PSClub - Hellas

Εισαγωγή - Εξαγωγή - Αγωνιστικός Καταλύτης

Miltellas - Κυρ 28 Ιούλ 2002, 02:40:44
Θέμα δημοσίευσης: Αγωνιστικός Καταλύτης
Χταπόδι, καζανάκι μεσαίο και τελικό, φαρδύτερη σωλήνα εξάτμισης. Όλα καλά, αλλά τί θα γίνει με τον ρημάδι τον καταλύτη;

Ελεύθερη ερμηνεία συμβατικού καταλύτη: Ένα κομμάτι τάπα που βρίσκεται μετά την πολλαπλή εξαγωγής και πριν τα καζανάκια, και που σκοπό έχει να μην αφήσει τα καυσαέρια να διαφύγουν και να τα κρατήσει για πάρτη του. 8O
Τέτοια μαστούρα ο καταλύτης! 8O

Έβαλες χταπόδι; Πολύ αποτελεσματικά, τα καυσαέρια συγκεντρώνονται με μεγάλη ταχύτητα πριν τον καταλύτη και μετά ο λύκος ξανάγινε αρνάκι.
Έβαλες καζανάκι; Να ελευθερώσεις τί; Τον καταλύτη;
Καλά είναι καί τα δύο, θα πάρεις κανα δυο ίππους αλλά εάν δεν βγει ο καταλύτης δεν γίνεται τίποτα.
Ναι, αλλά με τα καυσαέρια; Θα δηλητηριάζουμε τον κόσμο και τον εαυτό μας;
Και να η λύση: Αγωνιστικός Καταλύτης ή Ελεύθερος Καταλύτης ή Καταλύτης Ελευθέρας Ροής. Με ISO 900x και με έγκριση από TUV! Αποτέλεσμα; 4-6 ζωντανά ιππάκια, άμεση απόκριση και εκμετάλλευση και της παραπανίσιας εισπνοής (σκούπα, φιλτροχοάνη). Εάν παραμείνει το τελικό καζανάκι, διατηρείται και το back pressure!

Για να δούμε! Τί λεν οι ειδήμονες επί του θέματος;
Alex - Κυρ 28 Ιούλ 2002, 02:46:45
Θέμα δημοσίευσης:
Enas gnwtos me saxo 1.6 16V eixe kanei to ekshs.. Ebale enan elafrws metaxeirismeno katalyth apo Impreza sxetika fthina kai paei kommatia (etsi mou pe)..
Ti na pw Smile Telika isws yparxei kai 4o option: Xrhsimopoihsh katalyth apo alla montela ta opoia einai pio elefthera se sxesh me to diko mas xwris na thysiazetai h apotelesmatikothta enantiwn twn rypwn...
Vini - Κυρ 28 Ιούλ 2002, 08:43:13
Θέμα δημοσίευσης:
Τουλάχιστον για το 1600 είναι δύσκολα τα πράγματα με το καταλύτη...

Εγώ έχω βγάλει το μεσαίο και έχω βάλει ένα τύπου οβίδα της SUPERSPRINT.

Μετά από ψάξιμο έμαθα ότι το μεσαίο αυτό δεν είναι τίποτα άλλο από αντικαταστάτης καταλύτη.... σε περίπτωση που είχα εκεί το καταλύτη....αλλά μπορεί να χρησιμοποιηθεί και σαν μεσαίο παντελώς ελεύθερο!

Τώρα όμως που ο καταλύτης είναι μετά Question ή πάνω στο χταπόδι Question δεν ξέρω τι μπορεί να γίνει....

Πάντως μια καλή λύση είναι οι καταλύτες της AMERICAT και της REMUS ....

Προσωπική άποψη από την στιγμή που ο καταλύτης είναι μια χαρά δεν υπάρχει λόγος αλλαγής ....
α. Γιατί είναι πανάκριβος .... οπότε γιατί να το βγάλεις
β. Αξίζει μόνο αν τον αποσύρεις
γ. Γιατί να βάλεις έναν άλλο πάλι πανάκριβο ? ?
δ. Είναι ρίσκο αν θα κερδίσεις κάτι γιατί μπορεί και να χάσεις από την μεγάλη μείωση του backpressure....
ε. Αλλαξε μεσαίο και τελικό και άσε τον καταλύτη να σου δίνει το backpressure που ζητάει το αυτοκίνητο....
Miltellas - Κυρ 28 Ιούλ 2002, 23:01:02
Θέμα δημοσίευσης:
Vini, δεν καταλαβαίνω τί εννοείς λέγοντας ότι το μεσαίο είναι "αντικαταστάτης καταλύτη"! Αφού υπάρχει καταλύτης αμέσως μετά την πολλαπλή εξαγωγής! Χρειάζεται και αντικαταστάτη; Τί δεν κατάλαβα;

Όσον αφορά το λεγόμενο backpressure θεωρώ ότι δεν υφίσταται κάτι τέτοιο από ένα εξάρτημα τόσο κοντά στην εξαγωγή. Καλά-καλά το καυσαέριο δεν βγαίνει και "τρακάρει" πάνω στον καταλύτη! Τί backpressure να του κάνει; Πνίξιμο του κάνει...

Πιστεύω ότι το θέμα δεν είναι τόσο απλό όσο φαίνεται.

Υπόψιν ότι ένας καλός αγωνιστικός μπορεί να βρεθεί και με 300Ε. Υπάρχουν και φθηνότεροι αλλά και ακριβότεροι επώνυμοι καταλύτες.
Ο βελτιωτής μου, που επικοινώνησα, επιμένει ότι η τοποθέτηση τέτοιου ελεύθερου καταλύτη θα μου δώσει έως και 5 πραγματικούς ίππους, και χωρίς άλλη αλλαγή. Δεν αποκλείεται να απαιτείται φιλτροχοάνη για να απελευθερωθούν οι ίπποι, αφού σε πνιγμένο από αέρα κινητήρα η βελτίωση της εξαγωγής δεν επιφέρει ικανοποιητικό αποτέλεσμα.
Vini - Δευ 29 Ιούλ 2002, 07:17:34
Θέμα δημοσίευσης:
Miltellas έγραψε:
Vini, δεν καταλαβαίνω τί εννοείς λέγοντας ότι το μεσαίο είναι "αντικαταστάτης καταλύτη"! Αφού υπάρχει καταλύτης αμέσως μετά την πολλαπλή εξαγωγής! Χρειάζεται και αντικαταστάτη; Τί δεν κατάλαβα;

Όσον αφορά το λεγόμενο backpressure θεωρώ ότι δεν υφίσταται κάτι τέτοιο από ένα εξάρτημα τόσο κοντά στην εξαγωγή. Καλά-καλά το καυσαέριο δεν βγαίνει και "τρακάρει" πάνω στον καταλύτη! Τί backpressure να του κάνει; Πνίξιμο του κάνει...

Πιστεύω ότι το θέμα δεν είναι τόσο απλό όσο φαίνεται.

Υπόψιν ότι ένας καλός αγωνιστικός μπορεί να βρεθεί και με 300Ε. Υπάρχουν και φθηνότεροι αλλά και ακριβότεροι επώνυμοι καταλύτες.
Ο βελτιωτής μου, που επικοινώνησα, επιμένει ότι η τοποθέτηση τέτοιου ελεύθερου καταλύτη θα μου δώσει έως και 5 πραγματικούς ίππους, και χωρίς άλλη αλλαγή. Δεν αποκλείεται να απαιτείται φιλτροχοάνη για να απελευθερωθούν οι ίπποι, αφού σε πνιγμένο από αέρα κινητήρα η βελτίωση της εξαγωγής δεν επιφέρει ικανοποιητικό αποτέλεσμα.


