PSClub - Hellas

Κινητήρας - 206 - Μπουζι για 206 1.4 16ν (ET3J4)

volvos - Σαβ 19 Φεβ 2011, 23:03:58
Θέμα δημοσίευσης: 206 - Μπουζι για 206 1.4 16ν (ET3J4)
plaketokofths έγραψε:
GEMI έγραψε:
Τα BKR7EVX ειναι iridium κ τα φοβάμαι. Ψάχνω σε κάτι πλατίνας..



http://www.sparkplugs.co.uk/pages/database/plug-detail-ccp.asp?partno=BKR7EVX

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Κεφάλαιο ET3J4, τα γράφω μάλλον άδικα διοτι με τον κινητήρα αυτόν δεν ασχολείται κανείς, αλλά ίσως κάποιος χριστιανός να αναζήτησει κάποτε και να καταφέρει να πέσει στο ποστ μου.

Κωδικός απο peugeot service box Arrow 5960 83 ή απο citroen ...84 ή και απο renault 820030765, προκύπτουν τα εξής μπουζί:
1. Bosch VR8SEW (0 242 129 508)
2. Champion REA8MCL (OE130)
3. Denso XE20HR-U9 (3427)
4. NGK LZKAR7A (6799)
5. Eyquem RWC52HSK
6. Beru 12 VR-8 SE ( 0 002 230 300 )

και εκτός απο τον 1.4 16V 90 ίππων ΕΤ3J4 της PSA στα διάφορα μοντέλα, βρισκουμε τα ιδια μπουζί και σε
α. nissan D4F712
b. renault 1.2 16V (twingo, clio II, clio III)

Αν το ψάξει κανείς θα διαπιστώσει οτι βάση αναλογιών βαθμών ψυχρότητας υπάρχουν θεωρητικά διαφορές, απ' ότι διαβάζω ολα δουλεύουν κανονικά. Τώρα πως το 7αρι NGK είναι ίδιο με 52αρι εκιεμ ... Confused
.


Pughell έγραψε:
Τα 7αρια NGK για τον ET εχουν πολυ λεπτη μονωση.

Pughell - Σαβ 19 Φεβ 2011, 23:13:19
Θέμα δημοσίευσης:
plaketokofths έγραψε:
Pughell έγραψε:
Τα 7αρια NGK για τον ET εχουν πολυ λεπτη μονωση.


Tι σημαίνει πρακτικά αυτο Στέλιο?

Δεν ξερω,λογικα οτι δεν σηκωνει τοσο μεγαλα θερμικα φορτια,παντως οσα μπουζι εχω δει για ΕΤ εχουν απροσμενα λεπτη μονωση σε σχεση με τα υπολοιπα κλασσικα μπουζι για TU που ξερουμε τοσα χρονια... Scratch
plaketokofths - Πεμ 02 Ιούν 2011, 16:27:20
Θέμα δημοσίευσης:
Τα 3 από 4 βγήκαν ομοια μεταξύ τους και σχετικά μαυρισμένα (σαν το δεξια στην εικόνα παρακατω) εν αντιθέσει με το 4ο που βγήκε πιο κιτρινο/χρυσαφί. Ξέρει κανείς γιατί και τι φταίει γι αυτό?


Pughell - Πεμ 02 Ιούν 2011, 19:46:50
Θέμα δημοσίευσης:
Βουλωμενο μπεκ θα ελεγα... Confused
plaketokofths - Πεμ 02 Ιούν 2011, 19:50:01
Θέμα δημοσίευσης:
Το κιτρινωπό λες ε?
απο τι αλλο μπορεί να ναι?
Επισης τ' αλλο το μαυράκι ειναι οκ?
Pughell - Πεμ 02 Ιούν 2011, 19:51:07
Θέμα δημοσίευσης:
Το μαυρο ειναι ΟΚ.Το αλλο δειχνει σαν να ειναι καπως βουλωμενο... Sad
plaketokofths - Πεμ 02 Ιούν 2011, 20:03:32
Θέμα δημοσίευσης:
Pughell έγραψε:
Το μαυρο ειναι ΟΚ.Το αλλο δειχνει σαν να ειναι καπως βουλωμενο... Sad


φτωχό μίγμα σε βενζίνη δλδ? Δεν θυμαμαι ρε γα**το και απο ποιο κυλινδρο το εβγαλα...

