PSClub - Hellas

Βλάβες - Επισκευές - Συνεργεία - Ανταλλακτικά - Η Οδύσσεια ενός 309

poliviosfp - Δευ 14 Φεβ 2011, 15:25:21
Θέμα δημοσίευσης: Η Οδύσσεια ενός 309
Γενικά λόγω κατοχής χόντα και ιαπωνικών μέχρι τώρα έχω μάθει από τα αμάξια μου να λειτουργούν ρολόι και να έχουν πάντα σταθερή απόδοση. Δεν έχω συνηθίσει δηλαδή σε μπερδέματα, απροθυμίες, πτώση σε απόδοση, διακοπές, κτλ κτλ. Από πέρυσι που πέρασε στα χέρια μου το 309 της γυναίκας μου, τα έχω δει όλα. Το αμάξι είναι κατά τα άλλα σε άριστη κατάσταση και μέσα και έξω και το πήρα στα χέρια μου με 105.000κμ. Τα σέρβις του γίνονταν πάντα στην αντιπροσωπεία, πάντα με γνήσια ανταλλακτικά και όλα πριν την ώρα τους. Το μόνο κακό ίσως ήταν ότι τα τελευταία χρόνια δεν έβγαινε παρά μόνο 1-2 μέρες την βδομάδα από το γκαράζ με ό,τι αυτό συνεπάγεται. Επίσης τα χμ που έκανε ήταν αποκλειστικά στην εθνική ή σε ανοιχτό δρόμο. Γενικά ο πεθερός μου έλεγε ότι το κουσούρι του αυτοκινήτου αυτού ήταν ότι ήθελε ζέσταμα. Πραγματικά μόλις η θερμοκρασία έπιανε τον πρώτο δείκτη (το οποίο γινόταν σε 2-3λεπτά) δούλευε αρκετά καλά και δεν είχε κάποιο πρόβλημα. Βέβαια αυτό δεν μπορούσα να το χωνέψω μιας και δεν ήταν καρμπυρατέρ το αμάξι αλλά ψεκαστό. Συμβιβάστηκα με αυτό, αλλά μόλις άρχισε να γράφει αρκετά χμ άρχισαν να βγαίνουν στην επιφάνεια διάφορα.

Καταρχάς το θέμα ξεκινάει με διακοπές στην εθνική στο πάτημα του γκαζιού πάνω από ένα ποσοστό. Επίσκεψη στην πεζό Πάτρας και αφού αλλάχθηκαν μπουζί (τα είχα αλλάξει πριν λίγο καιρό αλλά μόλις είδαν ότι δεν είναι πεζό αλλά ngk μου είπαν ότι δεν κάνουν), αλλαγή φίλτρου βενζίνης και μετά από δοκιμές είδαμε ότι ήτα το ράουλο του ντιστριμπιτέρ το οποίο και αλλάχθηκε.
Όλα καλά για λίγα χμ
Μετά από 1-2 μήνες αρχίζει η ενοχλητική συμπεριφορά, τα πρώτα λεπτά λειτουργίας να κάνει διακοπές στο γκάζι (φαινόταν ηλεκτρικό πρόβλημα). Το αντιμετώπιζα με ζέσταμα, ενώ παράλληλα στην κίνηση στην πόλη με 1η 2α και λίγες στροφές μπέρδευε και ενώ πατούσες σταθερό γκάζι το αμάξι δεν πήγαινε όπως έπρεπε. Επίσης είχα αδικαιολόγητα μεγάλη κατανάλωση. Μέσα στην πόλη έπιανε 10 λίτρα αν και στην εθνική έκαιγε γύρω στα 6.5. Προσανατολίζομαι λοιπόν στον αισθητήρα λάμδα τον οποίο και αλλάζω, χωρίς δυστυχώς αποτέλεσμα.
Σιγά σιγά άρχισε να ανάβει και το τσεκ.
Επίσκεψη στην πεζό Ρεθύμνου οι οποίοι βάζοντας στο διαγνωστικό και το οποίο έδειχνε βλάβη- χαμηλή τάση μπαταρίας-αλλάξαμε την μπαταρία. Ωστόσο τα βολτ της μπαταρίας ήτανε καλά στην μέτρηση με το πολύμετρο (12.5 σβηστό μοτέρ) αλλά δεν έφερα αντίρρηση.
Φυσικά η αλλαγή μπαταρίας δεν έλυσε το θέμα των διακοπών και της απροθυμίας.
Λίγες μέρες μετά, όταν πάταγες το γκάζι έριχνε στροφές και έσβηνε, ενώ μετά ήταν μπουκωμένο και δεν έπαιρνε μπροστά.
Επίσκεψη σε φίλο μηχανικό, και καθαρισμός πεταλούδας και όλου του συστήματος, και αλλαγή αισθητήρα ψυχρής εκκίνησης. Εκεί φάνηκε να δουλεύει πολύ καλύτερα, αλλά η κατανάλωση ήτανε ίδια, και τη απροθυμία στην πόλη το ίδιο. Ωστόσο δεν έσβηνε.
Επόμενη βλάβη το βηματικό μοτέρ. Άλλοτε δούλευε άλλοτε όχι, ρίχνοντας τις στροφές στις 500. Το άλλαξα και αυτό.

Στο μεταξύ όμως αρχίζει να ανάβει το τσεκ όλο και πιο συχνά ενώ σταθερά τα πρωϊνά βλέπεις να πετάει μαυρίλες από πίσω ένδειξη πλούσιου μείγματος.
Στην πεζό σταθερά έβγαζε ίδιες βλάβες, χαμηλή τάση μπαταρίας, και πρόβλημα στον ψεκασμό. Επειδή δεν έπαιζε με την καμία να δώσω ένα σκασμό λεφτά για καινούριο ψεκασμό βρίσκω ένα μεταχειρισμένο και τον βάζουμε επάνω. Να πω την αλήθεια με αυτόν τον ψεκασμό δούλευε καλύτερα, λίγο πιο ροπάτα και χωρίς να κάνει πολλές διακοπές στο γκάζι. Από τότε όμως το τσεκ ανάβει σχεδόν συνέχεια, ειδικά όταν οι στροφές πέφτουν στιγμιαία και σε διάφορες κουφές φάσεις.