Καλημέρα!
Miltella συμφωνώ με ότι λες απολύτως...και σίγουρα το θέμα δεν είναι τόσο απλό....
Ομως από το ψάξιμο που έχω κάνει διαπίστωσα ότι ένας αγωνιστικός καταλύτης δεν αποδίδει τόσο όσα υπόσχεται με βάση τα λεφτά που δίνεις.
Μήπως ο βελτιωτής σου μιλάει για "αντικαταστάτη καταλύτη"?
Μήπως ο βελτιωτής σου δεν γνωρίζει ότι το 1600 έχει 2 καζάνια και μάλιστα πνίχτες ?!?
Πάντως και τα 5 άλογα μην τα περιμένεις αφού η έξοδος πνίγεται στην κυριολεξία από δύο καζανάκια...τα οποία πρέπει οπωσδήποτε να φύγουν.

Αν θέλεις μίλα με κάποιο τεχνικό από την αντιπροσωπεία της DEVIL που ειδικευεται ως γνωστό στα PEUGEOT και άκου την άποψη τους. Προσωπικά μου είπαν για το 1600 να αλλάξω μόνο ΤΕΛΙΚΟ και μετά από ΚΑΙΡΟ το μεσαίο...

Μόλις τους είπα για ΣΩΛΗΝΑ και ΚΑΤΑΛΥΤΗ ο άνθρωπος μου είπε ότι αν πρόκεται να το βελτιώσω μηχανικά πολύ μόνο τότε αξίζει διαφορετικά θα χάσω σε όλους τους τομείς. Βασικά μου ανέφερε ότι τα πουλάνε μόνο για αγωνιστικούς κινητήρες.


Τώρα όσο αφορά το μεσαίο....
Ηθελα να το βγάλω και να βάλω κάτι ελευθερο....
Οπότε είχα να διαλέξω μεταξύ SEBRING - SUPERSPRINT απλά καζάνια με έτοιμη σωλήνα προς το τελικό....
ή ΣΩΛΗΝΑ/ΚΑΖΑΝΑΚΙ τύπου οβίδα της SUPERSPRINT (μοιάζει με καταλύτη) που τυχαίνει να ταιριάζει ΑΚΡΙΒΩΣ πάνω στο 1600...
Φυσικά η οβίδα δεν έχει καμιά σχέση σαν κατασκευή με το κλασικό μεσαίο ελεύθερο. Είναι κλάσεις καλύτερη κατασκευή αφού αντικαθιστά τον καταλύτη... Φυσικά εμείς ΔΕΝ αλλάζουμε τον καταλύτη αλλά το μεσαίο...

Για να φανταστείς είναι κάπως έτσι:


αλλά αυτό που έβαλα είναι ποιο λεπτό και είναι της Supersprint....

Τώρα θα μου πεις....γιατί προτίμησα την οβίδα....?
Αν θα πιάσεις στα χέρια σου την οβίδα και τα κλασικά επώνυμα μεσαία καζάνια τότε θα καταλάβεις την διαφορά....άλλωστε ήθελα κάτι παντελώς ελεύθερο.... Wink Wink Wink Wink σαν να καταργούσα το μεσαίο... Wink Wink
Sidobre - Δευ 29 Ιούλ 2002, 18:32:39
Θέμα δημοσίευσης:
Eγώ θα συμφωνήσω με τον Miltella, ότι όντως ο καταλύτης εκεί που βρίσκεται το μόνο που κάνει είναι να καταπνίγει την εξαγωγή και να γίνεται μπάχαλο. H ευρωπαϊκή ένωση υποχρέωσε τις αυτοκινητοβιομηχανίες να τοποθετήσουν τον καταλύτη μπροστά, για να θερμένεται γρήγορα από τα καυσαέρια με κάθε κόστος(σε ισχύ).

Πάντως σε συνάρτηση με τους 2 αισθητήρες λάμδα (εκέι είναι και το πρόβλημα) καμμία εταιρία δεν έχει βγάλει χταπόδι ως βελτιωτικό (ούτε η Devil).

Eίχα σκεφτεί στο παρελθόν να μετακινηθεί ο καταλύτης στην θέση του μεσαίου (βλέπε rallye) όπου τότε θα μιλάγαμε για backpressure. To εγχείρημα σκάλωσε σε αυτά τα διαόλια μετρητές λάμδα. Eχω και την αίσθηση ότι ο εγκέφαλος σταματά και την λειτουργεία του κινητήρα χωρίς όμως να το έχω πιστοποιήσει.

Eπίσης δεν γνωρίζω αν υπάρχουν ακόμα συρμάτινοι καταλύτες για να τοποθετούνται μπροστά.

Πάντως, μετά την τοποθέτηση της σκούπες, υποψιάζομαι ότι η κύρια αιτία που το αυτοκίνητο έχει τόσο μεγάλη υστέρηση σε απόκριση σε χαμηλές στροφές
(όταν πατάς από 900 στροφές και περιμένεις να σου πετάξει κάπου στις 2.500) είναι το μπούκωμα που δημιουργεί ο καταλύτης και όχι τόσο το ηλεκτρονικό γκάζι. (στις υψηλές στροφές γιατί δεν το κάνει;)
...Aααααχ, αυτοί και άλλοι πολλοί είναι και οι λόγοι που ακόμα δεν έχω γαργαλήσει το αμαξάκι μου!
DimiP - Τετ 07 Αύγ 2002, 03:51:02
Θέμα δημοσίευσης:
Περι της απομακρυνσης του καταλυτη βρηκα κατι ενδιαφερον στη διευθυνση:
http://www.peugeotperformance.net/en/index.html


<<
CAT-replacements

All modern cars are emission controlled, one part of equipment to do this being a catalyctic converter, which is a box on the exhaust, similar in appearance to a normal silencer. This consists of a honeycomb of small passageways through which the exhaust gases pass, which forms a chemical reaction with the coating on the inside of honeycomb, to clean up the emissions. This method of forcing the exhaust gas through small passageways causes backpressure and restricts the engines performance. The solution is obvious, you remove the CAT and insert a plain pipe to bridge the gap between the pipes the CAT connected. On most cars removing the CAT will improve power by between 7% to 12%, and the cost for such a solution is usually about £60, where else can you get such an improvement for so little spent.
The only problem that will occur is that it will not pass an M.O.T. To get around this you just keep the CAT in your garage and refit it for the test, which is simple and at most only takes about half an hour to change.
>>

ενδιαφερον, αλλα τι γινεται αν σε σταματησουν στο δρομο και δουν (καπως τελος παντων το καταλαβουν) οτι δεν εχεις καταλυτη?!!!???!!!!
Τοτε τι γινεται;
Alex - Τετ 07 Αύγ 2002, 21:36:29
Θέμα δημοσίευσης:
To thema den einai mh se piasoun - egw sou lew oti den pezei tetoio senario...to thema einai oti oloi enan aera anapneoume. Kai oi arwmatikes ousies twn amolybdwn kafsimwn einai akrws karkinogones kai dyskola dialyontai ston aera ama den ginei swsth kafsh. (san shmeiwsh mhn myrizete POTE ta kafsaeria otan to amaksi einai kryo)

