PSClub - Hellas

Κινητήρας - 207 - Πρόγραμμα για RC

GGiannis - Πεμ 17 Μάρ 2011, 19:43:55
Θέμα δημοσίευσης: 207 - Πρόγραμμα για RC
Καλησπερα σε ολους, ονομαζομαι Γιαννης και ειμαι κατοχος ενος 207 RC , διαβαζω αρκετο καιρο το φορουμ αλλα τωρα ειχα την τυχη να γινω μελος γιατι με απασχολει ενα ζητημα που μαλλον απασχολει και πολλους εδω μεσα απο οτι βλεπω.Συνεχεια ακουω κοσμο να λεει μπραβο στους etuners και στους καθε etuners που μπορουν και προγραμματιζουν σωστα τα rallye/rc,εγω δεν αντιλεγω σε αυτο αλλα εχω εναν ενδοιασμο.Πως μπορω να ειμαι σιγουρος οτι δεν θα μειωθει η διαρκεια ζωης του κινητηρα τοποθετωντας ενα τετοιο προγραμμα το οποιο ουσιαστικα αλλαζει την πιεση της τουρμπινας και απο 0,8bar μονιμα πηγαινει στα 1,1 μονιμα και απο 1,0bar overboost sto 1.2. Δηλαδη αναγκαζουμε την εργοστασιακη τουρμπινα να δουλευει μονιμα σε κατασταση Overboost , και ενταξει η τουρμπινα του RC ειναι πολυ καλη και το αντεχει αλλα πως ειμαι σιγουρος οτι ο κινητηρας θα συνεχισει να λειτουργει σωστα για πολυ καιρο ακομα αφου ουσιαστικα η μετατροπη που κανω ειναι μιση γιατι δεν αλλαζουν ουτε πιστονια ουτε μπιελες , μπεκ και ουτο καθεξης;[img][/img]
bagosgt - Πεμ 17 Μάρ 2011, 20:07:21
Θέμα δημοσίευσης:
με αυτο το σκεπτικο φιλε γιαννη,σου συνιστω να μη βελτιωσεις τιποτα πανω στο αμαξι σου,ετσι ωστε να εισαι σιγουρος οτι,οταν μετα απο πολλα κμ,σου βγαλει μια βλαβη το αμαξι,να ξερεις οτι ειναι απο καποιο αλλο προβλημα,κ να μην νιωθεις τυψεις οτι χαλασε με αυτο που βελτιωσες Wink
παντως να υπολογιζεις στα 150000-200000κμ να αλλαξεις μια φλαντζα κεφαλης,στα 60000κμ μια αντλια νερου,μια Ν75 κ μερικα αλλα,κ ολα αυτα ΠΡΙΝ βελτιωσεις κατι στο αμαξι σου,μιας κ αυτα τα προβληματα θα τα αντιμετωπισεις,ετσι κ αλλιως Cool
egefalos - Πεμ 17 Μάρ 2011, 20:16:56
Θέμα δημοσίευσης:
αφού πήρες το rc αστο όπως είναι Smile
android - Παρ 18 Μάρ 2011, 00:56:29
Θέμα δημοσίευσης:
Αυτό ακριβώς είναι το πειράζω το αμάξι...πότε δεν το κάνεις πιο αξιόπιστο...
άπλα το φτιάχνεις για να το γουστάρεις πιο πολύ,να το φέρεις πιο κοντά στα μετρά σου γούστα σου μέχρι όσο αντέξει...
από κει κ πέρα ψάχνεις βελτιώσεις που να σηκώνει το πορτοφόλι σου κ όσο το δυνατό περισσότερο αξιόπιστες
Octane - Παρ 18 Μάρ 2011, 01:59:47
Θέμα δημοσίευσης:
Η αξιοπιστια για την οποια μιλατε δεν εχει να κανει με τη βελτιωση.
Αν η βελτιωση κ η χρηση του αυτοκινητου ειναι σωστη , με τα σωστα μετρα προληψης , δεν τιθεται θεμα ουτε με ΦΠΕ , ουτε με big turbo κ κλειστο μοτερ πολλες φορες... .
Σιγουρα αλλη διαρκεια ζωης εχει μια τουρμπινα που υπολειτουργει , απο μια που δουλευει τσιτα (τελειως χοντρικα το ολο θεμα με ενα παραδειγμα) , αλλά βασικες γνωσεις να εχει ο κατοχος/οδηγος του αυτοκινητου , εκτιμηση , σεβασμο κ αγαπη γι'αυτο που εχει στα χερια του , και θα του κανει για πολλες δεκαδες χιλιαδες χιλιομετρα παρεα , χωρις ενα κιχ Wink .
recife_rallye - Παρ 18 Μάρ 2011, 09:46:23
Θέμα δημοσίευσης:
Octane έγραψε:
Η αξιοπιστια για την οποια μιλατε δεν εχει να κανει με τη βελτιωση.
Αν η βελτιωση κ η χρηση του αυτοκινητου ειναι σωστη , με τα σωστα μετρα προληψης , δεν τιθεται θεμα ουτε με ΦΠΕ , ουτε με big turbo κ κλειστο μοτερ πολλες φορες... .
Σιγουρα αλλη διαρκεια ζωης εχει μια τουρμπινα που υπολειτουργει , απο μια που δουλευει τσιτα (τελειως χοντρικα το ολο θεμα με ενα παραδειγμα) , αλλά βασικες γνωσεις να εχει ο κατοχος/οδηγος του αυτοκινητου , εκτιμηση , σεβασμο κ αγαπη γι'αυτο που εχει στα χερια του , και θα του κανει για πολλες δεκαδες χιλιαδες χιλιομετρα παρεα , χωρις ενα κιχ Wink .


