PSClub - Hellas

Κινητήρας - 106 - Πρόβλημα με πολύ χαμηλή θερμοκρασία νερου

rallistasvordon - Παρ 11 Φεβ 2011, 03:12:22
Θέμα δημοσίευσης: 106 - Πρόβλημα με πολύ χαμηλή θερμοκρασία νερου
Καλησπέρα στην παρέα!
Αντιμετωπίζω τις τελευταίες μέρες ένα περίεργο πρόβλημα με το ραλάκι.. (1.6 16V τρίφυσο, μοντέλο 02, σκούπα-εξάτμηση)

Η μηχανή αδυνατεί να ανεβάσει θερμοκρασία αφού σε κανονική χρήση η βελόνα της θερμοκρασίας νερού είναι τελέιως κάτω ενώ του λαδιού ανεβαίνει μέχρι την πρώτη γραμμή. Μέσα στην πόλη κάπως ανεβαίνει λίγο (μέχρι το 1/4) αλλά κ πάλι δυσκολα - ενώ ακόμα κ με εσκεμένη λειτουργία της μηχανής σε κάπως πιο αυξημένες στροφές (4-5κ μπας κ ζεσταθεί) δεν αλλάζει κάτι. (θερμοκρασία νερού πάτος κ λάδιου χαμηλά)

Το κύριο πρόβλημα είναι οτι κάποια στιγμή (3 φορές το έχει κάνει μέχρι τώρα σε διάστημα λίγων ημερών) ανάβει το κόκκινο λαμπάκι που προειδοποιεί για αυξημένη θερμοκρασία! Shocked Shocked Shocked και ξεκινάνε τα βεντιλατέρ να δίνουν στο full!! ενω ακόμα κ αν σβήσεις τη μηχανή αυτά συνεχίζουν στην μικρή σκάλα μέχρι να ξαναβάλεις μπρος όποτε μετά όλα καλά (με τα βεντιλατέρ ολα καλα γιατι η θερμοκρασία πάλι πάτος)

Να σημειώσω πως το καλοριφέρ βγάζει σχετικά χλιαρό αέρα- αρα λογικά η θερμοκρασία φαντάζομαι όντως είναι χαμηλή ενώ την στιγμή που τρελαινεται, το καλοριφέρ βγαζει παγωμένο αέρα..

Από τα λίγα που ξέρω φαντάζομαι θα τα έπαιξε κάποιος θερμοστάτης ή αισθητήρας θερμοκρασίας (σημείωση πως η βελόνα κάνει κατι ακυρα μικρα ανεβοκατεβάσματα) αλλά θα ήθελα να ακούσω κ την γνώμη σας πριν επισκευτώ κάποιον ''ειδικό'' (γτ ο καθένας σε βλέπει σαν ένα κινητό 50ευρο)
Έχει τύχει σε κανέναν κατι αντιστοιχο;
nikos 206cc - Παρ 11 Φεβ 2011, 04:24:57
Θέμα δημοσίευσης:
Aν εψαχνες λιγο θα εβλεπες οτι κατα πασα πιθανοτητα αν οχι σιγουρα ειναι θερμοστατης τον οποιο στο 206 τουλαχιστον τον αλλαζεις και μονος σου..φανταζομαι και στο 106 δεν θα ειναι δυσκολο.Κοστος κανα 30αρι Wink
groupN - Παρ 11 Φεβ 2011, 20:59:01
Θέμα δημοσίευσης:
θερμοστατης ειναι σιγουρα. το εχω παθει και εγω
teo106 16v 2001 - Παρ 11 Φεβ 2011, 21:20:59
Θέμα δημοσίευσης:
θερμοστατης ειναι φιλε....μαλλον κολλησε ανοιχτος και κανει κυκλωμα συνεχεια το παραφλου στο ψυγειο και δεν προλαβαινει να ζεσταθει αφου ολο ψυχεται..................
SERSEGI - Παρ 11 Φεβ 2011, 21:22:51
Θέμα δημοσίευσης:
εμενα μου φαινεται για οργανα(καντραν) εφοσον τα βεντιλατερ και
το λαμπακι δουλευουν κανονικα.στα 106 τα ψηφιακα οργανα
τα παιζουν..ευκολα.επισης το λαμπακι μπορει να αναβει για πολλους...λογους.πριν κανεις οτιδηποτε φορεσε δοκιμαστικα
καποια αλλα οργανα και αν στο κανει παλι τοτε να πας στο μοτερ που
θελει και χρονο και χρημα.η θερμοκρασια δεν ειναι τοσο απλο
ζητημα οσο ακουγεται.. Cool
teo106 16v 2001 - Παρ 11 Φεβ 2011, 21:55:14
Θέμα δημοσίευσης:
φιλε παναγιωτη συμφωνω με αυτα που λες για τα οργανα,ομως το παλικαρι δεν εχει ουτε καλοριφερ οπως λεει.......οσο και να δουλεουν τα βεντιλατερ και τα οργανα να δειχνουν οτι να`ναι,επρεπε τουλαχιστον να εχει καλοριφερ ζεστο
sps - Παρ 11 Φεβ 2011, 22:01:05
Θέμα δημοσίευσης:
Eπισης να προσεξει το μοτερ να μη το ζοριζει γιατι αν ειναι θερμοστατης και δουλευει το μοτερ κρυο,δε ζεστενεται το λαδι, που θελει 90 βαθμους για να λιπανει σωστα, καθως επισης θα δουλευει με πλουσιο μιγμα συνεχεια.
action_peugeot - Παρ 11 Φεβ 2011, 23:52:04
Θέμα δημοσίευσης:
Μήπως να μπει σε ένα διαγνωστικό και να διαβάσεις τη θερμοκρασία έχει πριν αρχίζεις να αλλάζεις κάτι από αυτά που συζητάμε
rallistasvordon - Σαβ 12 Φεβ 2011, 00:30:28
Θέμα δημοσίευσης:
Σημερα μεσημερακι (ειχε 15-16 βαθμους εξω) το αφησα κανα τεταρτο να δουλευει σταματημενο στο ρελαντι και οι θερμοκρασιες ανέβηκαν στα κανονικα τους επίπεδα (νερό 2/4 λάδι σχεδόν 2/4) ενώ τα βεντιλατέρ ξεκίνησαν κ αυτά σωστά να δουλεύουν λίγο πάνω απο το 2/4.. (Κ καλοριφέρ οκ)

