PSClub - Hellas

Βλάβες - Επισκευές - Συνεργεία - Ανταλλακτικά - 106 1600 8v και προβλημα καταναλωσης ΝΑ ΔΙΑΓΡΑΦΕΙ

gourtz - Παρ 04 Φεβ 2011, 18:04:21
Θέμα δημοσίευσης: 106 1600 8v και προβλημα καταναλωσης ΝΑ ΔΙΑΓΡΑΦΕΙ
καλησπερα σε ολους εχω ενα μικρο προβληματακι....


εχω ενα προβλημα στην καταναλωση . το αμαξι φοραει μοτερ απο 106 1600 8v και εχει εκκεντροφορο εισαγωγη απο 1300 εξατμιση σκουπα κτλ κ προγραμμα και φτιαχτω κ εχω κ αντιγραφη ps.. και μετα δυο προγραμματα το εχω δοκιμασει. η καταναλωση μου ειναι με 13 λιτρα εκανα 92χλμ ακριβωςτο εχω δοκιμασει και αλλες φορες κ εβγαλα μεχρι και 95χλμ με νορμαλ οδηγηση...
οταν το πηρα το αυτοκινητο ειχα βρει καποιο προβλημα στην πλεξουδα δεν μ κραταγε ρελαντι κ ηταν καποια καλωσδια αναποδα στο ποτενσιομτερο το εφτιαξα κ δεν ειχε κατι αλλο παιζει να εχουν κ αλλα καλωδια λαθος τπτ?
εχω αλλαξει λ, μαπ , ποτενσιομετρο αλλα η καταναλωση το ιδιο στο hallmeter τα μειγματα ειναι αρκετα πλουσια δουλευουν αν παιζω με το γκαζι αν πηγαινω για 10-20 δευτερο λεπτα με σταθερο το ποδι στο γκαζι τοτε παιζει λιγο ενω αν παιζω λιγο με το γκαζι κολλαει στην μεση στα πρασινα (πλουσιο) βοηθειαααααααααα
GEMI - Δευ 21 Φεβ 2011, 22:26:07
Θέμα δημοσίευσης: Re: 206 μετατροπη 106 1600 8v και προβλημα καταναλωσης
Φίλε μου είχα το ίδιο πρόβλημα στο 1.3 μεγάλη κατανάλωση κ έκανα τα εξής για να τη στρώσω :
1. Καθάρισμα πεταλούδας.
2. Καθάρισμα map, μπεκ ξεκασμού.
3. Αλλαγη μπουζί σε πιο θερμά. NGK6E.
4. Ελεύθερο φίλτρο.
Μετά από αυτά έστρωσε η λειτουργία του μοτερ, αλλά η κατανάλωση πολύ λίγο.
Μετά έβαλα νέο πρόγραμμα, ο κινητήρας πήρε τα πάνω του στις μεσαίες κ η κατανάλωση έπεσε αισθητά.

Πρόσεξε κ τον "λ" αν κ νομίζω ότι το πρόγραμμά σου κάτι δε πάει καλά.

Επίσης να σε ρωτήσω, πες μας μερικά πράγματα για την μετατροπή σου, το μοτέρ απέκτησε περισσότερο χαρακτήρα rally 1.3 ή αλά ανεβάζει λίγες στροφές παραπάνω ?
Pughell - Δευ 21 Φεβ 2011, 22:34:21
Θέμα δημοσίευσης:
Το να βαλει θερμοτερα μπουζι δεν ειναι εξυπνη κινηση...
Αμα τα βραχυκυκλωσει και καψει καμια βαλβιδα ή εχει συνεχως πυρακια λογο θερμοτερων μπουζι,εκει τι κανεις; Wink

Περι μετατροπης,το "πακετο" περιλαμβανει ολο το μοτερ του 106 ή εχουν χρησιμοποιηθει και κομμματια απο 206; Question
gourtz - Τρι 22 Φεβ 2011, 07:04:10
Θέμα δημοσίευσης:
προγραμαμτα εχω δοκιμασει2 ενα φτιαχτο κ ενα αντιγραφη ps sport τωρα για την μετατροπη δεν ξερω αν εχει μεινει κατι απο 206 νομιζω μπεκ αλλα δεν εμια σιγουρος ετσι το ειχα παρει κατι καφε ειναι αυτα που εχω .. και οσο για καθαρισμα εχω κανει σε πεταλουδα μαπ μπεκ. μπουζι εχω κατι ιριδιου δεν θυμαμε ποια..... το προβηλμα μου δνε ενια τοσο οτι καιει πολυ βενζινι οσο μην εχει προβλημα.... αλλοι μου ειπαν ειναι απο τον εκκεντροφορο επεειδη δινει ψηλα χαμηλα ειναι μπουκομενο κ καιει πολυ κατι τεοτια..... κ εχω την εντυπωση ενα πριν ειχα μειγματα πολλυ πλουσια τωρα που σχετικα δεν κανει τοσο κρυο οσο πριν κανα 2 μηνες φαινεται απο το hall meter οτι δουλευει καλυτερα ........
GEMI - Τρι 22 Φεβ 2011, 08:11:05
Θέμα δημοσίευσης:
Μήπως δε στο έχουν χρονίσει σωστά ? Κανα δόντι εκκεντροφόρου λάθος ?
Pughell - Τρι 22 Φεβ 2011, 08:16:52
Θέμα δημοσίευσης:
Ψαξε λιγο τον κωδικο του μοτερ και γενικα τα παρελκομενα να ειναι ολα απο Ralye 1600.
Με την προσθηκη της 1300αρας εισαγωγης τα μιγματα φτωχαινουν αρκετα,οχι ομως για να δημιουργουν τοσο μεγαλο προβλημα.
Οποτε κατι αλλο παιζει,ειτε απο προγραμμα,ειτε απο καποιο ανταλλακτικο... Confused