+1
Aφου για σενα προτεραιοτητα εχει η αξιοπιστια του κινητηρα,θα πρεπει κοιταξεις να βελτιωσεις το αυτοκινητο σου με τετοιο τροπο ωστε αυτη να μην επιρρεαζεται κατα μεγαλο ποσοστο!
Η γνωμη η δικη μου που αν θελεις την ακους,ειναι πως με ενα σωστο πρωτο σταδιο το αμαξι δουλευει πολυ καλυτερα απ το μαμα(ειδικα τα ραλακια/τζιτι)
Τωρα αν σε ενδιαφερει αντι για 200000χλμ βελτιωμενου,να βγαλεις 230000χλμ μαμα,τοτε παω πασο... Rolling eyes
Εχει αυτοκινητα εδω μεσα,που ειναι βελτιωμενα και εχουν περασει κατα πολυ τις 50000χλμ σαν βελτιωμενα και ακομη συνεχιζουν ακαθεκτα...

Να θυμασαι παντως ενα πραγμα..πως οι λυσεις υπαρχουν για πρωτο σταδιο,ειναι δοκιμασμενες και δουλευουν αριστα.Δεν πατε με δεμενα ματια πλεον,οπως πηγαιναν αλλοι(βλεπε μαναβη) οπου επρεπε να δοκιμασουν τοοοσα πολλα πραγματα,περνωντας απο συμπλιγαδες,για να καταληξουν σε αυτο που τωρα εχουμε σχεδον ΟΛΟΙ!
Gr13 - Παρ 18 Μάρ 2011, 09:57:57
Θέμα δημοσίευσης:
Καλημέρα και από εμενα φιλε ,εγώ έχω ξεπεράσει τα 60.000 km και έχω πρόγραμμα και μέχρι τώρα δεν έχω κάποιο πρόβλημα.
MEMsound - Παρ 18 Μάρ 2011, 12:24:23
Θέμα δημοσίευσης:
ο mechanic εχει γραψει στα διαφορα τοπικ 2-3 λυσεις αξιοπιοστης βελτιωσης που δεν επηρεαζει ουτε στο ελαχιστο την αξιοπιστία του αυτοκινητου σου.