Παιζει να μην ειναι απο θέμα τροφοδοσίας και να ειναι απο κάποιο μηχανολογικό αίτιο?
mechanic - Πεμ 02 Ιούν 2011, 22:07:59
Θέμα δημοσίευσης:
Pughell έγραψε:
Βουλωμενο μπεκ θα ελεγα... Confused


Σωστος ο Στελιος, +1

(εκτος και δεν εχεις τελιως μαμα μοτερ οποτε εκει αλλαζουν οι παραμετροι)
plaketokofths - Πεμ 02 Ιούν 2011, 22:09:10
Θέμα δημοσίευσης:
ειναι εργοστασιακό το μοτερ...
Pughell - Πεμ 02 Ιούν 2011, 22:43:55
Θέμα δημοσίευσης:
Γιαννη μην αγχωνεσαι ρε,θα το ξαναδεις συντομα μιας και ακομα και σε 500 χλμ θα φαινεται ποιο ειναι πιο ασπρο και πιο οχι.
The Ace - Παρ 04 Ιαν 2013, 23:15:05
Θέμα δημοσίευσης:
Ορίστε που η επιθυμία του αρχικού poster έγινε πραγματικότητα, και κάποιος όντως χρειάστηκε το θέμα του και έπεσε στο συγκεκριμένο post.... Cool

Κάποια συγκεκριμένη πρόταση για το 206 1.4 16V ? Πέρα από τα μαμά EYQ ? Προφανώς σε λογικό κόστος....Όχι για "απλή" χρήση, το αυτοκίνητο τσιτώνεται καθημερινώς...Πλην τελικού και φίλτρου, μαμά μοτέρ...
george okouzidis - Τρι 12 Μάρ 2013, 16:19:09
Θέμα δημοσίευσης:
DENSO FXE20HR11(iridium power)
peugeot3874 - Τετ 29 Ιαν 2014, 22:48:46
Θέμα δημοσίευσης:
Καλησπέρα σε όλους. Που μπορώ να βρω και εγώ αυτά τα μπουζί; Είναι καλύτερα από τα κλασσικά bosch; Σε τι τιμές παίζουν;
george okouzidis - Πεμ 30 Ιαν 2014, 08:26:37
Θέμα δημοσίευσης:
καλησπέρα φιλέ μου...για πιο αυτοκίνητο ψαχνεις μπουζί και τι βελτίωση εχεις....
george okouzidis - Πεμ 30 Ιαν 2014, 08:27:04
Θέμα δημοσίευσης:
καλημερα Σορυ...
peugeot3874 - Πεμ 30 Ιαν 2014, 09:01:55
Θέμα δημοσίευσης:
Καλημέρα,