Τον ψεκασμό τον άλλαξα κυρίως λόγω του φόβου μήπως τα έχει παίξει το μπεκ, ο ρυθμιστής πίεσης ή το ποτανσιόμετρο της πεταλούδας (έβγαζε και τέτοια βλάβη).
Μην τα πολυλογώ βρίσκω έναν ηλεκτρολόγο που ασχολείται με πεζό και δοκίμαασε το ντιστριμπιτέρ. Φυσώντας σε ένα σωληνάκι διαπίστωσε ότι έχει σκάσει η φούσκα του αβάνς. Μου είπε ότι δεν αλλάζει μόνο αυτό το ανταλλακτικό και δυστυχώς πρέπει να πάρω καινούριο. Αν είχα μπος ντιστριμπιτέρ μου είπε ότι θα άλλαζε μόνο αυτό, αλλά δυστυχώς το ντουσελιέ δεν άλλαζε μόνο φούσκα. Παίρνω Γκαγκαστάθη και μου βρίσκει Sagem για 150ε.. Με βαριά καρδιά τα δίνω.
Αυτό έλυσε και το πρόβλημα σε μεγάλο βαθμό. Το αμάξι δεν μπορούσε να σηκώσει αβανς και ήτανε ψόφιο. το μοτέρ ακούγεται πιο ζωντανό και τραβάει από τις 1500. Μου είπε επίσης ότι μου είχαν βάλει λάθος αισθητήρα ψυχρής εκκίνησης (μπλε αντί για πράσινο) οπότε τον ξανάλλαξα.

Όλα καλά μέχρι εδώ αν εξαιρέσω οτι το τσεκ ανάβει με την ίδια συχνότητα
Rolling eyes

Οπότε ο αγώνας δρόμου συνεχίζεται.

Έιχε ποτέ κανένας παρόμοιες εμπειρίες με 309; Τι άλλο να κοιτάξω ρε παιδιά Rolling eyes
Pugobios - Δευ 14 Φεβ 2011, 21:32:27
Θέμα δημοσίευσης:
καταλυτης οφ.αυτα τα μοτερ εχουν γενικο θεμα με τα ηλεκτρικα το οποιο επικεντρωνεται στο συστημα τροφοδοσιας περισσοτερο και το οτι ειναι ιντζεξιον μη σε ξεγελαει...ειναι απλα ενα πιο συγχρονο καρμπυρατερ απλα αντι για καρμπυρατερ εχει τον εγγεφαλο να δινει ρευμα στο μπεκ ακομα και τα ρευματα του ειναι μηχανικα...εφοσον εχεις αλλαξει τα παρελκομενα αλλαξε και ενα καταλυτη κατα προτιμηση βαλε καποιον μεταλλικο αν εχεις σκοπο να το κρατησεις καιρο γιατι λογο πλουσιων μιγματων τους βουλωνει σχετικα ευκολα
z@ck! - Δευ 14 Φεβ 2011, 21:57:14
Θέμα δημοσίευσης:
ετσι ...χοντρικα..ποσα εχεις δωσει μεχρι τωρα?
Ολα αυτα που αλλαξες τα αλλαξες με καινουρια?
οι διακοπες και ολα αυτα που εκανε ειναι πολυ ορατα σε διαγνωστικο και δεν καταλαβαινω γιατι δεν το εβαλε κανενας πανω να το "διαβασει" Confused
Τα κλασικα συμπτωματα του ποντεσιομετρου του μονοποϊντ.... Evil
με οσα εχεις αλλαξει μαλλον θα επερνες αλλο μοτερ καλυτερο και ολοκληρο... Exclamation
Μαλλον θελεις να βρεις εναν καλο μηχανικο... Wink
poliviosfp - Δευ 14 Φεβ 2011, 21:58:35
Θέμα δημοσίευσης:
βασικά θα του μετρήσω ρύπους κάποια στιγμή να δω αν όντως παίζει κάτι τέτοιο.
Το θέμα πλέον είναι ότι ανάβει το τσεκ χωρίς να έχω κάποιο εμφανές πρόβλημα δυσλειτουργίας. Ανάβει όταν πέφτουν οι στροφές στιγμιαία και σε κουφές στιγμές με σταθερό γκάζι.
Το θέμα είναι ότι για να βρει τι έχει ο συγκεκριμένος ηλεκτρολόγος(γιατί οι κωδικοί που βγάζει σαν βλάβες έχουν γενική περιγραφή και μπορεί να είναι οτιδήποτε παρελκόμενο) πρέπει να μείνει πάλι το αμάξι πολύ καιρό μέσα και έχω βαρεθεί να χαλάω όλον τον ελευθερο μου χρόνο εκεί. Από την άλλη σκέφτομαι μην είναι κάτι σοβαρό Rolling eyes


Τέλος πάντων, έχουμε μέλη με 309 στο φόρουμ?
Sinanai - Τρι 15 Φεβ 2011, 00:24:01
Θέμα δημοσίευσης:
iceage... Wink
Pugobios - Τρι 15 Φεβ 2011, 14:55:25
Θέμα δημοσίευσης:
και εγω εχω αλλα χωρις τον λυκο επανω του Laughing
poliviosfp - Τρι 15 Φεβ 2011, 15:53:21
Θέμα δημοσίευσης:
ώρες ώρες σκέφτομαι να αλλάξω μοτέρ μόλις παρουσιάσει καμιά σοβαρότερη βλάβη.
Τα 1.6 8V (ραλύ) είναι πιο πολιτισμένα ή και αυτά είναι έτσι ράθυμα και με τα κέφια τους;

Δεν έχω εντοπίσει κάποιο τόπικ με 309 Rolling eyes
makis106 - Τρι 15 Φεβ 2011, 16:56:48
Θέμα δημοσίευσης:
Έχοντας κάποια χρόνια συμβίωσης στο παρελθόν με 106 1.4 με τον ΚDY, (δεν ξέρω αν φοράς τον ίδιο κινητήρα), μόνο τα καλύτερα έχω να πω γι'αυτό το μοτεράκι, με αχίλλειο πτέρνα και αιτία όλων των κακών το ποτενσιόμετρο του μονοποιντ που φαγώνεται για πλάκα, αλλα αυτό είναι το Νο1 που κοιτάς σε αυτά τα μοτέρ. Εγω το είχα αλλάξει, με ιμιτασιόν μάλιστα (μόνο την πλακέτα 50€ περίπου) και όλα τα προβλήματα είχαν λυθεί μέχρι που το έδωσα. Πάντως θεματάκια με βαλβίδες ψυχρής εκκίνησης, φούσκες κλπ, είναι λογικό να προκύπτουν με τα χρόνια...
Στο θέμα τις φούσκας του αβανς, εγώ τη φούσκα την είχα καταργήσει, παρόλο που την είχα αλλάξει. Το είχα σταθερό, απλά ρυθμισμένο τέρμα, με πολυ καλά αποτελέσματα!
Πραγματικά πολύ τίμιο μοτεράκι, και με πολύ νεύρο! Evil
iceage - Τρι 15 Φεβ 2011, 20:04:53
Θέμα δημοσίευσης:
z@ck! έγραψε:
Τα κλασικα συμπτωματα του ποντεσιομετρου του μονοποϊντ.... Evil

