PSClub - Hellas

Βλάβες - Επισκευές - Συνεργεία - Ανταλλακτικά - Ψυγειο καλοριφερ;;;;;; peugeot 206

torture - Τρι 01 Μάρ 2011, 21:21:52
Θέμα δημοσίευσης: Ψυγειο καλοριφερ;;;;;; peugeot 206
Καλησπερα παιδια!
Καλο μηνα. Η αληθεια ειναι οτι εχω να μπω πολυ καιρο.

Θελω να κανω μια ερωτηση. Πηγα πριν 2 μηνες συνεργειο.
Διαπιστωσαν διαροη υγρου μεσα στην καμπινα του αυτοκινητου και συγκεκριμενα στην αριστερη πλευρα της κεντρικης κονσολας. Απο την πλευρα του οδηγου δηλαδη. Μου ειπαν οτι εχει διαρροη το ψυγειο και αν θελω αλλαγη οτι παει 210€ τελικη τιμη με τοποθετηση μεσα κτλ.
Σκεφτομουν να ψαξω για μεταχειρισμενο καθως το αυτοκινητο ειναι ηδη 11 ετων. Βεβαια δεν του φαινετε αλλα το θεωρω κριμα να βαλω νεο ανταλλακτικο σε τοσο παλιο, πλεον, αμαξι. Αυτο το ζηταω ως ψυγειο καλοριφερ; Ειμαι πραγματικα ασχετος με αμαξια οποτε μην με βρισετε πολυ! Laughing
Εχω το peugeot 206 1.4 μοντελο 2000



Για να μην ανοιγω αλλο τοπικ χωρις λογο. Μια ερωτηση να κανω.
Σημερα γεμισα το ντεποζιτο του αυτοκινητου μετα απο πολυ καιρο καθως τοσο καιρο συνηθως εβαζα κανα 30ρι οποτε χρειαζομουν. Ενω ο δεικτης ηταν μια γραμμουλα πριν το τελος και ουτε φωτακι ρεζερβας ειχε αναψει ουτε τιποτα, μου εβαλε 47.360 λιτρα. Ειμαι υπερβολικος που μου φαινετε οτι κλεβει ή οχι; Το ντεποζιτο του 206 ποσο ειναι; Ειχα την εντυπωση οτι ειναι 50λιτρα...
Στην κλεισθενους εβαλα βενζινη. Ακομα δεν λεω σε ποιον μεχρι να μου απαντησετε.
teo106 16v 2001 - Τρι 01 Μάρ 2011, 22:00:11
Θέμα δημοσίευσης:
καλησπερα φιλε....πριν προχωρησεις σε αλλαγη ψυγειου καλοριφερ,αφου η διαρροη ειναι στα ποδια του οδηγου,αν καταλαβα καλα,εκει συνδεονται οι σωληνες που ερχονται απο τον κινητηρα,με το ψυγειο καλοριφερ......εχει ενα ο-ρινγκ,το οποιο ξεραινεται,και εχει διαρροη παραφλου..τσεκαρε το...μαλλον απο εκει ειναι η διαρροη κατα 90% Wink..........

(για το τεποζιτο δεν ξερω ποσα λιτρα ειναι,ας απαντησει καποιος που γνωριζει)
giorgos80 - Τρι 01 Μάρ 2011, 22:52:41
Θέμα δημοσίευσης:
Διαρροή αντιψυκτικού από την αριστερή πλευρά σημαίνει ότι θες ψυγειάκι καλοριφέρ. Αν δεν μπορείς ή δεν θες να το αλλάξεις, τότε η επόμενη λύση είναι να ενώσεις τα δύο κολάρα που έρχονται από τη μηχανή στο καλοριφέρ μεταξύ τους χρησιμοποιώντας ένα μικρότερο σωληνάκι. Έτσι θα έχεις πάλι ένα "κλειστό" κύκλωμα, αλλά θα ξεπαγιάσεις τώρα το χειμώνα...

Αν αποφασίσεις να το αλλάξεις τότε θα πρέπει να βάλεις οπωσδήποτε καινούργιο γιατί το μεταχειρισμένο που θα πάρεις μπορεί να είναι τρύπιο και να θες άλλο πάλι. Από τα 210 που σου ζήτησαν τα περισσότερα είναι εργατικά, δηλαδή αν βάλεις μεταχειρισμένο το πολύ να κερδίσεις 20-30ευρώ.
BILLY. - Τετ 02 Μάρ 2011, 00:11:13
Θέμα δημοσίευσης:
Αλέξη το πρόβλημα που έχεις έχει αναφερθεί και σε άλλο post παλαιότερα. Το πρόβλημα είναι το εξής: Οι δύο πλαστικοί σωλήνες που έρχονται μέσα στην καμπίνα ενώνονται σε ένα σημείο με τους σωλήνες του καλοριφέρ με μια βίδα αντί για τρεις. Δηλαδή στο σημείο της σύνδεσης ενώ υπάρχουν τρεις τρύπες για βίδες η peugeot έχει βιδώσει μόνο μια!!!! Ακούγεται κουφό αλλά είναι αλήθεια. Σκύψε και κοίτα την ένωση. Εάν έχεις μια βίδα βίδωσε άλλες δυο και κοίτα αν έχεις διαρροή. Το πιθανότερο είναι να έχεις διαρροή από εκεί και όχι να έχει τρυπίσει το καλοριφέρ.
elias - Τετ 02 Μάρ 2011, 09:52:21
Θέμα δημοσίευσης:
Επειδή αντιμετωπίζω και εγώ πρόβλημα μικρής διαρροής στην πλευρά που είναι το γκάζι, υπάρχει τρόπος να δούμε ότι φταίει όντως το ψυγείο καλοριφέρ και όχι οι σωλήνες. Αυτό με τις 3 βίδες (εγώ έχω 1), εξυπηρετεί αν υπάρχει διαρροή από το ψυγείο ή απλά δεν βλέπεις την διαρροή αλλά το υγρό συγκεντρώνετε κάπου.