Pantws to 7-12% mou fenetai yperboliko. Kai tha ksanapw oti exw diabasei se ena kseno periodiko oti katsane kai dokimasane diafores lyseis kai brhkane oti mia para poly kalh lysh einai na topothetithei katalyths apo megalytero montelo. Synithws oi ergostasiakoi katalytes kanoun poly kalh douleia apo apopsh katalyshs kai pernontas taftoxrona kai to pleonekthma ths megalyterhs rohs eisai arxontas. Gnwstos exei se vts 1.600 katalyth impreza 2litrou.
theflame - Τετ 07 Αύγ 2002, 23:24:59
Θέμα δημοσίευσης:
Πέρα του ότι θα συμφωνήσω με τον Alex για την μόλυνση που δημιουργείτε από την αφαίρεση του καταλύτη, θα ήθελά να θέσω και μία τεχνική ερώτηση γιατί σα να μου φαίνετε ότι πολύ απλά τα λένε για κέρδος 6-12%. Με τον αισθητήρα λ (μην πω τους αισθητήρες) τι παίζει; Δεν είναι πάνω στο καταλύτη; Η λειτουργία τους δεν είναι να δίνουν πληροφορίες στην ηλεκτρονική και στο σύστημα ψεκασμού προκειμένου να γίνετε σωστή καύση; Αν βγει εντελώς ο καταλύτης, δεν πρέπει να γίνει και τσίπομα γιατί λογικά το αμάξι θα τρελαθεί από τα στοιχεία που θα παίρνει από τον αισθητήρα και άντε να φτιάξει μίγμα.
Alex - Πεμ 08 Αύγ 2002, 00:56:41
Θέμα δημοσίευσης:
O "lamda" einai prin ton katalyth opote tha diabazei swsta outws h allws. Pantws tora pou to thymithika mporei na ginei "peiragma" me ton aisthitira "lamda".. mporei kapios na topothetisei aisthithira pou na "diabazei" perissotero oxygono apo afto pou yparxei me apotelesma na dinei perissotero kafsimo sth mhxanh. Afto ginetai pernontas kapios aisthitira pou ta milivolt twn endiksewn tou einai elafrws diaforetika apo afta pou exei o aisthitiras ths "mamas" peugeot. Kalo e? To kserw Smile
pugsang - Τετ 21 Αύγ 2002, 08:19:21
Θέμα δημοσίευσης:
http://www.cartv.org/Merchant2/graphics/00000001/mn_1065.jpg

106 Rallye & Gti -1065 Grp-N - Competition intermediate pipe with dummy catalyst as per FIA freedoms


Σκέφτομαι να αγοράσω αυτό το πράγμα & να καταργήσω καταλύτη & μεσαίο.Τι λέτε???
Vini - Τετ 21 Αύγ 2002, 08:25:07
Θέμα δημοσίευσης:
pugsang έγραψε:


106 Rallye & Gti -1065 Grp-N - Competition intermediate pipe with dummy catalyst as per FIA freedoms


Σκέφτομαι να αγοράσω αυτό το πράγμα & να καταργήσω καταλύτη & μεσαίο.Τι λέτε???


Ακριβώς έτσι είναι τώρα το δικό μου από κάτω....μόνο που αφορά το μεσαίο....
Sidobre - Τετ 21 Αύγ 2002, 09:30:13
Θέμα δημοσίευσης:
Alex έγραψε:
O "lamda" einai prin ton katalyth opote tha diabazei swsta outws h allws. Pantws tora pou to thymithika mporei na ginei "peiragma" me ton aisthitira "lamda".. mporei kapios na topothetisei aisthithira pou na "diabazei" perissotero oxygono apo afto pou yparxei me apotelesma na dinei perissotero kafsimo sth mhxanh. Afto ginetai pernontas kapios aisthitira pou ta milivolt twn endiksewn tou einai elafrws diaforetika apo afta pou exei o aisthitiras ths "mamas" peugeot. Kalo e? To kserw Smile


Τα σημερινά αυτοκίνητα έχουν 2 μετρητές λάμδα. Ενα πρίν τον καταλύτη και ένα μετά. Αν οι ενδείξεις του δεύτερου (μετά τον καταλύτη) δεν είναι σωστές τότε ανάβει ένα ωραιότατο STOP στο καντράν και ενδέχεται (δεν το έχω σιγουρέψει ακόμα) να μήν παίρνει μπροστά ούτε το αυτοκίνητο.

Τα έχω ξαναπεί ότι τα σημερινά μέτρα της Ευρωπαϊκής ένωσης είναι πάρα πολύ αυστηρά και δεν μας δίνουν πολλά περιθώρια "παιχνιδιού".

Ομως επειδή είμαστε ΕΛΛΗΝΕΣ και πανούργοι, κάποια στιγμή όλα θα γίνουν. Λέτε να μην βρούμε λύση; Twisted evil Twisted evil
pugsang - Τετ 21 Αύγ 2002, 09:43:15
Θέμα δημοσίευσης:
Εμένα που δεν εχει τον καταλύτη πανω στην πολλαπλή εξαγωγής αλλα τον εχει στο κλασσικό σημείο να τον πετάξω να τελειώνουμε???
pezomania - Τετ 21 Αύγ 2002, 10:20:58
Θέμα δημοσίευσης:
Παιδιά σιγά μην παίρνετε φόρα και αρχίζετε και ξηλώνεται καταλύτες, νομίζοντας ότι ο στάβλος σας θα αυξηθεί! Όπως έλεγε και σε ένα άρθρο του Power " Ένας καταλύτης δεν φέρνει την άνοιξη!"

Να σας θυμίσω ότι υπάρχουν θηριώδες μετατροπές 300+ αλόγων με την ύπαρξη καταλύτη και σε μας με τα 120 αλογάκια μας ενόχλησε αυτός ο ρυμάδης ο καταλύτης;!

Ναί άμα θέλει κάποιος μπορεί να τον αλλάξει με έναν πιο ελεύθερο, αλλά με τελείως κατάργηση είμαι εντελώς κάθετος! Τί φταίω εγώ εάν κάποιος θέλει να βγάλει +2 άλογα (max) να αναπνέω το δηλητήριο που βγάζει;
konstantinos - Τετ 21 Αύγ 2002, 10:23:38
Θέμα δημοσίευσης:
Συμφωνώ απόλυτα με τον Γιώργο. Ακόμη και τα WRC έχουν καταλύτες!!!!
Miltellas - Τετ 21 Αύγ 2002, 15:09:45
Θέμα δημοσίευσης:
Ώρες-ώρες ο Μανιακός με εκπλήσσει με την λογική αυτοσυγκράτησης που διαθέτει. Αν οδηγάς και όπως σκέπτεσαι, θα χαρώ να σε παίξω 2-3 γύρες στα Μέγαρα (ή Σέρρες).
Twisted evil Wink
pezomania - Τετ 21 Αύγ 2002, 15:28:30
Θέμα δημοσίευσης:
Miltellas έγραψε:
Ώρες-ώρες ο Μανιακός με εκπλήσσει με την λογική αυτοσυγκράτησης που διαθέτει. Αν οδηγάς και όπως σκέπτεσαι, θα χαρώ να σε παίξω 2-3 γύρες στα Μέγαρα (ή Σέρρες).
Twisted evil Wink


Ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια Embarassed

Δεχτή η πρόσκληση (να τον κάνουμε ένα τον γύρο, δεν έχω λεφτά για λάστιχα :D ).
Vini - Σαβ 14 Σεπ 2002, 16:11:06
Θέμα δημοσίευσης:
Ρε παιδιά τι είναι αυτό που βρήκα στην:

http://www.pugspares.co.uk/PartsSearchResults.asp?PugIDNo=&ManIDNo=&model=206&component=%25&Submit=Go&offset=25 ?? Question

Part No.: 6629
Model: 206
Derivitive: 1.6 16v
Year All
Price £358.96
Component: Catalytic Converter
Comments: ....
Full description: Catalytic Converter

Τι είναι ο Catalytic Converter ?? ??


Alex - Σαβ 14 Σεπ 2002, 17:20:09
Θέμα δημοσίευσης:
Catalytic converter = καταλυτης...

οσο για το site εκεινο.. Whooow! Εχει ορισμενα καλα πραματακια...
Vini - Σαβ 14 Σεπ 2002, 17:24:20
Θέμα δημοσίευσης:
Alex έγραψε:
Catalytic converter = καταλυτης...

