PSClub - Hellas

Βλάβες - Επισκευές - Συνεργεία - Ανταλλακτικά - 106 - Check Engine

nfx1587 - Πεμ 17 Μάρ 2011, 17:45:58
Θέμα δημοσίευσης: 106 - Check Engine
OK, βάζω μπροστά και λίγη ώρα αργότερα και ενώ οδηγώ, το check engine έχει παραμείνει αναμμένο:







Σταματάω και κοιτάω λάδια και ήταν ΟΚ. Η μεζούρα έδειχνε 2 χιλιοστά παραπάνω από το max. Κοιτώντας την στάθμη λαδιού στο ταμπλό, βλέπω 2 γραμμές (κυκλωμένο με μπλέ). Και δεν μπορώ να θυμηθώ σίγουρα, αλλά έχω την εντύπωση ότι κάποτε ήταν 3 γραμμές Exclamation Question Το manual πάντως λέει ότι η στάθμη φαίνεται από τα 6 'κυκλάκια', σύμφωνα με το οποίο είναι ΟΚ.







Αρρυθμίες δεν έχει καθόλου (εκτός από το ηχητικό 'γουργούρισμα' που κάνουν oi Schrick που φοράει εδώ και 3000χλμ).

Το μόνο άλλο που μπορώ να σκεφτώ είναι η αντικατάσταση του μαμά καταλύτη με έναν μεταλλικό 200άρι. Το αμάξι έχει κάνει καμιά 500αρια χλμ με τον καινούργιο καταλύτη χωρίς να έχει βγάλει κάποιο άλλο error στο ταπλό ή πουθενά αλλού. Αν έφταιγε ο καταλύτης, δεν θα έπρεπε να βγάλει ένα 'pollution fault' Question Ή στα 106 βγάζει απλά check engine;

Πέρα από τα λάδια και τον καταλύτη δεν μπορώ να σκεφτώ κάτι άλλο. Τι λέτε να φταίει;
nikolas206gti - Πεμ 17 Μάρ 2011, 17:53:33
Θέμα δημοσίευσης:
Από τον καταλύτη είναι μιας και έβαλες πιο ελεύθερο Wink Αν βάλεις το διαγνωστικό θα σου βγάλει σφάλμα από τον καταλύτη Wink
nfx1587 - Πεμ 17 Μάρ 2011, 18:07:17
Θέμα δημοσίευσης:
nikolas206gti έγραψε:
Από τον καταλύτη είναι μιας και έβαλες πιο ελεύθερο Wink Αν βάλεις το διαγνωστικό θα σου βγάλει σφάλμα από τον καταλύτη Wink


Δηλαδή ... είμαι σε 'safe mode'; Shocked

Όταν έβαλα τον καταλύτη, κουμπώσαμε τον λ όπως ήταν και με τον μαμά. Και τώρα τι - θέλει αποστάτη και θα μαι ΟΚ;
nikolas206gti - Πεμ 17 Μάρ 2011, 18:14:31
Θέμα δημοσίευσης:
Οχι ρε, τι safe mode Laughing Τι έχουμε υπολογιστη ή καινούριο αυτοκίνητο με ένα καρο ηλεκτρικά ? Laughing

Το λαμπάκι δεν κόβει, μην το λαμβάνεις υπόψη σου καν.

Δοκίμασε να βάλεις ένα παξιμάδι για να τραβήξεις ποιο έξω τον λάμδα, σβήσε από το διαγνωστικό την ένδειξη και άστο να δεις αν θα ξαναανάψει.

Προσωπικά, στο 206 πλήρωσα από την americat έναν αντάπτορα ο οποίος είχε μέσα μικρό καταλυτάκη και έλυσα το πρόβλημά μου. 130 ευρώ αγορά όμως Confused

Κάνε πρώτα αυτό που σου είπα και βλέπεις. Wink
106PYRGOS - Πεμ 17 Μάρ 2011, 18:14:35
Θέμα δημοσίευσης:
εμενα που δεν λεει να σβησει εδω κ κατι χρονια τι να πω Very happy ,λογω καταλυτη κ εμενα αλλα επειδη δεν φοραω,στα τριφυσα αναβει σχετικα ευκολα το τσεκ αλλα αφου δεν επηρεαζει την λειτουργια του κινητηρα δεν υπαρχει προβλημα,βαλτο σε διαγνωστικο κ σβηστο αν κ μπορει να σου ξανααναψει μετα απο λιγο καιρο.
blackpug106 - Πεμ 17 Μάρ 2011, 19:31:20
Θέμα δημοσίευσης: Re: Check Engine - 106
nfx1587 έγραψε:




Σταματάω και κοιτάω λάδια και ήταν ΟΚ. Η μεζούρα έδειχνε 2 χιλιοστά παραπάνω από το max. Κοιτώντας την στάθμη λαδιού στο ταμπλό, βλέπω 2 γραμμές (κυκλωμένο με μπλέ). Και δεν μπορώ να θυμηθώ σίγουρα, αλλά έχω την εντύπωση ότι κάποτε ήταν 3 γραμμές Exclamation Question Το manual πάντως λέει ότι η στάθμη φαίνεται από τα 6 'κυκλάκια', σύμφωνα με το οποίο είναι ΟΚ.









