PSClub - Hellas

Κινητήρας - 106 - Αλουμινένια ψυγεία νερού - Competition radiators

iceage - Τετ 02 Μάρ 2011, 19:41:29
Θέμα δημοσίευσης: 106 - Αλουμινένια ψυγεία νερού - Competition radiators
Βασικά ψάχνω πυρήνα ή αλλιώς κυψέλες για να φτιάξω ένα με μεγαλύτερη χωριτικότητα σε παραφλού. Ξέρει κανείς τίποτα για τον φόνο? Και γενικά έχει κανείς εμπειρία?





Pughell - Τετ 02 Μάρ 2011, 20:02:13
Θέμα δημοσίευσης:
Και γιατι δεν παραγγελνεις ενα ετοιμο ρε; Sad
iceage - Τετ 02 Μάρ 2011, 20:16:13
Θέμα δημοσίευσης:
Pughell έγραψε:
Και γιατι δεν παραγγελνεις ενα ετοιμο ρε; Sad

Γιατί θέλω να το κάνω τοποθέτηση p n' p αλλά σε πιο παχιά version , με ενεργό ψυγείο στον αέρα όσο είναι το άνοιγμα την μετώπης και λίγο πιο χαμηλό σε ύψος για να φτιάξω σκούπα τύπου pro comp (ξέρεις φαντάζομαι) αλλά με φίλτο πάνελ μακρόστενο που να μπαινοβγαίνει εύκολα σαν την διάταξη της CS στο C2R2.
rallye1294 - Τετ 02 Μάρ 2011, 20:52:27
Θέμα δημοσίευσης: Re: Αλουμινένια ψυγεία νερού - Γενικά Competition radiators
iceage έγραψε:
Βασικά ψάχνω πυρήνα ή αλλιώς κυψέλες για να φτιάξω ένα με μεγαλύτερη χωριτικότητα σε παραφλού. Ξέρει κανείς τίποτα για τον φόνο? Και γενικά έχει κανείς εμπειρία?


Επειδη το ειχα ψαξει κι εγω παλιοτερα για το δικο μου...
Οι διαστασεις της κυψελης μας ειναι 53x33 cm.
Προσωπικα, θεωρω προτεραιοτητα στην κατασκευη του ψυγειου την αλλαγη του σε καθετη ροη (οπως τα γιαπωνεζικα) και μετα την μεγαλυτερη χωρητικοτητα.
Αν δεν κανω λαθος, ~33 cm υψος εχει η κυψελη απο το ψυγειο του avensis αλλα θα πρεπει να υπολογισεις και καποια cm για τα αλουμινενια καπακια (αν το κανεις καθετης ροης) και γενικα δεν υπαρχει πολυς χωρος απο την κατω μετωπη μεχρι την πανω. Σε οτι αφορα το μηκος, θα χρειαστει να το κοψεις στα μετρα που θελεις.
Μια αλλη λυση ειναι να βρεις ενα 2σειρο (πχ απο vitara 2λιτρο) και να μεινεις στις ιδιες διαστασεις με τις μαμα αλλα θα εχεις αυξησει την χωρητικοτητα.
Σε καθε περιπτωση παντως θα πρεπει να εφαρμοσεις και δοχειο διαστολης (στα δικα μας ειναι ενσωματομενο).

Γενικα αξιζει αυτη η δουλεια, θα βελτιωθει σιγουρα ενας τομεας που το 106 σιγουρα ποναει.

Τελος, προτιμησε τα ψυγεια koyo, ειναι αριστης ποιοτητας.
Pughell - Τετ 02 Μάρ 2011, 21:00:52
Θέμα δημοσίευσης:
Γιωργο σε πρωτη φαση βγαλε τα "ποδαρακια" του ψυγειου στην τραβερσα και αστο να κρεμαστει στις πανω βιδες της μετωπης.
Αυτο αφηνει περιπου δυο δαχτυλα κενο αναμεσα σε ψυγειο και μετωπη.
Αν θεωρησεις οτι δεν ειναι αρκετο,τοτε μπορεις να κανεις ενα παραγγελια.
Και εγω κατι παραπλησιο θα κανω στο AX μου ή θα χρησιμοποιησω ψυγειο απο 106 diesel που εχει την ταπα σε ξεχωριστο δοχειο ωστε να μπορεσω να το παω οσο μπορω προς την ακρη και να μου αφησει διαθεσιμο χωρο για ram air(εγω θα βαλω στρογγυλη σωληνα οποτε δεν εχω προβλημα).
iceage - Τετ 02 Μάρ 2011, 21:05:06
Θέμα δημοσίευσης: Re: Αλουμινένια ψυγεία νερού - Γενικά Competition radiators
rallye1294 έγραψε:

Επειδη το ειχα ψαξει κι εγω παλιοτερα για το δικο μου...
Οι διαστασεις της κυψελης μας ειναι 53x33 cm.
Προσωπικα, θεωρω προτεραιοτητα στην κατασκευη του ψυγειου την αλλαγη του σε καθετη ροη (οπως τα γιαπωνεζικα) και μετα την μεγαλυτερη χωρητικοτητα.


Αβραάμ καλησπέρα. Με προβλημάτησες τώρα με την αλλαγή φοράς του νερού. Λόγω του ότι το ψυχρότερο θα πάει πιο εύκολα κάτω εεε?

rallye1294 έγραψε:
Αν δεν κανω λαθος, ~33 cm υψος εχει η κυψελη απο το ψυγειο του avensis αλλα θα πρεπει να υπολογισεις και καποια cm για τα αλουμινενια καπακια (αν το κανεις καθετης ροης) και γενικα δεν υπαρχει πολυς χωρος απο την κατω μετωπη μεχρι την πανω. Σε οτι αφορα το μηκος, θα χρειαστει να το κοψεις στα μετρα που θελεις.
Μια αλλη λυση ειναι να βρεις ενα 2σειρο (πχ απο vitara 2λιτρο) και να μεινεις στις ιδιες διαστασεις με τις μαμα αλλα θα εχεις αυξησει την χωρητικοτητα.
Σε καθε περιπτωση παντως θα πρεπει να εφαρμοσεις και δοχειο διαστολης (στα δικα μας ειναι ενσωματομενο).


Τα έχω σκεφτεί αυτά. Θα βρω μία μετώπη από καποιο τρακαρισμένο και θα το φτιάξω πάνω σε αυτήν.
Sinanai - Τετ 02 Μάρ 2011, 21:06:58
Θέμα δημοσίευσης: Re: Αλουμινένια ψυγεία νερού - Γενικά Competition radiators
iceage έγραψε:
Γιώργο καλησπέρα. [...]


Εχμ... Αβραάμ. Laughing
iceage - Τετ 02 Μάρ 2011, 21:17:00
Θέμα δημοσίευσης:
Pughell έγραψε:
Γιωργο σε πρωτη φαση βγαλε τα "ποδαρακια" του ψυγειου στην τραβερσα και αστο να κρεμαστει στις πανω βιδες της μετωπης.
Αυτο αφηνει περιπου δυο δαχτυλα κενο αναμεσα σε ψυγειο και μετωπη.
Αν θεωρησεις οτι δεν ειναι αρκετο,τοτε μπορεις να κανεις ενα παραγγελια.
Και εγω κατι παραπλησιο θα κανω στο AX μου ή θα χρησιμοποιησω ψυγειο απο 106 diesel που εχει την ταπα σε ξεχωριστο δοχειο ωστε να μπορεσω να το παω οσο μπορω προς την ακρη και να μου αφησει διαθεσιμο χωρο για ram air(εγω θα βαλω στρογγυλη σωληνα οποτε δεν εχω προβλημα).

Τα silent block aπό τα ποδαράκια λες (και το ψυγείο πατάει στην τραβέρσα) τα οποία έχω βγάλει από την πρώτη στιγμή που πήρα το αυτοκίνητο και το πάνω χειλάκι του ψυγείου έχω ξυρίσει. Θέλω να το συνδιάσω το ψυγείο με την κατασκευή ενός radiator plate(που θα είναι και οδηγός εάρα προς την εισαγωγή) και οδηγών αέρα δεξιά αριστερά σαν αυτούς που έδεινε η CS για το Saxo.
Pughell - Τετ 02 Μάρ 2011, 21:19:35
Θέμα δημοσίευσης:
Καταρχην υπολογισε(εστω και εμπειρικα) την μετωπικη επιφανεια που θες να εχει το φιλτροκουτι σου.
Απο εκει και περα δες κατα ποσο εχεις διαθεσιμο χωρο ωστε να κανεις ψυγειο με τον ιδιο ογκο με το μαμα(ή και μεγαλυτερο) αλλα με αλλες διαστασεις(πχ πιο παχυ).
Αν τα βολεψεις ολα αυτα,τοτε ΟΚ,αν και θα συναντησεις προβλημα με τα βεντιλατερ.
Γενικα δεν ειναι τοσο απλο οσο φαινεται... Sad
iceage - Τετ 02 Μάρ 2011, 21:21:43
Θέμα δημοσίευσης: Re: Αλουμινένια ψυγεία νερού - Γενικά Competition radiators
Sinanai έγραψε:
iceage έγραψε:
Γιώργο καλησπέρα. [...]