τωρα αν καποιος θελει σωνει καλα το 150αρι να του αποδωσει 250αλογα ε ας πάρει και το οποιο (μικρο ή μεγαλο - αναλογα που θα απευθυνθεί αλλα και πως το χρησιμοποιει) ρισκο.
GGiannis - Παρ 18 Μάρ 2011, 21:45:58
Θέμα δημοσίευσης:
Ευχαριστω πολυ , συμφωνω με οσα ειπατε , οκ απο την μια πλευρα το RC εχει δυναμη και δεν ειναι απαραιτητο το πρωτο σταδιο ( προγραμμα , φιλτρο , ολοσωμη ) αλλα και απο την αλλη εχει πολλα κρυμενα αλογα, το οτι στο 1ο σταδιο μακροπροθεσμα του κοβεις λιγο τα φτερα ειναι γενονος, εκτος αν θες και να το πουλησεις στα 100.000 χλμ , και ας μην ξεχναμε οτι απο ενα προγραμμα μετα μπαινουμε στην διαδικασια να αλλαξουμε και αλλα πραγματα (βλεπε σκαστρα) και στην τελικη ανοιγουμε μοτερ . Εχει κανεις απο δω RC 1ο σταδιο και να εχει πανω απο 100.000χλμ?
android - Παρ 18 Μάρ 2011, 22:26:34
Θέμα δημοσίευσης:
GGiannis έγραψε:
Ευχαριστω πολυ , συμφωνω με οσα ειπατε , οκ απο την μια πλευρα το RC εχει δυναμη και δεν ειναι απαραιτητο το πρωτο σταδιο ( προγραμμα , φιλτρο , ολοσωμη ) αλλα και απο την αλλη εχει πολλα κρυμενα αλογα, το οτι στο 1ο σταδιο μακροπροθεσμα του κοβεις λιγο τα φτερα ειναι γενονος, εκτος αν θες και να το πουλησεις στα 100.000 χλμ , και ας μην ξεχναμε οτι απο ενα προγραμμα μετα μπαινουμε στην διαδικασια να αλλαξουμε και αλλα πραγματα (βλεπε σκαστρα) και στην τελικη ανοιγουμε μοτερ . Εχει κανεις απο δω RC 1ο σταδιο και να εχει πανω απο 100.000χλμ?



1.Σκαστρα
2. τεντωτηρα για χρονισμα και βιδα στροφαλου
3. 1 πολλαπλασιαστή

αυτά τα άλλαξα όταν ήμουν μαμά..και 0.6 πίεση που χει το gt όχι 0.9 που χει το rc
κάποια πράγματα έτσι και αλλιώς τα παίζουν...ειδικά όταν μιλάμε για ηλεκτρικές βαλβίδες...καλές- χρυσές ,έχουν πολύ καλή διαχείριση.
άλλα είναι ψευτο κατασκευή σε βάθος χρόνου
nikos68 - Σαβ 19 Μάρ 2011, 12:14:31
Θέμα δημοσίευσης:
GGiannis έγραψε:
Ευχαριστω πολυ , συμφωνω με οσα ειπατε , οκ απο την μια πλευρα το RC εχει δυναμη και δεν ειναι απαραιτητο το πρωτο σταδιο ( προγραμμα , φιλτρο , ολοσωμη ) αλλα και απο την αλλη εχει πολλα κρυμενα αλογα, το οτι στο 1ο σταδιο μακροπροθεσμα του κοβεις λιγο τα φτερα ειναι γενονος, εκτος αν θες και να το πουλησεις στα 100.000 χλμ , και ας μην ξεχναμε οτι απο ενα προγραμμα μετα μπαινουμε στην διαδικασια να αλλαξουμε και αλλα πραγματα (βλεπε σκαστρα) και στην τελικη ανοιγουμε μοτερ . Εχει κανεις απο δω RC 1ο σταδιο και να εχει πανω απο 100.000χλμ?


Φίλε Γιάννη το δικό μου είναι κοντά στα 90000 χμ και βελτιωμένο σχεδόν από τα πρώτα του χμ.Δε νομίζω ότι θα βρεις άλλο RC σ'αυτά τα χμ.Οι σοβαρές βλάβες που έχει βγάλει μέχρι τώρα και τις έχουν βγάλει όλα είναι ένας τεντωτήρας καδένας, δύο πολλαπλασιαστές, μία αντλία νερού γιατί νιαούριζε....και...αυτά.Το αμάξι φοράει πρόγραμμα, i/c,ελεύθερη εξάτμιση και καταλύτη,ελεύθερο φίλτρο(χοάνη) και τη γνωστή σκάστρα.Το χρησιμοποιώ καθημερινά σε όλες τις συνθήκες δηλ.πραγματικά... καβάλα πάω στην εκκλησιά καβάλα προσκυνάω ...και το αμάξι πάει περίφημα...κι όταν βοηθά κι ο καιρός ακόμα καλύτερα.Να καταλάβεις, πέρσι με τις μεγάλες ζέστες το καλοκαίρι το αμάξι φορτωμένο τίγκα και με όλη την οικογένεια μέσα και με aircondition αναμμένο πήγαινε μόνιμα σχεδόν με 190 στην Αθηνών-Θεσ/νίκης.Αφού δεν έκανε τότε τίποτα μπουμ δε θα κάνει ποτέ.Εγώ αυτό το συμπέρασμα έχω βγάλει.Τώρα βέβαια το θέμα της βελτίωσης είναι να το έχεις και στο αίμα σου λίγο ή πολύ....εσύ αποφασίζεις Very happy
GGiannis - Σαβ 19 Μάρ 2011, 21:23:11
Θέμα δημοσίευσης:
Οταν λες την γνωστη σκαστρα εννοεις την σκαστρα απο GROUP VAG δηλαδη αυτες που φορανε τα GTI και τα S3 ? Η αλλη ανοιχτου τυπου? Και με i/c , ολοσωμη και προγραμμα εχει παει κανεις στο δυναμο?
gr_hunter - Σαβ 19 Μάρ 2011, 21:34:28
Θέμα δημοσίευσης:
Αρκεί αυτό: http://www.etuners.gr/ Twisted evil
Manavis207Gt - Σαβ 19 Μάρ 2011, 22:38:43
Θέμα δημοσίευσης:
recife_rallye έγραψε:


