PSClub - Hellas

Κινητήρας - 207 - Υγραέριο σε 207 (εκτος THP)

Paoki - Παρ 04 Φεβ 2011, 21:55:25
Θέμα δημοσίευσης: 207 - Υγραέριο σε 207 (εκτος THP)
Καλησπέρα σε όλους. Έχω τοποθετήσει εδώ και ένα 4μηνο σύστημα LPG στο 207 μου. Κανενα πρόβλημα ως τώρα. Το μόνο που παρατήρησα είναι πως χρησιμοποιώντας υγραέριο η βελόνα στάθμης της βενζίνης κατεβαίνει σα να καταναλώνει βενζίνη. αυτό,μετά από ψαξιμο, οφείλεται στο ότι ο δείκτης βενζίνης δουλευει βάση χιλιομετρων που κανει το όχημα και οχι με βαση φλοτερ που βλεπει τη σταθμη. Τα συνεργεία εγκαταστασης συστηματων LPG περιμενουν ενα ηλεκτρονικο τσιπ που "ξεγελαει" το φλοτερ.Βρισκεται σε φαση εγκρισης ISO οποτε....υπομονη.
[/img]
Tzive - Σαβ 05 Φεβ 2011, 01:21:10
Θέμα δημοσίευσης:
το 1.4 δεν ειναι αμεσου ψεκασμου ετσι?
Tzive - Σαβ 05 Φεβ 2011, 02:53:37
Θέμα δημοσίευσης:
Η πρόσφατη συνεργασία του Group PSA με τη BMW έχει βοηθήσει στην εξέλιξη από κοινού κινητήρων, με κυριότερα παραδείγματα τον 16βάλβιδο 1,6 άμεσου ψεκασμού 120 ίππων

αν μπορεις στειλε μου ενα τηλέφωνο απο εκει που το τοποθετησες. ευχαριστω
Paoki - Σαβ 05 Φεβ 2011, 11:17:10
Θέμα δημοσίευσης:
ΟΚ... Κατσαμπέρης λεγεται. είναι συνεργείο της BOSCH.Το σύστημα που πέρασα είναι της ALDESA (TURKEY). Ούτως η άλλως ιταλικά και τούρκικα κιτ κυκλοφορουν στην αγορα. Το συνεργείο βρίσκεται στην περιοχη των μετεώρων θεσσαλονικης (λίγο ποιο κάτω από την έξοδο-είσοδο Νεάπολης του περιφερειακού) η δεξαμενή θα είναι της επιλογης σου (τύπος,χωρητικότητα), βεβαια αν εχεις τούρμπο θα εχεις μαλλον προβλημα οπότε τα λεφτα να μη τα αξιζει η μετατροπή..... ένα τηλ που έχω είναι 2310/613816. Πάντως μου γυρίζει αυτόματα σε υγραέριο μολις πιασει το αμαξι 45-50 βαθμους. υπάρχει και χειροκίνητη επιλογη. Αν τυχόν ανοιχτεί το καπω...δεν φαινεται σχεδον τιποτα. Τα ιαπωνικα καθως και τα ford focus χρειαζονται και λαδιερα. Στο 207 δε χρειαστηκα 1.4 (16V)
106PYRGOS - Σαβ 05 Φεβ 2011, 13:25:03
Θέμα δημοσίευσης:
εχω βαλει κ εγω το δικο μου απο εχτες για υγραεριο,μαλλον σημερα θα το παρω,νομιζω οτι δεν εχουν καμια σχεση τα ιταλικα με τα τουρκικα προιοντα,χωρις να ειμαι σιγουρος εχω διαβασει ακουσει οτι μια δεξαμενη τουρκικη απο μια ιταλικη ειναι στην μιση τιμη κ ολο γενικα το υπολοιπο κιτ,λογω ποιοτητας ισως εκτος κ εαν πλεον οι ιταλοι κατασκευαζουν τα πραγματα τους στην τουρκια κ καποιοι τα παρουσιαζουν 100% ιταλικα για να δικαιολογουν το υψηλο κοστος τοποθετησης,δεν ειμαι σιγουρος κ εγω θελει πολυ ψαξιμο το θεμα.
Driver ///M - Σαβ 05 Φεβ 2011, 14:39:32
Θέμα δημοσίευσης: Re: ΥΓΡΑΕΡΙΟΚΙΝΗΣΗ σε 207
Paoki έγραψε:
Καλησπέρα σε όλους. Έχω τοποθετήσει εδώ και ένα 4μηνο σύστημα LPG στο 207 μου. Κανενα πρόβλημα ως τώρα. Το μόνο που παρατήρησα είναι πως χρησιμοποιώντας υγραέριο η βελόνα στάθμης της βενζίνης κατεβαίνει σα να καταναλώνει βενζίνη. αυτό,μετά από ψαξιμο, οφείλεται στο ότι ο δείκτης βενζίνης δουλευει βάση χιλιομετρων που κανει το όχημα και οχι με βαση φλοτερ που βλεπει τη σταθμη. Τα συνεργεία εγκαταστασης συστηματων LPG περιμενουν ενα ηλεκτρονικο τσιπ που "ξεγελαει" το φλοτερ.Βρισκεται σε φαση εγκρισης ISO οποτε....υπομονη.
[/img]