Δεν χρειαζόταν να αλλάξεις τίποτα άλλο από αυτά που άλλαξες. Με μία πλάκα ποτενσιόμετρου θα έλυνες το πρόβλημά σου γρήγοτα και φθηνά. Ένα άλλο ακόμα θεματάκι υπάρχει και με την το έμβολο που υπάρχει πάνω στο σώμα της πεταλούδας και είναι υπαέθυνο για το άνοιγμα αυτής σε καθεστώς τσοκ. Αυτό παίρνει κενά και δεν επιστρέφει στην αρχική του θέση όταν φύγει από το τσοκ. Κατά τα άλλα ένα μοτέρ κλασσικό 8v γαλλικό, πολύ ροπάτο μέχρι τις 4500rpm και με ένα 13/59 δεν υπάρχει αντίπαλος μέσα στην πόλη. Λόγω αλουμινένιου μπλοκ έρχεται σε θερμοκρασία λειτουργίας πολύ γρήγορα. Προληπτικά κάποια στιγμή άλλαξε και τα μπουζοκαλώδιά σου. Εσίως το δικό μας έχει ξεπεράσει τις 300.000 χλμ χωρίς να έχει γίνει ποτέ επισκευή στο μοτέρ, εκτός από τις 2 προληπτικές φλάτζες που αλλάχτηκαν.
action_peugeot - Τρι 15 Φεβ 2011, 23:22:58
Θέμα δημοσίευσης:
iceage έγραψε:
z@ck! έγραψε:
Τα κλασικα συμπτωματα του ποντεσιομετρου του μονοποϊντ.... Evil

Δεν χρειαζόταν να αλλάξεις τίποτα άλλο

Μέτρα πάνω στο ποτενσιόμετρο με ένα πολύμετρο της δυο ακριανές επαφές (1-5) πρέπει να μετράς κάτω από 900Ωμ αν όχι πέταμα το ποτενσιόμετρο και όχι το μοτέρ
makis106 - Τρι 15 Φεβ 2011, 23:33:56
Θέμα δημοσίευσης:
Αλλιώς το βγάζεις και το βλέπεις με το μάτι, τα αυλάκια που δημιουργούνται στις επαφές του είναι εμφανέστατα. (Αφού πριν το σημαδέψεις για να το ξαναβάλεις στη σωστή θέση).
poliviosfp - Τετ 16 Φεβ 2011, 00:49:04
Θέμα δημοσίευσης:
Η φούσκα του αβάνς ρυθμίζει το αβάνς μόνο στο άφημα του γκαζιού (δημιουργώντας υποπίεση) ή γενικά σε όλο το φάσμα; Πώς το είχατε ρυθμίσει τέρμα;

Η βλάβη με την πλακέτα της πεταλούδας μου έχει αναφερθεί, αυτό τι συμπτώματα έχει; Είχατε θέμα με το να ανάβει το τσεκ ποτέ; Πλέον αυτό είναι το μεγαλύτερο πρόβλημα που αντιμετωπίζω. Ανάβει μέσα στην πόλη στο σταμάτα ξεκίνα και όταν πέφτουν οι στροφές. Στον ανοιχτό δρόμο δεν έχει πρόβλημα.

Τι καταναλώσεις είχατε γενικά;

υ.γ.
Ευχαριστώ για τις απαντήσεις Wink
makis106 - Τετ 16 Φεβ 2011, 01:48:51
Θέμα δημοσίευσης:
Υποπίεση δημιουργείται πάντα (στην εισαγωγή) όσο δουλεύει το μοτέρ (ατμοσφαιρικό), αλλα με το πάτημα του γκαζιού, δλδ όσο αυξάνεται το φορτίο δημιουργείται μεγαλύτερη, οπότε και προσαρμόζεται το αβάνς σε όλο το φάσμα. Και αν θυμάμαι καλά εκτός απο τη φούσκα που έχει το ντιστριμπιτέρ, έχει επιπλέον και φυγοκεντρικό μηχανισμό μέσα, που αυξάνει το αβάνς ανάλογα με τις στροφές. Χειροκίνητα ρυθμίζεται με τη μετακινηση του ντιστριμπιτέρ ως προς τη θέση του επάνω στην κεφαλή, με τη χρήση του ειδικού πιστολιού.
To πρόβλημα με το ποτενσιόμετρο δημιουργεί και τσεκ, και φυσικά αρυθμίες, μπουκώματα, κοψίματα κ.α. γιατι στην ουσία η πλακέτα διαβάζει την κλήση της πεταλούδας, και καθώς φαγώνονται οι επαφές της, περνάει περισσότερο ρεύμα, και ο εγκέφαλος καταλαβαίνει ότι η πεταλούδα έχει τέρμα κλήση, δηλαδή φουλ φορτίο, οπότε ρίχνει φουλ καύσιμο. Γι'αυτό και η μεγάλη κατανάλωση, τα μπουκώματα τα τσεκ κλπ. Ενώ στον ανοιχτό δρόμο, με αρκετά πατημένο το γκάζι, δεν υπάρχει πρόβλημα, καθώς εκεί ήδη είναι ανοιχτή η πεταλούδα του γκαζιού και αξιοποιείται η -μεγάλη- ποσότητα του καυσίμου που ψεκάζεται. Wink
poliviosfp - Τετ 16 Φεβ 2011, 03:01:02
Θέμα δημοσίευσης:
Ωραία, μπορείς όμως να μου εξηγήσεις αν είναι δυνατόν, λόγω ελαττωματικής πλακέτας, το μπέρδεμα αυτό να το κάνει περιστασιακά; Μετά από όλα αυτά που έχω αλλάξει (και ειδικά με το νέο ντιστριμπιτέρ) το μπέρδεμα θα το κάνει μια στις 10. Απλά ποτέ μου δεν χώνεψα πώς είναι δυνατόν αν υπάρχει μια τέτοια βλάβη στο μηχανισμό της πεταλούδας (ποτενσιόμετρο) να μην εμφανίζεται μόνιμα ή σχεδόν μόνιμα το σύμπτωμα. Επίσης μια από τις μόνιμες βλάβες που εμφανίζεται στον εγκέφαλο είναι ψεκασμός.
Απλά το θέμα είναι τι κάνω από εδώ και πέρα. Ο ηλεκτρολόγος μου είπε ότι την πεταλούδα και το ποτενσιόμετρο το κοίταξε και δεν είδε να υπάρχει κάποιο πρόβλημα. Ωστόσο δεν του έχω καμία εμπιστοσύνη. Μια μεγάλη χάρη ρε παιδιά αν είναι εύκολο. Μπορεί κανένας να μου πει με βεβαιότητα τι χρώμα έχει η βαλβίδα ψυχρής εκκίνησης; Είναι μπλε ή πράσινη; Είναι η δεύτερη φορά που την αλλάξω επειδή ο ηλεκτρολόγος μου είπε ότι είχανε βάλει λάθος χρώμα (μπλε). την μαμά την έχω αλλά λόγω πολυκαιρίας δεν μπορώ να καταλάβω αν ήτανε αρχικά μπλε ή πράσινη.