Έχω ένα peugeot 307 1.4 16 valve μοντέλο 2007. Ο κινητήρας είναι KFU (ET3J4). Δεν έχω κάνει καμιά βελτίωση. Είπα να κάνω μια αλλαγή από τα bosch. Είδα επίσης ότι η DENSO προσφέρει μπουζί iridium, τα οποία νομίζω ότι είναι καλύτερα από τα απλά.
george okouzidis - Πεμ 30 Ιαν 2014, 16:56:19
Θέμα δημοσίευσης:
Κώστα μου καλησπέρα.τα μόνα μπουζί απο denso που δίνει σαν βελτίωση για το δικο σου ειναι τα VFXEH20.Είναι απο τη σειρα iridium tough δλδ είναι ιριδίου πλατίνας και έχουν μεγάλη διαρκεια ζωής δλδ για τα επομενα 5-6 χρόνια δεν θα ξανασχοληθεις!τα δίνει επίσης και για υγραέριο αν εχεις βάλει!τα απλα ιριδίου δλδ τα iridium power μην τα προτιμας γιατί εκτός οτι είναι σκέτα ιριδίου πέφτουν πολύ γρήγορα δλδ στο χρονο και κάτι θέλουν αλλαγή!οποτε δεν αξίζει και ο κόπος και το χρήμα!τώρα αν αξίζει να βάλεις σε ενα μαμά αυτοκίνητο μπουζί τόσο ενισχυμένα όπως τα πρωτα θα το κρινεις εσύ και η τσέπη σου!και σαφως τα θεωρώ καλυτερα απο bosch,ngk eqyuem και beru!απο προσωπικές δοκιμές και πείρα τα παραπανω και στο δικο μου αυτοκίνητο!
reselie-206 - Πεμ 30 Ιαν 2014, 18:18:58
Θέμα δημοσίευσης:
george okouzidis έγραψε:
Κώστα μου καλησπέρα.τα μόνα μπουζί απο denso που δίνει σαν βελτίωση για το δικο σου ειναι τα VFXEH20.Είναι απο τη σειρα iridium tough δλδ είναι ιριδίου πλατίνας και έχουν μεγάλη διαρκεια ζωής δλδ για τα επομενα 5-6 χρόνια δεν θα ξανασχοληθεις!τα δίνει επίσης και για υγραέριο αν εχεις βάλει!τα απλα ιριδίου δλδ τα iridium power μην τα προτιμας γιατί εκτός οτι είναι σκέτα ιριδίου πέφτουν πολύ γρήγορα δλδ στο χρονο και κάτι θέλουν αλλαγή!οποτε δεν αξίζει και ο κόπος και το χρήμα!τώρα αν αξίζει να βάλεις σε ενα μαμά αυτοκίνητο μπουζί τόσο ενισχυμένα όπως τα πρωτα θα το κρινεις εσύ και η τσέπη σου!και σαφως τα θεωρώ καλυτερα απο bosch,ngk eqyuem και beru!απο προσωπικές δοκιμές και πείρα τα παραπανω και στο δικο μου αυτοκίνητο!


Shocked Shocked θα μου επιτρέψεις να μη συμφωνήσω...

Δηλαδή αναφέρει πουθενά η Denso οτι έχουν αντοχή 100.000 χλμ πχ? γιατί αν εγώ κάνω 20.000+ χλμ τόσο βγαίνει..

Δεν υπάρχει περίπτωση (καιδ ε λέω οτι μπορεί να μη δουλεύουν και τότε.....αλλα αμα είναι έτσι προτιμώ να αλλάξω 5-6 4άδες Equyem που έχουν 8€ η τετράδα με τα ίδια λεφτά σε αυτό το διάστημα απο το να κρατήσω 100.000 τα ιριδίου...)

