PSClub - Hellas

Φτιάξε το μόνος σου - 106 1300

GEMI - Παρ 18 Φεβ 2011, 01:32:06
Θέμα δημοσίευσης: Re: Εξατμιση για ΤΗΡ 150αρι...
mechanic έγραψε:
Παιδες καλημερα,
Αφαιρουμε το μαμα μεσαιο και το αντικαθιστουμε με ενα οversize κατα μηκος εσωτερικης διαμετρου 50mm................


(Τελικό) ...μια σωληνα μηκους 50εκατοστων η οποια ξεκιναει απο 50μμ και σε μηκος 40εκ εχει ανοιξει γραμμικα στα 60χηλιοστα.
τα υπολοιπα 10εκατοστα (με 50μμ διαμετρο) πρεπει να ειναι στην αρχη
και ωστε να σταθεροποιειται η ροη........... Very happy


Φίλε μου θα ήθελα τις συμβουλές σου, είμαι πάνω στην φάση να κάνω μία custom εξάτμιση για rally 1.3
Βασικά να σου πώ ότι φοράει πρόγραμμα σε δυναμόμετρο κ έχει μεγάλη διαφορά από το μαμά, αποδίδει περισσότερο κ καίει λιγότερο. Φίλτρο έχω ελευθέρα με μανιτάρι σε σωλήνα.

Σκέφτηκα λοιπόν την εξής πατέντα :

Η εξάτμιση ξεκινάει σε 4-1 (η εργοστασιακή) με διάμετρο σωλήνα 47 mm. Κατόπιν βάζω δίχαλο από 1,6 16 V για να έχω ροπούλα στις χαμηλές κ να εξομαλύνω το σκαλοπάτις στις 3.5 χιλ στροφές. Κατόπιν μακρυά σωλήνα 46 mm διάμετρο όππου λίγο πριν το τελικό να τοποθετήχω custom σωλήνα για να παίζει το ρόλο του μεσαίου με εσωτ. διαμετρο 80mm. κ για 40 cm. Κατόπιν σωλήνα 55 άρα μέχτι το τελικό, το οποίο είναι από saxo vts 1.6.
Πιστεύω έτσι θα έχω χαμηλό ήχο με max απόδοση.
Με βάζει σε σκέψεις η ιδέα σου περί προοδευτικού ανοίγματος στο υποτυπώδες μεσαίο που λέω να βάλω. Μπορώ δηλ. να το ξεκινήσω με 60 mm κ σταδιακά να το πάω στα 80 mm ?

Ένα πρόχειρο σχέδιο είναι αυτο :

.

Το μεσαίο σκέφτομαι να το βάλω κοντά στο τελικό, την ιδέα την πήρα από την peugeot sport εξάτμιση.



Στόχος μου είναι όπως είπα η μείωση θορύβου στο ελάχιστο δυνατό, μα ροπούλα χαμηλά κ ευστροφία ψηλά κατά το δυνατότερο.
Pughell - Παρ 18 Φεβ 2011, 09:33:15
Θέμα δημοσίευσης:
Αν και δεν ειναι το καταλληλο topic Exclamation
πρωτα απο ολα ξεφορτωσου το μανιταρι στην εισαγωγη.
Μαμα φιλτροκουτι με τρυπα μπροστα ειναι το καλυτερο απο ολα εναλλακτικα αντε το πολυ μια σκουπα η οποια ομως απλα κανει θορυβο και δεν αποδιδει τοσο καλα οσο το μαμα κουτι.

Περι εξατμισης,τα εχεις μπλεξει λιγο...
Καταρχην το διχαλο απο τα 16v δεν μπαινει καν.
Οσο αφορα την διατομη,αν εισαι με μαμα συμπιεση και μαμα εκκεντροφορο,τοτε μεινε σε 48αρα σε ολο το μηκος της.
Αν παλι εχεις αυξημενη συμπιεση,πηγαινε σε 50αρα αλλα βαλε ενα μεσαιο ή καταλυτη(ιδιας διατομης) γιατι θα χασει αρκετα χαμηλομεσαιες.
Και αν αντεχει η τσεπη σου,βαλε ενα χταποδι.
Υπαρχει γνησιο Devil περιπου στα 300Ε(καινουργιο) το οποιο ειναι ολα τα λεφτα σε αυτο το μοτερ. Arrow
GEMI - Παρ 18 Φεβ 2011, 11:18:59
Θέμα δημοσίευσης:
Sorry για το off topic, ας πούμε ότι μιλάμε για custom εξατμίσεις.
Κάποιος mod ας μεταφέρει το θέμα please.