Εχμ... Αβραάμ. Laughing

Και το Sunny στην υπογραφή δεν είναι από το TDS?
Sinanai - Τετ 02 Μάρ 2011, 21:22:50
Θέμα δημοσίευσης:
Γιώργος = Οδηγός
Αβραάμ = Συνοδηγός

Wink
rallye1294 - Τετ 02 Μάρ 2011, 21:24:25
Θέμα δημοσίευσης: Re: Αλουμινένια ψυγεία νερού - Γενικά Competition radiators
iceage έγραψε:
Γιώργο καλησπέρα. Με προβλημάτησες τώρα με την αλλαγή φοράς του νερού. Λόγω του ότι το ψυχρότερο θα πάει πιο εύκολα κάτω εεε?


Γιωργο, δεν ειμαι ο Γιωργος! Laughing
Ο συνοδηγος/κολλητος του ειμαι.
Εχω 13αρι και δεν ειμαι καλα!
Αβρααμ, το ονομα μου Thumb Left


Δεν ειναι μονο οτι το ψυχροτερο θα παει κατω (που απο μονο του αυτο ειναι ισχυρο πλεονεκτημα), ειναι επισης οτι θελεις να αυξησεις την επιφανεια επαφης του νερου με τον αερα, αρα στην μεγαλυτερη διασταση (μηκος) προσπαθεις να "χωρεσεις" πολλες μικρες ροες πραγμα που στην οριζοντια διασταση δεν γινεται.
Νομιζω οτι απο ολες τις αποψεις η καθετη ροη ειναι σαφως καλυτερη απο την οριζοντια.Wink


iceage έγραψε:

Τα έχω σκεφτεί αυτά. Θα βρω μία μετώπη από καποιο τρακαρισμένο και θα το φτιάξω πάνω σε αυτήν.


Αν εχεις πολυεστερικο ή carbon καπω χωρις κλειστρο (πραγμα δυσκολο για πολιτικο αυτοκινητο) μπορεις να κοψεις την πανω μετωπη απο φαναρι σε φαναρι και να την αντικαταστησεις με μικρη αλουμινενια σωληνα με καταλληλη διαμορφωση στο τελος της ωστε να βιδωσει στην υπολοιπη μετωπη. Ετσι θα εχεις πολυ χωρο για ψυγειο, σκουπα κλπ
iceage - Τετ 02 Μάρ 2011, 21:25:20
Θέμα δημοσίευσης:
Pughell έγραψε:
Καταρχην υπολογισε(εστω και εμπειρικα) την μετωπικη επιφανεια που θες να εχει το φιλτροκουτι σου.
Απο εκει και περα δες κατα ποσο εχεις διαθεσιμο χωρο ωστε να κανεις ψυγειο με τον ιδιο ογκο με το μαμα(ή και μεγαλυτερο) αλλα με αλλες διαστασεις(πχ πιο παχυ).
Αν τα βολεψεις ολα αυτα,τοτε ΟΚ,αν και θα συναντησεις προβλημα με τα βεντιλατερ.
Γενικα δεν ειναι τοσο απλο οσο φαινεται... Sad

Το ξέρω ότι θέλει αρκετή δουλειά. Δεν θα το κάνω και γαϊδούρι είπαμε. Το πολύ -πολύ να το κάνω διπλό σε πάχος. Δεν νομίζω να μην παίρνει τον μονό ανεμιστήρα του γκρουπ από πίσω του. Το θέμα είναι ότι δεν μπορώ να βρω αυτόν με τα 200Watt, μόνο τους μικρούς βρίσκω.
Pughell - Τετ 02 Μάρ 2011, 21:41:34
Θέμα δημοσίευσης:
Ο ανεμιστηρας απο την πισω πλευρα ειναι απατη,μην το δοκιμασεις καν...
Σε ολα τα ΜΚ1 ετσι ειναι και δεν κανει τιποτα.
Μολις βαλεις ενα βεντιλατερ ιδιου μεγεθους απο την μπροστα πλευρα,οι θερμοκρασιες ειναι μερα με την νυχτα.

