Driver ///M έγραψε: |
Φίλε, πραγματικά δεν θα κερδίσεις το παραμικρό μόνο με το πρόγραμμα και λογικά θα σου ανέβει και η κατανάλωση.
Ακόμα και φίλτρο με εξάτμιση να βάλεις μαζί με πρόγραμμα, δεν πρόκειται να κερδίσεις πάνω από 5-6 ίππους και κανά κιλό ροπή. Κι εννοείται πως θα σκάσεις αρκετά λεφτά, χωρίς λόγο στην ουσία. Αν θες κάτι ουσιαστικό από άποψη ιπποδύναμης, με πιο πολλά λεφτά αλλά και τον κίνδυνο της αξιοπιστίας, σκέψου τούρμπισμα ή κομπρεσσάρισμα. Αν και πάλι δεν θα το συνιστούσα, μιας και γενικά θα πρέπει να σκάσεις πολλά λεφτά για να έχεις ένα ολοκληρωμένο αμάξι (ανάρτηση, φρένα κλπ), σε σημείο να σε συμφέρει μάλλον περισσότερο να το πουλήσεις και να πάρεις ένα άλλο, όπως το θες. |
kmtr έγραψε: |
Βασικα το αμάξι έχει πάνω εξάτμιση αλλά και φιλτρόσκουπα.
Απλα κατα καιρούς έχω ακούσει πως το πρόγραμμα δίνει 40-50 άλογα αλλά μάλλον μαιμουδιές είναι... |
kmtr έγραψε: |
..αγόρασα το αμάξι πριν ενα μήνα και είναι οτι ακριβώς ήθελα και φυσικά peugeot..
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ |
sps έγραψε: | ||
Αφου ειναι αυτο ακριβως που ηθελες γιατι θελεις να βαλεις προγραμμμα? Οταν το μαθεις και το συνηθισεις και το βαρεθεις και θελεις κι αλλη δυναμη, βρες ενα μοτερακι TU5JP4(1,6 16v 110 ps) που δηλωνεται κιολας με κοστος 600+εργατικα και εισαι αρχοντας! |
Παράθεση: |
Αυτή η τιμή είναι για μεταχειρισμένη σωστά?
απλά ήθελα να αποφύγω τέτοια μετατροπή για την αποφυγή προβλημάτων αργότερα. Ευχαριστώ πολύ πάντως!! |
sps έγραψε: | ||
Αφου ειναι αυτο ακριβως που ηθελες γιατι θελεις να βαλεις προγραμμμα? Οταν το μαθεις και το συνηθισεις και το βαρεθεις και θελεις κι αλλη δυναμη, βρες ενα μοτερακι TU5JP4(1,6 16v 110 ps) που δηλωνεται κιολας με κοστος 600+εργατικα και εισαι αρχοντας! |