Tο δίχαλο (16v) μου το πρότεινε αγωνιζόμενος στα gorup A.
Μπορεί να τροποποιήσει στις άκρες ο εξατμισάς (κόψε-ράψε) κ να το τοποθετήσει. Αν πιστεύεις ότι το δίχαλο δεν κάνει τόση δουλειά, μπορώ να το αποφύγω..

Από εκεί κ πέρα είμαι decat, σκέφτομαι για 100άρη καταλύτη.
Επίσης αν βαλω ένα κομμάτι μεγαλύτερης διατομής κοντά στο τελικό για να παίξει το ρόλο του μεσαίου, πιστεύεις ότι θα κόψει το βουιτό ?

Αυτό που θέλω να μάθω είναι αν στις σωληνώσεις ξεκινήσω με 47 άρα κ βάλω 50άρα ανάμεσα από το μεσαίο κ τελικό, όπως διάβασα θα δουλέψει καλύτερα?
Α κ το μανιτάρι το έβαλα αναγκαστικά, γιατί το φιλτροκούτι του 106 νομίζω δε μπαίνει στο μηχανοστάσιο (AX), εκτός αν κάνω λάθος. Ενναλακτικά θα μπορούσα να βάλω κοντό σωλήνα στην πεταλούδα με απ' ευθείας χοάνη ? Όταν το είχα έτσι απέδιδε καλύτερα στις ψηλές, αλλά είχα θερμοκρασίες από το μηχανοστάσιο που τραβούσε η χοάνα.
Pughell - Παρ 18 Φεβ 2011, 12:07:38
Θέμα δημοσίευσης:
Οσο πιο μεγαλο σωληνα(σε διατομη) βαζεις,τοσο πιο εντονο θορυβο θα βγαζει ιδιαιτερα στο χαμηλομεσαιο φασμα οπου οι ποσοτητες των καυσαεριων ειναι μικρες και οι παλμοι δημιουργουν αντιλαλο μεσα στην σωληνα.

Περι σωληνωσεων,η αυξομειωση της διατομης δεν βοηθαει καπου,το αντιθετο μαλιστα.
Η μονη λογικη διαφοροποιηση της διατομης ειναι στο να κανεις 48mm το μπροστινο τμημα μεχρι τον καταλυτη(ή μεχρι το μεσαιο καζανι αν δεν βαλεις καταλυτη) και απο εκει και πισω να το κανεις 50mm.Ετσι,ακομα και σε μελλοντικη βελτιωση το πισω τμημα της εξατμισης θα ειναι ΟΚ και δεν θα χρειαζεται κατι.
Απλα βαλε τελικο καζανι μεγαλο σε ογκο για να μην ουρλιαζει...

Σχετικα με το φιλτροκουτι,μπαινει και του 1300(και εγω ΑΧ ετοιμαζω αλλα τα σχεδια για 1300αρι μοτερ εγκαταλειφθηκαν) απλα θελει να το στερεωσεις πανω στην μετωπη με tyraps.
Εναλλακτικα ενα βαρελακι ειναι η καλυτερη επιλογη.
Το μαμα κουτι εχει την μεγαλυτερη επιφανεια φιλτραρισματος απο οτιδηποτε αλλο για αυτο και αποδιδει τοσο καλα. Wink

GEMI έγραψε:

Tο δίχαλο (16v) μου το πρότεινε αγωνιζόμενος στα gorup A.
Μπορεί να τροποποιήσει στις άκρες ο εξατμισάς (κόψε-ράψε) κ να το τοποθετήσει.

Ειμαι περιεργος να μαθω ποιος μλκας στο ειπε αυτο,ιδιαιτερα αμα ειναι και θεσσαλονικιος το ζωο... Rolling eyes
GEMI - Παρ 18 Φεβ 2011, 13:35:50
Θέμα δημοσίευσης:
Pughell έγραψε:
....................
Ειμαι περιεργος να μαθω ποιος μλκας στο ειπε αυτο,ιδιαιτερα αμα ειναι και θεσσαλονικιος το ζωο... Rolling eyes


Xexe κ εγώ ο μλκ τον πίστεψα !! Προτείνεις να εγκαταλείψω δηλ. τελείως το δίχαλο ή να βάλω έστω ένα εργοστασιακό από 1,3 ? Νομίζω ότι με το δίχαλο θα εξαφανιστεί το σκαλοπατάκι στις 3.500 στροφές...