οσο για το site εκεινο.. Whooow! Εχει ορισμενα καλα πραματακια...


Σνιφ... Crying or Very sad
μόνο καταλύτης....?
και εγώ νόμιζα ότι βρήκα κανέναν βελτιωτή αντικαταστάτη του εργοστασιακού καταλύτη...
σνιφ... Crying or Very sad
Alex - Σαβ 14 Σεπ 2002, 17:28:10
Θέμα δημοσίευσης:
Δεν μου γεμιζει το ματι για μαμισιος... μπορει και να ναι μπορει παλι οχι.. τι να πω.. δεν γραφει κι'ολας...
Vini - Κυρ 03 Νοέ 2002, 18:03:58
Θέμα δημοσίευσης:
Kαι μετά την AutoExelixis τελικά βρήκαμε και καταλύτη συρμάτινο Americat για το 206...τον είδαμε και τον επεξεργαστήκαμε...
Δίνει λέει 8 άλογα, ούτε 9 ούτε 7...αλλά 8.... Shocked Shocked
Σε πολλές, μα πολλές ερωτήσεις ο τύπος εκεί υπερασπιζόταν τα 8 άλογα λες και τον είχε μετρήσει σε δυναμομέτρηση....

Οταν ρώτησα για δική μου δυναμομέτρηση π.χ. πριν καταλύτη Americat 100 άλογα και με καταλύτη Americat 101 άλογα μου είπε ότι θα ήταν λάθος η δυναμομέτρηση μου... Shocked Shocked

Τιμή 380 euro....130.000δρχ! με εγγύηση ενός έτους και προφορική εγγύηση 8 αλόγων....καθαρόαιμων.... Rolling eyes Rolling eyes

α! Πριν δώσουν την γραπτή εγγύηση στέλνουν το 206 για κάρτα καυσαερίων....αν δεν βγει...γυρνάει πίσω και ξαν'αλλάζουν τον καταλύτη, με την λογική ότι ο 1ος ήταν χαλασμένος... Rolling eyes Rolling eyes και ξανά κάρτα μετά.... το θεωρούν απίθανο να παίξει το σενάριο αυτό.... αλλά ειπώθηκε....

Περίεργα πράγματα ....
XS - Κυρ 03 Νοέ 2002, 18:59:19
Θέμα δημοσίευσης:
Δεν υπάρχει περίπτωση από αλλαγή και μόνο καταλύτη να παίρνεις 8 άλογα από κινητήρα 110 αλόγων. Ακόμα και με την αφαίρεση καταλύτη (ένδειξη αντικοινωνικής συμπεριφοράς στο μέγιστο βαθμό) πάνω από 3-4 άλογα διαφορά δε νομίζω να δεις.
Μάλλον θα πρέπει να γίνει στο club μια σελίδα με τα best of των ανά την Ελλάδα "μαστόρων" και να συμπεριλάβει κι αυτό. Laughing
overgr - Κυρ 03 Νοέ 2002, 23:10:49
Θέμα δημοσίευσης:
Σωστός ο XS.

Μάλλον μας περνάνε για μ...κες!!!
Άκου 8 άλογα... μόνο με καταλύτη χωρίς άλλες μετατροπές.
Rally - Δευ 04 Νοέ 2002, 09:44:45
Θέμα δημοσίευσης:
XS έγραψε:
Δεν υπάρχει περίπτωση από αλλαγή και μόνο καταλύτη να παίρνεις 8 άλογα από κινητήρα 110 αλόγων. Ακόμα και με την αφαίρεση καταλύτη (ένδειξη αντικοινωνικής συμπεριφοράς στο μέγιστο βαθμό) πάνω από 3-4 άλογα διαφορά δε νομίζω να δεις.
Μάλλον θα πρέπει να γίνει στο club μια σελίδα με τα best of των ανά την Ελλάδα "μαστόρων" και να συμπεριλάβει κι αυτό. Laughing


α ναι σιγουρα.ειναι μετατροπες τυπου
σκουπιτσα 10 αλογα
τελικο 5 αλογα
ρυθμιστης 5 αλογα
προγραμμα 15
συνολο: 35
καλα ποιος πηγε και εδωσε 1500000 εκατ για τουρμπο αυτα δεν τα ηξερε??? Laughing
Tomcat - Δευ 04 Νοέ 2002, 12:19:28
Θέμα δημοσίευσης:
Rally έγραψε:
XS έγραψε:
Δεν υπάρχει περίπτωση από αλλαγή και μόνο καταλύτη να παίρνεις 8 άλογα από κινητήρα 110 αλόγων. Ακόμα και με την αφαίρεση καταλύτη (ένδειξη αντικοινωνικής συμπεριφοράς στο μέγιστο βαθμό) πάνω από 3-4 άλογα διαφορά δε νομίζω να δεις.
Μάλλον θα πρέπει να γίνει στο club μια σελίδα με τα best of των ανά την Ελλάδα "μαστόρων" και να συμπεριλάβει κι αυτό. Laughing


α ναι σιγουρα.ειναι μετατροπες τυπου
σκουπιτσα 10 αλογα
τελικο 5 αλογα
ρυθμιστης 5 αλογα
προγραμμα 15
συνολο: 35
καλα ποιος πηγε και εδωσε 1500000 εκατ για τουρμπο αυτα δεν τα ηξερε??? Laughing


ΧΑΧΑΧΑ :D :D :D :D μην ξεχνας και το αυτοκόλλητο καραMITSOS TUNING!!!!! TA τρελά άλογα!
Vini - Δευ 04 Νοέ 2002, 12:44:19
Θέμα δημοσίευσης:
Vini έγραψε:

α! Πριν δώσουν την γραπτή εγγύηση στέλνουν το 206 για κάρτα καυσαερίων....αν δεν βγει...γυρνάει πίσω και ξαν'αλλάζουν τον καταλύτη, με την λογική ότι ο 1ος ήταν χαλασμένος... Rolling eyes Rolling eyes και ξανά κάρτα μετά.... το θεωρούν απίθανο να παίξει το σενάριο αυτό.... αλλά ειπώθηκε....

Περίεργα πράγματα ....


ΝΙΚΕΛ όταν ρωτήσαμε για τον αισθητήρα λάμδα....το παραπάνω αποτελεί το τεστ καλής λειτουργίας...
Nikel - Δευ 04 Νοέ 2002, 12:53:05
Θέμα δημοσίευσης:
Οκ Νικολα thanks
BTS - Δευ 04 Νοέ 2002, 16:20:46
Θέμα δημοσίευσης:
Χαίρομαι που όλοι εδώ μέσα καταλαβαίνουν πόσο ανώριμο -για να μην πω τίποτε άλλο- είναι να αφαιρείς τελείως τον καταλύτη για να κερδίσεις μισό ίππο.

Πάντως οι πιο μετριοπαθείς απόψεις που άκουσα σχετικά με το θέμα (που συνήθως είναι και οι σωστότερες), λένε ότι βάζοντας πιο ελεύθερο καταλύτη δεν βλέπεις αύξηση στην ιπποδύναμη, αλλά καλύτερη απόκριση.

Επίσης διάβασα ένα τεστ 4 καταλυτών για Impreza. Ο αγωνιστικός απέδιδε ελαφρώς καλύτερα από τον μαμίσιο, κοστίζοντας όμως τα διπλάσια. Ο 'tuning' και ο 'immitation' ήταν για τα μπάζα σε σχέση με τον μαμίσιο. Το συμπέρασμα: Το εργοστάσιο το έχει μελετήσει αρκετά καλά και για τα λεφτά τους οι εργοστασιακές λύσεις είναι οι καλύτερες.