Να θυμασαι παντως ενα πραγμα..πως οι λυσεις υπαρχουν για πρωτο σταδιο,ειναι δοκιμασμενες και δουλευουν αριστα.Δεν πατε με δεμενα ματια πλεον,οπως πηγαιναν αλλοι(βλεπε μαναβη) οπου επρεπε να δοκιμασουν τοοοσα πολλα πραγματα,περνωντας απο συμπλιγαδες,για να καταληξουν σε αυτο που τωρα εχουμε σχεδον ΟΛΟΙ!


Οντως Λευτερη ετσι ειναι ...
Το αμαξι μου βελτιωθηκε απο τα "βρεφικα του" 1800 χλμ , και σε εποχες που δεν υπηρχε ΤΙΠΟΤΑ να βελτιωσεις ... Embarassed Embarassed

Αυτη τη στιγμη που μιλαμε εχει 68000 χλμ , δουλευωντας 1.5bar (και στις αρχες 1.7 bar), εχοντας περασει διαβολοβδομαδα στο power car 2008, εχοντας κανει πολλα φιλικα ανοιγματα ( κοντρες ) , και τα χιλιομετρα σχεδον ολα τα εχει κανει η γυναικα μου ,μιας και ειναι δικο της το αμαξι.. Crying or Very sad Crying or Very sad
Το μονο που εχει βγαλει ειναι ...Τεντοτηρας-καδενα-γραναζια-χρονισμα...
Στη μεχρι στιγμης συμβιωσης , ειμαι υπερ ευχαριστημενος και ελπιζω για τα καλυτερα......
Τωρα οσο αφορα το θεμα αυτοκινητο και βελτιωση , πιστευω οτι το κριτηριο αγορας ειναι η ευχαριστηση που θα σου δινει το αμαξι που
επιλεγεις..
Οσοι επιλεγουν αυτη την κατηγορια αυτοκινητων ,( rallye-gt-gti-turbo-κτλπ) ειναι ελαχιστοι αυτοι που τα αφηνουν μανισια ...Αλλιως θα αγοραζες Scoda ...!!!! Very happy Very happy Very happy
mechanic - Κυρ 20 Μάρ 2011, 11:21:36
Θέμα δημοσίευσης:
Κατ'αρχην να πω οτι συμφωνω κατα μεγαλο ποσοστο με τα παιδια ανωθεν.

Απο εκει και επειτα να ξερεις πως ειναι νομος της φυσης
πως οταν υπαρχει δραση υπαρχει και αντιδραση.
Δηλαδη την οποιαδηποτε αλλαγη και να κανεις στον κινητηρα σου
θα εχεις και ενα "πακετο" θετικων και αρνητικων αλλαγων ταυτοχρονα
σε σχεση με την αρχικη εργοστασιακη σου κατασταση.

Δεν υπαρχει μαγικη λυση σε τιποτα.

Αν θελεις κατι γρηγοροτερο απο αυτο που εχεις, πηγαινε αγορασε το και τελιωνει η υποθεση. Wink

Αλλα............... Very happy



(θα γενικολογησω μιας και δεν ξερω τα γουστα και τις προτημισεις σου)
Τι ακριβως θελεις? μιας και το θεμα αξιοπηστια το θεωρω δεδομενο και αδιαπραγματευτο, οκ μεχρι εδω?