Τρια ΜΚ1 ειχα,λες να μην εμαθα/επαθα; Laughing
iceage - Τετ 02 Μάρ 2011, 21:43:13
Θέμα δημοσίευσης:
Pughell έγραψε:
Ο ανεμιστηρας απο την πισω πλευρα ειναι απατη,μην το δοκιμασεις καν...
Σε ολα τα ΜΚ1 ετσι ειναι και δεν κανει τιποτα.
Μολις βαλεις ενα βεντιλατερ ιδιου μεγεθους απο την μπροστα πλευρα,οι θερμοκρασιες ειναι μερα με την νυχτα.

Τρια ΜΚ1 ειχα,λες να μην εμαθα/επαθα; Laughing

Έστω. Αλλά το σκέφτομαι το μονόfanο.
Pughell - Τετ 02 Μάρ 2011, 21:50:27
Θέμα δημοσίευσης:
Μονοfanο κανεις αλλα στο μποτιλιαρισμα θα ειναι λιγο ζορι.
Και στα Ν2/Α6 με εναν ανεμιστηρα τα εχουν και οι θερμοκρασιες ειναι λιγο ζορι αν ο αγωνας πεφτει κατακαλοκαιρο... Sad
Tzive - Τετ 02 Μάρ 2011, 23:03:22
Θέμα δημοσίευσης:
εχει ετοιμο καταστημα στην Καλλιθέα για 106... πληροφοριες pm
iceage - Πεμ 03 Μάρ 2011, 11:04:53
Θέμα δημοσίευσης:
Pughell έγραψε:
Και εγω κατι παραπλησιο θα κανω στο AX μου ή θα χρησιμοποιησω ψυγειο απο 106 diesel που εχει την ταπα σε ξεχωριστο δοχειο ωστε να μπορεσω να το παω οσο μπορω προς την ακρη και να μου αφησει διαθεσιμο χωρο για ram air(εγω θα βαλω στρογγυλη σωληνα οποτε δεν εχω προβλημα).

Το θέμα είναι ότι στα πολιτικά μηχανοστάσια και δη σε αυτό του 106 τα πράγματα χωροταξιακά είναι πολύ στενά. Το ξέρεις καλύτερα από τον καθένα. Σε ένα αγωνιστικό μηχανοστάσιο και δη κατηγορίας ΕΕ, που μπορείς όλα τα ηλεκτρικά να τα βάλεις μέσα στον χώρο των επιβατών, έχεις χώρο να βάλεις ψυγείο νερού με εξωτερικό δοχείο διαστολής, όπως και να φτιάξεις και δοχείο αναθυμιάσεων 2lt πάνω από τον αριστερό θόλο.
iceage - Πεμ 03 Μάρ 2011, 11:07:34
Θέμα δημοσίευσης: Re: Αλουμινένια ψυγεία νερού - Γενικά Competition radiators
rallye1294 έγραψε:
Σε καθε περιπτωση παντως θα πρεπει να εφαρμοσεις και δοχειο διαστολης (στα δικα μας ειναι ενσωματομενο).

Έχει καμιά ιδέα πως μπορείς να ενσωματώσεις το δοχείο διαστολής πάνω στο ψυγείο όταν κάνεις έκχειση του ψυκτικού υγρού σε αυτό από την πάνω πλευρά και όχι από το πλάι όπως είναι στα 106? Γιατί δεν μου έρχεται στο μυαλό κάτι.
z@ck! - Πεμ 03 Μάρ 2011, 11:20:56
Θέμα δημοσίευσης:
εξαρταται απο το τι δοχειο θα παρεις και τι θες να κανεις...
ΔΕΝ ΤΟ ΕΧΩ ΨΑΞΕΙ, απλα μου ερχονται στο μυαλο 2 τυποι Q
Ο ενας που συνδεεται κατευθειαν στο κυκλωμα του ψυγειου και δεχεται την πιεση του υγρου και εχει τετοιαταπα