Πρόσφατα έβαλα ελεύθερο τελικό διότι το εργοστασικό τα έφτυσε, πιστεύοντας πως ρίχνοντας λίγο το backpressure θα δω -μικρή- βελτίωση...
Σας πληροφορώ ότι το αυτοκίνητο(106 ΧΝ) το χάλασα! Δεν ανεβάζει όπως πριν, που σημαίνει ότι το χρειαζόταν το backpressure που είχε! Το ίδιο συνέβη και στο Rocky μου, όταν ο 'μάστορας' μου έφτιαξε μια χειροποίητη εξάτμιση για να αντικαταστήσω την χαλασμένη εργοστασιακή.

Όταν τις ξαναλλάξω (σύντομα...), θα βάλω με διαφράγματα.

Ανέφερα το παράδειγμα μου απλώς για να προσγειώσω όσους πιστεύουν ότι με μείωση της πίεσης θα δουν μεγάλα κέρδη. Έχετε υπόψη ότι μπορεί να συμβεί και το αντίθετο!
Rally - Δευ 04 Νοέ 2002, 16:38:23
Θέμα δημοσίευσης:
BTS έγραψε:
Χαίρομαι που όλοι εδώ μέσα καταλαβαίνουν πόσο ανώριμο -για να μην πω τίποτε άλλο- είναι να αφαιρείς τελείως τον καταλύτη για να κερδίσεις μισό ίππο.

Πάντως οι πιο μετριοπαθείς απόψεις που άκουσα σχετικά με το θέμα (που συνήθως είναι και οι σωστότερες), λένε ότι βάζοντας πιο ελεύθερο καταλύτη δεν βλέπεις αύξηση στην ιπποδύναμη, αλλά καλύτερη απόκριση.

Επίσης διάβασα ένα τεστ 4 καταλυτών για Impreza. Ο αγωνιστικός απέδιδε ελαφρώς καλύτερα από τον μαμίσιο, κοστίζοντας όμως τα διπλάσια. Ο 'tuning' και ο 'immitation' ήταν για τα μπάζα σε σχέση με τον μαμίσιο. Το συμπέρασμα: Το εργοστάσιο το έχει μελετήσει αρκετά καλά και για τα λεφτά τους οι εργοστασιακές λύσεις είναι οι καλύτερες.

Πρόσφατα έβαλα ελεύθερο τελικό διότι το εργοστασικό τα έφτυσε, πιστεύοντας πως ρίχνοντας λίγο το backpressure θα δω -μικρή- βελτίωση...
Σας πληροφορώ ότι το αυτοκίνητο(106 ΧΝ) το χάλασα! Δεν ανεβάζει όπως πριν, που σημαίνει ότι το χρειαζόταν το backpressure που είχε! Το ίδιο συνέβη και στο Rocky μου, όταν ο 'μάστορας' μου έφτιαξε μια χειροποίητη εξάτμιση για να αντικαταστήσω την χαλασμένη εργοστασιακή.

Όταν τις ξαναλλάξω (σύντομα...), θα βάλω με διαφράγματα.

Ανέφερα το παράδειγμα μου απλώς για να προσγειώσω όσους πιστεύουν ότι με μείωση της πίεσης θα δουν μεγάλα κέρδη. Έχετε υπόψη ότι μπορεί να συμβεί και το αντίθετο!


εχεις δικιο, πολλες φορες η εξατμιση μπορει να μην πετυχει κιολας.εχω ακουσει να αλλαζουν και 2-3 φορες μεχρι να πετυχουν κατι καλο. επισης καλο ειναι απο τα τεστ να μην βγαζεις γενικα συμπερασματα καθως αναφερονται στα συγκεκριμενα αυτοκινητα.
Tomcat - Τρι 05 Νοέ 2002, 12:30:19
Θέμα δημοσίευσης:
Στο impreza σίγουρα οι μηχανικοί σχεδιάζουν το αμάξι με γνώμονα την αγωνιστική φιλοσοφία!Στο 206? Εχω την αίσθηση ότι εδω αυτό που τους ενδιαφέρει είναι το χαμηλό κόστος (σωστή η λογική τους) . Οπότε ίσως η αλλαγή καταλύτη με έναν ποιο ελεύθερο να είναι καλή λύση για οποίο ψάχνει τις κορυφαίες επιδόσεις.
Rally - Τρι 05 Νοέ 2002, 13:09:12
Θέμα δημοσίευσης:
ετσι ακριβως.οταν εβγαλαν το φιλτρο αερα στο s-2000 εδειξε 200 αλογα το δυναμομετρο αντι 240.δοκιμαζοντας διαφορα αλλα εφτασε τα 220, αποδεικνυοντας ποσο καλα σχεδιασμενο ηταν το υπαρχον
Miltellas - Πεμ 07 Νοέ 2002, 02:12:27
Θέμα δημοσίευσης:
........
Η διαφορά ήταν μεγάλη. Το 206 με τον Americat ανέβασε όχι μόνο απόκριση αλλά καί ροπή καί ιπποδύναμη. Ποσότητες δεν ξέρω, αλλά έτσι έγινε και χωρίς ενδοιασμούς. ....Θα έλεγα ότι πήρε καμιά 10αριά ιππάκια και μπόλικη ροπή και απόκριση.
......
Sidobre - Πεμ 07 Νοέ 2002, 09:41:14
Θέμα δημοσίευσης:
Miltellas έγραψε:
Θα έλεγα ότι πήρε καμιά 10αριά ιππάκια και μπόλικη ροπή και απόκριση.


Πολλά λες, πάρα πολλά!

Εδώ με μετρήσεις αφαιρώντας τον καταλύτη βγάλαν 4 άλογα.

Με συρμάτινο πιστεύω μέχρι 2 άλογα και αρκετή ροπή ιδίως χαμηλά.
pugsang - Πεμ 07 Νοέ 2002, 11:42:15
Θέμα δημοσίευσης:
Πάντως και κέρδος μονο σε ροπή να έχεις δεν ειναι και άσχημα.Τουλάχιστον κατι / καπου κερδίζεις.......
Sidobre - Πεμ 07 Νοέ 2002, 11:48:11
Θέμα δημοσίευσης:
pugsang έγραψε:
Πάντως και κέρδος μονο σε ροπή να έχεις δεν ειναι και άσχημα.Τουλάχιστον κατι / καπου κερδίζεις.......


Οντως συμφωνώ απολύτως!
Miltellas - Παρ 08 Νοέ 2002, 23:54:40
Θέμα δημοσίευσης:
Miltellas έγραψε:

Η διαφορά ήταν μεγάλη. Το 206 με τον Americat ανέβασε όχι μόνο απόκριση αλλά καί ροπή καί ιπποδύναμη. Ποσότητες δεν ξέρω, αλλά έτσι έγινε και χωρίς ενδοιασμούς. ....Θα έλεγα ότι πήρε καμιά 10αριά ιππάκια και μπόλικη ροπή και απόκριση.


