PSClub - Hellas

Μετάδοση - σειριακος λεβιες(οχι σασμαν)

thodwrhs - Παρ 28 Ιαν 2011, 06:26:40
Θέμα δημοσίευσης: σειριακος λεβιες(οχι σασμαν)
το χω δει στο ιντερνετ.....κρατας το μαμα κιβωτιο και τροποποηεις να δουλευει με μοχλικο μπρος πισω....πως γιενται?εχει ασχοληθει κανεις η να αρχισουμε να το ψαχνουμε σε 106 παντως με πυργολεβιε μετραει πιστευω.οριστε μερικα παραδειγματα....

http://www.youtube.com/watch?v=pbr5TsLDLv8 απο πανω παει μπρος πισω καιαπο κατω αλλαζει τις ταχυτητες σε Η μορφη...

http://www.youtube.com/watch?v=OaQ-67cGrgM

και αυτος φαινεται οτι παταει συμπλεκτη και ειναι απλα ετσι ο λεβιες.

μηπως να αρχισουμε να το ψαχνουμε πως θα φτιαχτει?

http://www.youtube.com/watch?v=k2mGfeP5pj4 και αυτος το ιδιο...

αξιζει τι λετε?
chiefjian - Παρ 28 Ιαν 2011, 07:20:31
Θέμα δημοσίευσης:
Πιστευω οτι η τιμη του θα ειναι κοντα στο χιλιαρικο.... Crying or Very sad μακαρι να βγω ψευτης..!!
Tzive - Παρ 28 Ιαν 2011, 07:57:29
Θέμα δημοσίευσης:
δεν αξιζει. εχω δει τετοιο σε golf και ειναι ΑΧΡΗΣΤΟ
LIONHEART - Παρ 28 Ιαν 2011, 11:53:51
Θέμα δημοσίευσης: lionheart
Ούτε για μένα αξίζει γνώμη μου φυσικά αφου απο την στιγμή που πατάς συμπλέκτη δεν έχει διαφορά παρά μόνο στην αίσθηση το μπρός πίσω δηλαδή!!

Πόσο να κερίζεις έτσι σε αλλαγές απο την στιγμή που το μόνο που κάνει είναι πιο μικρές κινήσεις ενω για αυτό υπάρχει το short shift που είναι πολύ πιο φτηνό!!

Το έχει πάρει ένασ φίλος μου σε γαλλικό 500 hp αλλα δεν είναι το ίδιο γιατί δουλευει και σαν σειριακό αλλά αμα θέλεις το κάνεις και χειροκίνητο!!
Τώρα σε αυτόν μπορεί να τον βολευει με τόσα άλογα αλλά και πάλι το πήρε μεταχειρησμένο 400 ευρόπουλα... Sad Sad Sad
ParisMcridis - Παρ 28 Ιαν 2011, 12:41:34
Θέμα δημοσίευσης:
http://www.youtube.com/watch?v=UBVm5QIYR3Q αυτο ειναι κατι διαφορετικο αλλα κ σε αυτο μενει ο συμπλεκτης.
LIONHEART - Παρ 28 Ιαν 2011, 12:58:18
Θέμα δημοσίευσης: lionheart
Καλόοο και αυτό!!!Βασικά είναι πιο ωραίο αισθητικά απο την άλλη την κουμούτσα!!!

άμα υπηρχε ρε γα**το στην κουμούτσα καμιά ντίζα όποτε τράβαγες η έσπρωχνες τον μοχλό να τράβαγε και την ντίζα του συμλέκτη θα ήταν ότι πρέπει!!!!
'Andy'-lag - Παρ 28 Ιαν 2011, 13:20:31
Θέμα δημοσίευσης:
ParisMcridis έγραψε:
http://www.youtube.com/watch?v=UBVm5QIYR3Q αυτο ειναι κατι διαφορετικο αλλα κ σε αυτο μενει ο συμπλεκτης.


Πολύ πιο ενδιαφέρον νομίζω κι εγώ...Περισσότερες πληροφορίες έχουμε...?
ParisMcridis - Παρ 28 Ιαν 2011, 13:36:42
Θέμα δημοσίευσης:
οχι μονο αυτα που λεει στο βιντεο κ αν θυμαμαι κανει κανα 1000.
takis_206 - Παρ 28 Ιαν 2011, 14:45:48
Θέμα δημοσίευσης:
ολα αυτα ωραια αλλα σκεφτηκε κανεις την μαμα citroen ? τις κοπελας μου το c2 εχει ηλεκτρικο επιλογεα και απλα οι αλλαγες του ειναι γα**τ3ς
LIONHEART - Παρ 28 Ιαν 2011, 14:57:59
Θέμα δημοσίευσης: lionheart
Τι ειναι αυτό??
takis_206 - Παρ 28 Ιαν 2011, 15:50:29
Θέμα δημοσίευσης:
τα c2 sensodrive εχουν κιβοτιο σαν το δικο μας αλλα εχουν ηλεκτρικο επιλογεα σειριακο και ταχυτητες στο τιμονι.το θεμα ειναι στα ηλεκτρικα αν καποιος καταφερει να κανει αυτο το μαραφετι να δουλεψει
LIONHEART - Παρ 28 Ιαν 2011, 16:00:14
Θέμα δημοσίευσης: lionheart
αμα ειναι στο c2 τότε θα μπαίνει και στο δικό μας απλώς το θέμα είναι τι χρειαζόμαστε να αλάξουμε αν μπαίνει φυσικά και πόσο να κοστίζει....τουλάχιστον μεταχειρισμένο....

