PSClub - Hellas

Βλάβες - Επισκευές - Συνεργεία - Ανταλλακτικά - 207 - Δίσκος - Πλατό - ρουλεμάν

NoDsl - Τετ 02 Μάρ 2011, 14:10:35
Θέμα δημοσίευσης: 207 - Δίσκος - Πλατό - ρουλεμάν
Καλησπέρα στην παρέα.

Θέλω να ρωτήσω τους κωδικούς & κόστος του δίσκο πλατό για το RC και ειδικότερα τους κωδικούς και που βρίσκουμε ρουλεμάν skf για τα επίπονα σημεία του 207, δηλαδή πρωτέυον δευτερευον και συμπλέκτη. Υπάρχει κάτι καλύτερο σε ρουλεμάν;
Αν δεν κάνω λάθος, τότε που είχα έρθει στη λέσχη είχε φέρει ο Fynos για κάποιον κάτι ρουλεμαν συμπλέκτη, για 207 αν δεν κάνω λάθος. Αν μπορούσε να επιβεβαιώσει θα ηταν καλά.

Επιπλέον όσοι έχουν βάλει κάτι άλλο απο valeo, που αν δεν κάνω λάθος είναι ο μαμά του 207, πχ sachs ας αναφέρει σχόλια για το κόστος και το άν αξίζει.


Πόσο να υπολογίζω για αλλαγή δίσκου πλατό; Χρειάζονται και βαλβολίνες στην αλλαγή ρουλεμαν πρωτευοντα δευτερευοντα; Αντιπροσωπία μου είπαν κοντά 500...

Ευχαριστώ.
saikoe_39 - Τετ 02 Μάρ 2011, 14:22:09
Θέμα δημοσίευσης:
150-170 το σετ του δισκου....luk-sachs κλπ....
και 100 ευρω εργατικα..!
ποσα χλμ εχεις..???
NoDsl - Τετ 02 Μάρ 2011, 14:37:02
Θέμα δημοσίευσης:
saikoe_39 έγραψε:
150-170 το σετ του δισκου....luk-sachs κλπ....
και 100 ευρω εργατικα..!
ποσα χλμ εχεις..???


luk-sachs είναι aftermarket σωστά; Κάποιο λινκ; Τι περιλαμβάνει;

100ευρώ εργατικά μόνο; πμ me.

χλμ; 30000. Αλλά αφού θα ανοίξω που θα ανοίξω για τα ρουλεμάν, θα αλλάξω και το δίσκο... άστα...




Σχετικά με skf. κανένας γνώστης για να βρώ τα κατάλληλα για το 207?
action_peugeot - Πεμ 03 Μάρ 2011, 00:03:29
Θέμα δημοσίευσης:
Μήπως κάτι δεν έχετε καταλάβει
Ρουλεμάν πρωτεύων και δευτερεύων; θα πρέπει να ανοιχτεί το σασμάν!!
Με 100€ δεν νομίζω
makis106 - Πεμ 03 Μάρ 2011, 00:15:36
Θέμα δημοσίευσης:
Μα είπε ότι η αντιπροσωπεία ζητάει γύρω στα 500.
100 ευρώ προφανώς εννοεί εργατικά για αλλαγή δίσκο-πλατό.
Gotcha - Παρ 10 Φεβ 2012, 11:39:11
Θέμα δημοσίευσης:
Για να μην ανοιξω νεο ποστ, γραφω εδω. Ωρες ωρες μου κανει κατι περιεργα και νομιζω πως ειναι απο τη μεταδοση. Ειμαι με 3η ας πουμε και 3000ρπμ με λιγο εως καθολου γκαζι. Οταν το βυθισω υπαρχει περιπτωση (ενω ακουω κινητηρα να αρπαζει κανονικα) απο 3000 εως 4000 να σερνετε και στις 4000 να μου κανει "σκαλοπατι" και να φευγει το αμαξι. Πιεσεις κλπ ανεβαζει κανονικα. Δισκος? Με 2α δε μου το κανει