θελεις λοιπον να κανεις το αμαξι σου να "δουλευει καλυτερα" και οτι ++++ ερθει απο την αποδοση καλοδεχουμενο και εισαι ευχαρηστιμενος?

θελεις απλα να καιει λιγοτερο?

Θελεις να εισαι ο αρχοντας της ασφαλτου? (Στην κατηγορια σου φυσικα Very happy )

η θελεις να βαλεις ενα προγραμμα επειδη αυτο βαζουν οι περισσοτεροι?


Να ξερεις πως εχεις ενα κινητηρα διαμαντι, με ολη τη μηχανολογικη εννοια της λεξεως.
και σου δινει απειρες διεξοδους οσον αφορα στο πως θελεις να αποδιδει
και τι εισαι διατεθημενος να πληρωσεις προκειμενω να το λαβεις αυτο.

Αλλα για να μην μακρυγορω θα σου πω το εξης:
η μοναδικη "βελτιωση" που μπορεις να κανεις
χωρις να μειωσεις την αξιοπηστια του κινητηρα σου (και αν το κανεις και σωστα μειονωνται και οι φθορες με ολα τα τα ευεργετικα επακολουθα)
ειναι με το να αφαιρεσεις τα φρενα ιπποδυναμης που μπορουν να αφιαρεθουν χωρις να χρειαστει να δωσεις μεγαλο χρηματικο ποσο.
(γιατι αν προκειται να φτασεις εις βαθος τοτε ειναι δωρο αδωρο αν δεν προβεις και σε καποιες περαιτερω βελτιωσεις)

Φυσικα δεν ειμαι κατα της βελτιωσης (το αντιθετο θα ελεγα Twisted evil ) αλλα οπως προειπα, της βελτιωσης και οχι του πειραγματος.
Πως τα ξεχωριζεις περαν της κρισεως εκ των υστερων?
σε μια σωστη και ολοκληρωμενη βελτιωση θα παρατηρησεις πως ο κινητηρας σου θα καιει λιγοτερο βενζινη (παντα κινουμενο σε σχεση με τα ηδια χλμ σε μαμα μορφη)
το ποσο λιγοτερο, εξαρταται απο την ποιοτητα της δουλειας Wink

Και γενικα για να το παω και λιγο παραπερα το θεμα, την σωστη βελτιωση δεν πρεπει να την φοβασαι.
απλα να την σεβεσαι... Wink


πχ: το νουμερο των 280 για μαμα τουρμπηνα (σε στροφαλο)
η 330 με αλλες τουρμπηνες αλλα και αρκετα παραπανω ιππων δεν ειναι κατι "ουτοπικο" ουτε σημαινει οτι θα σπασει ο κινητηρας σου.
Απλα γινεται ποιο ευαλωτο στην κακη χρηση
και κακη λειτουργια (πχ κακη ποιοτητα βενζινης, ελειψη η κακο σερβις κτλ...)
Αν ξερεις πως να το προσεξεις δεν θα "σπασει" οπως συνηθιζεται να λενε στην ελλαδα.
απλα θα σου ανεβασει το κοστος λειτουργιας + το κοστος βελτιωσης κτλ...
χωρις καμια αλλη παρενεργια.


Οποτε οπως καταλαβαινεις εχεις τοσες πολλες επιλογες
που μοιαζουν με αδειες θεσεις σε σουπερ μαρκετ (δεν ξερεις που να παρκαρεις Very happy )



Go ahead και οτι θελεις εδω ειμαστε
GGiannis - Κυρ 20 Μάρ 2011, 15:15:43
Θέμα δημοσίευσης:
Την δουλεια που κανουνε οι e-tuners την βρισκετε αξιοπιστη?(οσοι εχετε παει εκει , και συγκεκριμενα για rc)
bagosgt - Κυρ 20 Μάρ 2011, 15:35:34
Θέμα δημοσίευσης:
ετσι οπως τα λες ειναι φιλε θαναση,το αυτοκινητο θελει,γενικα καλη συντηρηση,κ οταν το βελτιωνεις θελει πολυ περισσοτερη προσοχη.τωρα παλι αν δεν εισαι διατεθειμενος για τα παραπανω,πας σε μια εταιρια,με εφορου ζωης σερβις(για να σου βαζουν οτι ναναι κ συντηρηση οπως προβλεπεται),εγγυηση 7 χρονια,αλλα οτι αλλο "ζημια" σου προκυψει,την πληρωνεις απο την τσεπη σου.γιατι μη νομιζεις οτι με το να σου αλλαζουν λαδια(κ να βαζουν κ οτι ναναι λιπαντικα),φτανει για την μακροζωια του αυτοκινητου σου Cool