Που μπορώ να προμηθευτώ πλακέτα πεταλούδας; Έχει ο Γκαγκαστάθης;


υ.γ. Παιδιά το ανταλλακτικό στο οποίο αναφερόμαστε είναι το Throttle Position Sensor?
makis106 - Τετ 16 Φεβ 2011, 11:34:50
Θέμα δημοσίευσης:
Η αλήθεια είναι ότι όταν χαλάει το ποτενσιόμετρο, το πρόβλημα είναι σχεδόν μόνιμο και όχι περιστασιακό.
Σε κάθε περίπτωση πάντως μπορεί να ελεγχθεί η κατάστασή του με τους δυο τρόπους που αναφέθηκαν πιο πάνω, δλδ είτε με πολύμετρο, είτε οπτικά. (είναι το Throttle Position Sensor).
Για την βαλβίδα ψυχρής, για να 'σαι σίγουρος, πάρε την άδεια σου και πήγαινε ζήτα την απο μια αντιπροσωπεία Peugeot.

Υ.Γ. Πρέπει να έχω στην Κέρκυρα ένα ποτενσιόμετρο γερό, μου το είχε δωσει φίλος για spare, αλλα θα πάω τέλος του μήνα. Αν δεν έχεις καταφέρει κάτι μέχρι τότε, θα στο στείλω.
poliviosfp - Πεμ 17 Φεβ 2011, 00:40:54
Θέμα δημοσίευσης:
έχω και εγώ ένα εφεδρικό (το μαμά δηλαδή) και τώρα πάνω έχω ένα μεταχειρισμένο το οποίο δούλευε γενικά καλύτερα. Βασικά πρέπει να δω τι θα κάνω με το τσεκ που ανάβει πλέον πολύ συχνά. Ωστόσο το αμάξι φαίνεται να δουλεύει καλύτερα από ποτέ.Είχατε μετρήσει ποτέ καταναλώσεις; Ειδικά μέσα στην πόλη;

Ευχαριστώ για τις πληροφορίες και το πρόθυμο κλίμα Smile
teo106 16v 2001 - Πεμ 17 Φεβ 2011, 01:03:00
Θέμα δημοσίευσης:
δοκιμασε να βγαλεις τον αρνητικο πολο για κανα δεκαλεπτο,ωστε να κανει reset ο εγγεφαλος ,αφου οπως λες με αυτο το ποτενσιομετρο δουλευει καλυτερα..... Wink
poliviosfp - Πεμ 17 Φεβ 2011, 01:26:45
Θέμα δημοσίευσης:
το έχω κάνει αρκετές φορές. Έχει πάλι την ίδια συμπεριφορά στον τρόπο που ανάβει το τσεκ. Τον νέο ψεκασμό τον έχω κανά 2μηνο πάνω. Με αυτόν τον ψεκασμό δουλεύει πολύ καλύτερα αλλά το τσεκ ανάβει πολύ συχνότερα. Confused
poliviosfp - Πεμ 17 Φεβ 2011, 01:35:51
Θέμα δημοσίευσης:
z@ck! έγραψε:
ετσι ...χοντρικα..ποσα εχεις δωσει μεχρι τωρα?
Ολα αυτα που αλλαξες τα αλλαξες με καινουρια?
οι διακοπες και ολα αυτα που εκανε ειναι πολυ ορατα σε διαγνωστικο και δεν καταλαβαινω γιατι δεν το εβαλε κανενας πανω να το "διαβασει" Confused
Τα κλασικα συμπτωματα του ποντεσιομετρου του μονοποϊντ.... Evil
με οσα εχεις αλλαξει μαλλον θα επερνες αλλο μοτερ καλυτερο και ολοκληρο... Exclamation
Μαλλον θελεις να βρεις εναν καλο μηχανικο... Wink


βασικά το καλό είναι ότι μπορώ και βρίσκω φτηνά ανταλλακτικά καινούρια και παλιά μιας και ασχολούμαι.
Το πιο ακριβό από όλα είναι το ντιστριμπιτέρ που το πήρα από Γκαγκαστάθη 150ε
το βηματικό την είχε ακούσει ούτως ή άλλως και αγόρασα καινούριο από ebay με 35ε, δεύτερο ψεκασμό αγόρασα μεταχειρισμένο 50ε, λάμδα από Αγγλία με 35ε πάλι. Δεν τα λυπάμαι γιατί αυτά ούτως ή άλλως φρεσκάρισαν το μοτέρ που έχει μόνο 115.000. Το θέμα είναι να το κάνω να δουλεύει στρωτά (έχει γίνει σε μεγάλο βαθμό) και να καίει λίγο. Δεν μπορώ να διανοηθώ ότι σε αστικό κύκλο μπορεί να καίει 9-10 λίτρα 8v αμάξι που οδηγείται όσο πιο προσεκτικά γίνεται.
makis106 - Πεμ 17 Φεβ 2011, 03:43:55
Θέμα δημοσίευσης:
Πάντως επειδή γενικότερα ο ψεκασμός είναι απροβλημάτιστος, με εξαίρεση το ποτενσιόμετρο, θα ήταν προτιμότερο να δώσεις κανα 50άρικο να πάρεις μια καινούργια πλακέτα μόνο (ημιτασιόν), παρά ένα μεταχειρισμένο ψεκασμό, που πιθανότατα να είναι πάλι ψιλοαρπαγμένο το ποτενσιόμετρό του.
...απ'ότι ξέρω μόνο στους καινούργιους ψεκασμούς που δίνει ως ανταλλακτικά πλέον τα τελευταία χρόνια η Peugeot άλλαξε -βελτίωσε- το υλικό της πλακέτας για να μην φαγώνεται. Όμως η Peugeot οπως θα ξέρεις ήδη, δίνει μόνον ολόκληρο τον ψεκασμό με κόστος πάνω απο 200€. Μια πλακέτα όμως ημιτασιόν, τη βρίσκεις φτηνά και είναι κ ανθεκτική. Αυτη που είχα βάλει εγώ τουλάχιστον μετά απο πολλές χιλιάδες χλμ όχι απλά δεν είχε δείγματα φθοράς αλλα ούτε σημάδια στα σημεία που φθείρεται.