Επισης να πω, σε φαση πατηματος 2α αλλαγη στις 6000 σε 3η ή αντιστοιχα απο 3η σε 4η, οταν κουμπωσω ταχυτητα μπορει για 1 δευτερολεπτο να νοιωθω το αμαξι πως κραταει σταθερα κμ και στροφες και μετα να συνεχισει να δινει (ενω ειμαι με τερμα το γκαζι)
SαλιγκαρAKIS - Παρ 10 Φεβ 2012, 11:43:33
Θέμα δημοσίευσης:
Gotcha έγραψε:
Για να μην ανοιξω νεο ποστ, γραφω εδω. Ωρες ωρες μου κανει κατι περιεργα και νομιζω πως ειναι απο τη μεταδοση. Ειμαι με 3η ας πουμε και 3000ρπμ με λιγο εως καθολου γκαζι. Οταν το βυθισω υπαρχει περιπτωση (ενω ακουω κινητηρα να αρπαζει κανονικα) απο 3000 εως 4000 να σερνετε και στις 4000 να μου κανει "σκαλοπατι" και να φευγει το αμαξι. Πιεσεις κλπ ανεβαζει κανονικα. Δισκος? Με 2α δε μου το κανει


Πατινάρισμα ίσως. Δίσκος.

Αν ανεβάζει στροφές κανονικά, αλλά χωρίς αποτέλεσμα στη κίνηση του οχήματος.

Τσέκαρε το στροφόμετρο. Επίσης το φαινόμενο θα πρέπει να γίνεται εντονότερο με μεγαλύτερη σχέση στο κιβώτιο.
Gotcha - Παρ 10 Φεβ 2012, 11:47:10
Θέμα δημοσίευσης:
Ναι αυτο λεω και γω. Αλλα γενικα οταν μου συμβαινει σηκωνω το ποδι απο το γκαζι ασυναισθητα για να μην το ταλαιπωρω ασκοπα
SαλιγκαρAKIS - Παρ 10 Φεβ 2012, 11:50:41
Θέμα δημοσίευσης:
Gotcha έγραψε:
Ναι αυτο λεω και γω. Αλλα γενικα οταν μου συμβαινει σηκωνω το ποδι απο το γκαζι ασυναισθητα για να μην το ταλαιπωρω ασκοπα


Καλά κάνεις. Και καλύτερα να αλλάζεις ταχύτητα λίγο πιο ψηλά μέχρι να τον αλλάξεις.

Απλά επιβεβαίωσέ το πατώντας μια φορά με 5η από σχετικά χαμηλά.
bagosgt - Παρ 10 Φεβ 2012, 14:04:36
Θέμα δημοσίευσης:
Gotcha έγραψε:
Για να μην ανοιξω νεο ποστ, γραφω εδω. Ωρες ωρες μου κανει κατι περιεργα και νομιζω πως ειναι απο τη μεταδοση. Ειμαι με 3η ας πουμε και 3000ρπμ με λιγο εως καθολου γκαζι. Οταν το βυθισω υπαρχει περιπτωση (ενω ακουω κινητηρα να αρπαζει κανονικα) απο 3000 εως 4000 να σερνετε και στις 4000 να μου κανει "σκαλοπατι" και να φευγει το αμαξι. Πιεσεις κλπ ανεβαζει κανονικα. Δισκος? Με 2α δε μου το κανει

Επισης να πω, σε φαση πατηματος 2α αλλαγη στις 6000 σε 3η ή αντιστοιχα απο 3η σε 4η, οταν κουμπωσω ταχυτητα μπορει για 1 δευτερολεπτο να νοιωθω το αμαξι πως κραταει σταθερα κμ και στροφες και μετα να συνεχισει να δινει (ενω ειμαι με τερμα το γκαζι)

Ποσα κμ εχεις?ο δισκος σου θελει αλλαγη.κ οταν εχεις σκοπο να τον αλλαξεις ΜΗΝ επισκευασεις τον ιδιο.μπορει να στο προτεινει κ ο μαστορας,αλλα ειναι πεταμενα λεφτα.παρε εναν καινουριο.
Λογικα θα εχεις κ προγραμμα κτλ κτλ,οποτε εχε υποψην σου οτι με φορτωμενο το αμαξι σου(αποσκευες-επιβατες) κ αποτομα βυθισματα του γκαζιου με λιγες στροφες,ταλαιπωρεις τον δισκο σου κ του μειωνεις τη διαρκεια ζωης του!
Gotcha - Παρ 10 Φεβ 2012, 14:27:54
Θέμα δημοσίευσης:
54000km πλεον, με προγραμμα απο σαλεξ απο τα 18000. φπε
SαλιγκαρAKIS - Παρ 10 Φεβ 2012, 14:42:32
Θέμα δημοσίευσης:
Πιθανό το σενάριο λοιπόν, μιας και αυτά τα διαόλια φουσκώνουν από χαμηλά.
Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες

Powered by phpBB 2.0.21 © 2001, 2002 phpBB Group
© 2002-2003 206 Club - Greece
Πληροφορίες : info@206club.gr