Στις επιδόσεις κατάλαβες καμιά διαφορά? Γιατί το ίδιο αμάξι έχω και είναι αρκετά αργό, με τα επιπλέον κιλά του υγραερίου δεν θα γονατίσει κι άλλο?

Επίσης, τι αυτονομία επιτυγχάνεις συνολικά με γεμάτο ρεζερβουάρ βενζίνης και υγραερίου?
Και πόσο σου στοίχισε η δεξαμενή υγραερίου με τα εργατικά?

Λουκά, κι ο 1.4 vti με τα 95 άλογα νομίζω πως είναι άμεσου ψεκασμού . Ο 1.4 με τα 90 δεν πρέπει να είναι.
Tzive - Σαβ 05 Φεβ 2011, 16:02:47
Θέμα δημοσίευσης:
Μην ξανακουσω αυτο για το βάρος γιατι όλο το kit είναι περίπου 15-20κιλα... Πόσο δηλαδή κόβει ένα αμάξι αν του βάλεις 30€ βενζίνη Wink
106PYRGOS - Σαβ 05 Φεβ 2011, 17:33:42
Θέμα δημοσίευσης:
Tzive έγραψε:
Μην ξανακουσω αυτο για το βάρος γιατι όλο το kit είναι περίπου 15-20κιλα... Πόσο δηλαδή κόβει ένα αμάξι αν του βάλεις 30€ βενζίνη Wink
βασικα το θεμα ειναι οτι ολο το βαρος ειναι στο πορτ μπαγκαζ κ δεν θα βοηθαει στις κοντραδικες εκκινησεις Very happy αλλα κ στο στριψιμο θα χανει λιγο πιστευω,υπαρχει λυση ομως βγαλσιμο ρεζερβα κ πισω καθισματα κ ειναι κομπλε Smile
Pugobios - Σαβ 05 Φεβ 2011, 17:43:09
Θέμα δημοσίευσης:
20 κιλα ζυγιζει αδεια η 40αρα δεξαμενη...γεματη ειναι σχεδον τα διπλα...
Driver ///M - Κυρ 06 Φεβ 2011, 00:26:05
Θέμα δημοσίευσης:
Αν είναι τόσο λίγα πάω πάσο.
Εγώ υπολόγιζα καμια 80αριά κιλά.
giannis27 - Κυρ 06 Φεβ 2011, 21:50:36
Θέμα δημοσίευσης:
http://www.abartautogas.de/Galerie/Peugeot/207-CC-1,6-THP


πάντως μέσα στο σέρβις μποξ υπάρχουν ανταλλακτικά για να μετατρέψεις σε υγραέριο τον ΤΗΡ κινητήρα κ για τον 175άρι