και ο αλλος
που ειναι ενα απλο δοχειο το οποιο δεν συνδεεται αμεσα στο κυκλωμα του νερου αλλα εκει που ενωνει η παραπανω ταπα με το ψυγειο ωστε οταν για καποιο λογο ανεβει η πιεση και σπρωξει την "βαλβιδα" της ταπας "αφηνει το υγρο να συμπληρωσει.. (καπως ετσι)

Βασικα γιατι δεν ψαχνεις για ψυγειο απο 205 που μπαινει στα δικα μας και ειναι με ξεχωριστο δοχειο διαστολης???? Wink Wink
Δες στο Νissens διαστασεις και θα καταλαβεις, στο ειχα πει και περσι...
rallye1294 - Πεμ 03 Μάρ 2011, 13:08:51
Θέμα δημοσίευσης: Re: Αλουμινένια ψυγεία νερού - Γενικά Competition radiators
iceage έγραψε:
rallye1294 έγραψε:
Σε καθε περιπτωση παντως θα πρεπει να εφαρμοσεις και δοχειο διαστολης (στα δικα μας ειναι ενσωματομενο).

Έχει καμιά ιδέα πως μπορείς να ενσωματώσεις το δοχείο διαστολής πάνω στο ψυγείο όταν κάνεις έκχειση του ψυκτικού υγρού σε αυτό από την πάνω πλευρά και όχι από το πλάι όπως είναι στα 106? Γιατί δεν μου έρχεται στο μυαλό κάτι.


Δεν χρειαζεται να το ενσωματωσεις πανω στο ψυγειο.

Η συνδεσμολογια που εχω στο μυαλο μου ειναι η εξης:

Φτιαχνεις το στομιο της ταπας οπως εδω και το συνδεεις με το δοχειο διαστολης που η σταθμη του πρεπει να ειναι χαμηλοτερα απο το υψος της ταπας οποτε οταν "ανεβασει" πιεση το κυκλωμα να εκτονωνεται στο δοχειο.
Επισης το δοχειο πρεπει να εχει υγρο μεσα ωστε το κατω ακρο απο το σωληνακι του να ακουμπαει παντα σε ψυκτικο υγρο.
Μολις βρω φωτο θα ποσταρω, για να καταλαβεις καλυτερα το τελευταιο.
Συμπληρωνεις υγρο μονο απο την ταπα του ψυγειου και φροντιζεις να εχει υγρο το δοχειο διαστολης (που πρεπει να εχει κι αυτο υπερχειλιση).


Νομιζω οτι περιγραφω το ιδιο με τον 2ο τροπο που προτεινει ο Ζαχαριας.
z@ck! - Πεμ 03 Μάρ 2011, 13:22:13
Θέμα δημοσίευσης: Re: Αλουμινένια ψυγεία νερού - Γενικά Competition radiators
rallye1294 έγραψε:
...Νομιζω οτι περιγραφω το ιδιο με τον 2ο τροπο που προτεινει ο Ζαχαριας.
Wink Wink
Steve - Τρι 08 Νοέ 2011, 09:58:14
Θέμα δημοσίευσης:
http://www.ebay.co.uk/itm/200652402719?ssPageName=STRK:MEWAX:IT&_trksid=p3984.m1423.l2649

Δε λέει μεταφορικά για Ελλάδα, αλλά με μια συζήτηση λογικά θα το πεί το ποίημα... Shocked
COOL ALEXIS - Τρι 08 Νοέ 2011, 10:02:10
Θέμα δημοσίευσης:
Steve έγραψε:
http://www.ebay.co.uk/itm/200652402719?ssPageName=STRK:MEWAX:IT&_trksid=p3984.m1423.l2649

Δε λέει μεταφορικά για Ελλάδα, αλλά με μια συζήτηση λογικά θα το πεί το ποίημα... Shocked


29 λίρες...
Steve - Τρι 08 Νοέ 2011, 10:04:57
Θέμα δημοσίευσης:
Τον έχεις ρωτήσει;
iceage - Τετ 14 Δεκ 2011, 16:08:29
Θέμα δημοσίευσης:
Προς τους φίλους μας τους βορειοελλαδίτες. (aka Pughell). Έχετε υπόψιν που μπορούμε να βρούμε καινούργιο ψυγείο νερού ORDONEZ ?
Ο κωδικός της Ordonez είναι 1020068806 και της Citroen 133011. Το ψυγείο είναι με σφηνωτή τάπα, έχει τρύπα με τάπα για βαλβίδα βεντιλατέρ και έχει και δύο τάπες αποστράγγισης. Εμφανίζεται σε Saxo TU5JP(90hp), TU3JP και τα δύο μοντέλα με αυτόματο κιβώτιο και για θερμές χώρες. Δώστε τα φώτα σας γιατί μου πέσαν τα μαλλιά με την τιμή που μου είπε η Citroen.
http://www.ordonez.es/busqueda/secciones/ficha.php?id=1076