Υ.Γ ιριδίου είναι και όχι ιριδίου-πλατίνας όπως λές...
peugeot3874 - Πεμ 30 Ιαν 2014, 22:14:21
Θέμα δημοσίευσης:
Δηλαδή για ποια τιμή μιλάμε για μία τετράδα DENSO VFXEH20;Κοστίζουν πολύ ακριβότερα από την τετράδα bosch ή ngk ή beru; Εγώ τα bosch τα πήρα 4,5 € το ένα πριν από κάνα χρόνο. Τα ngk τα πήρα γύρω στα 6,5 € το ένα πριν από δύο μήνες. Επίσης τα DENSO δεν τα βρίσκω πουθενά στην επαρχία. Έχετε να μου συστήσετε κάποιο κατάστημα σε Αθήνα ή Θεσσαλονίκη για να τα βρω;
george okouzidis - Παρ 31 Ιαν 2014, 00:35:00
Θέμα δημοσίευσης:
Τάσο μου εχεις μπερδέψει τα αυγά με τα πασχαλια!ναι η denso τα απλα iridium power τα δίνει για 20.000 χλμ και τα iridium tough για 100.000 χλμ.και 50.000 να είναι τα 60€ τα έχουν βγάλει.αν εσύ θες απλα μπουζί δικο σου θέμα!μπες στο site της denso και ενημερωσου!φιλικά παντα!την πλατίνα την έχουν πανω στη γειωση!μπες και δεστα!είναι iridium tough όχι iridium power.τα δίνει και για υγραέριο.είναι όλοι οι κωδικοί vk και όχι ik.και είναι ιριδίου πλατίνας όπως λέω γιατί τα φοραω στο δικο μού.τα απλα iridium power που είχα σε ενα χρονο πεσανε δλδ σε12.000 χλμ περιπου χωρίς να δείχνουν φαγωμενα!απλα τόση διαρκεια ζωής έχουν.Μου έδειξε ο προμηθευτης το βιβλιο της denso που γράφει τα χλμ που βγάζουν αυτοι οι δυο τύποι.τα iridium power τα έδειχνε για 20.000 και τα iridium tough για 100.000.Βέβαια το ποσο θα κρατήσουν εξαρτάται και πως οδηγας.αν το κινηγας συνέχεια το αυτοκίνητο θα φθαρουν σαφως πιο γρήγορα απο την ονομαστική τους διαρκεια!μπες στο site της denso και δες ολους τους τύπους που έχουν!ο καθένας κανει τις επιλογές του.και πίστεψε για μένα η denso σε θέμα μπουζί είναι top.και δεν εχουν καμια σχέση με τα απλα μπουζί των 10€ η τετράδα γιατί ακόμα και συχνα να αλλάζεις ενα απλό μπουζί δεν πρόκειται να φτασει την απόδοση ενος ιριδίου πλατίνας ακόμα και φαγωμενο να είναι!τόσο απλα! .αυτά που φοραω εγώ είναι τα μαμά μπουζί που φοράει το lancer evo xi απο τη μάνα του.κωδικός vkh22
george okouzidis - Παρ 31 Ιαν 2014, 00:48:36
Θέμα δημοσίευσης:
http://www.e-promitheftiki.gr/?gclid=CPfI57X9prwCFcJb3godtRkAlg ενα αξιόπιστο μαγαζί με καλες τιμες
george okouzidis - Παρ 31 Ιαν 2014, 00:51:41
Θέμα δημοσίευσης:
http://www.best-spares.gr/times_mpouzi_denso_spark_plugs_prices.php και άλλο ενα που φαίνεται καλό με πολύ καλες τιμες.
george okouzidis - Παρ 31 Ιαν 2014, 00:55:00
Θέμα δημοσίευσης:
http://www.globaldenso.com/en/products/aftermarket/plug/tough/features.html για τον φιλο μου τον τασο
vasilisalessia - Παρ 31 Ιαν 2014, 23:08:28
Θέμα δημοσίευσης:
eon 8 champion.ριξε και μια ματια σε αυτα.ειναι καλα.και κοστιζουνε λιγοτερο.
peugeot3874 - Σαβ 01 Φεβ 2014, 12:32:26
Θέμα δημοσίευσης:
Καλημέρα σε όλους,