Paoki - Κυρ 13 Φεβ 2011, 10:51:46
Θέμα δημοσίευσης: Re: ΥΓΡΑΕΡΙΟΚΙΝΗΣΗ σε 207
Στις επιδόσεις δεν κατάλαβα μεγάλη διαφορά. Σίγουρα το παραπάνω βάρος λογω του συστήματος και του επιπλέον καυσίμου ίσως να παίζει ρόλο. Η δεξαμενή είναι θέμα του καθενός αν θέλει να την τοποθετήσει στο χώρο της ρεζέρβας(κυκλικη δηλ) και να αποχωριστει τη ροδα(η να την εχει ξαπλα να πιανει το μισο πορτπαγκαζ), ή να βάλει τύπου θερμοσίφωνα για μεγαλυτερη ποσότητα, οπότε και αυτονομία και να ξεχασει τη ρεζερβα που θα βρισκεται απο κατω κ δε θα μπορει να τη χρησιμοποιησει.. Η κατανάλωση είναι λιγο παραπάνω απο αυτης της βενζίνης. σκεφτειτε όμως πως το κοστος ανα λιτρο ειναι το μισο. εδω θεσσαλονικη ειναι στα 79.8 λεπτα. Δεν έκανα ταξιδι με γεματο ρεζερβουαρ βενζίνης και υγραερίο ωστε να ξερω αυτονομια σε χιλιομετρα. αυτο που ξερω ειναι πως σε ταξιδι θεσ/νικη-πτολ/δα και πισω μου βγηκε 20 ευρω σε υγραεριο (περιπου 300 Km) με ταχύτητα 110-140 αντί των 40+ αν ήμουν με βενζίνη.
Paoki - Κυρ 13 Φεβ 2011, 10:56:52
Θέμα δημοσίευσης:
Σκέψου φίλε μου πως εχεις: το βαρος του αυτοκινήτου.το δικό σου/επιβατών, το καυσιμο της βενζίνης (όσο ειναι αυτο) και το επιπλέον βάρος απο το συστημα αναλογα με τη δεξαμενη( 20-30 Kg η αδεια δεξαμενη τουλαχιστον αναλογα το μεγεθος και βαλε και το καυσιμο επιπλεον που παιρνει αυτη)εγω που εχω 48 λιτ κυκλικης μορφης εχουμε 25 πες + 44 που χωραει 70 κιλά μονο από τη δεξαμενη.
Paoki - Κυρ 13 Φεβ 2011, 11:04:23
Θέμα δημοσίευσης: Re: ΥΓΡΑΕΡΙΟΚΙΝΗΣΗ σε 207
Και πόσο σου στοίχισε η δεξαμενή υγραερίου με τα εργατικά?

Λουκά, κι ο 1.4 vti με τα 95 άλογα νομίζω πως είναι άμεσου ψεκασμού . Ο 1.4 με τα 90 δεν πρέπει να είναι.[/quote]
Η εγκατάσταση τον οκτ/10 μου βγηκε 1200 ευρω. τωρα πλεον κοστιζει λιγότερο. εχω ακουσει και για 800 ευρω...δεν ξερω ομως τι δουλεια κανουν... τα συνεργεια εγκαταστασεων ανοιγουν το ενα πισω απ΄το αλλο (οταν εβαλα εγω υπηρχαν 3 στη θεσσαλονικη, τωρα πρεπει να ειναι 7-8)....οποοοοτε ΠΡΟΣΟΧΗ
Pugobios - Δευ 14 Φεβ 2011, 00:19:02
Θέμα δημοσίευσης:
εγω θα πω αυτο για οποιον βαλει ειδικα σε τουρμπο μοτερ...ΤΕΡΑΣΤΙΑ ΠΡΟΣΟΧΗ στην ΑΝΑΛΟΓΙΑ.τσεκ στα μπουζι καθε 1000 χλμ και αλλαγη συχνα πυκνα...οι περισσοτεροι καφροι ελληνες δεν νιωθουν να το ρυθμισουν ο εγγεφαλος που χρησιομοποιουν ειναι αρκετα εξελιγμενος και επιδεχεται ρυθμησεων ωστε να δουλεψει τελεια...γνωσεις δεν υπαρχουν και ορεξη...καλο θα ειναι να ρυθμιστει με wideband γνωμη μου...
Paoki - Δευ 14 Φεβ 2011, 00:34:51
Θέμα δημοσίευσης:
Ναι οντως... παιδια σε τουρμπο μεγαλη προσοχη. εκει που το εβαλα ηταν ενας τυπος με μια SLK.Ηθελε σονι κ καλα να του βαλουν υγραεριο κ ο μαστορας ενω του ειπε πως δεν "κανει" το εβαλε με την πιεση του πελατη... η μλκια του ελληνα ειναι πως το αμαξι επαθε ζημια κ ζητουσε τα ρεστα απο το μαστορα !!!! ΕΛΕΟΣ
drdino - Δευ 14 Φεβ 2011, 00:38:02
Θέμα δημοσίευσης:
Pugobios έγραψε:
εγω θα πω αυτο για οποιον βαλει ειδικα σε τουρμπο μοτερ...ΤΕΡΑΣΤΙΑ ΠΡΟΣΟΧΗ στην ΑΝΑΛΟΓΙΑ.τσεκ στα μπουζι καθε 1000 χλμ και αλλαγη συχνα πυκνα...οι περισσοτεροι καφροι ελληνες δεν νιωθουν να το ρυθμισουν ο εγγεφαλος που χρησιομοποιουν ειναι αρκετα εξελιγμενος και επιδεχεται ρυθμησεων ωστε να δουλεψει τελεια...γνωσεις δεν υπαρχουν και ορεξη...καλο θα ειναι να ρυθμιστει με wideband γνωμη μου...