Κι όμως αυτήν την εντύπωση μου έδωσε!
Ήταν μεγάλη η διαφορά του πριν με το μετά σε αίσθηση.
Μήπως η ιπποδύναμη στον στρόφαλο ανεβαίνει μόνο 3-4 άλογα δηλ. στους 93-94 ίππους και στην ρόδα απελευθερώνονται συνολικά περισσότερα απ'ότι πριν; Δηλαδή, εάν έβγαζε 80PS να βγάζει τώρα 88PS στον τροχό λόγω απελευθέρωσης από τον καταλύτη;
Όπως και να έχει, η ουσία είναι ότι στην πράξη πήγαινε όπως θα περίμενα να πηγαίνει ένα 206 με 100+PS όχι με 93-94. Ήδη είχα ένα μέτρο από το ίδιο 206 με τους 90PS που είχε πρώτα...
danielos - Τρι 10 Δεκ 2002, 09:44:13
Θέμα δημοσίευσης: αναρωτιέμαι??
ρε pugsang και εγω εχω ενα ραλλάκι του 2002 και θέλω να αλλάξω καταλύτη να βάλω ένα αγωνιστικό!!εμείς εχουμε προβλημα με διπλους αισθητηρες λαμδα??εμεις εχουμε ενα και που ειναι τοποθετημενος???λογω του οτι προχωρω σε δυναμικη αναβαθμιση του κινητηρα πριν τις γιορτες και θα ηθελα να γνωριζω!!!περιμενω απαντηση γιατι καιγομαι!!!!
pugsang - Τρι 10 Δεκ 2002, 11:53:44
Θέμα δημοσίευσης:
Δεν το ξέρω φίλε.Ξερω σίγουρα οτι τα παλια ειχαν ενα λ που ήταν βιδωμένος επάνω στην πολλαπλή εξαγωγής κάπου κοντά στο φίλτρο λαδιού.Τωρα τα καινούργια τι να σου πω.Για κοίτα απο κάτω και αν εχει τίποτα καλώδια κοντα στον καταλύτη μάλλον λίγο μετα απ αυτόν τοτε......
kaisaras96 - Τετ 11 Δεκ 2002, 01:02:34
Θέμα δημοσίευσης:
Παιδια ειναι λογικο οταν θες να μειωσεις το backpressure να κανεις ολοκληρομενες δουλειες για να εχεις αποτελεσμα!Κοινως με ενα τελικο δεν κανεις τιποτα γιατι εχεις τα υπολοιπα,το ιδιο ισχυει και για τον καταλητη!Για να αποδωσουν χρειαζονται και τα δυο!Τι να κερδισεις αλλαζοντας καταλητη οταν ο πνηχτης,λεγε με νορμαλ εξατμιση,παραμενει!Το ιδιο ισχυει και για την εξατμιση!Παντως ο συνδιασμος αυτων με ενα χταποδακι(υπαρχει supersprint,στο site τουλαχιστον)λογικα και απαισιοδοξα δινει πανω απο 10 αλογα κρινοντας απο αντιστοιχες μετατροπες σε οικογενειακα αυτοκινητα!!!(και οχι καλοσχεδιασμενα μικρα supercar)Ειπαμε ειναι ομορφο και στριβει με αξιωσεις το 206,αλλα παραμενει ταπεινο supermini!
pezomania - Τετ 11 Δεκ 2002, 08:35:08
Θέμα δημοσίευσης:
Θεωρώ ότι να προβείς σε αλλαγή καταλύτη με τύπου αγωνιστικού, χωρίς να έχεις αλλάξει τίποτα άλλο, νομίζω ότι είναι λάθος κίνηση. Κατα την γνώμη μου, ο καταλύτης θα πρέπει να είναι η τελευταία αλαγή πάνω στο αμάξι και αν και εφόσον κριθεί απαραίτητη! Για μένα κάποιος που είναι στο "Πείραγμα" ΦΠΑ δεν νομίζω ότι του είναι απαραίτητο.
Miltellas - Πεμ 12 Δεκ 2002, 02:27:07
Θέμα δημοσίευσης:
Όπως έχω ξαναπεί, ο καταλύτης είναι ένα φράγμα στην ομαλή έξοδο καυσαερίων. Η αντικατάστασή του με πιο ελεύθερο είναι απαραίτητη για βελτίωση αξιώσεων και μη!

Το πρόβλημα είναι 1 + 1!
1) Οι ρύποι! Δεν ξέρω πόσο θα αυξηθούν αλλά δεν θα ήθελα να έχω αυτοκίνητο που ρυπαίνει εν έτη 2002 με τα τόσα περιβαλλοντικά προβλήματα που όλοι εμείς (και κυρίως οι πρόγονοί μας) έχουμε βάλει το λιθαράκι μας για το χάλι του πλανήτη που μας φιλοξενεί. Αρκετά ρυπαίνουμε ήδη με τη λόξα μας.
+1) Όσοι έχουν δεύτερο αισθητήρα είναι σίγουροι ότι ο δεύτερος αισθητήρας "βλέποντας" τα παραπάνω καυσαέρια δεν θα κόψει το καύσιμο;
TONY PAP - Παρ 19 Σεπ 2003, 09:52:36
Θέμα δημοσίευσης:
Λοιπόν τώρα που είμαστε περισσότεροι στο forum μήπως έχει κανείς δοκιμάσει συρματινο πιό ελευθερο καταλύτη AMERICAT , REMUS κλπ
σε 206 με τους 2 αισθητήρες λ Question

Επίσης ενω οι έμποροι ισχυρίζονται ότι έχουν έγκριση τύπου R103
μήπως τελικά δεν είναι νόμιμοι οπότε μπορεί να έχει κανείς
προβλήματα με ΚΤΕΟ ή ΠΕΡΠΑ Question
pezomania - Παρ 19 Σεπ 2003, 12:11:53
Θέμα δημοσίευσης:
TONY PAP έγραψε:
Λοιπόν τώρα που είμαστε περισσότεροι στο forum μήπως έχει κανείς δοκιμάσει συρματινο πιό ελευθερο καταλύτη AMERICAT , REMUS κλπ
σε 206 με τους 2 αισθητήρες λ Question

Επίσης ενω οι έμποροι ισχυρίζονται ότι έχουν έγκριση τύπου R103
μήπως τελικά δεν είναι νόμιμοι οπότε μπορεί να έχει κανείς
προβλήματα με ΚΤΕΟ ή ΠΕΡΠΑ Question


Για AMERICAT που έχω ρωτήσει μου είπαν, ότι μόλις στο τοποθετήσουν, μπορείς να το πάς για έλενχο καυσαερίων & εαν έχεις πρόβλημα (πράγμα που δεν τους έχει τύχη ως τώρα) στο αντικαθιστούν με άλλον ή σου βάζουν πίσω το παλιό εντελώς δωρεάν!!! Επίσης μου είπαν για αύξηση της ιπποδύναμης 6-8 άλογα (πράγμα που θεωρώ αδύνατο!!! άντε 2-3 άλογα και πολύ καλά είναι).
TONY PAP - Παρ 19 Σεπ 2003, 12:18:41
Θέμα δημοσίευσης:
Miltellas έγραψε:
........
Η διαφορά ήταν μεγάλη. Το 206 με τον Americat ανέβασε όχι μόνο απόκριση αλλά καί ροπή καί ιπποδύναμη. Ποσότητες δεν ξέρω, αλλά έτσι έγινε και χωρίς ενδοιασμούς. ....Θα έλεγα ότι πήρε καμιά 10αριά ιππάκια και μπόλικη ροπή και απόκριση.
......



Μήπως θα μπορούσε κανείς να το εξηγήσει ?