οσο για τους etuners φιλε γιαννη,υπαρχει αναλογο τοπικ,οπως κ απο αλλους βελτιωτες,τα οποια ΠΡΕΠΕΙ να διαβασεις κ να αποφασισεις μονος σου σε ποιον πρεπει να απευθυνθεις,κ να αναλαβει το αυτοκινητο σου Wink
mechanic - Κυρ 20 Μάρ 2011, 21:17:24
Θέμα δημοσίευσης:
κοιτα,
λεγοντας σωστη συντηρηση, ειναι κατι που για τον καθε εναν απο εμας "μεταφραζεται" τελιως διαφορετικα.
Δεν σημαινει οτι εισαι "υποχρεωμενος" να παρεις αμαξι με μεγαλο αριθμο ετων εγγυησης κτλ...
καθως ολα τα αυτοκινητα (αργα η γρηγορα) θα βγαλουν προβλημα η προβληματα.
η διαφορα ειναι οτι οταν ενα αμαξι εχει preventing maintenance και οχι τα "παιρνουμε απο τον πελατη"
τοτε αυτο οτι και να βγαλει 99% των περιπτωσεων θα φτιαχτει μεσα στο συνεργειο χωρις περαιτερω παρενεργιες.

Τωρα και αναλογα την περιπτωση βεβαια
αυτο το συνεργειο μπορει να ειναι μια "τρυπα" καποιου "ανωνυμου" παιδιου που βγαζει τημια το ψωμι του
χωρις να εκμεταλευεται την εμπιστοσυνη που του δειχνουν οι πελατες του.

Αλλα καλιστα μπορει να ειναι και μιας καλα και σωστα ωργανομενης επισημης αντιπροσωπιας που γνωριζουν σε βαθος τη δουλεια τους και ταυτοχρονα εχουν την θεληση να σεβονται τον πελατη τους.

και σιγουρα δεν εχει να κανει αν εχεις παρει γιαπωνεζικο η ιταλικο αμαξι...
Ολα ειναι θεμα επιλογων,
αυτο που θελω να πω στο παλικαρι
ειναι οτι την οποιασδηποτε μορφης σωστη βελτιωση
να μην την φοβαται.
Απλα οσο ανεβαζει την κλιμακα βελτιωσης στον κινητηρα του
χρειαζεται να γνωριζει και να εφαρμοζει 2-3 απλα πραγματακια επιπλεον
που ο μεσος οδηγος ειτε δεν γνωριζει ειτε δεν εφαρμοζει.
το αντιστοιχο βεβαια χρειαζεται να γινει και απο το οποιοδηποτε συνεργειο επισημο η μη
εχει αναλαβει την συντηρηση του αυτοκινητου του.



Για να γυρισω στο θεμα μας παντως,
οι εκδοσεις των THP που (εως τωρα) κυκλοφορουν στην αγορα
(καθως τα euro 6 δεν ξερω αν θα βγουν στην παραγωγη οπως τα εχω δει στο εργαστηριο)
σιγουρα θελουν 2-3 πινελιες καθως ειναι τετοιος ο τροπος που ο κινητηρας αυτος αποδιδει στην πραξη την δυναμη του
που το εργοστασιο σετ απ δεν ειναι αναλογο των ικανοτητων του κινητηρα,
απο εκει και επειτα τα συμπερασματα δικα σας
για το αν πρεπει κανεις να κανει κατι η οχι στο ΤΗΡ του Wink


παντοτε κατα την ταπεινη μου γνωμη, που μπορει φυσικα να κανω λαθος
οποτε δεν θελω να συμπαρασυρω κανεναν.
την γνωμη μου ειπα μοναχα... Very happy
Pugobios - Δευ 21 Μάρ 2011, 00:50:08
Θέμα δημοσίευσης:
λογικο ειναι αυτο Θανασση ολα τα αυτοκινητα παραγωγης στον δρομο βγηκαν με λιγοτερα αλογα αποτι θα μπορουσαν και αυτο για 2 λογους...μπατζετ και αξιοποιστια...συγκεκριμενα ξερω για τα 106 οτι σε εργαστηριακη μορφη απεδιδαν πανω απο 150 ιππους εναντι των 122 που βγηκαν στον δρομο...
mathanas - Δευ 21 Μάρ 2011, 20:55:23
Θέμα δημοσίευσης:
ξερει κανεις κατι γι αυτο το παραλληλο απο τη Marelli ??