Στην αναγκη,βρες ενα μαμα προγραμμα απο 8P16 και βαλτο επανω.
Λευτέρης - Τρι 22 Φεβ 2011, 10:20:21
Θέμα δημοσίευσης:
Απάντα!!!! Laughing Laughing Laughing η μπεκιέρα έχει 2 σωληνάκια βενζίνης επάνω η 1 ?????Τρόμπα φορας απο 206 λογικά.Την μία υποπίεση την βάλατε στο μαπ,την άλλη??

Στέλιο λές να είναι αυτό που σκέφτομαι???? Laughing Laughing Αυτό που σε είχα πρίξει??? 2,5 μπαρ 3,5 μπαρ και χώρις υποπίεση σταθερά 3,5????μην πεις ακόμα για τι λέμε ...αν δεν μας πεί για τα σωληνάκια!!!!
Pughell - Τρι 22 Φεβ 2011, 18:30:45
Θέμα δημοσίευσης:
Λογικα κατι παραπλησιο φανταζομαι Λεφο... Laughing Laughing Laughing
8emos - Τρι 22 Φεβ 2011, 20:33:29
Θέμα δημοσίευσης:
Εγω πάντος πρώτη φορα μέτρησα 25 ευρο βενζίνη(περιπου 15-16 λίτρα)εβγαλα 125 κμ με τελειος μαμα μοτερ 1600 16β.εντος πόλης 90κμ και γυρο στα 30κμ εθνική χωρις ιδιέτερους κανιβαλισμούς.οποτε λογική μ φένετε η κατανάλωση σου Sad
gourtz - Τρι 22 Φεβ 2011, 22:51:46
Θέμα δημοσίευσης:
σωληνακια η μπεκιερα εχει 2 το ενα ειναι ταπομενο ενα ερχετε με καυσιμο κ ενα αλλο που απο το ντεποζιτο οπως αερχετε μπαινει σε μια βαλβιδα με δυο καλωδιακια κ απο εκει ερχετε πανω στην εισαγωγη. ο ρυθμιστης πιεσης που εχει πανω η μπεκιερα δεν λειτουεργει οπως ειναι τωρα μαπ κτλ ειναι ολα οκ... ρυθμιστη πιεση πισω εχω αλαξει ειχε ενα που δουλευε στα 3.5 μπαρ 3.2 κατι τεοτιο κ εβαλα εναν πιο μικρο που παιζει τωρα γυρο στα 2.8 -3 αν θυμαμε καλα.......τωρα με το χρονισμα το εχω σκεφτει πολλες φορες .. ο μιχανικοσ μου μου λεει οχι αποκλιετε αλλα θα το ψαξω....... γιατι χαμηλες δεν εχω και τοσο καλες για 8v μαλον καθολου καλες κ σβηνει πολυ ευκολα κτλ .....
Pughell - Τρι 22 Φεβ 2011, 23:36:30
Θέμα δημοσίευσης:
Καταρχην καπου εχει γινει ΓΤΠ το θεμα μιας και το 106 εχει σωληνακι επιστρεφομενων ενω το 206 οχι.
Οποτε ενα προβλημα ειναι αυτο...
Επισης ο ρυθμιστης στην μπεκιερα του 106 πρεπει να δουλευει κανονικα και να μην ειναι απομονωμενος.Η πιεση αυτου στα 2,7.

Αν ολα αυτα ειναι ΟΚ,το μοτερ που φορας πρεπει να ειναι απο 106 και οχι απο κανενα 206/306 μιας και διαφερουν και σε κεφαλες αλλα και σε σωθικα,οποτε διαβασε τον κωδικο του μπλοκ.
Με μαμα χρονισμα εκκεντροφορου,μαμα προγραμμα απο 1.6 8v Rallye και ολα τα παρελκομενα(εισαγωγη 1300,φιλτρο,εξατμιση) πρεπει να δουλευει κανονικα προς στεγνα.
Οποτε μπορεις να βοηθησεις ελαφρως με εναν λιγο μεγαλυτερο ρυθμιστη πιεσης βενζινης.