Πώς μπορείς να κάνεις τσεκ τα μπουζί κάθε 1000 χλμ;
Paoki - Δευ 14 Φεβ 2011, 00:40:14
Θέμα δημοσίευσης:
Πώς μπορείς να κάνεις τσεκ τα μπουζί κάθε 1000 χλμ;[/quote]

Καθε 1000? δεν γνωριζω να σου πω κατι τετοιο φιλε μου. για το δικο μου αμαξι ενα σερβις θελει το συστημα καθε 10000 στα 2000 μου ζητησε να παω για ενα τσεκ λειτουργιας
Pugobios - Δευ 14 Φεβ 2011, 14:18:38
Θέμα δημοσίευσης:
τα βλεπεις και ελεγχεις για τυχων φθορες η αν δεν ξερεις εσυ σε ενα συνεργειο λογικα θα σου πουν αν υπαρχει προβλημα με το που θα τα δουν
drdino - Δευ 14 Φεβ 2011, 14:46:09
Θέμα δημοσίευσης:
Δεν μου είπες πώς θα τα δεις όμως. Εκτός αν εννοείς ότι κάθε 1.000 χλμ θα βγάζεις τα μπουζί να τα ελέγξεις και μετά θα τα ξαναβιδώνεις. Shocked
Paoki - Δευ 14 Φεβ 2011, 15:26:23
Θέμα δημοσίευσης:
Δεν γνωριζω φιλε μου πως γινεται. μαλλον δε θα ειναι τοσο απλο κ προσωπικα δε θα εβαζα χερι σε κατι τετοιο.. για ελεγχο των μπουζι καθε 1000 χλμ δε γνωριζω κατι. ξερω για σερβις καθε 10.000 χλμ
Pugobios - Δευ 14 Φεβ 2011, 21:24:26
Θέμα δημοσίευσης:
drdino έγραψε:
Δεν μου είπες πώς θα τα δεις όμως. Εκτός αν εννοείς ότι κάθε 1.000 χλμ θα βγάζεις τα μπουζί να τα ελέγξεις και μετά θα τα ξαναβιδώνεις. Shocked

δεν νομιζω οτι υπαρχει αλλος τροπος να βγαλεις τα μπουζι...επισης μπουζι αλλαζεις καθε 5 σε αμαξι με υγραεριο ουτε 10 ουτε 20 ουτε 30...εκτος αν πας σε ιριδιου...
Paoki - Δευ 14 Φεβ 2011, 21:28:53
Θέμα δημοσίευσης:
Τωρα που το ξανασκεφτομαι.....δε νομιζω να εβαλαν αξτρα μπουζι....εξτρα μπεκ μπηκανε....
drdino - Τρι 15 Φεβ 2011, 02:28:02
Θέμα δημοσίευσης:
Pugobios έγραψε:
drdino έγραψε:
Δεν μου είπες πώς θα τα δεις όμως. Εκτός αν εννοείς ότι κάθε 1.000 χλμ θα βγάζεις τα μπουζί να τα ελέγξεις και μετά θα τα ξαναβιδώνεις. Shocked

δεν νομιζω οτι υπαρχει αλλος τροπος να βγαλεις τα μπουζι...επισης μπουζι αλλαζεις καθε 5 σε αμαξι με υγραεριο ουτε 10 ουτε 20 ουτε 30...εκτος αν πας σε ιριδιου...


