Ηλεκτρικά - Ηλεκτρονικά - Ηχοσυστήματα - οργανο πιεσης καυσιμου LIONKING - Πεμ 10 Φεβ 2011, 16:19:53 Θέμα δημοσίευσης: οργανο πιεσης καυσιμου
hellooo σαν αυτα τα hallmeter .εχει βαλει κανεις, αξιζει?ποσο αξιοπιστο ειναι? nikolas206gti - Πεμ 10 Φεβ 2011, 19:10:58 Θέμα δημοσίευσης:
Μην το δοκιμασεις καν. Ειναι τσαπα λεφτα. Συνδεεται με τον δευτερο λ και δεν δειχνει ακριβεις μετρησεις. Αν θελεις να κανεις δουλεια, παιρνεις ενα wideband με το δικο του αισθητηρα λ
Αλλα κοστιζει πολυ παραπανω. LIONKING - Πεμ 10 Φεβ 2011, 22:06:17 Θέμα δημοσίευσης:
στον 2ο λ το οργανακι για την πιεση του καυσιμου? nikolas206gti - Πεμ 10 Φεβ 2011, 22:08:12 Θέμα δημοσίευσης:
Ναι. LIONKING - Πεμ 10 Φεβ 2011, 22:13:33 Θέμα δημοσίευσης:
α οκ εγω ρε συ νομιζω οτι ειχα δει μια βαλβιδα η κατι σαν βαρελακι μικρο γιαυτο παραξενευτικα που θα συνδεθει drdino - Πεμ 10 Φεβ 2011, 22:43:14 Θέμα δημοσίευσης:
Tι σχέση έχει η πίεση καυσίμου με τον λ ρε παιδιά, θα μας τρελάνετε; nikolas206gti - Πεμ 10 Φεβ 2011, 22:48:49 Θέμα δημοσίευσης:
Τo hallmeter εκει συνδεεται για να παρει τις οποιες ενδειξεις. Μιγμα δειχνει, αερα με βενζινη Pugobios - Πεμ 10 Φεβ 2011, 22:51:51 Θέμα δημοσίευσης:
παρτο αλλιως βρηκες...για ΠΙΕΣΗ καυσιμου μιλαει το παλικαρι οχι αναλογια drdino - Πεμ 10 Φεβ 2011, 22:54:55 Θέμα δημοσίευσης:
nikolas206gti έγραψε:
Τo hallmeter εκει συνδεεται για να παρει τις οποιες ενδειξεις. Μιγμα δειχνει, αερα με βενζινη
Ακριβώς, μείγμα, όχι πίεση. LIONKING - Πεμ 10 Φεβ 2011, 23:28:34 Θέμα δημοσίευσης: κατσε γιατι το χασαμε,εγω ρωταω για οργανακι πιεσης καυσιμου στρογγυλο για κολωνα που ειναι ΣΑΝ και το οργανακι του hallmeter(και οχι μια οθονη με διαφορες ιστοριες, πιεσεις- θερμοκρασιες κλπ) z@ck! - Παρ 11 Φεβ 2011, 06:23:33 Θέμα δημοσίευσης:
εχετε πολλα γελια!!! "ΠΙΕΣΗ" δεν εχει να καει τιποτα με "ΜΙΓΜΑ"!
Ειναι αλλο ενα πιεσομετρο (ακριβως) οπως του λαδιου ...
το θεμα ειναι τι να το κανεις??
εχεις τιποτα τερατα μπεκ σε τουρμπο-κομμπρεσορατο μοτερ.... η καποιο προβλημα στην τρομπα και θες να βλεπεις αν σε "κοβουν" οι βενζινες.....???
περιττο για μενα....
Συνδεεται με ενα "Τ" στην γραμη της βενζινης (οχι στην επιστροφη)..
Τωρα κατα ποσο λεει.... ε... λεει την πιεση!... RoadRunner122 - Παρ 11 Φεβ 2011, 15:38:25 Θέμα δημοσίευσης:
Εξαρτάται κι απ'το αν το οργανάκι θα διαβάζει άμεσα πίεση ή θα έχει πιεσομετρική βαλβίδα.
Και στις 2 περιπτώσεις θέλει Τ όπως είπαι ο Ζάχος, μόνο που στην 1η φέρνεις σωληνάκι με βενζίνη μέχρι το οργανάκι (κατ'εμέ επίφοβο) ενώ στη 2η φέρνεις καλώδια (από τη βαλβίδα μέτρησης μέχρι το οργανάκι).
Αν και μόνο σε ντραγκστεράδικες καταστάσεις νομίζω πως έχει νόημα κάτι τέτοιο, εκτώς κι αν έχεις φέρει μέσα και ρυθμιστή πίεσης καυσίμου, με ρυθμιζόμενη βαλβίδα και δε συμαζεύεται... LIONKING - Παρ 11 Φεβ 2011, 15:39:51 Θέμα δημοσίευσης:
τελικα οποιον και να ρωταγα μου ελεγε οτι εχει καταργηθει λογο του εβγαζε προβλημα το σωληνακι βενζινης που πηγαινε στο οργανο,αρα μενει μονο ο ρυθμιστης με οργανο για το μηχανοστασιο