Πάντως αυτά τα μοτέρ απ όσο θυμάμαι δεν είναι κ τα πιο οικονομικά σε κατανάλωση... Αλλα συγκριτικά με τα επόμενα 1400άρια είχαν περισσότερο νεύρο και ροπή κατα τη γνώμη μου, καθότι πιο ελέυθερα...
poliviosfp - Πεμ 17 Φεβ 2011, 10:42:43
Θέμα δημοσίευσης:
To tps έχει και την πλακέτα πάνω έτσι; Θα πάω να την μετρήσω και μετά θα κάνω ένα τηλέφωνο στον Γκαγκαστάθη. Να ρωτήσω ρε παιδιά, όταν ήταν φαγωμένο το tps σας έβγαζε τσεκ;
action_peugeot - Κυρ 20 Φεβ 2011, 00:20:08
Θέμα δημοσίευσης:
Το ποτενσιόμετρο ανάβει τσεκ πρόσεχε τι θα πάρεις
Τα ποτενσιόμετρα με το μαύρο χρώμα ήταν τα παλιά
Τα βελτιωμένα έχουν καφέ ανοιχτό χρώμα
Η βαλβίδα του injection είναι η πράσινη
024246 ΑΙΣΘΗΤ. ΘΕΡΜ ΝΕΡ
action_peugeot - Κυρ 20 Φεβ 2011, 00:24:12
Θέμα δημοσίευσης:
Με ένα ντεπόζιτο πρέπει να βγάζεις περίπου 300-350 χλμ
Ενώ τώρα μάλλον βγάζεις μέχρι 250 χλμ
Πάντα εντως πόλις
Pugobios - Κυρ 20 Φεβ 2011, 01:46:35
Θέμα δημοσίευσης:
τι λετε ρε?εγω εβγαζα 550+ με το ρεζερβουαρ
poliviosfp - Κυρ 20 Φεβ 2011, 01:49:48
Θέμα δημοσίευσης:
Παιδιά με έχετε σκλαβώσει! Shocked Ευχαριστώ για τις άμεσες και χρήσιμες πληροφορίες.
Τηλέμαχε έχει 2 βαλβίδες, μια που στέλνει σήμα για την ένδειξη θερμοκρασίας νερού μέσα στο ταμπλό και η βαλβίδα ψυχρής εκκίνησης. Η πράσινη που λες είναι η πρώτη ή η δεύτερη; 2 φορές αλλάχτηκε η βαλβίδα ψυχρής εκκίνησης και οι 2 μηχανικοί υποστηρίζουν ότι έχουν δίκιο Confused
Σχετικά με το ποτενσιόμετρο, μπορεί να έχει βλάβη και κατά συνέπεια να ανάβει τσεκ, αλλά εγώ να μην καταλαβαίνω κάτι στην απόκριση που έχει; Απλά μου κάνει εντύπωση που ανάβει σε κουφές στιγμές (π.χ. ενώ κινούμαι με σταθερό γκάζι) ενώ μερικές φορές δεν σβήνει ακόμα και ενώ έχω νεκρά. Σχεδόν πάντα ανάβει όταν πέφτουν στιγμιαία οι στροφές π.χ. έχω 2α με 1500 στροφές και πατάω συμπλέκτη. Το βηματικό το έχω αλλάξει με ένα γερμανικό (lowe) απλά και αυτό μου κάνει εντύπωση μιας και δεν δουλεύει πάντα με τον ίδιο τρόπο. (π.χ. κάποιες φορές ανεβάζει στροφές στις 1500 και τις ρίχνει σταδιακά στις 1000 ενώ κάποιες άλλες όχι).

Όσον αφορά στην κατανάλωση είπαμε δεν καίει και τόσο
Smile 50αρι ρεζερβουάρ έχει νομίζω 8 κάτι λίτρα καίει μεικτά και στη χειρότερη 9κάτι που και πάλι νομίζω είναι πολλά.Στον ανοιχτό δρόμο είναι οικονομικό πάντως.
Pugobios - Κυρ 20 Φεβ 2011, 02:05:35
Θέμα δημοσίευσης:
55αρι ρεζερβουαρ εχει απο τα οποια τα 6 ειναι ρεζερβα
poliviosfp - Κυρ 20 Φεβ 2011, 02:31:58
Θέμα δημοσίευσης:
άλλο ένα σπαστικό είναι η ευαισθησία του δείκτη καυσίμου. Πριν την τελευταία γραμμή αρχίζει να χορεύει ζεμπεκιές Laughing
Pugobios - Κυρ 20 Φεβ 2011, 13:47:26
Θέμα δημοσίευσης:
μια χαρα ειναι το δικο μας που να δεις στα σαξοραλα τι κανει
poliviosfp - Τετ 23 Φεβ 2011, 16:52:29
Θέμα δημοσίευσης:
Παιδιά πήρα σήμερα Γκαγκαστάθη αλλά δεν έχει την πλακέτα, μπορείτε να μου δώσετε ένα τηλ. από αυτόν που ψωνήσατε το συγκεκριμένο ανταλλακτικό να δω τι θα κάνω; Είπαμε χρειάζεται μόνο η πλακέτα χωρίς το ποτενσιόμετρο.
poliviosfp - Σαβ 26 Φεβ 2011, 02:20:06
Θέμα δημοσίευσης:
Παίδες αν είναι εύκολο πείτε μου να κάνω ένα τηλέφωνο μπας και βρω το ενισχυμένο tps Wink
Πρόβλημα στον πολλαπλασιαστή μπορεί να σχετίζεται με την βλάβη που εξακολουθεί να βγάζει "χαμηλή τάση μπαταρίας" αν και έχει αλλαχτεί η μπαταρία;
GEMI - Σαβ 26 Φεβ 2011, 09:55:24
Θέμα δημοσίευσης:
Εγώ νομίζω ότι εχεις θέμα με αρύθμιστες βαλβίδες.

