Miltellas έγραψε: |
Vini, δεν καταλαβαίνω τί εννοείς λέγοντας ότι το μεσαίο είναι "αντικαταστάτης καταλύτη"! Αφού υπάρχει καταλύτης αμέσως μετά την πολλαπλή εξαγωγής! Χρειάζεται και αντικαταστάτη; Τί δεν κατάλαβα;
Όσον αφορά το λεγόμενο backpressure θεωρώ ότι δεν υφίσταται κάτι τέτοιο από ένα εξάρτημα τόσο κοντά στην εξαγωγή. Καλά-καλά το καυσαέριο δεν βγαίνει και "τρακάρει" πάνω στον καταλύτη! Τί backpressure να του κάνει; Πνίξιμο του κάνει... Πιστεύω ότι το θέμα δεν είναι τόσο απλό όσο φαίνεται. Υπόψιν ότι ένας καλός αγωνιστικός μπορεί να βρεθεί και με 300Ε. Υπάρχουν και φθηνότεροι αλλά και ακριβότεροι επώνυμοι καταλύτες. Ο βελτιωτής μου, που επικοινώνησα, επιμένει ότι η τοποθέτηση τέτοιου ελεύθερου καταλύτη θα μου δώσει έως και 5 πραγματικούς ίππους, και χωρίς άλλη αλλαγή. Δεν αποκλείεται να απαιτείται φιλτροχοάνη για να απελευθερωθούν οι ίπποι, αφού σε πνιγμένο από αέρα κινητήρα η βελτίωση της εξαγωγής δεν επιφέρει ικανοποιητικό αποτέλεσμα. |
pugsang έγραψε: |
106 Rallye & Gti -1065 Grp-N - Competition intermediate pipe with dummy catalyst as per FIA freedoms Σκέφτομαι να αγοράσω αυτό το πράγμα & να καταργήσω καταλύτη & μεσαίο.Τι λέτε??? |
Alex έγραψε: |
O "lamda" einai prin ton katalyth opote tha diabazei swsta outws h allws. Pantws tora pou to thymithika mporei na ginei "peiragma" me ton aisthitira "lamda".. mporei kapios na topothetisei aisthithira pou na "diabazei" perissotero oxygono apo afto pou yparxei me apotelesma na dinei perissotero kafsimo sth mhxanh. Afto ginetai pernontas kapios aisthitira pou ta milivolt twn endiksewn tou einai elafrws diaforetika apo afta pou exei o aisthitiras ths "mamas" peugeot. Kalo e? To kserw |
Miltellas έγραψε: |
Ώρες-ώρες ο Μανιακός με εκπλήσσει με την λογική αυτοσυγκράτησης που διαθέτει. Αν οδηγάς και όπως σκέπτεσαι, θα χαρώ να σε παίξω 2-3 γύρες στα Μέγαρα (ή Σέρρες).
|
Alex έγραψε: |
Catalytic converter = καταλυτης...
οσο για το site εκεινο.. Whooow! Εχει ορισμενα καλα πραματακια... |
XS έγραψε: |
Δεν υπάρχει περίπτωση από αλλαγή και μόνο καταλύτη να παίρνεις 8 άλογα από κινητήρα 110 αλόγων. Ακόμα και με την αφαίρεση καταλύτη (ένδειξη αντικοινωνικής συμπεριφοράς στο μέγιστο βαθμό) πάνω από 3-4 άλογα διαφορά δε νομίζω να δεις.
Μάλλον θα πρέπει να γίνει στο club μια σελίδα με τα best of των ανά την Ελλάδα "μαστόρων" και να συμπεριλάβει κι αυτό. |
Rally έγραψε: | ||
α ναι σιγουρα.ειναι μετατροπες τυπου σκουπιτσα 10 αλογα τελικο 5 αλογα ρυθμιστης 5 αλογα προγραμμα 15 συνολο: 35 καλα ποιος πηγε και εδωσε 1500000 εκατ για τουρμπο αυτα δεν τα ηξερε??? |
Vini έγραψε: |
α! Πριν δώσουν την γραπτή εγγύηση στέλνουν το 206 για κάρτα καυσαερίων....αν δεν βγει...γυρνάει πίσω και ξαν'αλλάζουν τον καταλύτη, με την λογική ότι ο 1ος ήταν χαλασμένος... και ξανά κάρτα μετά.... το θεωρούν απίθανο να παίξει το σενάριο αυτό.... αλλά ειπώθηκε.... Περίεργα πράγματα .... |
BTS έγραψε: |
Χαίρομαι που όλοι εδώ μέσα καταλαβαίνουν πόσο ανώριμο -για να μην πω τίποτε άλλο- είναι να αφαιρείς τελείως τον καταλύτη για να κερδίσεις μισό ίππο.