Ό,τι αφορά το γέμισμα βενζίνης αν ο δείκτης έφτασε πάνω στην τελευταία γραμμή, τότε σε έκλεψε, αν έφτασε λίγο κάτω από την τελευταία γραμμή, τότε σε έκλεψε πολύ και αν έφτασε πάνω από την τελευταία γραμμή (τέλειο γέμισμα), τότε σε έκλεψε λίγο.
torture - Τετ 02 Μάρ 2011, 20:21:44
Θέμα δημοσίευσης:
Ευχαριστω για τις απαντησεις. Θα κοιταξω μολις σταματησουν οι βροχες να δω και αυτο που μου προτεινετε με τις ενωσεις.

Σημερα ρωτησα και μου ειπαν πως ενα καινουργιο "βαλερο" ψυγειο κανει 60€. Απο τα 60 στα 210 οπως και να εχει μου φαινετε λιγο μεγαλη η διαφορα για εργατικα. Εκτος αν εχει τοσο πολυ δουλεια (λυσιμο, δεσιμο κτλ). Αν το παρω και το παω εγω σε συνεργειο ισως ειναι καλυτερα. Μου ειπαν πως η Peugeot χρησιμοποιει "βαλερο" ανταλακτικα. Αληθευει ή ειναι ραδιο αρβυλα;
drdino - Τετ 02 Μάρ 2011, 20:44:15
Θέμα δημοσίευσης:
Valeo.
action_peugeot - Τετ 02 Μάρ 2011, 23:57:35
Θέμα δημοσίευσης:
Ούτε το ψυγείο είναι τρύπιο ούτε οι σωλήνες
Επειδή η ένωση όπως σωστά είπατε γίνεται με μια βίδα αντί για τρεις πετσικάρουν τα πλαστικά και μετά αρχίζει να χάνει
Εμείς αλλάζουμε ψυγείο και σωλήνες φυσικά βιδώνουμε τρεις βίδες και όλα οκ
Όσο για τα εργατικά φανταστείτε ότι θα πρέπει να βγει το ταμπλό για να κάνεις αυτή τη δουλειά χωρίς να ραΐσεις το ταμπλό
ae86 - Πεμ 03 Μάρ 2011, 21:30:19
Θέμα δημοσίευσης:
Ρίξτε μια ματιά κι εδώ...
http://www.psclub.gr/forum/viewtopic.php?t=10156&start=0&postdays=0&postorder=asc&highlight=%EB%E1%E4%E5%F1%EF+%F5%E3%F1%EF
elias - Παρ 04 Μάρ 2011, 08:22:40
Θέμα δημοσίευσης:
action_peugeot έγραψε:
Ούτε το ψυγείο είναι τρύπιο ούτε οι σωλήνες
Επειδή η ένωση όπως σωστά είπατε γίνεται με μια βίδα αντί για τρεις πετσικάρουν τα πλαστικά και μετά αρχίζει να χάνει
Εμείς αλλάζουμε ψυγείο και σωλήνες φυσικά βιδώνουμε τρεις βίδες και όλα οκ
Όσο για τα εργατικά φανταστείτε ότι θα πρέπει να βγει το ταμπλό για να κάνεις αυτή τη δουλειά χωρίς να ραΐσεις το ταμπλό

Αυτό με την βίδα και το πλαστικό δεν το έχω καταλάβει. Το ψυγείο δεν συνδέεται με τις σωλήνες απ'ευθείας όπως είναι το ψυγείο της μηχανής? Δηλαδή αν βγάλω αυτή τη μία βίδα και το πλαστικό, θα φύγει το υγρό? Όποιος ξέρει ας δώσει μια περιγραφή πως είναι αυτό το ψυγείο, μήπως και γλιτώσω την αλλαγή που έλεγα να κάνω σε 1000km που θα πάω για service.
torture - Παρ 04 Μάρ 2011, 13:06:49
Θέμα δημοσίευσης:
Παιδια πως εχουμε προσβαση στο σημειο που λετε για να δω τι βιδες ειναι και να τις τοποθετησω; Απο το πανελ μεσα στην καμπινα;
Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες

Powered by phpBB 2.0.21 © 2001, 2002 phpBB Group
© 2002-2003 206 Club - Greece
Πληροφορίες : info@206club.gr