Όλα τα άλλα που έκανες καλά τα έκανες κ χρησιμέυουν, επίσης κοίτα κ το φίλτρο αέρα αν είναι καθαρό. Επίσης τα μπουζί NGK δουλεύουν καλύτερα με αυτά τα μοτέρ, δοκίμασε τα ΒΚΡ6Ε είναι φθηνά γύρω στα 15 € η τετράδα.
Κ τέλος έλεγξε κ τον εγγέφαλο σε κανένα καλό ηλεκτρολόγο, να βάλει δοκιμαστικά έναν παρόμοιο κ να το κάνεις βόλτα.
Ωστόσο νομίζω ότι πρέπει να ξεκινήσεις από τις βαλβίδες.
makis106 - Σαβ 26 Φεβ 2011, 10:06:17
Θέμα δημοσίευσης:
Πολύβιε αύριο θα πάω Κέρκυρα, θα κοιτάξω αν έχω το spare tps, για να στο στείλω. Αν όχι θα σου δώσω τηλ απο αυτόν που το είχα πάρει εγώ.
poliviosfp - Κυρ 27 Φεβ 2011, 00:33:16
Θέμα δημοσίευσης:
Μάκη με σκλαβώνεις Embarassed

Γιάννη η αλήθεια είναι ότι δεν ξέρω αν έχει ρυθμίσει ποτέ βαλβίδες αλλά αν είναι αρρύθμιστες δεν έχει και ηχητικά παρελκόμενα; Το μοτέρ έχει τρομερά υγιή ήχο και δεν ακούγεται έστω και λίγο παραπάνω, ούτε ρουλεμάν.

Κάτι άλλο που παρατήρησα. Από τη στιγμή που ήρθε το αμάξι στα χέρια μου παρατηρούσα ότι μπορούσες να ξεκινήσεις χωρίς γκάζι, απλά άφηνες το συμπλέκτη και είχε τρομερή ώθηση έβαζες μέχρι και 2α χωρίς να ρετάρει. Με τις τελευταίες αλλαγές (δυστυχώς δεν θυμάμαι αν άλλαξε αυτό με την αλλαγή ψεκασμού, 2ης βαλβίδας θερμοκρ. ή ντιστριμπιτέρ) πλέον λειτουργεί κανονικά, δηλαδή θέλει γκάζι για να φύγει. Είναι κλασσικό αυτό στα 309;
Pugobios - Κυρ 27 Φεβ 2011, 02:58:16
Θέμα δημοσίευσης:
οχι...ξεκιναει ανετα χωρις γκαζι
poliviosfp - Τετ 09 Μάρ 2011, 03:47:28
Θέμα δημοσίευσης:
Παιδιά να ρωτήσω κάτι, είχατε ποτέ πρόβλημα με το να χάνει το τιμόνι την ευθεία του; Έχω κάνει 2 φορές ευθυγράμμιση και μετά από καιρό η ευθεία φεύγει- χάνει λίγο. Έχω κοιτάξει για τζόγους σε μπαλάκια ή σινεμπλόκ και όλα είναι πολύ σφιχτά. Έχετε καμιά ιδέα; Επίσης τα τοπ μαουντ γενικά είναι ανθεκτικά; Ρωτάω γιατί σε μεγάλες γούβες ακούγεται ένα μεταλλικό μπαμ από μπροστά και το χαζό είναι ότι δεν κάνει τόσο μεγάλη ταλάντωση ώστε να πω ότι τερματίζει. Το αμορτισέρ επίσης δεν χάνει λάδια ενώ είναι και όλα φρέσκα (έχουν αλλαχτεί με γνήσια πριν 2 χρόνια).
Pugobios - Τετ 09 Μάρ 2011, 14:34:17
Θέμα δημοσίευσης:
o μεταλικος αυτος ηχος ειναι συνηθως απο τα συνεμπλοκ της ζυγαριας
poliviosfp - Τετ 09 Μάρ 2011, 23:38:00
Θέμα δημοσίευσης:
ζυγαριά; εννοείς το υποπλαίσιο; η κρεμαγιέρα επισκευάζεται;Το δαχτυλίδι της π.χ. Ρωτάω γιατί σε οριακό στρίψιμο όταν βρει γούβες και είναι το τιμόνι υπο γωνία ακούω διάφορα ηχητικά με κραδασμούς να φτάνουν στο τιμόνι. Πάντως το χω καταυχαριστηθεί στο στρίψιμο και ειδικά τώρα με τις 15αρες.
Pugobios - Τετ 09 Μάρ 2011, 23:44:14
Θέμα δημοσίευσης:
εννοω την μπροστα αντιστρεπτικη
poliviosfp - Τετ 30 Μάρ 2011, 20:17:55
Θέμα δημοσίευσης:
Άλλαξα την πλακέτα του ποτενσιόμετρου (Μάκη σε ευχαριστώ πολύ φίλε Embarassed )
και το αμάξι λειτουργεί ρολόι. Τα κοψίματα δεν υφίστανται πια, λειτουργεί πιο ροπάτα και έχω και καλύτερη κατανάλωση. Το μαμά είχε κάποια σημάδια στην αρχή του τόξου, όπου και μπέρδευε. Όλα ήταν όπως τα είπατε. Παρόλα αυτά, το τσεκ εξακολουθεί να ανάβει (και να σβήνει) όταν οι στροφές στιγμιαία πέφτουν και καμιά φορά στο ξέμπαρκο. Το αμάξι δεν φαίνεται να μην λειτουργεί σωστά ωστόσο. Να υπενθυμίσω ότι ο τρόπος που άναβε το τσεκ άρχισε να γίνεται εμφανής όταν έβαλα μεταχειρισμένο ψεκασμό για να δω πώς θα δουλεύει. Τον καθάρισα (το σώμα) και το μπεκ, άλλαξα το βηματικό και το tps. Μπορεί να κάνω σκάτζα τον ψεκασμό της μάνας του (που έχει 100.000κμ) με τα καλά parts να δω από περιέργεια τι θα κάνει.