http://www.magnetimarelli-checkstar.gr/show/188/Elaborazioni%201919

To ονομα Marelli και μονο νομιζω ειναι εγγυηση, φαινεται καλο και με το δαικοπτακι το βαζεις οποτε θες....
egefalos - Δευ 21 Μάρ 2011, 21:09:15
Θέμα δημοσίευσης:
Question
egefalos - Κυρ 27 Μάρ 2011, 04:29:00
Θέμα δημοσίευσης:
το σίγουρο είναι ότι και τα αγωνιστικά τησ peugeot sport r3t και lw magnetimarelli φοράνε
chiefjian - Κυρ 27 Μάρ 2011, 07:58:53
Θέμα δημοσίευσης:
mathanas έγραψε:
ξερει κανεις κατι γι αυτο το παραλληλο απο τη Marelli ??

http://www.magnetimarelli-checkstar.gr/show/188/Elaborazioni%201919

To ονομα Marelli και μονο νομιζω ειναι εγγυηση, φαινεται καλο και με το δαικοπτακι το βαζεις οποτε θες....

Τιμή ρώτησες..???Γιατί την κόβω να σε στέλνει αδιάβαστο..... Rolling eyes
egefalos - Κυρ 27 Μάρ 2011, 20:57:25
Θέμα δημοσίευσης:
δεν με ενδιαφέρει να βάλω πρόγραμμα αλλα νομίζω ότι θα είναι καλο το συγκεκριμένο. ποσο κάνει δηλαδή ?
chiefjian - Δευ 28 Μάρ 2011, 01:29:19
Θέμα δημοσίευσης:
Πιστευω πιο ακριβο απο ενα προγραμμα...!!
mathanas - Δευ 28 Μάρ 2011, 09:06:21
Θέμα δημοσίευσης:
Στο site το επισημο της Marelli το κοστολογει να το αγορασεις online 858 euro. Δεν ειναι τραγικη η τιμη νομιζω...

https://store.magnetimarelli-checkstar.it/b2c/b2c/display/%28isQuery=yes&fwrd=refresh&xcm=B2C_MM&layout=6_1_65_54_5_2&uiarea=2&ctype=areaDetails&carea=0000000057&lay=8_1_24_25_5%29/.do;jsessionid=%28RGZPRDNW_NWP_00%29ID0509892050DB00990802129980625617End;saplb_*=%28RGZPRDNW_NWP_00%297359150
recife_rallye - Δευ 28 Μάρ 2011, 10:49:41
Θέμα δημοσίευσης:
τσαμπα πραμα... Laughing
chiefjian - Δευ 28 Μάρ 2011, 13:48:35
Θέμα δημοσίευσης:
Δειτε λιγο και αυτο...???http://www.car.gr/parts/view/1285035/
makis106 - Δευ 28 Μάρ 2011, 15:01:58
Θέμα δημοσίευσης:
Απο τιμή καλό είναι, αν και δεν έχει διακοπτάκι on-off, αλλα αμφιβόλου απόδοσης, αξιοπιστίας, μεχρι να μας πει κάποιος που το έχει δοκιμάσει-δυναμομετρήσει...
mathanas - Δευ 28 Μάρ 2011, 16:18:03
Θέμα δημοσίευσης:
Το marelli θα ναι σιγουρο λογικα οτι αυτο που λέει κανει. Οποτε 850 ειναι σε λογικα πλαισια για να παρεις 30 σιγουρα αλογα και με διακοπτακι on / off.
egefalos - Σαβ 02 Απρ 2011, 04:13:21
Θέμα δημοσίευσης:
μια χαρά είναι η τιμή για τι φίρμα και με διακοπτάκι αλλα δεν ξέρουμε τι λέει το πρόγραμμα αν δεν το βάλει κάποιος το μονο σίγουρο μέχρι στιγμής είναι του σαλέχ
GIORGOS_207RALLYE_ - Σαβ 02 Απρ 2011, 19:39:27
Θέμα δημοσίευσης:
καλα, ημαστε στα καλα μας ειναι λιγα δηλαδη τα 850Ε,εγω παντως εχω δωσει 400 πριν 2 χρονια... Laughing
orfanos mulopotamos - Σαβ 02 Απρ 2011, 20:03:27
Θέμα δημοσίευσης:
ρε παιδια χαλαρωστε λιγο... το ποιο σωστο απο'λα ειναι αυτο που ειπε ο βαγγος διαβασε συγκρινε κ αποφασισε απο που θες να βαλεις το προγραμμα... τωρα το μονο σιγουρο που λεει ο φιλος παραπανω ειναι του σαλεξ.. ειναι λιγο υπερβολη... δηλαδη εμεις που φοραμε απο αλλου τι ειμαστε? μαλ**ες?... ολοι οι προγραμματιστε θα εχουν κ ατυχες στιγμες.... κ το θεμα ειναι κ πως το δουλευεις το αμαξι... αν ειναι να το σκιζεις συνεχεια... θα σπασει τι θα κανει... αλλα εχουμε βρει την λυση... το προγραμμα-το προγραμμα....
salex - Σαβ 02 Απρ 2011, 20:22:03
Θέμα δημοσίευσης:
+1 Γιώργο.