Για το φίλτρο τώρα για να καταλήξω έχω σωλήνα από την πεταλούδα μέχρι την μετώπη σε σχήμα S, κ στην άκρη μπορώ να βάλω το βαρελάκι ?

Για την εξάτμιση πάντως μου ολοκλήρωσες την ιδέα που είχα. Θα ξεκινήσω με 47 άρι σωλήνα κ μετά το μεσαίο 50άρα σλήνα κ θα αφήσω το καζανάκι τελικό του saxo VTS, πιστεύω είναι πολύ καλό κ κάνει λίγο θόρυβο..
Pughell - Παρ 18 Φεβ 2011, 18:35:06
Θέμα δημοσίευσης:
Το σκαλοπατι στις 3500 ειναι λογο προγραμματος και οχι λογο εξατμισης.
Αμα δοκιμασεις ενα PS προγραμμα θα δεις οτι δεν κανει τιποτα. Wink

Για το φιλτρο,παρε ενα φιλτροκουτι κλειστου τυπου(βαρελακι οποιασδηποτε μαρκας-το ιδανικο θα ηταν BMC) και τροφοδοτησε το με εναν σωληνα απο την μετωπη για να μην τραβαει αερα πισω απο τα ψυγεια.

Περι εξατμισης,το τελικο καζανι απο τα 16v δεν κανει...
Ειναι χειροτερο απο το μαμα 1300ρισιο.
Μονον με ελευθερα καζανια θα εχεις δυναμη.
Ειναι μοτερ που δουλευει ψηλα οποτε δυστυχως δεν μπορεις να τα εχεις ολα.
GEMI - Παρ 18 Φεβ 2011, 19:11:13
Θέμα δημοσίευσης:
Πρόγραμμα έχω φτιαχτό σε δυναμόμετρο. Καλό είναι κοικονομικό στις βενζίνες. Το τελικό κάποια στιγμή τότε θα το αλλάξω. Αλλά για το δίχαλο δε μου είπες να το βάλω τελικά?
Pughell - Παρ 18 Φεβ 2011, 19:39:43
Θέμα δημοσίευσης:
Δεν μπαινει καν διχαλο ρε...
Το εργοστασιακο downpipe εχει ενα χωρισμα εσωτερικα που στην ουσια κανει το 4-2-1.Τα 4 γινονται 2 μεσα στο μαντεμι και συνεχιζουν σαν 2 σε ολο το μηκος του downpipe σχεδον.Απο εκει και μετα γινονται 1.

Το διχαλο του 16v δεν μπαινει καν για πολλους και διαφορους λογους αλλα ακομα και να το προσαρμοσεις με πατεντα,απο πλευρα ροης θα ειναι πολυ χειροτερο απο το μαμα.

Αντι να ασχοληθεις με βλακειες,μαζεψε 300Ε και παρε ενα χταποδι Devil το οποιο δουλευει τελεια μιας και ετσι και αλλιως τα συγκεκριμενα μοτερ απο πολλαπλή εξαγωγης "πονανε".
GEMI - Παρ 18 Φεβ 2011, 23:14:44
Θέμα δημοσίευσης:
Ευχαριστώ ρε.. άλλο χταπόδι σε 4-2-1 έχεις να μου προτείνεις ?

Κ κάτι άσχετο με το θέμα. Ήθελα να έχω πρόσβαση στη βάση δεδομένων τεχνικών θεμάτων του club, μπορεί κανείς να μου με ποιον τρόπο μπορώ να έχω ?

Ευχαριστώ το forum, πραγματικά έχω ανοίξει τα μάτια μου, έχει σωστές πληροφορίες κ προσφέρει γνώσεις για όποιον ενδιαφέρεται κ αγαπάει το rallye του !!

Πιστεύω να τα πούμε κ από κοντά σε καμιά συνάντηση, Θεσσαλονίκη μεριά..
Pughell - Παρ 18 Φεβ 2011, 23:42:31
Θέμα δημοσίευσης:
Σαν χταποδι,και το Devil αλλα και το Supersprint ειναι οι κορυφες.
Εναλλακτικα κανενα Raceland αλλα η ποιοτητα του υλικου δεν ειναι εφαμιλλη των δυο προαναφερομενων,ασε που και σε κοστολογιο δεν ειναι κατι το εντελως τζαμπα σε σχεση με τα 300Ε του Devil.

Οποτε μην μπεις καν στην διαδικασια για κατι αλλο,σφιξου,μαζεψε τα 300Ε και παρε το Devil κατευθειαν.