Επίσης Γιώργο στην πρώτη σελίδα κάποιος έγραψε ότι ο AMERICAT
δίνει 8 άλογα Exclamation Exclamation Exclamation
Pughell - Παρ 19 Σεπ 2003, 15:15:08
Θέμα δημοσίευσης:
Τα 8 αλογα ειναι μαλλον παραμυθι αλλα κρινωντας οτι το 16αρι 206 ειναι ενα "πνιγμενο" 106 τοτε οντως ο ελευθερος καταλυτης ειναι λογικο να κανει τοσο μεγαλη διαφορα! Confused
ΝΙΚΟΣ - Παρ 19 Σεπ 2003, 18:22:48
Θέμα δημοσίευσης:
Λοιπον............Εγω θα μιλησω για τα 106 που εχουν τον καταλυτη στο γνωστο σημειο.Καταρχην η πολλαπλη εξαγωγης του RALLYE ειναι τοσο καλη που ΑΝ δεν αναιβασεις συμπιεση και μεχρι και τα 150-160 αλογα δεν χρειαζετε να βαλεις χταποδι.Το ειχε πει σε παλιοτερο ποστ ο A.P.R που ξερει και προετοιμαζει αγωνιστηκα.Λεει λοιπον οτι για ποιον λογο αλλαζετε χταποδια στα ΄΄μαμα΄΄αμαξια Question Αυτα οσο αναφορα τις πολλαπλες εξαγωγης.Απο εκει και περα..........Μακη αυτο το μεσαιο που δειχνεις στην φωτο της 1 σελιδας ειχα και εγω.Το συστημα της OMP δινει απο την πολλαπλη και μετα 3 κοματια.Το ενα ειναι μια σωληνα μικρη που μπαινει στο μερος του καταλυτη και τον αφαιρει...το δευτερο ειναι αυτο που εριξες σε φωτο και το τελευταιο ειναι το καζανακι.Μπορω να πω πως οταν το ειχα ετσι το αμαξι πηγαινε οχι αστεια.Μετα εβγαλα αυτο το μεσαιο καζανακι και εβαλα την σωληνα που δινει η SUPERSPRINT.Στην ουσια δηλαδη ενα τελικο τυπου οβιδας στο αμαξι.Αυξηθηκε ο θορυβος κατακορυφα αλλα στα χαμηλα σαν να εχασε λιγο σε σχεση με πριν.Τωρα........Υπαρχουν καταλυτες με 100 τρυπες σαν αυτοι που μπαινουν στα WRC που στην ουσια ειναι σαν να μην εχει απλα κραταει τους ρυπους.Στα WRC μπαινουν οι καταλυτες μονο για λογους homologation και τιποτα παραπανω.Αν δεν υπηρχαν οι κανονισμοι αυτοι να ξερετε πως δεν θα φορουσαν ουτε αυτα τα τερατα.Στους καταλυτες που εγραψα παραπανω μου ειπε πολυ φιλος και αγωνιζομενος πως τετοιον καταλυτη πχ φοραει και το KITCAR του Κυριου Ευσταθιου.Ο λογος δεν ειναι για τα καυσαερια αφου στην Ελλαδα ακομα δεν υπαρχει τετοιος νομος (και αν υπαρχει ειναι ποιο λασκα) αλλα για να παει καλυτερα απο γκαζι το αμαξι στον αγωνα με το χρονομετρο.
Miltellas - Σαβ 20 Σεπ 2003, 14:50:48
Θέμα δημοσίευσης:
TONY PAP έγραψε:
Miltellas έγραψε:
........
Η διαφορά ήταν μεγάλη. Το 206 με τον Americat ανέβασε όχι μόνο απόκριση αλλά καί ροπή καί ιπποδύναμη. Ποσότητες δεν ξέρω, αλλά έτσι έγινε και χωρίς ενδοιασμούς. ....Θα έλεγα ότι πήρε καμιά 10αριά ιππάκια και μπόλικη ροπή και απόκριση.
......



Μήπως θα μπορούσε κανείς να το εξηγήσει ?


Αυτό έγινε σε 1600 8V...
Σε 1400 8V δεν είδα διαφορά προς το καλύτερο, αλλά είχε και φιλτροχοάνη, χταπόδι, και προφανώς κάπου η συνταγή να έχανε αφού δεν ξέφευγε από τα μαμά στο δρόμο.
Pughell - Σαβ 20 Σεπ 2003, 16:37:32
Θέμα δημοσίευσης:
Και το 14αρι και το 16αρι 8βαλβιδο μοτερ ειναι αρκετα πνιγμενα απο το εργοστασιο για αυτο και οι βελτιωσεις δινουν αλογα.Αυτο βεβαια φαινεται ακομα καλυτερα στα 16αρια αλλα...
Παντως η Supersprint με χταποδι,de-cat,σωληνα και τελικο 90αρι δινει αυξηση απο τα 76 αλογα στα 84-85 αν θυμαμαι καλα(το ειδα σημερα το πρωι...).Γενικα παντως αυτα τα 2 μοτερ πασχουν απο καυσιμο και εκκεντροφορο οποτε ενα καλο προγραμμα σε συνδυασμο με σωστο εκκεντροφορο θα βγαλει καμια 120 αλογα για το 16αρι και περιπου 90-95 για το 14αρι.
Δεδομενου οτι τις αδηλωτες αλλαγες μοτερ οι μπατσοι τις κυνηγανε σαν τρελλοι,θα επελεγα να βελτιωσω το υπαρχον...
Confused Ξεφυγα λιγο αλλα... Very happy
kaisaras96 - Σαβ 20 Σεπ 2003, 19:32:19
Θέμα δημοσίευσης:
Επειδη ακουω πολλα κουφα για καταλυτες και για πολυτιμα Backpressure και αλλα τετοια θελω να καταθεσω κι εγω την γνωμη μου.
Το 90 οταν ο καταλυτης εγινε υποχρεωτικος τα αυτοκινητα ξαφνηκα ψοφησαν.
Φιλος με clio 1,4 τελευταιας γενιας εβγαλε τον καταλυτη και εβαλε μια σωληνα λιγο πιο φαρδια απο εκει και περα μεχρι πισω με ενα group N τελικο μονο,δηλαδη τελειως ελευθερη εξατμιση που εκανε ασυληπτο θορυβο.Το αμαξι πεταγε επιασε πιο πολλα χιλιομετρα με 3 ατομα απο οτι νορμαλ μονος του σε ευθεια γυρω στο χιλομετρο,δεν προαλαβα να βαλουμε κοντρα αλλα πολυ φοβαμαι οτι πηγαινε τα ιδια με το δικο μου,απο κατι αλλες κοντρες που εβαλε.Τωρα εχει επιστρεψει ο καταλυτης στη θεση του.
Απο οτι ακουω τα μισα ραλλυ που κυκλοφορουν ειναι χωρις καταλυτη,εδω μπαινει το ερωτημα αφου αυτα τα αυτοκινητα εχουν ελαχιστο backpressure γιατι δεν σερνονται,μαλλον γιατι δεν χρειαζεται.
Πριν αρχισετε να φωναζετε και να λετε παραδειγματα με κοσμο που εχασε εχω μια λογικη εξηγηση.Η υπαρξη και μονο του καταλυτη στο συστημα εξαγωγης προκαλει τραγικη πτωση της πιεσης των καυσαεριων αν εμεις μετα απο αυτον δεν βαλουμε μια λογικη σε διαμετρο εξατμιση τα καυσαερια δεν εχουν καθολου ταχυτητα και κατα συνεπεια δεν φευγουν γρηγορα και η αποδοση ξεχνιεται.Και μη μου πειτε οτι τα ελευθερα καζανακια με το σωληνα σαν σουρωτηρη και τον υαλοβαμβακα προσφερουν αφθονο backpressure γιατι θα τριζουν τα κοκαλα μεγαλων επιστημονων της ρευστοδυναμικης.Βεβαια σε ολα αυτα μπαινει και το management που αυτην την απελευθερωση ισως να μην την υποστηριζει και να θελει αναθεωρηση των παραμετρων του.
Alex - Κυρ 21 Σεπ 2003, 01:33:35
Θέμα δημοσίευσης:
Απ'οσα εχω "συλλεξει" μεχρι τωρα απο διαφορες πηγες, το backpressure ειναι συνηθως χρησιμο στις χαμηλες στροφες και μετα στις ψηλες αυτο που ενδιαφερει τον κινητηρα ειναι να κανει οσο πιο γρηγορη εξαγωγη καυσαεριων. Γι'αυτο υπαρχουν μεχρι και συστηματα τα οποια βασιζομενα σε αυτη την αρχη λειτουργουν με βαλβιδες που ανοιγουν ψηλα και κλεινουν χαμηλα (variable back pressure).