Παιδιά ιμάντες κάθε πότε αλλάζουμε; Επίσης έχω μια απώλεια ψυκτικού υγρού, μερικά γραμμάρια το μήνα (200 περίπου) και το αποδίδω στο ψυγείο το οποίο έχει πετάξει κάποιες σκουριές στο πλαί του. Στην πεζό μου είπαν ότι είναι το ψυγείο αλλά δεν τους έχω και πολύ εμπιστοσύνη. Μπορώ να δω αν δακρύζει η τρόμπα νερού;(είναι σε σημείο που ελέγχεται;). Μακάρι να μην έχω καμμένη φλατζούλα Rolling eyes (δεν μπερδεύει νερά με λάδια, δεν κάνει διακοπές πλέον Laughing και ρεταρίσματα δεν σηκώνει θερμοκρασία και δεν έχω και άσπρο καπνό από πίσω)
iceage - Τετ 30 Μάρ 2011, 21:11:48
Θέμα δημοσίευσης:
poliviosfp έγραψε:
Άλλαξα την πλακέτα του ποτενσιόμετρου (Μάκη σε ευχαριστώ πολύ φίλε Embarassed )
και το αμάξι λειτουργεί ρολόι. Τα κοψίματα δεν υφίστανται πια, λειτουργεί πιο ροπάτα και έχω και καλύτερη κατανάλωση. Το μαμά είχε κάποια σημάδια στην αρχή του τόξου, όπου και μπέρδευε. Όλα ήταν όπως τα είπατε. Παρόλα αυτά, το τσεκ εξακολουθεί να ανάβει (και να σβήνει) όταν οι στροφές στιγμιαία πέφτουν και καμιά φορά στο ξέμπαρκο. Το αμάξι δεν φαίνεται να μην λειτουργεί σωστά ωστόσο. Να υπενθυμίσω ότι ο τρόπος που άναβε το τσεκ άρχισε να γίνεται εμφανής όταν έβαλα μεταχειρισμένο ψεκασμό για να δω πώς θα δουλεύει. Τον καθάρισα (το σώμα) και το μπεκ, άλλαξα το βηματικό και το tps. Μπορεί να κάνω σκάτζα τον ψεκασμό της μάνας του (που έχει 100.000κμ) με τα καλά parts να δω από περιέργεια τι θα κάνει.


Έχεις αλλάξει ποτέ μπουζοκαλόδια? Κοίταξε και τα μπουζί σου, μπορεί κάποιο να έχει βραχυκυκλώσει.

poliviosfp έγραψε:
Παιδιά ιμάντες κάθε πότε αλλάζουμε; Επίσης έχω μια απώλεια ψυκτικού υγρού, μερικά γραμμάρια το μήνα (200 περίπου) και το αποδίδω στο ψυγείο το οποίο έχει πετάξει κάποιες σκουριές στο πλαί του. Στην πεζό μου είπαν ότι είναι το ψυγείο αλλά δεν τους έχω και πολύ εμπιστοσύνη. Μπορώ να δω αν δακρύζει η τρόμπα νερού;(είναι σε σημείο που ελέγχεται;). Μακάρι να μην έχω καμμένη φλατζούλα Rolling eyes (δεν μπερδεύει νερά με λάδια, δεν κάνει διακοπές πλέον Laughing και ρεταρίσματα δεν σηκώνει θερμοκρασία και δεν έχω και άσπρο καπνό από πίσω)


Ιμάντα κάθε 60.000 χλμ ή 5 χρόνια το πολύ. Το δικό μας που έχει ξεπεράσει κατά πολύ τα 300.000 χλμ από την πρώτη μέρα της αγορά του έκαιγε λίγο παραφλού και ακόμη και τώρα που μιλάμε μετά από 20 χρόνια δεν έχουμε βρει που πάει. Φλάτζα δεν έχει κάψει ποτέ, από θερμοκρασίες σαν να βγήκε τώρα από την γραμμή παραγωγής, επισκευή το μοτέρ δεν έχει γίνει ποτέ μιας και καίει ίσως και λιγότερα λάδια από ότι ένα καινούργιο μοτέρ, και έχουμε αλλάξει προλυπτικά 2 ή 3 φλάτζες κεφαλής για οπτικό έλεγχο αυτής και των χιτωνίων. Κατά τα άλλα δώσε λίγη προσοχή στο αιώνιο πρόβλημα των γαλλικών που είναι το δακρίζων λάδι από τις τσιμούχες στροφάλου και από τις δύο πλευρές.
makis106 - Πεμ 31 Μάρ 2011, 00:37:52
Θέμα δημοσίευσης:
poliviosfp έγραψε:
Άλλαξα την πλακέτα του ποτενσιόμετρου (Μάκη σε ευχαριστώ πολύ φίλε Embarassed )
και το αμάξι λειτουργεί ρολόι. Τα κοψίματα δεν υφίστανται πια, λειτουργεί πιο ροπάτα και έχω και καλύτερη κατανάλωση. Το μαμά είχε κάποια σημάδια στην αρχή του τόξου, όπου και μπέρδευε. Όλα ήταν όπως τα είπατε.