αν δεν κανω λαθος οταν λεει κουτακια το manual εννοει τα κατω,

δε μενα αυτα αδειαζουν οταν πεσει η σταθμη

αυτο που εχεις κυκλωσει ειναι απλως το γραφικο με το οποιο συμβολιζουν τη σταθμη λαδιου

παντως και ολα τα κουτακια να χαθουν (μετα αρχιζει και αναβοσβηνει), στη βεργα αντιστοιχει λιγο πανω απο το μεσο των δυο εγκοπων που εχει.
nfx1587 - Πεμ 17 Μάρ 2011, 20:11:36
Θέμα δημοσίευσης:
Παράθεση:
παντως και ολα τα κουτακια να χαθουν (μετα αρχιζει και αναβοσβηνει), στη βεργα αντιστοιχει λιγο πανω απο το μεσο των δυο εγκοπων που εχει.


Όταν έβαλα τα λάδια και μετρήσαμε με τη βέργα, ήταν ακριβώς όπως είναι και τώρα (έπειτα από 5000χλμ), 2χιλ πάνω από το max. Εγώ νόμιζα πως καλό είναι η στάθμη να βρίσκεται κάπου ανάμεσα στις 2 εγκοπές - ιδανικά στο κέντρο. Πρότεινα να 'βγάλουμε' λίγο ώστε να μην περνάει το max, αλλά ο μηχανικός μου είπε ότι και 2-3χιλιοστά να είναι πάνω από το max - είναι ΟΚ. Δυσκολεύομαι κάπως να το πιστέψω αλλά εφόσον τα 'κουτάκια' αρχίζουν και 'πεφτουν' όταν είναι κάτω απ το max, τότε ίσως και να είναι ΟΚ. Δεν ξέρω Confused
blackpug106 - Πεμ 17 Μάρ 2011, 20:32:34
Θέμα δημοσίευσης:
οταν ειναι αναμεσα στις εγκοπες, σημαινει πως δεν εχει προβλημα

οταν του βαζουμε αυτα που πρεπει ομως πρεπει να ειναι στο max

και 2-3 χιλ παραπανω δε χαλασε ο κοσμος, δεν ειναι δα και πλημμυρα
nfx1587 - Παρ 18 Μάρ 2011, 14:07:39
Θέμα δημοσίευσης:
"Γήρανση καταλύτη..." Laughing αυτό είπε το διαγνωστικό.

Σβήσαμε το error και κατόπιν μπήκε το παξιμάδι/αποστάτης. Ελπίζω να μην χρειαστεί να πάω για τον αντάπτορα (με τον μίνι καταλύτη) - έχει 3πλάσια τιμή.
nikolas206gti - Παρ 18 Μάρ 2011, 14:16:33
Θέμα δημοσίευσης:
nfx1587 έγραψε:
"Γήρανση καταλύτη..." Laughing αυτό είπε το διαγνωστικό.

Σβήσαμε το error και κατόπιν μπήκε το παξιμάδι/αποστάτης. Ελπίζω να μην χρειαστεί να πάω για τον αντάπτορα (με τον μίνι καταλύτη) - έχει 3πλάσια τιμή.


Wink
groupN - Σαβ 19 Μάρ 2011, 02:10:51
Θέμα δημοσίευσης:
εμενα μου αναψε το λαμπακι που ειναι και νορμαλ το αμαξι. μαλλον απο κακη βενζινη πιστευω. το εσβησα και μετα απο λιγες μερες ξαναναψε. ο μηχανικος μου ειπε να βαζω 100 βενζινη που και που και να το πατησω λιγο. μαλλον το μπουκωσα μεσα στην πολη
nikolas206gti - Σαβ 19 Μάρ 2011, 03:20:39
Θέμα δημοσίευσης:
groupN έγραψε:
εμενα μου αναψε το λαμπακι που ειναι και νορμαλ το αμαξι. μαλλον απο κακη βενζινη πιστευω. το εσβησα και μετα απο λιγες μερες ξαναναψε. ο μηχανικος μου ειπε να βαζω 100 βενζινη που και που και να το πατησω λιγο. μαλλον το μπουκωσα μεσα στην πολη


Αν είναι νορμάλ, μπορεί να έχει χαλάσει και ο λάμδα. Cool
groupN - Κυρ 20 Μάρ 2011, 00:03:44
Θέμα δημοσίευσης:
Νικο πολυ πιθανον να τα εχει παιξει ο λ! αλλα πιστευω οτι φταιει και η βενζινη. αλλαξα βενζιναδικο και πηγα στο χωριο πατημενος και απο τοτε εσβησε και δεν ξαναναψε
Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες

Powered by phpBB 2.0.21 © 2001, 2002 phpBB Group
© 2002-2003 206 Club - Greece
Πληροφορίες : info@206club.gr