Έκανα μία μικρή έρευνα αγοράς. Μπήκα στο site της denso από δύο διευθύνσεις στο διαδίκτυο. Η μία συστήνει για το αμάξι μου τα FXE20HR11(iridium power) και η άλλη τα VFXEH20. Από ότι κατάλαβα τα δεύτερα είναι καλύτερα από τα πρώτα, αλλά δεν τα βρίσκω πουθενά. Έχετε καμία πρόταση; Τα FXE20HR11(iridium power) τα βρήκα γύρω στα 22 € το ένα. Τα VFXEH20 δεν τα βρήκα πουθενά.
vasilisalessia - Σαβ 01 Φεβ 2014, 12:48:07
Θέμα δημοσίευσης:
κοιτα σε 22 denso.σε 7αρι σε ngk και σε 7αρι σε bosch.τα 8αρια επειδη το αμαξι εργοστασιακα λειτουργει πολυ στεγνα,καλυτερα παρε κατι πιο φθηνο και αλλαζε το το πολυ ανα 15000χλμ.αλλα παρε σε κατι πιο ψυχρο.κοιτα και αυτα τα eon αν τα βρεις καπου.ειναι αρκετα καλα.και κανουνε καμμια 25αρια και τα 4 αν δε κανς λαθος.ειναι για βελτιωμενα αμαξια.αλλα δεν κανουνε 50.αλλιως δοκιμασε τα ngk πλατινας που δινουνε για τα 207.μπαινουνε στο δικο σου.εχουμε το ιδιο αμαξι.και τα εχω βαλει και εγω στο παρελθον.αλλα εκει παμε για καμμια 45αρα.και ειναι πιο ψυχρα απο τα εργοστασιακα.
peugeot3874 - Παρ 07 Φεβ 2014, 22:50:26
Θέμα δημοσίευσης:
Καλησπέρα σε όλους. Επανέρχομαι στο θέμα. Τα VFXEH20 μπουζί δεν υπάρχουν πουθενά στην Ελλάδα. Τουλάχιστον δεν τα βρήκα ακόμα. Μου είπαν για κάτι DENSO νικελίου που ταιριάζουν στο δικό μου και κοστίζουν γύρω στα 25 €. Είναι καλύτερα αυτά από τα κλασσικά bosch; Πάντως η DENSO συστήνει μόνο δύο :http://www.denso.co.jp/ja/products/aftermarket/repair_parts/plug/cross_ref/2032_01.html
Μήπως πάει κάτι στραβά; Γιατί η DENSO δεν συστήνει αυτά του νικελίου;
Τα VFXEH20 υπάρχουν μόνο σε ebay με 66 € η τετράδα!
vasilisalessia - Παρ 07 Φεβ 2014, 23:33:27
Θέμα δημοσίευσης:
τα ιριδιου ειναι πανακριβα.απο απου και να τα παρεις.λιγοτερο ακριβα ειναι τα πλατινας αλλα δε νομιζω να εχει κατι για το αμαξι εκτος και αν πας σε αυτα του αλλου 1.4 ντι.ταιριαζουνε στο σπειρωμα.και ειναι ενα τι πιο ψυχρα.μπορεις να τα δοκιμασεις αν θελεις.
αλλιως φορας τα ngk τα δικα του που και αυτα ειναι ενα τι πιο ψυχρα απο τα bosch τα εργοστασιακα.
για μενα βαλε τα ngk τα 7 αρια τα απλα που κανουνε καμμια 30αρα και αλλαζε τα καθε 20000χλμ.και εισαι οκ.
ειναι λιγο παραξενος ο κινητηρας και απο θεμα σπειρωματος.δε ξερω αν ταιριαζουνε απο κανα 1.6 σε πλατινα η ηριδιου αν βρεις και παλι αν ταιριαζουνε..μαρκες με μπουζι για αμαξια με υψηλες θερμοκρασιες η και υψηλα φορτια και συμπιεσεις ειναι
Brisk premium LGS
NGK Iridium IX
Champioon EON
Candele platino BMC
Tourquemaster
denso iridium
beru silverstone
ολα κοστιζουνε καμμια 50αρα..
και πρεπει να ψαξεις τα αντιστοιχα.
εχουμε ιδιο κινητηρα απλα εγω του εχω φπε.και ψαχνω κατι σε πλατινα η ηριδιου.αν βρω κατι αξιολογο..
τωρα εχω εργαστασιακη μαρκα που θα παρει ποδι.και δε ξαναβαζω bosch.
δε τα συμπαθισα ποτε.
1000φορες ngk και αλλαγη ανα 20000χλμ..
Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες

Powered by phpBB 2.0.21 © 2001, 2002 phpBB Group
© 2002-2003 206 Club - Greece
Πληροφορίες : info@206club.gr