Ο αισθητήρας που παίρνει την θερμοκρασία νερού είναι σε κάποιο εμφανές- προσβάσιμο σημείο; (φαντάζομαι κάποια φίσσα θα έχει κ αυτός που ίσως απλά να ξεκούμπωσε κ να στέλνει λανθασμένες εντολές..)

Αλλιώς λογικά όπως είπατε κ εσείς ο θερμοστάτης είναι στα τελευταία του ή μπορεί να χάλασε κ τελείως κ απλά λόγω του ότι ήταν ακίνητο το αμάξι ανέβασε θερμοκρασίες νορμαλ..

Θα το κοιτάξω μες στην επόμενη εβδομάδα κάπου αλλα με χαλαρή χρήση (ενοείται με κρύο λάδι δεν το ζορίζω) δεν βλέπω να έχω κάποιο θέμα τωρα άμεσα.. Ή κάνω λάθος;
plaketokofths - Σαβ 12 Φεβ 2011, 00:33:00
Θέμα δημοσίευσης:
Ανεβοκατεβάσματα μου κάνει κι εμενά φίλε rallistasvordon, αλλά μόνο η βελόνα του ψυκτικού.

Μάλλον είναι το καντράν όπως είπε ο SERSEGI. Αν δεν ειχε προβ και το λάδι θα ελεγα η βαλβίδα.

Η καλύτερη λύση την οποία κάποια στιγμή αποπειράθηκα κι εγώ είναι αυτο που λεει ο Τηλέμαχος. Εγώ πάντως οτι διαγνωστικό σύνδεσα δεν μπορούσα να διαβάσω τον εγκέφαλο. Μάλλον επειδή έχουμε και τον ιδιο εγκέφαλο, εμένα ειναι τελη 2001 θα πρέπει να συνδέσεις κάποιο PSA dedicated tool. Κοινώς πρέπει να πας σε συνεργείο, εκτός αν κάποιος γνωστός σου εχει lexia.
Πάντως για να μην μπλεκεις η παραπάνω λύση ειναι η προτιμότερη... πόσο να κοστίζει ο ηλεκτρονικός έλεγος...?
plaketokofths - Σαβ 12 Φεβ 2011, 00:35:18
Θέμα δημοσίευσης:
rallistasvordon έγραψε:
Σημερα μεσημερακι (ειχε 15-16 βαθμους εξω) το αφησα κανα τεταρτο να δουλευει σταματημενο στο ρελαντι και οι θερμοκρασιες ανέβηκαν στα κανονικα τους επίπεδα (νερό 2/4 λάδι σχεδόν 2/4) ενώ τα βεντιλατέρ ξεκίνησαν κ αυτά σωστά να δουλεύουν λίγο πάνω απο το 2/4.. (Κ καλοριφέρ οκ)

Ο αισθητήρας που παίρνει την θερμοκρασία νερού είναι σε κάποιο εμφανές- προσβάσιμο σημείο; (φαντάζομαι κάποια φίσσα θα έχει κ αυτός που ίσως απλά να ξεκούμπωσε κ να στέλνει λανθασμένες εντολές..)

