plaketokofths έγραψε: | ||
http://www.sparkplugs.co.uk/pages/database/plug-detail-ccp.asp?partno=BKR7EVX ------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------ Κεφάλαιο ET3J4, τα γράφω μάλλον άδικα διοτι με τον κινητήρα αυτόν δεν ασχολείται κανείς, αλλά ίσως κάποιος χριστιανός να αναζήτησει κάποτε και να καταφέρει να πέσει στο ποστ μου. Κωδικός απο peugeot service box ![]() 1. Bosch VR8SEW (0 242 129 508) 2. Champion REA8MCL (OE130) 3. Denso XE20HR-U9 (3427) 4. NGK LZKAR7A (6799) 5. Eyquem RWC52HSK 6. Beru 12 VR-8 SE ( 0 002 230 300 ) και εκτός απο τον 1.4 16V 90 ίππων ΕΤ3J4 της PSA στα διάφορα μοντέλα, βρισκουμε τα ιδια μπουζί και σε α. nissan D4F712 b. renault 1.2 16V (twingo, clio II, clio III) Αν το ψάξει κανείς θα διαπιστώσει οτι βάση αναλογιών βαθμών ψυχρότητας υπάρχουν θεωρητικά διαφορές, απ' ότι διαβάζω ολα δουλεύουν κανονικά. Τώρα πως το 7αρι NGK είναι ίδιο με 52αρι εκιεμ ... ![]() . |
Pughell έγραψε: |
Τα 7αρια NGK για τον ET εχουν πολυ λεπτη μονωση. |
plaketokofths έγραψε: | ||
Tι σημαίνει πρακτικά αυτο Στέλιο? |
Pughell έγραψε: |
Το μαυρο ειναι ΟΚ.Το αλλο δειχνει σαν να ειναι καπως βουλωμενο... ![]() |
Pughell έγραψε: |
Βουλωμενο μπεκ θα ελεγα... ![]() |
george okouzidis έγραψε: |
Κώστα μου καλησπέρα.τα μόνα μπουζί απο denso που δίνει σαν βελτίωση για το δικο σου ειναι τα VFXEH20.Είναι απο τη σειρα iridium tough δλδ είναι ιριδίου πλατίνας και έχουν μεγάλη διαρκεια ζωής δλδ για τα επομενα 5-6 χρόνια δεν θα ξανασχοληθεις!τα δίνει επίσης και για υγραέριο αν εχεις βάλει!τα απλα ιριδίου δλδ τα iridium power μην τα προτιμας γιατί εκτός οτι είναι σκέτα ιριδίου πέφτουν πολύ γρήγορα δλδ στο χρονο και κάτι θέλουν αλλαγή!οποτε δεν αξίζει και ο κόπος και το χρήμα!τώρα αν αξίζει να βάλεις σε ενα μαμά αυτοκίνητο μπουζί τόσο ενισχυμένα όπως τα πρωτα θα το κρινεις εσύ και η τσέπη σου!και σαφως τα θεωρώ καλυτερα απο bosch,ngk eqyuem και beru!απο προσωπικές δοκιμές και πείρα τα παραπανω και στο δικο μου αυτοκίνητο! |