Πάντως οι πιο μετριοπαθείς απόψεις που άκουσα σχετικά με το θέμα (που συνήθως είναι και οι σωστότερες), λένε ότι βάζοντας πιο ελεύθερο καταλύτη δεν βλέπεις αύξηση στην ιπποδύναμη, αλλά καλύτερη απόκριση. Επίσης διάβασα ένα τεστ 4 καταλυτών για Impreza. Ο αγωνιστικός απέδιδε ελαφρώς καλύτερα από τον μαμίσιο, κοστίζοντας όμως τα διπλάσια. Ο 'tuning' και ο 'immitation' ήταν για τα μπάζα σε σχέση με τον μαμίσιο. Το συμπέρασμα: Το εργοστάσιο το έχει μελετήσει αρκετά καλά και για τα λεφτά τους οι εργοστασιακές λύσεις είναι οι καλύτερες. Πρόσφατα έβαλα ελεύθερο τελικό διότι το εργοστασικό τα έφτυσε, πιστεύοντας πως ρίχνοντας λίγο το backpressure θα δω -μικρή- βελτίωση... Σας πληροφορώ ότι το αυτοκίνητο(106 ΧΝ) το χάλασα! Δεν ανεβάζει όπως πριν, που σημαίνει ότι το χρειαζόταν το backpressure που είχε! Το ίδιο συνέβη και στο Rocky μου, όταν ο 'μάστορας' μου έφτιαξε μια χειροποίητη εξάτμιση για να αντικαταστήσω την χαλασμένη εργοστασιακή. Όταν τις ξαναλλάξω (σύντομα...), θα βάλω με διαφράγματα. Ανέφερα το παράδειγμα μου απλώς για να προσγειώσω όσους πιστεύουν ότι με μείωση της πίεσης θα δουν μεγάλα κέρδη. Έχετε υπόψη ότι μπορεί να συμβεί και το αντίθετο! |
Miltellas έγραψε: |
Θα έλεγα ότι πήρε καμιά 10αριά ιππάκια και μπόλικη ροπή και απόκριση. |
pugsang έγραψε: |
Πάντως και κέρδος μονο σε ροπή να έχεις δεν ειναι και άσχημα.Τουλάχιστον κατι / καπου κερδίζεις....... |
Miltellas έγραψε: |
Η διαφορά ήταν μεγάλη. Το 206 με τον Americat ανέβασε όχι μόνο απόκριση αλλά καί ροπή καί ιπποδύναμη. Ποσότητες δεν ξέρω, αλλά έτσι έγινε και χωρίς ενδοιασμούς. ....Θα έλεγα ότι πήρε καμιά 10αριά ιππάκια και μπόλικη ροπή και απόκριση. |
TONY PAP έγραψε: |
Λοιπόν τώρα που είμαστε περισσότεροι στο forum μήπως έχει κανείς δοκιμάσει συρματινο πιό ελευθερο καταλύτη AMERICAT , REMUS κλπ
σε 206 με τους 2 αισθητήρες λ Επίσης ενω οι έμποροι ισχυρίζονται ότι έχουν έγκριση τύπου R103 μήπως τελικά δεν είναι νόμιμοι οπότε μπορεί να έχει κανείς προβλήματα με ΚΤΕΟ ή ΠΕΡΠΑ |
Miltellas έγραψε: |
........
Η διαφορά ήταν μεγάλη. Το 206 με τον Americat ανέβασε όχι μόνο απόκριση αλλά καί ροπή καί ιπποδύναμη. Ποσότητες δεν ξέρω, αλλά έτσι έγινε και χωρίς ενδοιασμούς. ....Θα έλεγα ότι πήρε καμιά 10αριά ιππάκια και μπόλικη ροπή και απόκριση. ...... |
TONY PAP έγραψε: | ||
Μήπως θα μπορούσε κανείς να το εξηγήσει ? |
Παράθεση: |
και κυριως οι καταλυτες που ειναι επανω στην πολλαπλη |
pughell έγραψε: |
Και το 14αρι και το 16αρι 8βαλβιδο μοτερ ειναι αρκετα πνιγμενα απο το εργοστασιο για αυτο και οι βελτιωσεις δινουν αλογα.Αυτο βεβαια φαινεται ακομα καλυτερα στα 16αρια αλλα...
|