glf - Τετ 14 Δεκ 2011, 23:04:59
Θέμα δημοσίευσης:
δε δοκιμάζεις να ρωτήσεις
http://www.radiator.gr/
kourlis - Τετ 14 Δεκ 2011, 23:48:50
Θέμα δημοσίευσης:
Γιώργο τελικά δεν έκανε αυτό που σου είχα πει???
action_peugeot - Παρ 16 Δεκ 2011, 22:51:15
Θέμα δημοσίευσης:
Υπάρχει το ψυγείο 190€
Pughell - Παρ 16 Δεκ 2011, 23:01:37
Θέμα δημοσίευσης:
iceage έγραψε:
Προς τους φίλους μας τους βορειοελλαδίτες. (aka Pughell). Έχετε υπόψιν που μπορούμε να βρούμε καινούργιο ψυγείο νερού ORDONEZ ?
Ο κωδικός της Ordonez είναι 1020068806 και της Citroen 133011. Το ψυγείο είναι με σφηνωτή τάπα, έχει τρύπα με τάπα για βαλβίδα βεντιλατέρ και έχει και δύο τάπες αποστράγγισης. Εμφανίζεται σε Saxo TU5JP(90hp), TU3JP και τα δύο μοντέλα με αυτόματο κιβώτιο και για θερμές χώρες. Δώστε τα φώτα σας γιατί μου πέσαν τα μαλλιά με την τιμή που μου είπε η Citroen.
http://www.ordonez.es/busqueda/secciones/ficha.php?id=1076

Νομιζω ειχα πει τον Γιαννη ρε... Confused

Παρε και ρωτα εδω
http://www.who-is.gr/starter.php?id=162354
εχει και υποκαταστημα στην Αθηνα.
Ο Προφητης οτι ψυγειο θελει,απο αυτον το παιρνει(εχει και Ordonez αν θυμαμαι καλα).
iceage - Δευ 19 Δεκ 2011, 19:20:17
Θέμα δημοσίευσης:
Ερώτηση. Τι άλλη αξιόλογη εταιρία προτείνεται? Για τον συγκεκριμένο κωδικό που ψάχνω βρήκα τις παρακάτω εταιρίες:
AKS DASIS
AVA
NISSENS
BEHR HELLA
AURADIA
KAGER
NFR
Pughell - Δευ 19 Δεκ 2011, 19:56:39
Θέμα δημοσίευσης:
Τα BEHR τα ξερω και αποτελουν εργοστασιακη τοποθετηση στα Renault,νομιζω και σε αρκετα Mercedes.
Επισης και τα Nissens τα ξερω αλλα δεν εχω αποψη...

Τα υπολοιπα δεν τα εχω ακουσει καν... Confused
stratos gti - Δευ 19 Δεκ 2011, 23:41:39
Θέμα δημοσίευσης:
mporei na einai ligo akyro pantws enas m xe pei oti paliotera evgainan psigeia gia to 106 xalkina kai einai ligo kalytera...den gnwrizw kt parapanw
greenpug106 - Τρι 20 Δεκ 2011, 17:03:19
Θέμα δημοσίευσης:
Στην Αγγλία τα Nissens ήταν αρκετά διαδεδομένα
iceage - Τρι 20 Δεκ 2011, 17:31:33
Θέμα δημοσίευσης:
stratos gti έγραψε:
mporei na einai ligo akyro pantws enas m xe pei oti paliotera evgainan psigeia gia to 106 xalkina kai einai ligo kalytera...den gnwrizw kt parapanw