Περι προσβασης,μονον τα ταμειακα ενημερωμενα μελη εχουν προσβαση που σημαινει οτι πρεπει να πληρωσεις την ετησια συνδρομη.
kpsig - Σαβ 19 Φεβ 2011, 00:00:58
Θέμα δημοσίευσης:
Raceland με λίγη προσπάθεια ίσως βρεις με 180Ε στην πόρτα σου
GEMI - Σαβ 19 Φεβ 2011, 00:14:25
Θέμα δημοσίευσης:
Σε ποιον μπορώ να πληρώσω την ετήσια συνδρομή. Ένα τηλ μήπως ?
Pughell - Σαβ 19 Φεβ 2011, 11:18:36
Θέμα δημοσίευσης:
Δες εδω Wink
http://www.psclub.gr/forum/viewtopic.php?t=4517&start=0
GEMI - Τετ 23 Φεβ 2011, 13:14:12
Θέμα δημοσίευσης:
Εξατμίσεων συνέχεια.

Τι λέτε για αυτό το χταποδάκι ? Φαίνεται να ταιριάζει στα γούστα μου.. Το βρήκα στο car.gr κ λέω να το χτυπήσω..!


kpsig - Τετ 23 Φεβ 2011, 14:44:52
Θέμα δημοσίευσης:
GEMI έγραψε:
Εξατμίσεων συνέχεια.

Τι λέτε για αυτό το χταποδάκι ? Φαίνεται να ταιριάζει στα γούστα μου.. Το βρήκα στο car.gr κ λέω να το χτυπήσω..!



Αν εξαιρέσεις ότι ο λ εκεί μετρά άλλα αντί άλλων, α) πόσο στο δίνει β) ποιος το έχει φτιάξει.
Pughell - Τετ 23 Φεβ 2011, 14:48:53
Θέμα δημοσίευσης:
Supersprint ειναι. Wink
GEMI - Τετ 23 Φεβ 2011, 15:32:46
Θέμα δημοσίευσης:
Τέλεια ...!!!!!

Θα το χτυπήσω !! Thanks φίλε Στέλιο Smile
Pughell - Τετ 23 Φεβ 2011, 15:38:07
Θέμα δημοσίευσης:
Η τιμη ειναι τζαμπα για Ssprint,απλα τσεκαρε οτι τα κατω καλαμια δεν ειναι τσακισμενα απο κανενα πεζοδρομιο,αν και φτιαχνονται σχετικα ευκολα καινουργια.
GEMI - Σαβ 05 Μάρ 2011, 18:44:22
Θέμα δημοσίευσης:
Λοιπόν το χταποδάκι μπήκε κ είχε θέση για "λ" στον τελικό σωήνα στην φωτό δε φαίνεται-ειναι από κάτω. Οπότε τη θέση "λ" που έχει στον έναν σωλήνα θα βιδώσω έναν 2ο λ με widebrand κ με ρυθμιστή πίεσης θα φέρω το μίγμα εκείπου θέλω. Η τιμή του μεταχείρω μου βρήκε 78 € κ 40 € η τοποθέτηση σε εξατμισά.
Η διαφορά που δίνει είναι στις χαμηλές που θυμίζει 1600άρι μοτέρ. Ο θόρυβος άλλαξε έγινε πιο τραχύς κ στα ψηλά στιογλίζει ένα πράμα..

Ερώτηση τώρα. Σκέφτομαι να ρυθμίσω βαλβίδες μόνος μου, ξέρει κανείς τις ανοχές με μα΄μά εκκεντροφόρο ? Κ επίσης να μου κάνει κ ένα σχετικό "σεμινάριο" με τι βγάζουμε πως φέρνουμε το ΑΝΣ στο rallye ?

Τέλος αξίζει να του βάλω εκκεντροφόρο ή όχι ?

Thanks..!
z@ck! - Σαβ 05 Μάρ 2011, 19:16:03
Θέμα δημοσίευσης:
φιλε γιαννη καλησπερα

Αν θες επειδη αυτο δεν εχει να κανει τιποτα με D.I.Y. μετεφερε την απορια σου και την συζητηση εδω:
http://www.psclub.gr/forum/viewtopic.php?t=11209&start=1220
Wink
Φιλικα
Ζαχαριας
Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες

Powered by phpBB 2.0.21 © 2001, 2002 phpBB Group
© 2002-2003 206 Club - Greece
Πληροφορίες : info@206club.gr