Η κακή χρήση είναι εγγύηση για αποτυχία.
orfanos mulopotamos - Σαβ 02 Απρ 2011, 20:53:25
Θέμα δημοσίευσης:
στελιο καταλαβενεις πως το λεω..... το μονο σιγουρο ειναι οτι κανενας δεν μπορει να αμφισβητησει την δουλεια που κανεις... κ εχεις βοηθησει κ κοσμο εδω μεσα... αλλα αν ερθει το παλικαρι κ του περασεις ενα σετ απ κ του πεις δουλευεις μονο 100αρα... κ το δουλευει 95αρα στο κατα καλοκαιρο κ το παει κ τσιτα... 1,2,5-10... θα σπασει.... κ μετα θα λεει το παιδι... εμενα αλλα μου λεγατε ολοι μεσα στο φορουμ....
egefalos - Κυρ 03 Απρ 2011, 10:55:56
Θέμα δημοσίευσης:
1 φορούσα πρόγραμμα στο rallye μου εάν το παλικάρι που λεσ εννοείς εμενα και σύμφωνο ότι θέλει προσοχή αυτό όμως το ξέρουμε εμείς που έχουμε βάλει πρόγραμμα 2 όταν βγήκαν τα προγράμματα για 207 ο κόνδορας ήθελε κάνα χιλιάρικο και oi υπόλοιποι δεν πήγαιναν πίσω λίγο πιο κάτω ήταν. ας μιλήσουμε και για κάτι άλλο τέλος πάντων που μπορεί να αξίζει δεν νομίζω ότι η peugeot sport εμπιστεύεται τυχαία τη magneti marelli
salex - Κυρ 03 Απρ 2011, 17:03:50
Θέμα δημοσίευσης:
Έτσι είναι αυτά τα πράγματα παιδιά.

Όποιος θέλει 200 άλογα αντί για 150, πρέπει να έχει και την στοιχειώδη οδηγική παιδεία να μπορεί να καταλάβει κάποια βασικά πράγματα για την σωστή μεταχείριση του κινητήρα του.

Γιατί αν στο εργοστασιακό αυτοκινητο πειράζει μια φορά να μην του κάνεις καλή χρήση και ορθή συντηρηση, στο βελτιωμένο πειράζει 10 φορές περισσότερο.

Δεν πάει να έχει φτιάξει το πρόγραμμα η Peugeot Sport η ίδια, αν το κακομεταχειρίζεσαι θα το πάρεις στο χέρι (ακόμα και εργοστασιακό να είναι).
orfanos mulopotamos - Τετ 06 Απρ 2011, 19:53:27
Θέμα δημοσίευσης:
φιλε αλεκο αν απευθυνεσαι σε εμενα.... οχι, δεν το λεω για σενα εξαλου δεν σε γνωριζω προσωπικα... ο στελιος εχει απολυτο δικιο σε οσα λεει... απορια παιδια.... αυτος ο παραληλος αναφερεται σε μαμα αυτοκινητα χωρις περιφεριακα χωρις τπτ?
Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες

Powered by phpBB 2.0.21 © 2001, 2002 phpBB Group
© 2002-2003 206 Club - Greece
Πληροφορίες : info@206club.gr