Says who? Shocked Πρώτη φορά το διαβάζω αυτό.

Και πάλι, 5 φορές βίδωμα ξεβίδωμα τα μπουζί; Δεν παίζει αυτό... Rolling eyes
Pugobios - Τρι 15 Φεβ 2011, 14:53:44
Θέμα δημοσίευσης:
αν σε κοβει λιγο το μυαλο δεν εχεις προβλημα να βγαλεις/βαλεις μπουζι οσες φορες θες αν εννοεις αυτο δεν χαλαει τοσο ευκολα
MTerry - Τετ 16 Φεβ 2011, 00:11:58
Θέμα δημοσίευσης:
Pugobios έγραψε:
.επισης μπουζι αλλαζεις καθε 5 σε αμαξι με υγραεριο ουτε 10 ουτε 20 ουτε 30..

Μας εξηγείς γιατί γίνεται αυτό , Κωνσταντίνε ???
Pugobios - Τετ 16 Φεβ 2011, 00:35:44
Θέμα δημοσίευσης:
γιατι λογο ''ξερης'' καυσης εχει ανεβασμενες θερμοκρασιες σε σχεση με την βενζινη ειναι το μοναδικο ελατωμα της χρησης υγραεριου...
V.p turbo - Τετ 16 Φεβ 2011, 01:14:17
Θέμα δημοσίευσης:
dystyxws den mporoume na ta exoume mona zyga dika mas.enas filos pantws me ena mx5 turbo ebale ygraerio k swthike.hdh apo thn prwti bdomada eide terastia diafora sthn tseph toy!
MTerry - Τετ 16 Φεβ 2011, 02:05:08
Θέμα δημοσίευσης:
Pugobios έγραψε:
γιατι λογο ''ξερης'' καυσης εχει ανεβασμενες θερμοκρασιες σε σχεση με την βενζινη ειναι το μοναδικο ελατωμα της χρησης υγραεριου...

"ξερή" καύση θεωρείται γιατί δεν έχει κάτι που να λιπαίνει (πρόσθετα) . . .
έχει υψηλότερη θερμοκρασία ανάφλεξης σε σχέση με την βενζίνη αλλά δεν προκαλεί φθορά στα μπουζί . . .

Ένας κινητήρας όταν λειτουργεί με υγραέριο χρειάζεται πιο αραιά διαστήματα service (μπουζί , λάδια , φίλτρα)
και έχει μεγαλύτερη διάρκεια ζωής καταλύτη από ότι με την βενζίνη .
Και αυτό δεν το λέω εγώ . . .
αλλά όλη η Ευρώπη και όσοι ασχολούντε με την υγραεριοκίνηση

Η καύση του είναι πιο καθαρή . . . παράγει (σε γενικές γραμμές) διοξείδιο του άνθρακα και νερό . . .
μηδέν κατάλοιπα για το χώρο καύσης και τα λάδια του κινητήρα .
Αν δείτε μπουζί μετά από πολλά χιλιόμετρα είναι πεντακάθαρα (και με λιγότερη φθορά στα άκρα του)
και τα λάδια δεν είναι μαύρα αλλά καφέ . . .

Και πάντα μιλάμε για σωστή εγκατάσταση και ρύθμιση Wink
thantsi - Τετ 16 Φεβ 2011, 10:01:36
Θέμα δημοσίευσης:
Εχω βάλει υγραέριο στο 306 εδώ και 800km περιπου...Ειμαι υπερευχαριστημενος μιας και στα 60λτρ που γεμίζει η δεξαμενή κερδίζω 50Ε στο γεμισμα....με 0,749 το λίτρο...και 1,579 η βενζίνη....Shocked Shocked
Απο κατανάλωση δεν μπορω να πω γτ πρέπει να γίνει πάλι ρύθμισμα μέχρι να κάτσουν τα μπεκ κτλ...αλλα σίγουρα θα είναι αυξημένη...0,5-1λτρ...