Αλλα αυτά είναι καλύτερα απο τον επιλογέα που έχουμε εμείς?σαν αλλάγή πρέπει να είναι καλό αλλά δεν χάνει απο πουθενά αλλού??θα μείνει ακριβώς το ίδιο και θα γίνονται πιο γρήγορα οι αλλαγές??
takis_206 - Παρ 28 Ιαν 2011, 16:25:36
Θέμα δημοσίευσης:
κοιτα στο c2 βασικο ειναι οτι δεν υπαρχει συμπλεκτις (πεταλι) εγω ελεγα ΑΝ καποιος καταφερει να το κανει να δουλεψει με τον συμπλεκτι ,οι αλλαγες ειναι αρκετα γρηγορες,ειναι μεγαλη ταλεπορια στα ηλεκτρικα.αν δουλεψει θα εχει καλο αποτελεσμα
LIONHEART - Παρ 28 Ιαν 2011, 17:02:10
Θέμα δημοσίευσης: lionheart
Εγώ θα το έβαζα μόνο αν καταργούσαμε τον συμπλέκτη στην αλλαγή!!!
βασικά αν είχα ενα σειριακό με ον μοχλό χωρίς συμπλέκτη θα ήταν ότι πρέπει!!

Αλλά άμα είναι να μέινει ο συμπλέκτης δεν συμφέρει αν δεις πως αλάζω τις ταχύτητες τώρα είτε κανονικά ειτε χωρίς να αφήσω γκάζι!!!Παιστευω υπάρχουν αρκετοί με σειριακά χέρια!!!! Wink Wink Wink

Γιατί αν κάνω τώρα την αλλαγή σε 0.8 με 1 δευτερόλεπτο αν βάλω αυτό είτε τον σειριακό λεβιέ πιο πάνω αντε να κάνω 0.6!!!

Αλλο όμως το σειριακό που νομίζω πέφτει η αλλάγη στα 0.3 νομίζω!!
reselie-206 - Παρ 28 Ιαν 2011, 17:04:27
Θέμα δημοσίευσης:
ακόμα και αν δουλέψει με νορμάλ Συμπλέκτη θα γίνει πουτ@ν@ το σασμάν μιας και δεν θα έχεις αίσθηση του ποτε ακριβώς θα έχει κουμπωσει η ταχύτητα με όλα τα πιθανά αποτελέσματα! ...και είμαι σίγουρος οτι κανείς δεν θα το συνηθήσει όπως το φανταζόμαστε άσε που θεωρώ οτι κάτι τέτοιο θα ήταν Χάλι μαυρο σε αίσθηση!

Y.Γ είσαι σίγουρος πως είναι ίδιο το σασμάν? επίσης δε νομίζω πως είναι κάτι απλό η τοποθέτηση του σε 206...!
takis_206 - Παρ 28 Ιαν 2011, 18:24:44
Θέμα δημοσίευσης:
σιγουρα δεν ειναι κατι απλο,και πολυ δυσκολα θα γινει αν γινει,ειναι κανονικοτατο σαζμαν σαν το δικο μας με δισκο πλατο απλα εχει απο πανω εναν ηλεκτρικο επιλογεα και ολα τα ηλεκτρικα συστηματα για το πεταλ της απομονοσης
LIONHEART - Παρ 28 Ιαν 2011, 18:34:51
Θέμα δημοσίευσης: lionheart
Λογικά θα έχει ασφάλεια όπως αυτός στο βιντεάκι που λέει οτι έχει ασφάλεια και δεν μπαίνει ταχύτητα δεν μπορείς να αλάξεις βασικά αν δεν εχει μπει η ταχύτητα καλά η δεν πάτησες καλά τον συμπλέκτη!!!!
Tzive - Παρ 28 Ιαν 2011, 18:50:14
Θέμα δημοσίευσης:
takis_206 έγραψε:
τα c2 sensodrive εχουν κιβοτιο σαν το δικο μας αλλα εχουν ηλεκτρικο επιλογεα σειριακο και ταχυτητες στο τιμονι.το θεμα ειναι στα ηλεκτρικα αν καποιος καταφερει να κανει αυτο το μαραφετι να δουλεψει
Μ@μ@τ3ς δεν θα τις ελεγες πάντως...
Tzive - Παρ 28 Ιαν 2011, 18:55:45
Θέμα δημοσίευσης: Re: lionheart
LIONHEART έγραψε:
Εγώ θα το έβαζα μόνο αν καταργούσαμε τον συμπλέκτη στην αλλαγή!!!
βασικά αν είχα ενα σειριακό με ον μοχλό χωρίς συμπλέκτη θα ήταν ότι πρέπει!!