Να σαι καλά Πολύβιε, αυτή η πλακέτα είναι η ενισχυμένη, οπότε θα αργήσεις πολύ να ξανασχοληθείς με αυτό το θέμα! Wink Thumb Left
poliviosfp - Πεμ 31 Μάρ 2011, 09:12:22
Θέμα δημοσίευσης:
στείλε μου ρε Μάκη όποτε μπορείς κανά τηλέφωνο για να έχω καβάντζα σε περίπτωση που χρειαστώ νέο αντίστοιχο ανταλλακτικό Wink
poliviosfp - Σαβ 21 Μάϊ 2011, 22:51:30
Θέμα δημοσίευσης:
όλα καλά ρολάρουν με το 309, αν εξαιρέσεις το τσεκ που ανάβει όταν πέφτουν στιγμιαία οι στροφές και όταν αφήνω το γκάζι κάποιες φορές. Πρακτικά στο δρόμο δεν έχω ευτυχώς ούτε κομπιάσματα ούτε ράθυμη λειτουργία.
Ωστόσο, ακούω έναν θόρυβο από κάτω σαν να υπάρχει τζόγος. Έχω αλλάξει 2 σινεμπλόκ και έχουμε κοιτάξει ημίμπαρα, ακρόμπαρα για τζόγο. Ο μηχανικός μου μου είπε ότι ο ήχος έρχεται μέσα από τον σταυρό του τιμονιού που έχει κάτι ρουλεμάν εκεί μέσα. Μάλλον έχει εκεί κάποιο τζόγο.
Έχουμε παρόμοια θέματα;
Επίσης κόλλησε ο πίσω υαλοκαθαριστήρας στη μέση του τζαμιού και δεν κουνάει. Το θέμα είναι ότι δουλεύει συνέχεια το μοτέρ και κάνει σπαστικό ήχο, λες και έχει κολήσει στο ανοιχτό. Οπότε έβγαλα το ένα φισάκι του μηχανισμού για να μην μου φάει την μπαταρία..
poliviosfp - Κυρ 17 Ιούλ 2011, 11:44:09
Θέμα δημοσίευσης:
ένα feedback. To στροφόμετρο δεν είναι γραμμικό πιά κάνοντας κουλές κινήσεις. Είναι κάτι που συμβαίνει; Πώς το αντιμετωπίζουμε; Επίσης τα ψειράκια δουλεύουν όποτε θέλουν. Άλλο κουλό και αυτό.
poliviosfp - Δευ 29 Αύγ 2011, 21:19:54
Θέμα δημοσίευσης:
παιδιά έχει πλέον αρχίσει να κάνει και έναν ηλεκτρικό θόρυβο το στροφόμετρο και τρεμοπαίζει έντονα. Στις γούβες ανεβοκατεβαίνει, ενώ στρώνει μόνο όταν του παίξω 2-3 φάπες Laughing Συμβαίνει αυτό; Να ψάξω για μεταχειρισμένα όργανα ή είναι κάτι που αλλάζει επισκευάζει;
poliviosfp - Τρι 05 Φεβ 2013, 22:13:33
Θέμα δημοσίευσης:
Γειά σας μετά από καιρό!! Από βλάβες γενικά αυτό το χρόνο, είχα μια καμμένη ηλεκτρονική (ρεταρίσματα και σβήσιμο). Λογικά θα ήταν αρκετό καιρό παιγμένη γιατί μετά την αλλαγή της το αμάξι πήρε τα πόδια του λιγάκι. Πήγα και σε πιο λεπτό λάδι (από 20-50) σε 10-40. Δεν το έχει κάψει ακόμα, ούτε ακούω βαλβιδίσματα, οπότε οκ.
Ένας θόρυβος που είχα από μπροστά ήταν τα μπαράκια της αντιστρεπτικής τα οποία και άλλαξα (αρκετά φτηνά).
Από ό,τι μου λέει και ο μηχανικός που το πάω, ένας θόρυβος που ακούω από το τιμόνι όταν πέφτω σε γούβα με στριμμένους τροχούς, είναι το ρουλεμάν της κολόνας του τιμονιού. Έχετε τίποτα υπόψη; Πρόκειται για συχνή βλάβη;

Επίσης συμπληρώνω λίγα νερά κάθε μήνα (μερικά γραμμάρια). Το ψυγείο του νερού έχει λίγες σκουριές στο πλάι, αλλά ο ψυγειάς λέει να μην το αλλάξω ακόμα. Ξέρουμε κόστος χοντρικά;

Γενικά είναι αξιόμαχο πάντως. Έβγαλε και Χριστουγεννιάτικο ταξίδι Ρέθυμνο Κατερίνη Πάτρα χωρίς προβλήματα και σούπερ άνετα.
Εθνική κατανάλωση και φορτωμένο τίγκα είχα 7 λίτρα (Εγνατία 130-140 σταθερά). Στην πόλη μου πίνει το αίμα (9 σταθερά) Evil
geo106xs - Τρι 05 Φεβ 2013, 23:32:30
Θέμα δημοσίευσης:
Για την καταναλωση εντος πολης,μη το ψαχνεις...εδω το δικο μου πριν κλεισει η καριερα του σα 1.4 τριφυσο,δυσκολα εβλεπα χαμηλα 8αρια εντος πολης παντα! Εθνικη,με σταθερη ταχυτητα εβλεπα για πλακα 7λτ/100χλμ Confused Ειναι μυστηρια μοτερ Laughing
poliviosfp - Τετ 06 Φεβ 2013, 00:29:47
Θέμα δημοσίευσης:
τα μοτέρ που φορούσαν τα σάξο, 106, 1.4 δεν ήταν πολύ πιο οικονομικά εντός πόλης; Πολλαπλό ψεκασμό δεν είχαν αυτά;
iceage - Τετ 06 Φεβ 2013, 10:00:24
Θέμα δημοσίευσης:
poliviosfp έγραψε:
Από ό,τι μου λέει και ο μηχανικός που το πάω, ένας θόρυβος που ακούω από το τιμόνι όταν πέφτω σε γούβα με στριμμένους τροχούς, είναι το ρουλεμάν της κολόνας του τιμονιού. Έχετε τίποτα υπόψη; Πρόκειται για συχνή βλάβη;


Έλεγξε για τζόγους στα ημιαξόνια. Εμάς είχε πάρει κενά το δεξί και το έκανε μόνο όταν έκανες όπισθεν και αυτό αραιά και που. Να αποφεύγεις να κάνεις μανούβρες με σταματιμένο το όχημα. Λόγω μηχανικής κρεμαγέρας. Ας τσουλάει έστω και λίγο το αυτοκίνητο.

poliviosfp έγραψε:
Επίσης συμπληρώνω λίγα νερά κάθε μήνα (μερικά γραμμάρια). Το ψυγείο του νερού έχει λίγες σκουριές στο πλάι, αλλά ο ψυγειάς λέει να μην το αλλάξω ακόμα. Ξέρουμε κόστος χοντρικά;


Στα 12 χρόνια που είχαμε το δικό μας πάντα συμπληρόναμε και εμείς όσο λες. Ποτέ δεν βρήκαμε που μπορεί να το χάνει. Ποτέ δεν έκαψε φλάτζα. Δεν είχαμε αλλάξει ποτέ ψυγείο, παρά τα κοντά 300.000 χλμ.
Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες

Powered by phpBB 2.0.21 © 2001, 2002 phpBB Group
© 2002-2003 206 Club - Greece
Πληροφορίες : info@206club.gr