Cool Cool Cool Cool Υγραέριο και τα μυαλά στα κάγκελα...!!!
V.p turbo - Τετ 16 Φεβ 2011, 20:13:12
Θέμα δημοσίευσης:
siga siga ekei tha kataliksoume oloi mou fainetai..milame gia megali aposvesi..
Λευτέρης - Πεμ 17 Φεβ 2011, 16:56:30
Θέμα δημοσίευσης:
Για δείτε εδώ Wink http://www.eltrekka.gr/uploads/file/Eltrekka/News/NGK-LPG_LaserLine.pdf

http://www.bosch.com.au/content/language1/downloads/LPG_Spark_Plug_Web.pdf εδώ έχει και τα οχήματα με κωδικό...

Το ξέρω οτι με αγαπάτε Laughing και εσείς και τα σπειρώματα των κεφαλών σας Laughing Laughing Laughing Laughing
daneos - Σαβ 02 Ιούλ 2011, 13:25:04
Θέμα δημοσίευσης:
Η δεξαμενή που έβαλες μπήκε στο χώρο της ρεζέρβας έτσι;
το καπάκι που έχει από πάνω (που χρησιμεύει σαν πάτωμα του πορτ μπαγκάζ) κλείνει κανονικά ή είναι στον αέρα;
Ξέρει κανείς αν ο χώρος της ρεζέρβας στο 207cc είναι ίδιος με του κλειστού μοντέλου;
Paoki - Σαβ 02 Ιούλ 2011, 13:41:44
Θέμα δημοσίευσης:
Η δεξαμενη που εβαλα ειναι τυπου ρεζερβας. ναι μου το ανασηκωνει 1-1,5 ποντο το δαπεδο του πορτ-μπαγκαζ. εβαλα κομματια φελιζολ ομως γυρω γυρω κ ειναι μια χαρα τωρα.
mechanic - Τρι 05 Ιούλ 2011, 23:20:11
Θέμα δημοσίευσης:
Pugobios έγραψε:
εγω θα πω αυτο για οποιον βαλει ειδικα σε τουρμπο μοτερ...ΤΕΡΑΣΤΙΑ ΠΡΟΣΟΧΗ στην ΑΝΑΛΟΓΙΑ.τσεκ στα μπουζι καθε 1000 χλμ και αλλαγη συχνα πυκνα...οι περισσοτεροι καφροι ελληνες δεν νιωθουν να το ρυθμισουν ο εγγεφαλος που χρησιομοποιουν ειναι αρκετα εξελιγμενος και επιδεχεται ρυθμησεων ωστε να δουλεψει τελεια...γνωσεις δεν υπαρχουν και ορεξη...καλο θα ειναι να ρυθμιστει με wideband γνωμη μου...


+1

Χωρις ηδιατερες αναλυσεις και με απλα λογια,
το υγραεριο ενω εχει ενα πολλα πλεονεκτηματα εναντι της βενζινης,
χρειαζεται ομως παραπανω ποσοτητα κατα την καυση προκειμενω να αποδωσει το ηδιο εργο.
Για αυτο και η απο λιγο εως πολυ μεγαλυτερη καταναλωση που παρουσιαζουν καποια μοτερ (αναλογα τον τυπο κινητηρα κτλ)

Οποτε σε ελευθερη μεταφραση υπαρχουν συστηματα (οχι ολα φυσικα)
που δουλευουν απο λιγο εως πολυ στεγνο το μοτερ με οτι επακολουθα μπορει να εχει αυτο.

Εχει δηκιο που σας εφιστα την προσοχη, δεν σημαινει οτι αν βαλουμε υγραεριο θα σπασει το μοτερ, αλλα χρειαζεται να γινει σωστη μελετη γυρω απο την ποιοτητα καυσης, θερμοκρασιες μιγματα κτλ...
Και φυσικα οσο ποιο μεγαλη ειδηκη ισχυς εχει ενα μοτερ τοσο ποιο επιτακτικη γινεται αυτη η αναγκη.
Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες

Powered by phpBB 2.0.21 © 2001, 2002 phpBB Group
© 2002-2003 206 Club - Greece
Πληροφορίες : info@206club.gr