Αλλιώς λογικά όπως είπατε κ εσείς ο θερμοστάτης είναι στα τελευταία του ή μπορεί να χάλασε κ τελείως κ απλά λόγω του ότι ήταν ακίνητο το αμάξι ανέβασε θερμοκρασίες νορμαλ..

Θα το κοιτάξω μες στην επόμενη εβδομάδα κάπου αλλα με χαλαρή χρήση (ενοείται με κρύο λάδι δεν το ζορίζω) δεν βλέπω να έχω κάποιο θέμα τωρα άμεσα.. Ή κάνω λάθος;


H βαλβίδα είναι πισω ακριβως απο τον θερμοστάτη! Μάλλον το ταμπλώ είναι πάντως, πολλές φορές φτιάχνει αν κουνήσεις απλα την φύσα του. Αν ειναι αυτό παλεψέ το, μην το αλλαξεις αμέσως.

edit, αμα σε βοηθάνε οι εικόνες, σου χω κυκλώσει με κοκκινο που ειναι.
Η βαλβδια στο σχηματικο ειναι το 5.


rallistasvordon - Σαβ 12 Φεβ 2011, 00:36:18
Θέμα δημοσίευσης:
SERSEGI έγραψε:
εμενα μου φαινεται για οργανα(καντραν) εφοσον τα βεντιλατερ και
το λαμπακι δουλευουν κανονικα.στα 106 τα ψηφιακα οργανα
τα παιζουν..ευκολα.επισης το λαμπακι μπορει να αναβει για πολλους...λογους.πριν κανεις οτιδηποτε φορεσε δοκιμαστικα
καποια αλλα οργανα και αν στο κανει παλι τοτε να πας στο μοτερ που
θελει και χρονο και χρημα.η θερμοκρασια δεν ειναι τοσο απλο
ζητημα οσο ακουγεται.. Cool


Λίγο δύσκολο μου φαίνεται να είναι τα όργανα αφού μάλλον ορθά (το καλοριφέρ ήταν κρύο άρα κ νερό κρύο) έδειχναν την κατάσταση..

Απλά αυτό που μου έκανε εντύπωση είναι οτι το αμάξι σαν να μπήκε σε safe mode γιατί τι στιγμή που άναβε το λαμπάκι ξεκινούσαν τα βεντιλατέρ φουλ κ δεν έσβηναν ακόμα κ αν εβγαζα το κλειδί (δουλέβαν στη μικρή σκάλα)

Θα δείξει.. Ευχαριστώ πάντως
rallistasvordon - Σαβ 12 Φεβ 2011, 00:42:10
Θέμα δημοσίευσης:
plaketokofths έγραψε:
rallistasvordon έγραψε:
Σημερα μεσημερακι (ειχε 15-16 βαθμους εξω) το αφησα κανα τεταρτο να δουλευει σταματημενο στο ρελαντι και οι θερμοκρασιες ανέβηκαν στα κανονικα τους επίπεδα (νερό 2/4 λάδι σχεδόν 2/4) ενώ τα βεντιλατέρ ξεκίνησαν κ αυτά σωστά να δουλεύουν λίγο πάνω απο το 2/4.. (Κ καλοριφέρ οκ)

Ο αισθητήρας που παίρνει την θερμοκρασία νερού είναι σε κάποιο εμφανές- προσβάσιμο σημείο; (φαντάζομαι κάποια φίσσα θα έχει κ αυτός που ίσως απλά να ξεκούμπωσε κ να στέλνει λανθασμένες εντολές..)

Αλλιώς λογικά όπως είπατε κ εσείς ο θερμοστάτης είναι στα τελευταία του ή μπορεί να χάλασε κ τελείως κ απλά λόγω του ότι ήταν ακίνητο το αμάξι ανέβασε θερμοκρασίες νορμαλ..

Θα το κοιτάξω μες στην επόμενη εβδομάδα κάπου αλλα με χαλαρή χρήση (ενοείται με κρύο λάδι δεν το ζορίζω) δεν βλέπω να έχω κάποιο θέμα τωρα άμεσα.. Ή κάνω λάθος;


H βαλβίδα είναι πισω ακριβως απο τον θερμοστάτη! Μάλλον το ταμπλώ είναι πάντως, πολλές φορές φτιάχνει αν κουνήσεις απλα την φύσα του. Αν ειναι αυτό παλεψέ το, μην το αλλαξεις αμέσως.


οκ! θα το κοιτάξω ενοείται..

Γενικά πάντως όταν παρουσιάζει κάνα χαζοπρόβλημα ηλεκτρονικο- ηλεκτρικό συμβαίνει σε στιγμές που το πάω καμια φορά αργά αργά (για οικονομία..) κ με κανα δυο ανοιγματάκια όλα φτιάχνουν.. Παραπονιέται μάλλον! Razz
plaketokofths - Σαβ 12 Φεβ 2011, 00:46:50
Θέμα δημοσίευσης:
γαλλικό ειναι, τα χει αυτά! Αμα βρεις παντως τι φταιει θυμίσου να μας πεις κι εμάς!