Αν ολα τα παραπανω ειναι ΟΚ,τοτε κατι αλλο συμβαινει...
GEMI - Τρι 22 Φεβ 2011, 23:53:39
Θέμα δημοσίευσης:
..
GEMI - Τρι 22 Φεβ 2011, 23:53:55
Θέμα δημοσίευσης:
Το λάθος χρονισμό τον καταλαβαίνω προσωπικά με το πόδι στο γκάζι. Αν χρειάζεται να το πατάς πολύ για να τραβήξει ο κινητήρας κ αυτός τραβάει ανεβάζοντας σιγά σιγά στροφές σα κάρο ένα πράμα που το σπρώχνουν.
Με το πετάλ στο πάτωμα είσαι όλη την ώρα για να πάει αξιοπρεπώς το αμάξι ?
Λευτέρης - Τετ 23 Φεβ 2011, 12:37:17
Θέμα δημοσίευσης:
Pughell έγραψε:
Καταρχην καπου εχει γινει ΓΤΠ το θεμα μιας και το 106 εχει σωληνακι επιστρεφομενων ενω το 206 οχι.
Οποτε ενα προβλημα ειναι αυτο...
Επισης ο ρυθμιστης στην μπεκιερα του 106 πρεπει να δουλευει κανονικα και να μην ειναι απομονωμενος.Η πιεση αυτου στα 2,7.

Αν ολα αυτα ειναι ΟΚ,το μοτερ που φορας πρεπει να ειναι απο 106 και οχι απο κανενα 206/306 μιας και διαφερουν και σε κεφαλες αλλα και σε σωθικα,οποτε διαβασε τον κωδικο του μπλοκ.
Με μαμα χρονισμα εκκεντροφορου,μαμα προγραμμα απο 1.6 8v Rallye και ολα τα παρελκομενα(εισαγωγη 1300,φιλτρο,εξατμιση) πρεπει να δουλευει κανονικα προς στεγνα.
Οποτε μπορεις να βοηθησεις ελαφρως με εναν λιγο μεγαλυτερο ρυθμιστη πιεσης βενζινης.

Αν ολα τα παραπανω ειναι ΟΚ,τοτε κατι αλλο συμβαινει...


Kοινός όπως λέει ο Στέλιος σωστά κάνεις κάτι απλό!!!
Παίρνεις μπεκιέρα απο 206 1600 8β αν θές έχω μια το βλέπουμε....έχει ένα σωληνάκι και καθόλου ρυθμιστή επάνω αρα πιό σωστό και πίσω βάζεις έναν 2,5 ή 3 μπάρ λογικά όλα θα στρώσουν αν είναι απο αυτό Wink Κουμπώνουν κανονικά τα μπέκ σου και στου 206 8β οπότε μονο το καλάμι θες Wink Αν δεν βρείς στείλε μου πμ.
ΑΑΑ και βγάλε μια φωτό το μοτέρ απο πάνω να το δουμε μπάς και πάρει τίποτα το μάτι μας.Με αυτό που σου λέμε θα δουλεύεις με ένα ρυθμιστή πίεσης όπως πρέπει κανονικά Wink
Μετά αν επιμένει κι άλλο βλέπουμε τα υπόλοιπα Rolling eyes

Aυτό που είχα γράψει πριν για τον ρυθμίστη στη μπεκιέρα οτι δουλεύει γράψε άκυρο γιατί εχετε ταπώσει την επιστροφή οπότε όπως είπες δεν δουλεύει.σόρρυ Rolling eyes πάντως καλάμι έχω αν θές.ρυθμιστή βάλε πίσω για αρχή έναν 2.5 μπαρ και δές τι γίνεται στα καυσαέρια Wink
gourtz - Τετ 23 Φεβ 2011, 20:10:06
Θέμα δημοσίευσης:
εχω αλαξει πισω ρυθμιστη μαν ......... ειχα 3 κ εβγαζε με μπαρομετρο γυρω στα 3.2 νομιζω κ εβαλα 2.5 που και βγαζει νομιζω αν θυμαμαι καλα 2.8 κατι τετοιο.. αλλα με το χρονισμα παιζει εεε? μιπως ςειχαν κανει καμια μλκια γτ κ σβηενι αρκετα ευκολα χαμηλα δεν εχω πολυ καλες σε σχεση με ψηλα. και καποια στιγμη ειχα βγαλει το καπακι το πλαστικο για να δω μπας κ εχει κανενα γραναζι ρυθμιζομενο κ το νεχουν αναποδα τον ιμαντα μου ειπε ενα φιλαρακι τα γραματα τα διαβασεις απο την εξω μερια νομιζω κατι τετοιο...
GEMI - Τετ 30 Μάρ 2011, 20:49:24
Θέμα δημοσίευσης:
Τελικά φίλε τι έγινε διόρθωσες τον ιμάντα ?
gourtz - Πεμ 31 Μάρ 2011, 05:18:36
Θέμα δημοσίευσης:
οχι φιλε μου δεν εχω κοιταξει κατι με τον ιμαντα.........ακομα απλα θελω να δω λιγο τουσ αισθητηρες θερμκρασιας μπας κ κολαει κανενασ κ κανει τσοκ το αμακσι τπτ τετοιο
`
Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες

Powered by phpBB 2.0.21 © 2001, 2002 phpBB Group
© 2002-2003 206 Club - Greece
Πληροφορίες : info@206club.gr