Αλλα φανταζομαι εξαρταται και απ'τον κινητηρα. Δηλαδη συνηθως απλα αμαξακια δεν εχουν ρυθμισεις "επιθετικες" ωστε να πεις οτι αμα βαλεις κατι πιο ελευθερο θα χαθει το backpressure. Ενω πιο μεγαλα αμαξια τα οποια και ειναι περισσοτερο ρυθμισμενα για να αποδιδουν, ισως ειναι πιο οριακα στημενα σε τετοια θεματα. Και μπορει πχ εσυ να βαλεις κατι αρκετα πιο ελευθερο και να χαλασεις τη φιλοσοφια της ρυθμισης του κατασκευαστη.
Pughell - Κυρ 21 Σεπ 2003, 20:16:26
Θέμα δημοσίευσης:
Μια βασικη παραμετρος που ξεχασατε...
Ο καταλυτης,ιδιαιτερα στα τελευταιας γενιας μοτερ,επειδη βρισκεται πολυ κοντα στην πολλαπλη εξαγωγης αυξανει κατα πολυ τις θερμοκρασιες,επειδη πυρακτωνεται για να δουλεψει,με αποτελεσμα να υπαρχει και αντιστοιχη μειωση της αποδοσης γιατι ως γνωστον οσο μεγαλυτερες θερμοκρασιες τοσο μικροτερη η πυκνοτητα του αερα σε οξυγονο εξου και η πτωση της αποδοσης.Οποτε μεγαλο οφελος υπαρχει και απο εκει! Wink
Alex - Δευ 22 Σεπ 2003, 05:52:24
Θέμα δημοσίευσης:
Εγω παλι ξερω οτι οσο ανεβαινει η θερμοκρασια στην εξατμιση τοσο πιο γρηγορη η εξοδος των καυσαεριων.. Και μαλιστα νομιζω υπαρχουν κατι σα μονωτικες ταινιες για να "καλυπτουν" τις πολλαπλες και τους σωληνες ωστε να πυρακτονονται και να αποδιδουν στα μεγιστα.
Kouzman - Δευ 22 Σεπ 2003, 11:24:45
Θέμα δημοσίευσης:
παιδια, η μονη εξηγηση που μπορουμε να δωσουμε για τους καταλυτες ειναι να δουμε τα αγωνιστικα συστηματα εξατμισεων...

κανενα συστημα της ps δεν εχει τον καταλυτη επανω στην πολλαπλη και οσο ανεβαινει η κατηγορια, ο καταλυτης φευγει τελειως...

Το αν το αυτοκινητο θα εχει backpressure με τον καταλυτη ή χωρις αυτον εξαρταται και απο την υπολοιπη εξατμιση. Δηλαδη εαν φτιαξουμε απο αρχης ενα συστημα που δεν θα υπολογιζει καταλυτη ισως τα καζανακια να ειναι ετσι που να δινουν σωστη συμπιεση, ή οπως ενα συστημα που θα φορα αγωνιστικο...

Κατα βαση οι καταλυτες τα πγιζουν τα αυτοκινητα, και κυριως οι καταλυτες που ειναι επανω στην πολλαπλη. Καταρχιν ουτε ροϊκοτητα σωστη εχουν τα καυσαερια, ουτε προλαβαινουν να αποκτησουν ταχυτητα για να βγουν εξω...

Δηλαδη απο περιργια θα το σκασω το 50ευρο μονο και μονο στην αλλαγη χταποδιου-καταλυτη για να δω τις διαφορες απο την μ$%*α το εργοστασιακο συστημα...
TONY PAP - Δευ 22 Σεπ 2003, 12:03:33
Θέμα δημοσίευσης:
Παράθεση:
και κυριως οι καταλυτες που ειναι επανω στην πολλαπλη


Αρα λογικά θα πρέπει τα δικά μας 1600αρια να βλέπουν διαφορά
με έναν πιό ελεύθερο καταλύτη ανεξαρτήτως εαν είναι μαμά το υπόλοιπο?
Kouzman - Δευ 22 Σεπ 2003, 13:34:44
Θέμα δημοσίευσης:
φιλε λογικα ναι...

Χωρις να αλλαξεις τιποτα αλλο ουσιαστικα βαζεις εναν ροϊκά πολυ καλυτερο καταλυτη απο τον εργοστασιακο

Καιν εγω ειμαι της αποψης αυτοι που θελουν αργοτερα να αλλαξουν καταλυτη λογω χλμ ή επειδη χαλασε ή κλπ κλπ, να μην πανε στην αντιπροσωπεία που θα θελουν χαλαρα 500 ευροπουλα τουλαχιστον ενω με 300 βαζουν εναν που θα δωσει και κατι...

και να μην δωσει θα δωσει λιγο πιο γεματη τσεπη... Laughing Laughing
TONY PAP - Δευ 22 Σεπ 2003, 14:50:15
Θέμα δημοσίευσης:
Κοίτα Γιάννη εγω είχα βάλει remus στο ibiza όπου είχα οταν έσπασε ο μαμίσιος καταλύτης και διαφορά δεν ένιωσα.
Τώρα καθότι μου βρομάει ο μαμά καταλύτης (λόγω άκαυτης)
λέω να βάλω συρμάτινο και για λόγους αντοχής.

Αλήθεια Γιάννη εσένα οταν το 'σπας' δεν σου μυρίζει ο καταλύτης ?
Kouzman - Δευ 22 Σεπ 2003, 15:38:03
Θέμα δημοσίευσης:
Γενικα μυριζει ο καταλυτης... Μαλλον πρεπει να εχουν σπασει και τα διαφραγματα γιατι εχει αρχισει να κανει και παραπανω θορυβο το καρο. Θα το δουμε οταν μπει μεσα για αλλαγη...
sps - Δευ 22 Σεπ 2003, 22:58:34
Θέμα δημοσίευσης:
παιδια, ποση ειναι η διαμετρος της εξατμισης στο 1.6 16ν?
Αληθευει οτι ειναι ιδια διαμετρος με το 1.4?
Αλλα αυτο που με ενδιαφερει σιγουρα να μου πειτε ειναι η διαμετρος!
VVV - Τρι 23 Σεπ 2003, 07:41:51
Θέμα δημοσίευσης:
pughell έγραψε:
Και το 14αρι και το 16αρι 8βαλβιδο μοτερ ειναι αρκετα πνιγμενα απο το εργοστασιο για αυτο και οι βελτιωσεις δινουν αλογα.Αυτο βεβαια φαινεται ακομα καλυτερα στα 16αρια αλλα...


Εγώ που άλλαξα μεσαίο και τελικό με ελεύθερα Ποπάυ στο 16άρι το 8V είδα τρομερή διαφορά..΄Μόλις βάλω σκούπα πάντος σκέφτομαι να πάω να το μετρήσω κιόλας γιατί είμαι πολύ περίεγος για τα αποτελέσματα..

Anyway, νομίζω ότι ο καταλύτης στο 8V δεν είναι κολλημένος (πολύ κοντά)στην πολλαπλή εξαγωγής αλλά ποιό πίσω απο τα 16V.

Βεβαίως εμένα πιθανότατα δεν έχει και ηλεκτρονικό γκάζι και είναι και με τον παλιό εγκέφαλο (OXI multiplex)...

Όταν πάντος τα παίξει ο μαμά καταλύτης (τώρα έχω 75.000χλμ) θα βάλω Americat.
Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες

Powered by phpBB 2.0.21 © 2001, 2002 phpBB Group
© 2002-2003 206 Club - Greece
Πληροφορίες : info@206club.gr