Αλλά άμα είναι να μέινει ο συμπλέκτης δεν συμφέρει αν δεις πως αλάζω τις ταχύτητες τώρα είτε κανονικά ειτε χωρίς να αφήσω γκάζι!!!Παιστευω υπάρχουν αρκετοί με σειριακά χέρια!!!! Wink Wink Wink

Γιατί αν κάνω τώρα την αλλαγή σε 0.8 με 1 δευτερόλεπτο αν βάλω αυτό είτε τον σειριακό λεβιέ πιο πάνω αντε να κάνω 0.6!!!

Αλλο όμως το σειριακό που νομίζω πέφτει η αλλάγη στα 0.3 νομίζω!!
ότι και να κάνεις απο την στιγμή που πατάς συμπλέκτης καθυστερεις. Αν δεν ειναι ασυγχρόνιστο το σαζμάν δεν κάνεις δουλεία. Επίσης αν οδηγήσεις σειριακό σαζμάν με flat-shift θα καταλάβεις οτι ή αλλάγες που κάνεις σε συμβατίκο σαζμάν είναι απλα παιδίκες. Στο λέω αυτο χωρίς να θέλω να σε κατακρύνω. Και εγώ είχα 106 και άλλαζα χωρίς να αφήσω γκάζι και με τον συμπλέκτη ψηλά ψηλά ίσα ίσα να μην πατινάρει και μόλις οδήγησα σειριακό και άλλαξα με τερμα γκαζί τόσο απλά έμεινα Μ@Μ@Κ@Σ !!!
Tzive - Παρ 28 Ιαν 2011, 18:57:19
Θέμα δημοσίευσης:
takis_206 έγραψε:
σιγουρα δεν ειναι κατι απλο,και πολυ δυσκολα θα γινει αν γινει,ειναι κανονικοτατο σαζμαν σαν το δικο μας με δισκο πλατο απλα εχει απο πανω εναν ηλεκτρικο επιλογεα και ολα τα ηλεκτρικα συστηματα για το πεταλ της απομονοσης
ισχύει αυτό αλλα απ'ότι θυμάμαι είναι πίκρα στο βάλε βγάλε μιας και θελει calibration συνέχεια. επίσης όλες οι εντολές περνάνε και μέσα απο την ECU του μοτέρ
takis_206 - Παρ 28 Ιαν 2011, 19:02:55
Θέμα δημοσίευσης:
τα οποια φορανε 7,44 σαν τον δικο μας Smile
LIONHEART - Παρ 28 Ιαν 2011, 19:04:54
Θέμα δημοσίευσης: Re: lionheart
Tzive έγραψε:
ότι και να κάνεις απο την στιγμή που πατάς συμπλέκτης καθυστερεις. Αν δεν ειναι ασυγχρόνιστο το σαζμάν δεν κάνεις δουλεία. Επίσης αν οδηγήσεις σειριακό σαζμάν με flat-shift θα καταλάβεις οτι ή αλλάγες που κάνεις σε συμβατίκο σαζμάν είναι απλα παιδίκες. Στο λέω αυτο χωρίς να θέλω να σε κατακρύνω. Και εγώ είχα 106 και άλλαζα χωρίς να αφήσω γκάζι και με τον συμπλέκτη ψηλά ψηλά ίσα ίσα να μην πατινάρει και μόλις οδήγησα σειριακό και άλλαξα με τερμα γκαζί τόσο απλά έμεινα Μ@Μ@Κ@Σ !!!


Το ξέρω φίλε μου οτι δεν με κατακρύνεις και καταλαβαίνω αυτό που λες βασικά δεν έχω οδηγήσει πολύ μα πάρα πολύ δυστηχώς σειριακό αλλά μόνο και μόνο απο τον ήχο της αλλαγής που έχω ακούσει σε αναβάσεις παιρνω κάποια ιδέα!!! πρέπει να είναι λες και τρώς κλοτσιά στον κώλο!! Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing

Καλα όταν λέω και γώ σειριακά χέρια δεν το ενοώ έτσι ακριβώς κατάλαβες εσύ!!
Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες

Powered by phpBB 2.0.21 © 2001, 2002 phpBB Group
© 2002-2003 206 Club - Greece
Πληροφορίες : info@206club.gr