Σαν ικανότητα θερμοαπαγωγής ο χαλκός είναι καλύτερος από το αλουμίνιο. Γι' αυτό και σοβαρές εταιρίες κατασκευάζουν ψυγεία με χάλκινους πυρήνες αντί για αλουμινένιους. Το κόστος του χαλκού είναι κατά πολύ μεγαλύτερο από το αλουμίνιο. Έτσι τα αλουμινένια είναι περισσότερο διαδεδομένα.
nik_marin - Τρι 20 Δεκ 2011, 23:56:05
Θέμα δημοσίευσης:
iceage έγραψε:
Ερώτηση. Τι άλλη αξιόλογη εταιρία προτείνεται? Για τον συγκεκριμένο κωδικό που ψάχνω βρήκα τις παρακάτω εταιρίες:
AKS DASIS
AVA
NISSENS
BEHR HELLA
AURADIA
KAGER
NFR


NISSENS +++++
Steve - Τετ 21 Δεκ 2011, 13:49:23
Θέμα δημοσίευσης:
Παγετοεποχίδης:

2310726604

Πάρε ένα τηλέφωνο εδώ, είχε μια αράδα από μάρκες στο τζάμι αλλά δεν πρόσεξα αν ήταν κάποια από αυτές που ψάχνεις γιατί ήμουν με το αμάξι και δε πρόλαβα να σταματήσω. Το μαγαζί φέρνει μόνο ψυγεία αυτοκινήτων πάντως Smile
takis_206 - Παρ 23 Δεκ 2011, 05:50:31
Θέμα δημοσίευσης:
http://www.ebay.co.uk/itm/peugeot-106-gti-polished-all-Alloy-Race-Spec-Radiator-/140651298792?pt=UK_CarsParts_Vehicles_CarParts_SM&hash=item20bf787fe8
iceage - Κυρ 08 Απρ 2012, 20:10:33
Θέμα δημοσίευσης:
Μετά από αρκετό ψάξιμο βρήκα το ψυγείο που δίνει η CS για το Saxo Cup και το C2 R2.
http://www.ordonez.es/busqueda/secciones/ficha.php?id=1079

Θα τοποθετηθεί σε αγωνιστικό και θα σας πούμε τι ψάρια πιάνει.Πάντως το ψυγείο έχει χάλκινο πυρήνα και είναι υπεράνω κριτικής η κατασκευή του.
iceage - Τρι 09 Οκτ 2012, 19:07:22
Θέμα δημοσίευσης:
Επιδή έχω φάει τα σωθικά μου και δεν μπορώ να βρω πουθενά. Για κάντε την καλή και πες που μπορεί να βρω τον παρακάτω θερμοστάτη.
http://www.oscaro.com/thermostat-d-eau-vernet-s-a-4168-78-601834-316-p
nikolas206gti - Τρι 09 Οκτ 2012, 19:22:03
Θέμα δημοσίευσης:
iceage έγραψε:
Επιδή έχω φάει τα σωθικά μου και δεν μπορώ να βρω πουθενά. Για κάντε την καλή και πες που μπορεί να βρω τον παρακάτω θερμοστάτη.
http://www.oscaro.com/thermostat-d-eau-vernet-s-a-4168-78-601834-316-p


Παραγγελια απο το συγκεκριμενο site δν γινεται?
nikolas206gti - Τρι 09 Οκτ 2012, 19:25:44
Θέμα δημοσίευσης:
http://www.mister-auto.gr/el/therm-states-psuktiko-ugro/valeo-819916_g316_a021819916.html

Υπαρχει και αυτο αν δεν το εχεις δει Wink
iceage - Τρι 09 Οκτ 2012, 19:28:45
Θέμα δημοσίευσης:
Για κάτι της τάξης των 5-6€ να πληρώσω 20€, είναι αστείο τουλάχιστον.
nikolas206gti - Τρι 09 Οκτ 2012, 19:31:28
Θέμα δημοσίευσης:
Α οκ. Απλα νομιζα οτι το χρειαζοσουν αμεσα ανεξαρτητα για το αν θα πληρωνες κατι παραπανω για να το παρεις Wink
Steve - Τετ 10 Οκτ 2012, 13:35:15
Θέμα δημοσίευσης:
iceage έγραψε:
Για κάτι της τάξης των 5-6€ να πληρώσω 20€, είναι αστείο τουλάχιστον.
Γύφτοοοοος! Laughing
Jean - Κυρ 28 Οκτ 2012, 13:31:56
Θέμα δημοσίευσης:
Γιώργο ταιριάζει στα καπάκια μας αυτός?
Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες

Powered by phpBB 2.0.21 © 2001, 2002 phpBB Group
© 2002-2003 206 Club - Greece
Πληροφορίες : info@206club.gr