλειστή εξάτμιση του vts. Οι διάφοροι θορύβοι με την απλή βενζίνη δε ξέρω αν είναι πειράκια ή όχι, μόνο με 100άρα είναι γραμμικό το μοτέρ (κάτι σαν Ν μοτέρ όπως λες κ εσύ) κ αρχίζει ροπή από τις 3.500 μέχρι κ τις 7800, τραπέζι. Τι να πω, θα πρέπει να το δεις από κοντά κ μετά να αλλάξω τελική διατομή σε 47άρα , γιατί θέλω να το δοκιμάσω για το φόβο των ιουδαίων. |
AlienHack έγραψε: |
λεγε ρε γκει! θα ειμαι καλο παιδι δε θα σε κραξω πολυ ![]() εκτος αν μου πεις να τα ξηλωσω ολα!! ΕΚΕΙ ΘΑ ΒΡΥΣΩ!! ![]() |
Pughell έγραψε: |
Κατσε για να καταλαβω λιγο... ![]() Οταν λες στενο χταποδι,εννοεις οτι το Supersprint ειναι στενο; ![]() |
Pughell έγραψε: | ||
Δεν λεω τιποτα... "Αναζητηση" και ορεξη για διαβασμα... ![]() ![]() ![]() |
nikolas206gti έγραψε: |
Το χαλμιτερ δεν δειχνει σωστα. Το εχωξαναγραψει βεβαια, αλλα με Στελιο οταν ρυθμιζαμε το αμαξι, βαλαμε το wideband του διπλα απο το χαλμιτερ μου για να συγκρινουμε ενδειξεις.
Το χαλμιτερ εχει μια αποκλιση για +2 μοναδες. Αρα, βγαλε συμπερασμα ![]() Τα μπεκ τελειωνουν, αυτο ειναι το μονο σιγουρο. Οτι δειχνει εσενα τωρα, εδειχνε και εμενα τοτεε το χαλμιτερ ![]() |
AlienHack έγραψε: |
εγιναν και τα σημερινα τεστ με την 50αρα. παλι σχεδον το ιδιο εφυγα απο τον νικο απλος τωρα στις χαμηλες στροφες (ρολαριστες 2ες απο 1500-2000σαλ) πεταγοτανε μισο αμαξι μπροστα (οι χαμηλες μου ψοφησαν) και μολις εγω επιανα τις 4000 εφευγα μπροστα, τον εφτανα , στη τριτη ανοιγα ενα αμαξι και περιεργος στις τεταρτες ξαφικα ο νικος ανεβαινε.. οποτε η διαφορα της 40αρας με 50αρα ειναι οτι μετατοπιζει τη δυναμη απο χαμηλα στα ψηλα και τονιζει ακομα περισσοτερο τα εκεντρα, ειδικα σε περιπτωση που μπει και εισαγωγη c2 τοτε η μεγαλη σωληνα χρειαζεται για να εχεις δυναμη ψηλα και κοφτη στις 8000σαλ Περιεργο μου φανηκε οτι ο Νικος στις 4ες αρχιζε να κερδιζει εδαφος ,στην αρχη πηγε το μυαλο μου στην αεροδυναμικη καθοτι εχω ποιο φαρδια λαστιχα και περιεργο-μεγαλο προφυλακτηρα μπροστα.. και ισως παιζει και αυτο το ρολο του ΑΛΛΑ κατι που ειδα στα τελευταια αηγματα και με ανυσηχησε ΣΤΕΛΙΟ, το halmeter πια μετα τις 5800 ΣΤΕΓΝωΝει!!! ![]() ![]() ειδικα τεταρτες που εχω και πολλα χλμ και δουλευει το ραμαιρ στο φουλ πεφτει στα πιο χαμηλα κιτρινα ... ![]() να ανυσηχώ? θελει ρυθμηση το προγραμμα? |
AlienHack έγραψε: |
ενα κομμάτι περι των 30cm (υπολογισμος με το ματι) |
silo έγραψε: |
εχω ενα φ70 απο impreza αμα το θελησεις πες μου εξωγηινε |
Pughell έγραψε: |
Να το αλλαξεις το κομματακι...Ετσι και αλλιως πληρωμενο ειναι. |