Σου βαλα 2 φωτό πιο πανω αν σε βοηθανε
rallistasvordon - Σαβ 12 Φεβ 2011, 00:48:37
Θέμα δημοσίευσης:
plaketokofths έγραψε:
Ανεβοκατεβάσματα μου κάνει κι εμενά φίλε rallistasvordon, αλλά μόνο η βελόνα του ψυκτικού.

Μάλλον είναι το καντράν όπως είπε ο SERSEGI. Αν δεν ειχε προβ και το λάδι θα ελεγα η βαλβίδα.

Η καλύτερη λύση την οποία κάποια στιγμή αποπειράθηκα κι εγώ είναι αυτο που λεει ο Τηλέμαχος. Εγώ πάντως οτι διαγνωστικό σύνδεσα δεν μπορούσα να διαβάσω τον εγκέφαλο. Μάλλον επειδή έχουμε και τον ιδιο εγκέφαλο, εμένα ειναι τελη 2001 θα πρέπει να συνδέσεις κάποιο PSA dedicated tool. Κοινώς πρέπει να πας σε συνεργείο, εκτός αν κάποιος γνωστός σου εχει lexia.
Πάντως για να μην μπλεκεις η παραπάνω λύση ειναι η προτιμότερη... πόσο να κοστίζει ο ηλεκτρονικός έλεγος...?


Ε και εμένα η βελόνα του ψυκτικού μόνο κάνει.. Αν δεν βγάλω άκρη μόνος θα το πάω ενοείται σε κάποιον που θα έχει τον εξοπλισμό (παλαιότερα είχαμε διαβάσει τον εγκέφαλο σε ένα συνεργείο πολύ εύκολα ένα laptop έναν αντάπτορα στην obd και ένα προγραμματάκι είχε που έδειχνε τα πάντα)
rallistasvordon - Σαβ 12 Φεβ 2011, 00:50:07
Θέμα δημοσίευσης:
plaketokofths έγραψε:
rallistasvordon έγραψε:
Σημερα μεσημερακι (ειχε 15-16 βαθμους εξω) το αφησα κανα τεταρτο να δουλευει σταματημενο στο ρελαντι και οι θερμοκρασιες ανέβηκαν στα κανονικα τους επίπεδα (νερό 2/4 λάδι σχεδόν 2/4) ενώ τα βεντιλατέρ ξεκίνησαν κ αυτά σωστά να δουλεύουν λίγο πάνω απο το 2/4.. (Κ καλοριφέρ οκ)

Ο αισθητήρας που παίρνει την θερμοκρασία νερού είναι σε κάποιο εμφανές- προσβάσιμο σημείο; (φαντάζομαι κάποια φίσσα θα έχει κ αυτός που ίσως απλά να ξεκούμπωσε κ να στέλνει λανθασμένες εντολές..)

Αλλιώς λογικά όπως είπατε κ εσείς ο θερμοστάτης είναι στα τελευταία του ή μπορεί να χάλασε κ τελείως κ απλά λόγω του ότι ήταν ακίνητο το αμάξι ανέβασε θερμοκρασίες νορμαλ..

Θα το κοιτάξω μες στην επόμενη εβδομάδα κάπου αλλα με χαλαρή χρήση (ενοείται με κρύο λάδι δεν το ζορίζω) δεν βλέπω να έχω κάποιο θέμα τωρα άμεσα.. Ή κάνω λάθος;


H βαλβίδα είναι πισω ακριβως απο τον θερμοστάτη! Μάλλον το ταμπλώ είναι πάντως, πολλές φορές φτιάχνει αν κουνήσεις απλα την φύσα του. Αν ειναι αυτό παλεψέ το, μην το αλλαξεις αμέσως.

edit, αμα σε βοηθάνε οι εικόνες, σου χω κυκλώσει με κοκκινο που ειναι.
Η βαλβδια στο σχηματικο ειναι το 5.



Α ωραία! Χρήσιμες φώτος! Ευχαριστώ
106PYRGOS - Σαβ 12 Φεβ 2011, 18:34:21
Θέμα δημοσίευσης:
αυτο με την θερμοκρασια νερου το κανει κ σε εμενα 16v τριφυσο 01 αργει να ανεβασει αλλα μετα δουλευει κανονικα,αν κ το κανει απο οταν εβαλα υγραεριο ισως να παιζει ρολο,παντως το λαδι ζεσταινεται πιο γρηγορα με το υγραεριο σε σχεση με πριν.
Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες

Powered by phpBB 2.0.21 © 2001, 2002 phpBB Group
© 2002-2003 206 Club - Greece
Πληροφορίες : info@206club.gr